Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE CALVIÀ

INSTITUT MUNICIPAL D'EDUCACIÓ I BIBLIOTEQUES

Núm. 131322
Convocatòria d’una borsa de treball de tècnic/a superior, de caràcter laboral, pel sistema de concurs, de l'Institut Municipal d'Educació i Biblioteques de Calvià (IMEB-Calvià)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Consell Rector de l'IMEB en data 15 de febrer de 2023 aprovà les bases de la convocatòria per constituir una borsa de treball de tècnic/a superior del IMEB-Calvià

CONVOCATÒRIA D'UNA BORSA DE TREBALL DE TÈCNIC/A SUPERIOR, DE CARÀCTER LABORAL, PEL SISTEMA DE CONCURS, DE L'INSTITUT MUNICIPAL D'EDUCACIÓ I BIBLIOTEQUES DE CALVIÀ (IMEB-CALVIÀ)

Vistes les necessitats organitzatives d'aquest organisme autònom, s'ha de convocar una borsa de treball de Tècnic/a Superior, de caràcter laboral, pel sistema de concurs.

1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA:

L'objecte d'aquesta convocatòria és la selecció de personal per a integrar una borsa de treball de Tècnic/a Superior per a cobrir vacants, substituir a personal que conforma la plantilla i que té reserva de plaça i/o de lloc de treball, o bé a fi de cobrir de manera eventual necessitats d'aquest organisme autònom.

El procés de selecció es durà a terme mitjançant concurs. A aquest efecte, la Comissió Tècnica de Valoració durà a terme l'avaluació dels mèrits degudament acreditats per les persones aspirants que hagin presentat els requisits previstos a la base tercera.

2. DRETS D'ACCÉS AL PROCÉS SELECTIU:

22,00 € (Ordenança fiscal publicada en el BOIB núm. 139, de data 22.09.2012)

3. REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS:

a) Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra en els casos que, segons l'article 56 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la llei de l'Estatut de l'Empleat públic, permeti l'accés a l'ocupació pública.

En aquest últim cas, per a les persones aspirants que no posseeixin la nacionalitat espanyola i del seu origen no es desprengui el coneixement de la llengua castellana, s'ha d'acreditar el coneixement de la mateixa mitjançant l'aportació del diploma d'espanyol com a llengua estrangera, regulat en el RD 1137/2002, de 31 d'octubre, o del certificat d'aptitud d'espanyol per a estrangers, expedits per les escoles oficials d'idiomes o mitjançant l'acreditació d'estar en possessió d'una titulació acadèmica espanyola expedida per l'òrgan oficial competent en el territori espanyol, o bé mitjançant la superació d'una prova específica que acrediti que posseeix el nivell adequat de comprensió i expressió oral i escrita en aquesta llengua.

b) Tenir 16 anys i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.

c) No haver estat separada, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitada de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, o per a l'Administració Pública, en el cas que hagi estat separada, inhabilitada o comiat disciplinàriament.

En el cas de nacionals d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitada o en situació equivalent, no haver estat sotmesa a sanció disciplinària o equivalent que li impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

d) No sofrir malaltia o defecte físic que impedeixi l'acompliment de les corresponents funcions. No obstant l'anterior, cas que la persona aspirant tingui acreditat un grau de discapacitat igual o superior al 33 per 100, haurà de presentar un certificat de l'equip oficial de valoració de discapacitat de l'entitat competent que acrediti les condicions d'aptitud per al desenvolupament de les funcions corresponents al lloc de treball convocat.

e) No estar incurs en causa d'incompatibilitat.

f) Titulació acadèmica: Grau o llicenciatura en Dret, Ciències Jurídiques de les administracions públiques, Ciències Polítiques i de l'Administració, Administració i Direcció d'Empreses, Empresarials, Econòmiques, o títols equivalents.

g) Coneixements de la llengua catalana, nivell B2, que s'acreditarà formalment mitjançant el corresponent certificat expedit pel Govern Balear o títol, diploma o certificat equivalent segons l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març de 2013).

h) Haver satisfet la taxa per optar a les proves de selecció de personal. D'acord amb l'article 5 de l'ordenança reguladora de la citada taxa, estan exemptes del pagament de la citada taxa les persones amb una minusvalidesa igual o superior al 33%. Als membres de famílies nombroses que tinguin reconeguda tal condició, se'ls aplicarà una reducció de la quota del 50%, d'acord amb la Llei 40/2003, de 18 de novembre.

Les situacions susceptibles d'exempció s'hauran d'acreditar excepte que indiqui en la sol·licitud de participació que autoritza a l'IMEB perquè ho comprovi per mitjans electrònics. Aquesta taxa es pot abonar en el compte ES09 2100 8009 1113 0010 8884. Aquest pagament ha d'estar clarament identificat (dades de la persona interessada i convocatòria), per tal que l'IMEB pugui comprovar aquest requisit per mitjans electrònics.

No obstant l'anterior:

-Pel que fa al requisit de l'apartat d), si la persona té acreditat un grau de discapacitat igual o superior al 33 per 100, haurà de presentar, d'acord amb la normativa vigent, un certificat de l'equip oficial del Servei de Valoració i Orientació de la Discapacitat i la Dependència de les Illes Balears o servei homòleg, que acrediti les condicions personals d'aptitud per a l'exercici de les funcions corresponents al lloc de treball al qual aspira.

-Pel que fa als requisits dels apartats f) Titulació acadèmica i g) Coneixements de la llengua catalana, d'acord amb allò que disposa l'article 28 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, l'IMEB-Calvià farà la comprovació, sempre que sigui possible, mitjançant consulta a les plataformes electròniques d'intermediació de dades o altres sistemes electrònics habilitats a aquest efecte, tret que la persona interessada s'oposi expressament. En cas d'oposició expressa, la persona interessada haurà d'aportar la documentació que acrediti aquests requisits.

Si en qualsevol moment del procés selectiu, la Comissió Tècnica de Valoració tingués coneixement que alguna persona aspirant no compleix un o varis dels requisits exigits en aquesta convocatòria, amb audiència prèvia de la persona interessada, haurà de proposar-ne l'exclusió a la presidenta de l'Institut Municipal d'Educació i Biblioteques de Calvià, i se li comunicarà, als efectes oportuns, les inexactituds o falsedats consignades per la persona aspirant en la sol·licitud d'admissió.

Amb anterioritat a la formalització del contracte de treball, la persona interessada haurà de fer constar la manifestació de no venir exercint cap lloc o activitat en el sector públic delimitat per l'article 1 de la Llei 53/1984, i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. En el cas de realitzar activitat privada haurà de declarar-lo en el termini de deu dies des de la signatura del contracte de treball, amb la finalitat d'adoptar sobre aquest tema acord de compatibilitat o incompatibilitat per part del Plenari de la Corporació.

Per ser admeses només cal que les persones aspirants manifestin en les seves sol·licituds de participació que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides, referides sempre a la data d'expiració del termini de presentació d'instàncies.

4. PROTECCIÓ DE DADES PERSONALS

De conformitat amb el que es disposa en el Reglament General de Protecció de Dades (UE) 2016/679 i en la normativa espanyola relativa a la protecció de dades personals, posem en el seu coneixement que:

1.- El responsable del tractament de les seves dades de caràcter personal és l'Institut Municipal d'Educació i Biblioteques (IMEB) amb NIF Q-0700491-D, adreça carrer Julià Bujosa Sans, Batle núm. 1, CP: 07184, Calviá, Illes Balears, telèfon de contacte: 971 139 139 i correu electrònic imeb@calvia.com.

2.- Les dades de contacte del delegat de Protecció de Dades del IMEB són: dpd@calvia.com.

3.- La finalitat amb la qual es tracten les seves dades és la tramitació i gestió de la seva participació en una borsa d'ocupació de la categoria Tècnic/a Superior.

4.- La base legal per al tractament de les dades facilitades, tant en la sol·licitud com en la documentació que pugui ser adjuntada, es basa en l'article 6.1.c) del Reglament General de Protecció de Dades, compliment d'una obligació legal i en l'art. 6.1.e) compliment d'una missió realitzada en interès públic sobre la base de:

-Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local.

-Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de Balears.  -Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors.

-Quan escaigui, Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic.

-Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. -Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern. 5.- La informació es conservarà d'acord amb els criteris i terminis establerts en la Llei 15/2006, del 17 d'octubre, d'arxius i patrimoni documental de les Illes Balears.

6.- Cessions de dades previstes: les dades personals podran ser comunicats en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en la pàgina web de l'entitat seguint les instruccions emanades de la Disposició addicional setena de la Llei orgànica de Protecció de Dades i Garantia de drets digitals en relació amb la identificació dels interessats en les notificacions per mitjà d'anuncis i publicacions d'actes administratius.

No estan previstes altres comunicacions ni transferències internacionals de dades personals, excepte obligació legal.

7.- Podrà exercitar, en els casos i formes prevists en la legislació vigent, els drets d'accés, rectificació, supressió, limitació del tractament, oposició i portabilitat, mitjançant registre presencial, en el Servei d'Atenció al Ciutadà de l' IMEB-Calvià, carrer Juliá Bujosa Sans Batle, num 1, Calvià o telemàticament a través de la seu electrònica:

  • http://www.calvia.com/web/plantilles/jstl/sede/plt/sede.plt?kpagina=966&kidioma=2&knode=692

8.- Si en l'exercici dels seus drets no ha estat degudament atès, podrà presentar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades, C/ Jorge Juan, 6, 28001 Madrid – Seu electrònica: sedeagpd.gob.es. Amb caràcter previ i potestatiu, pot posar-se en contacte amb el Delegat de Protecció de Dades en dpd@calvia.com.

5. PROCÉS DE SELECCIÓ

El procés de selecció consisteix en una fase de concurs. Dels resultats definitius de la fase de concurs es derivarà una llista de reserva, ordenada segons la puntuació obtinguda per totes les persones aspirants.

5.1. FASE DE CONCURS

La Comissió Tècnica de Valoració valorarà els mèrits degudament acreditats per les persones aspirants que hagin acreditat els requisits prevists en la base tercera, la qual cosa es farà segons el següent barem de mèrits:

A) EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL

A)1) Serveis prestats en qualsevol administració pública, sempre que es trobin dins de l'àmbit d'aplicació de la Llei 70/1978, de Reconeixement de serveis previs en l'Administració Pública, exercint funcions de naturalesa o contingut tècnic anàleg als de la plaça convocada: 0,05 punts per mes complet i, en cas de períodes inferiors en un mes, es calcularà la part proporcional sobre 30 dies, excepte els serveis prestats en organismes públics que es regeixen en general pel Dret Privat, que es valoraran d'acord amb el que disposa l'apartat següent.

No es valoraran els serveis prestats com a personal eventual, d'acord amb el que s'estableix en l'article 12.4 del TREBEP.

A)2) Serveis prestats en empreses públiques o en entitats de dret públic sotmeses amb caràcter general al Dret Privat, o en consorcis del sector públic, o en fundacions del sector públic que es puguin considerar incloses dins de l'àmbit d'aplicació de la llei 70/1978 i de l'article 2.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques , exercint funcions de naturalesa o contingut anàleg als de la plaça convocada: 0,04 punts per mes complet i en cas de períodes inferiors en un mes, es calcularà la part proporcional sobre 30 dies.

A)3) Serveis prestats en una empresa privada o pública no enquadrada en l'apartat A) 2), o mitjançant assistència tècnica en l'exercici lliure de la professió, exercint funcions de naturalesa o de contingut anàlegs als de la plaça convocada: 0,03 punts per mes complet i en cas de períodes inferiors en un mes, calculant la part proporcional sobre 30 dies.

La puntuació màxima d'aquest apartat A) és de 9 punts.

Forma d'acreditació: en tots els casos mitjançant certificat de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social, i amb les següents especificacions:

1.- En administració pública, empresa pública, entitats de dret públic o consorcis del sector públic: mitjançant certificat expedit per l'òrgan competent de l'Administració o sector de què es tracti.

2.- En empresa privada o pública no enquadrada en l'apartat A) 2): bé mitjançant certificació d'empresa en la qual s'indiqui la data d'alta i baixa en aquesta, categoria professional, tipus de contracte i, si escau, funcions exercides, o bé mitjançant contracte de treball.

Excepcionalment, per al cas d'extinció de l'empresa on es van prestar serveis, s'aportaran els documents originals o fotocòpies que justifiquin de manera fefaent les dades indicades anteriorment.

3.-En l'exercici lliure de la professió: mitjançant certificat d'alta de l'IAE i, en el seu cas, de la baixa, amb indicació de la classificació de l'activitat, així com certificat del Col·legi Professional mitjançant el qual s'acrediti l'exercici efectiu de la professió; per a períodes anteriors a 01/01/1992, s'haurà d'aportar Llicència Fiscal i certificat del Col·legi Professional mitjançant el qual s'acrediti l'exercici efectiu de la professió.

Si del certificat aportat per la persona aspirant no es desprengués clarament la naturalesa de l'empresa, a l'efecte d'aplicar la baremació de l'apartat A) 2) o A) 3), s'aplicarà la puntuació de l'apartat A) 3).

B) CONEIXEMENTS ORALS I ESCRITS DE CATALÀ

Es valoren com a mèrit d'acord amb la següent escala:

  • Certificat de nivell C1:: 1,00 punt
  • Certificat de nivell C2 1,50 punts
  • Certificat de llenguatge administratiu (LA): 0'50 punts

Cas que la persona aspirant acrediti la possessió de més d'un certificat, només s'atorgarà puntuació per al certificat que acrediti majors coneixements, a excepció feta del certificat LA (coneixements de llenguatge administratiu), pel qual s'han d'addicionar 0,50 punts.

Aquest mèrit s'ha d'acreditar formalment mitjançant un certificat expedit pel Govern Balear o títol, diploma o certificat equivalent segons l'Ordre del Conseller d'Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març de 2013).

Aquest apartat es valorarà amb un màxim de 2 punts.

C) MÈRITS ACADÈMICS

Es valoren unes altres segones titulacions acadèmiques de la mateixa categoria que es convoca i màsters, sempre que tinguin relació amb les funcions de la plaça convocada, a raó de 0,25 punts per cada titulació diferent de la presentada com a requisit.

La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es poden valorar els del nivell inferior necessaris per a obtenir-lo.

Aquest apartat es valora amb un màxim de 4 punts.

D) ACCIONS FORMATIVES

Es valoraran les accions formatives, l'assistència a seminaris, congressos i jornades, així com pràctiques formatives no laborals i no curriculars per a estudiants o titulats, relacionades amb la plaça que es defineix en aquesta convocatòria.

La valoració dels cursos serà la següent:

D.1) Cursos La valoració màxima d'aquest apartat serà de 10 punts, dels quals

  • 8 punts com a màxim seran els relatius per a les accions formatives directament relacionades amb la plaça convocada.
  • 2 punts com a màxim si s'acrediten les accions formatives que s'indiquen en el punt 2 (cursos rebuts).

La valoració dels cursos serà la següent:

Cursos rebuts:

1) Accions formatives directament relacionades amb la plaça convocada: 0,02 punts per hora, amb un màxim de 8 punts.

2) Pràctiques formatives no laborals per a titulats d'estudis relacionats amb les titulacions requerides:Titulats: 0,001/hora, amb un màxim de 2 punts.

Pràctiques no curriculars per a estudiants de grau en Dret, Ciències Jurídiques de les administracions públiques, Ciències Polítiques i de l'Administració, Administració i Direcció d'Empreses, Empresarials, Econòmiques, o títols equivalents. Estudiants: 0,0005 hora, amb un màxim de 2 punts.

Cursos generals de les següents àrees: qualitat, igualtat de gènere, els d'aplicacions informàtiques a nivell d'usuari (Word, Excel, Acces, correu electrònic i Internet). Aquest apartat tindrà una valoració de 0,02/hora, amb un màxim de 2 punts.

Si no s'especifica la durada de les accions formatives es comptabilitzaran amb una durada de 5 hores.

Cursos impartits:

  • S'han de valorar a raó de 0,010 punts per hora. Si no s'especifica la durada, s'han de valorar amb 0,005 punts.

La valoració màxima d'aquest apartat serà de 10 punts.

D. 2) Altres accions formatives

Es valoraran els diplomes o títols oficials, expedits per centres o organismes del mateix caràcter, referits a seminaris, congressos i jornades, relacionats amb funcions de naturalesa o de contingut anàlegs als de la plaça convocada: 0,03 punts per cada 10 hores o proporcionalment en el cas de durada inferior a 10 hores. Si no s'especifica la durada, es valorarà amb 0,015 punts.

Es tindran en compte els criteris generals indicats en l'apartat D.1) La valoració màxima d'aquest apartat serà de 8 punts.

Forma d'acreditació:

L'acreditació de les pràctiques formatives no laborals per a titulats i/o pràctiques no curriculars per a estudiants, serà amb certificat expedit per l'òrgan convocant i haurà d'indicar com a mínim: dades personals, estudis,durada i dedicació, entitat on s'han realitzat la beca i tasques duites a terme.

6. COMISSIÓ TÈCNICA DE VALORACIÓ

Estarà composta per les següents persones:

President: Miquel Mas Mas, en substitució María Rigo Martínez

Vocals:

  • Sra. Joana Martí Pujol, en substitució Sr. Mateo Rigo Vallori
  • Sra. Ana Guardiola Serrrano, en substitució Sra. María Bosch Simó

El secretari del Consell Rector de l'IMEB, o persona en qui delegui.

Tendrá dret a assistir una persona designada per la representació dels treballadors i treballadores, com a observadora del procés, amb veu però sense vot

7. CONFECCIÓ I VIGÈNCIA DE LA BORSA DE TREBALL

7.1. La borsa de treball estarà integrada per les persones aspirants que hagin participat en el procés selectiu i hagin obtingut una puntuació mínima de 0,5 punts en el barem de mèrits.

7.2. La vigència de la llista que conforma la borsa de treball serà fins que l'Institut Municipal d'Educació i Biblioteques constitueixi una altra de la mateixa categoria professional i en tot cas, tendrà una vigència màxima de quatre anys des que es publiqui aquesta convocatòria en el BOIB. Una vegada hagi transcorregut aquest període de temps la borsa perdrà la vigència, excepte en aquells casos en què, per necessitats urgents organitzatives, s'hagi de cobrir un lloc de treball i no hagin finalitzats els tràmits per a la constitució d'una nova borsa de treball.

8. CRIDA

8.1. Quan sigui necessari cobrir un lloc de treball, s'oferirà a la persona aspirant que es trobi en el primer lloc de la borsa de treball.

8.2. Les persones aspirants que renunciïn de forma injustificada a l'oferta de contractació passaran a l'últim lloc de la llista.

8.3. Les persones que desitgin ser excloses de la borsa ho hauran de sol·licitar per escrit amb registre d'entrada a l'IMEB-Calvià o en qualsevol de les formes determinades a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

8.4. Es consideren causes justificades de renúncia a l'oferta de contracte, les circumstàncies següents:

- Patir malaltia o prova mèdica, mitjançant el corresponent justificant mèdic.

- Malaltia greu o defunció d'un familiar fins al segon grau d'afinitat o de consanguinitat, acreditant certificat mèdic.

- Estar en període d'embaràs, maternitat o paternitat, d'adopció o acolliment permanent o preadoptiu fins que el menor compleixi els 3 anys d'edat.

- Qualsevol altra que de forma excepcional l'IMEB-Calvià estimi oportú, d'ofici o a petició de la persona interessada.

En aquests supòsits, les persones aspirants conservaran el seu lloc en la llista i podran ser citades novament quan deixin de concórrer les causes de renúncia, sempre que hagin comunicat a l'IMEB la seva disponibilitat al correu electrònic imeb@calvia.com en un termini no superior a 10 dies hàbils a partir de la finalització de la causa de la renúncia.

La falta de comunicació en el termini establert determinarà l'exclusió de la borsa.

8.5. La dimissió o renúncia del contracte quan la persona estigui en actiu a l'IMEB-Calvià suposarà l'exclusió de la borsa de treball.

Les crides a les persones interessades es faran sempre telefònicament. S'utilitzaran altres mitjans com el correu electrònic, en el cas que així s'especifiqui en la sol·licitud.

En el cas d'haver intentat la comunicació infructuosament per dues vegades en el mateix dies, la persona aspirant a qui s'hagués intentat l'oferiment conservarà el seu lloc en la llista en les dues primeres ofertes. A partir de llavors passarà a l'últim lloc de la llista. La persona interessada haurà de comunicar al  IMEB els possibles canvis en els números de telèfon o forma de contacte.

9. PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES I TERMINIS

9.1. Les persones aspirants hauran de realitzar la presentació de la instància per mitjans electrònics. Les sol·licituds de participació i la documentació que correspongui s'han de presentar a través de l'enllaç www.calvia.com/convoca.

9.2. La sol·licitud de participació en qualsevol procés selectiu a través de CONVOCA implica una declaració responsable que les dades aportades són certes i la realització d'una autobaremació dels mèrits aportats en la fase de concurs

9.3. Juntament amb la sol·licitud de participació, s'haurà de presentar la documentació referida als requisits i als mèrits. S'haurà de presentar còpia escanejada llegible de la documentació a aportar en format PDF o JPG. Els arxius que s'adjuntin a la sol·licitud de participació hauran de nomenar-se de manera clara segons el seu contingut i presentar-se segons s'indiqui en el procés de sol·licitud.

9.4. El termini per a presentar la sol·licitud de participació en aquest procés selectiu és de deu dies hàbils, a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquestes bases en el BOIB. Els successius anuncis es publicaran únicament en el web corporatiu, en l'enllaç www.calvia.com/convoca.

10. RECURS D'ALÇADA. INCIDÈNCIES

Contra aquesta resolució, que no posa fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs d'alçada, d'acord amb el que disposa l'art. 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques. El termini per a interposar-lo és d'un mes a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquestes bases en el BOIB.

El recurs d'alçada s'ha de presentar en el Registre General d'aquest Ajuntament, en el registre de l'IMEB, o en els dependències i mitjans a què es refereix l'art. 16.4 de la Llei 39/2015 abans esmentada, i s'entendrà desestimat quan no es resolgui i notifiqui en el termini de tres mesos, comptadors des de l'endemà de la seva interposició.

 

(Signat electrònicament: 20 de febrer de 2023

La presidenta del IMEB Olga Granados Exposito)