Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)
Núm. 284752
Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de correcció d’errades de la resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat, de 22 de desembre de 2022, per la qual s’aproven la convocatòria, les bases, els exercicis i temari, i el barem de mèrits, i es designa el Tribunal Qualificador de les proves selectives pel torn lliure i pel torn de promoció interna del personal laboral de Serveis Ferroviaris de Mallorca
Antecedents
1. En data 24 de desembre de 2022 es va publicar en el BOIB núm. 167 la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat, de data 22 de desembre de 2022, per la qual s'aproven la convocatòria, les bases, els exercicis i temari, i el barem de mèrits, i es designa el Tribunal Qualificador de les proves selectives pel torn lliure i pel torn de promoció interna del personal laboral de Serveis Ferroviaris de Mallorca.
2. S'ha detectat una errada en la normativa reguladora de la convocatòria atès que es repeteix la lletra r). A més, es fa referència a la normativa per la selecció de funcionaris quan el personal laboral de les entitats públiques empresarials subjectes a dret privat com és el cas de Serveis Ferroviaris de Mallorca no resulta d'aplicació aquesta normativa.
3. Així mateix, s'ha detectat que la redacció de la composició dels tribunals pot induir a confusió atès que d'acord amb la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del règim jurídic del sector públic estableix que per actuar es requereix l'assistència, presencial o a distància, del president i el secretari o, si s'escau, dels qui els supleixin, i la de la meitat, almenys, dels seus membres. Atès que el Tribunal Qualificador està format per 5 membres, per actuar vàlidament és suficient l'assistència de 3 membres, inclosos el president i el secretari. De la redacció de les bases de la convocatòria sembla que han d'estar presents tots els membres.
4. També s'ha detectat una errada a les bases quan s'indica que quan el Tribunal Qualificador ha d'anul·lar més preguntes de les de reserva el valor de cada pregunta s'ajustarà perquè la puntuació màxima sigui de 10 punts quan la puntuació màxima de cada exercici és de 30 punts per al torn lliure i 40 per la promoció interna. Resulta evident que el valor de cada pregunta s'ha d'ajustar per a que la puntuació màxima coincideixi amb la puntuació màxima de l'exercici.
Fonaments de dret
1. L'article 109.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, estableix que aquestes poden rectificar en qualsevol moment, d'ofici o a instància de les persones interessades, els errors materials, de fet o aritmètics que hi hagi en els seus actes.
2. D'altra banda, l'article 56 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposa que la rectificació dels errors materials, aritmètics i de fet en actes i disposicions administratius correspon a l'òrgan que hagi dictat l'acte o la disposició.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Rectificar en els termes que estableix l'annex de la present Resolució les errades de la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat per la qual s'aproven la convocatòria, les bases, els exercicis i temari, i el barem de mèrits, i es designa el Tribunal Qualificador de les proves selectives pel torn lliure i pel torn de promoció interna del personal laboral de Serveis Ferroviaris de Mallorca (BOIB núm. 167, de 24 de desembre de 2022) en els apartats 1.2, 6.5, 7.2.2 de l'annex 2.1 i els apartats 1, 6.5 i 7.2.3 de l'annex 2.2.
2. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà de la publicació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
També es pot interposar un demanda davant el Jutjat del Social en el termini de dos mesos, comptadors des de l'endemà de la publicació, d'acord amb l'article 69 de la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la Jurisdicció Social.
(Signat electrònicament: 27 d'abril de 2023)
La consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat Mercedes Garrido Rodríguez (per delegació del director i gerent de Serveis Ferroviaris de Mallorca, Conveni de 13 de desembre de 2022)
ANNEX
- En el punt 1.2 de l'Annex 2.1
On diu:
1.2 Normativa reguladora
Aquesta convocatòria es regula per aquesta normativa:
a) Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
b) Decret 44/2015, de 22 de maig per el qual s'aproven els nous estatuts de l'entitat pública empresarial Serveis Ferroviaris de Mallorca.
c) Llei 5/2021, de 28 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l'any 2022.
d) Instrucció conjunta del director general de Funció Pública i Administracions Públiques i del director general de Pressuposts i Finançament de 29 de febrer de 2016, per la qual es determina el requeriment d'autorització i d'informes previs per a la contractació de personal laboral fix i temporal dels ens que integren el sector públic autonòmic.
e) VII Conveni Col·lectiu de Serveis Ferroviaris de Mallorca (BOIB núm. 74 de 19 de maig de 2015).
f) Conveni Col·lectiu per al personal laboral de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 174 de 19 de desembre de 2013).
g) Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l'àmbit d'aplicació i de determinació de l'abast del control de l'article 5 de l'Acord del Consell de Govern de dia 19 de desembre de 1995, sobre comptabilitat i rendició de comptes de les empreses publiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 33 de 03/03/2007), i
h) Conveni de Col·laboració entre la Conselleria de Presidència, Funció Pública i Igualtat, l'Escola Balear d'Administració Pública i l'entitat Serveis Ferroviaris de Mallorca.
i) Disposició addicional quinzena de la Llei 15/2012, de 27 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l'any 2013.
j) Llei 14/2018, de 28 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l'any 2019.
k) Llei 19/2019, de 30 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l'any 2020.
l) Decret 5/2017, de 27 de gener, de la Comissió Interdepartamental de Retribucions de la comunitat autònoma de les Illes Balears.
m) Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, de 30 d'octubre, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre (en endavant, TREBEP).
n) Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.
o) Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
p) Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears.
q) Decret 27/1994, d'11 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'ingrés del personal al servei de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 36, de 24 de març de 1994).
r) Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.
r) Decret 11/2017, de 24 de març, d'exigència de coneixements de la llengua catalana en els procediments selectius d'accés a la funció pública i per ocupar llocs de treball de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
s) Ordre de la consellera d'Educació, Cultura i Universitats de 28 de juliol de 2014, per la qual es regulen l'homologació dels estudis de llengua catalana de l'educació secundària obligatòria i del batxillerat amb els certificats de coneixements de llengua catalana de la Conselleria d'Educació,Cultura i Universitats i l'exempció de l'avaluació de la llengua i la literatura catalanes en l'ensenyament reglat no universitari, i els procediments per obtenir-les (BOIB núm. 115, de 26 d'agostde 2014)
t) Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34,de 12 de març de 2013).
v) Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades, i de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
Ha de dir:
1.2 Normativa reguladora
Aquesta convocatòria es regula per aquesta normativa:
a) Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
b) Decret 44/2015, de 22 de maig per el qual s'aproven els nous estatuts de l'entitat pública empresarial Serveis Ferroviaris de Mallorca.
c) Llei 5/2021, de 28 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l'any 2022.
d) Instrucció conjunta del director general de Funció Pública i Administracions Públiques i del director general de Pressuposts i Finançament de 29 de febrer de 2016, per la qual es determina el requeriment d'autorització i d'informes previs per a la contractació de personal laboral fix i temporal dels ens que integren el sector públic autonòmic.
e) VII Conveni Col·lectiu de Serveis Ferroviaris de Mallorca (BOIB núm. 74 de 19 de maig de 2015).
f) Conveni Col·lectiu per al personal laboral de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 174 de 19 de desembre de 2013).
g) Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l'àmbit d'aplicació i de determinació de l'abast del control de l'article 5 de l'Acord del Consell de Govern de dia 19 de desembre de 1995, sobre comptabilitat i rendició de comptes de les empreses publiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 33 de 03/03/2007)
h) Conveni de Col·laboració entre la Conselleria de Presidència, Funció Pública i Igualtat, l'Escola Balear d'Administració Pública i l'entitat Serveis Ferroviaris de Mallorca.
i) Disposició addicional quinzena de la Llei 15/2012, de 27 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l'any 2013.
j) Llei 14/2018, de 28 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l'any 2019.
k) Llei 19/2019, de 30 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l'any 2020.
l) Decret 5/2017, de 27 de gener, de la Comissió Interdepartamental de Retribucions de la comunitat autònoma de les Illes Balears.
m) Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, de 30 d'octubre, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre (en endavant, TREBEP).
n) Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.
o) Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
p) Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.
q) Decret 11/2017, de 24 de març, d'exigència de coneixements de la llengua catalana en els procediments selectius d'accés a la funció pública i per ocupar llocs de treball de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
r) Ordre de la consellera d'Educació, Cultura i Universitats de 28 de juliol de 2014, per la qual es regulen l'homologació dels estudis de llengua catalana de l'educació secundària obligatòria i del batxillerat amb els certificats de coneixements de llengua catalana de la Conselleria d'Educació,Cultura i Universitats i l'exempció de l'avaluació de la llengua i la literatura catalanes en l'ensenyament reglat no universitari, i els procediments per obtenir-les (BOIB núm. 115, de 26 d'agost de 2014)
s) Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34,de 12 de març de 2013).
t) Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades, i de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
- En el punt 1 de l'Annex 2.2
On diu:
1 Normativa reguladora
Aquesta convocatòria es regula per aquesta normativa:
a) Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
b) Decret 44/2015, de 22 de maig per el qual s'aproven els nous estatuts de l'entitat pública empresarial Serveis Ferroviaris de Mallorca.
c) Llei 5/2021, de 28 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l'any 2022.
d) Instrucció conjunta del director general de Funció Pública i Administracions Públiques i del director general de Pressuposts i Finançament de 29 de febrer de 2016, per la qual es determina el requeriment d'autorització i d'informes previs per a la contractació de personal laboral fix i temporal dels ens que integren el sector públic autonòmic.
e) VII Conveni Col·lectiu de Serveis Ferroviaris de Mallorca (BOIB núm. 74 de 19 de maig de 2015).
f) Conveni Col·lectiu per al personal laboral de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 174 de 19 de desembre de 2013).
g) Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l'àmbit d'aplicació i de determinació de l'abast del control de l'article 5 de l'Acord del Consell de Govern de dia 19 de desembre de 1995, sobre comptabilitat i rendició de comptes de les empreses publiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 33 de 03/03/2007), i
h) Conveni de Col·laboració entre la Conselleria de Presidència, Funció Pública i Igualtat, l'Escola Balear d'Administració Pública i l'entitat Serveis Ferroviaris de Mallorca.
i) Disposició addicional quinzena de la Llei 15/2012, de 27 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l'any 2013.
j) Llei 14/2018, de 28 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l'any 2019.
k) Llei 19/2019, de 30 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l'any 2020.
l) Decret 5/2017, de 27 de gener, de la Comissió Interdepartamental de Retribucions de la comunitat autònoma de les Illes Balears.
m) Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, de 30 d'octubre, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre (en endavant, TREBEP).
n) Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.
o) Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
p) Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears.
q) Decret 27/1994, d'11 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'ingrés del personal al servei de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 36, de 24 de març de 1994).
r) Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.
r) Decret 11/2017, de 24 de març, d'exigència de coneixements de la llengua catalana en els procediments selectius d'accés a la funció pública i per ocupar llocs de treball de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
s) Ordre de la consellera d'Educació, Cultura i Universitats de 28 de juliol de 2014, per la qual es regulen l'homologació dels estudis de llengua catalana de l'educació secundària obligatòria i del batxillerat amb els certificats de coneixements de llengua catalana de la Conselleria d'Educació,Cultura i Universitats i l'exempció de l'avaluació de la llengua i la literatura catalanes en l'ensenyament reglat no universitari, i els procediments per obtenir-les (BOIB núm. 115, de 26 d'agost de 2014)
t) Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34,de 12 de març de 2013).
v) Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades, i de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
Ha de dir:
1. Normativa reguladora
Aquesta convocatòria es regula per aquesta normativa:
a) Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
b) Decret 44/2015, de 22 de maig per el qual s'aproven els nous estatuts de l'entitat pública empresarial Serveis Ferroviaris de Mallorca.
c) Llei 5/2021, de 28 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l'any 2022.
d) Instrucció conjunta del director general de Funció Pública i Administracions Públiques i del director general de Pressuposts i Finançament de 29 de febrer de 2016, per la qual es determina el requeriment d'autorització i d'informes previs per a la contractació de personal laboral fix i temporal dels ens que integren el sector públic autonòmic.
e) VII Conveni Col·lectiu de Serveis Ferroviaris de Mallorca (BOIB núm. 74 de 19 de maig de 2015).
f) Conveni Col·lectiu per al personal laboral de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 174 de 19 de desembre de 2013).
g) Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l'àmbit d'aplicació i de determinació de l'abast del control de l'article 5 de l'Acord del Consell de Govern de dia 19 de desembre de 1995, sobre comptabilitat i rendició de comptes de les empreses publiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 33 de 03/03/2007)
h) Conveni de Col·laboració entre la Conselleria de Presidència, Funció Pública i Igualtat, l'Escola Balear d'Administració Pública i l'entitat Serveis Ferroviaris de Mallorca.
i) Disposició addicional quinzena de la Llei 15/2012, de 27 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l'any 2013.
j) Llei 14/2018, de 28 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l'any 2019.
k) Llei 19/2019, de 30 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l'any 2020.
l) Decret 5/2017, de 27 de gener, de la Comissió Interdepartamental de Retribucions de la comunitat autònoma de les Illes Balears.
m) Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, de 30 d'octubre, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre (en endavant, TREBEP).
n) Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.
o) Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
p) Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.
q) Decret 11/2017, de 24 de març, d'exigència de coneixements de la llengua catalana en els procediments selectius d'accés a la funció pública i per ocupar llocs de treball de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
r) Ordre de la consellera d'Educació, Cultura i Universitats de 28 de juliol de 2014, per la qual es regulen l'homologació dels estudis de llengua catalana de l'educació secundària obligatòria i del batxillerat amb els certificats de coneixements de llengua catalana de la Conselleria d'Educació,Cultura i Universitats i l'exempció de l'avaluació de la llengua i la literatura catalanes en l'ensenyament reglat no universitari, i els procediments per obtenir-les (BOIB núm. 115, de 26 d'agost de 2014)
s) Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34,de 12 de març de 2013).
t) Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades, i de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
-En el punt 6.5 de l'Annex 2.1
On diu:
6.5 Amb la convocatòria prèvia de la presidència, s'ha de constituir el tribunal amb assistència de tots els membres, titulars o suplents. El tribunal ha de designar d'entre els vocals un secretari o secretaria, que serà la persona encarregada de realitzar les actes de les reunions. En aquesta sessió, el tribunal ha d'acordar les decisions que li corresponguin amb vista al desenvolupament correcte de les proves selectives.
Una vegada constituït, per poder actuar vàlidament, necessita la presència de la presidència, de la secretaria i de tres vocals. Els acords s'han d'adoptar per majoria d'assistents i dirimeix els empats el vot de la presidència. De cada sessió s'ha d'estendre una acta en què constin les persones que hi han assistit, el lloc, la durada, els punts principals de la deliberació, la forma i el resultat d'aquesta i el contingut dels acords.
Els membres del Tribunal poden fer constar en acta el seu vot contrari a l'acord adoptat, la seva abstenció o el sentit del seu vot favorable. L'abstenció únicament pot ser exercida i posteriorment recollida en l'acta corresponent quan estigui degudament justificada. El Tribunal ha de considerar i tenir en compte aquests motius.
Hi ha de dir:
6.5 Amb la convocatòria prèvia de la presidència, s'ha de constituir el tribunal amb assistència de tots els membres, titulars o suplents. El tribunal ha de designar d'entre els vocals un secretari o secretaria, que serà la persona encarregada de realitzar les actes de les reunions. En aquesta sessió, el tribunal ha d'acordar les decisions que li corresponguin amb vista al desenvolupament correcte de les proves selectives.
Una vegada constituït, per poder actuar vàlidament, necessita l'assistència, presencial o a distància, del president i el secretari o, si s'escau, dels qui els supleixin, i la de la meitat, almenys, dels seus membres. Els acords s'han d'adoptar per majoria d'assistents i dirimeix els empats el vot de la presidència. De cada sessió s'ha d'estendre una acta en què constin les persones que hi han assistit, el lloc, la durada, els punts principals de la deliberació, la forma i el resultat d'aquesta i el contingut dels acords.
Els membres del Tribunal poden fer constar en acta el seu vot contrari a l'acord adoptat, la seva abstenció o el sentit del seu vot favorable. L'abstenció únicament pot ser exercida i posteriorment recollida en l'acta corresponent quan estigui degudament justificada. El Tribunal ha de considerar i tenir en compte aquests motius.
- En el punt 6.5 de l'Annex 2.2
On diu:
6.5 Amb la convocatòria prèvia de la presidència, s'ha de constituir el tribunal amb assistència de tots els membres, titulars o suplents. El tribunal ha de designar d'entre els vocals un secretari o secretaria, que serà la persona encarregada de realitzar les actes de les reunions. En aquesta sessió, el tribunal ha d'acordar les decisions que li corresponguin amb vista al desenvolupament correcte de les proves selectives.
Una vegada constituït, per poder actuar vàlidament, necessita la presència de la presidència, de la secretaria i de tres vocals. Els acords s'han d'adoptar per majoria d'assistents i dirimeix els empats el vot de la presidència. De cada sessió s'ha d'estendre una acta en què constin les persones que hi han assistit, el lloc, la durada, els punts principals de la deliberació, la forma i el resultat d'aquesta i el contingut dels acords.
Els membres del Tribunal poden fer constar en acta el seu vot contrari a l'acord adoptat, la seva abstenció o el sentit del seu vot favorable. L'abstenció únicament pot ser exercida i posteriorment recollida en l'acta corresponent quan estigui degudament justificada. El Tribunal ha de considerar i tenir en compte aquests motius.
Hi ha de dir:
6.5 Amb la convocatòria prèvia de la presidència, s'ha de constituir el tribunal amb assistència de tots els membres, titulars o suplents. El tribunal ha de designar d'entre els vocals un secretari o secretaria, que serà la persona encarregada de realitzar les actes de les reunions. En aquesta sessió, el tribunal ha d'acordar les decisions que li corresponguin amb vista al desenvolupament correcte de les proves selectives.
Una vegada constituït, per poder actuar vàlidament, necessita l'assistència, presencial o a distància, del president i el secretari o, si s'escau, dels qui els supleixin, i la de la meitat, almenys, dels seus membres. Els acords s'han d'adoptar per majoria d'assistents i dirimeix els empats el vot de la presidència. De cada sessió s'ha d'estendre una acta en què constin les persones que hi han assistit, el lloc, la durada, els punts principals de la deliberació, la forma i el resultat d'aquesta i el contingut dels acords.
Els membres del Tribunal poden fer constar en acta el seu vot contrari a l'acord adoptat, la seva abstenció o el sentit del seu vot favorable. L'abstenció únicament pot ser exercida i posteriorment recollida en l'acta corresponent quan estigui degudament justificada. El Tribunal ha de considerar i tenir en compte aquests motius.
- En el punt 7.2.2 de l'Annex 2.1
On diu:
Si una vegada duta a terme l'operació anterior el Tribunal acorda anul·lar alguna pregunta més, el valor de cada pregunta s'ajustarà perquè la puntuació màxima sigui de 10 punts.
Hi ha de dir:
Si una vegada duta a terme l'operació anterior el Tribunal acorda anul·lar alguna pregunta més, el valor de cada pregunta s'ajustarà perquè la puntuació màxima sigui de 30 punts.
- En el punt 7.2.3 de l'Annex 2.2
On diu:
Si una vegada duta a terme l'operació anterior el Tribunal acorda anul·lar alguna pregunta més, el valor de cada pregunta s'ajustarà perquè la puntuació màxima sigui de 10 punts.
Hi ha de dir:
Si una vegada duta a terme l'operació anterior el Tribunal acorda anul·lar alguna pregunta més, el valor de cada pregunta s'ajustarà perquè la puntuació màxima sigui de 40 punts.