Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT D'ALARÓ

Núm. 280663
Nomenament de personal funcionari de carrera, auxiliar d’administració general, i constitució de la borsa de feina

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

(Exp. núm. 1317/2022)

Es fa públic que el batle, en data 25 d'abril de 2023, ha adoptat la següent resolució:

«Nomenament d'auxiliar d'administració general, personal funcionari de carrera, i constitució de la borsa de feina

Antecedents

1. La convocatòria i les bases del procés selectiu, pel sistema de concurs, per cobrir una plaça d'auxiliar d'administració general, personal funcionari de carrera de l'Ajuntament d'Alaró, corresponent a l'oferta d'ocupació pública de 2022 per a la reducció de la temporalitat, foren aprovades per acord de la junta de govern local de 7 de desembre de 2022 (Butlletí Oficial de les Illes Balears, BOIB, núm. 163, de 15.12.2022).

2. L'anunci de la convocatòria es publicà en el Boletín Ofícial del Estado (BOE) núm. 55, de 06.03.2023

3. El 28 de març de 2023, mitjançant resolució de batlia, es va aprovar les relacions provisionals de persones admeses i excloses en el procés selectiu, la qual es publicà el mateix dia en el tauler d'anuncis de la seu electrònica.

4. Atès que no es varen presentar al·legacions a l'esmentada resolució, mitjançant escrit del secretari municipal publicat el 5 d'abril de 2023 al tauler d'anuncis de la seu electrònica es va fer constar que les relacions de persones admeses i excloses, fins llavors provisionals, es consideraven definitives.

5. Així mateix, mitjançant resolució de batlia d'11 d'abril de 2023, es va declarar el desistiment de la sol·licitud de participació en el procés de les persones excloses.

6. La comissió de valoració es va constituir el 12 d'abril de 2023 i el mateix dia va aprovar la valoració provisional dels mèrits de les persones aspirants.

7. El 13 d'abril de 2023 la comissió de valoració es va tornar a reunir per rectificar una errada detectada a la valoració provisional de mèrits.

8. Les actes de les dues sessions anteriors es varen publicar el 13 d'abril de 2023 al tauler d'anuncis de la seu electrònica.

9. La comissió de valoració, reunida el 21 d'abril de 2023, va resoldre les al·legacions presentades a la puntuació provisional, va aprovar la puntuació definitiva de mèrits, va aprovar l'ordre de prelació de les persones aspirants, va fer la proposta de nomenament de la persona que ha superat el procés selectiu i va proposar la constitució d'una borsa de treball. L'acta es va publicar al tauler d'anuncis de la seu electrònica municipal el mateix 21 d'abril.

Fonaments de dret

1. Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat a l'ocupació pública.

2. Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears.

3. Capítol I del títol IV (arts. 55 a 62) del text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, sobre l'accés a l'ocupació pública i l'adquisició de la relació de servei.

4. Capítols I, II i IV del títol VII de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, sobre el personal funcionari al servei de les entitats locals.

5. Bases tretzena i setzena de les que regeixen el procés selectiu, pel sistema de concurs, per cobrir una plaça d'auxiliar d'administració general, personal funcionari de carrera de l'Ajuntament d'Alaró, corresponent a l'oferta d'ocupació pública de 2022 per a la reducció de la temporalitat.

Resolució

Per tot l'exposat, en virtut de l'atribució conferida per l'article 21.1.h) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, resolc:

1. Nomenar la senyora Catalina Perelló Pascual, amb DNI ***0770**, personal funcionari de carrera de la subescala auxiliar de l'escala d'administració general de l'Ajuntament d'Alaró.

2. La persona nomenada haurà de prendre possessió de la plaça en el termini de tres dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, tret de causa justificada.

3. Constituir la borsa de treball de la plaça d'auxiliar d'administració general, formada per les persones següents:

ORDRE

COGNOMS, NOM

DNI

1

Piqueras Cabañero, María Isabel

***7052**

2

Palou Rotger, Francesc Nadal

***0426**

3

Rosselló Martorell, Francisca

***1934**

4

González Molina, Ana Isabel

***6284**

5

Colomar Guasp, Francisca

***3875**

6

Pou Cabello, Sandra

***6577**

7

Mercer Campins, Catalina Maria

***4996**

8

Ripoll Fullana, Maria Magdalena

***0411**

4. La relació anterior també té la consideració de relació complementària de persones aspirants per al possible nomenament en el cas que la persona inicialment proposada renunciï a la plaça, d'acord amb el que preveu l'article 61.8 del text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, i la base onzena de la convocatòria.

5. Publicar aquesta resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al taler d'anuncis de la seu electrònica municipal.»

Recursos:

Contra aquest acte, que posa fi a la via administrativa, s'hi poden interposar, alternativament, els recursos següents:

a) Directament el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de l'acte.

b)El recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que ha adoptat l'acte, en el termini d'un mes, comptador a partir de l'endemà de la publicació de l'acte. Si s'interposa el recurs de reposició no es podrà interposar el recurs contenciós administratiu fins que no s'hagi adoptat i notificat la resolució expressa del primer o hagi transcorregut el termini d'un mes per fer-ho. Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, que es produirà pel transcurs d'un mes des de la seva presentació sense que s'hagi adoptat i notificat una resolució expressa, es podrà interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en qualsevol moment.

No obstant l'anterior, es pot exercitar, si n'és el cas, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent. Tot això de conformitat amb el que disposen els articles 8.1 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Alaró, en la data de signatura electrònica (25 d'abril de 2023)

El batle Llorenç Perelló Rosselló