Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT DE SA POBLA

Núm. 220842
Nomenament personal funcionari de carrera de l’escala d’administració general, subescala auxiliar, del subgrup C2, amb la categoria auxiliar de gestió tributària de l’Ajuntament de sa Pobla, procediment selectiu d’estabilització

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa constar que per Resolució de Batlia núm. 2024-0370 de data 08 d'abril de 2024, es nomena funcionària de carrera com a conseqüència de la finalització del procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional a l'escala d'administració general, subescala auxiliar, del subgrup C2, categoria auxiliar de gestió tributària de l'Ajuntament de sa Pobla, conforme segueix:

«RESOLUCIÓ DE BATLIA APROVANT EL NOMENAMENT DE FUNCIONÀRIA DE CARRERA I L'ADJUDICACIÓ DE LLOCS DE TREBALL A LES PERSONES ASPIRANTS QUE HAN SUPERAT EL PROCÉS SELECTIU D'ESTABILITZACIÓ PEL SISTEMA DE CONCURS EXCEPCIONAL A L'ESCALA D'ADMINISTRACIÓ GENERAL, SUBESCALA AUXILIAR, DEL SUBGRUP C2, CATEGORIA AUXILIAR DE GESTIÓ TRIBUTÀRIA DE L'AJUNTAMENT DE SA POBLA.

Fets

1. En el BOIB núm. 99 de 30 de juliol de 2022 i núm. 119, de 10 de setembre de 2022 es varen publicar el conveni signat amb l'Ajuntament de sa Pobla i pels quals el Consell de Mallorca s'encarregava de l'aprovació de les bases, la convocatòria i la gestió dels processos d'estabilització de l'ocupació temporal que estableix la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació  pública,  que deriven de les ofertes d'ocupació pública aprovades per l'Ajuntament de sa Pobla (BOIB núm. 66, de 21 de maig de 2022).

2. Per Resolució del conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública de data 30 de novembre de 2022 (BOIB núm. 158, de 6 de desembre de 2022), modificada per Resolució del conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública de data 24 de gener de 2023 i de data 8 de febrer de 2023 (BOIB núm. 13, de 28 de gener de 2023 i BOIB núm. 19, de data 11 de febrer de 2023), i per Resolució de la consellera executiva d'Hisenda i Funció Pública de data 29 d'agost de 2023 (BOIB núm. 121, de 31 d'agost de 2023), es va aprovar la convocatòria del procés selectiu pel sistema excepcional de concurs de mèrits per a l'ingrés com a personal funcionari de l'escala d'administració general, subescala auxiliar, categoria auxiliar gestió tributària, del subgrup C2 de l'Ajuntament de sa Pobla.

En aquesta resolució es varen convocar 4 places de la categoria de d'auxiliar administratiu-iva (1 a l'Ajuntament de Consell, 2 a l'Ajuntament d'Esporles, 1 a l'Ajuntament de Sencelles), 1 plaça de la categoria d'auxiliar de gestió tributària a l'Ajuntament de sa Pobla i 1 plaça de la categoria de zelador-a d'obres a l'Ajuntament de Capdepera.

3. Per Acord del tribunal qualificador competent d'aquest procés selectiu d'estabilització, un cop concloses la revisió i baremació dels mèrits dels aspirants, en data 22 de febrer de 2024 es va publicar, al tauler electrònic d'anuncis i a la seu electrònica del Consell Insular de  Mallorca, la llista definitiva de puntuacions obtingudes per les persones aspirants, amb aplicació dels criteris de desempats i la resolució de les al·legacions formulades a la llista provisional de puntuacions, així com el llistat de llocs corresponents a l les places convocades, donant un termini de 7 dies hàbils per comunicar l'ordre de preferència dels llocs oferts.

4. De conformitat amb el punt 8.8 de les bases específiques de la convocatòria, un cop assignats els llocs de treball oferts, el tribunal ha d'elevar al conseller executiu d'Hisenda i Funció pública la proposta de persones aspirants que han superat el procés selectiu de concurs de mèrits, amb assignació de llocs de feina, desglossada, en el seu cas, per torns d'accés.

5. En data 13 de març de 2024 el Tribunal qualificador competent del procediment selectiu ha acordat elevar a la consellera d'Hisenda i Funció Pública l'Acord la proposta de persones aspirants que han superat el procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional per a l'ingrés com a personal funcionari a l'escala d'administració general, subescala auxiliar, categoria auxiliar administratiu-iva i auxiliar de gestió tributària del subgrup C2, derivat de l'oferta d'ocupació pública extraordinària dels Ajuntaments de Consell, Esporles, sa Pobla i Sencelles, i d'administració especial, de la categoria de zelador-a d'obres del subgrup C2, derivat de l'oferta d'ocupació pública extraordinària de l'Ajuntament de Capdepera, i d'assignació de llocs de feina, per torn d'accés, d'acord amb el tràmit de manifestació d'ordre de preferències efectuat, per al seu nomenament com a funcionaris de carrera, la qual conté tantes persones aprovades com el número de places convocades. En el cas en què no es va efectuat el tràmit per part de la persona aspirant, el lloc de treball ha estat assignat d'ofici.

6. En data 14 de març de 2024, la consellera d'Hisenda i Funció Pública  del Consell de Mallorca ha dictat una resolució per aprovar la llista definitiva de persones aspirants que han superat el procés selectiu pel sistema excepcional de concurs de mèrits per a l'ingrés com a personal funcionari de l'escala d'administració general, subescala auxiliar, categoria auxiliar administratiu-iva i auxiliar de gestió tributària del subgrup C2 dels Ajuntaments de Consell, Esporles, sa Pobla i Sencelles i de l'escala d'administració especial, categoria zelador-a d'obres del subgrup C2 de l'Ajuntament de Capdepera amb assignació de llocs de feina per torns d'accés.

7. D'acord amb el punt 9 de les bases específiques del procediment aquest Ajuntament ha de dictar la resolució de nomenament de personal funcionari de carrera, de l'escala, subescala, classe i categoria -o especialitat- que correspongui. El termini per a la presa de possessió de la plaça s'inicia l'endemà de la publicació en el BOI de la resolució de nomenament i adjudicació del lloc de treball, i serà de tres dies hàbils , sens perjudici de l'aplicació del que disposa el paràgraf segon de l'article 37 del Decret 27/1994.

Fonaments de dret

1. L'article 91.1 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local.

2. L'article 68 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.

3. La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.

4. La llei 20/2021 de 28 de desembre de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en la ocupació pública.

5. La llei  4/2022, de 28 de juny de consells Insulars.

6. L'article 4 del Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears.

7. La Resolució del conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública de data 30 de novembre de 2022 (BOIB núm. 158, de 6 de desembre de 2022), modificada per Resolució del conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública de data 24 de gener de 2023 i de data 8 de febrer de 2023 (BOIB núm. 13, de 28 de gener de 2023 i BOIB núm. 19, de data 11 de febrer de 2023), i per Resolució de la consellera executiva d'Hisenda i Funció Pública de data 29 d'agost de 2023 (BOIB núm. 121, de 31 d'agost de 2023), per la qual es va aprovar la convocatòria del procés selectiu pel sistema excepcional de concurs de mèrits per a l'ingrés com a personal funcionari de l'escala d'administració general, subescala auxiliar, categoria auxiliar gestió tributària, del subgrup C2 de l'Ajuntament de sa Pobla.

Per tot això, dict la següent

RESOLUCIÓ

1. NOMENAR, d'acord amb la resolució dictada per la consellera d'Hisenda i Funció Pública del Consell de Mallorca, el personal funcionari de carrera de l'escala d'administració general, subescala auxiliar, del subgrup C2, amb la categoria auxiliar de gestió tributària de l'Ajuntament de sa Pobla, a la persona aspirant que ha superat el procediment selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional per a la convocatòria d'aquestes places, d'acord amb el que s'indica a l'annex 1 d'aquest document.

2. ADJUDICAR els llocs de treball corresponent a AUXILIAR DE GESTIÓ TRIBUTÀRIA, d'acord amb el que s'indica a l'annex 1 d'aquest document, a la persona aspirant que ha superat el procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional.

3. ORDENAR la publicació de la present Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, als efectes oportuns. Les persones nomenades disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, comptat a partir del dia següent a la publicació, per al jurament o promesa i la presa de possessió.

Contra la present Resolució que posa fi a la via administrativa, pot interposar alternativament recurs de reposició potestatiu davant l'òrgan que ha dictat l'acte notificat, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà al de la recepció de la present notificació, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques; o bé interposar directament recurs contenciós-administratiu, davant el Jutjat del Contenciós-Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, a comptar des de l'endemà al de la recepció de la present notificació, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciós-Administrativa. Si s'optés per interposar el recurs de reposició potestatiu no podrà interposar recurs contenciós-administratiu fins que aquell sigui resolt expressament o s'hagi produït la seva desestimació per silenci. Tot això sense perjudici de què pugui interposar Vè. qualsevol altre recurs que pogués estimar més convenient al seu dret.

Sa Pobla, a data de la signatura electrònica (9 d'abril de 2024)

El batle (Biel Ferragut Mir)

ANNEX 1 NOMENAMENT COM A FUNCIONARIS DE CARRERA I ADJUDICACIÓ DE LLOCS DE TREBALL A LES PERSONES ASPIRANTS QUE HAN SUPERAT EL PROCÉS SELECTIU D'ESTABILITZACIÓ PEL SISTEMA DE CONCURS EXCEPCIONAL A L'ESCALA D'ADMINISTRACIÓ GENERAL, SUBESCALA AUXILIAR, DEL SUBGRUP C2, CATEGORIA AUXILIAR DE GESTIÓ TRIBUTÀRIA DE L'AJUNTAMENT DE SA POBLA

 Torn lliure ordinari

LLINATGES I NOM

Nº REF./ LLOC

NOM LLOC

UNITAT

SUBGRUP

TIPUS D'ADSCRIPCIÓ

CANTALLOPS SOCIAS, MARIA MAGDALENA

RLTF0015

AUXILIAR DE GESTIÓ TRIBUTÀRIA

RECAPTACIÓ

C2

DEFINITIVA