Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT DE DESENVOLUPAMENT LOCAL

Núm. 2982
Aprovació de la Convocatòria de subvencions anuals per dur a terme activitats socioambientals en matèria cinegètica o de pesca fluvial per a l’any 2018

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

CODI BDNS: 389401

ASSUMPTE: Aprovació de la Convocatòria de subvencions anuals per dur a terme activitats socioambientals en matèria cinegètica o de pesca fluvial per a l’any 2018.

Amb data 5 de març de 2018 el Conseller Executiu de Desenvolupament Local ha adoptat la següent resolució:

"El Ple del Consell de Mallorca de 23 de desembre de 2016 aprovà l’Ordenança general de subvencions (BOIB 21, de 18 de febrer de 2017).

Mitjançant l’aprovació d’aquesta convocatòria, s’inicia d’ofici el procediment de concessió de les subvencions en matèria cinegètica i de pesca fluvial.

Vista la memòria del cap del Servei de Caça de 1 de febrer de 2018, amb el vist-i-plau del director insular de Cooperació Local i Caça.

Vist l’informe favorable sobre els aspectes jurídics i l’informe de fiscalització prèvia.

El conseller executiu és l’òrgan competent per aprovar i resoldre aquesta convocatòria de conformitat amb l’article 1.g) del Decret de dia 9 de juny de 2017 pel qual es determina l’organització del Consell Insular de Mallorca en relació amb la Base 23.5 de les d’execució del Pressupost de despeses 2018 del Consell de Mallorca.

Atès que aquesta convocatòria está prevista al Pla Estratègic de Subvencions 2018.

Per tot això, el conseller executiu de Desenvolupament Local resol:

Primer. Aprovar la convocatòria de subvencions anuals per dur a terme activitats socioambientals en matèria cinegètica o de pesca fluvial durant l’any 2018 que s’adjunta com Annex a aquesta resolució.

Segon. Autoritzar una despesa per un import total de 135.000,00 €, amb càrrec a l’aplicació pressupostària 65 17226 48900 i 35.000,00 €, amb càrrec a l’aplicació pressupostària 65 17226 78900  del pressupost de despeses del Consell de Mallorca per a l’exercici 2018.

Tercer. Publicar aquesta convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) per conducte de la base de dades nacional de subvencions.

Contra la resolució d’aprovació d’aquesta convocatòria, que no posa fi a la via administrativa, es podrà interposar recurs d’alçada davant la Presidència del Consell de Mallorca en el termini d’un mes comptador a partir del dia següent al de la seva publicació, de conformitat amb l’establert als articles 121 i següents de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236 de 2 d’octubre de 2015).

Contra la desestimació expressa del recurs d'alçada podrà interposar-se el recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos comptadors a partir del dia següent al de la recepció de la notificació de la desestimació de l'esmentat recurs.

Si han transcorregut tres mesos des de la interposició del recurs d’alçada i no s’ha rebut la notificació de resolució expressa, s’entén desestimat per silenci i es pot interposar el recurs contenciós administratiu davant [el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma que correspongui o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears], sense limitació de temps.

No obstant l'anterior, es pot exercitar, si n'és el cas, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 2 d’octubre de 2015)".

 

Palma, 12 de març de 2018.

La secretària tècnica de Desenvolupament Local

(Per delegació del Conseller de Desenvolupament Local. Resolució de 21/09/2015. BOIB núm. 141, de 26 de setembre de 2015)

Antònia Malagrava Cantallops

   

Convocatòria de subvencions anuals per dur a terme activitats socioambientals en matèria cinegètica o de pesca fluvial.

1. Objecte i finalitat de la convocatòria

1. Aquesta convocatòria es fa en el marc de l’Ordenança General de Subvencions (BOIB 21, de 18 de febrer de 2017).

2. Són objecte de subvenció les actuacions executades o s’hagin d’executar entre l’1 de juliol de 2017 i 30 de juny de 2018, pels beneficiaris relacionats a l’article 2 d’aquesta convocatòria.

3. La finalitat d’aquestes subvencions és socioambiental, i ha d’anar destinada a iniciatives sense afany de lucre, les quals promoguin la millora ambiental, i en conseqüència, la millora dels aprofitaments cinegètics o de la pesca fluvial.

2. Beneficiaris de la convocatoria

1. Poden tenir la condició de beneficiaris:

a. Les associacions, societats, clubs, federacions, fundacions i qualssevol altres entitats benèfiques o sense afany de lucre.

b. Les societats de caçadors locals i de pesca fluvial previstes a la Llei 6/2006 Balear de caça i pesca fluvial, modificada per la Llei 3/2013, de 17 de juliol.

c. Els titulars de vedats (persones físiques) que s’acullin a la partida pressupostària 65 17226 78900 (Inversions per nuclis de cria de conills, adquisició de gàbies trampa, material i equipaments pel control de depredadors i espècies invasores)

2. No poden acollir-se a l’ajuda econòmica les entitats en les quals concorre alguna de les prohibicions establertes a l’article 8 de de l’Ordenança General de Subvencions (BOIB 21, de 18 de febrer de 2017), ni les entitats i associacions que no es trobin legalment constituïdes.

3. Actuacions subvencionables

1. Són objecte de subvenció les actuacions que estiguin executades o s’hagin d’executar entre l’1 de juliol de 2017 i 30 de juny de 2018, per les entitats relacionades a la base segona d’aquesta convocatoria. Són despeses subvencionables a la present convocatoria les següents:

- Els imports del lloguer de terrenys de caça per a ús de les societats de caçadors.

- Els honoraris professionals per al control selectiu de predadors en cas que aquest control sigui efectuat per tècnics o empreses especialitzades.

- L’import de l’adquisició del material no inventariable necessari per dur a terme campanyes d’informació a la població sobre la problemàtica associada als danys causats pels predadors i les espècies invasores. També l’import de les actuacions correctores de control selectiu de predadors i d’espècies invasores, així com l’import dels honoraris derivats d’aquestes actuacions.

- L’import de l’adquisició del material no inventariable necessari per dur a terme projectes que promoguin la reducció de la pressió de predació o de l’eradicació d’espècies invasores i de les proves experimentals, així com l’import dels honoraris derivats d’aquestes actuacions.

- Els honoraris del personal de vigilància i gestió ambiental dels terrenys de caça i de pesca fluvial, les despeses derivades de la seva formació o qualificació.

- L’import d’adquisició de varietats de sembra d’interès per a la fauna cinegètica, així  com  els honoraris dels professionals que la duen a terme.

- Els honoraris dels ponents que imparteixen cursos i conferències amb finalitat formativa sobre temàtica cinegètica i de pesca fluvial, de gestió ambiental, així com l’ import del trasllat i allotjament d’aquells ponents que resideixen fora del lloc de la impartició del curs o conferència; així com l’import d’adquisició de material didàctic per a aquests cursos i conferències.

- L’import de compra d’espècies pròpies (perdiu, guàtlera, faisà, conill, llebre i cabra salvatge mallorquina) destinades a repoblacions abans de l’inici temporada de caça, l’import d’adquisició d’aliments per a aquestes espècies, l’import del maneig dels individus, del transport i d’infrastructures associades a la repoblació.

- L’import d’adquisició d’espècies vegetals d’interès cinegètic per a la repoblació, així com els honoraris de les persones que duen a terme aquestes repoblacions.

- Els honoraris de les persones que duen a terme les podes, neteja de camins i de rotes, neteja de sèquies, recuperació de conreus i de rotes i neteja de pantans i canals.

- La instal·lació de tancaments, basses i abeuradors associats a pràctiques cinegètiques de millora de l’hàbitat o de compatibilització agroramadera.

- L’import de lloguer de maquinària i/o equipament necessari per a dur a terme les següents tasques:

- Repoblacions amb arbres, arbusts i altres vegetals d’interès cinegètic

- Podes, neteja de camins i de rotes, neteja de sèquies, recuperación de  conreus i de rotes, neteges de pantans i canals.

- L’import d’honoraris per a la realització d’estudis tècnics i científics d’espècies cinegètiques, piscícoles o protegides que tenguin relació amb l’activitat cinegètica o de pesca fluvial, i dels seus hàbitats.

- L’import  dels honoraris per a la col·locació plaques i suports per a la senyalització de terrenys cinegètics y de pesca fluvial.

- L’import d’adquisició del material  no inventariable necessari per a la promoció de modalitats tradicionals de caça pròpies de les Illes Balears i de les activitats cinegètiques amb races autòctones, així com per a la organització i realització de proves funcionals, campionats, exhibicions i activitats de promoció social de les races de cans de caça autòctons. L’import d’honoraris derivats d’aquestes actuacions, inclosos el honoraris de jutges i l’import del trasllat, manutenció i l’allotjament dels jutges quan aquests estiguin domiciliats fora de la comunitat autònoma on es realitzi l’activitat.

- L’import d’adquisició del material no inventariable necessari per dur a terme les actuacions de seguiment i millora de cans de caça de raça autòctona, així com l’import dels honoraris derivats d’aquestes tasques.

- L’import  dels honoraris derivats de la realització d’estudis i l’aplicació de noves tecnologies per a la selecció i millora de cans de caça de raça autòctona.

- L’import d’adquisició del material no inventariable necessari per dur a terme l’organització i realització de trobades i diades de caràcter educatiu, d’intercanvi d’experiències i de promoció social de la modalitat tradicional de caça en l’àmbit d’actuació de la societat de caçadors, així com l’import d’honoraris derivats d’aquestes tasques inclosa l’edició de material divulgatiu de caire educatiu i promocional, en qualsevol suport.

- L’import d’adquisició del material no inventariable necessari per dur a terme la informació, promoció i foment de bones pràctiques cinegètiques i de pesca fluvial, així com la implantació de tècniques alternatives d’interès ambiental, i l’import dels honoraris derivats d’aquestes activitats.

- L’import d’adquisició del material no inventariable necessari per dur a terme l’organització de trobades, jornades, diades, activitats participatives de promoció i foment de modalitats tradicionals de caça, així com els actes públics que se’n derivin. I l’import dels honoraris derivats d’aquestes activitats.

- L’import d’adquisició de material no inventariable necessari per dur a terme l’edició de material, en qualsevol suport, dedicat al promoció i foment de modalitats tradicionals de caça, així com l’import dels honoraris derivats d’aquesta tasca.

- L’import d’adquisició de material no inventariable necessari per dur a terme delimitació, senyalització i dotació d’infrastructures de camps d’ensinistrament de cans, així com els honoraris professionals derivats de la realització d’aquestes tasques.

- Despeses derivades d’altres activitats subvencionables:

· L’import de la compra i/o implantació de xips d’identificació canina.

· L’import de la vacunació i desparasitació de cans de caça i d’espècies cinegètiques així com l’import d’altres tractaments veterinaris d’aus de falconeria degudament documentats.

·  L’import de l’assegurança de cans de caça i d’aus de falconeria.

· L’import de les assegurances per danys agrícoles o a les propietats, provocats per les espècies cinegètiques, o derivats de la pràctica de la caça. Queda exclòs l’import de l’assegurança de responsabilitat civil del caçador, en el cas de caça amb armes.

- Les despeses d’edició en qualsevol suport de materials formatius, divulgatius o de promoció en matèria cinegètica i de pesca fluvial.

- Honoraris de realització de materials formatius, divulgatius o de promoció dels valors i patrimoni cinegètic i piscícola, conservació de la natura, usos tradicionals del camp lligats a la caça i a la pesca fluvial i gestió i pràctica sostenible d’aquesta activitat així com de la pesca fluvial, en qualsevol suport.

- Despeses d’ormeigs propis de modalitats tradicionals de caça: adquisició, confecció, manteniment i reparació.

- Despeses de desplaçament, presència i participació a fires, congresos i esdeveniments científics, de promoció turística i divulgatius, així com els actes públics que se’n derivin.

2. En cap cas, l’import de la despesa subvencionable pot ser superior al valor de mercat.

3. En el cas de les inversions imputables a la partida 65 17226 78900, s’admetran únicament les destinades als següents objectes: nuclis de cria per conills (d’acord amb el punt 5.4 de la convocatòria), adquisició de gàbies trampa i materials i equipaments pel control de predadors i espècies invasores.

4. Crèdit pressupostari

Durant l’exercici pressupostari 2018 es destina la quantitat de 170.000.-euros a les subvencions objecte d’aquesta convocatòria, amb càrrec a les aplicacions pressupostàries següents i d’acord amb la següent distribució:

135.000.- euros 65 17226 48900

35.000.- euros 65 17226 78900

5. Naturalesa de la subvenció i límits.

1. Les subvencions d’aquesta convocatòria són de caràcter voluntari i eventual, i anul·lables, revocables i reintegrables en tot moment per les causes previstes a l’Ordenança General de Subvencions. A més, no generen cap dret a obtenir altres subvencions en anys posteriors i no es poden al·legar com a precedent. Així mateix, són compatibles amb altres ajudes, subvencions que pugui rebre el beneficiari per al mateix projecte subvencionat sempre que el còmput total de les ajudes o subvencions rebudes no superi el cost de l’activitat que la persona beneficiària ha de desenvolupar.

2. Seran excloses les sol·licituts de subvenció per import superior a 4.000 € (imposts inclosos), amb independència de l’import del pressupost presentat. Amb un màxim de 2.500 euros per les activitats incloses com a despesa corrent (aplicacions pressupostàries 65 17226 48900), i 1.500 euros per les activitats incloses com a inversió (aplicacions pressupostàries 65 17226 78900)

3. La quantia de la subvenció no podrà superar el 100 % de l’import sol·licitat subvencionable.

4. Quan els conceptes subvencionables prevists en l’article 3 tenguin per objecte la construcció de nuclis de cria per conills, destinats a la millora i recuperació d’aquesta espècie, aquests hauran d’ajustar-se al model tècnic proposat pel Servei de Caça del Departament de Desenvolupament Local del Consell de Mallorca. Per medi d’acta d’isnpecció es podran revocar els projectes o les actuacions que no s’ajustin al model esmentat (document CE12).

6. Règim de la concessió

El règim de concessió serà el de concurrència competitiva. El procediment de concessió de la subvenció es realitzarà d’acord amb el que preveu l’article 17 de l’Ordenança General de Subvencions. L’òrgan competent prorratejarà l’import global màxim entre els sol·licitants que compleixin els requisits per ser-ne beneficiaris. L’aplicació d’aquest procediment determinarà el repartiment de l’import global de la convocatòria en base a la següent regla: es calcularà el valor en € de cada punt dividint l’import total de la convocatòria entre el sumatori del total de punts concedits al conjunts dels beneficiaris. A continuació es multiplica aquest valor en €/punt pel nombre de punts obtinguts per cada sol·licitant. D’aquest manera cada sol·licitud obtindria una sunbvenció en proporció a la puntuació obtinguda. Si l’import global sol·licitat no supera les quanties màximes establertes al punt 4 d’aquesta convocatòria, no serà necessari el prorrateig. La concessió d’aquestes ajudes s’ha de sotmetre a la fiscalització prèvia de la Intervenció del Consell de Mallorca.

7. Presentació de sol·licituds

1. El termini per presentar les sol·licituds és de 15 dies hàbils, comptadors a partir de l’endemà al de la publicació de l’extracte d’aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Si el darrer dia és dissabte o inhàbil, s’ha d’entendre prorrogat fins el primer dia hàbil següent.

2. Les instàncies s’han de dirigir al President del Consell de Mallorca, i es poden presentar a qualsevol terminal del Registre general del Consell de Mallorca: Centre Cultural la Misericòrdia (plaça de l’Hospital, 4), seu del Consell (Palau Reial, 1), Llar de la Joventut (General Riera, 111) , Llar de la Infància (General Riera, 113) i el Poliesportiu Sant Ferran (camí de Ca l’Ardiaca 5), tots a Palma; i en el Registre general de l’IMAS (General Riera, 67).

3.Així mateix, també es poden presentar als llocs establerts a la Llei 39/2015, de 1 d’ octubre, del Procedimient Administratiu Comú de les Administracions Públiques (BOE núm. 236, de 02/10/2015)

4. Quan la documentació s’enviï per correu, el sol·licitant ha de justificar la data la presentació de la tramesa a l’oficina de correus i ha d’anunciar al Servei de Caça que ha efectuat la sol·licitud el mateix dia, mitjançant fax 971173959 o per correu electrònic fjvidal@conselldemallorca.net.

Si no es compleixen ambdós requisits, no s’admetrà la documentació si el Consell de Mallorca la rep després de la data i l’hora d’acabament del termini.

No obstant això, si transcorreguts els deu dies naturals següents a la data indicada no s’ha rebut la documentació, no s’admetrà en cap cas.

5. Per facilitar la tramitació de les ajudes que figuren en aquesta convocatòria, els interessats es poden adreçar a la Direcció Insular de Cooperació Local i Caça, carrer General Riera, 111 de 07010 Palma, telèfon 971 173878.

6. Si la sol·licitud no reuneix les dades d’identificació, tant de la subvenció sol·licitada com de la persona sol·licitant, o alguns dels requisits prevists la Llei 39/2015, de 1 d’ octubre, del Procedimient Administratiu Comú de les Administracions Públiques, s’ha de requerir l’entitat sol·licitant d’acord amb el que estableix l’article 73.2 de la llei esmentada perquè, en un termini de deu dies hàbils, esmeni la falta o acompanyi els documents preceptius amb indicació que, si no ho fa així, es tindrà per desistida la petició, amb una resolució expressa prèvia.

7. Juntament amb la sol·licitud, s’ha de presentar la documentació detallada en la base vuitena d’aquesta convocatòria.

8. Formalització de sol·licituds

1. Les sol·licituds s’han de formalitzar mitjançant les instàncies facilitades per la Direcció Insular de Cooperació Local i Caça del Consell de Mallorca, i han de contenir les dades necessàries per identificar l’entitat correctament i la persona que la representa. Aquests documents normalitzats es troben penjats a l’abast del públic al web: «www.conselldemallorca.net », Servei de Caça (Departament de Desenvolupament Local).

2. S’hi ha d’adjuntar la documentació següent:

2.1. Model de sol·licitud (document CE1).

2.2. Fotocòpia del NIF de l’entitat sol·licitant i del NIF, NIE, o passaport de la persona que signa la sol·licitud.

2.3. Documentació acreditativa de la representació en virtut de la qual actua la persona que signa la sol·licitud. S’ha d’acompanyar del certificat de nomenament i de vigència del càrrec (document CE9 + CE10).

2.4. Fotocòpia compulsada dels estatuts o acta fundacional inscrits en el registre oficial corresponent.

2.5. Memòria justificativa del projecte a realitzar, que inclogui (document CE2).:

- Objectius.

- Actuacions previstes.

- Calendari d’execució.

- Certificat emès conforme als estatuts de l’entitat on consti el nombre de socis de l’entitat sol·licitant i el nombre d’hectàrees del vedat o vedats gestionats, si n’és el cas (document CE11).

2.6. Certificat bancari normalitzat (document CE3), que acrediti el compte corrent o la llibreta en què s’ha d’ingressar l’import de la subvenció. No cal presentar el certificat bancari, si l’entitat sol·licitant s’ha acreditat en anteriors convocatòries de subvencions i ajudes econòmiques del Consell de Mallorca. (en aquest cas es presentarà el document CE4). Cal tornar a presentar el certificat bancari si des del darrer any s’ha produït alguna modificació de les dades bancàries de l’entitat beneficiaria, aspecte que s’ha de notificar per escrit.

2.7. Declaració que l’entitat sol·licitant no rep cap més ajuda pel mateix concepte, o l’import de l’ajuda rebuda o sol·licitada amb relació al total i declaració responsable davant autoritat administrativa de no incórrer en cap de les prohibicions establertes a l’Ordenança General de Subvencions (document CE1).

2.8. Certificat expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social que acredita que l’entitat que sol·licita la subvenció està al corrent de les obligacions amb la Seguretat Social o autorització per poder sol·licitar-la des del Departament de Desenvolupament Local (document CE7).

2.9. Certificat de l’Agència Tributària (AEAT) d’estar al corrent de les obligacions tributàries o autorització per poder sol·licitar-la des del Departament de Desenvolupament Local (document CE8)

2.10. Pressupost de les despeses i ingressos prevists per realitzar el projecte o actuació.

2.11. Declaració responsable de no trobar-se en la situació prevista a l’article 11 de la llei 11/2016 d’igualtat de dones i homes(document CE13).  .

3. L’òrgan instructor ha de demanar d’ofici el certificat d’estar al corrent de les obligacions tributàries amb el Consell de Mallorca.

9. Òrgan instructor i procediment de concessió de la subvenció

1. L’òrgan instructor és la Secretària Tècnica del Departament de Desenvolupament Local, que ha de dur a terme les actuacions establertes a l’Ordenança General de Subvencions, i formular la proposta de resolució. L’òrgan instructor pot requerir a l’entitat sol·licitant els informes o els aclariments que consideri convenients.

D’acord amb el que es disposa a l’article 18 de l’Ordenança General de Subvencions, l’òrgan col·legiat, que s’anomenarà Comissió Avaluadora, ha d’emetre un informe en què es concretarà el resultat de l’avaluació afectuada. Estarà integrat per:

Presidenta: Sra. Antònia Malagrava Cantallops, Secretària Tècnica de Desenvolupament Local.

Suplent: Paola Van Gent Torres, Directora Insular d’Emergències.

Vocal 1: Ana Maria Bistuer Giménez, cap d’unitat de camp del Servei de Caça. Suplent: Maria Muñoz Muñoz, Tècnica del Servei de Caça.

Vocal 2: Javier Vidal Fueris, tècnic auxiliar del Servei de Caça. Suplent: Antònia Rosselló Oliver, Auxiliar facultativa del Servei de Caça.

Vocal 3: Juan Ferretjans Gual, cap d’unitat de camp del Servei de Caça. Suplent: Consuelo Novo Torres, Técnic jurídica del Servei de Caça.

Secretari: Guillem Cortès Mora, Cap de Servei dels serveis administratius de Cooperació Local. Suplent: Carlos Caimari Salaet. Tècnic de la Secretaria Tècnica de Desenvolupament Local.

Les propostes de resolució provisional degudament motivada i la definitiva es notificaràn als interessats en el domicili que a l’efecte hagin assenyalat en la sol·licitud, de conformitat amb el que a l’efecte disposa l’Ordenança General de Subvencions. La resolució contindrà la relació de sol·licitants als que es concedeix la subvenció amb indicació del pressupost del projecte, la puntuació obtinguda i l’import concedit i de manera expressa, la desestimació de la resta de sol·licituds.

En compliment del previst en l’article 19.1 q) i 19.2 de l’Ordenança General de Subvencions, es trametrà a la base nacional de subvencions informació sobre aquesta convocatòria, i sobre les resolucions de concessió que es derivin, i es publicarà en el BOIB per conducte de la base esmentada, a més d’exposar-se en el tauler d’anuncis de l’edifici de la Llalrde la Joventud i penjar-se a la pàgina web del Consell de Mallorca (www.conselldemallorca.net).

El termini màxim per resoldre i notificar la resolució del procediment serà de 6 mesos. El venciment del termini màxim sense haver-se notificat la resolució, legitima als interessats per entendre desestimada per silenci administratiu la sol·licitud de concessió de la subvenció.

El Conseller Executiu del Departament de Desenvolupament Local és l’òrgan competent per aprovar i resoldre la present convocatòria de conformitat amb l’article 1.g) del Decret de dia 9 de juny de 2017 pel qual es determina l’organització del Consell Insular de Mallorca en relació amb la Base 23.5 de les d’execució del Pressupost de despeses 2018 del Consell de Mallorca.

10. Obligacions de les entitats beneficiàries.

Les entitats beneficiàries han de complir les obligacions establertes, en l’article 9 de  l’Ordenança General de Subvencions.

11. Justificació i pagament

1. Les entitats beneficiaries han de justificar la subvenció atorgada abans de dia 10 de juliol de 2018, d’acord amb l’article 38 i 39 l’Ordenança General de Subvencions.

2. La justificació de la subvenció comprèn l’import total del projecte o activitat en la sol·licitud. L’incompliment parcial d’aquesta obligació dóna lloc a la reducció proporcional de l’ajuda concedida i, si escau, pot suposar segons estableix l’art. 58 de l’Ordenança General de Subvencions la pèrdua al dret de cobrament; que també es preveu per l’incompliment total de l’obligació de justificar.

3. L’abonament de la subvenció es fa amb la justificació prèvia de l’entitat beneficiària del compliment de la finalitat i de la despesa i de l’activitat subvencionada.

4. Per acreditar haver fet el projecte subvencionat s’ha de presentar un compte justificatiu , que s’ha de presentar en paper i en arxiu d’Excel, en disquet o CD, integrat per la documentació bàsica i específica següent:

a)  Una memòria de l’actuació justificativa del compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció, amb les activitats que s’han fet i els resultats obtinguts, la temporalització, mitjans de difusió utilitzats, l’avaluació i qualsevol altre aspecte que pugui resultar adient. No obstant això, el Consell de Mallorca pot demanar, així mateix, la documentació que consideri adient, ateses els característiques de cada cas (document CE5).

b) Una memòria econòmica justificativa del cost de les activitats que s’han fet, que contindrà:

b.1) Una relació classificada de les despeses i inversions de l’activitat signada per la persona beneficiària, amb identificació del creditor i del document, l’import, data d’emissió i, si escau, data de pagament. Si la subvenció s’atorga d’acord a un pressupost, s’indicaran les desviacions esdevingudes (document CE6).

b.2) Les factures o documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa incorporats en la relació a la qual es fa referència en el paràgraf anterior i, si escau, la documentació acreditativa del pagament.

b.3) Indicació, si escau, dels criteris de repartiment dels costos generals i/o indirectes incorporats en la relació a la qual es fa referència en l’apartat b.1).

b.4) Declaració responsable del beneficiari de la subvenció, mitjançant el qual s’acrediti que les despeses relacionades (hi ha de constar una relació de totes les factures i /o documents justificatius a què es refereix) corresponen sense cap dubte a l’activitat subvencionada. 

b.5) Declaració responsable que les factures presentades per justificar la subvenció concedida no superen el valor de mercat i que no es recuperarà ni es compensarà l’IVA.

b.6) Si s’escau, els tres pressupostos que, en aplicació de l’article 44 l’Ordenança General de Subvencions, ha d’haver sol·licitat el beneficiari.

b.7) Una relació detallada d’altres ingressos o subvencions signada per la persona beneficiària que hagin finançat l’activitat subvencionada assenyalant-ne l’import i la procedència.

c) Una mostra, si pertoca, del material de difusió de l’activitat subvencionada: cartells, fullets de mà i qualsevol altre element publicitari.

-S’admetran factures justificants encara que la seva data d’expedició sigui posterior a la celebració de l’esdeveniment subvencionat, sempre que aquestes corresponguin indubtablement a l’activitat subvencionada; i que la data d’expedició de la factura estigui compresa entre l’1 de juliol de 2017 i de 30 de juny de 2018. En aquest cas, l’entitat beneficiaria explicarà aquest aspecte en la memòria justificativa.

Per justificar les despeses de les dietes (despeses de transport, alimentació....) que s’han abonat als col·laboradors en l’esdeveniment (no per serveis prestats), l’entitat ha d’aportar un certificat (signat pel president o secretari) on s’esmenti el concepte, l’import abonat i el nom de la persona col·laboradora i un certificat de la persona col·laboradora (que ha de signar) on s’esmenti el concepte, l’import abonat i l’entitat que li ha abonat, d’acord amb els imports estipulats al Decret 16/2016 de 8 d’abril, i amb els límits establerts a l’article 48.2 f) de l’Ordenança General de Subvencions pels pagaments en efectiu.

La documentació acreditativa del pagament segons la modalitat utilitzada per efectuar el pagament serà d’acord amb l’article 48 de l’Ordenança General de Subvencions:

a.  Pagament mitjançant transferència bancària o ingressos en un compte bancari:

· Còpia del justificant de l’ordre de transferència bancària o del document bancari acreditatiu del pagament en el qual figurin el concepte de la transferència o l’ingrés, la data del document, l’import, la identificació del concepte, a fi que quedi identificat el pagament de la factura, i les dades de l’ordenant i del destinatari, que han de coincidir amb la persona beneficiària i amb l’emissor de la factura, respectivament, i

· Extracte del compte bancari de la persona beneficiària de l’ajuda en el qual figuri el càrrec d’aquesta transferència.

b.   Pagament mitjançant xec nominatiu:

· Còpia del xec nominatiu o pagaré nominatiu emès a nom del proveïdor que expedeix la factura o document equivalent, sempre que estigui vençut;

· Extracte del compte corrent de la persona beneficiària de l’ajuda en el qual figuri el càrrec d’aquest xec o pagaré, i

· Certificat de l’entitat bancària en què consti el número de xec, l’import i la identificació de qui el cobra i la data de cobrament (no és necessari presentar l’extracte del compte corrent si el certificat de l’entitat bancària inclou també la identificació del número de compte en què s’ha carregat el xec i el titular del compte, que ha de coincidir amb la persona beneficiària de l’ajuda).

c.   Pagament mitjançant pagarés, lletres de canvi o similars:

· Document acreditatiu del càrrec en compte de l’efecte mercantil i

· Extracte del compte en què figuri el càrrec de l’efecte mercantil. Aquesta documentació es pot substituir per un certificat o document similar emès per l’entitat bancària que contengui: el titular i el número de compte en què s’ha carregat l’efecte mercantil, el lliurador i el lliurat de la lletra de canvi, la persona beneficiària, el concepte pel qual es fa l’efecte mercantil, l’import de la lletra de canvi i la data d’emissió de la lletra i de l’abonament per part del lliurat.

d.   Pagament mitjançant targeta de crèdit:

· Tiquet de compra en què figuri el pagament amb targeta en cas que no s’indiqui en la factura;

· Resguard del pagament amb targeta, i

· Extracte del compte en què figuri el càrrec del pagament amb targeta. L’extracte del compte pot substituir-se per un certificat o títol similar de l’entitat bancària, en què, com a mínim, consti el titular i el número del compte corrent en què es carrega el pagament de la targeta, la persona beneficiària, el concepte pel qual es fa la transferència i l’import i data de l’operació.

e.   Pagament mitjançant domiciliació bancària:

· Notificació bancària del càrrec i

· Extracte bancari en què figuri el càrrec de la domiciliació. Aquesta documentació es pot substituir per un certificat o títol similar de l’entitat bancària, en què consti el titular i número del compte corrent en què s’ha fet el càrrec i l’ordenant del càrrec, la persona beneficiària, el concepte pel qual es fa el càrrec i l’import i data de l’operació.

f. Pagament en efectiu: rebut, signat i segellat pel proveïdor, en el qual s’ha d’especificar la despesa a què correspon el pagament, la data i l’expressió «rebut en metàl·lic». Sota la signatura ha de figurar el nom, els llinatges i el número de DNI de la persona que signa. Només es poden justificar en efectiu els pagaments de factures per un import no superior a 250 €, incloent-hi l’IVA, amb un màxim de 1.000 € per subvenció concedida.

12. Criteris objectius que han de regir l’atorgament i quantia de les subvencions

1. La concessió de les subvencions d’aquesta convocatòria es regeix pels principis de publicitat, objectivitat, igualtat i no discriminació, i s’ha de resoldre segons aquests criteris.

2. Amb la finalitat d’establir la puntuació de les sol·licituds presentades, els criteris de valoració són els que disposa l’Annex I de la convocatòria.

13. Revocació i reintegrament

Les subvencions són de concessió voluntària, revocables i reductibles per les causes previstes a les lleis i a l’Ordenança General de Subvencions.

14. Normativa d’aplicació

És d’aplicació a aquesta convocatòria la llei 39/2015, de 1 d’ octubre, del Procedimient Administratiu Comú de les Administracions Públiques; la Llei 8/2000, de 27 d’octubre, de consells insulars; el Reglament orgànic del Consell de Mallorca de 8 de març de 2004 aprovat pel Ple del Consell de Mallorca; el Decret d’organització del Consell de Mallorca de dia 9 de juny de 2017 (BOIB núm. 73, de data 15/06/2017); l’Ordenança vigent de procediment administratiu del Consell de Mallorca, aprovada pel Ple del Consell de Mallorca de 2 de maig de 1995 (BOIB núm. 100, de 10 d’agost de 1995), l’Ordenança General de Subvencions (BOIB 21, de 18 de febrer de 2017); i la resta de la normativa que hi sigui d’aplicació.

15. Recursos

Contra la resolució d'aprovació d'aquesta convocatòria, que no posa fi a la via administrativa, es pot interposar el recurs d’alçada davant la Presidència del Consell de Mallorca en el termini d’un mes comptador a partir de l’endemà de la seva publicació. Contra la desestimació expressa del recurs d’alçada, es pot interposar el recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptadors a partir de l’endemà de la notificació de la desestimació del recurs d’alçada. Contra la desestimació per silenci del recurs d’alçada, es pot interposar el recurs contenciós administratiu, sense termini, a partir de l’endemà de la desestimació presumpta. Aquesta es produeix un cop transcorreguts tres mesos d’haver interposat el recurs sense que se n’hagi notificat la resolució. No obstant això, es pot presentar, si escau, qualsevol altre recurs que sigui pertinent. Tot això d’acord amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, Reguladora de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa, i de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

    

Annex I

Criteris de valoració de les sol·licituds presentades (a partir de les prioritats tècniques i del foment que la llei 6/2006 preveu per a les modalitats tradicionals de caça i cans de caça de raça autòctona).

A. Valoració d’aspectes relatius a variables socioterritorials (fins un màxim de 10 punts):

a. Hectàrees de terrenys de caça gestionats pel beneficiari (fins un màxim de 5 punts).

- Societats de menys o igual de 500 hectàrees: 1 punt

- Societats de més de 500 fins a 1000 hectàrees: 2 punts

- Societats de més de 1000 fins a 3000 hectàrees: 3 punts

- Societats de més de 3000 fins a 5000 hectàrees: 4 punts

- Societats de més de 5000 hectàrees 5 punts

b. Número de socis de la Societat de Caçadors (fins un màxim de 5 punts)

- Societats de menys i igual a 50 socis. 1 punts.

- Societats de més de 50 socis fins a 150 socis. 2 punts.

- Societats de més de 150 fins a 250 socis. 3 punts.

- Societats de més de 250 socis fins a 350 socis. 4 punts.

- Societats de més de 350 socis. 5 punt.

B. Valoració d’activitats de foment de les modalitats de caça (fins un màxim de 16 punts).

a. Sol·licitud que incloguin actuacions que suposin el foment de les modalitats tradicionals de caça i pròpies de les Illes Balears, contemplades a l’article 35 de la Llei 2/2006 Balear de Caça i Pesca Fluvial, que se practiquin a l’illa de Mallorca: 10 punts per sol·licitud.

b. Sol·licitud que incloguin actuacions que suposin el foment de les modalitats tradicionals de caça, tot i que no exclusives de les Illes Balears, contemplades a l’article 36 de la Llei 2/2006 Balear de Caça i Pesca Fluvial, que se practiquin a l’illa de Mallorca: 5 punts per sol·licitud.

c. Sol·licitud que incloguin actuacions que suposin el foment de modalitats tradicionals de caça amb carácter cosmopolita, que se practiquin a l’illa de Mallorca: 1 punt per sol·licitud.

(1). La consideració de tradicional d’una modalitat de caça cosmopolita es dirimirà, en cas de dubte, a partir d’un informe tècnic emès pel Servei de Caça de la Direcció Insular corresponent, a la llum de la documentació presentada per l’interessat.

C. Activitats encaminades al foment de les races de cans de caça autòctones, i a la millora del maneig del ca per part del caçador propietari (fins un màxim de 18 punts).

a. Quan l’activitat estiguin centrada en una de les races de cans de caça de raça autòctona llistats en l’article 34 de la Llei 6/2006 Balear de Caça i Pesca Fluvial, o posteriorment caracteritzades i reconegudes administrativament com a tals: 10 punts.

b. Quan l’activitat estiguin centrada en races de cans de caça de raça autòctona pròpies de les Illes Balears, usades a l’illa de Mallorca: 5 punts.

c. Quan l’activitat estiguin centrada en altres races de cans: 3 punts.

D. Activitats que suposin una millora ambiental dels hàbitats i agroecosistemes on es practica la caça (fins un màxim de 15 punts).

a. Sembres per a la caça (fins un màxim de 5 punts)

- Sol·licituds amb sembres previstes que suposin més del 5% de la superficies del vedat: 5 punts.

- Sol·licituds amb sembres previstes que suposin més de 2,5% fins al 5% de la superfícies del vedat: 4 punts.

- Sol·licituds amb sembres previstes que suposin més de l’1,25 % fins al 2,5% de la superfícies del vedat: 3 punts.

- Sol·licituds amb sembres previstes que suposin més del 0,5 % fins a l’1,25% de la superfícies del vedat: 2 punts.

- Sol·licituds amb sembres previstes que suposin igual o menys del 0,5% de la superfícies del vedat: 1 punts.

b. Restauració de paret seca (fins un màxim de 5 punts)

- Ratio metres lineals sol·licitats/Ha vedat superior a 0,2: 5 punts

- Ratio metres lineals sol·licitats/Ha vedat de més de 0,1 fins a 0,2: 4 punts

- Ratio metres lineals sol·licitats/Ha vedat de més de 0,05 fins a 0,1: 3 punts

- Ratio metres lineals sol·licitats/Ha vedat de més de 0,01 fins a 0,05: 2 punts

- Ratio metres lineals sol·licitats/Ha vedat igual o inferior a 0,01: 1 punt

c. Reparació, neteja o recuperació de camins, pistes, canals i sèquies (fins un màxim de 5 punts)

- Ratio metres lineals sol·licitats/Ha vedat demés de 1,5: 5 punts

- Ratio metres lineals sol·licitats/Ha vedat de més de 1 fins a 1,5: 4 punts

- Ratio metres lineals sol·licitats/Ha vedat de més de 0,5 fins a 1: 3 punts

- Ratio metres lineals sol·licitats/Ha vedat de més de 0,25 fins a 0,5: 2 punts

- Ratio metres lineals sol·licitats/Ha vedat igual o inferior a 0,25: 1 punt

E. Estudis científics i tècnics sobre aspectes cinegètics (fins un màxim de 5 punts).

a. Quan els efectes prevists o l’interès de l’estudi abastin l’àmbit supracomunitari: 5 punts.

b. Quan els efectes prevists o l’interès de l’estudi abastin l’àmbit suprainsular: 4 punts.

c. Quan els efectes prevists o l’interès de l’estudi es centrin en l’àmbit insular: 3 punts.

d. Quan els efectes prevists o l’interès de l’estudi es limitin a l’àmbit d’actuació local de la societat de caçadors: 2 punts.

F. Activitats formatives, divulgatives i de promoció social de la caça (fins un màxim de 5 punts)

a. Quan els efectes prevists de l’activitat abastin l’àmbit supracomunitari: 5 punts.

b. Quan els efectes prevists o l’interès de l’activitat abastin l’àmbit suprainsular: 4 punts.

c. Quan els efectes prevists o l’interès de l’activitat es centrin en l’àmbit insular: 3 punts.

d. Quan els efectes prevists o l’interès de l’activitat es limitin a l’àmbit d’actuació local de la societat de caçadors: 2 punts.

DOCUMENT CE1

SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ PER DESENVOLUPAR ACTIVITATS SOCIOAMBIENTALS EN MATÈRIA CINEGÈTICA O DE PESCA FLUVIAL A MALLORCA DURANT L’ANY 2018

Dades de l’entitat sol·licitant

Entitat sol·licitant:                                                                                 NIF:

Domicili per a notificacions:                                                                 Localitat:

Municipi:                                                                                              Codi postal:

Telf. de contacte:                                                                                   Fax:

Adreça electrònica:

Dades de la persona representant

Nom i llinatges:                                                                                     NIF:

Telèfon/s de contacte:

Qualitat/condició de la seva representació:

Nom del projecte presentat:

Pressupost de despeses total de l’activitat:

Ingressos prevists:

Diferència pressupost ingressos i despeses:

Quantia sol·licitada:

(Nom i llinatges de la persona representant) ....................................................................................................................., amb el NIF ................................................., domicili a …………………………………………..................................... i telèfon ..................................., en representació de l’entitat ……………………….................................................………………………..............., DECLAR

-  Que accepto les bases de la convocatòria de subvencions en matèria cinegètica i de pesca fluvial a Mallorca durant l’any 2018.

-  Que n’adjunt la documentació exigida.

- No incorrem en cap de les prohibicions que es recullen en a l’Ordenaça General de Subvencions del Consell de Mallorca.

(  ) Que no hem demanat ni hem rebut cap altre suport, ajut o subvenció per al projecte per al qual es sol·licita la subvenció. (Marqueu amb una X si n’és el cas)

(  ) Que hem demanat o rebut per al projecte per al qual es sol·licita la subvenció el suport, els ajuts o subvencions que es detallen a continuació: (Ompliu les dades i marqueu amb una ‘X’ la casella corresponent):

Entitat subvencionadora:....................................................................................

Quantia de l’ajuda: .......................................................

Estat: (   )                No resolt (   )      Denegat (   )               Rebut (   )               No rebut (   )

Omplir només en el cas d’empreses

Que en el present exercici fiscal, i en els dos exercicis fiscals anteriors:

(   ) No ha obtingut cap ajuda de mínimis

(   ) Sí ha obtingut les següents ajudes de mínimis

Organisme                            Convocatòria                        Exercici fiscal                        Import concedit

1-…………..                           ………......                            ….. ………                            …………..

2-…………..                           …………..                            …………..                              …………..

3-…………..                           …………..                            …………..                             …………..

.............................., ............. d ............................. de 201__

Signatura:

SR. PRESIDENT DEL CONSELL DE MALLORCA

(DIRECCIÓ INSULAR DE COOPERACIÓ LOCAL I CAÇA.

DEPARTAMENT DE DESENVOLUPAMENT LOCAL)

DOCUMENT CE2: GUIÓ-MEMÒRIA DEL PROJECTE

1. DADES GENERALS DE PROJECTE. Nom del projecte de l’activitat. S’ha d’explicar la finalitat o les causes que l’originen.

2. DESCRIPCIÓ DEL PROJECTE. S’ha de fer una descripció detallada (com més millor) de l’activitat o esdeveniment.

Exemple: quines necessitats es pretén cobrir, població a la que es dirigeix, nombre de potencials beneficiaris, mitjans de difusió i avaluació, a quins objectius es pretén arribar......

3. RECURSOS HUMANS. S’han de detallar els recursos humans que es posen a disposició del projecte, explicant aquelles dades rellevants: titulació, càrrec, funcions dins el projecte, dedicació......

4. TEMPORALITAT. Detallar la cronologia de l’esdeveniment.

5. ALTRES DADES D’INTERÉS. En aquest apartat, s’ha d’incloure tota la informació que sigui d’interès per a un millor coneixement del projecte: explicar els mitjans de finançament, problemàtica que es vol solucionar, beneficis pel medi natural...

6. PRESSUPOST. d’acord amb les taules següents (detall del cost de les diferents partides d’ingressos i despeses relacionades. Ex: llavors, transport, animals de repoblacions, subvenció de l’Ajuntament...

Despeses

Concepte                                           Import                       IVA (només empreses)

1-…………………………..…..        …..….                        ……………………….

2-…………………………..…..        …..….                        ……………………….

3-…………………………..…..        …..….                        ……………………….

4-…………………………..…..        …..….                        ……………………….

Total                                                   …..….                        ……………………….

Ingressos

Concepte Import IVA (només empreses)

1-…………………………..…..        …..….                        ……………………….

2-…………………………..…..        …..….                        ……………………….

3-…………………………..…..        …..….                        ……………………….

4-…………………………..…..        …..….                        ……………………….

Total                                                   …..….                        ……………………….

Signatura:

Nom i llinatges:

DNI:

Càrrec:

........................,..........d.........................................de 201__

DOCUMENT CE3: SOL·LICITUD DE TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA PER A PAGAMENTS

DADES DEL PERCEPTOR:

NIF/CIF PERCEPTOR

LLINATGES I NOM / RAÓ SOCIAL

ADREÇA

LOCALITAT                                                C.POSTAL                            PROVÍNCIA

TELÈFON                             F A X                                     ADREÇA ELECTRÓNICA

DADES BANCÀRIES:

ENTITAT BANCÀRIA / SUCURSAL

IBAN          BANC        OFICINA                  COMPTE NÚM

……...       ..............       ………………..           …..………………..

Sota la meva responsabilitat declaro que aquestes dades corresponen al c/c o a la llibreta oberta a nom de l’entitat ..........................................

_________________, a ________ d ________________ de 201__

CERTIFICAT DE CONFORMITAT DE L’ENTITAT BANCÀRIA:

Aquestes dades coincideixen amb les que consten en aquesta oficina.

El director/El delegat                                    El perceptor

Signat: ___________________                    Signat: __________________

(segell de l’entitat bancària)

D’acord amb el que disposa la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de carácter personal (BOE num.298, de 14 de desembre), les dades facilitades en aquest document s’incoporen en fitxers propietat del Consell de Mallorca. L’òrgan administratiu davant el qual es poden ejercitar els drets d’accés, rectificació, cancelació, oposició i d’altres que reconegui la Llei esmentada és la Secretaria Tècnica del Departament d’Economia i Hisenda de la Corporació.

  

DOCUMENT CE4: DECLARACIÓ QUE EL CERTIFICAT BANCARI PRESENTAT EN CONVOCATÒRIES ANTERIORS NO HA SOFERT CAP CANVI

** Únicament per a sol·licitants que han obtingut subvencions en matèria de caça i pesca fluvial.**

El Sr. /Sra. _________________________________________________________ amb NIF núm. _______________ i amb domicili al carrer ______________________________________________ núm. ______del municipi de _____________ C.P.____________,i com a representant de l’entitat. ________________________________en condició de__________________________ amb N.I.F núm. ________________.

DECLAR SOTA JURAMENT / PROMET:

QUE EL COMPTE BANCÀRI PRESENTAT EN CONVOCATÒRIES ANTERIORS NO HA SOFERT MODIFICACIÓ.

Signatura:

Nom i Llinatges:

DNI:

Càrrec:

_____________________, a ________ d ____________________ de 201__

   

DOCUMENT CE5: MEMÒRIA ECONÒMICA - JUSTIFICATIVA DE LA SUBVENCIÓ I DECLARACIÓ RESPONSABLE D’HAVER REALITZAT EL PROJECTE SUBVENCIONAT

(Nom i llinatges) ..........................................……………………., amb NIF………, en representació de l’entitat .................................., amb CIF ....................., beneficiària de la subvenció concedida mitjançant resolució del Conseller Executiu de Desenvolupament Local de data ......................, per import de .......................€, per a la realització del projecte.....................................................

DECLAR

1. Que el projecte esmentat s’ha realitzat i que la subvenció atorgada pel Consell de Mallorca s’ha aplicat a la finalitat per a la qual es va concedir i que no supera (amb les subvencions i altres ingressos concurrents) el cost del projecte subvencionat.

2. Que adjuntem la relació de despeses i ingressos que integren el pressupost executat del projecte assenyalat.

3. Que adjunt una relació de totes les factures i/o documents justificatius (CE6) per import de .............. €, que corresponen sense cap dubte a l’activitat subvencionada.

4. Que aquest compte justificatiu abasta la realització completa de l’activitat subvencionada i conté la totalitat dels justificants imputables al projecte subvencionat.

5. Que les factures presentades per justificar la subvenció no superen el valor de mercat.

6. Totes les dades contingudes en aquest compte justificatiu són vertaderes i correctes.

7. Que s’adjunten els justificants de la despesa del projecte subvencionat.

8. No he percebut cap altra ajuda per fer aquest projecte. (En cas de rebre altres subvencions indicau-ne l’organisme i l’import)

( ) Que no es recuperarà ni es compensarà l’IVA. (marcar amb una creu si s’escau)

Que s’adjunta memòria tècnica de l’actuació justificativa del compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció, amb indicació de les activitats realitzades i dels resultats obtinguts, la temporalització, mitjans de difusió utilitzats, l’avaluació i qualsevol altre aspecte que pugui resultar adient.

** També podeu aportar la documentació que considereu adient als efectes de justificació de la subvenció concedida.

Signatura:

Nom i llinatges:

DNI:

Càrrec:

........................, .......... d......................................... de 201__

   

DOCUMENT CE6: RELACIÓ DE JUSTIFICANTS DE

DESPESES I INGRESSOS

1) RELACIÓ DE JUSTIFICANTS DE DESPESES

Núm,   Concepte de factura,                 Proveïdor i Nif,      Data pagament,     Núm. Factura/justificant,      Data emissió factura,    Import,        IVA desglossat (només empreses),      Desviacions esdevingudes

1-   ……………….…    ……..          ……………     …………….             …………….     ………    ………………..                  ……………

2- ……………….…      ……..          ……………     …………….             …………….     ………    ………………..                  ……………

3- ……………….…      ……..          ……………     …………….             …………….     ………    ………………..                  ……………

4- ……………….…      ……..          ……………     …………….             …………….     ………    ………………..                  ……………

5- ……………….…      ……..          ……………     …………….             …………….     ………    ………………..                  ……………

6- ……………….…      ……..          ……………     …………….             …………….     ………    ………………..                  ……………

7- ……………….…      ……..          ……………     …………….             …………….     ………    ………………..                  ……………

Total

2) RELACIÓ D’INGRESSOS (únicament omplir si s’han rebut ingressos pel desenvolupament de l’activitat subvencionada, en cas que no s’hagin obtingut més ingressos que la subvenció del Consell de Mallorca, heu de marcar la casella corresponent a dita declaració)

Organisme                             Import

……………………..                         ……………………

……………………..                         ……………………

……………………..                         ……………………

Total ingressos

( ) Declar que pel desenvolupament de l’esdeveniment subvencionat, únicament hem tingut l’ingrés corresponent a la subvenció del Consell de Mallorca.(Data, nom, càrrec i signatura de la persona representant de l’entitat)

DOCUMENT CE7: AUTORITZACIÓ DE L’INTERESSAT PERQUÈ UNA ADMINISTRACIÓ PÚBLICA PUGUI RECABAR DADES A LA TRESORERIA GENERAL DE LA SEGURETAT SOCIAL D’ESTAR AL CORRENT EN EL COMPLIMIENT DE LES SEVES OBLIGACIONS FRONT LA SEGURITAT SOCIAL (CONCESSIÓ D’AJUDES I SUBVENCIONS).

La persona sotasignant autoritza al....................................................... a sol·licitar de la Tesoreria General de la Seguritat Social les dades relatives al cumplimient de les seves obligacions front la Seguritat Social per comprovar el compliment dels requisits establerts per obtenir, percebre i mantenir subvencions i/o ajudes.............................................................................................

La present autorització s’otorga exclusivament als efectes de la concessió, reconeixement, seguimient i control de subvencions i/o ajudes, amb l’objecte que, prèvia autorització de l’interessat, es pugui substituïr l’aportació dels certificats de la Seguritat Social per a la cessió dels corresponents dades a l’Administració gestora de les subvencions per part de la Entitat competent.

A.- DADES DEL SOL·LICITANT DE LA SUBVENCIÓ / AJUDA

LLINATGES Y NOM / RAÓ SOCIAL:

NIF:

Signatura (Només en cas de persones físiques)

B.- DADES DE L’AUTORITZADOR (NOMÉS PERSONAS JURÍDIQUES)

LLINATGES Y NOM:

NIF:

ACTUA EN QUALITAT DE:

SIGNATURA

A ............................., a ……de.............................. de 20.....

 

DOCUMENT CE8: MODEL D’AUTORITZACIÓ DE L’INTERESSAT PERQUÈ UNA ADMINISTRACIÓ PÚBLICA PUGUI RECABAR DADES A L’AGÈNCIA TRIBUTÀRIA D’ESTAR AL CORRENT EN EL COMPLIMENT DE LES SEVES OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES (CONCESSIÓ D’AJUDES I SUBVENCIONS)

La persona sotasignant autoritza al .................................................... (organisme sol·licitant) a sol·licitar de l’Agència Estatal d’Administració Tributària les dades relatives al compliment de les seves obligacions tributàries per comprovar el complimient dels requisits establerts per obtenir, percebre i mantenir la subvenció o ajuda..................................................................................................................... (especificar i detallar aquesta).

La present autorització s’otorga exclusivament als efectes del reconeixement, seguiment i control de la subvenció o ajuda esmentada anteriorment i en aplicació d’allò disposat a l’article 95.1 k) de la Llei 58/2003, General Tributària que permet, prèvia autorització de l’interessat, la cessió de les dades tributàries que precisen les AA.PP. per al desenvolupament de les seves funcions.

A.- DADES DEL SOL·LICITANT DE LA SUBVENCIÓ O AJUDA

LLINATGES I NOM / RAÓ SOCIAL :

NIF:

SIGNATURA (NOMÉS EN EL CAS DE PERSONES FÍSIQUES)

B.- DADES DE L’AUTORITZADOR (NOMÉS EN EL CAS DE QUE SIGUI UNA PERSONA JURÍDICA O UNA ENTITAT DE L’ARTÍCLE 35.4 DE LA LLEI GENERAL TRIBUTÀRIA)

LLINATGES I NOM / RAÓ SOCIAL:

NIF :

ACTUA EN QUALITAT DE :

SIGNATURA

A ................................................., a .......... de ......................................... de ...............

NOTA: L’autorització concedida pel signant pot ser revocada en qualsevol moment mitjançant escrit dirigit a l’organisme sol·licitant.

   

DOCUMENT CE9:

CERTIFICAT D’ACREDITACIÓ DEL REPRESENTANT DE

_____________________________________________________

________________________________________________________ , amb DNI/NIF núm_______________________, amb domicili a ______________________________, carrer  _______________________________ telèfon ________________________,  districte postal __________

Certifica

Que tal i com s’estableix a l’acta de la darrera asamblea general extraordinària de _______________________________, on fou elegida nova junta directiva: el Sr. ________________________________________ amb DNI _____________________, fou elegit membre de la Junta amb el càrrec de _________________________.

___________________, ______ de _______de 20__

El secretari

Sgt.: ______________________                              Vist-i-plau

                                                                                  El president

 

DOCUMENT CE10: DECLARACIÓ RESPONSABLE RELATIVA A LA VIGÈNCIA DEL CÀRREC QUE L’AUTORITZA A LA REPRESENTACIÓ

D.________________________________________, amb domicili a ______________, carrer  _________________________________. telèfon _______________,  districte postal __________, amb DNI/NIF núm. ______________________, que actua en nom i representació de ___________________________________________,  DECLAR SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT davant el Consell Insular de Mallorca la vigència del càrrec que m’autoritza a la representació segons consta al llibre d’actes de l’esmentada ASSOCIACIÓ.

___________, ___ de ________________de 20__

Sgt.: ____________________________

 

DOCUMENT CE11:

CERTIFICAT DEL NOMBRE DE SOCIS I HECTÀREES DE

        _____________________________________________________

D. _______________________________________ amb DNI _______________________ i domicili a C/ _____________________________ C.P.: _______ de __________________________, en qualitat de secretari de ________________________________________________________ amb CIF __________________

CERTIFICA:

Que el nombre de socis del ___________________________ és de __________.

Que el nombre de Hectàrees gestionades són de ______________

_________________, ___ de___________________ 20__

El Secretari

__________________                                              Vist-i-Plau del president

DOCUMENT CE12:

PROCEDIMENTS QUE S’HAN DE SEGUIR PER A LA CONSTRUCCIÓ DE NUCLIS DE CRIA PER A LA MILLORA I RECUPERACIÓ DEL CONILL

1. Marcar un cercle d'uns 3m de diàmetre. Col·locar  materials de contenció al voltant d'aquest cercle. És important posar dos tubs de 15cm a ran de terra, un a cada costat del cercle. Per aquests tubs s'introduiran els conills.

2. Una vegada s'han col·locat el material de contenció, fins arribar a una alçada d'uns 50cm,  abocar una saca de terra i posar una pedra davall la boca dels tub que queda a l'interior, així amb pluja s'evitarà l'entrada d'aigua.

3. Posar 2 palets a l'interior un al costat de l'altre, i afegir 1 o 2 palets més damunt. La boca interior dels tubs ha de quedar dins el gruix dels palets.

4. Cobrir els palets amb tela de sac transpirable, a banda i banda dels tubs és recomanable col·locar pedres per sostenir la tela.

5. Cobrir la tela amb terra porgada, i distribuir-la de forma que tot l'interior del claper quedi tapat. Soeln ser necessàries 7 o 8 saques de terra.

6. Col·locar una malla de forat petit amb barres de ferro envoltant tota l'estructura deixant 1m de pas envoltant el claper. Cal soterrar uns 30cm d'aquesta malla cap a l'interior del claper, de forma que pugui evitar la sortida dels conills.

7. Posar un abeurador amb aigua, alfals verd i pinso durant 7 dies, temps durant el qual els conills han de quedar tancats dins els clapers. Passat aquest temps retirar la malla o aixecar-la.   El primer dia els conills (5 o 6 per nucli) han de quedar 24h dins el claper tapant els tubs amb una pedra.

 

DOCUMENT CE13:

DECLARACIÓ RESPONSABLE DE NO TROBAR-SE EN LA SITUACIÓ PREVISTA EN L’ARTICLE 11 DE LA LLEI 11/2016 DE 28 DE JULIOL (BOE DE 22 D’AGOST DE 2016) D’IGUALTAT DE DONES I HOMES

D. _______________________________________ amb DNI _______________________ com a representant legal de l’entitat __________________________________________________, DECLAR, de conformitat al previst en la Llei 11/2016 de 28 de juliol (BOE de dia 22 d’agost de 2016) d’igualtat de dones i homes, que l’entitat ____________________________________________________________, amb CIF __________________, no ha estat sancionada o condemnada, en els tres darrers anys, per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere, sancionada per resolució administrativa ferma o per sentència judicial ferma.

El reprsentant legal de l’entitat beneficiària

________________, ___ d_____________de 201_