Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE PALMA

EMPRESA MUNICIPAL D'AIGÜES I CLAVEGUERAM, S.A EMAYA

Núm. 309075
Bases específiques de la convocatòria per promoció interna del concurs oposició per a la cobertura de 3 places fixes de capatàs de xarxes a EMAYA – Aigües

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

Aquestes bases reguladores tenen per objecte regular el procediment de selecció per a la cobertura, per promoció interna, de tres places de capatàs o capatassa de Xarxes a EMAYA, Empresa Municipal d'Aigües i Clavegueram SA.

L'article 2 de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat a l'ocupació pública, estableix que els mecanismes de promoció interna han de ser compatibles amb els processos d'estabilització, i permet que els processos de promoció interna es duguin a terme pel sistema de concurs oposició. 

Per a tot allò que no es preveu en aquestes bases específiques de convocatòria, s'ha d'aplicar allò que estableix el Conveni Col·lectiu Transversal d'Emaya, aprovat l'1 d'abril de 2023, i allò convingut a la taula de negociació transversal competent i publicat a la intranet d'EMAYA.

Per a tot allò que no es preveu en aquestes bases específiques de convocatòria, s'ha d'aplicar allò que estableix el Conveni Col·lectiu Transversal d'Emaya, aprovat l'1 d'abril de 2023, i allò convingut a la taula negociadora transversal competent i publicades a la intranet d'EMAYA.

EMAYA declara el seu compromís en l'establiment i el desenvolupament de polítiques que integrin la igualtat de tracte i d'oportunitats entre dones i homes, sense discriminar directament o indirectament per raó de gènere, així com en l'impuls i foment de mesures per aconseguir la igualtat real en el marc de l'organització, establint la igualtat d'oportunitats entre dones i homes com un principi estratègic de la nostra política corporativa, d'acord amb la definició d'aquest principi establerta per la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.

3 places fixes de capatàs de Xarxes, a l'àrea de Cicle de l'Aigua

Característiques del lloc de treball:

  • Categoria professional: Capatàs.
  • Grup professional: 3 – XIV Conveni Col·lectiu Transversal d'EMAYA.
  • Codi de la descripció del lloc de treball (DLT): AG-RE-05.
  • Àrea de què depèn: Cicle de l'Aigua.
  • Nombre de places vacants: 3 places per concurs oposició.
  • Jornada i horari laboral: Segons el XIV Conveni Col·lectiu Transversal d'EMAYA i la regulació establerta per la Llei de pressupostos generals de l'Estat vigent a cada moment.

2. CARACTERÍSTIQUES DE LA FEINA

Missió

Coordinar i supervisar el personal assignat a la seva secció i tots els recursos a la seva disposició (contractistes, maquinària, etc.) necessaris per al bon funcionament de les xarxes i instal·lacions, i realitzar els manteniments preventius, correctius i de noves instal·lacions a les xarxes de proveïment i sanejament d'Emaya, d'acord amb les normes establertes i les instruccions tècniques de cada secció.

Funcions

  1. Organitzar i assignar a les brigades pròpies els diferents treballs diaris de manteniment i serveis comuns de manera eficient, donant-los suport en la seva problemàtica diària i, si escau, dotant de reforços de contractes i maquinària, prioritzant les urgències i optimitzant els recursos.
  2. Planificar i elaborar suport documental del treball que s'ha de realitzar (plànols, interferències de serveis, permisos d'ocupació, etc.).
  3. Controlar la realització diària dels treballs assignats per verificar-ne la correcta execució pel que fa a termini i qualitat.
  4. Vigilar el compliment de totes les disposicions que es refereixin al compliment de la Llei de prevenció de riscos laborals.
  5. Liderar la secció de treball sota el seu comandament, ja que és la persona responsable del manteniment del bon ordre i de l'organització de les persones al seu càrrec.
  6. Realitzar la gestió de la documentació pròpia de les brigades (gestió d'avisos, registre de treballs destacats, etc.).
  7. Organitzar i supervisar la gestió del temps del personal (vacances, absentisme, formació) per garantir que es compta amb l'equip de persones suficient per a la cobertura del servei.
  8. Coordinar-se amb la resta de capatassos o capatasses per a l'execució òptima dels treballs, i minimitzar les afeccions i molèsties a les persones abonades.
  9. Suplir els altres capatassos o capatasses del departament quan no estiguin disponibles i garantir el funcionament correcte dels equips de treball.
  10.  Organitzar, coordinar i dirigir les avaries d'urgència del departament en període de guàrdia.
  11.  Proposar al superior immediat millores sobre el servei al seu càrrec.
  12.  Informar el capatàs superior dels treballs realitzats perquè disposi d'un reporti actualitzat i precís sobre aquests.
  13. Comprometre i motivar les persones de l'equip sota la seva responsabilitat buscant la seva màxima implicació i satisfacció per aconseguir els objectius del servei.

Aquestes funcions intenten descriure la naturalesa i el nivell de treball general exercit pel personal assignat a aquest lloc de treball. No obstant això, no és una llista exhaustiva ni excloent de totes les responsabilitats, funcions i destreses requerides per a la feina.

3. REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS

Per tal de ser admeses a la realització de les proves selectives les persones aspirants hauran de reunir els requisits següents a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, durant el procés selectiu i mantenir-los fins al moment de la incorporació a la plaça:

  1. Tenir les capacitats i les aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions corresponents. Les persones aspirants que accedeixin a places reservades per a persones amb discapacitat hauran de tenir acreditat el grau igual o superior al 33% i ho hauran d'acreditar en el moment de la presentació d'instàncies; també hauran de sol·licitar, a la mateixa instància, les adaptacions que considerin adequades per dur a terme les proves selectives.
  2. Dos anys de permanència en el grup i categoria professional d'origen.  Per al còmput d'aquest període de permanència no es comptaran els períodes de suspensió contractual (excepte en cas de situacions especialment protegides) ni situacions de naturalesa anàloga.  En el supòsit de fet que un treballador o treballadora es trobi en període de carència (per incompliment d'aquest requisit) en el seu lloc de treball, es pot quedar a la borsa en situació d'inactiu fins que compleixi aquest període.
  3. Superar les proves mèdiques que determini el metge de Vigilància de la Salut i que certifiquin que s'és apte i sense cap mena de restricció per al correcte desenvolupament de totes les funcions de la plaça que es vol ocupar (excepte el personal amb discapacitat, que podrà ser apte amb restriccions).
  4. Tenir la condició de personal laboral fix/fix d'empresa adscrit al Conveni Col·lectiu Transversal en categoria professional diferent de la que s'indica a les característiques del lloc de treball d'aquestes bases.
  5. Estar en possessió de la titulació de cicle formatiu de grau mitjà o batxillerat o certificat de professionalitat equivalent (o estar en tràmit d'acreditació de totes les unitats de competència necessàries per a l'obtenció del certificat abans de la publicació de la convocatòria i posseir aquest certificat abans de l'adquisició de la plaça).
  6. Tenir l'experiència mínima exigida de 3 anys en gestió d'equips amb un mínim de 8 persones.
  7. Acreditar el coneixement de la llengua catalana: estar en possessió del nivell B1 de català, haver-ho superat en altres convocatòries d'Emaya, o haver realitzat un curs de nivell de català igual o superior al requerit.
  8. Haver presentat la sol·licitud de participació en el procés selectiu dins del termini i en la forma escaient, així com emplenar la declaració responsable i l'autobaremació de mèrits.
  9. Carnet de conduir B vigent.

Les persones aspirants han de complir els requisits indicats en aquesta convocatòria el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, i han de mantenir-los fins al moment de l'adquisició de la plaça.

4. TRIBUNAL QUALIFICADOR

El nomenament dels membres del Tribunal es publicarà a la pàgina web d'EMAYA https://emaya.convoca.online/ una vegada finalitzat el període de presentació de sol·licituds.

El funcionament, responsabilitats i funcions dels membres el Tribunal s'ajustaran a allò que s'estableix a l'apartat 3 de les Bases Generals. El Tribunal, a més, queda autoritzat per resoldre els dubtes que es puguin presentar i prendre els acords necessaris per al bon ordre del procés selectiu en tot allò que no es preveu a les Bases Generals. La persona que n'ostenti la presidència tindrà vot de qualitat en cas d'empat.

5. SOL·LICITUDS

La sol·licitud d'inscripció s'ha de fer a través del Portal d'ofertes d'ocupació pública d'Emaya, disponible a l'apartat “Ofertes de treball” de la pàgina web d'Emaya.

Totes les persones interessades i que reuneixin els requisits per optar a les places han de presentar la sol·licitud en els 10 dies hàbils següents a la publicació al BOIB d'aquesta convocatòria, a través de la plataforma a la qual es pot accedir des de la pàgina web d'Emaya (https://emaya.convoca.online/). Per fer-ho, cal seguir els passos i les instruccions que s'hi indiquen i adjuntar la documentació sol·licitada amb còpia escanejada llegible en format PDF o JPG (la documentació s'ha de presentar escanejada per totes dues cares, llevat que a l'anvers s'acrediti suficientment la informació requerida). Els arxius que s'adjuntin a la sol·licitud de participació hauran de dur un nom clar d'acord amb el seu contingut.

La sol·licitud de participació inclou una declaració responsable i l'autobaremació (al·legació de mèrits) que també té consideració de declaració responsable. A més, suposa el coneixement i l'acceptació inequívoca del tractament de dades de caràcter personal per part de les persones aspirants.

Les persones amb discapacitat reconeguda igual o superior al 33 % hauran de presentar el certificat de discapacitat corresponent, així com el certificat d'aptitud emès pels equips multiprofessionals de la Direcció General de Serveis Socials o de l'organisme públic equivalent, d'acord amb allò que es preveu al número 3 dels requisits generals d'aquestes bases.

D'acord amb allò que estableix la Llei de protecció de dades i per a la identificació de les persones candidates, en els llistats constaran, com a mínim, 4 dígits del seu DNI o NIE (***DNI1**) a totes les publicacions.  En presentar la seva sol·licitud, la persona aspirant dona el seu consentiment perquè el Tribunal, si ho considera necessari, realitzi les comprovacions oportunes sobre les dades aportades.

Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i comprovada la documentació, es publicaran les llistes provisionals de persones admeses i excloses, amb indicació de la causa d'exclusió. El fet de constar a la llista de persones admeses no implica el reconeixement, a les persones interessades, que compleixen amb els requisits per participar en aquesta convocatòria.

Per esmenar qualsevol possible defecte o acompanyar documents que siguin preceptius, les persones excloses o omeses disposaran d'un termini de 3 dies hàbils a comptar des de la publicació de la relació indicada. Durant aquest tràmit no s'admetran les al·legacions de nous mèrits no especificats a la declaració inicial. Si hi ha esmenes, al·legacions o reclamacions, una vegada revisades pel Tribunal Qualificador, es publicarà la llista definitiva de persones admeses i excloses.

Si en qualsevol moment del procés de selecció el Tribunal té coneixement de la no veracitat d'alguna dada aportada per la persona aspirant, aquest fet suposarà l'exclusió automàtica del procés selectiu.

S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu, per a la presentació d'al·legacions (únicament per atendre errors formals per part del tribunal) i/o impugnacions.

6. DESENVOLUPAMENT DEL PROCÉS SELECTIU PER CONCURS OPOSICIÓ DE PROMOCIÓ INTERNA

El concurs oposició consisteix en la realització d'una fase d'oposició i una fase de concurs. La puntuació màxima del procés serà de 100 punts:

  • 60 punts correspondran a la fase d'oposició: proves de coneixements teòrics i pràctics que s'avaluaran mitjançant exàmens orals, escrits i/o pràctics, ajustats a les competències i funcions del lloc de treball.
  • 40 punts correspondran a la fase de concurs de mèrits: puntuació relativa a la formació i experiència professional.

6.1. FASE OPOSICIÓ – 60 punts

La fase d'oposició consistirà en la realització de proves que es desenvoluparan en aquest apartat. La concreció de les dates es publicarà a la pàgina web d'EMAYA amb almenys 10 dies naturals d'antelació a la seva realització. El Tribunal ha de determinar, amb caràcter previ a la seva realització, la valoració de les proves i/o exercicis i la seva durada, no indicades en aquestes bases.

Les persones aspirants es convocaran per a cada prova. Qui no assisteixi a aquesta convocatòria quedarà exclòs de les proves selectives, excepte en els casos de força major, embaràs o risc de part degudament acreditats per l'aspirant. Les proves s'hauran de dur a terme abans de la publicació de la llista definitiva de valoració dels mèrits de les persones aspirants (no es podrà demorar de manera que es menyscabi el dret de la resta de persones aspirants a una resolució del procés ajustada a temps raonables).

Durant el desenvolupament del procés selectiu es podrà preveure la realització successiva dels exercicis en un o més dies consecutius i, en aquest cas, el termini per reclamar o sol·licitar la revisió de cada exercici s'atorgarà de manera conjunta al final de les proves, i la participació de les persones aspirants en cada prova no serà condicionada a la superació de l'anterior sense que es puguin considerar obtinguts drets de cap mena a les persones aspirants que superin un exercici posterior a un de suspès.

a) Temari

Les persones admeses en el concurs oposició hauran de realitzar les proves detallades a l'apartat següent, que versaran sobre el temari següent relacionat amb les funcions de la feina:

  • Normes tècniques per al projecte i l'execució d'obres de proveïment d'aigua potable.
  • Normes tècniques per al projecte i l'execució d'obres de clavegueram sanitari.
  • Conveni Col·lectiu Transversal d'Emaya.
  • Codi ètic i de conducta d'Emaya.
  • Llei 31/1995, de 8 de novembre, de prevenció de riscos laborals (BOE núm. 269, de 10 de novembre de 1995), capítol III, articles 14, 15, 16, 17, 18 i 19.

b) Primera part – Prova teòrica – Fins a un màxim de 20 punts:

Té caràcter obligatori i no eliminatori.

La prova teòrica consistirà en un examen tipus test amb 20 preguntes i amb 4 alternatives de resposta de les què només una és correcta o una d'elles és la més correcta.

A part de les preguntes de l'examen, s'inclouran 5 preguntes de reserva que es tindran en compte únicament en cas que sigui necessari anul·lar alguna pregunta i que hauran de ser contestades per les persones concursants. 

El Tribunal publicarà el llistat provisional de resultats de les persones aspirants que podran sol·licitar la revisió del seu examen dins dels 3 dies hàbils següents a la publicació del llistat provisional. Una vegada realitzades les revisions, es publicarà el llistat definitiu amb els resultats de les persones aspirants. S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu per a la presentació d'al·legacions (únicament per a atendre errors formals per part del tribunal) i/o impugnacions.

c) Segona part – Prova pràctica – Fins a un màxim de 40 punts:

Té caràcter obligatori i eliminatori i consisteix en la realització d'un exercici de caràcter pràctic que ha d'incloure la realització de diversos supòsits pràctics o tasques relacionades amb el lloc de treball.

La puntuació mínima per superar aquesta prova és de 20 punts. Les persones que obtinguin una puntuació inferior a la indicada com a mínima per superar la prova quedaran descartades del procés selectiu.

A més, per realitzar les proves és necessari tenir les habilitats i coneixements necessaris per exercir adequadament les funcions del lloc de treball que es descriuen en aquestes bases.

El Tribunal publicarà el llistat provisional de resultats de les persones aspirants que podran sol·licitar la revisió del seu examen dins dels 3 dies hàbils següents a la publicació del llistat provisional. Una vegada realitzades les revisions, es publicarà el llistat definitiu amb els resultats de les persones aspirants. S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu per a la presentació d'al·legacions (únicament per a atendre errors formals per part del tribunal) i/o impugnacions.

 6,2. FASE CONCURS DE MÈRITS – 40 punts

La puntuació màxima d'aquesta fase serà de 40 punts. Els mèrits s'al·legaran i acreditaran per a la seva valoració fins a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. Les persones aspirants han d'emplenar, juntament amb la sol·licitud de participació, l'autobaremació dels mèrits.

No es valorarà cap mèrit:

  • amb data posterior a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds;
  • que no hagi estat acreditat en el termini indicat i de la manera establerta en la convocatòria;
  • que no estigui adequadament i clarament acreditat d'acord amb els barems de la fase de concurs, i/o adduït i no justificat en la forma indicada.

Tota la documentació que es presenti en llengua estrangera haurà d'anar acompanyada de la traducció jurada corresponent en qualsevol dels idiomes oficials de les Illes Balears; en cas contrari, no es tindrà en compte.

L'autobaremació té la consideració de declaració responsable. La falsedat en les dades d'autobaremació determinarà l'exclusió del procés i la consideració de no haver-hi participat, a més de les actuacions legals pertinents per falsedat en les dades. Els errors es podran corregir a la fase d'al·legacions, si queden acreditats.

Per a aquells mèrits que possibilitin l'opció de comprovació d'ofici, si la persona candidata sol·licita aquesta comprovació, el Tribunal, després de la revisió, pot atorgar una puntuació superior, igual o inferior a la indicada al full d'autobaremació.  Si la persona candidata no sol·licita la comprovació d'ofici, després de la revisió el Tribunal pot atorgar una puntuació inferior o igual a la indicada al full d'autobaremació, però mai superior.

El Tribunal no ha de tenir en consideració els mèrits adduïts a apartats/epígrafs que valorin mèrits de diferent naturalesa i/o matèria a la del mèrit aportat, encara que coincideixi amb un mèrit que s'ha d'aportar en un altre apartat/epígraf. Únicament si la persona candidata efectua al·legacions al llistat provisional de mèrits indicant expressament que vol que un mèrit aportat sigui considerat en un altre apartat/epígraf, el tribunal, si escau, pot assignar la puntuació d'aquest mèrit a l'epígraf sol·licitat.

Un cop estudiada la documentació aportada, es publicarà el llistat provisional de mèrits al·legats a la declaració responsable (autobaremació) i acreditats amb la documentació aportada, es concedirà un termini de 3 dies hàbils per presentar al·legacions al llistat provisional de mèrits. Un cop finalitzat aquest termini, es resoldran les al·legacions o reclamacions que hi pugui haver i es publicarà el llistat definitiu. S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu per a la presentació d'al·legacions (únicament per a atendre errors formals per part del tribunal) i/o impugnacions.

Els mèrits al·legats i justificats per les persones aspirants en aquesta fase i que el Tribunal valorarà es regiran d'acord amb el barem següent:

1. Experiència professional: fins a un màxim de 23 punts.

  1. S'atorgaran 0,28 punts per cada mes treballat realitzant funcions objecte de la mateixa categoria professional o especialitat, incloent-hi, el supòsit que no es disposi de la mateixa categoria professional, però s'acrediti que aquestes funcions són anàlogues a la vacant publicada.
  2. S'atorgaran 0,188 punts per cada mes treballat realitzant funcions diferents i pròpies d'una altra categoria professional de la que és objecte de la convocatòria, però que estan dins del mateix grup, en aquest cas: caps intermedis i/o prefectures.

La justificació i forma d'acreditació de l'experiència professional es determina a l'apartat 6.3) b) de les Bases Generals.

2. Altres mèrits: fins a un màxim de 17 punts.

  1. Formació reglada: fins a un màxim de 5 punts.
  • Per a una titulació superior al nivell requerit: 5 punts.

La justificació, forma d'acreditació i valoració de la formació reglada es determinen a l'apartat 6.3) c) de les Bases Generals.

3. Formació NO reglada i cursos relacionats amb el lloc de treball: fins a un màxim de 5 punts.

  • A raó de 0,013 punts per hora per formacions directament relacionades amb el lloc de treball: obra civil, sanejament i proveïment, legionel·la, manipulació d'aigües de consum humà, treballs en espais confinats, treballs en altura, maquinària. màxim 5 punts.
  • A raó de 0,013 punts per hora, per formacions directament relacionades amb les activitats principals de l'empresa (gestió de residus, gestió de l'aigua i energia), amb un màxim d'1 punt.
  • A raó de 0,05 punts per hora per formacions en PRL, amb un màxim de 4 punts.

Per acreditar el compliment d'aquest mèrit, cal aportar el títol en què figura el nom del curs, les hores de durada, el segell i la signatura de l'entitat que imparteix el curs, i el nom de la persona que l'ha rebut.

La valoració de la formació no reglada es determina a l'apartat 6.3) d) de les Bases Generals.

4. Nivell acreditat oficialment d'idioma català: fins a un màxim d'1 punt.

  • Per un certificat de nivell superior al requerit: 0,75 punts.
  • Per al certificat de llenguatge administratiu: 0,25 punts.

5. Triennis (antiguitat): fins a un màxim de 3 punts.

Es valoraran els triennis com a personal laboral a l'empresa amb 0,03 punts per mes, fins a un màxim de 3 punts.

6. Llicències, acreditacions i/o formacions transversals: fins a un màxim de 3 punts.

  • Tenir el carnet de conduir C: 3 punts.
  • Formació transversal: Igualtat, protecció de dades, qualitat, ciberseguretat, competències (lideratge, gestió de conflictes, comunicació, motivació), a raó de 0,006 punts/hora, fins a un màxim de 2 punts.

L'ens convocant emetrà d'ofici la certificació de la superació del procés selectiu, dels serveis prestats, així com la determinació de la valoració dels triennis.

6,3. PUNTUACIÓ FINAL DEL PROCÉS SELECTIU

La puntuació final del procés selectiu vindrà determinada per la suma total de la fase d'oposició (sempre que s'hagi superat) i el concurs de mèrits. En cas d'empat en la puntuació final del concurs oposició, aquest es resoldrà atenent els criteris fixats a l'apartat 5.6 de les Bases Generals.

S'estableix un termini de 3 dies hàbils a comptar des de la publicació dels resultats finals definitius, per a la presentació d'al·legacions (únicament per a atendre errors formals per part del tribunal) i/o impugnacions.

6,4. ADJUDICACIÓ DE LA PLAÇA

Abans de la incorporació efectiva al lloc de treball que és objecte de la convocatòria, les persones que hagin presentat còpies de la documentació relativa al procés selectiu seran requerides perquè aportin la documentació original o còpia compulsada. La no presentació suposarà l'exclusió del procediment.

La persona o persones candidates que puguin aspirar a ocupar la o les places vacants seran citades al servei mèdic que, després del reconeixement i proves addicionals necessàries realitzades, indicarà l'aptitud o no dels aspirants. Si la o les persones candidates són declarades aptes i sense restriccions (excepte personal amb discapacitat), els resultats finals obtinguts tindran caràcter de definitius.

Una vegada incorporada, la persona guanyadora haurà de superar el període de prova establert per conveni col·lectiu. En cas de renúncia a la plaça, la no-superació del període de prova o qualsevol altra circumstància anàloga que impliqui que la persona guanyadora no ocupi la plaça, ocuparà el seu lloc la següent persona del llistat definitiu.

7. PUBLICACIÓ, COMUNICACIONS I TERMINIS

Aquesta convocatòria es publicarà al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i a la plataforma accessible des de la pàgina web d'Emaya https://emaya.convoca.online/.

Les persones aspirants que participin en els processos de promoció interna queden obligades a relacionar-se amb EMAYA telemàticament en totes o algunes de les fases del procediment. Totes les comunicacions d'aquest procés selectiu es publicaran a la plataforma accessible des de la pàgina web d'Emaya https://emaya.convoca.online/.

Per al còmput dels terminis determinats com a dies hàbils en aquesta convocatòria, s'entendran els compresos entre dilluns i divendres, per la qual cosa dissabte es considera dia no hàbil. Com a dies naturals s'entendran els compresos entre dilluns i diumenge.

En cas de discrepància en la redacció de les versions en català i castellà d'aquesta convocatòria, preval allò que s'estableix a la versió en castellà.

8. TERMINI D'IMPUGNACIÓ DE LA CONVOCATÒRIA

Queda establert un termini d'impugnació d'aquesta convocatòria d'un mes a comptar des de la data de la seva publicació al BOIB.

9. INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES

Responsable

EMAYA, Empresa Municipal d'Aigües i Clavegueram SA.

Finalitat

Gestionar el procés de selecció regulat en aquestes bases i avaluar els perfils de les persones candidates per tal de cobrir les necessitats de les places vacants.

Legitimació

La participació en aquest procés selectiu implica l'acceptació plena d'aquestes bases per part de les persones sol·licitants, amb autorització expressa per al tractament de les seves dades i la publicació de resultats a la pàgina web d'EMAYA.

La legitimitat del tractament indicat està basada en el desenvolupament de la relació precontractual i en l'interès legítim d'EMAYA a l'efecte de comprovar la veracitat de la documentació presentada.

Destinataris

No se cediran dades a tercers, llevat en cas d'obligació legal.

Drets

Accedir a les dades, rectificar-les i suprimir-les, així com altres drets, com s'explica a la informació addicional.

Informació addicional

Es pot consultar informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra pàgina web

https://www.emaya.es/politica-de-privacitat/ o sol·licitar-la en paper a les oficines centrals, al c/ Joan Maragall 3, 07006 Palma.

 

Palma, a dia de la signatura electrònica (9 de maig de 2023)

La directora de Corporació d'EMAYA Nuria Gallego Cañellas