Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE SALUT I CONSUM

Núm. 308931
Citació a termini de les persones interessades en els recursos d’alçada interposats contra la Resolució de 28 de març de 2023, de la directora general de Salut Publica i Participació per suplència del director general de Prestacions i Farmàcia, per la qual s’aprova la llista definitiva de mèrits dels participants en el concurs de mèrits per a l’adjudicació de 34 oficines de farmàcia (BOIB núm. 40, de 30 de març)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Les participants Teresa Mª Falomir Gómez i Antònia Sastre Barceló han interposat recurs d'alçada contra la Resolució de 28 de març de 2023, de la directora general de Salut Pública i Participació per suplència del director general de Prestacions i Farmàcia, per la qual s'aprova la llista definitiva de mèrits del concurs de mèrits per a l'adjudicació de 34 oficines de farmàcia (BOIB núm. 40, de 30 de març).

L'article 118.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, disposa que si hi ha persones interessades en el procediment se'ls ha de traslladar, en tot cas, del recurs per tal que en el termini corresponent al·leguin tot el que considerin procedent.

Es cita a les persones interessades en l'expedient administratiu referenciat perquè en el termini de deu dies, comptadors des de l'endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, formulin les al·legacions que considerin procedents.

Els expedients es troben a disposició de les persones interessades en el Servei d'Ordenació Farmacèutica de la Conselleria de Salut i Consum, situat al carrer del Calçat, 2 A, edifici Alba, polígon de Son Valentí, de Palma. És necessari sol·licitar cita prèvia al correu electrònic: ordenaciofarmaceutica@dgfarmacia.caib.es

Notificacions electròniques. Aquesta Administració disposa de l'eina informàtica necessària per practicar les notificacions electròniques. Per aquesta raó, us comunic que d'acord amb l'article 42.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, també se us farà aquest tipus de notificació. Podeu accedir-hi des de la vostra carpeta ciutadana (https://sede.administracion.gob.es/carpeta) mitjançant els mecanismes d'identificació que permet el web Clave (http://clave.gob.es). Així mateix, se us remetrà un avís a la vostra adreça de correu electrònic (si la vàreu aportar) des del qual també podeu accedir a vostra notificació. Disposau d'un termini de deu dies naturals per accedir a la notificació de la vostra carpeta ciutadana.

D'acord amb l'article 41.7 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, quant es notifiqui l'interessat per diferents vies, s'ha de prendre com a data de notificació la d'aquella s'hagi produït en primer lloc.

 

(Signat electrònicament: 9 de maig de 2023)

La cap del Servei d'Ordenació Farmacèutica María Isabel Gimeno Franco