ENREGISTRAMENT DE LOCUCIONS
Per tal d'enregistrar locucions personalitzades en el format adequat per ser incorporades als serveis de contact center exposats en el punt anterior, tan sols cal que:
- Cridi a l'extensió 67850,
- Enregistri el missatge seguint les instruccions que escoltarà.
- En acabar, rebrà la locució per correu electrònic per tal que la validi.
- Si li agrada, pot fer-nos-la arribar emprant el formulari de Sol·licitiuds tot indicant on ha d'anar ubicada.
- En cas contrari, repeteixi el procediment fins que trobi la que més s'adapti a les seves necessitats.
Consideracions:
- És preferible que els missatges siguin curts, clars i eficaços.
- Pensi sempre en la persona que truca per tal de dissenyar el missatge i en allò que vol/ha d'escoltar.
- Consideri la possibilitat de que una mateixa locució sigui multiidioma,o bé, pel contrari, gravi una locució per cada idioma.
- Si no reb el missatge amb la locució adjunta, per favor, posis en contacte amb nosaltres.
- Si no desitja emprar aquest sistema per tal d'enregistrar locucions, ha de saber que l'àudio ha de tenir les següents característiques o format:
- Codec G.711
- 8k sample rate (freqüència de mostreig)
- 8-bit word
- Mono
- uLaw
- fitxers .wav