Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'AFERS SOCIALS I ESPORTS

Núm. 177536
Resolució de la consellera d’Afers Socials i Esports per la qual s’aprova la convocatòria de concertació del servei d’acompanyament d’emancipació per a joves de 18 a 25 anys que han estat tutelats per l’Administració

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. L'Acord del Consell de Govern de 16 de maig de 2022, va aprovar la previsió de les prestacions i els serveis que s'han de concertar durant l'any 2022, va declarar els serveis d'interès econòmic general i va designar els òrgans instructors dels procediments de concertació. Aquesta previsió fou modificada per Acord de Consell de Govern de 16 de setembre de 2022 i posteriorment per acord del 7 de novembre de 2022.

2. En data 24 de novembre del 2022, la directora general d'Infància, Joventut i Famílies va emetre memòria justificativa relativa a la necessitat de concertar 160 places del servei d'acompanyament d'emancipació d'emancipació per a joves de 18 a 25 anys que han estat tutelats per l'Administració.

3. En data 12 de desembre del 2022, la consellera d'Afers Socials i Esports va resoldre iniciar l'expedient de concertació de 160 places del servei d'acompanyament d'emancipació per a joves de 18 a 25 anys que han estat tutelats per l'Administració.

4. El 24 de febrer de 2023, el cap de Servei de Famílies va emetre informe relatiu al preu de mercat i al mòdul econòmic màxim a aplicar als concerts entre la Conselleria d'Afers Socials i Esports i les entitats per al Servei d'acompanyament d'emancipació per a joves de més de 18 anys que han estat tutelats per l'Administració.

Fonaments de dret

1. La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

2. La Llei 3/2003, de 26 de novembre, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

3. La Llei 4/2009, d'11 de juny, de serveis socials de les Illes Balears i en especial a la distribució competencial en matèria de serveis socials que fa el títol III de la Llei.

4. La Llei 7/2015, de 10 d'abril, per la qual s'estableix el marc regulador dels processos d'autonomia personal de menors que han estat sotmesos a una mesura de protecció o reforma.

5. Llei 12/2018, de 15 de novembre, de serveis a les persones en l'àmbit social en la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

6. El Decret 66/2016, de 18 de novembre, pel qual s'aprovà la Cartera bàsica de serveis socials de les Illes Balears 2017-2020 i s'estableixen principis generals per a les carteres insulars i locals, el finançament de la qual correspon a l'Administració autonòmica, la vigència del qual es troba prorrogada fins 31 de desembre de 2023 per la Llei 11/2022, de 28 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l'any 2023 (BOIB núm. 171, de 31 de desembre de 2022).

7. El Decret 48/2017 de 27 d'octubre, pel qual s'estableixen els principis general als quals s'han de sotmetre els concerts socials.

8. El Decret 40/2017, de 25 d'agost, sobre els criteris d'autorització i acreditació dels serveis per a joves en procés d'emancipació, i de regulació de la renda d'autonomia personal per a joves que han estat sotmesos a mesures de justícia juvenil.

Per tot això, dicto la següent

RESOLUCIÓ

1. Convocar la concertació de 160 de places del servei d'acompanyament d'emancipació per a joves de 18 a 25 anys que han estat tutelats per l'Administració, per als anys 2022-2026 i establir el procediment de tramitació de la convocatòria, d'acord amb l'annex.

2. Aprovar el Plec de prescripcions tècniques per a la concertació de 160 places del servei d'acompanyament per a joves que han estat subjectes a mesures administratives, per als anys 2022-2026 que es pot consultar a la pàgina web de la Direcció general d'Infància Joventut i Famílies http://aferssocialsiesports.caib.es

3. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera d'Afers Socials i Esports en el termini d'un mes comptador des de l'endemà que s'hagi publicat, d'acord amb l'article 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà que s'hagi publicat la Resolució, d'acord amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Palma, en la data de la signatura electrònica (8 de març de 2023)

La consellera Fina Santiago Rodríguez

 

ANNEX Convocatòria de la concertació del servei d'acompanyament d'emancipació per a joves de 18 a 25 anys que han estat tutelats per l'Administració

1. Objecte i àmbit d'aplicació

1.1. Es regula el procediment de convocatòria del concert social dels serveis per a la gestió, l'organització i el seguiment de 160 places del servei d'acompanyament per a joves que han estat subjectes a mesures administratives, per a entitats del tercer sector.

1.2. Se subjecten a aquest procediment els concerts de places per a la gestió, l'organització i el seguiment del servei d'acompanyament per a joves que han estat subjectes a mesures administratives, en l'àmbit territorial de l'illa de Mallorca.

1.3. El concert es realitza amb entitats del tercer sector d'acció social de les Illes Balears.

2. Òrgan instructor

L'òrgan instructor del procediment és la Direcció General d'Infància Joventut i Famílies.

3. Lloc i termini de presentació de sol·licituds

3.1. El termini per presentar les sol·licituds és de set dies hàbils comptadors des de l'endemà que s'hagi publicat aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

3.2. Les sol·licituds, degudament emplenades, s'han de presentar d'acord amb les previsions de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sobre la presentació de documentació administrativa per part de les persones jurídiques, a qui se'ls s'exigeix l'ús de procediments electrònics.

Així doncs, les entitats interessades hauran de presentar les sol·licituds per via electrònica, per a la qual cosa poden accedir a la Seu Electrònica de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, on podran realitzar la recerca del procediment per matèria, tipus de procediment o unitat administrativa, marcant l'opció de “amb tràmits telemàtics”.

Per a poder fer aquest tipus d'enviaments, s'han d'identificar mitjançant algun dels sistemes de visualització en iniciar el tràmit. Podran consultar aquests sistemes en l'apartat d'«Identificació i signatura electrònica de la Seu Electrònica».

- En cas de tràmits que no es puguin realitzar a través de la Seu Electrònica, el registre de qualsevol sol·licitud, escrit o comunicació dirigida als òrgans i organismes de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears es podrà fer accedint al Registre Electrònic Comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es/registro/action/are/acceso.do). Per a poder realitzar un registre a través del REC és necessari disposar d'un certificat electrònic o DNI-e.

4. Requisits de les entitats

4.1. Les entitats han de complir els requisits següents:

a. Estar acreditades de conformitat amb Decret 40/2017, de 25 d'agost, sobre els criteris d'autorització i acreditació dels serveis per a joves en procés d'emancipació, i de regulació de la renda d'autonomia personal per a joves que han estat sotmesos a mesures de justícia juvenil.

b. Acreditar la solvència financera de conformitat amb l'annex 2 d'aquesta convocatòria.

c. Acreditar la solvència tècnica de conformitat amb l'annex 3 d'aquesta convocatòria.

d. Acreditar una experiència en l'execució de serveis d'emancipació adreçats a joves igual o superior a dos anys.

4.2. Així mateix, les entitats han de complir els requisits mínims que s'estableixen en desplegament del títol VII de la Llei 4/2009, d'11 de juny, de serveis socials de les Illes Balears i els requisits tècnics i de qualitat exigits per l'Annex del Decret 40/2017, de 25 d'agost, sobre els criteris d'autorització i acreditació dels serveis per a joves en procés d'emancipació, i de regulació de la renda d'autonomia personal per a joves que han estat sotmesos a mesures de justícia juvenil.

5. Documentació que s'ha de presentar

5.1. Les entitats interessades que compleixin els requisits que estableix el punt 4 d'aquesta convocatòria han de formular una sol·licitud, d'acord amb el model general establert en l'annex 1 d'aquesta convocatòria, que ha de signar la persona representant legal de l'entitat. Aquest model de sol·licitud també es troba disponible al web http://aferssocialsiesports.caib.es.

5.2. Les entitats han de presentar una sol·licitud per a la totalitat del servei i per al nombre de places que ofereixin per concertar amb l'Administració.

5.3. A la sol·licitud s'ha d'adjuntar la documentació següent:

a. Document acreditatiu d'una experiència en l'execució de serveis d'emancipació adreçats a joves igual o superior a dos anys.

b. Declaració responsable de no estar sotmesa a les prohibicions de contractar amb l'Administració, d'acord amb l'article 71 de la Llei de contractes del sector públic, ni a cap dels supòsits de prohibició per ser beneficiària de subvencions, establerts en els apartats 1 i 2 de l'article 10 del text refós de la Llei de subvencions aprovat per Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, i a l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.

c. Declaració responsable de solvència financera (annex 2)

d. Declaració responsable de solvència tècnica (annex 3)

e. Certificat d'estar al corrent en les obligacions tributàries i de la Seguretat Social.

f. Acreditació de la titularitat de l'equipament o el centre on es duu a terme el servei, o de disponibilitat per qualsevol títol jurídic vàlid per un període no inferior a la durada del concert.

g. Declaració del nombre total de places disponibles, signada per la direcció del servei, amb especificació de les contractades actualment amb l'Administració i del període d'execució del contracte.

5.4. La presentació de la sol·licitud suposa que l'entitat autoritza els tècnics de la Direcció general d'Infància Joventut i Famílies perquè puguin demanar a altres administracions qualsevol documentació, les dades i els informes que considerin necessaris per tramitar l'expedient.

6. Tramitació dels concerts i criteris de preferència

6.1. Els serveis tècnics de la Direcció general d'Infància Joventut i Famílies han d'examinar les sol·licituds i la documentació que s'hi adjunta per determinar si compleixen els requisits que estableix la convocatòria.

6.2. En el cas que la sol·licitud no compleixi els requisits legals o els que exigeix aquesta convocatòria, o no incorpori la documentació esmentada en l'apartat anterior, es requerirà l'entitat interessada perquè, en el termini de deu dies hàbils, esmeni el defecte o aporti la documentació que hi manca, amb indicació que, si no ho fa, es considerarà que desisteix de la seva petició, amb la resolució prèvia que s'ha de dictar en els termes que preveu l'article 21 de la Llei 39/2015.

6.3. L'òrgan instructor aplicarà els criteris que estableixen els articles 6.3. de la Llei 12/2018, de 15 de novembre, de serveis a les persones en l'àmbit social en la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i l'article 14 del Decret 48/2017, de 27 d'octubre, a fi d'obtenir l'ordre de prelació de totes les entitats que poden concertar el servei, amb la prioritat següent:

a) L'arrelament a l'entorn d'atenció i les condicions d'atenció que demanda.

b) La implantació en la localitat on vagi a prestar-se el servei.

c) La lliure elecció i llista d'espera d'accés als serveis.

6.4.En cas que la proposta de l'òrgan instructor sigui parcialment o totalment denegatòria, l'entitat interessada disposarà d'un termini de deu dies, des de l'endemà de la notificació de la proposta, per al·legar el que convengui al seu dret.

6.5. L'òrgan instructor elaborarà la proposta definitiva dels concerts sol·licitats, la qual ha d'elevar a l'òrgan competent per a la seva resolució.

6.6. El procediment de concertació es resoldrà en el termini de tres mesos comptadors des de l'endemà de l'entrada de la sol·licitud a l'òrgan competent. Aquesta resolució s'ha de notificar a les persones interessades.

6.7. Si en el termini indicat no se n'ha dictat una resolució expressa, s'entendrà que la sol·licitud ha estat desestimada.

7. Formalització dels concerts

7.1. Els concerts que s'estableixen a l'empara d'aquesta convocatòria s'han de formalitzar mitjançant un document administratiu en el qual es facin constar els drets i les obligacions recíprocs, així com les característiques concretes del servei i altres circumstàncies derivades de la Llei 12/2018, de 15 de novembre, de serveis a les persones en l'àmbit social de les Illes Balears i del Plec de prescripcions tècniques del concert, i demés normativa aplicable.

7.2.Els efectes del règim concert s'iniciaran des de l'1 de novembre de 2022 independentment de la data en què es formalitzi, per a aquelles entitats que hagin començat a prestar el servei en virtut d'un concert previ i que mantinguin el títol que les habilita per a la prestació del servei concertat. Els efectes del concert s'iniciaran en la data en què aquest es formalitzi, quan s'accedeixi per primera vegada al règim de concertació del servei. El concert finalitzarà en qualsevol cas el 31 d'octubre de 2026.

8. Places i distribució territorial

La previsió del nombre total màxim de places per concertar és de 160 en l'àmbit territorial de l'illa de Mallorca.

9. Vigència del concert

Los efectos del régimen de concierto se iniciarán el 1 de noviembre de 2022 independientemente de la fecha en que se formalice, por aquellas entidades que hayan empezado a prestar el servicio en virtud de un concierto previo y que mantengan el título que las habilita para la prestación del servicio concertado.

Los efectos del régimen del concierto se iniciarán en la fecha en que se formalice cuando se accede por primera vez al régimen de concertación del servicio .

El concierto finalizará en todo caso el 31 de octubre de 2026.

10. Pressupost i preu màxim del servei

10.1. L'import màxim estimat per assignar és de 2.320.176,00 € (IVA exempt). En tot cas, aquest valor estimat té caràcter orientatiu i no vinculant. La despesa real quedarà limitada pel nombre total de places que ofereixin les entitats i pels serveis que requereixi efectivament l'Administració.

10.2. Aquest import s'indica únicament a efectes de publicitat i no suposa cap compromís de despesa. Per això, no consta cap consignació pressupostària, que s'haurà d'acreditar en el moment en què es materialitzi el servei de concert.

10.3. El preu de referència màxim por plaça i persona usuària, d'acord amb l'informe relatiu al preu de mercat i determinació del mòdul econòmic màxim a aplicar en els concerts entre la Conselleria de d'Afers Socials i Esports i les entitats per al Servei d'acompanyament d'emancipació per a joves majors de 18 anys que han estat tutelats per l'Administració i que serà aplicable per aquest concert, és el següent

  • Cost anual persona usuària en acompanyament per a l'any 2022 és de 285,37 €/mes (preus vigents pel concert que finalitza el 31 d'octubre de 2022)
  • Cost anual persona usuària en acompanyament per a l'any 2023 →289,68 €/mes
  • Cost anual persona usuària en acompanyament per a l'any 2024 →297,94 €/mes
  • Cost anual persona usuària en acompanyament per a l'any 2025 →307,96 €/mes
  • Cost anual persona usuària en acompanyament per a l'any 2026 →318,34 €/mes

11. Condicions tècniques d'execució

11.1. Les condicions tècniques d'execució s'han d'ajustar a la normativa vigent en matèria d'emancipació.

11.2. El Plec de prescripcions tècniques detalla l'objecte, els drets i les obligacions d'ambdues parts, els serveis que s'han de prestar, els criteris d'intervenció amb les persones usuàries, el règim de prestació del servei, els mitjans que ha d'aportar l'entitat concertada i el sistema de coordinació amb l'Administració.

12. Seguiment

12.1. Els tècnics dels serveis d'acompanyament de les entitats són els responsables del seguiment dels casos atesos i s'han de coordinar amb la Direcció general d'Infància Joventut i Famílies i els serveis socials comunitaris bàsics, de treball i educatius.

12.2. Els tècnics de la Direcció general d'Infància Joventut i Famílies poden fer visites de comprovació del funcionament del servei i requerir-ne documentació quan ho considerin necessari.

12.3. L'entitat concertada ha de facilitar les actuacions de seguiment i comprovació que dugui a terme la Direcció general d'Infància Joventut i Famílies.

12.4. Així mateix, l'entitat concertada ha de facilitar tota la informació que li requereixin l'òrgan instructor, la Intervenció General de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, la Sindicatura de Comptes o altres òrgans de control extern.

13. Protecció de dades de caràcter personal.

Serà titular i responsable dels fitxers, així com dels documents i de la informació generada en la prestació del servei, la Conselleria d'Afers Socials i Esports, que podrà cedir-ne el tractament a l'entitat concertada en els termes que marquen el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades) (DOUE 4.5.2016), així com la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i garantia de drets digitals, i la resta de la normativa aplicable. L'entitat no podrà fer ús de les dades generades sense l'autorització expressa del responsable del contracte. Tindran únicament accés a aquests expedients la Conselleria d'Afers Socials mitjançant la Direcció General d'Infància Joventut i Famílies i l'entitat concertada en l'exercici derivat de les actuacions previstes al concert. Així mateix, altres administracions podran accedir a l'expedient, en les condicions i en les finalitats previstes per la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i garantia de drets digitals i per la resta de la normativa aplicable .

Les dades i informació manejades per l'entitat concertada en el desenvolupament de la seva activitat, incloent-hi els suports utilitzats, sigui en paper, fitxes, o magnètics o òptics, seran propietat de la Conselleria d'Afers Socials i Esports (Direcció General d'Infància, Joventut i Famílies) sense que l'entitat pugui conservar còpia o utilitzar-los amb fi diferent del que figura en el present concert, estant obligat al compliment de la llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i garantia de drets digitals, d'acord amb l'establert al Reglament UE 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016.

La documentació que la Conselleria d'Afers Socials i Esports (Direcció General d'Infància, Joventut i Famílies) lliuri a l'adjudicatari per a l'execució d'aquest concert es destinarà a l'exclusiva finalitat de la realització de les tasques i prestació d'atenció de les àrees objecte d'aquest, quedant prohibit, per a l'adjudicatari i per al personal encarregat de la seva realització, la seva reproducció per qualsevol mitjà i la cessió total o parcial a qualsevol persona física o jurídica. L'anterior s'estén, així mateix, al producte d'aquestes tasques.

A la finalització de l'execució del concert, els expedients de les persones usuàries quedaran en propietat i a la disposició de la Conselleria d'Afers Socials i Esports (Direcció General d'Infància, Joventut i Famílies) havent de ser lliurats per l'entitat concertada, complets i adequadament organitzats. L'entitat s'obliga a comunicar i informar on es troben els suports físics o digitals en el que està dipositada la informació relacionada amb l'atenció a les persones usuàries del centre d'atenció objecte del present concert. Si l'entitat usés algun equip informàtic de la seva propietat per emmagatzemar aquesta informació, una vegada finalitzada l'execució del concert haurà de facilitar còpia de la mateixa al centre directiu en el suport que li indiqui, procedint-se seguidament a l'esborrat d'aquesta informació de l'equip que la conté, mitjançant el formatatge del disc dur i destruint-se en el cas d'existir còpia en suport de paper.

Els responsables dels fitxers, juntament amb aquells que intervinguin en qualsevol fase del tractament automatitzat d'aquest tipus de dades, estan obligats a guardar-ne el secret professional, fins i tot després que hagi acabat la relació de concertació. Els expedients oberts, mentre estiguin actius, seran custodiats per la persona tècnica del servei concertat que intervé en l'expedient i en serà responsable la persona coordinadora, que actuarà com a referent. Una vegada finalitzada la intervenció aquests seran remesos al Servei de Família, per a la seva custòdia.

14. Obligacions de les entitats concertades

El Plec de prescripcions tècniques i la normativa en matèria d'emancipació estableixen les obligacions de les entitats concertades.

 

15. Inspecció i Règim sancionador

D'acord amb la Llei 4/2009, d'11 de juny, de serveis socials de les Illes balears, les entitats públiques o privades que formalitzin concerts amb l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estan sotmeses al règim d'inspecció i al control de les administracions competents en matèria de serveis socials.

Els incompliments que s'assenyalin per la inspecció de la Conselleria d'Afers Socials i Esports podran donar lloc a l'obertura del procediment sancionador previst al Capítol II del Títol IX de la Llei 4/2009.

16. Criteris d'accés i llista d'espera

S'accedeix al servei d'acompanyament d'emancipació d'acord amb el procediment establert en el Decret 40/2017, de 25 d'agost, sobre els criteris d'autorització i acreditació dels serveis per a joves en procés d'emancipació, i de regulació de la renda d'autonomia personal per a joves que han estat sotmesos a mesures de justícia juvenil i a la normativa que resulti vigent en matèria d'emancipació.

17. Publicitat

17.1. Les entitats d'iniciativa privada acollides al concert social, juntament amb la seva denominació, han de fer constar en la documentació, en totes les comunicacions (informes, fulls, documents, tríptics de difusió, missatges electrònics, webs, insercions en premsa, articles a diaris i a revistes especialitzades) i en la publicitat la condició d'entitat concertada amb la Conselleria d'Afers Socials i Esports, segons les indicacions del Manual d'identitat corporativa que els facilitarà l'Administració, sempre amb el vistiplau de la Conselleria.

17.2. Les entitats d'iniciativa privada acollides al règim de concert social han de col·locar en un lloc visible de les seves instal·lacions la indicació “Servei d'acompanyament d'emancipació concertat amb el Govern de les Illes Balears” amb el logotip corresponent, que els proporcionarà la Conselleria d'Afers Socials i Esports. Així mateix, s'ha de fer referència a aquesta circumstància en les comunicacions i en les relacions que estableixin per escrit amb les persones usuàries de les sessions concertades.

18. Prerrogatives de l'Administració

18.1. L'òrgan instructor del procediment de concertació té la prerrogativa d'interpretar-lo, resoldre'n els dubtes que sorgeixin durant el compliment, modificar-lo per raons d'interès públic, acordar-ne la resolució i determinar-ne els efectes.

18.2. Els acords que adopti l'òrgan instructor a partir de les prerrogatives esmentades posen fi a la via administrativa i són immediatament executius.

19. Causes d'extinció

Són causes d'extinció del concert social les que estableixen els articles 9.2 de la Llei 12/2018, de 15 de novembre i l'article 28 del Decret 48/2017, de 27 d'octubre.

20. Jurisdicció competent

La jurisdicció contenciosa administrativa és la competent per resoldre les qüestions litigioses relatives a la formalització d'aquest concert i també les sorgides entre les parts sobre la interpretació, la modificació, el compliment, els efectes i l'extinció.

 

 

ANNEX 1 SOL·LICITUD DE CONCERT SOCIAL2021

1. DADES DEL SOL·LICITANT I DEL SERVEI

 

Nom del / de la titular:

 

NIF:

 

Representant del / de la titular:

 

 

Representació que exerceix:

 

DNI:

 

 

Denominació del servei:

 

Adreça:

 

Localitat:

 

 

Municipi:

 

Illa:

 

CP:

2. SERVEIS PER ALS QUALS SOL·LICITA EL CONCERT SOCIAL

 

SUBSCRIPCIÓ DEL CONCERT

TIPUS DE SERVEI: (codi Decret 66/2016)

Nombre de places

 

Codi RUSS

 

 

Codi RUSS

 

 

Codi RUSS

 

 

Codi RUSS

 

 

Codi RUSS

 

 

Codi RUSS

 

3.OBSERVACIONS:

.....................................................................................................................................................................................................................................................................................

____________, ____d_________ de 20...

El/la titular

[Signatura]

 

 

Política de privacitat

De conformitat amb el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades), i amb la legislació vigent en matèria de protecció de dades, s'informa del tractament de dades personals que conté aquesta sol·licitud.

Tractament de dades. Les dades personals que conté aquesta sol·licitud seran tractades per l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. No obstant això, atès que aquest model de sol·licitud no està prèviament vinculat a un òrgan concret, responsable del tractament, la informació sobre la protecció de dades s'ampliarà i especificarà en la primera comunicació que faci l'òrgan competent en la matèria sobre la qual se sol·licita l'exercici de drets.

Exercici de drets i reclamacions. La persona afectada pel tractament de dades personals pot exercir els seus drets d'informació, d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats (i, fins i tot, de retirar el consentiment, si escau, en els termes que estableix l'RGPD) davant el responsable del tractament, mitjançant el procediment «Sol·licitud d'exercici de drets en matèria de protecció de dades personals», previst en la Seu Electrònica de la CAIB (seuelectronica.caib.es).

Una vegada rebuda la resposta del responsable o en el cas que no hi hagi resposta en el termini d'un mes, la persona afectada pel tractament de les dades personals pot presentar la «Reclamació de tutela de drets» davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades.

Delegació de Protecció de Dades. La Delegació de Protecció de Dades de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears té la seu a la Conselleria de Presidència, Funció Pública i Igualtat (pg. de Sagrera, 2, 07012 Palma; a/e: protecciodades@dpd.caib.es).

 

 

 

ANNEX 2 Solvència econòmica

…………………………………………………………………….., en nom propi, o com a ………………………………………………… (assenyalar les facultats de representació: administrador/a, únic/a, apoderat/ada) de l'empresa ……………………................., declar, sota la meva responsabilitat, com a sol·licitant del concert social del servei d'acompanyament d'emancipació per a joves de 18 a 25 anys que han estat tutelats per l'Administració, que acredit la meva solvència econòmica i financera amb un dels mitjans següents:

 

Darrers comptes anuals presentats al Registre Mercantil o en el registre oficial que correspongui, que acrediten que els fons propis de l'empresa són de 100.000 € en cada un dels dos darrers exercicis tancats.

 

 

Declaració sobre el volum global de negocis en l'àmbit d'activitats corresponents a l'objecte de la Resolució del concert social del servei d'acompanyament d'emancipació per a joves de 18 a 25 anys que han estat tutelats per l'Administració, referent als dos darrers exercicis disponibles amb un mínim de 40.000 euros

I, perquè consti, sign aquesta declaració.

.................. .................... de .......................... de 202_

 

(firma i segell de l'empresa)

 

ANNEX 3 Solvència tècnica

…………………………………………………………………….., en nom propi, o com a ………………………………………………… (assenyalar les facultats de representació: administrador/a, únic/a, apoderat/ada) de l'empresa ……………………................., declar, sota la meva responsabilitat, com a sol·licitant del servei d'acompanyament d'emancipació per a joves de 18 a 25 anys que han estat tutelats per l'Administració, que acredit la meva solvència tècnica mitjançant una declaració de mitjans personals, materials i d'experiència destinats a la realització d'aquest servei.

I, perquè consti, sign aquesta declaració.

.................. .................... de .......................... de 202..

(firma i segell de l'empresa)

 

 

3.1.DECLARACIÓ DE MITJANS PERSONALS

Relació de personal tècnic superior i mitjà al servei de l'empresa

Nom i llinatges

Títol acadèmic

Grup de cotització

Anys d'experiència

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INSTRUCCIONS

S'hi ha de detallar el personal tècnic professional de grau superior i mitjà, amb un títol reconegut oficialment per l'Administració, al servei exclusiu de l'empresa i afiliats a la Seguretat Socials en el règim que correspongui.

Els facultatius estrangers només es consideraran en el cas que tenguin convalidats per al treball els seus títols professionals.

En el grup de cotització s'ha de fer constar el grup de cotització corresponent d'acord amb l'informe de la vida laboral de l'empresa i, si no hi figura, la relació jurídica amb l'empresa.

Personal en plantilla no titulat

Categoria professional

Nombre de treballadors

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.2. DECLARACIÓ DE MITJANS MATERIALS

Edificis en propietat i en règim d'arrendament

Adreça

Telèfon

Superfície (m⊃2;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dades de l'equipament material i dels mitjans auxiliars de treball

Nre. d'unitats

Tipus de màquina

Model

Preu d'adquisició

Valor actual estimat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INSTRUCCIONS

En els apartats d'Edificis en propietat i en règim d'arrendament i Dades de l'equipament material i dels mitjans auxiliars de treball cal indicar els mitjans materials a disposició de l'empresa per a l'execució del servei. En l'apartat de valor actual estimat de la maquinària s'ha d'indicar el valor que correspongui realment, tenint en compte el seu estat de conservació i, per tant, l'ús que se'n pot fer.

3.3. DECLARACIÓ D'EXPERIÈNCIA

Facturació anual del serveis prestats els últims 3 anys

Any

Import anual

 

 

 

 

 

 

Patrimoni net de l'empresa dels últims 3 anys

Patrimoni net

Any

 

 

 

 

 

 

INSTRUCCIONS

La facturació anual dels serveis prestats fa referència a l'import anual de treballs duts a terme per l'empresa els últims 3 anys.

Pel que fa al patrimoni net s'ha d'emplenar d'acord amb els balanços dels comptes anuals dels tres últims anys.