Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

MANCOMUNITAT PLA DE MALLORCA

Núm. 279915
Resolució de la presidenta de la Mancomunitat del Pla de Mallorca per la qual s'estableixen les bases per a la contractació d'un o d'una tècnic/a en turisme laboral temporal, vinculat/da al fons next generatiu i al projecte de sostenibilitat turística del Pla de Mallorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

Publicat al BOE núm. 312, de 29 de desembre de 2021, la «resolució de 23 de desembre de 2021, de la Secretaria d'Estat de Turisme, per la qual es publica l'Acord de la Conferència Sectorial de Turisme, pel qual es fixen els criteris de distribució, així com el repartiment resultant per a les comunitats autònomes, del crèdit destinat al finançament d'actuacions d'inversió per part d'entitats locals en el marc del Component 14 Inversió 1 del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència».

Donat que la resolució abans exposada ha atorgat una subvenció nominativa a la mancomunitat de 2.994.037 euros pel desenvolupament de plans d'acció en turisme sostenible dins el marc dels fons europeus next generation.

Donat que a conseqüència de la subvenció abans exposada, la mancomunitat del pla de Mallorca va adoptar l'acord pel qual s'estableix la necessitat de crear la plaça turisme vinculada a aquesta subvenció de fons europeus i, per això, es regula a aquesta resolució les bases específiques que han de regir els processos selectius per a la contractació laboral temporal del personal corresponent a les categoria de Tècnic/a de Turisme.

Per tot això, dicto la següent,

Resolució

1. Aprovar l'annex de la present resolució que correspon a les bases reguladores que han de regir el procés selectiu corresponent per a la contractació laboral temporal del personal corresponent a la categoria de Tècnic/a en turisme vinculat als fons next generation i al projecte de sostenibilitat turística del Pla de Mallorca.

2. Publicar aquesta Resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos: contra aquesta Resolució que no exhaureix la via administrativa es pot interposar recurs d'alçada davant la presidenta de la Mancomunitat del Pla de Mallorca, en el termini d'un mes, a partir de l'endemà al de la publicació de la present Resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears. Contra la desestimació expressa del recurs d'alçada es pot interposar recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos, a partir de l'endemà de la recepció de la notificació de la desestimació de l'esmentat recurs. Transcorreguts tres mesos des de la interposició del recurs sense que s'hagi notificat la resolució, es pot interposar el recurs contenciós administratiu, contra la desestimació presumpta del recurs d'alçada, temporal sense limitació, mentre no hi hagi resolució expressa. No obstant això, es pot interposar, en el seu cas, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent. Tot això, de conformitat amb el que s'estableix en la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.”

 

Petra, a la data establerta al marge del document (16 de maig de 2022)

La presidenta de la Mancomunitat Pla de Mallorca Joana Maria Pascual Sansó

 

 

ANNEX Convocatòria per a la contractació laboral temporal d'un/a tècnic/a de turisme per a la Mancomunitat Pla de Mallorca

Primera. Objecte de la convocatòria.

L'objecte d'aquesta convocatòria és seleccionar un/a tècnic/a turístic/a de la Mancomunitat Pla de Mallorca, així com crear una borsa de treball per a possibles contractacions futures, pel desenvolupament del pla de turisme sostenible aprovat per «resolució de 23 de desembre de 2021, de la Secretaria d'Estat de Turisme, per la qual es publica l'Acord de la Conferència Sectorial de Turisme, pel qual es fixen els criteris de distribució, així com el repartiment resultant per a les comunitats autònomes, del crèdit destinat al finançament d'actuacions d'inversió per part d'entitats locals en el marc del Component 14 Inversió 1 del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència», publicat al BOE núm. 312, de 29 de desembre de 2021.

Justificació: la necessitat d'aquesta convocatòria és per contractar una persona per a la plaça de tècnic/a de turisme de la Mancomunitat Pla de Mallorca que es fonamenta en la urgència de cobrir la plaça de forma immediata per donar cobertura a la feina extraordinària que genera a la Mancomunitat la subvenció abans esmentada. Així mateix, també es poden nomenar per subvenir a necessitats urgents, extraordinàries i circumstancials d'increment d'activitat que, si n'hi ha, s'han de determinar en el moment de nomenar la persona interina.

La subvenció exposada fa que sigui necessari per al funcionament adequat dels serveis de la Mancomunitat, el nomenament de personal tècnic de turisme, i si és necessari, es farà de forma urgent amb aquesta borsa, a fi de poder cobrir de manera immediata totes les situacions de necessitat que es puguin produir.

La naturalesa dels llocs a cobrir és la següent:

Personal laboral amb 6 mesos de període de prova.

Nivell: 2

Durada: fins al 30 de juny del 2025.

Forma de provisió: concurs-oposició (entrevista)

Funcions: les pròpies del lloc de treball de tècnic de turisme i les pròpies per al desenvolupament del projecte de turisme sostenible dels fons europeus next generation (dins aquestes funcions les principals en la gestió dels fons europeus seran el seguiment del pla de sostenibilitat i l'emissió d'informes tècnics, si fos necessari, per la valoració dels projectes presentats a les licitacions incorporades al pla de sostenibilitat), així com els que se li encomanin per la presidenta o el gerent dins el seu àmbit.

La jornada laboral és de 37,5 hores, preferiblement al matí de 8:30 a 15:00, però podrà ser modificat si n'escau i per raons del servei per acord de la presidenta.

El lloc de treball serà a Petra, seu de la mancomunitat, tots els dies laborables menys els dimecres, els quals, s'haurà de desplaçar a l'oficina de Sineu amb el mateix horari.

Segona. Normativa aplicable

La normativa aplicable ve determinada per la Llei 7/1985, de 2 d'abril, que regula les bases del règim local; Llei autonòmica 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears; Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic; Llei autonòmica 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears; Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local i, supletòriament, el Decret 30/2009, de 22 de maig, pel qual s'aprova el procediment de selecció de personal funcionari interí al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears; Decret 27/1994, d'11 de març, Reglament d'ingrés del personal al servei de la CAIB, i Reial decret 364/1995, de 10 de març, Reglament general de l'ingrés del personal al servei de l'administració general de l'Estat, en el que sigui d'aplicació. Així com tota la vinculada al personal laboral temporal relacionat amb l'execució dels fons next generation.

Tercera. Requisits de les persones aspirants

Per ser admeses i participar en el procés selectiu, les persones interessades, en la data en què acaba el termini d'admissió d'instàncies, han de reunir els requisits següents:

a) Tenir la nacionalitat espanyola o la d'un estat membre de la Unió Europea, o ser nacional d'altres estats amb les condicions que estableix algun dels apartats de l'art. 57 del RDL 5/2015, de 30 d'octubre, text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic.

b) Tenir 16 anys complerts i no excedir, si s'escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa.

c) No haver estat acomiadada mitjançant expedient disciplinari, de cap Administració, entitat o empresa integrada en el sector públic. No haver estat separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap de les administracions públiques, ni trobar-se inhabilitada per sentència ferma, per exercir funcions públiques. I tampoc no estar sotmesa a sanció disciplinària o condemna. Tot això de conformitat amb l'article 56 1 d) del RDL 5/2015 esmentat.

d) No patir limitacions funcionals que li impedeixin acomplir les funcions per a cada lloc. (Si l'aspirant que obté la plaça té un grau de discapacitat superior al 33 % ha de presentar, de conformitat amb la normativa vigent, el certificat corresponent).

e) Estar en possessió del títol Grau en turisme, grau en turisme i gestió del lleure, grau en turisme i lleure, grau en empreses i activitats turístiques, grau en gestió de turisme, grau en gestió del turisme i hoteleria, grau en gestió hotelera i turisme, grau en gestió turística i hotelera, grau en direcció hotelera. Tots aquests estudis han de ser oficials i finalitzats o en condicions d'obtenir la titulació en la data en què finalitza el termini per  presentar les sol·licituds. En cas de persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola han d'acreditar l'homologació de la titulació exigida.

f) Acreditar el requisit de coneixements de llengua catalana corresponent al Nivell C1 o estar en condicions d'obtenir-lo en la data en què finalitza el termini per presentar les sol·licituds. Aquests coneixements s'han d'acreditar amb un certificat oficial expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública o expedit o homologat per l'òrgan competent en matèria de política lingüística. O els que es determinen en les ordres de la Conselleria d'Educació. Si es tracta d'equivalències o convalidacions, s'han d'acreditar. 

g) Tenir la capacitat funcional, física i psíquica per desenvolupar les tasques.

h) Abans de signar el contracte, la persona interessada ha de fer constar que no fa cap altra activitat en cap lloc del sector públic que delimita l'art. 1 de la Llei 53/1984, i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. Si fa alguna activitat privada, ho ha de declarar en el termini de 10 dies des que ha signat el contracte, perquè la corporació pugui adoptar un acord sobre compatibilitat o incompatibilitat.

i) Acreditar el requisit de coneixements de llengua anglesa corresponent al Nivell C1 o estar en condicions d'obtenir-lo en la data en què finalitza el termini per presentar les sol·licituds mitjançant certificats oficials i/o homologats per òrgans d'estudis oficials.

j) Disposar de carnet de conduir vehicles, B.

Quart. Presentació d'instàncies

Les sol·licituds per participar en les proves de selecció s'han de presentar en el Registre General de la Mancomunitat Pla de Mallorca o a través de la seu electrònica de la pròpia Mancomunitat. Si les sol·licituds es presenten per altres registres admesos per la llei, se n'ha d'enviar una còpia en la qual consti la data d'enviament al registre de la Mancomunitat o bé amb un avís al correu electrònic: registre@mancomunitatplademallorca.net abans de la data de finalització del termini per presentar les instàncies. Sense la concurrència d'aquest requisit, les sol·licituds que es registrin fora del termini de presentació o a través del tràmit incorrecte, no s'admetran. Les persones aspirants quedaran vinculades a les dades que facin constar en la sol·licitud. El domicili, telèfon i correu electrònic que hi apareguin es consideraran vàlids a l'efecte de notificacions, són responsabilitat exclusiva de les persones candidates els errors descriptius i no comunicar durant el procés de selecció qualsevol canvi en les dades de la sol·licitud. El model normalitzat de sol·licitud es troba a disposició de les persones interessades a la seu electrònica de la Mancomunitat Pla de Mallorca.

Donada la urgència de la cobertura de la plaça, el termini per presentar-les és de 7 dies hàbils a partir de l'endemà d'haver publicat les bases en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma. Si el darrer dia per presentar-les és inhàbil, el termini s'entén ampliat fins al dia hàbil següent.

Per ser admeses i prendre part en el procés selectiu únicament es requereix que les persones aspirants manifestin en la instància que reuneixen les condicions que s'exigeixen en la base tercera i que adjuntin a la instància la documentació següent:

- Fotocòpia del DNI o documentació que acrediti de la seva identitat.

- Titulació acadèmica.

- Documentació que acrediti els coneixements de llengua catalana i anglesa exigits.

- Fulla d'auto-baremació degudament emplenada.

No es valoraran altres mèrits que no s'hagin auto-baremat en aquest moment. L'acreditació dels mèrits als aspirants que hagin estat seleccionats es farà previ a la contractació. Si les dades d'auto-baremació no es corresponen amb els documents que ho acreditin, el o la aspirant serà automàticament expulsada de la borsa per haver introduït dades errònies o falsejades.

Cinquena. Publicitat

L'anunci d'aquesta oferta de treball s'inserirà en el tauler d'anuncis de la Mancomunitat Pla de Mallorca que es troba en la seu electrònica de la pàgina web de la Mancomunitat i en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

El model de sol·licitud emplenable, la proposta d'auto-baremació i les posteriors comunicacions, només es publicaran al  tauler d'anuncis de la Mancomunitat.

Sisena. Admissió de persones aspirants

Finalitzat el termini per presentar les instàncies, la presidenta dictarà una resolució aprovant la llista de persones admeses i excloses, explicant-ne els motius en cas d'exclusió.

La resolució s'ha de publicar en el tauler d'anuncis de la Mancomunitat que es troba en la seu electrònica del web de la Mancomunitat, donant un termini de 2 dies hàbils per poder esmenar el defecte que n'ha motivat l'exclusió o per formular-hi reclamacions, publicant una vegada resoltes les al·legacions la llista definitiva de persones admeses i excloses.

Setena. Tribunal Avaluador

El Tribunal avaluador estarà constituït pels membres següents:

President:

Titular: Joan Cifre Martínez

Vocals:

Titular: Jose Ramon Sicre Vidal

Secretaria:

Titular: Llucia Llompart Cerdà

El Tribunal pot nomenar personal assessor en qualsevol moment. El Tribunal no pot constituir-se ni actuar sense l'assistència de més de la meitat dels membres, titulars o suplents indistintament. Els membres del tribunal han de tenir la mateixa o superior categoria a les convocades.

Categoria del Tribunal: El Tribunal queda autoritzat per resoldre els dubtes que es presentin i prendre els acords necessaris per al bon funcionament del procés selectiu.

Vuitena. Sistema selectiu

El sistema de selecció de concurs-oposició constarà de dues fases: concurs de mèrits (màxim 90 punts) i valoració de la idoneïtat (màxim 10 punts).

Una vegada publicada la llista definitiva de persones admeses i excloses, el tribunal avaluarà els mèrits que han al·legat i acreditat les persones aspirants en la forma que determinen les bases i exposarà el resultat de la puntuació.

A partir de l'endemà de la publicació de la llista provisional de la puntuació en la fase de concurs de mèrits, i durant un termini de 2 dies hàbils, les persones aspirants poden presentar per escrit en el registre electrònic les observacions o reclamacions que hi vulguin fer.

Resoltes les al·legacions i publicada la llista definitiva de la puntuació en la fase de concurs de mèrits es farà la crida de les sis primeres persones per a la fase de valoració de la idoneïtat mitjançant una entrevista personal.

Una vegada finalitzades la fase de valoració de la idoneïtat es publicarà la puntuació de l'entrevista, donant un termini de 2 dies hàbils per presentar-hi reclamacions. Una vegada resoltes les reclamacions o finalitzar el termini es publicarà a la seu electrònica de la mancomunitat la llista definitiva del concurs-oposició amb el corresponent ordre de prelació d'aspirants a la plaça.

Els empats es resoldran a favor de qui tingui més puntuació en la part d'idiomes. Si persisteix l'empat, s'ha de resoldre mitjançant sorteig.

Finalitzar el concurs-oposició el Tribunal ha d'elevar a la presidenta l'acta amb la llista de les persones que han obtingut de major a menor puntuació per constituir una borsa, que es publicarà a la seu electrònica de la mancomunitat per tal de poder procedir a la crida dels aspirants a cobrir la plaça per ordre de puntuació.

Novena. Fase de concurs (fins a 90 punts).

Barem de mèrits:

1. Experiència professional (en l'àmbit turístic). Fins a 50 punts:

1.1 Haver prestat serveis a l'Administració pública mitjançant relació funcionarial o laboral, ocupant plaça del Subgrup A1; A2 o assimilat com a tècnic de turisme o un lloc de feina anàleg: 0,50 punts per mes.

1.2 Haver prestat serveis a entitats privades com a tècnic de turisme o un lloc de feina anàleg: 0,25 punts per mes.

La puntuació màxima de la suma dels dos apartats anteriors és de 50 punts.

No es valoraran mesos no complets. En cas de dedicació parcial, la puntuació serà proporcional a la jornada.

Per poder valorar aquests mèrits a l'administració pública s'ha de presentar una vida laboral actualitzada i un “certificat de serveis prestats i funcions” de l'administració pública o de l'entitat privada corresponent en el qual s'especifiqui:

Les dates d'alta i baixa.

Percentatge de la jornada que s'ha fet.

Detall dels serveis prestats i funcions.

Grup i subgrup (per a l'administració pública) o categoria (per a les entitats privades).

2. Formació (relacionada amb l'àmbit turístic). Fins a 40 punts:

2.1.- Titulacions acadèmiques superiors a l'exigida i relacionades directament i de forma específica amb l'àmbit turístic. Fins a 8 punts:

Per la titulació acadèmica de nivell doctorat: 4 punts per cada doctorat.

Per la titulació acadèmica de nivell màster/postgrau o titulació anàloga de més de 500 hores: 1 punts per cada titulació.

La puntuació màxima de la suma dels dos apartats anteriors és de 8 punts.

Es valorarà cada titulació de forma diferenciada i es valoraran les titulacions homologades pel ministeri, amb caràcter oficial i amb caràcter privat, de nivell acadèmic superior a la titulació exigida per a l'ingrés en l'escala a què està adscrita la plaça de la convocatòria i relacionades amb l'àmbit turístic. Si una titulació és necessària per aconseguir-ne un altre de nivell superior, únicament aquesta segona.

2.2.- Coneixement de llengua catalana. Fins a 4 punts.

Nivell C2: 2 punts.

Nivell LA: 2 punts.

La puntuació màxima de la suma dels dos apartats anteriors és de 4 punts.

Només es valoraran les titulacions de llengua catalana oficials superiors al nivell exigida la convocatòria.

2.3.- Coneixements oficials de llengua anglesa. Fins a 16 punts:

Es valorarà amb un màxim de 16 punts i únicament el de major nivell, aquelles titulacions oficials amb les següents equivalències, acceptant també aquells emesos per universitats públiques i escoles oficials d'idiomes:

Equivalència entre els diferents Certificats i Nivels d'Anglès

Nivell

Cambridge

Toefl

Ielts

Trinity

Bulats

Beginner A1

-

-

-

1-2

0-20

Elementary A2

Ket

<34

-

3-4

21-39

Lower Intermediate B1

Pet

34-45

4-5

5-6

40-59

Intermediate B2

First

46-93

5-6,5

7-9

60-74

Upper Intermediate C1

Advanced

94-104

6,5-8

10-11

75-89

Advanced C2

Proficiency

115-120

8-9

12

90-100

 

Nivell A1: 0 puntos; Nivell A2:  0 puntos.

Nivell B1: 0 puntos; Nivell B2: 0 puntos.

Nivell C1: 0 puntos; Nivell C2:  16 punts

Per tècnic/a de turisme, qualsevol nivell igual o inferior a C1 es valorarà amb 0 punts donat que es un requisit estar en possessió del C1.

2.4.- Coneixements oficials d'alemany. Fins a 12 punts:

Es valorarà amb un màxim de 12 punts i únicament el de major nivell, aquelles titulacions oficials amb les següents equivalències, acceptant també aquells emesos per universitats públiques i escoles oficials d'idiomes:

  • Nivell A1: 0 punts; Nivell A2:  0 punts.
  • Nivell B1: 0 punts; Nivell B2: 4 punts.
  • Nivell C1: 8 punts; Nivell C2:  12 punts.

Desena. Fase de valoració de la idoneïtat (fins a 10 punts).

Publicada la llista definitiva de la puntuació en la fase de concurs de mèrits el tribunal realitzarà una valoració de la idoneïtat dels 6 candidats que hagin obtingut major puntuació en la fase de concurs. La valoració de la idoneïtat de les persones candidates es realitzarà mitjançant una entrevista individual.

Els continguts que es valoraran en aquesta entrevista són els següents:

- Coneixement del Pla de Mallorca (màxim 2 punts).

- Coneixement dels Continguts de la convocatòria de subvencions anomenada “Plans de Sostenibilitat Turística en Destins” (mirar la plataforma de contractació de l'estat) (màxim 3 punts).

- Domini de les llengües anglesa i alemanya (2 punts).

- Experiència en la gestió de fons europeus  (3 punts).

Onzena. Forma d'acreditar els mèrits

- Experiència professional: com es detalla en la base dècima.

- Titulació acadèmica: còpia del títol o bé justificant d'haver satisfet els drets perquè se li expedeixi.

- Coneixements de les llengües catalana, anglesa i alemanya: còpia compulsada del títol expedit per l'entitat corresponent.

Expressament es fa constar que presentar còpies implica fer una declaració responsable de la seva veracitat i exactitud amb les responsabilitats administratives i / o penals corresponents en cas de falsedat.

Dotzena. Borsa de treball

Acabada la qualificació, el Tribunal elevarà a la presidenta la proposta de selecció definitiva, la qual ha de dictar resolució per conformar  la borsa de treball i ha de publicar la relació de persones  aprovades en el tauler d'anuncis de la seu electrònica de la pàgina web de la mancomunitat per ordre de major a menor puntuació.

Les persones que formen part d'aquesta borsa a l'efecte d'oferir-los un lloc de treball, han d'estar en situació de disponible o no disponible. Estan en situació de no disponible les persones integrants de la borsa de treball que es trobin en situació d'incapacitat temporal o d'embaràs, en descans per maternitat o paternitat, adopció o acolliment (permanent o preadoptiu) i excedència per cura de fills menors de 12 anys o ascendents dependents, així com les que es trobin en les situacions següents:

- Prestar serveis en un lloc de la relació de llocs de treball de l'Administració pública, com a personal funcionari interí en un altre cos o en una altra escala o especialitat, o com a personal laboral temporal o indefinit no fix.

- Prestar serveis en un lloc de la relació de llocs de treball de l'Administració pública com a personal funcionari de carrera o personal fix, i no poder-se acollir, en aplicació de la normativa, a la situació d'excedència voluntària per incompatibilitat per prestar serveis al sector públic.

- Patir malaltia o incapacitat temporal.

Mentre la persona aspirant estigui en la situació de no disponible a la borsa, no se li telefonarà per oferir-li un lloc de treball d'aquesta borsa. Estan en situació de disponible la resta d'aspirants a la borsa, amb la conseqüència que se'ls ha de telefonar per oferir-los un lloc de treball d'acord amb la seva posició a la borsa. Per això, el Departament de Recursos es posarà en contacte telefònic -amb un màxim de tres intents- amb la persona que correspongui, li comunicarà el lloc per cobrir i el termini en què s'hi ha d'incorporar. Quedarà constància en l'expedient, mitjançant una diligència, que aquesta persona ha rebut la comunicació o dels intents que s'han fet. En el termini màxim d'un dia hàbil comptador des de el mateix moment de la comunicació (telefònica), la persona integrant de la borsa ha de manifestar el seu interès en el nomenament. Si en aquest termini no manifesta la conformitat, renuncia expressament al nomenament, no respon al telèfon de contacte que ha facilitat o una altra circumstància que li impedeixi incorporar-s'hi, perdrà el lloc en la llista dels aspirants seleccionats i passarà a ocupar el darrer lloc (és a dir, no quedarà exclòs de la borsa de treball), i el Departament de Recursos Humans avisarà la persona següent de la llista.

Si algunes de les persones integrants de la borsa renuncien tres vegades seguides a diferents ofertes de treball (és a dir, no manifesten la conformitat a incorporar-se al lloc de treball, renuncien expressament al nomenament, no responen al telèfon de contacte que han facilitat o una altra circumstància que els impedeixi incorporar-s'hi), seran excloses definitivament de la borsa de treball a tots els efectes.

Quan la persona seleccionada mitjançant aquest sistema de borsa cessi en el seu lloc de treball, es reincorporarà novament a la borsa de treball ocupant el mateix lloc inicial de la llista.

Si la persona de la borsa de treball a la qual li correspon la trucada per l'ordre de puntuació incorre en un encadenament de contractes o de manteniment de relació laboral que puguin derivar en una relació indefinida amb aquesta Administració, se suspendrà la telefonada i es passarà a la persona següent de la llista. La suspensió serà pel temps necessari per evitar la incursió en frau de llei que derivi en una relació indefinida. Transcorregut el termini necessari es restablirà la possibilitat de telefonar-li, havent mantingut el lloc a la borsa segons la puntuació obtinguda.

La borsa tindrà una vigència de tres (3) anys des que s'ha constituït.

Tretzena. Incidències

El Tribunal queda autoritzat per resoldre els dubtes que es presentin i prendre els acords necessaris per al bon ordre del procés selectiu.

Catorzena. Impugnació

Contra aquest acord, que és definitiu en la via administrativa, es poden interposar, alternativament, els recursos següents:

a. Directament, el recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de Palma de Mallorca, en el termini de dos mesos, comptats a partir de l'endemà d'haver-ne publicat la resolució.

b. El recurs de reposició potestatiu davant de la Junta de Govern Local, en el termini d'un mes, comptat a partir de l'endemà d'haver-ne publicat la resolució. Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, que es produeix pel transcurs d'un mes des d'haver-lo presentat sense que s'hagi resolt expressament ni s'hagi notificat, es pot interposar el recurs contenciós administratiu, davant del Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma de Mallorca, en el termini de sis mesos, a partir de l'endemà de la desestimació presumpta.

No obstant l'anterior, es pot exercitar, si escau, qualsevol altre recurs que es cregui pertinent. Tot això d'acord amb la Llei 39/ 2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Petra, 16 de maig de 2022

La presidenta Joana Maria Pascual Sansó