Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

SINDICATURA DE COMPTES

Núm. 714031
Acord del Consell de la Sindicatura pel qual s’aprova la convocatòria del procés excepcional d’estabilització de l’ocupació pública de llarga durada, per concurs extraordinari de mèrits, per cobrir dues places d’auditor del personal funcionari de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. El 8 d'abril de 2022, el Consell de la Sindicatura va aprovar l'oferta pública d'ocupació per a l'any 2022 corresponent al personal funcionari al servei de l'SCIB (BOIB núm. 55, de 26 d'abril de 2022), en la qual es varen incloure dues places corresponents al cos especial d'auditors, dins el procés excepcional d'estabilització de l'ocupació pública de llarga durada, en el marc de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública.

2. La disposició addicional sisena de la Llei 20/2021 disposa que les administracions públiques convoquin, amb caràcter excepcional i per una sola vegada, pel sistema de concurs, les places que compleixen els requisits establerts en l'article 2.1 de la Llei 20/2021 i han estat ocupades amb caràcter temporal de manera ininterrompuda amb anterioritat a l'1 de gener de 2016.

3. L'article 28.2 de la Llei 4/2004, de 2 d'abril, de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears, disposa que el personal al servei de la Sindicatura es regeix pel que estableixen aquesta Llei i el Reglament de règim interior; i, en allò que no s'hi disposa, li és aplicable el règim establert amb caràcter general per al personal al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

4. Les bases que s'aproven en aquesta Resolució i que han de regir la convocatòria varen esser objecte de negociació a la Mesa de Negociació de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears en la sessió de dia 23 de novembre de 2022.

5. L'article 16.k de la Llei 4/2004 estableix que correspon al Consell aprovar les bases i les convocatòries que es derivin de l'oferta pública d'ocupació.

Per tot això, el Consell de la Sindicatura, a la sessió de dia 30 de novembre de 2022

ACORDA

1. Aprovar la convocatòria per cobrir 2 places de personal funcionari del cos especial d'auditors de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears, corresponents al subgrup A1, el sistema de selecció de les quals és el concurs extraordinari de mèrits (disposició addicional sisena de la Llei 20/2021, de 28 de desembre) i que varen ser incloses en l'oferta d'estabilització de l'ocupació pública de llarga durada, aprovada per l'Acord del Consell de la Sindicatura en la sessió de 8 d'abril de 2022.

2. Aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria, que s'adjunten a aquest Acord com a annex I.

3. Aprovar el barem de mèrits (annex II), el model de sol·licitud (annex III), el model de presentació de documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits (annex IV) i el model de declaració de persona interessada (annex V).

4. Fer públic que el full d'autobaremació de mèrits està a disposició de les persones interessades en el portal web de l'SCIB (<www.sindicaturaib.org>).

5. Publicar aquest Acord i els seus annexos en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquest Acord, que exhaureix la via administrativa en virtut del que estableix l'apartat 2 de la disposició addicional primera de la Llei 4/2004, de 2 d'abril, de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de publicar-se, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de publicar-se, conforme al que disposen els articles 10.1.c i 46.1 de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

A la data de la signatura electrònica (30 de novembre de 2022)

El síndic major Joan Rosselló Villalonga

 

ANNEX I Bases de la convocatòria

1. Objecte de la convocatòria i normativa reguladora

1.1. Aquesta convocatòria té per objecte cobrir dues places del cos especial d'auditors de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears, del subgrup A1, dotades pressupostàriament, amb les funcions que s'assenyalen en la Relació de llocs de treball de l'SCIB (versió consolidada publicada en el BOIB núm. 85, de 13 de juliol de 2017), modificada pels Acords del Consell de 19 de juny de 2019 (BOIB núm. 84, de 25 de juny), de 13 de desembre de 2021 (BOIB núm. 173, de 18 de desembre), de 30 de maig de 2022 (BOIB núm. 70, de 31 de maig) i de 31 de maig de 2022 (BOIB núm. 73, de 4 de juny).

1.2. La convocatòria es regeix per la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública; el Decret llei 4/2022, de 30 de març, pel qual s'adopten mesures extraordinàries i urgents per pal·liar la crisi econòmica i social produïda pels efectes de la guerra a Ucraïna; el Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears; la Llei 4/2004, de 2 d'abril, de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears; el Reglament de règim interior de l'SCIB, de 26 d'abril de 2005; el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (en endavant, TREBEP); la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (en endavant, LFPCAIB); el Reglament d'ingrés del personal al servei de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, aprovat pel Decret 27/1994, d'11 de març, que regula el procediment d'ingrés del personal al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears; l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013, per la qual es determinen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de llengua catalana de la Direcció General de Cultura i Joventut; el Decret 62/2011, de 20 de maig, pel qual es regulen les modalitats de col·laboració en les activitats formatives i en els processos selectius i de provisió organitzats per l'Escola Balear d'Administració Pública, i s'aprova el barem de les indemnitzacions que se'n deriven; els criteris que han de regir el procediment de selecció de personal funcionari interí al servei de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears, aprovats pel Consell de la Sindicatura el 24 de setembre de 2009 i modificats per l'Acord del Consell de 20 de desembre de 2017, així com els acords de 28 de setembre de 2010 i de 14 de juliol de 2016, que modifica l'anterior, sobre els criteris de preferència per restar en el lloc de treball en cas de cessament del personal funcionari interí i/o del personal que ocupa llocs de treball en comissió de serveis; les bases de la convocatòria, i, en general, la resta de normativa de desplegament aplicable.

2. Places i procediment selectiu

2.1. Es convoca un concurs extraordinari de mèrits per cobrir dues places del cos especial d'auditors de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears, les quals corresponen a l'oferta d'estabilització de l'ocupació pública de llarga durada, aprovada pel Consell de la Sindicatura en la sessió de 8 d'abril de 2022, conforme a la disposició addicional sisena de la Llei 20/2021, de 28 de desembre.

2.2. S'estableix com a procediment selectiu el de concurs extraordinari de mèrits, seguit d'un període de pràctiques de nou mesos.

2.3. El procés selectiu objecte d'aquesta convocatòria ha de finalitzar abans del 31 de desembre de 2024.

3. Requisits i condicions generals de les persones interessades

3.1. Per ser admeses a aquest procés selectiu, les persones interessades han de complir els requisits següents:

a. Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra de les que permeten l'accés a l'ocupació pública conforme a l'article 57 del TREBEP.

b. Tenir setze anys complerts i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.

c. No haver estat separades, mitjançant un expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En cas de nacionals d'un altre estat conforme a l'article 57 del TREBEP, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a una sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

d. Tenir les capacitats i les aptituds físiques o psíquiques que siguin necessàries per exercir les funcions del cos d'auditors.

e. Estar en possessió o en condicions d'obtenir, en la data en què acaba el termini per presentar sol·licituds, la titulació oficial de grau o llicenciatura en dret, economia o administració i direcció d'empreses o títol equivalent.

En cas de titulacions expedides a l'estranger, cal aportar la credencial d'homologació corresponent o reconeixement del Ministeri d'Educació i Formació Professional. Si el títol procedeix d'un estat membre de la Unió Europea, s'ha de presentar el certificat acreditatiu del reconeixement o de l'homologació del títol equivalent, de conformitat amb la Directiva 89/48/CEE, de 21 de desembre de 1988, i les normes corresponents de transposició i desplegament.

f. Estar en possessió del nivell de coneixements de llengua catalana B2 del Marc europeu comú de referència.

3.2. Els requisits esmentats s'han de posseir en la data que acaba el termini per presentar sol·licituds i s'han de mantenir fins al moment de la presa de possessió com a funcionari de carrera.

4. Relacions amb els aspirants

4.1. D'acord amb l'article 45.1.b de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, atès que es tracta d'un procediment de concurrència competitiva, els actes administratius que integren aquest procediment i s'hagin de notificar a les persones interessades, així com els de qualsevol procediment que se'n derivi (inclosos els anuncis de la interposició de qualsevol recurs en via administrativa o en via judicial i els tràmits d'audiència), en comptes de notificar-se, s'han de publicar en el tauler d'anuncis de l'SCIB i en el seu portal web (<www.sindicaturaib.org>).

4.2. Tot això, sens perjudici que es publiquin en el Butlletí Oficial de les Illes Balears els actes que les bases d'aquesta convocatòria determinin expressament que s'hi hagin de publicar.

4.3. En tot cas, només tenen efectes jurídics les comunicacions que es transmeten pels mitjans de publicació prevists en aquesta convocatòria.

5. Sol·licituds

5.1. Les persones aspirants poden presentar la sol·licitud per participar en el procés selectiu sempre que compleixin els requisits per prendre-hi part.

5.2. Les sol·licituds per participar en el procés selectiu s'han de presentar en el Registre General de l'SCIB (situat al carrer de Sant Feliu, 8A, de Palma, i obert de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores), o en qualsevol de les formes que estableix l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Aquestes sol·licituds s'han d'ajustar al model que figura en l'annex III, el qual està a disposició de les persones interessades en el Registre General de l'SCIB i en el seu portal web (<www.sindicaturaib.org>).

Els documents que es presentin mitjançant el tràmit d'instància genèrica, al qual es pot accedir a través del portal web de la Sindicatura de Comptes, han d'estar signats electrònicament cada un d'ells.

5.3. La sol·licitud incorpora una declaració responsable en els termes de l'article 69 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, relativa al compliment de tots i cada un dels requisits de participació exigits en la base 3, referits sempre a la data d'expiració del termini assenyalat per presentar les instàncies. Els aspirants no han d'acreditar el compliment dels requisits de participació fins al termini que es regula en la base 8.2.

5.4. Les persones interessades han d'adjuntar a la sol·licitud un full d'al·legació de mèrits (autobaremació) que està a la seva disposició en el portal web de l'SCIB (<www.sindicaturaib.org>), que té igualment la consideració de declaració responsable en els termes de l'article 69 esmentat en el punt anterior.

5.5. L'Administració pot requerir en qualsevol moment que els aspirants aportin la documentació que acrediti el compliment dels requisits i dels mèrits declarats, així com la veracitat de qualsevol dels documents que hagin d'aportar en aquest procés selectiu. La inexactitud, la falsedat o l'omissió, de caràcter essencial, de qualsevol dada o informació o la no-presentació davant de l'administració convocant de la documentació que, si escau, s'hagi requerit determina l'exclusió del procediment selectiu, sens perjudici de les responsabilitats penals, civils o administratives en què s'hagi pogut incórrer.

5.6. El termini per presentar sol·licituds és de vint dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de publicar-se l'Acord d'aprovació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

5.7. Els aspirants resten vinculats a les dades que hagin fet constar en la sol·licitud i únicament poden requerir-ne la modificació mitjançant un escrit motivat en el termini establert en la base 5.6 per presentar sol·licituds. Transcorregut aquest termini, no s'admet cap petició d'aquesta naturalesa.

5.8. La presentació de la sol·licitud per participar en el procés selectiu suposa que l'aspirant coneix i accepta inequívocament que l'òrgan competent en tracti les dades de caràcter personal únicament per a les finalitats establertes. El tractament de la informació facilitada en les sol·licituds té en compte les previsions del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i la lliure circulació d'aquestes dades, i de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades i garantia dels drets digitals.

5.9. Si l'aspirant vol rebre les notificacions o les comunicacions a través de mitjans electrònics, d'acord amb el que estableix l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, hi ha de donar el consentiment exprés. En cas de no donar-lo, les notificacions i les comunicacions amb la persona interessada s'han de realitzar en paper, sense perjudici que la notificació o la comunicació es posi a disposició de la persona interessada en l'adreça electrònica habilitada única (<https://dehu.redsara.es>) perquè pugui accedir al contingut de manera voluntària.

6. Admissió d'aspirants

6.1. En el termini màxim de dos mesos, comptadors des que acaba el termini per presentar sol·licituds, el síndic major ha de dictar una resolució mitjançant la qual s'aprova la llista provisional de persones admeses i excloses al procés selectiu, amb expressió de la causa d'exclusió. Aquesta relació s'ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en el tauler d'anuncis de l'SCIB i en el seu portal web (<www.sindicaturaib.org>).

6.2. A fi d'evitar errors i, si se'n produeixen, de permetre que s'esmenin dins el termini establert i en la forma escaient, les persones aspirants han de comprovar que no figuren en la relació de persones excloses i que, a més, consten en la llista de persones admeses.

Les persones aspirants excloses o omeses disposen d'un termini de set dies hàbils, comptadors des de l'endemà de publicar-se la resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, per esmenar el defecte o adjuntar el document que sigui preceptiu, amb l'advertiment que, si no ho fan, l'SCIB considerarà que desisteixen de participar en el procés.

6.3. Acabat el termini al qual es refereix el paràgraf anterior i esmenades, si escau, les sol·licituds, el síndic major ha de dictar una resolució, en el termini màxim d'un mes, per la qual s'aprova la llista definitiva de persones admeses i excloses. Aquesta resolució s'ha de fer pública en els llocs que s'assenyalen a la base 6.1.

7. Autobaremació de mèrits i llista provisional de mèrits al·legats

7.1 Tal com estableix la base 5.4, els aspirants, juntament amb la sol·licitud de participació, han d'emplenar i presentar el full d'autobaremació de mèrits, que està a disposició de les persones interessades en el portal web de l'SCIB (<www.sindicaturaib.org>). Aquest full té la consideració de declaració responsable en els termes prevists en l'article 69 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre.

En aquest full d'autobaremació els aspirants han d'al·legar, sota la seva responsabilitat, quins són els mèrits dels quals disposen d'entre els prevists en l'annex II. Els mèrits s'han d'al·legar i, quan escaigui, acreditar, en referència a la data que finalitzi el termini de presentació d'instàncies. La falsedat en les dades consignades en l'al·legació de mèrits determina l'exclusió del procés i la consideració de no haver-hi participat, a més de les actuacions legals que se'n derivin.

7.2. Els aspirants queden vinculats pels mèrits que al·leguen; per tant, la puntuació resultant dels mèrits declarats en determina la posició màxima en l'ordre de prelació del concurs.

7.3. D'acord amb aquestes puntuacions, el Tribunal ha de conformar una llista provisional de mèrits al·legats, que s'ha de publicar segons la base 4.1.

7.4. Únicament poden assolir la condició de funcionaris de carrera els aspirants que acreditin 40 punts o més de mèrits, en el còmput global. No obstant això, el Tribunal també ha d'incloure en la llista provisional les valoracions inferiors a fi d'establir, si escau, la llista que integri la borsa d'interins en el moment procedimental oportú en els termes de la base 15.

7.5. Els aspirants disposen d'un termini de set dies hàbils des de la publicació de la llista provisional de mèrits al·legats per esmenar els errors de fet, materials o aritmètics que hagin pogut cometre en les al·legacions dels mèrits (full d'autobaremació), com a conseqüència d'haver situat de manera incorrecta un mèrit en l'apartat d'un altre, o d'haver calculat erròniament les unitats dels mèrits al·legats. Durant aquest tràmit no s'admet l'al·legació de nous mèrits no especificats en la declaració inicial.

8. Llista informativa d'ordre d'aspirants i requeriments

8.1. Un cop finalitzat el termini de la base 7.5. i esmenats, si s'escau, els errors manifestats pels aspirants a la llista provisional de mèrits, el Tribunal ha d'elevar aquesta llista al síndic major perquè dicti la resolució per la qual s'aprova la llista informativa de l'ordre dels aspirants d'acord amb la puntuació resultant dels mèrits al·legats en la declaració responsable d'autobaremació, que s'ha de publicar en els llocs establerts en la base 6.1.

8.2. En la mateixa llista informativa s'ha de requerir els sis primers aspirants seguint l'ordre de prelació de la llista informativa perquè, en el termini de deu dies hàbils, acreditin els mèrits i els requisits al·legats.

8.3. El síndic major pot, si cal, requerir un nombre addicional d'aspirants perquè acreditin els mèrits i els requisits al·legats.

8.4. Únicament es pot requerir els aspirants que computin un total de 40 punts o més d'acord amb el barem de mèrits aprovats en aquesta convocatòria. En el supòsit que cap aspirant assoleixi aquest mínim, la convocatòria es declararà deserta.

El requeriment dels aspirants per acreditar els requisits i els mèrits no implica en cap cas la superació del procediment d'estabilització ni, per tant, el dret a ser nomenats funcionaris de carrera.

8.5. Els requisits poden ser comprovats en qualsevol moment, i sempre abans que es publiqui la llista definitiva de mèrits.

9. Acreditació dels requisits

9.1. L'acreditació de requisits s'ha de realitzar d'acord amb el model de l'annex IV i només la poden dur a terme els aspirants que han estat requerits de conformitat amb el que disposa la base 8.

9.2. Els aspirants requerits han de presentar en el Registre General de l'SCIB, o en qualsevol de les formes que estableix l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, els documents següents:

a) Fotocòpia del document nacional d'identitat o, en cas de no posseir la nacionalitat espanyola, del document oficial acreditatiu de la identitat.

Les persones aspirants, en comptes de presentar el document nacional d'identitat, poden, quan emplenin la sol·licitud, donar el consentiment exprés a fi que l'SCIB consulti i comprovi les dades i els documents necessaris, d'acord amb el que disposa l'article 28 de la Llei 39/2015.

b) Fotocòpia del títol exigit en la base 3.1.e i, si escau, certificat acadèmic que acrediti haver realitzat els estudis necessaris per obtenir el títol i el resguard acreditatiu d'haver-ne sol·licitat l'expedició.

Les persones aspirants, en lloc de presentar el títol universitari, poden, quan emplenin la sol·licitud, donar el consentiment exprés a fi que l'SCIB consulti i comprovi les dades i els documents necessaris, d'acord amb el que disposa l'article 28 de la Llei 39/2015.

En cas de titulacions expedides a l'estranger, cal aportar l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació i Formació Professional. Si el títol procedeix d'un estat membre de la Unió Europea, s'ha de presentar el certificat acreditatiu del reconeixement o de l'homologació del títol equivalent.

c) Fotocòpia del certificat acreditatiu d'estar en possessió del nivell de coneixements de llengua catalana B2 (nivell intermedi), exigit en la base 3.1.f.

El certificat ha de ser dels que expedeix la Conselleria de Fons Europeus, Universitat i Cultura del Govern de les Illes Balears, o hi ha d'estar homologat per l'Ordre de la consellera d'Educació, Cultura i Universitats de 28 de juliol de 2014 per la qual es regulen l'homologació dels estudis de llengua catalana de l'educació secundària obligatòria i del batxillerat amb els certificats de coneixements de llengua catalana de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats i l'exempció de l'avaluació de la llengua i la literatura catalanes en l'ensenyament reglat no universitari, i els procediments per obtenir-les, o hi ha de ser equivalent conforme a l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 per la qual es determinen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de llengua catalana de la Direcció General de Cultura i Joventut.

d) Declaració jurada o promesa de no haver estat separats mitjançant un expedient disciplinari del servei de cap administració pública, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitats de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per una resolució judicial, segons el model que figura en l'annex V d'aquesta convocatòria.

En cas de ser nacionals d'un altre estat conforme a l'article 57 del TREBEP, han d'acreditar no trobar-se inhabilitats o en situació equivalent ni haver estat sotmesos a una sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

e) Certificat mèdic, en model oficial, expedit dins dels tres mesos anteriors a presentar-lo, acreditatiu de tenir les capacitats i les aptituds necessàries per a l'exercici de les funcions del cos d'auditors.

9.3. Tota la documentació acreditativa del compliment dels requisits exigits en la convocatòria s'ha de presentar mitjançant original o còpia.

9.4. Si no es presenta la documentació dins el termini fixat, llevat de casos de força major, que han de ser degudament constatats i, si escau, apreciats per l'Administració mitjançant una resolució motivada, o si, en examinar-la, es conclou que hi manca algun dels requisits exigits, el Tribunal no valorarà els mèrits al·legats, la persona interessada no podrà ser nomenada funcionària en pràctiques i en restaran anul·lades les actuacions, sens perjudici de la responsabilitat en què hagi incorregut per falsedat en la sol·licitud inicial.

10. Acreditació dels mèrits

10.1. L'acreditació dels mèrits que han al·legat els aspirants en el full d'autobaremació s'ha de realitzar segons el que s'estableix en l'annex II de mèrits, d'acord amb el model de l'annex IV i només la poden fer els aspirants que han estat requerits de conformitat amb el que disposa la base 8.

10.2. Els mèrits dels aspirants s'han d'haver assolit en la data en què acaba el termini per presentar sol·licituds.

10.3. Això no obstant, els candidats han d'acreditar el compliment dels mèrits al·legats que no puguin ser incorporats d'ofici per l'SCIB, d'acord amb l'annex II, mitjançant documents originals o còpies dels certificats o títols corresponents.

10.4. Les persones interessades també poden adjuntar la documentació que considerin pertinent per completar o aclarir els certificats o títols que figuren en l'expedient personal o que han acreditat, quan pertoqui, i que poden plantejar dubtes al Tribunal sobre la procedència de valorar-los.

10.5. En el supòsit que la documentació acreditativa d'un mèrit consti en llengua estrangera, quan el Tribunal ho consideri necessari, pot requerir la persona interessada perquè n'adjunti una traducció jurada a qualsevol de les llengües oficials de la comunitat autònoma de les Illes Balears. En aquest cas, sense la traducció, el mèrit no es pot considerar acreditat i, per tant, no s'ha de valorar.

10.6. Les persones interessades són les responsables de la veracitat dels documents presentats electrònicament en les diverses fases dels procediments selectius, d'acord amb el que disposa l'article 28 de la Llei 39/2015 esmentada.

10.7. Excepcionalment, d'acord amb el dit article en l'apartat anterior, quan la rellevància del document ho exigeixi o hi hagi dubtes que derivin de la qualitat de la còpia, l'Administració pot sol·licitar a la persona interessada que exhibeixi el document o la informació original a fi de fer l'acarament de les còpies que hagi aportat.

11. Comprovació de mèrits

11.1. El Tribunal, en el termini màxim d'un mes, ha de revisar la documentació acreditativa dels mèrits requerits seguint el barem que figura en l'annex II.

El Tribunal pot reclamar a les persones interessades, mitjançant una notificació individual, que, en el termini de cinc dies hàbils, presentin els aclariments o, si pertoca, la documentació addicional indispensable per disposar dels elements de judici necessaris per valorar els mèrits que han al·legat i acreditat tal com estableix la convocatòria.

11.2. Una vegada conclòs el procediment de revisió i baremació, el Tribunal ha d'aprovar una llista provisional amb les puntuacions que han obtingut els aspirants. Aquesta llista s'ha de publicar segons la base 4.1, per ordre de major a menor puntuació total.

11.3. Els aspirants inclosos en la llista provisional disposen d'un termini de cinc dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de publicar-se la llista provisional de puntuacions, per al·legar les rectificacions que considerin pertinents sobre la valoració provisional de mèrits del concurs. Dins aquest termini, les persones interessades poden sol·licitar veure l'expedient de valoració. Amb aquesta finalitat la Sindicatura de Comptes ha de comunicar, en la pàgina web, la data i l'hora en què les persones interessades podran tenir vista de l'expedient. A efectes d'acreditar el que hagin al·legat, els aspirants han de presentar la documentació original o una còpia en el Registre General de la Sindicatura de Comptes o en qualsevol de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, mitjançant un escrit adreçat al Tribunal.

11.4. El Tribunal ha de resoldre de forma motivada les al·legacions que han efectuat els aspirants i notificar-los aquesta resolució de forma individualitzada.

11.5. Un cop resoltes les al·legacions, el Tribunal ha de publicar, en els llocs indicats a la base 4.1, la llista definitiva de valoració de mèrits. El Tribunal sols pot modificar la llista provisional de puntuacions arran de l'estimació d'al·legacions o per rectificar errades materials, de fet o aritmètiques.

12. Relació d'aspirants que han superat el concurs i desempats

12.1. La relació d'aspirants que hagin superat el concurs extraordinari de mèrits s'ha de confeccionar per ordre de puntuació final i ha de contenir la suma de la puntuació obtinguda en la valoració dels mèrits corresponents. Aquesta relació s'ha de publicar en els llocs indicats en la base 4.1.

12.2. El Tribunal no pot declarar que ha superat el concurs un nombre d'aspirants superior al de places convocades. No obstant això, amb la finalitat d'assegurar-ne la cobertura, i d'acord amb el que disposa l'article 61.8 del TREBEP, el Tribunal ha d'elaborar una relació complementària dels aspirants següents als proposats per ordre de prelació (del tercer al sisè) per poder cobrir les places convocades en el supòsit de renúncies d'aspirants seleccionats abans del nomenament o presa de possessió.

12.3. La relació d'aspirants que han superat el concurs i la relació complementària únicament poden incloure aspirants amb puntuació de mèrits igual o superior a 40 punts.

12.4. En cas d'empat, l'ordre de prelació s'estableix d'acord amb els criteris següents:

1r. La major antiguitat en el cos d'auditors de l'SCIB.

2n. La major puntuació obtinguda en el mèrit de superació d'exercicis en convocatòries anteriors.

3r. La major antiguitat acreditada en el conjunt d'administracions i entitats del sector públic.

4t. Ser dona, en cas d'infrarepresentació del sexe femení en el cos d'auditors.

5è. Les persones víctimes de violència de gènere.

6è. La persona de més edat.

7è. Si finalment persisteix l'empat, s'ha de fer un sorteig.

12.5. El síndic major, a la vista de la relació definitiva d'aspirants que han superat el concurs extraordinari de mèrits, ha de dictar la resolució mitjançant la qual són nomenats funcionaris en pràctiques del cos d'auditors de l'SCIB. Aquesta resolució, que ha de determinar la data en què comença el període de pràctiques, s'ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Aquesta relació també s'ha de fer pública en el tauler d'anuncis de l'SCIB i en el seu portal web (<www.sindicaturaib.org>).

13. Període de pràctiques

13.1. El període de pràctiques té una durada de nou mesos. Les pràctiques s'han de realitzar en les dependències de l'SCIB i consisteixen en el desenvolupament de les funcions descrites en l'article 64 del Reglament de règim interior de l'SCIB. L'assignació de les tasques s'ha de dur a terme segons les necessitats de servei de l'SCIB i d'acord amb el seu programa d'actuacions.

13.2. Una vegada acabat el període de pràctiques, el Consell de l'SCIB s'ha de reunir per valorar la feina que han desenvolupat els funcionaris en pràctiques i l'ha de qualificar d'apta o no apta.

Els que obtinguin la qualificació d'aptes han de ser nomenats funcionaris de carrera de l'SCIB, mitjançant una resolució del síndic major que s'ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, i presten servei com a funcionaris en pràctiques fins que prenguin possessió com a funcionaris de carrera.

Els funcionaris en pràctiques que no obtenen aquesta qualificació han de ser destituïts del servei de l'SCIB, sense dret a cap tipus d'indemnització.

13.3. La presa de possessió dels aspirants que han superat el període de pràctiques s'ha d'efectuar en el termini màxim d'un mes, comptador des de l'endemà de publicar-se'n el nomenament com a funcionaris de carrera en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

13.4. El personal funcionari que obtengui una destinació definitiva no pot participar en els procediments de provisió de llocs de treball durant un termini mínim de tres anys, comptadors des del dia en què prengui possessió del lloc de treball, de conformitat amb la disposició transitòria setena de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears. Tampoc no pot participar, durant el mateix termini, en les convocatòries per atorgar comissions de serveis.

14. Tribunal Qualificador

14.1. Constitueixen el Tribunal Qualificador d'aquest procés selectiu, el president, un vocal i el secretari.

14.2. De conformitat amb l'apartat 1 de l'article 13 del Decret 27/1994, d'11 de març, el nomenament dels membres dels tribunals s'ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web de l'SCIB un cop finalitzat el període de presentació d'instàncies.

14.3. El Tribunal actua amb autonomia funcional i d'acord amb els principis d'objectivitat, imparcialitat, agilitat i eficàcia. La pertinença al Tribunal ho és sempre a títol individual, motiu pel qual els membres són personalment responsables del compliment estricte de les bases de la convocatòria, i també del deure de sigil professional.

14.4. Corresponen al Tribunal, en el desenvolupament del procés selectiu, l'aplicació i la interpretació d'aquestes bases, així com decidir la forma d'actuació en els casos que no s'hi preveuen.

14.5. Les persones que integren el Tribunal han d'abstenir-se'n i les poden recusar les persones interessades quan hi concorrin les circumstàncies establertes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

14.6. El president del Tribunal ha de convocar els membres titulars i els suplents perquè el Tribunal es constitueixi dins els quinze dies següents al de publicar-se el nomenament dels membres en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

14.7. A partir de la constitució, el Tribunal, per actuar vàlidament, requereix la presència del president i del secretari. Els acords s'han d'adoptar per majoria dels vots dels membres assistents en cada sessió i el vot del president dirimeix els empats. D'altra banda, el funcionament del Tribunal s'ha d'adaptar al que estableix la Llei 40/2015 per als òrgans col·legiats.

14.8. Els membres del Tribunal han de percebre, en la quantia vigent, les dietes que els corresponguin per l'assistència a les sessions, d'acord amb el que disposa el capítol IV del Decret 62/2011.

14.9. A efectes de comunicacions i altres incidències, el Tribunal té la seu a la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears, al carrer de Sant Feliu, 8A, 07012 Palma.

15. Borsa de personal funcionari interí derivada del concurs extraordinari de mèrits

15.1. De conformitat amb el que estableix l'Acord del Consell de la Sindicatura de 24 de setembre de 2009, modificat per l'Acord de 20 de desembre de 2017, pel qual s'aproven els criteris que han de regir el procediment de selecció de personal funcionari interí al servei de l'SCIB, la borsa ordinària resultant d'una oposició o concurs oposició lliure té preferència sobre les altres borses que es puguin constituir.

15.2. Una vegada exhaurides les borses ordinàries a què es refereix el punt anterior, s'activarà la borsa que resulti d'aquest concurs extraordinari de mèrits, en la qual, pel que fa a l'ordre de prioritat de les persones que la integrin, s'han d'aplicar els criteris establerts en l'Acord del Consell esmentat en el punt 15.1, així com els criteris de preferència per restar en el lloc de treball, establerts en el punt segon dels acords del Consell de la Sindicatura de 28 de setembre de 2010 i 14 de juliol de 2016, per a les borses no ordinàries.

15.3. Per poder formar part de la borsa que es derivi d'aquest procediment, els aspirants han d'acreditar una puntuació mínima de 20 punts.

15.4. Als efectes anteriors, el Tribunal ha de requerir l'acreditació documental dels requisits i dels mèrits, d'acord amb les bases 9 i 10, en el termini de deu dies hàbils, únicament als aspirants que superin la puntuació mínima exigida en el punt anterior i que no hagin aportat aquesta documentació en algun moment anterior del procediment. Els aspirants que no presentin la documentació requerida en el termini esmentat queden exclosos de la borsa i no la poden integrar.

15.5. En cas d'empat, s'ha de resoldre d'acord amb els criteris de prelació de la base 12.4.

15.6. El Tribunal ha d'elaborar la relació de persones aspirants que han d'integrar aquesta borsa extraordinària i l'ha d'elevar al síndic major.

15.7. Una vegada publicada en el Butlletí Oficial de les Illes Balears la resolució del síndic major per la qual es nomenen funcionaris en pràctiques del cos d'auditors, i abans de prendre possessió, el síndic major ha de dictar una resolució per la qual es crea la borsa extraordinària per nomenar funcionaris interins del cos d'auditors de l'SCIB. Aquesta resolució s'ha de publicar en el tauler d'anuncis de l'SCIB, en el seu portal web (<www.sindicaturaib.org>) i en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

15.8. La borsa de personal funcionari interí derivada d'aquest procediment té una vigència màxima de tres anys comptadors des de la data de la seva aprovació mitjançant la resolució del síndic major. Un cop transcorregut aquest període de temps, la borsa perd la vigència i no es pot reactivar, cosa que s'ha d'anunciar en el portal web de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears.

 

ANNEX II Mèrits per valorar en la fase de concurs

Barem de mèrits

El Tribunal únicament pot valorar els mèrits que, en el còmput global, sumin 40 o més punts, d'acord amb el barem que consta en l'annex II.

Els mèrits que s'han de valorar per a les places objecte d'aquesta convocatòria són els següents:

1. Mèrits professionals (màxim 45 punts)

1.1. Els mèrits professionals s'han de baremar d'acord amb els criteris generals següents:

a) A l'efecte de valorar el treball desenvolupat, s'ha de computar el temps que els candidats hagin estat en les situacions d'excedències, reduccions de jornada, permisos o altres beneficis relacionats amb la maternitat o paternitat i per raó de guarda legal o cura de familiars.

b) S'han de computar com a situacions assimilades a actiu a efectes del còmput de serveis prestats les següents:

  • Les persones que hagin gaudit d'una excedència per cura de familiars (article 89.4 del TREBEP i article 105 de la LFPCAIB, art 53.2 del Conveni Col·lectiu).
  • Les persones que hagin gaudit d'una excedència per raó de violència de gènere (article 89.5 del TREBEP i article 106 de la LFPCAIB).
  • Les persones declarades en serveis especials (article 87 del TREBEP i article 99 de la LFPCAIB).
  • El personal laboral, declarat en excedència forçosa (article 46.1 del TRET).

c) Les fraccions inferiors al mes no es valoren.

1.2. Per valorar l'experiència prèvia, amb el màxim de 45 punts, s'han de distingir:

a. Per cada mes de serveis prestats i reconeguts a la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears, com a personal funcionari interí, en el mateix cos, escala o especialitat a què s'opta: 0,25 punts per mes de serveis prestats.

b. Per cada mes de serveis prestats en una altra administració, com a personal funcionari de carrera o interí del subgrup A1, en cossos, escales o subescales d'auditoria, intervenció o assimilats: 0,15 punts per mes de serveis prestats.

c. Per cada mes de serveis prestats en una altra administració, com a personal funcionari de carrera o interí del subgrup A1, en funcions d'auditoria, intervenció o gestió econòmica financera: 0,1 punts per mes de serveis prestats.

d. Per haver prestat serveis en el sector privat com a auditor/auditora: 0,1 punt per mes de serveis prestats.

1.3. Aquest mèrit s'ha d'acreditar documentalment de la manera següent: sempre que l'aspirant no s'hi oposi expressament, en cas de serveis prestats a la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears, l'Administració ha d'expedir d'ofici el certificat que acrediti els serveis segons les dades que constin en l'expedient personal de l'aspirant, el qual s'ha d'incorporar d'ofici a l'expedient; si la persona aspirant s'oposa a la comprovació d'ofici o si, excepcionalment, la Sindicatura no pot comprovar aquests documents, es pot requerir la persona interessada perquè els aporti.

En cas de serveis prestats en altres administracions públiques, s'ha d'aportar el certificat acreditatiu expedit per l'Administració en què s'hagin prestat aquests serveis, en el qual constin, a més de les condicions de l'apartat anterior, les tasques desenvolupades.

En cas de serveis prestats en el sector privat per compte propi com a auditor/auditora, s'ha d'aportar un certificat d'inscripció en el Registre Oficial d'Auditors de Comptes com a auditor o auditora. A més, s'han de presentar els butlletins de cotització corresponents o un certificat expedit per la Seguretat Social.

En cas de serveis prestats en el sector privat per compte d'empreses d'auditoria, s'ha d'aportar un certificat de l'empresa o còpia compulsada del contracte de treball en el qual ha de constar el tipus de treball desenvolupat. A més, s'han de presentar els butlletins de cotització corresponents o el certificat expedit per la Seguretat Social, en el qual ha de constar que el grup de cotització és 1 o 2.

2. Altres mèrits (màxim 55 punts)

La suma de tots aquests mèrits no pot superar els 55 punts.

2.1. Per la superació d'exercicis en convocatòries anteriors (màxim 23 punts)

2.1.1. Per a la valoració de la superació d'exercicis en convocatòries anteriors d'accés com a personal funcionari de carrera de la Sindicatura de Comptes en el cos especial d'auditors a què s'opta, amb un màxim de 23 punts:

a. Per haver superat el primer exercici d'un procés selectiu: 6 punts per cada exercici amb un màxim de 12 punts.

b. Per haver superat més d'un exercici dins el mateix procés selectiu: 18 punts.

c. Per haver superat més d'un exercici en diversos processos selectius: 23 punts.

Sols es valora una vegada la superació dels exàmens en un mateix procés selectiu. Només es computa la puntuació màxima obtinguda en qualsevol dels apartats del punt 2.1.1 i no és acumulable la puntuació que pugui correspondre a diferents apartats.

2.1.2. Aquest mèrit s'ha d'acreditar documentalment de la manera següent: sempre que l'aspirant no s'hi oposi expressament i el mèrit s'hagi declarat en el full d'autobaremació, la Sindicatura de Comptes ha d'expedir d'ofici l'acreditació dels exercicis superats i l'ha d'incorporar a l'expedient. En cas contrari, l'ha d'aportar la persona aspirant.

2.2. Formació acadèmica i professional (màxim 10 punts)

2.2.1. Quant a la formació acadèmica, es valoren les titulacions acadèmiques oficials i reconegudes pel Ministeri d'Educació i Formació Professional, d'acord amb els criteris següents:

- Per la possessió del títol de doctor en alguna de les titulacions requerides per a l'ingrés: 3 punts.

- Per la possessió del títol de màster oficial relacionat directament amb alguna de les titulacions requerides per a l'ingrés: 3 punts.

- Per la possessió de titulació acadèmica diferent i addicional de l'acreditada amb la sol·licitud com a compliment del requisit per poder prendre part en les proves convocades:

 

a. grau en dret, en economia o en administració i direcció d'empreses o equivalent: 4 punts.

b. títol de segon cicle en alguna de les titulacions anteriors (les titulacions de només segon cicle i els títols declarats equivalents en general al títol universitari de llicenciat es valoren com un segon cicle): 4 punts

c. títol de primer cicle en alguna de les titulacions anteriors (només es valoren els addicionals als graus acreditats i no els que siguin necessaris per obtenir-los): 2 punts

2.2.2. Es valora amb 3 punts estar en possessió del títol d'auditor/auditora. Per a la valoració d'aquest mèrit, la persona aspirant ha d'aportar un certificat d'inscripció en el Registre Oficial d'Auditors de Comptes.

2.2.3. Els mèrits acadèmics enumerats en l'apartat 2.2.1 s'han d'acreditar documentalment de la manera següent: llevat que l'aspirant s'hi oposi expressament, l'SCIB ha de verificar les dades relatives a les titulacions acadèmiques a través de la Plataforma d'Intermediació de Dades. Si la persona aspirant s'oposa a la comprovació d'ofici o si, excepcionalment, l'SCIB no pot comprovar aquests documents, es requerirà la persona interessada perquè els aporti.

2.3. Coneixements de llengua catalana (màxim 5 punts)

2.3.1. Només es valora el certificat de nivell més alt que s'acredita, a més del certificat de llenguatge administratiu, la puntuació del qual s'acumula a la de l'altre certificat que s'acrediti. En tots els casos, només es valoren els certificats de nivell superior a l'exigit com a requisit d'accés i amb un màxim de 5 punts. La puntuació que s'ha d'atorgar és la següent:

  • Per al nivell C1: 2 punts
  • Per al nivell C2: 3 punts
  • Per al llenguatge administratiu: 2 punts

2.3.2. Els coneixements de llengua catalana s'han d'acreditar mitjançant el certificat oficial o el títol que certifica la possessió del nivell de coneixements al·legat. Els títols o certificats han de ser els que expedeix o homologa la conselleria del Govern de les Illes Balears competent en la matèria, o els títols equivalents expressament reconeguts.

2.4. Cursos de formació (màxim 7 punts)

Per la superació o impartició de cursos o mòduls de durada igual o superior a 10 hores, promoguts o reconeguts per qualsevol administració pública, universitat, escola d'administració pública, col·legi professional, per l'Institut de Censors Jurats de Comptes d'Espanya o altres corporacions de dret públic, vinculades a l'àmbit d'actuació de les institucions de control extern, en matèria de:

1) Gestió econòmica del sector públic, auditoria o comptabilitat.

2) Àrea jurídica administrativa, assessoria jurídica a l'àmbit del sector públic i contractació administrativa.

3) Processadors de textos, fulls de càlcul, bases de dades i altres programes informàtics directament relacionats amb les tasques pròpies de la funció auditora, interventora o comptable.

Els cursos o mòduls únicament es valoren si el certificat o diploma corresponent és de data posterior a 1 de gener de 2013.

S'acrediten amb els diplomes o els certificats corresponents d'aprofitament o impartició, en els quals ha de constar la superació o la impartició del curs al·legat, així com el programa de matèries.

Els cursos d'aprofitament es valoren amb 0,02 punts per hora.

La impartició de cursos es valora duplicant la puntuació que correspon als cursos d'aprofitament i d'acord amb els criteris assenyalats anteriorment. Per això, cal presentar el certificat corresponent, en el qual han de figurar les matèries impartides i si l'aspirant va impartir el curs en la seva totalitat o en part. En aquest darrer cas, cal detallar el nombre d'hores impartides, que ha de ser de durada igual o superior a deu hores lectives.

En cap cas no es puntua per activitats de naturalesa diferent dels cursos, com ara seminaris, jornades, trobades, taules rodones, debats o anàlegs. Tampoc es valoren els cursos que corresponen a processos selectius ni els valorats a l'apartat 2.2.

2.5. Triennis reconeguts: fins a un màxim de 10 punts.

Es valora cada trienni reconegut com a personal funcionari o com a personal laboral amb 1 punt per trienni, fins a un màxim de 10 punts.

Acreditació del mèrit: en cas que la persona interessada no s'hi oposi expressament, l'SCIB incorporarà d'ofici en l'expedient del concurs un extracte dels triennis reconeguts al seu personal.

En cas de triennis reconeguts per altres administracions públiques, s'ha d'aportar el certificat o document acreditatiu expedit per l'Administració corresponent.

 

ANNEX III Sol·licitud d'admissió al concurs extraordinari de mèrits corresponent al procés excepcional d'estabilització de l'ocupació pública de llarga durada, per cobrir dues places del cos especial d'auditors de la Sindicatura de Comptes incloses en l'oferta d'ocupació pública de 2022

DADES PERSONALS

LLINATGES

NOM

 

 

 

DNI

DATA DE NAIXEMENT

NACIONALITAT

 

          /        /

 

 

ADREÇA

CP

 

 

 

LOCALITAT

ILLA

 

 

 

PROVÍNCIA

TELÈFON 1

TELÈFON 2

 

 

 

 

ADREÇA ELECTRÒNICA

 

CANAL PREFERENT DE NOTIFICACIÓ

□ Notificació electrònica

En cas de notificació electrònica, els avisos de la posada a disposició de la notificació en l'Adreça Electrònica Habilitada Única (<https://dehu.redsara.es>) s'envien a l'adreça electrònica que la persona sol·licitant ha facilitat a les dades personals, si no en facilita una de nova per rebre les notificacions:

Adreça electrònica:

□ Notificació per correu postal

En cas de notificació per correu postal, les notificacions s'envien a l'adreça que la persona sol·licitant ha posat a les dades personals, si no en posa una de nova per rebre les notificacions:

Adreça:

Municipi:

Província:

CP:

(Això sens perjudici que la notificació o la comunicació es posi a disposició de la persona interessada en l'Adreça Electrònica Habilitada Única, <https://dehu.redsara.es>, perquè pugui accedir al contingut de manera voluntària.)

DADES DE PARTICIPACIÓ

Títol  al·legat com a requisit per participar en la convocatòria

 

 

Nivell de coneixements de llengua catalana al·legat com a requisit per participar en la convocatòria

 

Sol·licit que m'admeteu al concurs al qual fa referència aquesta sol·licitud, i declar que són certes totes les dades d'aquest document i que complesc les condicions que exigeix la convocatòria, les quals em compromet a acreditar documentalment en el seu moment.

Declar que complesc el requisit de tenir les capacitats i les aptituds físiques i psíquiques que són necessàries per exercir les funcions del cos d'auditors.

Don el consentiment perquè l'Administració tracti les meves dades personals als efectes que es derivin d'aquesta convocatòria.

 

 

,

 

de

 

 de 20

[Signatura]

Informació bàsica sobre protecció de dades

Responsable: SINDICATURA DE COMPTES DE LES ILLES BALEARS

Finalitat: gestionar la vostra sol·licitud d'admissió al procés selectiu convocat.

Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets com s'explica en la informació addicional.

Informació addicional: podeu consultar informació addicional i detallada sobre protecció de dades en la política de privacitat aplicable a proves selectives, disponible a <www.sindicaturaib.org>.

SINDICATURA DE COMPTES DE LES ILLES BALEARS

 

ANNEX IV

Concurs extraordinari de mèrits corresponent al procés excepcional d'estabilització de l'ocupació pública de llarga durada, per cobrir dues places del cos especial d'auditors de la Sindicatura de Comptes incloses en l'oferta d'ocupació pública de 2022

Presentació de documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits

LLINATGES

NOM

DNI

 

 

 

Present la documentació que es consigna a continuació per acreditar que complesc els requisits que exigeix la convocatòria:

□ Fotocòpia del document nacional d'identitat o, en cas de no posseir la nacionalitat espanyola, del document oficial acreditatiu de la identitat

□ Titulació universitària

□ Certificat acreditatiu de coneixements de llengua catalana

□ Declaració jurada o promesa de no haver estat separat/separada mitjançant un expedient disciplinari del servei de cap administració pública, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitat de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per una resolució judicial

□ Certificat mèdic, en model oficial, expedit dins dels tres mesos anteriors a presentar-lo, que acredita que tenc les capacitats i les aptituds necessàries per exercir les funcions del cos d'auditors

Present la documentació que es consigna a continuació per acreditar que tenc els mèrits que he al·legat en el full d'autobaremació que vaig presentar juntament amb la sol·licitud:

1. Mèrits professionals

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Altres mèrits

2.1 Exercicis superats en convocatòries anteriors

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2.2 Formació acadèmica i professional

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2.3 Coneixements de llengua catalana

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2.4 Cursos de formació

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2.5 Triennis reconeguts

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

D'acord amb els articles 28.2 i 28.3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu de les administracions públiques, s'entén concedit el consentiment per consultar dades relatives a documents expedits o en poder de les administracions públiques. Si no us hi oposau expressament, l'SCIB verificarà les dades relatives a:

  • DNI
  • Titulació universitària
  • Serveis prestats en l'SCIB
  • Superació d'exercicis en convocatòries d'accés a personal funcionari de carrera de l'SCIB
  • Titulacions acadèmiques enumerades en l'apartat 2.2.1 de les bases de la convocatòria

Si us OPOSAU a la consulta, marcau la casella següent:

 M'OPÒS a la consulta de les dades i els documents esmentats (heu d'aportar els documents acreditatius exigits en la convocatòria en el termini que es regula en la base 8.2).

 

,

 

de

 

 de 20

[Signatura]

SINDICATURA DE COMPTES DE LES ILLES BALEARS

 

ANNEX V Concurs extraordinari de mèrits corresponent al procés excepcional d'estabilització de l'ocupació pública de llarga durada, per cobrir dues places del cos especial d'auditors de la Sindicatura de Comptes incloses en l'oferta d'ocupació pública de 2022

Declaració de la persona interessada

LLINATGES

NOM

DNI

 

 

 

Declar, sota jurament o promesa, perquè em nomenin funcionari/funcionària del cos d'auditors de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears, que no he estat separat/separada mitjançant un expedient disciplinari del servei de cap administració pública, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni em trob inhabilitat/inhabilitada de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per una resolució judicial.

 

,

 

de

 

 de 20

[Signatura]

SINDICATURA DE COMPTES DE LES ILLES BALEARS