Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 255396
Registre de Personal. Aprovació de la proposta MF-809 i la MFU-56 de modificació i creació de determinats llocs de feina, d’acord amb la petició de l’Àrea de Participació Ciutadana i Govern Interior

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant acord de la Junta de Govern de 08/03/2023, y prèvia ratificació de la urgència, es va aprovar el següent:

PRIMER.- Aprovar la modificació de la Relació de Llocs de Treball de l'Ajuntament de Palma que figura a la proposta adjunta MF-809 relativa a l'aprovació de la modificació i creació de determinats llocs de feina, d'acord amb la petició de l'Àrea.

SEGON.- Aprovar la creació i modificació de funcions que figuren a la proposta MFU-56 adjunta.

TERCER.- Establir com a data d'efectes la del dia següent a la seva aprovació.

QUART.- Publicar el contingut de l'Acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears.”

Contra la present resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que l'hagi aprovat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB.

 

Palma, 28 de març de 2023

La cap de secció del Registre de Personal p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 04/03/2014) Francisca M. Matas Escobar

 

 

PROPOSTA 809 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI

ÀREA:

PCG

ÀREA DE PARTICIPACIÓ CIUTADANA I GOVERN INTERIOR

ÒRGAN:

PCG012

COORDINACIÓ GENERAL DE PARTICIPACIÓ CIUTADANA I GOVERN INTERIOR / DIRECCIÓ GENERAL DE GOVERN INTERIOR

UNITAT:

PCG0121000

DEPARTAMENT D'INTERIOR

LLOCS DE TREBALL QUE ES MODIFIQUEN

ALLÀ ON DIU:

CODI

LLOC DE TREBALL

NL

TL

CD

CE

FP

ADM

GR

TJ

TH

ESCALES

PLACES - DESCRIPCIONS

REQUISITS

CAT

OBS

F20010083

TAG

1

G

23

59

C

AJP

A1

JG1

H1

AG

3051 - SUBESCALA TÈCNICA (TAG)

 

C1

 

HA DE DIR:

CODI

LLOC DE TREBALL

NL

TL

CD

CE

FP

ADM

GR

TJ

TH

ESCALES

PLACES - DESCRIPCIONS

REQUISITS

CAT

OBS

F20010083

TAG

2

G

23

59

C

AJP

A1

JG1

H1

AG

3051 - SUBESCALA TÈCNICA (TAG)

 

C1

 

 

UNITAT:

PCG0121200

DEPARTAMENT D'INTERIOR / SERVEI D'INTERIOR

LLOCS DE TREBALL QUE ES MODIFIQUEN

ALLÀ ON DIU:

CODI

LLOC DE TREBALL

NL

TL

CD

CE

FP

ADM

GR

TJ

TH

ESCALES

PLACES - DESCRIPCIONS

REQUISITS

CAT

OBS

F20250042

CAP DE SERVEI D'INTERIOR

1

S

22

122

C

AJP

A2, C1

JG1

H1

AG

3052 - SUBESCALA DE GESTIÓ

 

 

3053 - SUBESCALA ADMINISTRATIVA

 

C1

 

 

HA DE DIR:

CODI

LLOC DE TREBALL

NL

TL

CD

CE

FP

ADM

GR

TJ

TH

ESCALES

PLACES - DESCRIPCIONS

REQUISITS

CAT

OBS

F20250042

CAP DE SERVEI D'INTERIOR I PATRIMONI

1

S

26

83

C

TOT

A1

JG1

H1

AG

3800 - TOTS ELS COSSOS, ESCALES I SUBESCALES DE L'ADMINISTRACIÓ GENERAL DELS GRUPS ALS QUALS ESTÀ ADSCRIT

ALGUNA D'AQUESTES LLICENCIATURES (O TITULACIONS DE GRAU EQUIVALENTS): ADMINISTRACIÓ I DIRECCIÓ D'EMPRESES, DRET O ECONOMIA I 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL O 200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL

C1

 

 

UNITAT:

PCG0121300

DEPARTAMENT D'INTERIOR / SERVEI DEL GABINET GENERAL TÈCNIC

LLOCS DE TREBALL QUE ES MODIFIQUEN

ALLÀ ON DIU:

CODI

LLOC DE TREBALL

NL

TL

CD

CE

FP

ADM

GR

TJ

TH

ESCALES

PLACES - DESCRIPCIONS

REQUISITS

CAT

OBS

F20250034

CAP DE SERVEI DEL GABINET GENERAL TÈCNIC

1

S

26

83

C

AJP

A1

JG1

H1

AG

3051 - SUBESCALA TÈCNICA (TAG)

LLICENCIATURA EN DRET O LLICENCIATURA EN ECONOMIA I 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL O 200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL

C1

 

 

​​​​​​​HA DE DIR:

CODI

LLOC DE TREBALL

NL

TL

CD

CE

FP

ADM

GR

TJ

TH

ESCALES

PLACES - DESCRIPCIONS

REQUISITS

CAT

OBS

F20250034

CAP DE SERVEI DE CONTRACTACIÓ I GABINET GENERAL TÈCNIC

1

S

26

83

C

TOT

A1

JG1

H1

AG

3800 - TOTS ELS COSSOS, ESCALES I SUBESCALES DE L'ADMINISTRACIÓ GENERAL DELS GRUPS ALS QUALS ESTÀ ADSCRIT

ALGUNA D'AQUESTES LLICENCIATURES (O TITULACIONS DE GRAU EQUIVALENTS): ADMINISTRACIÓ I DIRECCIÓ D'EMPRESES, DRET O ECONOMIA I 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL O 200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL

C1

 

LLEGENDA

NL

NÚMERO DE LLOCS

 

 

TL

TIPUS DE LLOC

S

SINGULARITZAT

G

GENÈRIC

 

 

CD

COMPLEMENT DE DESTÍ

 

 

FP

FORMA DE PROVISIÓ

C

CONCURS

 

 

ADM

ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

TOT

TOTES LES ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

AJP

AJUNTAMENT DE PALMA

 

 

GR

GRUP

 

 

TJ

TIPUS DE JORNADA

JG1

JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS

 

 

TH

TIPUS D'HORARI

H1

HORARI D'ADMINISTRACIÓ

 

 

OBS

OBSERVACIONS

 

 

CE

COMPLEMENT ESPECÍFIC

59

  19.648,30 €

83

  27.517,28 €

122

  25.508,00 €

​​​​​​​MODIFICACIÓ 56 - MODIFICACIÓ DE FUNCIONS TEÒRIQUES

ÀREA:

PCG

ÀREA DE PARTICIPACIÓ CIUTADANA I GOVERN INTERIOR

ÒRGAN:

PCG012

COORDINACIÓ GENERAL DE PARTICIPACIÓ CIUTADANA I GOVERN INTERIOR / DIRECCIÓ GENERAL DE GOVERN INTERIOR

UNITAT:

PCG0121200

DEPARTAMENT D'INTERIOR / SERVEI D'INTERIOR

 

CODI

LLOC DE TREBALL

F20250042

CAP DE SERVEI D'INTERIOR

- Dur a terme les tasques de caràcter jurídic i normatiu que li encarreguin els òrgans superiors.

- Autoritzar els accessos a les aplicacions informàtiques de Govern Interior i Patrimoni.

- Coordinar i supervisar els procediments de qualitat, fluxgrames, fixes de procés i la seva implantació.

- Coordinar inspecció OVP amb la Patrulla Verda.

- Supervisió de la gestió de l'inventari municipal: adquisicions i alienacions.

- Tramitar i fer propostes de resolucions d'expedients relatius a propietats municipals.

- Col·laborar amb l'elaboració dels plecs, tramitació administrativa, seguiment, incidències i control de les concessions i llicències municipals.

​​​​​​​- Promoure, garantir i vetllar per la correcta gestió del patrimoni municipal des de la perspectiva jurídica i econòmica, assegurant la integritat i accessibilitat dels sistemes d'informació patrimonial.

 

​​​​​​​- Coordinar i implementar projectes de millora de gestió patrimonial

 

 

UNITAT:

PCG0121300

DEPARTAMENT D'INTERIOR / SERVEI DEL GABINET GENERAL TÈCNIC

 

CODI

LLOC DE TREBALL

F20250034

CAP DE SERVEI DEL GABINET GENERAL TÈCNIC

​​​​​​​A més a més de les funcions genèriques de cap de servei:

- Col·laborar amb l'elaboració dels plecs, tramitació administrativa, seguiment, incidències i control dels contractes administratius de seguretat i vigilància privada, senyalística, transports i mudances, mobiliari i contractes privats d'assegurances municipals, així com aquelles dependents de les seccions adscrites al servei.

- Gestionar el servei de recollida i destrucció de documentació municipal.

- Atendre i avaluar les necessitats dels departaments municipals en relació als contractes administratius competència del Departament.

- Analitzar les peticions d'assegurances dels departaments municipals i valorar les ofertes presentades en funció dels protocols d'actuació establerts i les necessitats de l'Ajuntament.

- Actualitzar els riscs coberts per les pòlisses d'assegurances.

- Gestionar i tramitar els sinistres coberts per les pòlisses de responsabilitat civil, accidents i danys materials de l'Ajuntament.

- Supervisar la normativa municipal publicada a la web municipal per part de totes les àrees municipals per tal d'assegurar una correcta informació.

- Assegurar la normalització administrativa dels impresos i segells municipals que els departaments municipals encarreguen a Central de Compres comprovant que es compleixi la normativa vigent, la normalització lingüística i la identitat corporativa.

- Representar l'administració municipal davant el Comitè de Seguretat i Salut, com a suplent.

- Gestionar les taxes per les concessions radioelèctriques de diversos centres municipals.

​​​​​​​- Col·laborar amb el seguiment de l'execució dels contractes i tramitar les pertinents pròrrogues i ampliacions.

- Participar com a membre de la Mesa de contractació de l'Ajuntament

- Autoritzar els accessos a les aplicacions informàtiques de Contractació, Compres i gabinet general tècnic.

- Realitzar els informes dels expedients sotmesos a recurs contenciós o especial en matèria de contractació.