Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE PALMA
PATRONAT MUNICIPAL DE L'HABITATGE I REHABILITACIÓ INTEGRAL DE BARRI
Núm. 144763
Aprovació de la convocatòria i de les bases que han de regir el procés de provisió de llocs de feina de Caps d’Àrea del Patronat Municipal de l´Habitatge i Rehabilitació Integral de Barris amb personal laboral fix d’aquest mateix organisme públic, mitjançant el procediment de concurs de mèrits
La Junta de Govern de l'Ajuntament de Palma, per Acord JGL_20230215_01_U025 de 15 de febrer de 2023 i JGL_20230222_01_U026 de 22 de febrer de 2023, ha acordat el següent:
PRIMER.- Aprovar les bases que han de regir el procés de provisió de llocs de feina dels referits Caps d'Àrea del Patronat Municipal de l´Habitatge i Rehabilitació Integral de Barris amb personal laboral fix d'aquest mateix organisme públic, mitjançant el procediment de concurs de mèrits, que s'adjunten com annex al present acord.
SEGON.- Aprovar la convocatòria del procés de provisió de llocs de feina dels referits Caps d' Àrea del Patronat Municipal de l´Habitatge i Rehabilitació Integral de Barris amb personal laboral fix d'aquest mateix organisme públic, mitjançant el procediment de concurs de mèrits (tancat).
TERCER.- Autoritzar la despesa que, en concepte de retribucions anuals i quotes patronals, implica l'anterior convocatòria i que ascendeix a un total de 223.217,16 €, amb càrrec a les aplicacions pressupostàries 00.15210.13000 i 00.15210.16000, del pressupost del Patronat per al 2023.
QUART.- Donar compte de la present resolució al proper Consell Rector que es dugui a terme.
QUINT.- Procedir a la seva publicació en el Bolletí Oficial de les Illes Balears.
Contra la convocatòria i les presents bases, que exhaureixen la via administrativa, es pot interposar per part de les persones interessades recurs de reposició davant el mateix òrgan que les hagi aprovat, conformement al que disposa l'article 123 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d'un mes comptat des de l'endemà de la seva publicació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s'hagi resolt el de reposició.
El recurs de reposició potestatiu s'ha de presentar al registre general d'aquest Patronat o a les dependències a què es refereix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, abans esmentada, i es considerarà desestimat quan no s'hagi resolt ni notificat la resolució, en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà de la seva interposició. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.
En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, conformement al que estableix l'article esmentat anteriorment, i els 45 i següents de la llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la publicació al BOIB. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.
Palma, a la data de la signatura electrònica (23 de febrer de 2023)
La regidora de l'Àrea de Model de Ciutat, Habitatge Digne i Sostenibilitat Neus Truyol Caimari
BASES DEL CONCURS PER A LA PROVISIÓ DE LLOCS DE TREBALL DELS CAPS D´ÀREA DEL PATRONAT MUNICIPAL DE L´HABITATGE I REHABILITACIÓ INTEGRAL DE BARRIS
PRIMERA. Objecte de la convocatòria
L'objecte de la present convocatòria és la provisió de diversos llocs de feina, vacants i dotats pressupostàriament, del Patronat Municipal de l´Habitatge i Rehabilitació Integral de Barris (en endevant PMHRIBA) amb personal laboral d'aquest organisme públic, mitjançant el procediment de CONCURS DE MÈRITS previst a l'article 79, en relació amb l´article 83, del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 de octubre, , pel qual s´aprova el text refós de la Llei de l´Estatut Bàsic del Empleat Públic, així com els articles 75 i següents de la Llei de Funció Pública de les Illes Balears en allò que resulti d´aplicació.
Els llocs de feina objecte de la present convocatoria són els següents:
Per poder prendre part en aquesta convocatòria els aspirants hauran de complir els següents requisits en la data d'expiració del termini d'admissió d'instàncies:
El personal laboral en situació d'excedència voluntària per interès particular pot participar en aquesta convocatòria si du més de dos anys en aquesta situació, i ha de consignar expressament en la sol·licitud que vol reingressar al servei actiu.
El personal laboral titular d'un lloc de treball només pot participar en aquesta convocatòria si s'han complert com a mínim dos anys des de la seva contractació, o el temps mínim de permanencia indicat en la convocatoria.
Per poder optar a un lloc de feina, les persones interessades han de complir el requisits del lloc en qüestió. En cas que s'exigeixi alguna o algunes titulacions o bé uns altres requisits, cal posseir aquesta titulació o titulacions i complir altres requisits.
SEGONA. Instàncies.
Les instàncies es presentaran al Registre General d'aquest organisme públic en el termini de quinze dies hàbils, comptats a partir del següent al de la publicació d'aquest anunci al BOIB.
També es poden presentar en qualsevol de les formes previstes a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú.
En cas que s'hagi presentat més d'una sol·licitud, si hi ha dubtes sobre l'ordre de preferència consignat per la persona interessada, la Comissió Tècnica de Valoració ha de prendre en consideració l'ordre en què s'indiquen els llocs de treball en la sol·licitud amb el darrer nombre de registre d'entrada.
TERCERA. Acreditació dels requisits i mèrits.
Els requisits i els mèrits de totes les persones candidates han d'estar referits a la data en què acaba el termini per presentar sol·licituds.
Els requisits i els mèrits corresponents al personal del Patronat, s'han d'acreditar en la forma següent:
a) Els requisits s'acrediten amb els documents que consten en l'expedient personal.
b) L´Administració ha d'incorporar d'ofici en l'expedient del concurs un extracte dels mèrits que figuren en l'expedient personal de cada persona aspirant, amb referència al darrer dia del termini per a la presentació de sol·licituds.
c) A l'efecte de tenir la informació necessària per participar en aquesta convocatòria, el personal laboral que vulgui comprovar les dades que figuren en el seu expedient en pot sol·licitar un extracte per conèixer els requisits i els mèrits que hi figuren i, si pertoca, per aportar al Registre de Personal i Informàtica, abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, la documentació que no hi consti i que considerin adient per a la seva constància en el procediment del concurs. Als esmentats efectes es podran consultar les dades del full de servei que constarà al portal del personal.
d) Això no obstant, les persones candidates han d'acreditar el compliment dels requisits i dels mèrits al·legats que no són susceptibles d'inscripció en l'expedient personal mitjançant documents originals o copia autèntica dels certificats o títols corresponents, els quals s'han d'adjuntar a la sol·licitud (serveis prestats en altres Administracions com a personal funcionari o personal laboral , expedit per l'Administració corresponent, amb l'expressió de la data d'inici i d'acabament, el cos, l'escala o l'especialitat i el nivell del lloc ocupat).
e) Les persones interessades també poden adjuntar a la sol·licitud l'original o còpia autèntica de la documentació que consideren pertinent per completar o aclarir aquells certificats o títols que figuren en l'expedient personal o que han acreditat amb la sol·licitud, quan pertoqui, i que poden plantejar dubtes a la Comission Tècnica sobre la procedència de valorar-los.
La data límit per a l'al·legació dels mèrits i la presentació dels documents relatius a aquests serà la de finalització del termini de presentació de sol·licituds. Els mèrits adduïts i no justificats pels aspirants en la forma indicada no seran valorats.
Els documents acreditatius dels mèrits presentats podran ser retirats pels aspirants en el termini de tres mesos comptats des de l'endemà que la resolució definitiva del procediment esdevingui ferma. Encas contrari seran destruïts.
En cas de convocatòries múltiples, els aspirants hauran d'indicar a la sol·licitud l'ordre de preferència als llocs de treball convocats. La seva omissió, després del requeriment d'esmena per 10 dies, suposarà l'exclusió de l'aspirant al concurs.
QUARTA.- Persones amb discapacitat.
Les persones interessades en participar en el concurs amb alguna discapacitat reconeguda davant l'Administració poden instar en la sol·licitud de llocs de treball vacants que s'adapti el lloc o llocs de feina sol·licitats que no suposi una modificació substancial del context de l'organització.
L'Administració ha de demanar a la persona interessada la informació que consideri necessària, com també el dictamen dels òrgans tècnics de què disposa, sobre la procedència de l'adaptació i sobre la compatibilitat d'aquesta amb les tasques i les funcions del lloc en concret.
En la resolució que posa fi al concurs de mèrits s'ha de resoldre, així mateix, sobre l'adaptació sol·licitada del lloc o llocs de treball de què es tracti.
CINQUENA.- Llistes de persones admeses i excloses
En haver finalitzat el termini per presentar sol·licituds, l´òrgan competent, ha de dictar una resolució per la qual aprova i fa pública la llista provisional de persones admeses i excloses del concurs o d'alguns dels llocs convocats, amb expressió de la causa d'exclusió per a cada persona i lloc de feina.
La relació de les persones admeses i excloses s'exposarà en el taulell d'anuncis electrònic de l'Ajuntament de Palma i els seus organismes municipals i a l'apartat d'oferta pública de feina de la pàgina web del PHRIBA https://patronathabitatge.palma.cat . La relació d'exclosos es publicarà al BOIB.
En tot cas, amb la finalitat d'evitar errors, i si se'n produeixen, possibilitar-ne l'esmena dins el termini i en la forma escaient, les persones interessades han de comprovar no només que no figuren en la relació de persones excloses sinó, a més, que els seus noms consten en la relació pertinent de persones admeses.
Per esmenar el possible defecte o acompanyar els documents que siguin preceptius, les persones excloses o omeses disposaran d'un termini de 10 dies hàbils, comptadors des de la
publicació de la relació indicada en el BOIB. De no presentar-se esmenes la llista esdevindrà definitiva.
SISENA. Comissió Tècnica de Valoració.
La Comissió Tècnica de Valoració ha d'estar formada per:
En la composició de la Comissió Tècnica de Valoració, amb incidència especial en els càrrecs més representatius (presidència i secretaria), s'ha de procurar respectar el principi de presencia equilibrada de dones i homes, sempre que això no impliqui vulnerar els principis de professionalitat i especialització dels seus membres. En aquest sentit, en els col·lectius en què, tradicionalment, hi hagi una infrarepresentació de la dona, s'ha de procurar, de manera especial, que se n'incrementi el nombre, llevat que per raons fundades i objectives, degudament motivades, no es pugui fer efectiva la mesura. A aquest efecte, s'ha de desagregar la informació sobre el sexe dels membres dels tribunals i de les comissions de valoració.
D'entre les persones que són vocals (excepte les que són vocals en representació sindical), la comissió ha de designar, en la primera sessió, la que ha d'actuar com a secretari o secretària, la qual pot ser substituïda, en cas d'absència a alguna de les sessions de la Comissió, per qualsevol altra de les persones vocals que hi assisteixin.
Per a cada membre de la Comissió Tècnica de Valoració (president o presidenta i vocals) s'ha de designar una persona titular i una de suplent.
Les persones que són membres de la Comissió Tècnica de Valoració, incloses les persones representants sindicals, han de pertànyer, en tot cas, com a funcionaris de carrera o personal laboral, a un grup de titulació igual o superior a la que s'exigeix per ingressar en els cossos o les escales als quals corresponen els llocs de treball de la seva comissió.
Les persones que són membres de la Comissió Tècnica de Valoració s'han d'abstenir de formar-ne part si hi concorren els motius d'abstenció que preveuen els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.
Perquè la Comissió Tècnica de Valoració es constitueixi vàlidament, a l'efecte de dur a terme les sessions, les deliberacions, les valoracions, les puntuacions i la presa d'acords, es requereix sempre la presència del president o de la presidenta i del secretari o de la secretària, i que hi siguin presents la majoria de persones que en són membres, titulars o suplents.
Les funcions bàsiques de la Comissió Tècnica de Valoració són les següents:
a) Valorar els mèrits que al·leguen i acrediten les persones candidates en la forma que estableix aquesta convocatòria per als llocs objecte de provisió. A aquest efecte, la comissió pot reclamar formalment de les persones interessades els aclariments o, si pertoca, la documentació addicional que considera necessària a l'efecte de disposar dels elements de judici necessaris per valorar els mèrits que les persones interessades han al·legat i han acreditat en la forma que estableix la convocatòria.
b) Elaborar una llista en la qual, per ordre de puntuació, han de figurar totes les persones candidates i les puntuacions obtingudes per a cada lloc de treball i cada apartat dels mèrits.
c) Fer la proposta, per a cada lloc de treball inclòs en la convocatòria, del nomenament de la persona candidata que hagi obtingut la puntuació més alta.
La Comissió Tècnica de Valoració pot sol·licitar a l'òrgan competent que designi persones assessores perquè, en qualitat d'expertes, amb veu però sense vot, els prestin suport tècnic.
La Comissió Tècnica de Valoració ha de puntuar els diversos mèrits que al·leguen i acreditin les persones candidates. El secretari o la secretària de la Comissió ha de signar els fulls de baremació dels mèrits, si bé totes les persones que en són membres han de donar la conformitat a l'acta a la qual s'adjunten els fulls de baremació.
El secretari o la secretària ha d'estendre una acta de totes les sessions de la Comissió Tècnica de Valoració que, en acabar la sessió o abans de començar-ne la següent, han de signar totes les persones que en són membres i hi hagin assistit.
Si alguna persona que és membre d'una comissió no vol signar l'acta, se n'ha de deixar constància a l'acta, la qual es donarà per vàlida sense la seva signatura.
Quan a una Comissió li resulti necessari aplicar criteris d'interpretació de les bases per valorar determinats mèrits, en aplicació de la denominada discrecionalitat tècnica, aquests criteris s'han d'indicar clarament en l'acta de la sessió en què s'han acordat.
Les persones que són membres de la Comissió Tècnica de Valoració poden fer constar a l'acta el seu vot contrari a l'acord i els motius que el justifiquen, i fins i tot el sentit del seu vot favorable.
Qualsevol persona que sigui membre de la Comissió Tècnica de Valoració té dret a sol·licitar la transcripció íntegra de la seva intervenció o proposta, sempre que aporti, en el mateix moment o en el termini que indiqui el president o la presidenta un escrit que contengui fidelment la intervenció o la proposta.
Quan es consideri necessari per exercir les funcions pròpies dels membres de la Comissió Tècnica de Valoració, en el cas que el volum de la seva tasca ho requereixi, l´òrgan competent pot acordar, consultades les àrees afectades, la comissió de serveis d'atribució temporal de funcions.
SETENA.- Barem de mèrits.
Els mèrits a valorar en aquest concurs seran els que se nomenaran a continuació, els quals fan referència a la data d'expiració del termini d'admissió d'instàncies.
El concurs de mèrits és independent per a cada lloc de feina.
S'ha de computar, a l'efecte de valorar el treball desenvolupat i els mèrits corresponents, el temps que les persones candidates hagin estat en les situacions d'excedències, reduccions de jornada, permisos o altres beneficis relacionats amb la maternitat o paternitat i per raó de guarda legal o cura de familiars.
En cas d'empat en la puntuació total obtinguda, aquest s'ha de dirimir amb la puntuació atorgada conjuntament amb els mèrits de consideració necessària i, en cas de persistir la igualtat, s'ha d'atorgar el lloc de treball a la persona candidata amb més antiguitat en el Patronat. Si encara persisteix l'empat, s'ha d'adjudicar el lloc de treball a la persona que que acredita més antiguitat en altres Administracions.
Això no obstant, si hi ha una infrarepresentació de dones, en cas d'empat s'ha de seleccionar la dona, llevat que concorrin en l'altra persona candidata circumstàncies que no siguin discriminatòries per raó de sexe i que justifiquin que no s'apliqui la mesura, com ara la pertinença a altres col·lectius amb dificultats especials per a l'accés al treball, una vegada considerades objectivament totes les circumstàncies concurrents en les persones candidates d'ambdós sexes amb l'informe previ de l'Institut Balear de la Dona.
En el cas que siguin dues o més dones, s'han d'atendre els criteris generals indicats anteriorment.
1. Antiguitat.
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 10 punts.
Es valorarà el temps de serveis prestats i reconeguts en l'Administració Pública, d'acord amb la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement de serveis previs a l'Administració Pública, amb la puntuació de 0,03 punts per mes, així també com a personal laboral.
2. Coneixement de llengües.
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 5,5 punts.
2.1- Coneixements de llengua catalana.
Es valoraran els certificats expedits per l'EBAP i els expedits o homologats per la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats o els que hagi declarat equivalents relacionats amb els nivells que s'indiquen a continuació, fins una puntuació màxima de 3 punts:
Només es valorarà el certificat del nivell més alt que s'acrediti, a més del certificat de nivell de coneixements de llenguatge administratiu, la puntuació del qual s'acumularà a la de l'altre certificat que s'acrediti.
En el cas que es presentin dubtes sobre la validesa d'algun certificat o sobre la puntuació que s'hi ha d'atorgar, es pot sol·licitar un informe de la Direcció General de Política Lingüística de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats.
2.2.- Coneixements d'altres llengües.
Es valoraran els certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial de les escoles oficials d'idiomes, de les universitats, de l'EBAP o escoles d'Administració Pública, d'acord amb els criteris de puntuació que s'indiquen a continuación, fins a una puntuació máxima de 2,50 punts.
Altres certificats del Marc comú europeu considerats equivalents que es valoren amb la mateixa puntuació que els certificats de les escoles oficials d'idiomes:
Anglès Puntuació
A1 0,25
A2 Certificat de nivell bàsic EOI
KET (Key English Test). Cambridge University
ISE 0 (Integrated Skills in English). Trinity College London 0,50
B1 Certificat de nivell intermedi EOI (= certificat de nivell elemental)
PET (Preliminary English Test). Cambridge University
ISE I (Integrated Skills in English). Trinity College London 1
B2 Certificat de nivell avançat EOI (= certificat de nivell superior; certificat d'aptitud)
Diplomat universitari especialista llengua anglesa (mestre o altres)
FCE (First Certificate in English). Cambridge University
ISE II(Integrated Skills in English). Trinity College London 1,50
C1 CAE (Certificate in Advanced English). Cambridge University
ISE III (Integrated Skills in English). Trinity College London 1,75
C2 Llicenciat en filologia anglesa
Llicenciat en traducció i interpretació: llengua inglesa
CPE (Certificate of Proficiency in English). Cambridge University
ISE IV (Integrated Skills in English). Trinity College London 2
Francès Puntuació
A1 DELF (diplôme d'études en langue française) A1 0,25
A2 Títol de nivell Elemental EOI
DELF A2 0,50
B1 Títol de nivell intermedi EOI (= certificat de nivell elemental)
DELF B1 1
B2 Títol de nivell avançat EOI (= certificat de nivell superior; certificat d'aptitud)
Diplomat universitari especialista llengua francesa (mestre o altres)
DELF B2 1,50
C1 DALF (diplôme approfondi de langue française) C1 1,75
C2 Llicenciat en filologia francesa
Llicenciat en traducció i interpretació: llengua francesa
DALF C2 2
Alemany Puntuació
A1 Europäisches Sprachenzertifikat Deutsch A1
Start Deutsch 1 0,25
Títol de nivell elemental EOI
A2 Europäisches Sprachenzertifikat Deutsch A2
Start Deutsch 2 0,50
B1 Títol de nivell intermedi EOI (= certificat de nivell elemental)
Europäisches Sprachenzertifikat Deutsch B 1
Zertifikat Deutsch 1
B2 Títol de nivell avançat EOI (= certificat de nivell superior; certificat d'aptitud)
Diplomat universitari especialista llengua alemanya (mestre o altres)
Deutsche Sprachprüfung für den Hochschulzugang Stufe 1 (DSH-1)
Europäisches Sprachenzertifikat Deutsch B2
Goethe-Zertifikat B2
Test Deutsch als Fremdsprache (TestDaF) – TDN 3 1,50
C1 Deutsche Sprachprüfung für den Hochschulzugang Stufe 2 (DSH-2)
Europäisches Sprachenzertifikat Deutsch C1
Goethe-Zertifikat C1
Zentrale Mittelstufenprüfung (ZMP) 1,75
C2 Llicenciat en filologia alemanya
Llicenciat en traducció i interpretació: llengua alemanya
Deutsche Sprachprüfung für den Hochschulzugang Stufe 3 (DSH-3)
Europäisches Sprachenzertifikat Deutsch C2
Kleines Deutsches Sprachdiplom (KDS)
Zentrale Oberstufenprüfung (ZOP) 2
Es poden valorar simultàniament llengües diferents, amb els criteris esmentats.
En el cas que es presentin dubtes sobre la validesa d'algun certificat, equivalència de nivells o sobre la puntuació que s'hi ha d'atorgar, es podrà sol·licitar un informe de l'Escola Balear d'Administració Pública o de l'Escola Oficial d'Idiomes.
Per a una mateixa llengua només es valora el nivel superior dels acreditats. A l'efecte d'establir la valoració que correspon a cada lloc de treball, es considera que els certificats d'un nivell de coneixements d'un idioma acrediten els coneixements dels nivells inferiors.
Quan els coneixements d'una llengua són un requisit del lloc de treball, es valoren els nivells superiors al que estigui establert com a requisit.
En cas de presentar més d'un títol o certificació del mateix idioma tan sols es valorarà el de major puntuació.
3. Estudis acadèmics oficials.
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 6 punts.
Criteri A: Titulacions relacionades:
Criteri B: Titulacions no relacionades:
Criteris d'aplicació:
En el nivell/s en el qual s´adscriu el lloc en qüestió:
4. Formació.
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 15 punts.
Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris impartits i/o reconeguts per l'Escola Municipal de Formació, l'Institut Nacional d'Administració Pública (INAP), l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), l'Administració de l'Estat, l'autonòmica o la local, les universitats i les escoles tècniques, o els homologats per qualsevol d'aquestes institucions.
Es valoren en tots els casos els següents cursos:
La resta de cursos, que en tot cas només poden haver estat impartits per alguna de les institucions indicades al començament, es valoraran si es troben relacionats amb les funcions pròpies del lloc de feina.
Tampoc es valoraran les assignatures encaminades a l'obtenció de les titulacions acadèmiques, ni els cursos de doctorat ni la impartició d'assignatures com a professor associat a la universitat.
Als cursos dels quals no s'acrediti el nombre d'hores, se'ls assignarà la puntuació mínima (1 hora) a no ser que hi figuri el nombre de crèdits. En aquest cas 1 crèdit equivaldrà a 10 hores de formació.
La puntuació dels cursos és la següent:
Quan el certificat no en faci menció expressa del caràcter d'assistència o d'aprofitament, o no se n'acrediti aquest, es valorarà com d'assistència.
L'assistència a un curs o la seva impartició només es pot valorar una vegada.
5. Publicacions.
La puntuació màxima per aquest apartat és d'1,5 punts.
Es valoren les publicacions amb ISBN, ISSN o dipòsit legal sobre estudis o treballs en mitjans especialitzats, científics, tècnics o professionals sobre matèries o temes relacionats directament amb les funcions del lloc sol·licitat, i d'acord amb els criteris que a continuació s'expressen:
No se valoren els treballs que es facin a les tasques diàries en el lloc de treball.
6. Comissió de serveis forçosa i en atribució temporal de funcions.
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 0,6 punts.
En aquest apartat es valora la prestació de serveis mitjançant una comissió de serveis forçosa o una comissió de serveis en atribució temporal de funcions.
Al personal qui s'adjudiqui una d'aquestes comissions se li valorarà el temps que romangui en aquesta situació amb 0,025 punts per mes complet.
Aquest mèrit s'ha d'acreditar mitjançant l'aportació de la corresponent resolució.
Per a l'adjudicació del lloc de treball de prefectura els aspirants hauran d'obtenir una puntuació mínima de 15 punts i la puntuació màxima que es pot obtenir en aquesta fase de concurs serà de 38´6 punts.