Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 255396
Registre de Personal. Aprovació de la proposta MF-809 i la MFU-56 de modificació i creació de determinats llocs de feina, d’acord amb la petició de l’Àrea de Participació Ciutadana i Govern Interior
Mitjançant acord de la Junta de Govern de 08/03/2023, y prèvia ratificació de la urgència, es va aprovar el següent:
“PRIMER.- Aprovar la modificació de la Relació de Llocs de Treball de l'Ajuntament de Palma que figura a la proposta adjunta MF-809 relativa a l'aprovació de la modificació i creació de determinats llocs de feina, d'acord amb la petició de l'Àrea.
SEGON.- Aprovar la creació i modificació de funcions que figuren a la proposta MFU-56 adjunta.
TERCER.- Establir com a data d'efectes la del dia següent a la seva aprovació.
QUART.- Publicar el contingut de l'Acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears.”
Contra la present resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que l'hagi aprovat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB.
Palma, 28 de març de 2023
La cap de secció del Registre de Personal p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 04/03/2014) Francisca M. Matas Escobar
PROPOSTA 809 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI
ÀREA: |
PCG |
ÀREA DE PARTICIPACIÓ CIUTADANA I GOVERN INTERIOR |
ÒRGAN: |
PCG012 |
COORDINACIÓ GENERAL DE PARTICIPACIÓ CIUTADANA I GOVERN INTERIOR / DIRECCIÓ GENERAL DE GOVERN INTERIOR |
UNITAT: |
PCG0121000 |
DEPARTAMENT D'INTERIOR |
LLOCS DE TREBALL QUE ES MODIFIQUEN
ALLÀ ON DIU:
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
F20010083 |
TAG |
1 |
G |
23 |
59 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3051 - SUBESCALA TÈCNICA (TAG) |
|
C1 |
|
HA DE DIR:
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
F20010083 |
TAG |
2 |
G |
23 |
59 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3051 - SUBESCALA TÈCNICA (TAG) |
|
C1 |
|
UNITAT: |
PCG0121200 |
DEPARTAMENT D'INTERIOR / SERVEI D'INTERIOR |
LLOCS DE TREBALL QUE ES MODIFIQUEN
ALLÀ ON DIU:
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
F20250042 |
CAP DE SERVEI D'INTERIOR |
1 |
S |
22 |
122 |
C |
AJP |
A2, C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3052 - SUBESCALA DE GESTIÓ
3053 - SUBESCALA ADMINISTRATIVA |
|
C1 |
|
HA DE DIR:
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
F20250042 |
CAP DE SERVEI D'INTERIOR I PATRIMONI |
1 |
S |
26 |
83 |
C |
TOT |
A1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3800 - TOTS ELS COSSOS, ESCALES I SUBESCALES DE L'ADMINISTRACIÓ GENERAL DELS GRUPS ALS QUALS ESTÀ ADSCRIT |
ALGUNA D'AQUESTES LLICENCIATURES (O TITULACIONS DE GRAU EQUIVALENTS): ADMINISTRACIÓ I DIRECCIÓ D'EMPRESES, DRET O ECONOMIA I 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL O 200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL |
C1 |
|
UNITAT: |
PCG0121300 |
DEPARTAMENT D'INTERIOR / SERVEI DEL GABINET GENERAL TÈCNIC |
LLOCS DE TREBALL QUE ES MODIFIQUEN
ALLÀ ON DIU:
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
F20250034 |
CAP DE SERVEI DEL GABINET GENERAL TÈCNIC |
1 |
S |
26 |
83 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3051 - SUBESCALA TÈCNICA (TAG) |
LLICENCIATURA EN DRET O LLICENCIATURA EN ECONOMIA I 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL O 200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL |
C1 |
|
HA DE DIR:
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
F20250034 |
CAP DE SERVEI DE CONTRACTACIÓ I GABINET GENERAL TÈCNIC |
1 |
S |
26 |
83 |
C |
TOT |
A1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3800 - TOTS ELS COSSOS, ESCALES I SUBESCALES DE L'ADMINISTRACIÓ GENERAL DELS GRUPS ALS QUALS ESTÀ ADSCRIT |
ALGUNA D'AQUESTES LLICENCIATURES (O TITULACIONS DE GRAU EQUIVALENTS): ADMINISTRACIÓ I DIRECCIÓ D'EMPRESES, DRET O ECONOMIA I 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL O 200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL |
C1 |
|
LLEGENDA
NL |
NÚMERO DE LLOCS |
|
|
TL |
TIPUS DE LLOC |
S |
SINGULARITZAT |
G |
GENÈRIC |
|
|
CD |
COMPLEMENT DE DESTÍ |
|
|
FP |
FORMA DE PROVISIÓ |
C |
CONCURS |
|
|
ADM |
ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
TOT |
TOTES LES ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
AJP |
AJUNTAMENT DE PALMA |
|
|
GR |
GRUP |
|
|
TJ |
TIPUS DE JORNADA |
JG1 |
JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS |
|
|
TH |
TIPUS D'HORARI |
H1 |
HORARI D'ADMINISTRACIÓ |
|
|
OBS |
OBSERVACIONS |
|
|
CE |
COMPLEMENT ESPECÍFIC |
59 |
19.648,30 € |
83 |
27.517,28 € |
122 |
25.508,00 € |
MODIFICACIÓ 56 - MODIFICACIÓ DE FUNCIONS TEÒRIQUES
ÀREA: |
PCG |
ÀREA DE PARTICIPACIÓ CIUTADANA I GOVERN INTERIOR |
ÒRGAN: |
PCG012 |
COORDINACIÓ GENERAL DE PARTICIPACIÓ CIUTADANA I GOVERN INTERIOR / DIRECCIÓ GENERAL DE GOVERN INTERIOR |
UNITAT: |
PCG0121200 |
DEPARTAMENT D'INTERIOR / SERVEI D'INTERIOR |
CODI |
LLOC DE TREBALL |
|
F20250042 |
CAP DE SERVEI D'INTERIOR |
|
- Dur a terme les tasques de caràcter jurídic i normatiu que li encarreguin els òrgans superiors. - Autoritzar els accessos a les aplicacions informàtiques de Govern Interior i Patrimoni. - Coordinar i supervisar els procediments de qualitat, fluxgrames, fixes de procés i la seva implantació. - Coordinar inspecció OVP amb la Patrulla Verda. - Supervisió de la gestió de l'inventari municipal: adquisicions i alienacions. - Tramitar i fer propostes de resolucions d'expedients relatius a propietats municipals. - Col·laborar amb l'elaboració dels plecs, tramitació administrativa, seguiment, incidències i control de les concessions i llicències municipals. - Promoure, garantir i vetllar per la correcta gestió del patrimoni municipal des de la perspectiva jurídica i econòmica, assegurant la integritat i accessibilitat dels sistemes d'informació patrimonial. - Coordinar i implementar projectes de millora de gestió patrimonial |
|
UNITAT: |
PCG0121300 |
DEPARTAMENT D'INTERIOR / SERVEI DEL GABINET GENERAL TÈCNIC |
CODI |
LLOC DE TREBALL |
|
F20250034 |
CAP DE SERVEI DEL GABINET GENERAL TÈCNIC |
|
A més a més de les funcions genèriques de cap de servei: - Col·laborar amb l'elaboració dels plecs, tramitació administrativa, seguiment, incidències i control dels contractes administratius de seguretat i vigilància privada, senyalística, transports i mudances, mobiliari i contractes privats d'assegurances municipals, així com aquelles dependents de les seccions adscrites al servei. - Gestionar el servei de recollida i destrucció de documentació municipal. - Atendre i avaluar les necessitats dels departaments municipals en relació als contractes administratius competència del Departament. - Analitzar les peticions d'assegurances dels departaments municipals i valorar les ofertes presentades en funció dels protocols d'actuació establerts i les necessitats de l'Ajuntament. - Actualitzar els riscs coberts per les pòlisses d'assegurances. - Gestionar i tramitar els sinistres coberts per les pòlisses de responsabilitat civil, accidents i danys materials de l'Ajuntament. - Supervisar la normativa municipal publicada a la web municipal per part de totes les àrees municipals per tal d'assegurar una correcta informació. - Assegurar la normalització administrativa dels impresos i segells municipals que els departaments municipals encarreguen a Central de Compres comprovant que es compleixi la normativa vigent, la normalització lingüística i la identitat corporativa. - Representar l'administració municipal davant el Comitè de Seguretat i Salut, com a suplent. - Gestionar les taxes per les concessions radioelèctriques de diversos centres municipals. - Col·laborar amb el seguiment de l'execució dels contractes i tramitar les pertinents pròrrogues i ampliacions. - Participar com a membre de la Mesa de contractació de l'Ajuntament - Autoritzar els accessos a les aplicacions informàtiques de Contractació, Compres i gabinet general tècnic. - Realitzar els informes dels expedients sotmesos a recurs contenciós o especial en matèria de contractació. |
|