Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 670847
Resolució del Director Gerent de l’Àrea de Salut d'Eivissa i Formentera del Servei de Salut de les Illes Balears, per la qual es convoca la provisió, pel procediment de concurs específic de mèrits, del lloc de treball de cap d’equip d’Admissió de l’Equip d’Atenció Primària de la Zona Bàsica de Salut Can Misses, pertanyent a la plantilla orgànica autoritzada d’Atenció Primària de l’Àrea de Salut d'Eivissa i Formentera (ASEF 2023_22)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

Vist que es troba vacant i sense ocupar, cal cobrir el lloc de treball de cap d'equip d'Admissió de l'Equip d'Atenció Primària de la Zona Bàsica de Salut Can Misses, pertanyent a la plantilla orgànica autoritzada d'Atenció Primària de l'Àrea de Salut d'Eivissa i Formentera, la provisió definitiva del qual es considera necessària per tal d'atendre necessitats organitzatives i assistencials.

Fonaments de dret

1.- Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut.

2.- Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (TREBEP).

3.- Reial decret llei 1/1999, de 8 de gener, sobre selecció de personal estatutari i provisió de places en les institucions sanitàries de la Seguretat Social, norma que es mantindrà vigent, amb rang reglamentari i sense caràcter bàsic, en tant es procedeixi a la seva modificació en cada servei de salut, segons el que disposa la disposició transitòria sisena,  punt 1. c) , de la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'Estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut.

4.- L'article 30.3 del Decret 39/2006, de 21 d'abril, pel qual s'aproven els Estatuts de l'ens públic Servei de Salut de les Illes Balears, que estableix que “sota la dependència del director de Zona, l'Equip d'Atenció Primària comptarà amb un responsable d'infermeria (...) i amb un responsable d'Admissió, que s'encarregarà de dirigir i coordinar les activitats del personal administratiu integrat dins l'equip, ambdós designats d'acord amb el sistema general de provisió de llocs de treball entre els membres de l'equip”.

5.- Acord del Consell de Govern de 22 de maig de 2022 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022, pel qual es regula el sistema de provisió de llocs de treball del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut de les Illes Balears (BOIB núm. 70,  de 31/05/2022).

6.- D'acord amb el que estableix la disposició transitòria segona de la Llei 4/2016, de 6 d'abril, de mesures per a la capacitació lingüística per a la recuperació de l'ús del català en l'àmbit de la funció pública, els aspirants que participin en aquest procés selectiu han de disposar i acreditar els coneixements de llengua catalana establerts a les bases que regeixen aquesta convocatòria.

No obstant el que disposa l'apartat anterior, quan la prestació assistencial pugui resultar afectada per la carència o insuficiència de professionals interessats, es podrà eximir del requisit de català legalment exigible, en els termes establerts per la disposició transitòria segona de la Llei 4/2016, de 6 d'abril.

7.- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

8.- Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del règim jurídic del sector públic.

9.- Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això i en virtut de la competència que s'indica a l'article 4. b)  de l'Acord del Consell de Govern de 22 de maig de 2022 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022, pel qual es regula el sistema de provisió de llocs de treball del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut de les Illes Balears (BOIB núm. 70,  de 31/05/2022), dicto la següent

 

​​​​​​​RESOLUCIÓ

PRIMER.- Aprovar la CONVOCATÒRIA per proveir, mitjançant el procediment de concurs específic de mèrits, el lloc de cap d'equip d'Admissió de l'Equip d'Atenció Primària de la Zona Bàsica de Salut Can Misses, pertanyent a la plantilla orgànica autoritzada d'Atenció Primària a l'Àrea de Salut d'Eivissa i Formentera (ASEF).

SEGON.- Aprovar les BASES que regeixen aquesta convocatòria, detallades a l'ANNEX I.

TERCER.- Aprovar el BAREM DE MÈRITS del concurs específic de mèrits que regirà la present convocatòria, d'acord amb l'indicat a l'ANNEX II.

QUART.- Designar les persones integrants de la COMISSIÓ DE SELECCIÓ, segons l' indicat a l'ANNEX III.

CINQUÉ.- Aprovar el model de SOL·LICITUD per accedir al lloc de treball ofert en aquesta convocatòria (ANNEX IV).

SISÉ.- Publicar aquesta Resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears i als portals web corporatius del Servei de Salut de les Illes Balears (www.ibsalut.es) i de l'ASEF (www.asef.es).

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució -que exhaureix la via administrativa- es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant l'òrgan que la dicta, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la data de publicació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques,  en relació amb l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, del règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Alternativament, també es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la jurisdicció contenciosa administrativa, en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de la data de publicació, d'acord amb els articles 8.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció contenciosa administrativa, sens perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar.

 

Eivissa, (signat electrònicament: 18  d'octubre de 2023)

El director gerent de l'Àrea de Salut d'Eivissa i Formentera José Enrique Garcerán Azorín-Gómez

 

 

ANNEX I

Convocatòria 2023_ 22 BASES DE LA CONVOCATÒRIA

1. IDENTIFICACIÓ DEL LLOC DE TREBALL CONVOCAT

1.1.- Denominació:

Cap d'equip d'Admissió de l'Equip d'Atenció Primària de la Zona Bàsica de Salut Can Misses, pertanyent a la plantilla orgànica autoritzada d'Atenció Primària de l'Àrea de Salut d'Eivissa i Formentera (ASEF), amb dependència jeràrquica de la Direcció de la ZBS Can Misses, així como de la Direcció d'Atenció Primària i de la Direcció de Gestió i Serveis Generals de l'ASEF.

1.2.- Característiques generals:

El lloc de treball convocat és de naturalesa estatutària i es regeix per la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut, pel TREBEP, per la normativa estatal o autonòmica de desplegament i per la normativa general aplicable al personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears.

La provisió es durà a terme pel sistema de concurs específic de mèrits, segons el que determina l'Acord del Consell de Govern de 22 de maig de 2022 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022, pel qual es regula el sistema de provisió de llocs de treball del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut de les Illes Balears (BOIB núm. 70,  de 31/05/2022).

1.3.- Objectius:

El lloc convocat té assignats, amb caràcter general, els objectius de la Direcció d'Atenció Primària de l'ASEF, el compliment dels quals serà objecte de l'avaluació de l'acompliment prevista als articles 14 i 15 de l'Acord del Consell de Govern de 22 de maig de 2022 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022.

La concreció dels objectius a assolir serà consensuada per la persona que resulti nomenada i els seus superiors jeràrquics.

1.4.- Funcions a desenvolupar:

a) Les funcions generals a exercir per la persona seleccionada són les pròpies de la funció administrativa, així com totes aquelles que li siguin encomanades en l'àmbit de les seves competències pels seus superiors jeràrquics.

b) La persona que resulti nomenada per ocupar el lloc convocat ha de realitzar les funcions pròpies d'un cap d'equip d'Admissió, entre les quals s'hi troben específicament a l'àmbit de la ZBS Can Misses, entre d'altres, les següents:

  • Dirigir, organitzar, controlar i planificar el treball de la unitat d'Admissió.
  • Dirigir i coordinar les activitats del personal administratiu i zelador de la zona bàsica de salut, així com organitzar i distribuir les tasques de la unitat d'Admissió, responsabilitzant-se de la gestió, compliment, difusió i posada en marxa de protocols, processos i instructius enviats des de la Direcció d'Atenció Primària i de la Direcció de Gestió i Serveis Generals de l'ASEF.
  • Gestionar el personal adscrit a la unitat d'Admissió de la zona bàsica de salut.
  • Gestionar les absències, substitucions i torns del personal administratiu i zelador de la zona bàsica de salut.
  • Dirigir, gestionar i tramitar la facturació i els cobraments de la zona bàsica de salut.
  • Usar, conèixer i manejar, seguint les directrius i les instruccions de la Direcció d'Atenció Primària de l'ASEF, els programes informàtics e-Siap, Civitas, Dedalus, Aida, C3L i qualsevol altre programa informàtic que s'assigni a les Admissions dels EAP de l'ASEF, tot assegurant-se del bon ús i coneixement d'aquests sistemes i de les gestions que se'n derivin per part del personal de la unitat d'Admissió.
  • Gestionar les reclamacions, incidències, queixes i suggeriments de la zona bàsica de salut.
  • Reportar amb la Direcció de Gestió i Serveis Generals i d'Atenció Primària de l'ASEF en temes de seguretat, subministraments, neteja, personal i informàtica.
  • Donar suport a les tasques administratives del director/de la director i del/de la responsable d'infermeria de l'EAP de la zona bàsica de salut.
  • Col·laborar en el seu àmbit en el desenvolupament del contracte de gestió de l'EAP.
  • Responsabilitzar-se de la gestió dels circuits documentals de la història clínica dels usuaris/ /de les usuàries i pacients i del funcionament dels arxius d'històries clíniques de la zona bàsica de salut.
  • Participar en els grups de treball o millora que es determinin.
  • Fomentar, proposar i participar en la formació del personal administratiu i zelador de la zona bàsica de salut.
  • Qualsevol altre que li encomanin els superiors jeràrquics.

2.- REQUISITS EXIGITS

Els requisits exigits per a participar en aquesta convocatòria s'han de complir en el terme final del termini per a presentar sol·licituds i s'han de mantenir al llarg de tot el procés selectiu fins a la presa de possessió del lloc de treball adjudicat. En cas contrari, es perdran tots els drets derivats de la convocatòria.

2.1.- Requisits generals:

a) Els determinats a l'article 30.5 de la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut, i a l'article 56 del TREBEP.

b) Estar en possessió de les següents titulacions acadèmiques i/o certificats oficials, o estar en condicions d'obtenir-les dins del termini per presentar sol·licituds, segons sigui la categoria laboral de les persones aspirants que s'indica a l'article 2.2. a):

  • Aspirants amb plaça en la categoria d'administratiu (subgrup C1): batxiller (LOE), batxiller (LOGSE), batxillerat unificat polivalent (BUP), batxiller superior (pla de 1957), tècnic/tècnica, tècnic/tècnica especialista, o haver superat les proves d'accés a la universitat per a majors de vint-i-cinc anys. En el cas de les titulacions obtingudes a l'estranger, s'ha d'acreditar que estan homologades pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.
  • Aspirants amb plaça en la categoria d'auxiliar administratiu (subgrup C2): títol de graduat/graduada en educació secundària obligatòria (LOE), graduat/graduada en educació secundària (LOGSE), graduat/graduada escolar (Llei 14/1970), batxiller elemental (Pla 1957) o tècnic auxiliar. En el cas de les titulacions obtingudes a l'estranger, s'ha d'acreditar que estan homologades pel Ministeri d' Educació, Cultura i Esport.

c) Acreditar el nivell de coneixements B2 (nivell avançat) de llengua catalana.

No obstant això, quan la prestació assistencial pugui resultar afectada per la manca o insuficiència de professionals interessats, es podrà eximir del requisit de català legalment exigible, en els termes establerts en la disposició transitòria segona de la Llei 4/2016, de 6 d'abril.

2.2.- Requisits específics:

a) Tenir la condició de personal estatutari fix o funcionari de carrera del Servei de Salut de les Illes Balears del grup C de la funció administrativa, en la categoria d'administratiu (subgrup C1) o en la d'auxiliar administratiu (subgrup C2).

També podrà participar el personal amb nomenament temporal de caràcter interí, que reuneixi els requisits determinats en la convocatòria, amb referència a la data en què acabi el termini de presentació de sol·licituds.

En qualsevol cas, sempre té preferència en l'adjudicació el personal amb un nomenament de caràcter permanent (fix) sobre el personal amb un nomenament temporal de caràcter interí; tot això amb independència dels punts obtinguts en valorar els mèrits aportats.

b) Estar en situació de servei actiu o en la situació de reserva d'un lloc dependent de la Gerència de l'Àrea de Salut d' Eivissa i Formentera.

c) Pertànyer a la plantilla de l'EAP de la ZBS Can Misses.

3.- MÈRITS A VALORAR

3.1.- El barem de mèrits que s'ha d'aplicar per resoldre el concurs és el que figura a l'Annex II, pel qual es pot obtenir una puntuació màxima de 100 punts en mèrits generals i mèrits específics segons es detalla en els apartats següents.

I.- Mèrits generals (puntuació màxima: 45 punts):

  1. Antiguitat (puntuació màxima: 18 punts).

  2. Nivell de coneixements de català (puntuació màxima: 4,5 punts).

  3. Grau de carrera professional (puntuació màxima: 13,5 punts).

  4. Estudis acadèmics reglats i reconeguts en el sistema educatiu espanyol, formació postgraduada i cursos de formació i perfeccionament (puntuació màxima: 9 punts).

II.- Mèrits específics relacionats amb el lloc de treball (puntuació màxima: 55 punts):

  1. Currículum professional (puntuació màxima: 35 punts).

  2. Entrevista personal (puntuació màxima: 20 punts).

4.- SOL·LICITUDS

4.1.- Els interessats a participar en aquesta convocatòria pública han de presentar còpia autèntica electrònica de la documentació que es detalla a continuació, en el termini de vint (20) dies hàbils a comptar a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears:

a)- Sol·licitud del model ANNEX IV.

b)- Currículum professional.

c)- Acreditació dels requisits generals i específics:

  • DNI/NIE.
  • Titulació acadèmica exigida.
  • Certificat nivell de català.
  • Certificat dels serveis prestats.
  • Títol o resguard acreditatiu dels estudis acadèmics reglats i formació postgraduada.
  • Certificats d'aprofitament de cursos de formació continuada.

4.2.- Els mèrits s' acreditaran i valoraran amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds segons l'indicat a continuació:

  • Antiguitat, experiència professional i grau de carrera professional: certificat expedit per les administracions públiques corresponents (no caldrà presentar el dels prestats al Servei de Salut de les Illes Balears, que serà aportat d'ofici per l'òrgan convocant).
  • Estudis acadèmics reglats i formació postgraduada: còpia autèntica del títol o del resguard acreditatiu (anvers i revers). En cas de presentar títols d'estudis cursats a l'estranger, s'ha d'acreditar l'homologació concedida pel ministeri competent en matèria d'educació.
  • Coneixement de català: certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), o bé expedits o homologats per la conselleria competent en matèria de política lingüística o reconeguts com a equivalents d'acord amb la normativa autonòmica vigent.
  • Cursos de formació: certificats d'aprofitament.

4.3.- En els processos de valoració es pot recaptar formalment a les persones aspirants els aclariments o, si escau, la documentació addicional que s'estimi necessària per comprovar els mèrits al·legats.

4.4.- La documentació requerida es pot presentar telemàticament, a l'Oficina d'Assistència en Matèria de Registre de l'Hospital Can Misses -ubicada al carrer Corona s/n, Edifici J, planta 0, 07800 Eivissa (Illes Balears)- o a qualsevol dels llocs referits a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Sigui quina sigui l'opció escollida per presentar la sol·licitud, es recomana enviar per e-mail el justificant de presentació al Departament de RRHH de l'Hospital Can Misses a l'adreça electrònica "rrhh@asef.com".

4.5.- Les persones que participin en el procés són personalment responsables de la veracitat de la documentació aportada i estan obligades a presentar els documents originals en qualsevol moment a requeriment de l'Administració convocant.

5.- COMISSIÓ DE VALORACIÓ

5.1.- Els mèrits seran valorats per una Comissió de Valoració formada per un/a president, un/a secretari/ària i un/a vocal.

Tots els membres de la comissió, tant titulars com suplents, han de tenir la condició de personal estatutari fix o funcionari de carrera en una plaça, categoria, cos, grup o escala per a la qual s'exigeixi tenir una titulació d'igual o superior nivell acadèmic que l'exigida per al lloc objecte de provisió. La pertinença a la comissió serà sempre a títol individual, i aquesta no pot ostentar-se en representació o per compte de ningú.

5.2.- Les funcions principals de la Comissió de Valoració són, entre d'altres, les següents:

  1. Verificar que les persones aspirants compleixin els requisits exigits a la convocatòria i que han presentat la sol·licitud dins del termini conferit.
  2. Proposar la llista de persones admeses i excloses en el procediment i estudiar, si s'escau, les reclamacions o esmenes presentades contra aquesta llista.
  3. Valorar els mèrits al·legats per les persones aspirants.
  4. Proposar la llista de puntuacions obtingudes per les persones aspirants derivada de la valoració de mèrits i estudiar, si s'escau, les reclamacions o esmenes presentades contra aquesta llista.
  5. Elevar a l'òrgan convocant una proposta motivada de nomenament en favor de la persona que hagi obtingut la major puntuació, o una proposta d'adjudicació directa del lloc de treball -en el cas que únicament concorregués una persona aspirant que reunís les condicions i requisits establertes en la convocatòria- o una proposta que la convocatòria es declari deserta -quan no concorrin persones candidates que reuneixin els requisits exigits-.

6.- DESENVOLUPAMENT DEL PROCEDIMENT

6.1.- Llista provisional d'admesos i exclosos:

Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, es publicarà al portal corporatiu del Servei de Salut de les Illes Balears i al de l'ASEF la llista provisional d'admesos i exclosos en el procediment, amb expressió de la causa d'exclusió per a cada persona.

Els exclosos disposen d'un termini de tres dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de la llista provisional al portal corporatiu del Servei de Salut de les Illes Balears per presentar reclamacions —que no tindran caràcter de recurs— o per esmenar, si escau, el defecte que hagi motivat l'exclusió.

La reclamació presentada s'ha d'entendre rebutjada si l'aspirant no figura com a admès a les llistes definitives. Els aspirants que no esmenin en temps i forma els defectes en el termini establert seran exclosos del procés. D'altra banda, els aspirants que detectin errors en la consignació de les seves dades personals poden manifestar-ho en aquest mateix termini. Els errors de fet es poden esmenar en qualsevol moment, d'ofici o a petició de l'interessat.

 

​​​​​​​6.2.- Llista definitiva d'admesos i exclosos:

Finalitzat el termini indicat en el punt anterior, es publicarà al portal corporatiu del Servei de Salut de les Illes Balears i al de l'ASEF la llista definitiva d'admesos i exclosos del concurs, amb expressió de les causes de l'exclusió.

En aquest mateix acte es publicarà la data, hora i lloc de celebració de l'entrevista determinada per aquesta convocatòria a les persones admeses en el procediment, d'acord amb l'establert a l'ANNEX II.

6.3.- Valoració de mèrits i resolució:

a) Valoració de mèrits:

Un cop valorats tots els mèrits al·legats pels aspirants admesos, la Comissió de Valoració elaborarà una llista amb la puntuació obtinguda per tots els candidats i ha d'elevar a l'òrgan competent una proposta motivada de nomenament sobre el candidat que hagi rebut la major puntuació. Pot proposar que es declari deserta, per acord motivat, quan no concorrin candidats que reuneixin els requisits exigits a la convocatòria.

Atenent els principis d'eficiència i celeritat, en cas que únicament concorregués una persona aspirant, sempre que reunís les condicions i requisits establerts en la convocatòria, podrà eximir-se de la valoració de mèrits i adjudicar-se de manera directa el lloc de feina convocat.

b)  Resolució provisional:

L'òrgan competent per resoldre ha de dictar resolució provisional del concurs, que ha d'indicar la puntuació obtinguda per cada persona aspirant que hagi estat admesa i s'ha de publicar al portal corporatiu del Servei de Salut de les Illes Balears i en el de l'ASEF.

Contra aquesta resolució, les persones interessades poden presentar al·legacions en el termini de set dies hàbils, a comptar des de l'endemà de la data de publicació al portal corporatiu del Servei de Salut de les Illes Balears.  Aquestes al·legacions seran resoltes en la resolució definitiva del concurs.

c)  Resolució definitiva:

  • La resolució definitiva del concurs, que s'ha de publicar així mateix al portal corporatiu del Servei de Salut de les Illes Balears, al de l'ASEF i al Butlletí Oficial de les Illes Balears, nomenarà l'aspirant designat per ocupar el lloc convocat o, si s'escau, el declararà desert.
  • La persona designada ha de prendre possessió del lloc adjudicat dins el termini màxim d'un mes a partir de l'endemà de la publicació al BOIB de la resolució indicada en el punt anterior. En aquells casos en què l'adjudicatari ho demani, i sempre que es justifiqui degudament, l'òrgan convocant pot concedir una pròrroga del termini esmentat.
  • Si, per qualsevol motiu, la persona designada no pren possessió del lloc adjudicat, l' òrgan competent per resoldre podrà, si escau, designar el candidat que després de la valoració de mèrits el seguís per ordre de puntuació.
  • La persona nomenada no podrà participar en els concursos de provisió de llocs durant un termini mínim de dos anys, a comptar des del dia en què prengui possessió del lloc.

La previsió del punt anterior no és d'aplicació en els supòsits de remoció o supressió del lloc de treball, de redistribució d'efectius o altres supòsits de mobilitat forçosa.

7.- EFECTES

7.1.- Les persones designades obtindran un nomenament per ocupar el lloc de treball de cap d'equip d'Admissió de l'EAP de la ZBS Can Misses, pertanyent de la plantilla orgànica autoritzada d'Atenció Primària de l'ASEF,  i la seva situació (ja sigui personal fix o temporal interí) serà la següent:

a) Si resulta nomenat per al càrrec un estatutari fix del Servei de Salut de les Illes Balears que té la plaça estatutària fixa en el mateix centre, segueix ocupant la plaça com a personal estatutari fix de la seva categoria en el propi centre.

b) Si resulta nomenat per al càrrec un estatutari fix del Servei de Salut de les Illes Balears que té la plaça estatutària fixa en un altre centre, passa a ocupar directament el càrrec en el centre de destinació i queda en la situació de reserva respecte a la seva plaça estatutària fixa.

c) Si resulta nomenat per al càrrec un estatutari fix d'un altre Servei de Salut, passa a ocupar directament el càrrec en el centre de destinació i queda en la situació administrativa que li correspongui segons la legislació que li resulti aplicable.

d) Si resulta nomenat per al càrrec un funcionari de carrera que té la plaça fixa en una altra administració pública, passa a ocupar directament el càrrec en el centre de destinació i queda en la situació administrativa que li correspongui segons la legislació que li resulti aplicable.

7.2.- La persona que resulti nomenada ha de superar l'avaluació de l'acompliment professional i del compliment dels objectius del lloc on desenvolupi la seva activitat.

La continuïtat en el lloc de treball queda vinculada a superar l'avaluació de l'acompliment en els termes i condicions previstos en l'Acord del Consell de Govern de 22 de maig de 2022 pel qual es ratifica l' Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022, pel qual es regula el sistema de provisió de llocs de treball del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut de les Illes Balears.

7.3.- Els efectes econòmics i administratius del nomenament només es produiran un cop s'hagi efectuat la presa de possessió del lloc de destinació.

8.- CESSAMENT

8.1.- Són causes de cessament en el lloc de treball obtingut segons el previst Acord del Consell de Govern de 22 de maig de 2022 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022, les següents:

  1. La renúncia de l'interessat, acceptada per l'òrgan que va efectuar el nomenament.

  2. La remoció derivada de la no superació de dues avaluacions consecutives, de conformitat amb el previst en l'Acord del Consell de Govern de 22 de maig de 2022, que evidenciï la manca de capacitat per a l'acompliment del lloc.

  3. La supressió del lloc per circumstàncies organitzatives o assistencials sobrevingudes.

  4. La sanció disciplinària ferma imposada d'acord amb la legislació bàsica aplicable per la comissió d'una infracció greu o molt greu o, si s'escau, la imposició d' una sanció de suspensió provisional de funcions per un termini superior a sis mesos.

  5. L' accés a una situació diferent a la de servei actiu que no comporti reserva de plaça.

  6. El cessament pel transcurs d'un any en el supòsit de cobertura del lloc per personal amb nomenament temporal de caràcter interí.

  7. El cessament per l'extinció de la relació temporal per les causes previstes en la normativa en el supòsit de cobertura del lloc per personal amb nomenament temporal de caràcter interí.

8.2.- Els supòsits de renúncia o cessament en el càrrec previstos en aquesta clàusula, i des de la data en què aquests supòsits siguin efectius, suposen la reincorporació de l'interessat a l'acompliment de les funcions corresponents a la plaça bàsica de la seva categoria o cos en el centre o institució de procedència.

8.3.- Sens perjudici del que estableix el punt anterior, els qui hagin estat nomenats per ocupar un lloc de treball de conformitat amb qualsevol dels sistemes de provisió regulats en l'Acord del Consell de Govern de 22 de maig de 2022 i que, amb posterioritat, accedeixin a la situació de serveis especials, no poden patir un menyscabament en la seva carrera administrativa.

A aquests efectes, en el moment en què reingressin al servei actiu, tindran dret a mantenir les condicions i retribucions corresponents al lloc de treball que estaven ocupant en el moment en què van passar a la situació de serveis especials.

 

ANNEX II Convocatòria 2023_ 22

BAREM DE MÈRITS

Puntuació màxima TOTAL: 100 punts

A) Mèrits generals (puntuació màxima: 45 punts):

1.- ANTIGUITAT (puntuació màxima: 18 punts):

1.1.- Es computa el temps de serveis prestats en el Sistema Nacional de Salut o en altres administracions públiques espanyoles o de la Unió Europea que les persones aspirants tinguin reconeguts d'acord amb el barem següent:

  1. En una categoria de gestió i serveis del subgrup C1: 0,20/mes.

  2. En una categoria de gestió i serveis del subgrup C2: 0,18/mes.

1.2.- Es computarà per mesos de servei en el Sistema Nacional de Salut o en altres administracions públiques i no podran computar-se els serveis prestats simultàniament amb altres al·legats.

Un mateix període de temps no pot ser valorat per més d'un dels subapartats del punt anterior. En aquest cas, només es valorarà el de major puntuació que s'acrediti.

Es valoren com a serveis prestats tots els períodes de temps en servei actiu o en reserva de plaça.

1.3.- L' experiència professional com a càrrec directiu en institucions sanitàries públiques del Sistema Nacional de Salut es valorarà de la mateixa manera que els serveis prestats en la mateixa categoria que la del lloc de treball ofert, sempre que es compleixin els requisits exigits per participar en el procediment de provisió durant el temps en què hagi ocupat el càrrec directiu.

2.- CONEIXEMENTS DE CATALÀ (puntuació màxima: 4,5 punts):

2.1.- Es valoren els certificats de coneixements de llengua catalana en els termes que segueixen:

  1. Certificat de nivell C1: 2 punts.

  2. Certificat de nivell C2: 3,5 punts.

  3. Certificat de llenguatge administratiu: 1 punt.

2.2.- Només es valorarà el certificat del nivell més alt que s'acrediti, a més del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, la puntuació del qual s'acumularà a la del primer.

3.- GRAU DE CARRERA PROFESSIONAL (puntuació màxima: 13,5 punts):

Es valorarà segons el nivell de carrera professional consolidat i els nivells no són acumulables:

  1. Nivell de carrera I: 3,25 punts.

  2. Nivell de carrera II: 6,50 punts.

  3. Nivell de carrera III: 9,75 punts.

  4. Nivell de carrera IV: 13,5 punts.

4.- Estudis acadèmics reglats i reconeguts en el sistema educatiu espanyol, formació postgraduada i cursos de formació i perfeccionament (puntuació màxima: 9 punts):

4.1.- Es valoren LES TITULACIONS ACADÈMIQUES OFICIALS i reconegudes pel Ministeri d' Educació, d' acord amb el barem següent:

  1. Títol de tècnic superior de formació professional reconegut com a nivell MECES 1 o equivalent acadèmic: 3 punts.

  2. Títol d'estudis oficials de diplomatura, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica reconeguts com a nivell MECES 2: 4,5 punts.

  3. Títol d'estudis oficials de llicenciatura, grau, enginyeria o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3: 6 punts.

  4. Títol d'estudis oficials de doctor, reconegut com a nivell MECES 4: 9 punts.

  5. Titulacions universitàries de postgrau (màster, especialista i expert):

  • Per cada 10 hores: 0,05 punts.
  • Per cada crèdit LRU (10 hores): 0,05 punts.
  • Per cada crèdit ECTS (25 hores): 0,1 punts.

4.2.- Els criteris per valorar les titulacions acadèmiques oficials i reconegudes pel Ministeri d'Educació de l' apartat 4.1 anterior són els que segueixen:

    1. La titulació acadèmica ha de ser diferent de l'acreditada com a requisit d' accés a la categoria estatutària o al Cos o Escala des del qual es participa, i del mateix nivell o d'un nivell superior. A aquests efectes s'ha de valorar qualsevol titulació que sigui superior a la que s'exigeix com a requisit d'accés, ja sigui una titulació d'un nivell immediatament superior com una titulació superior en dos o tres nivells.

    2. No es valoren com a mèrit els estudis que siguin requisit previ i necessari per cursar els estudis que es valorin. A aquest efecte, es considera com a requisit previ i necessari la titulació conduent a una altra titulació o que quedi absorbida per una altra titulació valorada com a mèrit.

    3. Les titulacions acadèmiques han d'estar relacionades amb les funcions del lloc convocat. A aquests efectes, es consideren relacionades amb les funcions del lloc convocat les titulacions de les branques de coneixement de ciències econòmiques, administració i direcció d' empreses, relacions laborals i recursos humans, dret i especialitats jurídiques, ciències del treball, relacions laborals o informàtica. El títol de batxillerat s'entén relacionat amb les funcions de totes les categories o cossos generals que exigeixen un requisit de titulació de nivell igual o inferior.

    4. Només es valorarà la titulació de nivell més alt que s'acrediti, la puntuació de la qual no s'ha d'acumular a la d'altres titulacions que es posseeixin.

4.3.- Es valoraran ELS CURSOS DE FORMACIÓ CONTINUADA, d'acord amb el barem següent:

  • Per cada 10 hores: 0,05 punts.
  • Per cada crèdit LRU (10 hores): 0,05 punts.
  • Per cada crèdit ECTS (25 hores): 0,1 punts.

4.4.- Els criteris per valorar els cursos de formació de l'apartat 4.3 anterior són els que segueixen:

  •  

a) Només es valoren els cursos de formació certificats amb aprofitament realitzats (inici i fi) dins dels 10 anys anteriors a la convocatòria.

b) Els cursos de formació han de ser impartits o promoguts per alguna de les entitats següents:

  1. Qualsevol administració pública de base territorial o per alguna entitat del sector públic institucional (d'acord amb la definició donada per l'article 2 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre).
  2. Qualsevol universitat i escola d'administració pública.
  3. Els cursos impartits en el marc dels acords de formació contínua i per a l'ocupació de les administracions públiques i per les organitzacions sindicals, quan siguin promotors d'aquests acords.

c) Només es valoren els cursos de formació continuada que estiguin relacionats directament amb les funcions pròpies del lloc convocat i en tot cas les relacionades amb les àrees temàtiques següents:

  • Aplicacions informàtiques: TSI, AIDA, CIVITAS, HP-HCIS (en les àrees pròpies d'Admissió).
  • Facturació.
  • Protecció de dades.
  • Atenció a l' usuari.
  • Gestió d' equips, resolució de conflictes, etc.
  • Qualsevol altra àrea que la Comissió de Selecció, justificadament, consideri relacionada amb les funcions del lloc de treball.

d) En el supòsit que figurin simultàniament crèdits i hores, la valoració es farà sempre pels crèdits certificats. En el supòsit que no figuri el tipus de crèdits, la valoració es farà sempre pels crèdits LRU. En el cas que no s'especifiquin hores ni crèdits, no es valorarà el curs de formació.

4.5.- CONEIXEMENTS DE LLENGÜES ESTRANGERES (màxim 3 punts):

Els certificats de llengua estrangera emesos per les Escoles Oficials d' Idiomes o per universitats es valoraran de la manera següent:

  1. Certificat de coneixements A1: 0,75 punts
  2. Certificat de coneixements A2: 1 punt
  3. Certificat de coneixements B1: 1,25 punts
  4. Certificat de coneixements B2: 1,5 punts
  5. Certificat de coneixements C1: 1,75 punts
  6. Certificat de coneixements C2: 2 punts

Es podrà valorar més d'un idioma, encara que només es prendrà en consideració el certificat de major nivell de cadascun d'ells fins al màxim global de 3 punts.

B) Mèrits específics relacionats amb el lloc de treball (puntuació màxima: 55 punts):

1.- CURRÍCULUM PROFESSIONAL (puntuació màxima: 35 punts):

1.1.- La valoració del currículum es quantificarà considerant la naturalesa del lloc de treball ofert, bé tenint en compte l'experiència en llocs de treball similars o bé per la similitud entre el contingut tècnic i l'especialització dels llocs ja ocupats amb els del lloc convocat.

1.2.- Es valorarà l'experiència professional en alguna de les categories necessàries per ocupar el lloc de treball ofert. A tal efecte, l'experiència professional desenvolupada en les àrees i/o unitats administratives que s'indiquen a continuació es considerarà com a experiència en llocs de treball similars, per la qual cosa es valorarà si el lloc de treball ofert està adscrit a una d'aquestes àrees:

  • Àrea 1: contractació, comptabilitat, infraestructures i serveis generals.
  • Àrea 2: admissió, facturació, comptabilitat i control de gestió.

1.3.- Llocs de treball en relació amb el lloc convocat:

a) Haver ocupat llocs de comandament amb un complement de destinació superior al nivell 17: 0,20/mes.

b) Haver ocupat llocs de comandament amb un complement de destinació igual al nivell 17: 0,15/mes.

c) Haver ocupat llocs de comandament amb un complement de destinació inferior al nivell 17: 0,10/mes.

1.4.- Altres experiències professionals relacionades amb el lloc de treball convocat:

  1. Haver prestat servei com a directiu en institucions sanitàries del Sistema Nacional de Salut en el subgrup C1: 0,20/mes.
  2. Haver prestat servei com a directiu en institucions sanitàries del Sistema Nacional de Salut en el subgrup C2: 0,20/mes.
  3. Haver prestat servei en llocs de treball similars al convocat: 0,10/mes.
  4. Haver prestat altres serveis desenvolupant funcions en les àrees 1 o 2: 0,10/mes.

2.- ENTREVISTA PERSONAL (puntuació màxima: 20 punts):

L' entrevista personal consta de dos apartats:

  1. Primer apartat: Nivell competencial (puntuació màxima: 10 punts).
  2. Segon apartat: Actitud (puntuació màxima: 10 punts).
 

ANNEX III Convocatòria 2023_ 22

COMISSIÓ DE SELECCIÓ

La Comissió de Selecció estarà integrada per les persones que es relacionen a continuació. Si es produeix alguna vacant, la director gerent de l' ASEF nomenarà una altra persona en substitució de les titulars:

  • President/a:                     

Titular: Isabel Navas Rubio, cap de servei del Departament de RRHH de l'ASEF.

Suplent: Personal estatutari fix de la mateixa categoria o superior en qui es delegui.

  • Vocal:

Titular: Victoria Lillo Beltrán, cap d'equip d'Admissió de l'EAP de la ZBS Sant Antoni de l'ASEF.

Suplent: Personal estatutari fix de la mateixa categoria o superior en qui es delegui.

  • Secretari/ària:

Titular: Felisa Ferrer López, grup administratiu del Departament de RRHH de l'ASEF.

Suplent: Personal estatutari fix de la mateixa categoria o superior en qui es delegui.

 

ANNEX IV Convocatòria 2023_ 22

SOL·LICITUD Procés selectiu del lloc de treball de cap d'equip d'Admissió de l'Equip d'Atenció Primària de la Zona Bàsica de Salut Can Misses a l'Àrea de Salut d'Eivissa i Formentera, convocat per la Resolució de director gerent de l'ASEF del dia 16 d'octubre de 2023.

Dades de la persona aspirant:

DNI / NIE:                                                                                                                           

LLINATGES I NOM:                                                                                                           

Dades a l'efecte de notificacions:

DOMICILI:                                                                                                                          

MUNICIPI:                                                                                                                          

CODI POSTAL:                                                                                                                  

TELÈFON:                                                                                                                          

ADREÇA ELECTRÓNICA:                                                                                                

EXPOSO:  Que reuneixo tots els requisits que s'exigeixen per participar en la convocatòria.

SOL·LICITO:  Que sigui admès/admesa en la convocatòria, per la qual cosa adjunto a aquesta sol·licitud la documentació exigida.

Eivissa, a _____ de __________ de 2023

Signatura

 

 

 

 

 

GERÈNCIA DE L' ÀREA DE SALUT D' IBIZA I FORMENTERA Hopital Can Misses – C/ Corona, s/n – 07800 Eivissa - DIR: A04005005