Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 794329
Resolució de la directora gerent de l’Hospital Universitari Son Espases del Servei de Salut de les Illes Balears, per la qual es convoca la provisió, pel procediment de concurs específic de mèrits, del lloc de treball de Prefectura de Secció de l’Hospital Universitari Son Espases

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

Necessitat de cobrir el lloc de Cap de Secció d'Admissió corresponent a la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital Universitari Son Espases la provisió definitiva de la qual es considera necessària amb la finalitat d'atendre necessitats organitzatives.

Fonaments de dret

1. Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'Estatut Marc del personal estatutari dels serveis de salut.

2. Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (TREBEP).

3. Reial Decret Llei 1/1999, de 8 de gener, sobre selecció de personal estatutari i provisió de places a les institucions sanitàries de la Seguretat Social, norma que es mantindrà vigent, amb rang reglamentari i sense caràcter bàsic, en tant que es procedeixi a la seva modificació en cada servei de salut, segons el que disposa la disposició transitòria sisena, punt 1.c) de la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'Estatut Marc del personal estatutari dels serveis de salut.

4. Disposició transitòria segona de la Llei 4/2016, de 6 d'abril, de mesures de capacitació per a la recuperació de l'ús del català a l'àmbit de la funció pública.

5. Acord del Consell de Govern, de 22 de maig de 2022, pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat, de 13 de maig de 2022, pel qual es regula el sistema de provisió de llocs de treball del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut de les Illes Balears (BOIB núm. 70, de 31/05/2022).

Per això, dict la següent

RESOLUCIÓ

1. Aprovar la convocatòria per proveir, mitjançant el procediment de concurs específic de mèrits, el lloc de treball de Prefectura de Secció de l'Hospital Universitari Son Espases.

2. Aprovar les bases que regeixen aquesta convocatòria detallades a l'Annex I.

3. Aprovar el barem del concurs específic de mèrits que regirà la present convocatòria amb el que s'indica a l'Annex II.

4. Designar les persones integrants de la Comissió de Selecció, segons el que s'indica a l'Annex III.

5. Aprovar el model de sol·licitud per accedir al lloc de treball oferit en aquesta convocatòria (Annex IV).

6. Publicar aquesta Resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears i en els portals web corporatius del Servei de Salut de les Illes Balears i de l'Hospital Universitari Son Espases.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució ―que exhaureix la via administrativa― es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant l'òrgan que la dicta, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la data de publicació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, amb relació a l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, del Règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Alternativament, també es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la jurisdicció contenciosa administrativa, en el termini de dos mesos comptadors des del l'endemà de la data de publicació, d'acord amb els articles 8.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar.

 

(Signat electrònicament: 19 de desembre de 2023)

La directora gerent de l'Hospital Universitari Son Espases Cristina Granados Ulecia

 

ANNEX I BASES

1. IDENTIFICACIÓ DEL LLOC DE TREBALL

1.1. Denominació

Cap de Secció d'Admissió corresponent a la plantilla orgànica autoritzada de l'IB-Salud.

1.2. Característiques generals

El règim jurídic del lloc de treball en qüestió és l'establert per la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'Estatut Marc del personal estatutari dels serveis de salut, i les disposicions que la desenvolupen. El càrrec s'ocuparà en règim de dedicació exclusiva.

1.3. Funcions que ha d'exercir

a) Les funcions generals que ha d'acomplir la persona seleccionada són les pròpies de la funció administrativa, així com totes les que li siguin encomanades en l'àmbit de les seves competències pels responsables de la Direcció de la Gerència de l'Hospital Universitari Son Espases.

b) Les funcions específiques que ha d'exercir en el lloc de treball objecte de la present convocatòria són les que es detallen a continuació:

  • Gestionar els recursos humans administratius del Servei d'ADM, en dependència jeràrquica directa.
  • Adaptació, amb el servei de Prevenció de Riscos Laborals, els llocs de treball.
  • Gestionar i donar resposta a les reclamacions dels usuaris procedents del Servei dAtenció al Client.
  • Gestió i seguiment de la implementació de l'acord de gestió i objectius del servei.
  • Coordinar les tasques administratives d'ADM de les àrees de la seua dependència.
  • Elaborar els informes corresponents
  • Elaborar circuits, procediments i instruccions, així com mantenir-los actualitzats.
  • Controlar i fer seguiment periòdic dels registres del Servei dAdmissió.
  • Coordinar-se amb altres departaments i professionals involucrats en la gestió de pacients, tant internament com externament (atenció primària i centres concertats/privats).
  • Implantar i gestionar el sistema de gestió de la qualitat del Servei.
  • Atendre i resoldre les incidències de les diferents àrees d'admissió
  • La realització de totes les funcions que li delegue la Coordinadora d'Admissió.

2. REQUISITS EXIGITS

Els requisits s'han de complir el darrer dia del termini per presentar sol·licituds en la forma determinada per aquesta convocatòria i s'han d'acreditar en el moment de formalitzar la sol·licitud.

2.1. Requisits generals:

a) Els determinats a l'article 30.5 de la Llei 55/2033, de 16 de desembre, de l'Estatut Marc, i a l'article 56 del TREBEP.

b) Estar en possessió de les titulacions acadèmiques i/o dels certificats oficials següents o estar en condicions d'obtenir-les en el termini per presentar sol·licituds, segons quina sigui la categoria laboral de les persones aspirants que s'indica a l'article 2.2.a):

  • Aquest lloc pot ser ocupat tant per personal de gestió i serveis fix del subgrup A1, A2 o C1, així com funcionari de carrera del subgrup A1, A2 o C1, estiguin a la situació de servei actiu o reserva de plaça en institucions sanitàries.

c) Segons el que s'estableix a l'apartat 1 de la disposició transitòria segona de la Llei 4/2016, de 6 d'abril, de mesures de capacitació per a la recuperació de l'ús del català a l'àmbit de la funció pública, l'acreditació de coneixements de català corresponents al nivell B2, per mitjà d'un certificat expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública o per qualsevol dels expedits, reconeguts com a equivalents o homologats per la Direcció General de Política Lingüística que acreditin aquest nivell de coneixement.

2.2. Requisits específics:

a) Haver prestat serveis en serveis d'admissió, per un període mínim de 5 anys.

b) Domini en el maneig del sistema d'informació Millenium a totes les seves aplicacions, així com els programes AIDA, CIVITAS, C3L, SOPHIA, SIHUSE i QSSI.

c) Coneixements i domini d'ofimàtica OFFICE 365 (Word, Excel, TEAMS, correu electrònic, etc.).

d) Coneixement de la legislació relativa a la gestió de pacients:

  • Llei 41/2002 d'autonomia del pacient
  • Llei 55/2003, Llei de Sanitat Illes Balears
  • Llei orgànica 3/2018 de protecció de dades.
  • Decret 31/2018 de Garantia de Demora
  • Llei 31/1995 de PRL
  • Llei 16/20023, de cohesió i qualitat del sistema nacional de salut.
  • RD 69/2015 Reial Decret 69/2015, del 6 de febrer, pel qual es regula el Registre d'Activitat d'Atenció Sanitària Especialitzada (CMBD)
  • RD 1039/2011, pel qual s'estableixen els criteris marc per garantir un temps màxim d'accés a les prestacions sanitàries del sistema nacional de salut

e) FORMACIÓ:

  • Formació en RRHH
  • Formació en comunicació, gestió dequips.
  • Formació en gestió, implantació i control de qualitat en processos administratius i clínics.
  • Formació en Prevenció de Riscos Laborals (PRL).
  • Gestió de projectes

3. MÈRITS QUE S'HAN DE VALORAR

3.1. El barem de mèrits que s'ha d'aplicar per resoldre el concurs és el que figura a l'Annex II, pel qual es poden obtenir una puntuació màxima de 100 punts en mèrits generals i mèrits específics, segons el que es detalla als apartats següents:

3.2. Mèrits generals (puntuació màxima: 40 punts):

  • Antiguitat (puntuació màxima: 20 punts)
  • Estudis acadèmics reglats i reconeguts en el sistema educatiu espanyol, formació postgraduada i cursos de formació i de perfeccionament (puntuació màxima: 20 punts)

3.3. Mèrits específics relacionats amb el lloc de treball (puntuació màxima: 60 punts):

a) Currículum professional (puntuació màxima: 25 punts).

b) Entrevista personal (puntuació màxima: 30 punts).

c) Nivell de català (puntuació màxima: 5 punts)

  • Nivell C1…………………………3 punts
  • Nivell C2 ………………………..4 punts
  • Nivell LA ……………………….. 1 punt

4. SOL·LICITUDS

4.1. Les persones interessades a participar en aquesta convocatòria pública han de presentar una còpia autèntica electrònica de la documentació que es detalla a continuació en el període de vint (20) dies hàbils comptadors a partir de l'endemà del dia de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears:

a) Sol·licitud del model Annex IV.

b) Acreditació dels requisits generals i dels específics:

  • DNI/NIE
  • Titulació acadèmica exigida
  • Certificat del nivell de català
  • Certificat dels serveis prestats
  • Títol o resguard acreditatiu dels estudis acadèmics reglats i formació postgraduada
  • Certificats d'aprofitament de cursos de formació continuada

c) Currículum professional

4.2. Els mèrits s'han d'acreditar i s'han de valorar amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds segons el que s'indica a continuació:

  • Antiguitat, experiència professional i grau de carrera professional: certificat expedit per les administracions públiques corresponents (no és necessari presentar el certificat dels serveis prestats en el Servei de Salut de les Illes Balears, que serà aportat d'ofici per l'òrgan convocant).
  • Estudis acadèmics reglats i formació postgraduada: còpia autèntica del títol o del resguard acreditatiu (anvers i revers). En el cas de presentar títols d'estudis cursats a l'estranger, s'ha d'acreditar l'homologació concedida pel ministeri competent en matèria d'educació.
  • Coneixement de català: certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), o bé expedits o homologats per la conselleria competent en matèria de política lingüística o reconeguts com a equivalents d'acord amb la normativa autonòmica vigent.
  • Cursos de formació: certificats d'aprofitament.

4.3. En els processos de valoració es pot demanar formalment a les persones aspirants els aclariments o, si escau, la documentació addicional que s'estimi necessària per comprovar els mèrits al·legats.

4.4. La documentació requerida es pot presentar a qualsevol dels llocs referits a l'art.16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

4.5. Les persones que participin en el procés són personalment responsables de la veracitat de la documentació aportada i estan obligades a presentar els documents originals en qualsevol moment a requeriment de lAdministració convocant.

5. COMISSIÓ DE VALORACIÓ

5.1. Els mèrits seran valorats per una Comissió de Valoració formada per un president, un secretari i un vocal.

Tots els membres de la comissió, tant titulars com suplents, han de tenir la condició de personal estatutari fix o funcionari de carrera en una plaça, categoria, cos, grup o escala per a la qual s'exigeixi tenir una titulació d'igual o superior nivell acadèmic que la exigida per al lloc objecte de provisió. La pertinença a la comissió serà sempre a títol individual i aquesta no es podrà ostentar en representació o per compte de ningú.

5.2. Les funcions principals de la Comissió de Valoració són, entre d'altres, les següents:

a) Verificar que les persones aspirants compleixen els requisits exigits en la convocatòria i que han presentat la sol·licitud en el termini conferit.

b) Proposar la llista de persones admeses i excloses en el procediment i estudiar, en el seu cas, les reclamacions o les esmenes presentades contra aquesta llista.

c) Valorar els mèrits al·legats per les persones aspirants.

d) Proposar la llista de puntuacions obtingudes per les persones aspirants derivada de la valoració dels mèrits i estudiar, en el seu cas, les reclamacions o les esmenes presentades contra aquesta llista.

e) Elevar a l'òrgan convocant una proposta motivada de nomenament a favor de la persona que hagi obtingut la major puntuació, o una proposta d'adjudicació directa del lloc de treball ―en el cas que únicament concorregués una persona aspirant que reunís les condicions i els requisits establerts a la convocatòria―, o una proposta que la convocatòria es declari deserta ―quan no concorrin persones candidates que reuneixin els requisits exigits.

6. DESENVOLUPAMENT DEL PROCEDIMENT

6.1. Llista provisional d'admesos i d'exclosos:

Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, s'ha de publicar al portal corporatiu del Servei de Salut de les Illes Balears i a l'Hospital Universitari Son Espases la llista provisional d'admesos i d'exclosos en el procediment, amb expressió de la causa d'exclusió per a cada persona.

Els exclosos disposen d'un termini de tres dies hàbils comptadores des de l'endemà del dia de la publicació de la llista provisional al portal corporatiu del Servei de Salut de les Illes Balears per presentar reclamacions —que no tendran caràcter de recurs— o per esmenar, si escau, el defecte que hagi motivat l'exclusió. La reclamació presentada s'ha d'entendre rebutjada si l'aspirant no figura com a admès a les llistes definitives. Els aspirants que no esmenin en temps i en forma els defectes en el termini establert seran exclosos del procés. Per una altra banda, els aspirants que detectin errors en la consignació de les seves dades personals ho poden manifestar en aquest mateix termini. Els errors de fet es poden esmenar en qualsevol moment, d'ofici o a petició de la persona interessada.

6.2. Llista definitiva d'admesos i d'exclosos:

Finalitzat el termini indicat en el punt anterior, es publicarà al portal corporatiu del Servei de Salut de les Illes Balears i al de l'Hospital Universitari Son Espases la llista definitiva d'admesos i d'exclosos del concurs, amb expressió de les causes de l'exclusió.

En aquest mateix acte, es publicarà la llista provisional de mèrits de les persones admeses en el procediment, que seran valorades d'acord amb el que s'estableix al barem que es detalla a l'Annex II.

6.3. Valoració de mèrits i resolució:

a) Valoració de mèrits:

Un cop valorats tots els mèrits al·legats pels aspirants admesos, la Comissió de Valoració elaborarà una llista amb la puntuació obtinguda per tots els candidats i, a continuació, ha d'elevar a l'òrgan competent una proposta motivada de nomenament sobre el candidat que hagi rebut la màxima puntuació. Pot proposar que es declari deserta, per acord motivat, quan no concorrin candidats que reuneixin els requisits exigits a la convocatòria.

b) Resolució provisional:

L'òrgan competent per resoldre ha de dictar una resolució provisional del concurs, que ha d'indicar la puntuació obtinguda per cada persona aspirant que hagi estat admesa i s'ha de publicar al portal corporatiu del Servei de Salut de les Illes Balears i al de l'Hospital Universitari Son Espases.

Contra aqueixa resolució, les persones interessades poden presentar al·legacions en el termini de set dies hàbils, comptadors des de l'endemà del dia de la data de publicació al portal corporatiu del Servei de Salut de les Illes Balears. Aqueixes al·legacions seran resoltes en la resolució definitiva del concurs.

c) Resolució definitiva:

  • La resolució definitiva del concurs, que s'ha de publicar així mateix al portal corporatiu del Servei de Salut de les Illes Balears, al de l'Hospital Universitari Son Espases i al Butlletí Oficial de les Illes Balears, nomenarà l'aspirant designat per ocupar el lloc convocat o, en el seu cas, el declararà desert.
  • La persona designada ha de prendre possessió del lloc adjudicat dins el termini màxim d'un mes a partir de l'endemà del dia de publicació al BOIB de la resolució indicada en el punt anterior. En els casos en què l'adjudicatari ho sol·liciti, i sempre que es justifiqui degudament, l'òrgan convocant pot concedir una pròrroga del termini esmentat.
  • Si, per qualsevol motiu, la persona designada no pren possessió del lloc adjudicat, l'òrgan competent per resoldre podrà, en el seu cas, designar el candidat que després de la valoració de mèrits la segueixi per ordre de puntuació.
  • La persona nomenada no podrà participar en els concursos de provisió de llocs durant un termini mínim de dos anys, comptadors des del dia en què prengui possessió del lloc.

La previsió del punt anterior no és d'aplicació en els supòsits de remoció o supressió del lloc de treball, de redistribució d'efectius o altres supòsits de mobilitat forçosa.

7. EFECTES

7.1. La persona designada obté un nomenament per ocupar el càrrec convocat i la seva situació és la següent:

a) Si resulta nomenat per al càrrec un estatutari fix o funcionari de carrera del Servei de Salut de les Illes Balears que tengui la plaça fixa en el mateix centre, segueix ocupant la plaça com a personal fix o funcionari de carrera de la seva categoria en el mateix centre.

b) Si resulta nomenat per al càrrec un estatutari fix o funcionari de carrera del Servei de Salut de les Illes Balears que tengui la plaça fixa en un altre centre, passa a ocupar directament el càrrec en el centre de destinació i queda en situació de reserva respecte a la seva plaça fixa.

El que es disposa en aquest article resultarà d'aplicació en els supòsits que, conforme al que s'estableix en aquest Acord, resulti nomenat per ocupar el lloc personal amb nomenament temporal de caràcter interí.

7.2. La persona que resulti nomenada ha de superar l'avaluació de l'execució professional i del compliment dels objectius del lloc en el qual desenvolupi la seva activitat.

La continuïtat en el lloc de treball queda vinculada a superar l'avaluació de l'acompliment en els terminis i condicions prevists a l'Acord del Consell de Govern, de 22 de maig de 2022 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat, de 13 de maig de 2022, pel qual es regula el sistema de provisió de llocs de treball del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut de les Illes Balears.

7.3. Els efectes econòmics i administratius del nomenament només es produiran una vegada s'hagi efectuat la presa de possessió del lloc de destinació.

8. CESSAMENT

8.1. Són causes de cessament en el lloc de treball obtingut segons el que es preveu a l'Acord del Consell de Govern, de 22 de maig de 2022, pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat, de 13 de maig de 2022, les següents:

a) La renúncia de la persona interessada, acceptada per l'òrgan que efectuà el nomenament.

b) La remoció derivada de la no superació de dues avaluacions consecutives, de conformitat amb el que es preveu a l'Acord del Consell de Govern, de 22 de maig de 2022, que evidenciï la falta de capacitat per a l'execució del lloc.

c) La supressió del lloc per circumstàncies organitzatives o assistencials sobrevingudes.

d) La sanció disciplinària ferma imposada d'acord amb la legislació bàsica aplicable per la comissió d'una infracció greu o molt greu o, en el seu cas, la imposició d'una sanció de suspensió provisional de funcions per un termini superior de 6 mesos.

e) L'accés a una situació distinta a la del servei actiu que no suposi reserva de plaça.

f) El cessament pel transcurs d'un any en el supòsit de cobertura del lloc per personal amb nomenament temporal de caràcter interí.

g) El cessament per l'extinció de la relació temporal per les causes previstes a la normativa en el supòsit de cobertura del lloc per personal amb nomenament temporal de caràcter interí.

8.2. Els supòsits de renúncia o de cessament en el càrrec prevists en aquesta clàusula, i des de la data en què aquests supòsits siguin efectius, suposen la reincorporació de la persona interessada a l'acompliment de les funcions corresponents a la plaça bàsica de la seva categoria o cos en el centre o en la institució de procedència.

8.3. Sense perjudici del s'estableix en el punt anterior, els qui hagin estat nomenats per ocupar un lloc de treball conforme a qualsevol dels sistemes de provisió regulats a l'Acord del Consell de Govern, de 22 de maig de 2022 i que, amb posterioritat, accedeixin a la situació de serveis especials, no poden patir menyscabament en la seva carrera administrativa.

A aquests efectes, en el moment en què reingressin al servei actiu, tendran dret a mantenir les condicions i les retribucions corresponents al lloc de treball que estaven ocupant en el moment en què passaren a la situació de serveis especials.

 

ANNEX II BAREM

Puntuació TOTAL màxima: 100 punts

A) Mèrits generals (puntuació màxima: 40 punts):

1. ANTIGUITAT (puntuació màxima: 20 punts):

1.1. Es computa el temps de serveis prestats en el Sistema Nacional de Salut o en altres administracions públiques espanyoles o de la Unió Europea que les persones aspirants tenguin reconeguts d'acord amb el barem següent:

a) En una categoria de gestió i serveis del subgrup A1 o A2 : 0,20/mes.

b) En una categoria de gestió i serveis del subgrup C2: 0,18/mes.

1.2. Es computa per mesos de servei en el Sistema Nacional de Salut o en altres administracions públiques i no es poden computar els serveis prestats simultàniament amb altres al·legats.

Un mateix període de temps no pot ser valorat per més d'un dels subapartats del punt anterior. En aquest cas, només es valora el de més puntuació que s'acrediti.

Es valoren com a serveis prestats tots els períodes de temps en servei actiu o en reserva de plaça.

1.3. L'experiència professional com a càrrec directiu a institucions sanitàries públiques del Sistema Nacional de Salut es valora del mateix mode que els serveis prestats a la mateixa categoria que la del lloc de treball oferit, sempre que es compleixin els requisits exigits per participar en el procediment de provisió durant el temps en què hagi ocupat el càrrec directiu.

2. FORMACIÓ (puntuació màxima: 20 punts):

2.1. Es valoren els cursos de formació continuada els cursos de formació continuada, d'acord amb el barem següent:

  • Per cada 10 hores: 0,1 punts
  • Per cada crèdit LRU (10 hores): 0,1 punts
  • Per cada crèdit ECTS (25 hores): 0,25 punts

2.2. Els criteris per valorar els cursos de formació de l'apartat 3.1 anterior són els que segueixen:

a) Només es valoren els cursos de formació certificats amb aprofitament fets (inici i final) dins dels 10 anys anteriors a la convocatòria.

b) Els cursos de formació han de ser impartits o promoguts per alguna de les entitats següents:

  • Qualsevol administració pública de base territorial  per alguna entitat del sector públic institucional (d'acord amb la definició donada per l'article 2 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre).
  • Qualsevol universitat i escola d'administració pública.
  • Els cursos impartits en el marc dels acords de formació contínua i per a l'ocupació de les administracions publiques i per les organitzacions sindicals, quan siguin promotors d'aquests acords.

c) Només es valoren els cursos de formació continuada que estiguin relacionats directament amb les funcions pròpies del lloc convocat i en tot cas les relacionades amb les àrees temàtiques següents:

  • Procedimiento administrativo en el Servicio de Admisión.
  • Conocimiento en materia de Gestión de Personal.
  • Conocimientos en materia de Calidad.
  • Conocimientos en habilidades sociales y comunicación.
  • Conocimientos en atención al usuario en situaciones de conflictos.
  • Conocimiento de las siguientes aplicaciones informáticas: Millenium, AIDA y Civitas.
  • Cualquier otra que la Comisión de Selección, justificadamente, considere relacionada con las funciones del puesto a cubrir.

d) Es considera que estan relacionades directament amb el contingut del lloc al qual s'opta les activitats relacionades amb les àrees temàtiques següents: gestió, prevenció de riscos laborals, informàtica a nivell usuari, atenció al públic i gestió de conflictes; així com qualsevol altra àrea que, segons la Comissió de Selecció estigui relacionada amb les funcions del lloc.

e) En el supòsit que figurin simultàniament crèdits i hores, la valoració s'ha de fer sempre pels crèdits certificats. En el supòsit que no figuri el tipus de crèdits, la valoració s'ha de fer sempre pels crèdits LRU. En el cas que no s'especifiquin hores ni crèdits, no es valora el curs de formació.

B) Mèrits específics relacionats amb el lloc de treball (puntuació màxima: 60 punts):

1. CURRÍCULUM PROFESSIONAL (puntuació màxima: 25 punts):

2. ENTREVISTA PERSONAL (puntuació màxima: 30 punts). L'entrevista personal consta de dos apartats:

a) Primer apartat: nivell competencial (puntuació màxima: 20 punts)

b) Segon apartat: actitud (puntuació màxima: 10 punts)

3. NIVELL DE CATALAN (puntuació màxima: 5 punts)

  • Nivell C1…………………………3 punts
  • Nivell C2 ………………………..4 punts
  • Nivell LA ……………………….. 1 punt

 

ANNEX III COMISSIÓ DE SELECCIÓ

La Comissió de Selecció estarà integrada per les persones que es relacionen a continuació. Si es produeix alguna vacant, el director gerent de l'Hospital Universitari Son Espases nomenarà una altra persona en substitució dels titulars:

President:

  • Titular: Andrea Izquierdo Ortega, coordinadora d'Admissió
  • Suplent: personal estatutari fix de la mateixa categoria o superior en qui es delegui

Vocal:

  • Titular: Elena Mª Villaverde Bellido, Cap Servei del  Servei de Personal.
  • Suplent: personal estatutari fix de la mateixa categoria o superior en qui es delegui

Secretari:

  • Titular: Luisa Nogués Sánchez Cap de Secció del Servei de Personal
  • Suplent: personal estatutari fix de la mateixa categoria o superior en qui es delegui
 

ANNEX IV SOL·LICITUD

Procés selectiu del lloc de PREFACTURA DE GRUP d'Admissió de l'Hospital Universitari Son Espases, convocat per la Resolució del director gerent de l'Hospital Universitari Son Espases del dia _____ de _____________ de ______________ (BOIB núm._________, de data___________)

Dades de la persona aspirant:

DNI / NIE:

Nom i llinatges:

Dades a efecte de notificacions:

Adreça:

Municipi:

Codi postal:

Telèfon:

Adreça electrònica:

EXPOSA:

Que reuneix tots els requisits que s'exigeixen per participar en la convocatòria.

SOL·LICITA:

Ser admès a la convocatòria, per la qual cosa adjunt a la sol·licitud la documentació exigida.

Palma,                        de                      de 2023

Firma

 

 

DIRECCIÓ GERÈNCIA DE L'HOSPITAL UNIVERSITARI SON ESPASES