Incompatibilitat de regidors per contractar amb l'administració.
Proposició econòmica. Supòsits d'admissibilitat de les causes de rebuig de l'article 84 del RTRLCAPC.
Lloc de presentació de documents en licitació. Acreditació de solvència econòmica i financera i tècnica o professional.
Fundacions. Grau de subjecció al text refós de la Llei de contractes de les administracions públiques. Naturalesa jurídica de la Fundació Illesport.
Documentació administrativa. Possibilitat d'utilitzar la mateixa documentació administrativa aportada en un procés d'adjudicació d'un contracte públic, per a la licitació d'un altre.
Autorització excepcional i prèvia a convocatòria de concurs, per part del Consell de Govern de la CAIB, de contractació amb empreses no classificades en contractes de pressupost superior a 120.202,42 €.
Adjudicació del contracte en un concurs, una vegada transcorregut el termini de tres mesos de l'article 89 de la Llei de contractes de les administracions públiques (LCAP).
Contractes que subscriuen les empreses públiques de l'Administració Autonòmica de les Illes Balears amb mitjans propis instrumentals. Habilitació per contractar. L'abast de la contractació.
Serveis professionals de procurador dels tribunals. Representació judicial del Consell de Mallorca. Àmbit d'aplicació a aquests contractes de la legislació de contractes de les administracions públiques.
Contracte d'obres. Exigència en el plec de clàusules administratives particulars d'oferir millores valorades. Proposició que conté millores no valorades.
Contracte de gestió de serveis públics. UTE contractista. Transformació en Societat Anònima. Autorització. Cessió de contracte.
Contracte de compravenda de béns immobles. Incompatibilitat i prohibició de contractar de regidor administrador d'empresa licitadora.
Contracte de gestió de serveis públics. Concessió. Prevalença de les clàusules del contracte sobre les prescripcions de la Llei en matèria de revisió de preus. Consideració d'índex o fórmula oficial de revisió de preus.
Contractes de gestió de serveis públics en matèria de serveis socials. Preferència de Lleis. Possibilitat que entitats privades amb finalitat de lucre concorrin a les licitacions.
Criteris que ha de tenir en compte l'administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears a l'hora de fer contractes amb les entitats que tinguin la condició de mitjà propi. Consideració especial de l'entitat "Empresa de Transformació Agrària, SA (TRAGSA)"
Contractes de societat mercantil municipal. Compatibilitat de membre del seu consell d'administració.
Contractes de patrocini que hagi de subscriure l'administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears, atesa l'entrada en vigor de la Llei 29/2005, de 29 de desembre, de publicitat i comunicació institucional
Negocis jurídics. Transport escolar d'alumnes discapacitats de centres públics de Mallorca, Menorca i Eivisissa per part de Creu Roja Espanyola. Concurrència de circumstàncies per a excloure de l'aplicació de la normativa contractual de les administracions públiques.
Validesa de proposicions econòmiques. Oferta econòmica incompleta. Contradicció o diferències entre els preus unitaris i el preu total ofert.
Explotació de serveis en platges. Ocupació de domini públic marítim-terrestre. Autorizacions administratives. Concessions.Terminis
Adequació a dret de resolució d'Òrgan de Contractació sobre exclusió de licitador. Caràcter secret de les proposicions.
Contractes. Informes tècnics. Interpretació de l'article 81.2 de LCAP.
Gestió del servei públic d'estacionament limitat. Incompliment de contracte. Causes de resolució.
Interpretació de l'article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i règim local de les Illes Balears.
Informe sobre la naturalesa de les relacions jurídiques entre TRAGSA, i la comunitat autònoma de les Illes Balears arran de la modificació de l'article 3 de la Llei de contractes de les administracions públiques, mitjançant la disposició addicional quarta de la Llei 42/2006, de 26 de desembre de pressuposts generals de l'Estat espanyol per l'any 2007.
Empreses licitadores no subjectes a l'impost sobre el valor afegit (IVA), o subjectes a tipus reduït. Prinicipi de no discriminació respecte de les subjectes a l'impost. Legitimació per a sol·licitar informes a la Junta.
Concessió d'explotació de servei públic. Capacitat d'obrar.
Sobre legislació aplicable a l'activitat contractual desenvolupada pel Consorci de Transports de Mallorca.
Composició mesa contractació. Criteris interpretatius de l'article 3 decret 147/2000, de 10 de novembre sobre la contractació de la comunitat autònoma de les Illes Balears