Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 2966
Licitació del contracte d'execució de les obres del projecte «Reforma de les infraestructures dels carrers Mossèn Josep Salord i Farnés i Josep Mª Fivaller» del terme municipal de Ciutadella de Menorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1.- Entitat adjudicatària: dades generals i dades per a l’obtenció de la documentació

1. Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

2. Dependència que tramita l’expedient: Serveis Jurídics

3. Obtenció de la documentació i de la informació:

1. Dependència: Serveis Jurídics-Contractació

2. Domicili: Plaça des Born, 15

3. Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca 07760

4. Telèfon: 971381050

5. Telefax: 971385500

6. Correu electrònic: contractacio@ajciutadella.org

7. Adreça internet del perfil del contractant: www.ajciutadella.org

8. Data límit d'obtenció de documentació i informació: El darrer dia per presentar proposicions

9. Número d’expedient: 002318/2018

2.- Objecte del contracte

1. Tipus: contracte obres

2. Descripció de l’objecte: execució de les obres contingudes en el projecte «Reforma de les infraestructures dels carrers Mossèn Josep Salord i Farnés i Josep Mª Fivaller» del terme municipal de Ciutadella de Menorca, de data novembre 2017, i que consisteixen en: la reforma de les xarxes de clavegueram i aigua potable i la implantació d'una nova xarxa de recollida d'aigües pluvials als carrers Mossèn Josep Salord i Farnés i Josep Mª Fivaller; l'adaptació de les voravies del carrer Fivaller a la normativa actual de supressió de barreres arquitectòniques; i pavimentació mitjançant aglomerat asfàltic dels dos carrers.

3. Divisió per lots i número de lots/número d’unitats: No

4. Lloc d’execució: carrer Mossèn Josep Salord i Farnés i carrer Josep Mª Fivaller, del terme municipal de Ciutadella de Menorca

5. Termini d’execució: quatre (4) mesos

6. Admissió de pròrroga: no

7. CPV:

45232130-2 «Treballs de construcció de canalitzacions d'aigües pluvials»

45232400-6 «Obres de clavegueram»

45233200-1 «Treballs diversos de pavimentació»

45232150-8 «Treballs relacionats amb canonades de distribució d'aigua»

3.- Tramitació, procediment

1. Tramitació: urgent

2. Procediment: obert

3. Subhasta electrònica: No

4. Criteris d’adjudicació: els assenyalats al Quadre de criteris d'adjudicació del plec de clàusules administratives particulars:

- Oferta econòmica: fins 100 punts.

4.- Valor estimat del contracte (sense IVA): 324.077,10 €

5.- Preu de licitació (sense IVA): 324.077,10 €

6.- Garanties exigides:

Provisional: No s’exigeix.

Definitiva: 5% de l'import d'adjudicació.

7.- Requisits específics del contractista:

1. Classificació: No s'exigeix, no obstant, es permet substituir l'acreditació de la solvència econòmica i financera, i professional o tècnica, per la presentació del certificat de la següent classificació: Grup E – Subgrup 1 – Categoria 2.

2. Solvència econòmica, financera i solvència tècnica o professional: l’exigida a la lletra F del Quadre de característiques del contracte del Plec de clàusules administratives particulars

3. Altres requisits específics: --

4. Contractes reservats: No

8.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:

1. Data límit de presentació: tretze (13) dies naturals a comptar a partir del dia següent al de la data de publicació de l’anunci de licitació en el BOIB, fins a les 14 hores. Si l’últim dia fos inhàbil, aquest s’entén prorrogat fins al primer dia hàbil següent.

2. Modalitat de presentació: presencial a l'Oficina d'atenció al ciutadà (OAC) de l’Ajuntament de Ciutadella, o bé mitjançant tramesa per correu d’acord amb l’assenyalat al Plec de clàusules administratives particulars. L'anunci de la tramesa per correu de l'oferta es podrà fer al núm. de fax 971385500.

3. Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca

1. Dependència: Oficina d’atenció al ciutadà (OAC)

2. Domicili: Plaça des Born, 15

3. Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760

4. Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Plec de clàusules administratives particulars.

9.- Obertura de propostes:

1. Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

2. Domicili: Plaça des Born, 15.

3. Localitat: Ciutadella de Menorca.

4. Data: s'anunciarà al perfil del contractant de la web municipal.

5. Lloc i hora: s'anunciarà al perfil del contractant de la web municipal.

10.- Despeses de publicitat: Aniran a càrrec de l’adjudicatari totes les despeses d’anuncis d’aquesta licitació fins a un màxim de 400 €.

11.- Altres informacions:

a) Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas que se’n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en què sigui necessari per a resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l’esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.

b) Resolució de l'àrea d'organització i seguretat ciutadana núm. 000611/2018 que acorda avocar la competència a alcaldia relativa al tràmit d'aprovació de la classificació de les ofertes presentades i requeriment de documentació a la millor oferta exigit a l'article 151 TRLCSP i article 10 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic. Resolució publicada al perfil del contractant de la web municipal.

Ciutadella de Menorca, 06 de març de 2018

La secretària

Caterina Barceló Martí