Torna

SERVEI DE TELECOMUNICACIONS

ENREGISTRAMENT DE LOCUCIONS

Per tal d'enregistrar locucions personalitzades en el format adequat per ser incorporades als serveis de contact center exposats en el punt anterior, tan sols cal que:

  1. Cridi a l'extensió 67850,
  2. Enregistri el missatge seguint les instruccions que escoltarà.
  3. En acabar, rebrà la locució per correu electrònic per tal que la validi.
  4. Si li agrada, pot fer-nos-la arribar emprant el formulari de Sol·licitiuds tot indicant on ha d'anar ubicada.
  5. En cas contrari, repeteixi el procediment fins que trobi la que més s'adapti a les seves necessitats.

 

Consideracions:

  • És preferible que els missatges siguin curts, clars i eficaços.
  • Pensi sempre en la persona que truca per tal de dissenyar el missatge i en allò que vol/ha d'escoltar.
  • Consideri la possibilitat de que una mateixa locució sigui multiidioma,o bé, pel contrari, gravi una locució per cada idioma.
  • Si no reb el missatge amb la locució adjunta, per favor, posis en contacte amb nosaltres.
  • Si no desitja emprar aquest sistema per tal d'enregistrar locucions, ha de saber que l'àudio ha de tenir les següents característiques o format:
    • Codec G.711
    • 8k sample rate (freqüència de mostreig)
    • 8-bit word
    • Mono
    • uLaw
    • fitxers .wav