Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

INSTITUT BALEAR DE LA JOVENTUT

Núm. 71787
Resolució de la Presidenta de l’Institut Balear de la Joventut (IBJOVE), de correcció d’errades de la Resolució de la Presidenta de l’IBJOVE, de 22 de desembre de 2022, per la qual s’aprova la convocatòria del procés excepcional d’estabilització mitjançant els procediments selectius de concurs i de concurs-oposició per cobrir les places de personal laboral de l'IBJOVE

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. Mitjançant l'Acord del Consell de Direcció de l'Institut Balear de la Joventut (d'ara endavant IBJOVE) de 22 de maig de 2022, es va aprovar l'oferta pública d'ocupació d'estabilització corresponent al personal laboral al servei de l'IBJOVE, en el marc de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública (BOIB núm. 69, de 28 de maig de 2022).

2. Posteriorment, mitjançant l'Acord del Consell d'Administració de l'IBJOVE, de 23 de novembre de 2022, es va aprovar l'Acord de modificació del Consell de Direcció de l'IBJOVE de 22 de maig de 2022, en el marc de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, (BOIB núm. 160, de 10 de desembre de 2022), que inclou les diferents modificacions generades amb posterioritat, amb motiu de la tramitació de les al·legacions presentades pels treballadors relatives a la comunicació de la classificació professional provisional així com, de l'aprovació de la modificació parcial de la Relació de Llocs de Treball de l'IBJOVE.

3. El dia 29 de desembre es va publicar la convocatòria del procés excepcional d'estabilització mitjançant els procediments selectius de concurs i de concurs-oposició per cobrir les places de personal laboral de l'IBJOVE (BOIB núm 169).

4. Advertides les següents errades un cop publicada la Convocatòria esmentada, mitjançant la present Resolució es considera necessari esmenar-les com segueix:

a) Respecte de l'Annex 1 «Places incloses a la convocatòria del procés excepcional d'estabilització mitjançant els procediments selectius de concurs i concurs-oposició per cobrir les places de personal laboral de l'Institut Balear de la Joventut (IBJOVE)» 

S'han d'identificar les tres places amb el seu codi respectiu, assenyalades amb els asteriscs indicats al quadre de llocs de feina de l'IBJOVE inclosos al procés excepcional d'estabilització (Annex 1), ocupades pels treballadors/res en situació de jubilació parcial, d'acord amb el previst al punt 17 de l'Annex 2 «Bases específiques de la convocatòria del  procés excepcional d'estabilització mitjançant els procediments selectius de concurs i concurs-oposició per cobrir les places de personal laboral de l'Institut Balear de la Joventut (IBJOVE)»

b) Respecte de l'Annex 2 corresponent a les «Bases específiques de la convocatòria del  procés excepcional d'estabilització mitjançant els procediments selectius de concurs i concurs-oposició per cobrir les places de personal laboral de l'Institut Balear de la Joventut (IBJOVE)» 

A l'apartat 14.4, s'ha de substituir «Comissió Tècnica de Valoració» per «Tribunal» per unificar criteris en quant a la denominació de l'òrgan competent per dur a terme  la comprovació del mèrits. 

c) Respecte de l'Annex 3  «Barems de mèrits dels processos selectius d'estabilització»:

c-1) A l'apartat A-2, l'expressió: « Barems de mèrits dels processos de concurs-oposició per a places de personal laboral de qualsevol ens del sector public instrumental autonòmic», s'ha de substituir per «mèrits professionals dels processos de concurs-oposició per a la cobertura de places de personal laboral de l'IBJOVE».

c-2) A l'apartat A-2.1, «mèrits professionals» quan es refereix a l'experiència professional del sol·licitant als diferent ens on hagui prestat els seus serveis, en una categoria professional o equivalent/anàlogues funcions i requisits a la qual s'opta, s'ha d'especificar que aquests ens han de pertànyer al Sector Public Instrumental Autonòmic.

c-3) A l'apartat B-2-3 a), «Cursos de formació del procediment selectiu de concurs » s'ha de especificar expressament que els cursos de formació impartits s'han de valorar amb 0,40 punts per hora, tal com ja preveuen els fulls d'Autobaremació respectius (Annexos 6 i 7).  

d) Respecte de l'Annex 5 «Sol licitud d'inscripció», per tal de millorar la informació aportada pel sol·licitant, s'han d'afegir els següents apartats:

d-1)  A l'apartat 1 «Dades de la persona sol·licitant», aquesta ha de poder especificar el tipus de notificació preferent, sigui electrònica o mitjançant correu postal, indicant l'adreça corresponent en cada cas.  

d-2)  A l'apartat 2 «Dades del lloc», s'han d'afegir els següents tres apartats per completar la informació referida als requisits del sol·licitant: 

d-2.1) Acreditar, en la data de publicació d'aquesta convocatòria, una experiència laboral de més de tres anys en la categoria professional concreta, d'acord amb el previst en l'apartat 3 de l'Annex 2 de la convocatòria. 

d-2.2) Estar exempt/a d'acreditar el requisit del coneixement de llengua català, d'acord amb el previst a l'apartat 4 de l'Annex 2 de la convocatòria.

d-2.3) Altres requisits d'accés de la plaça a la que s'opta (consultar Annex 1)

d-3)  A l'apartat 3 «Mèrits al·legats», s'ha d'inserir una taula per a què el sol·licitant pugui indicar el llistat dels cursos que han de ser objecte de meritació, especificant-se si aquests, són cursos inclosos a l'apartat IV (Cursos de formació) o a l'apartat VI (Altres mèrits) del full d'autobaremació.  A més, haurà d'indicar-se, l'entitat que imparteix i/o promou cada curs, el seu títol, el nombre d'hores, l'any d'impartició corresponent i finalment el tipus de certificat (d'aprofitament o d'assistència). També s'inserirà una taula per indicar el llistat de publicacions, ponències i comunicacions amb la informació sol·licitada.

 d-4) A l'apartat 4 « Declaració responsable», s'ha d'afegir just al final de l'apartat la següent informació:

«Excepte que el sol·licitant manifesti expressament la seva negativa, l'Institut Balear de la Joventut, comprovarà d'ofici els documents relatius a la titulació acadèmica, la condició legal de la persona amb discapacitat, l'informe d'aptitud i els certificats de català que es determinin a les Bases.»

e)  Respecte de l'Annex 6

 A l'apartat de «Mèrits professionals», en referència a la valoració de l'experiència prèvia, s'ha de preveure el previst a l'apartat B-1 de l'Annex 3 «Mèrits professionals del procés selectiu de concurs per a la cobertura de les places del personal laboral de l'IBJOVE». 

A més, s'ha d'incloure a la part superior del formulari un espai habilitat per indicar d'identitat del sol·licitant. 

f) Respecte de l'Annex 7

A l'apartat de «Mèrits professionals», en referència a la valoració de l'experiència prèvia, s'ha de preveure el previst a l'apartat A-2-1 de l'Annex 3 «Mèrits professionals del processos de concurs-oposició per a places de personal laboral de l'IBJOVE». 

A més s'ha d'incloure a la part superior del formulari un espai habilitat per indicar d'identitat del sol·licitant. 

Fonaments de dret 

1. L'article 109.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, estableix que aquestes poden rectificar en qualsevol moment, d'ofici o a instància de les persones interessades, els errors materials, de fet, o aritmètics que existeixin en els seus actes.

2. L'article 56 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposa que la rectificació dels errors materials, aritmètics i de fet en actes i disposicions administratius correspon a l'òrgan que hagi dictat l'acte o disposició.

3. La Convocatòria del procés excepcional d'estabilització mitjançant els procediments selectius de concurs i de concurs-oposició per cobrir les places de personal laboral de l'IBJOVE, publicada en data 29 de desembre de 2022 (BOIB núm. 169).

Per tot això, dicto la següent 

RESOLUCIÓ 

1. Rectificar, en els termes que estableix l'Annex adjunt d'aquesta Resolució, les errades  esmentades als Fets, advertides a la Convocatòria del procés excepcional d'estabilització mitjançant els procediments selectius de concurs i de concurs-oposició per cobrir les places de personal laboral de l'IBJOVE, un cop publicada en data 29 de desembre de 2022 (BOIB núm. 169).

2. Publicar aquesta Resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web de l'IBJOVE als efectes de donar-ne publicitat.

 

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la presidenta del Consell d'Administració de l'IBJOVE en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà de la publicació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos, comptadors des de l'endemà de la publicació, d'acord amb els articles 8.2 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Palma, 25 de gener de 2023

La Presidenta de l'IBJOVE  Marta Carrió Palou

 

ANNEX  Correcció d'errades

Primera- Respecte de l'Annex 1 «Places incloses a la convocatòria del procés excepcional d'estabilització mitjançant els procediments selectius de concurs i concurs-oposició per cobrir les places de personal laboral de l'Institut Balear de la Joventut (IBJOVE)» 

A continuació del quadre de les places de la Convocatòria  esmentada per cobrir les places del personal laboral de l'IBJOVE,(Annex 1), a la pàgina 60.246, s'ha d'afegir la següent informació:

(*)     Plaça amb codi L03440008 ocupada per treballador en situació de jubilació parcial

(**)   Plaça amb codi L03460001 ocupada per treballadora en situació de jubilació parcial

(***) Plaça amb codi L03460009 ocupada per treballador en situació de jubilació parcial (plaça a extingir)

Segona-  Respecte de l'Annex 2 «Bases específiques de la convocatòria del  procés excepcional d'estabilització mitjançant els procediments selectius de concurs i concurs-oposició per cobrir les places de personal laboral de l'Institut Balear de la Joventut (IBJOVE)» 

A l'apartat 14.4 «Comprovació de mèrits» a la pàgina 60.253,

On diu:   

14.4. Les persones aspirants disposen d'un termini de set dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la llista provisional de puntuacions, per al·legar les rectificacions que considerin pertinents sobre la valoració provisional de mèrits del concurs. Dins aquest termini, les persones interessades poden sol·licitar veure l'expedient de valoració. Amb aquesta finalitat l'IBJOVE comunicarà en la pàgina web http://ibjove.caib.es/estabilitzacio, la data i l'hora en què les persones interessades podran tenir vista de l'expedient.

Les persones aspirants que hagin d'esmenar o aclarir algun mèrit han de presentar la documentació original o una còpia corresponent en el registre general de l'IBJOVE o en qualsevol de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, mitjançant un escrit adreçat a la Comissió Tècnica de Valoració. 

Ha de dir:

14.4. Les persones aspirants disposen d'un termini de set dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la llista provisional de puntuacions, per al·legar les rectificacions que considerin pertinents sobre la valoració provisional de mèrits del concurs. Dins aquest termini, les persones interessades poden sol·licitar veure l'expedient de valoració. Amb aquesta finalitat l'IBJOVE comunicarà en la pàgina web http://ibjove.caib.es/estabilitzacio, la data i l'hora en què les persones interessades podran tenir vista de l'expedient.

Les persones aspirants que hagin d'esmenar o aclarir algun mèrit han de presentar la documentació original o una còpia corresponent en el registre general de l'IBJOVE o en qualsevol de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, mitjançant un escrit adreçat al Tribunal.

Tercera-  Respecte de l'Annex 3 «Barems de mèrits dels processos selectius d'estabilització»

Al títol de  l'apartat A-2., a la pàgina 60258,

On diu:  

«Barem de mèrits dels processos de concurs-oposició per a places de personal laboral de qualsevol ens del sector public instrumental autonòmic.»

Ha de dir: 

«Barem de mèrits dels processos de concurs-oposició per a la cobertura de places de personal laboral de l'IBJOVE.»

Quarta- Respecte a l'apartat A-2.1, «Mèrits professionals» de l'Annex 3 «Barems de mèrits dels processos selectius d'estabilització» a la pàgina 60.258,

On diu:

A-2.1. Mèrits professionals 

Per a la valoració de l'experiència prèvia, amb el màxim de 32 punts, s'han de distingir: 

  • Per cada mes treballat al mateix ens en la mateixa categoria professional o especialitat, si escau, o, excepcionalment, en el supòsit de no disposar-ne, en llocs de treball amb funcions i requisits anàlegs o a la qual s'opta: 0,17777 punts per mes de serveis prestats 
  • Per cada mes treballat al mateix ens en una altra categoria professional o especialitat, si escau, a la qual opta o, excepcionalment, en el supòsit de no disposar-ne, en llocs de treball amb funcions i requisits diferents dels que s'opta: 0,07111 punts per mes de serveis prestats. 
  • Per cada mes treballat a una altre ens del sector públic autonòmic en una categoria professional equivalents amb anàlogues funcions i requisits a la qual s'opta: 0,07111 punts per mes de serveis prestats. 

Ha de dir: 

A-2.1. Mèrits professionals 

Per a la valoració de l'experiència prèvia, amb el màxim de 32 punts, s'han de distingir: 

  • Per cada mes treballat al mateix ens en la mateixa categoria professional o especialitat, si escau, o, excepcionalment, en el supòsit de no disposar-ne, en llocs de treball amb funcions i requisits anàlegs o a la qual s'opta: 0,17777 punts per mes de serveis prestats 
  • Per cada mes treballat al mateix ens en una altra categoria professional o especialitat, si escau, a la qual opta o, excepcionalment, en el supòsit de no disposar-ne, en llocs de treball amb funcions i requisits diferents dels que s'opta: 0,07111 punts per mes de serveis prestats. 
  • Per cada mes treballat a una altre ens del sector públic instrumental autonòmic en una categoria professional equivalents amb anàlogues funcions i requisits a la qual s'opta: 0,07111 punts per mes de serveis prestats. 

Cinquena- Respecte a l'apartat B-2-3 a),  «Cursos de formació fins un màxim de 20 punts», de l'Annex 3 «Barems de mèrits dels processos selectius d'estabilització» a la pàgina 60.263,

On diu:   

a) Es valoraran tots els cursos de formació rebuts o impartits certificats amb aprofitament o assistència, segons la puntuació següent:

  • Cursos amb certificat d'aprofitament: 0,40 punts per hora.
  • Cursos amb certificat d'assistència: 0,2666 punts per hora.

Ha de dir:

a) Es valoraran tots els cursos de formació rebuts o impartits certificats amb aprofitament o assistència, segons la puntuació següent:

  • Cursos rebuts amb certificat d'aprofitament o impartits: 0,40 punts per hora.
  • Cursos rebuts amb certificat d'assistència: 0,2666 punts per hora.

Sisena- Respecte de l'Annex 5 «Sol·licitud d'inscripció», a la pàgina 60.268,

On diu:

ANNEX 5

Sol·licitud d'inscripció

1. Dades de la persona sol·licitant

NIF

 

Nom

 

Primer llinatge

 

Segon llinatge

 

Data de naixement

 

Sexe

 

Grau de discapacitat

 

Adreça

 

Codi Postal

 

Localitat

 

Província

 

Illa de residència

 

Adreça electrònica

 

Telèfon

 

2. Dades del lloc

Categoria

 

Sistema selectiu

(Concurs de mèrits o concurs-oposició)

 

Illa

(Mallorca o Formentera)

 

Accés 

(Torn lliure)

 

Titulació acadèmica del sol·licitant

 

Nivell de català del sol·licitant

 

3. Mèrits al·legats

Cal adjuntar a aquesta sol·licitud el Full d'autobaremació corresponent al procés selectiu escollit, Annex 6 pel concurs i Annex 7 pel Concurs-oposició, emplenat conforme a l'Annex 3 i l'Annex 4 d'aquesta convocatòria.

Les sol·licituds presentades sense full d'autobaremació adjunta seran desestimades.

4. Declaració responsable

Declar, sota la meva responsabilitat, als efectes de l'article 69 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, que complesc els requisits que exigeix la convocatòria i que dispòs dels mèrits al·legats en el Full d'autobaremació, referits sempre a la data d'expiració del termini assenyalat per presentar les sol·licituds i durant tot el procés selectiu, i que són certes les dades que es consignen en aquesta sol·licitud.

En concret, declar que:

a) Complesc els requisits de nacionalitat, edat, titulació acadèmica i nivell de coneixement de llengua catalana que es requereixen en la convocatòria per participar en aquest procés selectiu.

b) Tinc les capacitats i les aptituds físiques i psíquiques que són necessàries per a l'exercici de les funcions del cos, l'escala i/o l'especialitat a què correspon el procés selectiu.

c) No he estat separat del servei de l' Administració local, autonòmica o estatal, ni dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estic inhabilitat de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. Em compromet a comunicar a l'autoritat convocant qualsevol canvi que es produeixi en aquest sentit en la meva situació personal.

d) Tinc la condició legal de persona amb discapacitat en un nivell igual o superior al 33 %, i el tipus de discapacitat és l'exigit en la convocatòria (només per al torn de reserva per a persones amb discapacitat).

e) No tinc la condició de personal laboral fix de l'Institut Balear de la Joventut (IBJOVE) en la mateixa categoria a la qual opt.

f) Dispòs dels mèrits al·legats en el Full d'autobaremació.

Em compromet a aportar la documentació per acreditar-ho en el cas de ser requerit per l'Institut Balear de la Joventut.

5. Informació bàsica sobre la protecció de dades

Responsable del tractament de dades: Nunsys S.A. com a delegat de protecció de dades. Institut Balear de la Joventut, C/ de l'Uruguai, s/n 07010 Palma (Velòdrom Illes Balears) – protecciodedades@ibjove.caib.es

Finalitat: Gestió i tramitació del procés selectiu que és objecte d' aquesta convocatòria.

Legitimació: Per complir les obligacions legals i per aconseguir l'interès públic, com és la tramitació de procediment selectiu que és objecte d'aquesta convocatòria d'acord amb els principis constitucionals d'igualtat, mèrit, capacitat i transparència.

Legislació aplicable: V Conveni col·lectiu pel personal laboral al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, Estatut bàsic de l'empleat públic (Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre), article 6.1 c) i e) del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades; Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.

Categories de dades: Dades de caràcter identificatiu: Nom, DNI, domicili, data de naixement, telèfon i adreça de correu electrònica. Dades acadèmiques i professionals: Mèrits, notes en oposicions, formació i experiència professional. Dades relatives a la salut: Percentatge i tipus de discapacitat. Dades relatives a antecedents inscrits en el Registre Central de Penats, inclosos, si s' escau, les inscrites en el Registre Central de Delinqüents Sexuals. L'IBJOVE,  mitjançant una consulta a les plataformes d'intermediació de dades o altres sistemes habilitats a l'efecte, pot obtenir, llevat que consti l'oposició de l'interessat, les dades de caràcter identificatiu que consten en el DNI, així com les dades relatives als requisits i als mèrits establerts en la convocatòria (art. 28 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre).

Consentiment per al tractament de dades: La presentació de la sol·licitud per al procés selectiu suposa el coneixement i l'acceptació inequívocs de l'aspirant del tractament de les dades de caràcter personal que farà l'òrgan competent i únicament per a les finalitats establertes. (Inclòs a dades relatives a la salut)

Altres entitats o organismes als quals es podran cedir les dades de caràcter personal: Tribunal qualificador del procés: Pel desenvolupament i la valoració de les diverses proves i fases del procés selectiu. Conselleria competent en matèria de funció pública: Per al nomenament del personal. Butlletí Oficial de les Illes Balears: En aplicació de les obligacions previstes en la normativa per al proveïment de llocs de treball per a personal de l'IBJOVE. Altres participants en el procediment selectiu: Els aspirants podran sol·licitar la consulta dels exercicis realitzats i dels mèrits al·legats per altres participants per comprovar el funcionament correcte del procés selectiu. En cap cas, podran obtenir les dades de contacte d'altres aspirants, com l'adreça postal, el número de telèfon o l'adreça de correu electrònic. Administració de justícia: En cas que algun jutjat o tribunal requereixi l'expedient del procediment. No se cediran les dades personals a altres organismes o tercers, llevat que existeixi obligació legal o interès legítim, d'acord amb el RGPD. Les dades no es transferiran a tercers països.

Conservació de dades: Els terminis de conservació de les dades seran els necessaris per complir la finalitat del procediment i les previstes en la legislació d'arxius per a les administracions públiques, d'acord amb l'article 26 de la Llei Orgànica 3/2018.

Publicació de dades personals: Les dades personals comunicades en relació al nom complet del personal participant, com igualment quatre dígits del seu DNI seran objecte de publicació en el BOIB o diari oficial corresponent conforme la normativa que regula el present procés selectiu.

Exercici de drets i reclamacions: La persona afectada pel tractament de dades personals pot exercir els seus drets d'informació, d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats (i fins i tot, de retirar el consentiment, si s'escau, en els termes que estableix el RGPD) davant el responsable del tractament esmentat abans (IBJOVE), mitjançant correu electrònic dirigit a protecciodedades@ibjove.caib.es.

Conseqüències de no facilitar dades: No presentar les dades necessàries implicarà que la persona interessada no pugui formar part del procediment selectiu.

Decisions automatitzades: No es produiran decisions automatitzades, inclosa l'elaboració de perfils, amb les dades personals dels aspirants.

Delegació de Protecció de Dades: Nunsys S.A., C/ de l'Uruguai, s/n 07010 Palma (Velòdrom Illes Balears) – protecciodedades@ibjove.caib.es

Reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades: Les persones que considerin que el tractament de les dades personals no s'ajusta al que preveu la normativa aplicable o que les seves peticions a l'Escola Balear d'Administració Pública i a la Delegació de Protecció de Dades no han estat degudament ateses en el termini d'un mes, o la resposta obtinguda consideren no ha estat satisfactòria, poden presentar la «Reclamació de tutela de drets» davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD) (https://www.aepd.es).

DEMAN ser admès/admesa en les proves selectives a què es refereix aquesta sol·licitud i AUTORITZ a l'IBJOVE a tractar les meves dades personals als efectes que es derivin d'aquesta convocatòria.

Data: ____________________, _______ de/d'________________________ de ________

Signatura de la persona sol·licitant

 

Ha de dir:

ANNEX 5

Sol·licitud d'inscripció

1. Dades de la persona sol·licitant

NIF

 

Nom

 

Primer llinatge

 

Segon llinatge

 

Data de naixement

 

Sexe

 

Grau de discapacitat

 

Adreça

 

Codi Postal

 

Localitat

 

Província

 

Illa de residència

 

Adreça electrònica

 

Telèfon

 

Tipus de notificacio preferent si escau:

a) Electrònica (indicar adreça)

b) Correu postal (indicar adreça)

 

2. Dades del lloc

Categoria

 

Sistema selectiu

(Concurs de mèrits o concurs-oposició)

 

Illa

(Mallorca o Formentera)

 

Accés 

(Torn lliure)

 

Titulació acadèmica del sol·licitant

 

Acreditar, en la data de publicació d'aquesta convocatòria, una experiència laboral de més de tres anys en la categoria professional concreta, d'acord amb el previst en l'apartat 3 de l'Annex 2 de la convocatòria.  

 

Nivell de català del sol·licitant

 

Estar exempt/a d'acreditar el requisit del coneixement de llengua català d'acord amb el previst a l'apartat 4 de l'Annex 2 de la Convocatòria.

 

Altres requisits d'accés 

(Consultar l'Annex 1)

 

3. Mèrits al·legats

Cal adjuntar a aquesta sol·licitud el Full d'autobaremació corresponent al procés selectiu escollit, Annex 6 pel concurs i Annex 7 pel Concurs-oposició, emplenat conforme al previst a l'Annex 3 i l'Annex 4 d'aquesta convocatòria.

Les sol·licituds presentades sense full d'autobaremació adjunt seran desestimades.

Cal indicar el llistat dels cursos objecte de meritació dels apartats IV (B-2.3 de l'Annex 2) i VI (B-2.5 de l'Annex 2) del full d'autobaremació amb la informació sol·licitada mitjançant les següents taules (afegir més files si és necessari):

  • Relació de cursos de formació al·legats a l'apartat IV (B-2.3). Cursos de formació de l'autobaremació 

Núm

Nom del curs

Hores

Tipus certificat (aprofitament, assistència o impartits)

Entitat impartidora i/o promotora

Any de realització del curs

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Relació de cursos de formació al·legats a l'apartat VI (B-2.5. de l'Annex 2). Altres mèrits (apartats a) i b) del punt: Titulacions i cursos propis de la professió). Cursos de formació de l'autobaremació

 

Núm

Nom del curs/titulació

Hores

Tipus certificat (aprofitament, assistència o impartits)

Entitat impartidora i/o promotora

Any de realització del curs

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cal indicar el llistat de publicacions, ponències i comunicacions objecte de meritació de l'apartat VI (B-2.5 de l'Annex 2) del full d'autobaremació amb la informació sol·licitada mitjançant la següent taula (afegir més files si és necessari):

Núm

Nom de la publicació/ ponència/comunicació

Entitat impartidora i/o promotora

Any de realització

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Declaració responsable

Declar, sota la meva responsabilitat, als efectes de l'article 69 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, que complesc els requisits que exigeix la convocatòria i que dispòs dels mèrits al·legats en el Full d'autobaremació, referits sempre a la data d'expiració del termini assenyalat per presentar les sol·licituds i durant tot el procés selectiu, i que són certes les dades que es consignen en aquesta sol·licitud.

En concret, declar que:

a) Complesc els requisits de nacionalitat, edat, titulació acadèmica i nivell de coneixement de llengua catalana que es requereixen en la convocatòria per participar en aquest procés selectiu.

b) Tinc les capacitats i les aptituds físiques i psíquiques que són necessàries per a l'exercici de les funcions del cos, l'escala i/o l'especialitat a què correspon el procés selectiu.

c) No he estat separat del servei de l' Administració local, autonòmica o estatal, ni dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estic inhabilitat de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. Em compromet a comunicar a l'autoritat convocant qualsevol canvi que es produeixi en aquest sentit en la meva situació personal.

d) Tinc la condició legal de persona amb discapacitat en un nivell igual o superior al 33 %, i el tipus de discapacitat és l'exigit en la convocatòria (només per al torn de reserva per a persones amb discapacitat).

e) No tinc la condició de personal laboral fix de l'Institut Balear de la Joventut (IBJOVE) en la mateixa categoria a la qual opt.

f) Dispòs dels mèrits al·legats en el Full d'autobaremació.

El sol·licitant es compromet a aportar la documentació per acreditar-ho en el cas de ser requerit per l'Institut Balear de la Joventut. Excepte que el sol·licitant manifesti expressament la seva negativa (emplenar, si escau, al quadre abaix indicat), l'Institut Balear de la Joventut, comprovarà d'ofici els documents relatius a la titulació acadèmica, la condició legal de la persona amb discapacitat, l'informe d'aptitud i els certificats de català que es determinin a les Bases.

Manifest expressament la meva negativa a que l'Institut Balear de la Joventut comprovi d'ofici els documents esmentats al paràgraf anterior.

5. Informació bàsica sobre la protecció de dades

Responsable del tractament de dades: Nunsys S.A. com a delegat de protecció de dades. Institut Balear de la Joventut, C/ de l'Uruguai, s/n 07010 Palma (Velòdrom Illes Balears) – protecciodedades@ibjove.caib.es

Finalitat: Gestió i tramitació del procés selectiu que és objecte d' aquesta convocatòria.

Legitimació: Per complir les obligacions legals i per aconseguir l'interès públic, com és la tramitació de procediment selectiu que és objecte d'aquesta convocatòria d'acord amb els principis constitucionals d'igualtat, mèrit, capacitat i transparència.

Legislació aplicable: V Conveni col·lectiu pel personal laboral al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, Estatut bàsic de l'empleat públic (Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre), article 6.1 c) i e) del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades; Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.

Categories de dades: Dades de caràcter identificatiu: Nom, DNI, domicili, data de naixement, telèfon i adreça de correu electrònica. Dades acadèmiques i professionals: Mèrits, notes en oposicions, formació i experiència professional. Dades relatives a la salut: Percentatge i tipus de discapacitat. Dades relatives a antecedents inscrits en el Registre Central de Penats, inclosos, si s' escau, les inscrites en el Registre Central de Delinqüents Sexuals. L'IBJOVE,  mitjançant una consulta a les plataformes d'intermediació de dades o altres sistemes habilitats a l'efecte, pot obtenir, llevat que consti l'oposició de l'interessat, les dades de caràcter identificatiu que consten en el DNI, així com les dades relatives als requisits i als mèrits establerts en la convocatòria (art. 28 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre).

Consentiment per al tractament de dades: La presentació de la sol·licitud per al procés selectiu suposa el coneixement i l'acceptació inequívocs de l'aspirant del tractament de les dades de caràcter personal que farà l'òrgan competent i únicament per a les finalitats establertes. (Inclòs a dades relatives a la salut)

Altres entitats o organismes als quals es podran cedir les dades de caràcter personal: Tribunal qualificador del procés: Pel desenvolupament i la valoració de les diverses proves i fases del procés selectiu. Conselleria competent en matèria de funció pública: Per al nomenament del personal. Butlletí Oficial de les Illes Balears: En aplicació de les obligacions previstes en la normativa per al proveïment de llocs de treball per a personal de l'IBJOVE. Altres participants en el procediment selectiu: Els aspirants podran sol·licitar la consulta dels exercicis realitzats i dels mèrits al·legats per altres participants per comprovar el funcionament correcte del procés selectiu. En cap cas, podran obtenir les dades de contacte d'altres aspirants, com l'adreça postal, el número de telèfon o l'adreça de correu electrònic. Administració de justícia: En cas que algun jutjat o tribunal requereixi l'expedient del procediment. No se cediran les dades personals a altres organismes o tercers, llevat que existeixi obligació legal o interès legítim, d'acord amb el RGPD. Les dades no es transferiran a tercers països.

Conservació de dades: Els terminis de conservació de les dades seran els necessaris per complir la finalitat del procediment i les previstes en la legislació d'arxius per a les administracions públiques, d'acord amb l'article 26 de la Llei Orgànica 3/2018.

Publicació de dades personals: Les dades personals comunicades en relació al nom complet del personal participant, com igualment quatre dígits del seu DNI seran objecte de publicació en el BOIB o diari oficial corresponent conforme la normativa que regula el present procés selectiu.

Exercici de drets i reclamacions: La persona afectada pel tractament de dades personals pot exercir els seus drets d'informació, d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats (i fins i tot, de retirar el consentiment, si s'escau, en els termes que estableix el RGPD) davant el responsable del tractament esmentat abans (IBJOVE), mitjançant correu electrònic dirigit a protecciodedades@ibjove.caib.es.

Conseqüències de no facilitar dades: No presentar les dades necessàries implicarà que la persona interessada no pugui formar part del procediment selectiu.

Decisions automatitzades: No es produiran decisions automatitzades, inclosa l'elaboració de perfils, amb les dades personals dels aspirants.

Delegació de Protecció de Dades: Nunsys S.A., C/ de l'Uruguai, s/n 07010 Palma (Velòdrom Illes Balears) – protecciodedades@ibjove.caib.es

Reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades: Les persones que considerin que el tractament de les dades personals no s'ajusta al que preveu la normativa aplicable o que les seves peticions a l'Escola Balear d'Administració Pública i a la Delegació de Protecció de Dades no han estat degudament ateses en el termini d'un mes, o la resposta obtinguda consideren no ha estat satisfactòria, poden presentar la «Reclamació de tutela de drets» davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD) (https://www.aepd.es).

DEMAN ser admès/admesa en les proves selectives a què es refereix aquesta sol·licitud i AUTORITZ a l'IBJOVE a tractar les meves dades personals als efectes que es derivin d'aquesta convocatòria.

Data: ____________________, _______ de/d'________________________ de ________

Signatura de la persona sol·licitant

​​​​​​​Setena – Respecte a l'Annex 6 «Document d'autobaremació per a procediment selectiu de concurs» a la pàgina 60.271,

On diu:  

ANNEX 6  Document d'autobaremació per a procediment selectiu de concurs 

 

​​​​​​​Ha de dir:  

ANNEX 6 Full d'autobaremació pel procediment selectiu de concurs

Vuitena- Respecte a l'Annex 7 «Full d'autobaremació pel procediment selectiu de concurs-oposició» a la pàgina 60.275,

On diu:    

Ha de dir: