Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
DEPARTAMENT DE PROMOCIÓ ECONÓMICA I DESENVOLUPAMENT LOCAL
Núm. 343918
Convocatòria de subvencions anuals per dur a terme activitats socioambientals en matèria cinegètica per a l’any 2023
SERVEI DE CAÇA. DIRECCIÓ INSULAR DE COOPERACIÓ LOCAL I CAÇA. DEPARTAMENT DE PROMOCIÓ ECONÒMICA I DESENVOLUPAMENT LOCAL. CONSELL DE MALLORCA.
En data 22 de maig de 2023, el conseller executiu del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local del Consell de Mallorca ha dictat resolució per la qual resol:
« Primer. Aprovar la Convocatòria de subvencions anuals per dur a terme activitats socioambientals en matèria cinegètica per a l'any 2023 que s'adjunta com Annex a aquesta resolució i els models adjunts a aquesta.
Segon. Autoritzar una despesa per un import de 135.294,74 € amb càrrec a l'aplicació pressupostària 65 17226 48900, del pressupost de despeses del Consell de Mallorca per a l'exercici 2023, amb RC definitiva 22023005749. A amb número d'apunt previ 920230005747
Tercer. Publicar la present convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) per conducte de la base de dades nacional de subvencions.»
Contra aquest acte, que no posa fi a la via administrativa, podeu interposar el recurs d'alçada en el termini d'un mes, comptador a partir de l'endemà de rebre aquesta notificació. El recurs es pot interposar formalment davant aquest conseller executiu/consellera executiva o davant el Consell Executiu del Consell Insular de Mallorca, que és l'òrgan competent per resoldre'l.
Contra la desestimació expressa d'aquest recurs d'alçada, hi podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l'endemà de rebre la notificació de la desestimació del dit recurs d'alçada.
Si han transcorregut tres mesos des de la interposició del recurs d'alçada i no n'heu rebut la notificació de resolució expressa, s'entén desestimat per silenci i podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de sis mesos, comptadors a partir de l'endemà de la desestimació presumpta.
No obstant l'anterior, podeu interposar, si escau, qualsevol altre recurs que considereu oportú. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Tot això als efectes oportuns.
Palma, a data de la signatura electrònica (22 de maig de 2023
La persona responsable de la Secretaria Tècnica de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local Rosa Mª Cañares Bernaldo)
ANNEX Convocatòria de subvencions anuals per dur a terme activitats socioambientals en matèria cinegètica per a l'any 2023
1.Normativa aplicable
Aquesta convocatòria s'aprova d'acord amb l'Ordenança General de Subvencions del Consell de Mallorca, aprovada en sessió plenària de dia 23 de desembre de 2016, modificada per acord plenari de dia 14 de juny de 2018, la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i el reglament que la desenvolupa, i el Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de Subvencions.
Així com d'acord amb l'acord del Consell Executiu de dia 16 de novembre de 2022 (BOIB núm. 153 de 24 de novembre), en el punt primer delegà als consellers executius i les conselleres executives, competents per raó de la matèria, l'aprovació de les convocatòries d'ajudes i subvencions i aportacions de quantia inferior a dos-cents cinquanta mil euros. En tot cas, requeriran d'autorització prèvia del Consell Executiu per a l'aprovació de la despesa de les convocatòries de quantia superior a cinquanta mil euros; a l'efecte d'obtenir l'autorització del Consell Executiu respecte a la convocatòria d'ajudes i subvencions.
2. Objecte i finalitat de la convocatòria
2.1. La finalitat d'aquesta convocatòria és socioambiental, i ha d'anar destinada a iniciatives sense afany de lucre, les quals promoguin la millora ambiental, i en conseqüència, la millora dels aprofitaments cinegètics.
2.2. Són objecte de subvenció les actuacions executades entre l'1 de maig de 2022 i 30 d'abril de 2023, pels beneficiaris relacionats a l'article 3 d'aquesta convocatòria.
3. Beneficiaris de la convocatòria
3.1. Poden ser objecte d'aquesta ajuda les persones jurídiques que s'esmenten a continuació:
a. Les associacions, societats, clubs, federacions, fundacions i qualssevol altres entitats benèfiques o sense afany de lucre.
b. Les societats de caçadors locals previstes a la Llei 6/2006 balear de caça i pesca fluvial, modificada per la Llei 3/2013, de 17 de juliol.
3.2. No poden acollir-se a l'ajuda econòmica les entitats en les quals concorre alguna de les prohibicions establertes a l'article 8 de l'Ordenança general de subvencions, ni les entitats i associacions que no es trobin legalment constituïdes.
4. Actuacions subvencionables
4.1. Són objecte de subvenció les actuacions que estiguin executades entre l'1 de maig de 2022 i 30 d'abril de 2023, per les entitats relacionades a la base tercera d'aquesta convocatòria. Són despeses subvencionables de la present convocatòria les següents:
4.2. En cap cas, l'import de la despesa subvencionable pot ser superior al valor de mercat.
5. Crèdit pressupostari
Durant l'exercici pressupostari 2023 es destina la quantitat de 135.294,74 euros a les subvencions objecte d'aquesta convocatòria, amb càrrec a les partida pressupostària 65 17226 48900.
6. Naturalesa de la subvenció i límits.
6.1. Les subvencions d'aquesta convocatòria són de caràcter voluntari i eventual, i anul·lables, revocables i reintegrables en tot moment per les causes previstes a l'Ordenança general de subvencions i la seva modificació. A més, no generen cap dret a obtenir altres subvencions en anys posteriors i no es poden al·legar com a precedent. Així mateix, són compatibles amb altres ajudes i subvencions que pugui rebre el beneficiari per al mateix projecte subvencionat sempre que el còmput total de les ajudes o subvencions rebudes no superi el cost de l'activitat que la persona beneficiària ha desenvolupat.
6.2. La concessió d'aquesta subvenció es regeix pels principis de publicitat, concurrència no competitiva, objectivitat, igualtat i no discriminació.
7. Import de la subvenció
7.1. L'import de la subvenció que es concedeix tindrà caràcter d'import cert, d'acord amb el previst a l'article 24.2 de l'ordenança de subvencions del Consell de Mallorca, i serà una única quantia de 3.300 €, sempre i quant les despeses presentades, correctament justificades i que s'adaptin a l'objecte de la present subvenció superin o igualin aquesta quantia. En cas de presentar un projecte o despeses de menor quantia, aquest serà el màxim subvencionable.
7.2. La quantia de la subvenció no podrà superar el 100 % de l'import sol·licitat subvencionable.
8. Règim de la concessió
El procediment de concessió és mitjançant concurrència no competitiva, de manera que seran subvencionables totes les sol·licituds que compleixin els requisits establerts en la convocatòria, i, per tant, no és necessària la comparació entre les sol·licituds.
Quan la quantia del crèdit de la convocatòria no fos suficient per cobrir el 100% dels imports a concedir i amb els límits establerts a la convocatòria, s'aplicarà l'article 25 de l'Ordenança General de subvencions del Consell Insular de Mallorca de prorrateig de l'import entre les persones sol·licitants.
9. Presentació de sol·licituds i la justificació
El termini per presentar la sol·licitud i la justificació, tota la documentació i els annexos que l'acompanyen, és de 15 dies hàbils, a partir del dia següent de la publicació de la subvenció en el BOIB. Si l'últim dia és inhàbil, s'entén prorrogat fins al primer dia hàbil següent.
El lloc per presentar la documentació és la Seu Electrònica del Consell de Mallorca (https://seu.conselldemallorca.net/es/registro-electronico).
Si la sol·licitud no compleix els requisits establerts en aquesta convocatòria, l'òrgan instructor ha de requerir la persona interessada perquè l'esmeni en el termini màxim i improrrogable de 10 dies hàbils, amb la indicació que, si no ho fa, es considerarà que ha desistit de la sol·licitud, amb la resolució prèvia que ha de ser dictada en els termes que preveu l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Atès que els beneficiaris d'aquesta convocatòria són subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l'Administració (art. 14 i 16 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques), si la sol·licitud es presentada presencialment, es requerirà a l'interessat d'esmena i es tindrà a tots els efectes, inclosa l'exclusió, com a data de presentació la de lliurament de l'esmena, segons disposa l'article 68.4 de la Llei 39/2015.
10. Condicions i autoritzacions
La presentació de la sol·licitud de subvenció implica la plena acceptació de les condicions d'aquesta convocatòria i, alhora, comporta autorització per a consultar i obtenir les dades dels sol·licitants relacionades amb la tramitació, i el seguiment de la sol·licitud, inclosa la consulta a l'Agència Estatal d'Administració Tributària (AEAT) per a la comprovació d'estar al corrent de les obligacions tributàries, així com amb la Seguretat Social, el Consell de Mallorca i els seus organismes dependents.
11. Formalització de sol·licituds i justificació
11.1 Les sol·licituds per obtenir la subvenció s'han de presentar mitjançant les instàncies i els annexos que facilita el Consell de Mallorca i que es poden trobar a la seu electrònica del Consell de Mallorca https://seu.conselldemallorca.net/ca/la-seu, per a la convocatòria de subvencions de l'any 2023.
La sol·licitud consta de quatre models que apareixen al final com annexos i documentació complementaria, tot lo qual té la següent descripció:
11.1.1 Document TE1. Model de sol·licitud i declaració responsable.
11.1.2 Document TE2. Certificat bancari normalitzat, que acrediti el compte corrent o la llibreta en la qual s'ha d'ingressar l'import de la subvenció. Els beneficiaris tenen a la seva disposició el link https://seu.conselldemallorca.net/es/ficha?key=72772 per a l'alta i modificació de les seves dades bancàries
11.1.3 Fotocòpia del CIF de l'entitat sol·licitant.
11.1.4 Documentació acreditativa de la representació en virtut de la qual actua la persona que firma la sol·licitud.
* No és necessari presentar els documents assenyalats en els punts 9.1.2, 9.1.3 i 9.1.4 si es troben en poder del Consell de Mallorca i no s'han produït modificacions. En aquest cas s'ha d'assenyalar la data i l'òrgan o dependència on es van presentar.
11.2. Els impresos corresponents a la justificació seran presentats juntament amb la sol·licitud.
11.2.1. La justificació es farà mitjançant la presentació d'un compte justificatiu amb aportació de justificants, d'acord amb el previst a l'article 39 de l'Ordenança General de Subvencions del Consell de Mallorca. El compte justificatiu s'ha de presentar d'acord amb els models adjunts i inclou:
a. Document TE3. Una memòria d'activitats en què es justifiquin les activitats realitzades, es relacionin les despeses per a les quals se sol·licita l'ajut econòmic i es declari el compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció, amb justificació documental, ja sigui gràfica, o d'altre tipus, que s'ha dut a terme l'activitat per la qual es sol·licita subvenció.
b. Documents TE4 Una memòria econòmica, justificativa de les despeses realitzades, desglossada i relacionada amb la memòria d'activitats, que inclou:
11.3. Tots els documents que s'hagin de presentar signats, hauran d'estar signats electrònicament i haurà de constar en qualitat del càrrec que ostenten a l'entitat sol·licitant a la signatura.
11.4. En els casos de lloguer de terrenys de caça per a ús de societats de caçadors s'haurà d'aportar còpia del contracte de lloguer signat per la persona arrendadora i la persona arrendatària.
11.5. Les entitats sol·licitants de subvenció únicament poden presentar una única sol·licitud de subvenció. La instància no quedarà presentada si no es signa electrònicament marcant en el lloc corresponent que es manifesta la voluntat i el consentiment del sol·licitant i en cas d'actuar mitjançant representació quedi aquesta degudament justificada. En els casos que la mateixa entitat presenti dues o més sol·licituds es tindrà per presentada la darrera lliurada.
12. Tramitació i pagament de la subvenció
Una vegada comprovat que el sol·licitant compleix els requisits per ser beneficiari de la subvenció i es fiscalitzi la proposta de concessió es dictarà la resolució de concessió que inclourà també el reconeixement de l'obligació corresponent. Aquesta resolució es notificarà a l'interessat de manera electrònica.
13. Òrgan instructor, notificació de la concessió i del reconeixement de deute, termini per resoldre i procediment de concessió de la subvenció.
El conseller executiu del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local és l'òrgan competent per aprovar i resoldre aquesta convocatòria
L'òrgan instructor és la secretària tècnica del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local, que ha de dur a terme les actuacions establertes a l'Ordenança general de subvencions, i formular la proposta de resolució. L'òrgan instructor pot requerir a l'entitat sol·licitant els informes o els aclariments que consideri convenients.
En compliment del previst en l'article 19.1 q) i 19.2 de l'Ordenança general de subvencions, es trametrà a la Base Nacional de Subvencions informació sobre aquesta convocatòria, i sobre les resolucions de concessió que es derivin, i es publicarà en el BOIB per conducte de la base esmentada, a més d'exposar-se en el tauler d'anuncis de la seu electrònica del Consell de Mallorca.
Totes les notificacions i comunicacions es realitzaran telemàticament en l'adreça electrònica que les persones beneficiàries indiquin a la sol·licitud a través de la Plataforma de l'Administració electrònica.
El termini màxim per resoldre el procediment i notificar-ho és de sis mesos des de la data de presentació de la sol·licitud per part de l'entitat interessada.
El venciment del termini màxim sense haver-se notificat la resolució legitima les entitats interessades per entendre desestimada per silenci administratiu la sol·licitud de concessió de la subvenció.
14. Justificació de la subvenció
Aquesta subvenció es concedeix en consideració a la concurrència dels requisits i condicions establertes a la present convocatòria i està condicionada a la comprovació de tota la documentació presentada en el moment de la sol·licitud.
Per aquest motiu, no requereix cap altre justificació, a més de la presentada amb la sol·licitud de subvenció, sense perjudici dels controls que es puguin establir per verificar-ne l'existència del projecte o despeses subvencionades.
Per dur a terme aquestes actuacions, l'Administració podrà exigir la presentació dels documents que estimi pertinents i realitzar les visites d'inspecció que siguin oportunes..
15. Obligacions de les entitats beneficiàries.
Les entitats beneficiàries han de complir les obligacions establertes en les disposicions normatives que li són d'aplicació i, en concret, amb l'article 9 de l'Ordenança General de Subvencions del Consell Insular de Mallorca.
Són obligacions de les entitats beneficiàries:
a) Justificar que compleixen els requisits i les obligacions establerts a la present convocatòria de subvencions.
b) Sotmetre's a les actuacions de comprovació, que ha d'efectuar l'òrgan que concedeix la subvenció i qualsevol altra de comprovació i control financer que poden dur a terme els òrgans de control competents, tant nacionals com comunitaris, i aportar tota la informació que el requereixin a l'exercici de les actuacions anteriors.
c) Comunicar a l'òrgan que concedeix la subvenció l'obtenció d'altres subvencions, ajuts, ingressos o recursos que financen les activitats subvencionades (si no s'ha fet en el moment de presentar la sol·licitud de subvenció). Aquesta comunicació s'ha d'efectuar tan aviat com es conegui i, en tot cas, abans que es dicti la resolució de concessió i reconeixement de l'obligació corresponent.
d) Disposar dels llibres comptables, els registres tramitats i altres documents degudament auditats en els termes que s'exigeix en la legislació mercantil i sectorial aplicable a la persona beneficiària en cada cas, així com tots els estats comptables i els registres específics exigits en la convocatòria de les subvencions, amb la finalitat de garantir l'exercici adequat de les facultats de comprovació i control.
e) Conservar els documents justificatius de l'aplicació dels fons rebuts, incloent els documents electrònics, mentre puguin ser objecte de les actuacions de comprovació i control.
f) Adoptar les mesures de difusió establertes a l'article 15 de l'Ordenança General de Subvencions del Consell Insular de Mallorca.
g) Reintegrar els fons percebuts en els casos que preveu l'article 56 de l'Ordenança General de Subvencions del Consell Insular de Mallorca.
16. Documentació acreditativa del pagament de les despeses justificades
La documentació acreditativa del pagament segons la modalitat utilitzada per efectuar el pagament serà d'acord amb l'article 48 de l'Ordenança general de subvencions i la seva modificació:
a) Pagament mitjançant transferència bancària o ingressos en compte bancari:
- Còpia del justificant de l'ordre de transferència bancària o del document bancari acreditatiu del pagament en el qual figurin el concepte de la transferència o l'ingrés, la data del document, l'import, la identificació del concepte, a fi que quedi identificat el pagament de la factura, i les dades de l'ordenant i del destinatari, que han de coincidir amb la persona beneficiària i amb l'emissora de la factura, respectivament.
- Extracte del compte bancari de la persona beneficiària de l'ajuda en el qual figuri el càrrec d'aquesta transferència, quan no quedin acreditats els requisits assenyalats en el paràgraf anterior.
b) Pagament mitjançant xec nominatiu:
- Còpia del xec nominatiu o pagaré nominatiu emès a nom del proveïdor que expedeix la factura o document equivalent, sempre que estigui vençut.
- Extracte del compte corrent del beneficiari de l'ajuda en el qual figuri el càrrec d'aquest xec o pagaré, o
- Certificat de l'entitat bancària en què consti el número de xec, l'import i la identificació de qui cobra i la data de cobrament (no és necessari presentar l'extracte del compte corrent si el certificat de l'entitat bancària inclou també la identificació del número de compte en què s'ha carregat el xec i el titular del compte, que ha de coincidir amb la persona beneficiària de l'ajuda).
c) Pagament mitjançant pagarés, lletres de canvi o similars:
- Document acreditatiu del càrrec en compte de l'efecte mercantil i
- Extracte del compte en què figuri el càrrec de l'efecte mercantil. Aquesta documentació es pot substituir per un certificat o document similar emès per l'entitat bancària que contengui: el titular i el número de compte en què s'ha carregat l'efecte mercantil, el lliurador i el lliurat de la lletra de canvi, la persona beneficiària, el concepte pel qual es fa l'efecte mercantil, l'import de la lletra de canvi i la data d'emissió de la lletra i de l'abonament per part del lliurat.
d) Pagament mitjançant targeta de crèdit:
- Tiquet de compra en què figuri el pagament amb targeta en cas que no s'indiqui en la factura i
- Extracte del compte en què figuri el càrrec del pagament amb targeta. L'extracte del compte pot substituir-se per un certificat o títol similar de l'entitat bancària, en què, com a mínim, consti el titular i el número del compte corrent en què es carrega el pagament de la targeta, la persona beneficiària, el concepte pel qual es fa la transferència i l'import i data de l'operació
e) Pagament mitjançant domiciliació bancària:
- Notificació bancària del càrrec i
- Extracte bancari en què figuri el càrrec de la domiciliació. Aquesta documentació es pot substituir per un certificat o títol similar de l'entitat bancària, en què consti el titular i número del compte corrent en què s'ha fet el càrrec i l'ordenant del càrrec, la persona beneficiària, el concepte pel qual es fa el càrrec i l'import i data de l'operació
f) Pagament en efectiu: rebut, signat i segellat pel proveïdor, en el qual s'ha d'especificar la despesa a què correspon el pagament, la data i l'expressió «rebut en metàl·lic». Sota la signatura ha de figurar el nom, els llinatges i el número de DNI de la persona que signa. Només es poden justificar en efectiu els pagaments de factures per un import no superior a 250 €, incloent-hi l'IVA, amb un màxim de 1.000 € per subvenció concedida.
17. Revocació i reintegrament de la subvenció
17.1. Són causes de reintegrament de la subvenció les previstes a l'article 56 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca i, entre aquestes l'obtenció de la subvenció mitjançant el falsejament de les condicions o documents justificatius presentats amb la sol·licitud o l'ocultació de fets que haguessin impedit la seva concessió, com per exemple no haver dut a terme el projecte o les despeses de les quals es sol·licita subvenció dins els terminis establerts. Al mateix temps, donaran lloc al reintegrament de la quantia percebuda i l'exigència de l'interès de demora que correspongui des del moment de pagament de la subvenció fins a la data en que s'acordi la procedència del reintegrament o, si fos anterior, fins a la data que el deutor ingressi el reintegrament.
17.2. La declaració judicial o administrativa de nul·litat o anul·lació implica l'obligació de tornar les quanties percebudes.
17.3. Si després d'haver cobrat la subvenció, una comprovació o control financer per part dels serveis de l'Administració o contractats per aquesta, es posa de manifest l'incompliment d'alguna de les obligacions esmentades a la present convocatòria, l'òrgan que concedeix la subvenció és competent per a exigir al beneficiari el reintegrament de la subvenció mitjançant resolució segons el procediment regulat a l'article 57 de l'Ordenança General de Subvencions del Consell de Mallorca.
18. Ineficàcia sobrevinguda de la convocatòria
Si per circumstàncies sobrevingudes d'interès públic i general, el Consell de Mallorca no pogués dur endavant la tramitació d'aquesta convocatòria, l'òrgan que la va aprovar l'ha de deixar sense efecte previ informe justificatiu del centre gestor.
19. Recursos
Contra aquest acte, que no posa fi a la via administrativa, podeu interposar el recurs d'alçada en el termini d'un mes, comptador a partir de l'endemà de rebre aquesta notificació. El recurs es pot interposar formalment davant aquest conseller executiu/consellera executiva o davant el Consell Executiu del Consell Insular de Mallorca, que és l'òrgan competent per resoldre'l.
Contra la desestimació expressa d'aquest recurs d'alçada, hi podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l'endemà de rebre la notificació de la desestimació del dit recurs d'alçada.
Si han transcorregut tres mesos des de la interposició del recurs d'alçada i no n'heu rebut la notificació de resolució expressa, s'entén desestimat per silenci i podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de sis mesos, comptadors a partir de l'endemà de la desestimació presumpta.
No obstant l'anterior, podeu interposar, si escau, qualsevol altre recurs que considereu oportú. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
TE1. SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ
DADES DE L'ENTITAT SOL·LICITAN |
|||
Nom de l'entitat |
|
C.I.F(CIM) |
|
Adreça postal |
|
CP |
|
Adreça electrònica per a notificacions |
|
Població |
|
Persona de contacte
Càrrec |
|
Telèfons de contacte |
|
|
NOM DEL PROJECTE O ACTIVITATS:
_________________________________________________________________
|
Pressupost de despeses:____________________
Ingressos prevists o obtinguts: _________________________
Diferència pressupost d'ingressos i despeses: _______________________ |
Quantia sol·licitada: ________________________________ |
DECLARACIÓ RESPONSABLE
La persona sota-signant, en nom de l'entitat sol·licitant de subvenció, DECLARA:
( ) Que no s'ha demanat ni rebut cap altre suport, ajudes o subvencions.
( ) Que sí s'ha demanat i rebut altre suport, ajudes o subvencions.
Juntament amb el document de sol·licitud s'adjunta la documentació següent (marcar el que correspongui):
( ) (TE2) Certificat bancari normalitzat. No s'ha de presentar si ja s'ha acreditat anteriorment i no l'ha canviat.
( ) Fotocòpia del CIF de l'entitat sol·licitadora.
( ) Fotocòpia del NIF, NIE ,o passaport del/ de la president/a que firma la sol·licitud.
( ) Documentació acreditativa de la representació (còpia de l'acta).
( ) (TE3) Memòria d'activitats i relació de despeses realitzades.
( ) (TE4) Memòria econòmica justificativa de despeses.
( ) (TE5) Relació classificada de despeses.
Si no es presenta el CIF de l'entitat, el NIF/NIE/Passaport de la persona representant o de la documentació acreditativa de la representació, s'identifica aquesta ja que està en possessió del Consell de Mallorca (CIM) a l'expedient_____________presentat el dia_______________en el Departament de_______________.
La presentació d'aquesta sol·licitud implica, d'acord amb l'establert en l'art. 10.3 de l'Ordenança general de subvencions del CIM el consentiment perquè l'òrgan instructor consulti els certificats d'estar al corrent de les obligacions tributàries amb Hisenda, la Seguretat Social.
( ) En nom de l'entitat que represento DENEGO expressament que I‘òrgan instructor pugui obtenir eIs certificats d'estar aI corrent de Ies obIigacions tributàries i amb Ia Seguretat SociaI. En aquest cas, em compromet a aportar els certificats corresponents juntament amb la sol·licitud i totes les vegades que siguin requerits
En , a de de 2023
(Signatura digital amb càrrec
DIRECCIÓ INSULAR DE DESENVOLUPAMENT LOCAL I CAÇA. SERVEI DE CAÇA.
CONSELL DE MALLORCA
TE3. MEMÒRIA D'ACTIVITATS
Nom Entitat:_ CIF:__________________________________________________
La persona sota-signant, en nom de l'entitat sol·licitant de subvenció, DECLARA:
1. Relació d'activitats que ha realitzat l'entitat.
|
S'ha d'explicar la correlació de les despeses que es presenten per ser subvencionades amb les activitats presentades, aportant tots els documents o proves que es considerin procedents: fotografies, plànols de situació, publicacions en premsa......
Import de la subvenció que sol·licita: | € |
Obligatori omplir (MÀXIM 3.300,00€)
3. ALTRES SUBVENCIONS REBUDES O INGRESSOS PER A LES MATEIXES DESPESES PER A LES QUALS SE SOL·LICITA AQUESTA SUBVENCIÓ
a) Ha percebut una subvenció per a les despeses presentats següents o he obtingut ingrés o benefici de les activitats de les quals es sol·licita subvenció: ( ) |
Administració subvencionadora
TOTAL Altres ingressos
TOTAL |
Import subvenció
|
b) No ha percebut cap subvenció: (Marcar amb una creu ,en el seu caso).En nom de l'entitat que represento, declaro que no s'ha percebut cap subvenció o ingrés per a les despeses que es presenten ara per ser subvencionats. ( ) |
En , a de de 2023
(Signatura digital amb càrrec de l'entitat sol·licitant)
DIRECCIÓ INSULAR DE DESENVOLUPAMENT LOCAL I CAÇA. SERVEI DE CAÇA.
CONSELL DE MALLORCA
TE4. MEMÒRIA ECONÒMICA
Nom Entitat:
CIF:__________________________________________________
La persona sota-signant, en nom de l'entitat sol·licitant de subvenció, DECLARA:
( ) No recupera ni compensa l'IVA suportat de la despesa subvencionable.
( ) Sí recupera i compensa l'IVA suportat de la despesa subvencionable
En , a de de 2023
(Signatura digital amb càrrec de l'entitat sol·licitant)
DIRECCIÓ INSULAR DE DESENVOLUPAMENT LOCAL I CAÇA. SERVEI DE CAÇA.
CONSELL DE MALLORCA
TE5. RELACIÓ DE DESPESES I INGRESSOS DE LA SUBVENCIÓ
1) RELACIÓ DE JUSTIFICANTS DE DESPESES |
||||||||
|
Concepte de despesa |
Proveïdor |
NIF proveïdor |
Núm. Factura/ justificant |
Data Factura |
Data Pagament |
Forma de pagament |
Import |
DIA - MES - ANY |
DIA - MES - ANY |
|||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Total despeses |
|
|||||||
|
|
2) RELACIÓ DE SUBVENCIONS REBUDES O INGRESSOS PERCEBUTS (únicament omplir si s'han rebut altres subvencions o ingressos per sufragar les mateixes despeses per a les quals se sol·licita la subvenció. En cas que no s'hagin obtingut més subvencions que la subvenció del Consell de Mallorca, heu de marcar les caselles corresponents al peu de pàgina). |
|
|
|
Concepte/patrocinador/entitat subvencionadora/ingresso percebut
|
Import |
|
|
|
|
Total subvencions |
|
( ) Declaro que, per sufragar les despeses subvencionades, únicament hem tingut l'ajuda corresponent de la subvenció del Consell de Mallorca.
( ) Declaro que les factures no s'han presentat ni es presentessin per a altres subvencions. En el cas que es presentin per rebre altres subvencions fa falta aportar la documentació informativa sobre aquest fet.
En , a de de 2023
(Signatura digital amb càrrec de l'entitat sol·licitant)
DIRECCIÓ INSULAR DE DESENVOLUPAMENT LOCAL I CAÇA. SERVEI DE CAÇA. CONSELL DE MALLORCA