Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR DE FORMENTERA
Núm. 607501
Bases i la convocatòria per a la concessió d’ajudes econòmiques a les associacions de veïns, comissions de festes, associacions culturals i/o esportives per a la realització de festes
La Junta de Govern del Consell Insular de Formentera, en sessió celebrada el 15 de setembre de 2023, adoptà, per unanimitat, el següent acord:
1. Aprovar les Bases per a la concessió d'ajudes econòmiques a les associacions de veïns, comissions de festes, associacions culturals i/o esportives sense ànim de lucre per a la realització de festes corresponents al període compres entre novembre de 2022 i octubre de 2023, les quals s'adjunten com a annex en aquest document.
2. Aprovar la convocatòria d'ajudes econòmiques a les associacions de veïns, comissions de festes, associacions culturals i/o esportives sense ànim de lucre per a la realització de festes corresponents al període compres entre novembre de 2022 i octubre de 2023.
3. Aprovar l'import de 60.000 €, amb càrrec a la partida 2023/1/338/48000/01 dels pressupostos generals del Consell Insular de Formentera, per a l'any 2023.
4. Publicar aquest acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), en el tauler d'anuncis de la Corporació, i a la pàgina web del Consell, als efectes legals oportuns.
Bases i convocatòria per a la concessió d'ajudes econòmiques a les associacions de veïns, comissions de festes, associacions culturals i/o esportives sense ànim de lucre per a la realització de festes corresponents al període comprès entre novembre de 2022 i octubre de 2023
1. Justificació
L'àrea de Cultura del Consell Insular de Formentera pretén impulsar les activitats culturals tradicionals, facilitar el manteniment de les associacions de veïns, comissions de festes, associacions culturals i/o esportives sense ànim de lucre que les organitzen i, facilitar, igualment, a la ciutadania, la participació en aquestes activitats que tant d'arrelament tenen en la societat de Formentera.
D'altra banda, també es té en compte que l'associacionisme és decisiu per a la defensa i creixement de la societat i la cultura de la nostra illa, i és necessari considerar l'acció dinamitzadora i la capacitat emprenedora d'aquest tipus d'associacions.
2. Convocatòria i objecte
L'objectiu d'aquesta convocatòria és donar suport, mitjançant una ajuda econòmica, a les associacions de veïns, comissions de festes, associacions culturals i/o esportives, sense ànim de lucre, que tenguin domicili social i fiscal a l'illa de Formentera, que estiguin inscrites al Registre d'Entitats Ciutadanes del CIF, i també al Registre d'Associacions del Govern de les Illes Balears, per a la realització de festes al període comprès entre novembre de 2022 i octubre de 2023.
Amb les ajudes es podran finançar despeses que es realitzin durant el període comprès entre novembre/2022 i octubre/2023 pels següents conceptes:
- Despeses que es derivin de les activitats pròpies de l'organització de festes.
En cap cas serà subvencionable el pagament de tributs, ni aquelles despeses per adquisició de productes, de la venda dels quals s'hagi tret un rendiment econòmic.
3. Consignació pressupostària i quantia
Aquesta convocatòria figura en els pressupostos generals del Consell Insular de Formentera, per a l'any 2023, publicat al BOIB número 11, de 24 de gener de 2023. Tot això resta condicionat, de manera taxativa, a l'existència de crèdit adequat i suficient per finançar les obligacions derivades d'aquesta convocatòria en el pressupost de despesa de l'any en curs.
La quantia màxima de les ajudes que es podran concedir en aquesta convocatòria és de 60.000,00 euros, amb càrrec a la partida 2023/1/338/48000/01 dels pressupostos generals del Consell Insular de Formentera per a l'any 2023.
4. Entitats sol·licitants
Podran acollir-se a aquesta convocatòria aquelles associacions de veïns, comissions de festes, associacions culturals i/o esportives sense ànim de lucre de Formentera, que tenguin l'àmbit d'actuació a l'illa de Formentera (domicili social i fiscal), que estiguin inscrits/es al Registre d'entitats ciutadanes de Formentera i també al Registre d'Associacions del Govern de les Illes Balears, que participin en la realització de festes, i que disposin de l'estructura i capacitat suficients per garantir el compliment de l'activitat per a la qual se sol·licita l'ajuda.
5. Règim de les ajudes
La concessió de les ajudes es durà a terme mitjançant el règim de concurrència competitiva. Només podran obtenir subvenció aquelles entitats que reuneixin els requisits exigits en aquesta convocatòria.
Els ajuts no podran ser superiors al 100 % de les despeses originades per l'activitat objecte d'aquesta convocatòria. Tot això, sense perjudici de les limitacions pressupostàries.
Els ajuts no generen cap dret a l'obtenció d'altres subvencions en exercicis posteriors, i no es poden al·legar com a precedent.
Els ajuts objecte d'aquesta convocatòria són compatibles amb altres subvencions efectuades per qualsevol altra administració pública o institució privada. En cap cas, la suma total de les ajudes percebudes podrà ser superior al cost total de l'activitat subvencionada.
6. Sol·licitud, termini de presentació i documentació
6.1. El termini màxim de presentació de sol·licituds finalitza el dia 31 d'octubre de 2023, a comptar des del dia següent al de la publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB). El termini de presentació de sol·licituds serà improrrogable. Les sol·licituds presentades una vegada exhaurit el termini concedit a l'efecte, seran excloses de la convocatòria i seran arxivades.
6.2. Les sol·licituds dels ajuts es formalitzaran mitjançant una instància, segons el model normalitzat que figura com a annex I d'aquesta convocatòria.
6.3. Les sol·licituds es dirigiran al president del Consell Insular de Formentera, i es presentaran al Registre General de l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC), situada al carrer de Ramon Llull, núm. 6, 07860 de Sant Francesc Xavier, tel. 971 32 10 87, fax 971 32 25 56. De forma telemàtica a través de l'Oficina Virtual d'Atenció Ciutadana (OVAC) a la qual es pot accedir des de la pàgina web del Consell Insular de Formentera, o bé en qualsevol forma de les establertes a l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
6.4. A la sol·licitud (annex I), s'haurà d'adjuntar la següent documentació:
1. DNI/NIF del representant de l'entitat.
2. CIF de l'entitat.
3. Estatuts de l'entitat.
4. Declaració que acrediti que l'associació està donada d'alta al Registre d'associacions del Govern de les Illes Balears i al Registre d'Entitats Ciutadanes de Formentera (annex II).
5. Declaració responsable emplenada i signada (annex III).
6. Memòria descriptiva de l'activitat realitzada que haurà d'estar signada pel representant i que haurà de comprendre els següents punts: antiguitat de l'activitat, descripció, extensió i diversificació del programa, projecció exterior, o altres accions a considerar.
A l'efecte d'aquesta convocatòria, i d'acord amb l'art. 28.3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el cas d'associacions que tenguin aportada la documentació esmentada davant l'àrea de Participació Ciutadana del Consell Insular de Formentera, ho haurà de comunicar en la seva sol·licitud, mitjançant una declaració responsable de no haver-hi canvis en l'esmentada documentació, i no serà necessari que l'aporti. En el cas que s'hagi modificat aquesta, s'haurà de comunicar al Consell, i s'haurà d'adjuntar la documentació pertinent.
6.5. Si la sol·licitud o la documentació presentades fossin incorrectes o incompletes, el Consell Insular de Formentera (CIF) en requerirà la rectificació o els complements necessaris que hauran de ser aportats en el termini de deu dies naturals, a partir del corresponent requeriment, segons l'establert a l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Si en aquest termini les persones interessades no fan la rectificació reclamada o no presenten la documentació requerida, el CIF considerarà que desisteixen de la seua petició, després d'haver dictat la resolució pertinent, segons l'establert al ja citat article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
7. Criteris de valoració
Només podran obtenir subvenció aquelles associacions que obtinguin un mínim de trenta (30) punts, una vegada fet el recompte de tots els criteris de valoració (7.1, 7.2, 7.3, 7.4 i 7.5) .
7.1 Valoració del programa d'activitats
Per puntuar cada activitat del programa, s'ha considerat estipular un barem dividit en 5 blocs: A, B, C, D i E, considerats de major a menor puntuació segons el tipus d'activitat o el cost d'aquesta.
En cap cas es puntuaran activitats que comprenguin menjar o beure ni aquelles activitats organitzades pel Consell Insular de Formentera o algun altre organisme o institució que no sigui el de l'associació o entitat organitzadora de la festa o activitat.
Totes les activitats que incorporin la perspectiva feminista interseccional de la DSFG i que contribueixin a l'erradicació de la LGTBIFòbia i del masclisme obtindran una puntuació extra de 5 punts.
Bloc A- Activitats tradicionals de Formentera: cantada, ballada, música tradicional, mostra d'artesania, mostra d'un ofici, fires del camp, jocs populars, fogueres de Sant Joan, processó marinera, etc. ........................................30 punts
Bloc B- Activitats culturals, art viu o en directe dalt un escenari o carrer: teatre, dansa, poesia, actuacions musicals, animació infantil, etc. .........................................20 punts.
Totes les activitats d'aquest bloc hauran de tenir una durada de mínim 30 minuts per a poder ser comptabilitzades.
Bloc C- Presentacions o projecció d'audiovisuals, sonores o escrites: còmic, conferència, exposició, xerrades, cinema no comercial o documentals, actuacions musicals acústiques, presentació llibres, cantautor, coral, etc..................................................................................................................................10 punts
Bloc D- Activitats esportives organitzades per o amb la col·laboració de l'associació amb motiu de la festa: esports federats, competició col·lectiva o individual i/o esports populars, etc........... 5 punts
Bloc E- Altres activitats no englobades en els altres 4 blocs: jocs de taula, concursos, pregó, excursions, cursos, tallers, exposicions escolars, trobades, mostres, exhibicions, música enllaunada, sessió discjòquei, focs artificials, correfoc. etc. ...........................................................................................................................2,5 punts
7. 2 Antiguitat de la festa
Nombre d'anys consecutius de l'entitat celebrant aquesta activitat...........Fins a un màxim de 50 punts.
Les activitats amb més trajectòria rebran la màxima puntuació, i la resta rebrà una puntuació amb gradació fins a 0
7.3 Organització de l'activitat
7.3.1 Diversificació i complexitat del cartell..............................................Fins a un màxim de 25 punts
(5 punts per cadascun dels blocs del punt 7.1)
7.3.2. Calendari de festes
Puntuació segons els dies en què es fan activitats organitzades per l'entitat o associació. .....................................................................................................................Fins a un màxim de 25 punts amb les següents fraccions:
5 punts = 1 dia
10 punts = 2-4 dies
15 punts = 5-9 dies
25 punts = 10 dies o més
7.3.3 Per realitzar la festa el dia estipulat pel calendari. 5 punts
Festes del dia d'Andalusia, 28 de febrer
Festes de Sant Ferran, 30 de maig
Festes de Sant Joan, 23 de juny
Festes del Carme a la Savina, 16 de juliol
Festes del Carme as Pujols, segons el calendari establert de les Festes de la Savina
Festes de Santa Maria, 5 d'agost
Festes des Caló de Sant Agustí, 28 d'agost,
Festes del Pilar, 12 d'octubre
Festes de Sant Francesc, 3 de desembre
7.4 Mobilitat de cadascun dels grups que participen de les activitats del programa
Artistes de les Pitiüses: 2,5 punts
Artistes vinguts de fora les Pitiüses: 10 punts.
7.5 Ús de la llengua vehicular. Fins a un màxim de 50 punts.
-5 punts. Els programes que emprin com a llengua vehicular el català, en virtut dels articles 37 i 38 de la Llei de normalització lingüística de les Illes Balears de 28 d'abril de 1986 (BOIB. Núm.16, 30-05-86).
-10 punts. Per cada activitat que usi la llengua catalana, com ara conferències, actuacions musicals, cantada, pregó, animacions infantils, etc.,
8. Comissió Tècnica Avaluadora
Es constituirà una Comissió Tècnica Avaluadora, que estarà formada pels següents membres:
La Comissió Tècnica Avaluadora té atribuïdes les següents funcions:
9. Instrucció i resolució
Els expedients es resoldran en un termini màxim de 6 mesos des de la finalització del termini de presentació de les sol·licituds a què es refereix aquesta convocatòria.
L'òrgan instructor del procediment és l'Àrea de Cultura del Consell Insular de Formentera, que ha de dur a terme les actuacions necessàries per a la determinació, el coneixement i la comprovació de les dades en virtut de les quals s'ha de dictar resolució, en el marc de l'article 16 Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears.
En concret, correspon a l'òrgan instructor:
a) Determinar les associacions/entitats admeses a la convocatòria.
b) Resoldre els dubtes d'interpretació que puguin sorgir en relació amb les bases reguladores de la subvenció i la convocatòria.
c) Sol·licitar l'informe proposta de la Comissió Avaluadora.
d) Sol·licitar els informes econòmics i jurídics que siguin necessaris per elaborar la proposta de resolució.
e) Requerir els documents complementaris que es considerin necessaris per tenir coneixement de les circumstàncies peculiars de cada cas, a l'efecte de garantir la inversió correcta dels recursos pressupostaris destinats a les ajudes.
La comissió avaluadora puntua i proposa a la consellera les associacions que poden obtenir la subvenció.
10. Resolució i notificació
Amb fonament en l'informe proposta de la Comissió avaluadora, la consellera de Cultura i Educació del CIF, elevarà la proposta de concessió de subvencions a la Junta de Govern. Aquesta, com a òrgan competent, és l'encarregada de decidir la concessió o denegació de les ajudes, i elaborarà la llista de beneficiaris als quals se'ls atorgarà de l'ajuda i la seva quantia, així com de les sol·licituds excloses, amb indicació de la causa d'exclusió.
L'acord resolutori de la Comissió de Govern, es farà públic en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), el tauler d'anuncis de la Corporació, a l'efecte previst a l'art. 45. a) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i de conformitat amb l'art. 34. 2 c) del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions, i també a la pàgina web www.consellinsulardeformentera.cat.
11. Publicitat dels projectes subvencionats
Cada associació o entitat reflectirà la col·laboració del Consell Insular de Formentera en les activitats que realitzi i expressarà que ha estat subvencionada per l'àrea de Cultura del Consell Insular de Formentera. Es farà constar en un indret privilegiat i visible del cartell de festes, l'escut oficial de la corporació, amb el següent text: Consell Insular de Formentera.
12. Variació de les activitats subvencionades
Les entitats subvencionades queden obligades a comunicar al CIF qualsevol eventualitat que alteri o dificulti el desenvolupament de l'activitat subvencionada, a fi que es pugui procedir, si s'estimen de suficient importància, a modificar tant el contingut i la quantia de l'activitat subvencionada com la forma i els terminis d'execució i justificació de les corresponents despeses.
13. Presentació de la justificació de les despeses
Una vegada rebuda la notificació de l'acord de la Junta de Govern on s'aprova la proposta inicial de concessió de l'ajuda, cada associació o entitat haurà de presentar en el termini de deu dies naturals, la documentació justificativa de les despeses i els annexos corresponents que consten en aquestes bases, al Registre General de l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC), situada al carrer de Ramon Llull, núm. 6, 07860 de Sant Francesc Xavier, tel. 971 32 10 87, fax 971 32 25 56. De forma telemàtica a través de l'Oficina Virtual d'Atenció Ciutadana (OVAC) a la qual es pot accedir des de la pàgina web del Consell Insular de Formentera, o bé en qualsevol forma de les establertes a l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
En cas que no s'aporti la citada documentació en el termini establert, el Consell Insular de Formentera procedirà a enviar un requeriment per tal que en el termini inajornable de quinze dies naturals procedeixi a presentar la documentació, de conformitat amb el previst a l'article 70.3 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, reglament de subvencions.
La documentació és la següent (annex IV):
- Justificació de l'activitat realitzada (balanç de l'activitat amb els ingressos i despeses ocasionades per l'activitat realitzada).
- Dades de l'entitat bancària a la qual hem de transferir l'import de l'ajuda (annex V). Aquest annex ha d'estar segellat per l'entitat bancària.
- En el cas de rebre una ajuda de quantia superior a 3.000,00 € haurà de presentar-se certificat d'estar al corrent envers les Obligacions Tributàries i amb la Seguretat Social o marcar la casella corresponent per autoritzar al Consell Insular de Formentera a acreditar d'estar al corrent envers les Obligacions Tributàries i amb la Seguretat Social. (annex VI).
- Compte justificatiu simplificat. Relació de despeses realitzades (annex VII).
- Detall d'altres ingressos o subvencions que hagin finançat les actuacions, amb indicació de l'import i de la seva procedència.
- Autoritzar el Consell Insular a acreditar d'estar al corrent envers les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.
14. Pagament
El Consell Insular de Formentera realitzarà els tràmits necessaris per al seu pagament, de la següent forma:
- Pagament de l'ajuda atorgada, una vegada arribi al departament d'intervenció i tresoreria del CIF la relació de les entitats subvencionables i la documentació del compte justificatiu de cada associació o entitat del període 2022/2023.
- Si les despeses efectivament realitzades per l'entitat beneficiària resulten inferiors a la quantitat atorgada, es procedirà a reduir la quantia de l'ajuda.
15. Obligacions de les associacions i/o entitats beneficiàries
Les entitats i/o associacions beneficiàries de les ajudes, en compliment del que disposa el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears, quedaran sotmeses, entre d'altres, a les obligacions següents:
a) Dur a terme l'activitat o la inversió o adoptar el comportament que fonamenta la concessió de l'ajuda.
b) Justificar la realització de l'activitat, com també el compliment dels requisits i les condicions que determinen la concessió de l'ajuda.
c) Presentar una memòria explicativa de l'execució de l'activitat objecte de l'ajuda.
d) Sotmetre's a les actuacions de comprovació que dugui a terme el Consell Insular de Formentera.
e) Comunicar a aquest Consell Insular l'obtenció d'altres subvencions per a la mateixa finalitat, dins el termini de tres dies hàbils des de l'obtenció de la subvenció concurrent i, en qualsevol cas, abans de justificar l'aplicació que s'hagi de donar als fons percebuts.
f) Conservar els documents justificatius de l'aplicació dels fons percebuts mentre puguin ser objecte d'actuacions de comprovació i control.
g) Reintegrar els fons percebuts en els supòsits previst en l'article 44 Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.
Així mateix, també queden sotmeses a totes aquelles altres obligacions que es derivin de l'esmentat Decret legislatiu, de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i el seu Reglament, aprovat per Reial decret 887/2006, de 21 de juliol (BOE núm. 176, de 25 de juliol de 2006), en tot allò que hi sigui d'aplicació.
16. Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal
D'acord amb la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, es posa de manifest que la informació facilitada pels peticionaris d'aquestes ajudes serà tractada en un fitxer degudament protegit per a la gestió d'aquest programa. Les persones interessades podran sol·licitar a l'administració l'exercici dels seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició.
Amb la presentació de la sol·licitud i la resta de la documentació requerida per participar en aquest programa, el representant de l'entitat autoritza el Consell Insular de Formentera a facilitar les dades aportades a qualsevol altra administració o organisme sempre que així ho requereixi expressament per al compliment de les seves obligacions específiques i garanteixi, igualment, la confidencialitat de la informació.
17. Règim d'infraccions i sancions
L'incompliment de les obligacions que contreuen les entitats beneficiaries establert al punt 15 d'aquestes bases, pot donar lloc al règim sancionador previst a la normativa vigent.
18. Règim de recursos
La resolució de concessió de les ajudes exhaureix la via administrativa i davant d'aquesta es pot interposar, o bé, recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictada, és a dir, davant la Junta de Govern del Consell Insular de Formentera, en el termini d'un mes des de la notificació, segons l'establert a l'article 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o bé, recurs contenciós administratiu davant els jutjats del contenciós administratiu de Palma (Mallorca), en el termini de dos mesos des de la notificació, segons l'establert a l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
19. Règim jurídic i publicació
Aquesta convocatòria se regeix per aquestes bases, i en allò que no hi estigui previst, per allò establert en l'article 96.2 de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de consells insulars i en la disposició addicional novena d'aquesta Llei sobre Normativa en matèria de subvencions que se'n remet a la legislació de subvencions de la comunitat autònoma (representada pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears a aplicar en tot allò que no contradigui la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; el Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003).
En especial, cal atendre al que estableix l'article 17.2 de la citada Llei de subvencions respecte a l'aprovació de les bases presents, en el marc de les Bases d'execució del Pressupost general del Consell Insular per a l'any 2023, així com a la disposició addicional 14a de l'esmentada Llei, regles també aplicables als consells insulars.
Igualment s'està al que estableix la Llei 6/2019, de 8 de febrer, de modificació de la Llei 7/2013, de 26 de novembre, de règim jurídic d'instal·lació, accés i exercici d'activitats a les Illes Balears, la disposició addicional segona de la qual es refereix específicament a les Subvencions als projectes per a l'organització de festes populars per part de les administracions públiques de les Illes Balears.
El Pla Estratègic de subvencions aplicable, s'ha acordat per acord de Ple, de 31 d'agost de 2023, i està publicat en el BOIB núm. 124 de 7 de setembre de 2023.
Aquestes bases es publicaran al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i s'aplicaran l'endemà de la publicació.
Formentera, amb la data de la signatura electrònica (18 de setembre de 2023)
El president Lorenzo Córdoba Marí
ANNEX I
Nom associació o entitat: |
CIF: |
Nom i llinatges del representant o responsable: |
DNI: |
Adreça: |
|
Telèfon de contacte: |
|
Correu electrònic: |
|
Activitat cultural o festa: |
Exposició:
Vull acreditar i adjuntar tota la següent documentació, original o compulsada, necessària per a obtenir una ajuda econòmica:
( ) DNI/NIF del representant de l'entitat
( ) CIF de l'entitat
( ) Estatuts de l'entitat o associació
( ) Memòria descriptiva de l'activitat realitzada que haurà d'estar signada pel representant i que haurà de comprendre els següents punts: antiguitat de l'activitat, descripció, extensió i diversificació del programa, projecció exterior, o altres accions a considerar.
( ) Declaració que acrediti que l'associació està donada d'alta al Registre d'Associacions del Govern Balear i al Registre d'Entitats Ciutadanes de Formentera (Annex II).
En cas d'haver aportat aquesta documentació al Registre d'Entitats Ciutadanes del CIF, s'haurà d'indicar en quin expedient consta (segons la Llei 39/2015 d'1 d'octubre) i s'ha de marcar la casella corresponent:
( ) Autoritz el CIF a comprovar que he aportat la documentació esmentada davant l'àrea de Participació Ciutadana.
Formentera, _______, d ________________ de 20_____
(signatura)
A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA
ANNEX II DECLARACIÓ RESPONSABLE D'ESTAR D'ALTA EN EL REGISTRE D'ASSOCIACIONS
ENTITAT/ASSOCIACIÓ: |
||||
|
CIF: |
|||
Adreça de notificació: |
||||
CP: |
Municipi: |
Província: |
||
Tel.: |
Correu electrònic: |
|||
REPRESENTANT |
||||
Nom i llinatges: |
DNI/NIF: |
|||
Adreça: |
||||
CP: |
Municipi: |
Província: |
||
Tel.: |
Correu electrònic: |
|||
Com a
|
El Consell Insular de Formentera es reserva el dret d'exigir l'acreditació de la representació en el moment procedimental que consideri oportú |
DECLAR sota la meva responsabilitat, que l'associació a la qual represent es troba donada d'alta al Registre d'Associacions del Govern de les Illes Balears, amb el número .............................., de data...............................................
Així mateix, declar que l'associació a la qual represent es troba d'alta al Registre d'Entitats Ciutadanes del Consell Insular de Formentera, amb el número ....................................., de data........................i que la Junta Directiva actual està formada pels següents membres:
President/a:
Vicepresident/a:
Secretari/ària:
Tresorer/a:
Vocals:
Formentera, ............ d ........................ de 2...........
(signatura)
A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA
ANNEX III
Sr./Sra. ........................................................................................................amb DNI......................... i domicili
a............................................................................................................................, Formentera, Illes Balears, en representació
de................................................................................................................................................
DECLAR sota la meva responsabilitat que no concorr en cap de les següents circumstàncies:
En el cas de subvencions de quantia superior a 3.000,00 € S'HAURÀ DE PRESENTAR CERTIFICAT D'ESTAR AL CORRENT ENVERS LES OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES I AMB LA SEGURETAT SOCIAL
Formentera ...... d.........................de ..........
Signatura
A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA
ANNEX IV
Nom de l'associació o l'entitat:
|
CIF: |
Nom i llinatges del representant o responsable:
|
DNI/NIF: |
Adreça:
|
|
Telèfon de contacte: |
|
Correu electrònic: |
|
Activitat cultural o festa:
|
|
Import atorgat: |
Exposició:
Voldria acreditar i adjuntar tota la següent documentació necessària per obtenir una ajuda econòmica:
( ) Justificació de l'activitat realitzada (balanç de l'activitat amb els ingressos i despeses ocasionades per l'activitat realitzada).
( ) Dades de l'entitat bancària a la qual hem de transferir l'import de l'ajuda (annex V). Aquest annex ha d'estar segellat per l'entitat bancària.
( ) En el cas de rebre una ajuda de quantia superior a 3.000,00 € haurà de presentar-se certificat d'estar al corrent envers les Obligacions Tributàries i amb la Seguretat Social o marcar la casella corresponent per autoritzar al Consell Insular de Formentera a acreditar d'estar al corrent envers les Obligacions Tributàries i amb la Seguretat Social (annex VI).
( ) Compte justificatiu simplificat. Relació de despeses realitzades (annex VII).
( ) Detall d'altres ingressos o subvencions que hagin finançat les actuacions, amb indicació de l'import i de la seva procedència.
( ) Autoritzar el Consell Insular a acreditar d'estar al corrent envers les obligacions tributàries i amb la seguretat social.
Formentera, _____d'/de ____________ de _____
Signatura
A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA
ANNEX V DADES DE LA ENTITAT BANCÀRIA A LA QUAL TRANSFERIR L'IMPORT DE LA SUBVENCIÓ
Nom i llinatges del representant o responsable: |
|
DNI/NIF: |
|
SIGNATURA:
|
|
Nom de l'associació o entitat: |
CIF: |
Entitat bancària: Domicili: CP: Localitat: Província: |
A EMPLENAR PER L'ENTITAT BANCÀRIA |
Titular/s de la compta corrent: |
IBAN |
BANC |
SUCURSAL |
DC |
NÚM. COMPTE |
||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Certific l'existència referenciada en l'ALTA DE DADES BANCÀRIES oberta a nom del titular que es reflecteix a “Titular/s del compte corrent”
DILIGÈNCIA DE CONFORMITAT DE L'ENTITAT BANCÀRIA
Les dades antecedents coincideixen amb els que consten a aquesta oficina
Signat: la direcció
(segell de la entitat)
Formentera, ________ d'/de ____________________ de ________
A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA
ANNEX VI
BENEFICIARI |
|
Entitat: |
NIF: |
Representant: |
Càrrec: |
Adreça: |
Població: |
CP: |
Telèfon: |
ACTUACIÓ SUBVENCIONADA |
|
Codi Expedient: |
Resolució d'atorgament: |
Títol de l'actuació: |
|
Cost de l'actuació a realitzar: |
Import de la subvenció: |
Sr./Sra........................................................................................................................................
Secretari/ària de l'entitat: ........................................................................................................
CERTIFIC:
Que s'ha atorgat per part del Consell Insular de Formentera la subvenció que es detalla anteriorment.
Aquesta subvenció ha estat acceptada per part de la nostra entitat i l'actuació subvencionada s'ha dut a terme d'acord amb les obligacions imposades en les bases de la subvenció i la seva convocatòria.
Que les despeses relacionades en el compte justificatiu que s'adjunta tenen una relació directa amb l'objecte de l'actuació subvencionada.
Que la despesa de l'actuació ha estat pagada amb fons de l'entitat i que compta amb els documents acreditatius corresponents.
Que els imports dels justificants consignats en la relació de despesa adjunta no s'ha inclòs l'IVA deduïble.
Que tots els documents originals que es fan constar en la relació de despeses adjunta, es troben arxivats i a la disposició del Consell Insular de Formentera, i es conservaran per un període de 6 anys.
Que aquesta entitat està al corrent de pagament respecte del Consell Insular de Formentera i al corrent d'obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.
S'autoritza al Consell Insular de Formentera a obtenir els corresponents certificats telemàtics de l'Agència Estatal d'Administració Tributària i Seguretat Social
Formentera,
Signat,
A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA
ANNEX VII
COMPTE JUSTIFICATIU SIMPLIFICAT. MEMÒRIA ECONÒMICA DE L'ACTUACIÓ
RELACIÓ DE DESPESES |
Núm. ordre |
Tipus document |
Núm. Document |
Data |
Proveïdor o tercer |
NIF o CIF |
Objecte de la factura |
Import |
% |
Import Imputat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Total |
(1) Indicau si són factures, nòmines butlletins de seguretat social, dietes desplaçaments....
(2) Indicau obligatòriament el número de factura
(3) Detallau l'objecte de la factura relacionant-lo amb l'activitat subvencionada
(4) Només es pot incloure l'IVA que no sigui deduïble. En cas de nòmina, l'import que s'ha d'indicar és l'import total meritat
(5) Indicau imputació parcial de la despesa (<100%)
A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA