La Comunitat Autònoma de les Illes Balears s'ha compromès a fer accessible el seu lloc web, de conformitat amb el Reial Decret 1112/2018, de 7 de setembre, sobre accessibilitat dels llocs web i aplicacions per a dispositius mòbils del sector públic.
La present declaració d'accessibilitat s'aplica al lloc web http://www.caib.es/eboibfront i exclou les pàgines que condueixen a enllaços externs.
Aquest lloc web és parcialment conforme amb el Reial Decret 1112/2018 a causa de les excepcions i de la manca de conformitat dels aspectes que s'indiquen a continuació.
El contingut que es recull a continuació no és accessible pel següent:
No aplica
Podrien existir arxius en format PDF o altres formats publicats abans del 20 de setembre de 2018 que no compleixin íntegrament tots els requisits d'accessibilitat.
El mètode emprat per a preparar la declaració, a més d'una autoavaluació duita a terme pel propi organisme, s'ha complementat per l'avaluació duita a terme per la Secretaria General d'Administració Digital (Administració General de l'Estat). Les dades de l'avaluació han estat obtinguts de l'Observatori d'Accessibilitat de 18/07/2023.
Els butlletins publicats abans del 20.09.2018 no s'han analitzat ja que queden fora de l'àmbit del RD 1112/2018.
Última revisió de la declaració: 8 de novembre de 2023.
Pot realitzar comunicacions sobre requisits d'accessibilitat (article 10.2.a) del RD 1112/2018, com per exemple:
Mitjançant el següent procediment al correu boib@caib.es o bé telefonant al 971177143. Les comunicacions seran rebudes i tractades pel Servei del "Butlletí Oficial de les Illes Balears"
Pot presentar:
Mitjançant el següent procediment: Peticions d'informació accessible i queixes relatives a accessibilitat de llocs web i aplicacions mòbils.
Les queixes i sol·licituds d'informació accessible seran rebudes i tractades per la Direcció General de Simplificació Administrativa, Modernització i Administració Digital, mitjançant el Servei de Coordinació de l'Atenció a la Ciudadania.
El procediment de reclamació que recull l'article 13 del Reial Decret 1112/2018 va entrar en vigor el 20 de setembre de 2020.
Si un cop realitzada una sol·licitud d'informació accessible o queixa, aquesta hagués estat desestimada, no s'estigués d'acord amb la decisió adoptada, o la resposta no complís els requisits previstos en l'article 12.5, la persona interessada podrà iniciar una reclamació. Igualment es podrà iniciar una reclamació en el cas que hagi passat el termini de vint dies hàbils sense haver obtingut resposta.
La reclamació pot ser presentada a través del procediment Reclamacions relativa a accessibilitat de llocs web i aplicacions mòbils.
La primera revisió exhaustiva d'accessibilitat es va dur a terme el 23/10/2020.
Aquest lloc web va passar a producció en el 2017.