Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
AGÈNCIA D'ESTRATÈGIA TURÍSTICA DE LES ILLES BALEARS
Núm. 711449
Resolució de la presidència de l’AETIB per la qual es dona compliment a l’Acord del Consell de Direcció de dia 3 de novembre de 2022 pel qual s’aproven els criteris comuns i les convocatòries específiques sota la modalitat de concurs de mèrits d’acord amb l’oferta pública d’estabilització per a l’any 2022 corresponent al personal laboral de l’AETIB aprovada pel Consell de Direcció de 24 de maig de 2022, d’acord amb la disposició addicional sisena de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l’ocupació
Fets
1. El Decret 18/2018, de 22 de juny, pel qual es reorganitza, reestructura i regula l'AETIB, modificat pel Decret 4/2022, de 28 de febrer, en l'article 28 disposa que el personal laboral al servei de l'AETIB es regeix per les disposicions contingudes a l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic que li sigui d'aplicació, per les normes laborals aplicables al personal d'aquesta naturalesa, així com l'Estatut dels Treballadors. La contractació i selecció del personal es realitzarà mitjançant el procés selectiu que ha de respectar en tot cas els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat, d'acord amb els criteris establerts per la normativa vigent, i d'acord amb les directrius de la direcció general competent en matèria de funció pública.
2. Segons l'article 14.k) del Decret 18/2018, de 22 de juny, pel qual es reorganitza, reestructura i regula l'AETIB, modificat pel Decret 4/2022, de 28 de febrer, correspon al Consell de Direcció de l'AETIB aprovar l'oferta d'ocupació pública de l'AETIB, a proposta de la Direcció. A la sessió del Consell de direcció de l'AETIB, de data 24 de maig de 2022, es va aprovar l'oferta pública d'estabilització per a l'any 2022 corresponent al personal laboral de l'AETIB (BOIB núm. 68, de 26 de maig de 2022).
3. La disposició addicional sisena de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació autoritza, amb caràcter excepcional, una convocatòria d'estabilització de l'ocupació temporal de llarga durada pel sistema de concurs per a les places que hagin estat ocupades abans del dia 1 de gener de 2016.
Les administracions públiques han de convocar, amb caràcter excepcional i d'acord amb el que preveu l'article 61.6 i 7 del TREBEP, pel sistema de concurs, les places que, complint els requisits establerts en l'article 2.1, hagin estat ocupades amb caràcter temporal de manera ininterrompuda amb anterioritat a l'1 de gener de 2016.
Aquests processos, que es duran a terme una sola vegada, poden ser objecte de negociació en cadascun dels àmbits territorials de l'Administració de l'Estat, les comunitats autònomes i les entitats locals, i han de respectar, en tot cas, els terminis establerts en aquesta norma.
La disposició addicional vuitena estableix que:
Addicionalment, els processos d'estabilització continguts en la disposició addicional sisena han d'incloure en les convocatòries les places de naturalesa estructural ocupades de manera temporal per personal amb una relació, d'aquesta naturalesa, anterior a l'1 de gener de 2016.
4. Així, dins l'oferta pública de l'AETIB, es varen aprovar 17 places vacants de personal laboral, corresponents a les places de naturalesa estructural, dotades pressupostàriament, que han estat ocupades de manera temporal i ininterrompuda amb anterioritat a l'1 de gener de 2016, d'acord amb el que preveu la Llei 20/2021.
D'aquestes 17 places corresponen:
Encara que d'acord amb l'article 10.s del Decret de l'AETIB li correspon a la direcció de l'AETIB aprovar els criteris de selecció del personal, d'acord amb els criteris d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en el marc de la normativa vigent, tanmateix es troba adient que l'aprovació d'aquesta convocatòria per la transcendència que comporta s'aprovi per Consell de Direcció de l'AETIB. Per tot això, amb l'aprovació del Consell de Direcció de data 3 de novembre de 2022, condicionat a l'informe favorable de la Direcció General de Funció Pública, el qual s'ha emès en data 18 de novembre es proposa la següent
RESOLUCIÓ
Primer.- Aprovar els criteris generals que han de regir les convocatòries especifiques de les diferents places de personal laboral de l'AETIB, modalitat concurs de mèrits i que consten com a Annex A.
Segon.- Aprovar les convocatòries específiques per a cada categoria professional i que figuren en els annexos I, II, III, IV i V.
Tercer.- Fer públic el model de presentació de documentació per acreditar els requisits Annex B.
Quart.- Fer públic el model de sol·licitud d'autobaremació de mèrits Annex C.
Cinquè.- Publicar aquest Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recurs
Contra aquest Acord, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el president de l'AETIB en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació, d'acord amb l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació, d'acord amb els articles 8.2, 10.1 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sens perjudici que la persona interessada en pugui interposar qualsevol altre que consideri escaient.
Palma, en la data de la signatura electrónica (24 de novembre de 2022)
El president de l'AETIB (Per delegació de signatura del president de data 28 de setembre de 2021) Jaume Colom Adrover
ANNEX A Criteris comuns que regiran en les convocatòries específiques de processos selectius d'estabilització mitjançant concurs de mèrits per a l'accés com a personal laboral fix de l'AETIB, regulats a la disposició addicional sisena de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública
1. Objecte i sistema selectiu.
L'objecte d'aquestes bases és l'establiment d'uns criteris comuns que regiran en els processos selectius d'estabilització que realitzi l'AETIB per a l'accés com a personal laboral fix d'aquesta sota la modalitat de concurs de mèrits d'acord amb la disposició addicional sisena de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública.
El sistema selectiu d'aquests procés d'acord amb la disposició addicional sisena i vuitena de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, i el Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears (BOIB núm. 78, de 16 de juny de 2022), modificat pel Decret llei 7/2022, d'11 de juliol, de prestacions socials de caràcter econòmic de les Illes Balears (BOIB núm. 90, de 12 de juliol de 2022), serà el sistema de concurs, el qual té caràcter excepcional, i consisteix a qualificar els mèrits al·legats i acreditats pels aspirants, d'acord amb el barem inclòs en aquestes bases generals i la convocatòria especifica.
El tràmit mateix de presentació de sol·licitud inclou el model d'al·legació de mèrits (autobaremació) que té igualment la consideració de declaració responsable.
L'AETIB, d'ofici o a proposta de la persona que presideixi el tribunal, pot requerir en qualsevol moment que els aspirants aportin la documentació que acrediti el compliment dels requisits declarats, així com la veracitat de qualsevol dels documents que hagin d'aportar en aquest procés selectiu, i la persona interessada ha d'aportar-los. La inexactitud, la falsedat o l'omissió, de caràcter essencial, de qualsevol dada o informació que s'incorpori en la declaració responsable o la no presentació davant l'administració convocant de la documentació que, si escau, s'hagi requerit per acreditar el compliment d'allò declarat determina l'exclusió del procediment selectiu, sens perjudici de les responsabilitats penals, civils o administratives en què s'hagi pogut incórrer.
La presentació de la sol·licitud per participar en el procés selectiu implica el coneixement i l'acceptació inequívocs de l'aspirant del tractament de les dades de caràcter personal a càrrec de l'òrgan competent i únicament per a les finalitats establertes. El tractament de la informació facilitada en les sol·licituds tindrà en compte les previsions del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, i de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre.
L'AETIB pot desenvolupar procediments específics per detectar i sancionar els intents de les persones aspirants de falsejar els mèrits al·legats i accedir de manera intencionada a les compensacions econòmiques per cessament i assegurar-ne la transparència.
2. Requisits dels aspirants.
Per tenir la condició d'aspirant i ser admès als processos selectius que es convoquin, les persones interessades han de complir, en la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds de les convocatòries especifiques i durant el procés selectiu, els requisits següents:
a.Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra de les que permeten l'accés a l'ocupació pública segons l'article 57 del Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015.
b.Tenir l'edat mínima establerta en la legislació bàsica estatal i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.
c.Estar en possessió de la titulació acadèmica que es requereix en cada cas en la convocatòria específica. En el cas de titulacions expedides a l'estranger, cal aportar l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació, Cultura i Esports (actualment el Ministeri d'Universitats) o estar en condició de obtenir-la en la data de finalització del termini de presentació de sol·licitud de participació.
d.Si el títol procedeix d'un estat membre de la Unió Europea, s'ha de presentar el certificat acreditatiu del reconeixement o de l'homologació del títol equivalent, de conformitat amb la Directiva 89/48/CEE, de 21 de desembre de 1988, el Reial decret 1837/2008, el Reial decret 967/2014 i altres normes de transposició i desplegament.
e.Tenir les capacitats i les aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions corresponents.
f.No haver estat separades, mitjançant procediment disciplinari, del servei de cap administració, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de nacionals d'un altre estat, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a una sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.
g.No tenir la condició de personal laboral fix en la mateixa categoria professional a l'AETIB.
h.Acreditar el coneixement de la llengua catalana que s'indiqui en la convocatòria específica.
D'acord amb la Disposició addicional tretzena del Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears, és a dir, que aquesta exempció del requisit del català només és per a l'ingrés al cos o l'escala, l'especialitat, o l'escala, la subescala, la classe o la categoria, o la categoria professional, per a les persones aspirants que estiguin en servei actiu, en el moment de finalització de la presentació de sol·licituds, a la mateixa administració o ens públic, en el mateix cos, escala, especialitat, o escala, subescala, classe o categoria, o categoria professional objecte de la convocatòria, i no puguin acreditar el requisit exigit per a l'ingrés.
Aquelles persones que en el moment de la presentació de sol·licitud no puguin acreditar el requisit exigit per a l'ingrés i en el cas que obtinguin la condició de personal laboral fix, queden obligades al fet que en el termini de dos anys des de la signatura del contracte han d'acreditar el nivell de coneixement de la llengua catalana exigit per a l'accés. Si, finalitzat aquest termini, no s'acredita el nivell de català exigit per a l'accés, aquesta persona serà remoguda del seu lloc de treball.
Aquest mèrit s'ha d'acreditar documentalment de la manera següent:
- Els certificats expedits per l'òrgan competent del Govern de les Illes Balears (Direcció General de Política Lingüística).
- Els certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública.
- Els certificats homologats que constin en la base de dades de l'òrgan competent del Govern de les Illes Balears, d'acord amb l'Ordre de la consellera d'Educació, Cultura i Universitats de 28 de juliol de 2014 per la qual es regulen l'homologació dels estudis de llengua catalana de l'educació secundària obligatòria i del batxillerat amb els certificats de coneixements de llengua catalana de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats i l'exempció de l'avaluació de la llengua i la literatura catalanes en l'ensenyament reglat no universitari, i els procediments per obtenir-les (BOIB núm. 115, de 26 d'agost de 2014).
- Certificats equivalents segons l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013, per la qual es determinen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de llengua catalana de la Direcció General de Cultura i Joventut (BOIB núm. 34, de 12 de març de 2013).
- Els certificats de català que constin inscrits en el Registre de Personal de la Direcció General de Funció Pública.
j.Haver satisfet la taxa de serveis de selecció de personal d'acord amb l'establert en l'article 59 bis de la Llei 11/1998, de 14 de desembre, resten exemptes del pagament de la taxa de drets d'examen les persones amb discapacitat igual o superior al 33 %.
La taxa per a la inscripció segons la tarifa vigent és:
- Per a l'accés a places per a les quals s'exigeix el títol universitari de grau, un import de 28,89€.
- Per a l'accés a places per a les quals s'exigeix altres titulacions de nivell inferior al títol universitari de grau, un import de 14,42€.
El model normalitzat es pot descarregar de la web de l'Agència Tributària de les Illes Balears
emplenar i imprimir el document model 046 i fer-ne el pagament en una de les entitats col·laboradores (Caixabank, Bankia, Banca March, BBVA, Banco Santander, Banco Popular, Banco Sabadell, Cajamar-Caja Rural, Deutshe Bank, Targobank, Colonya, Caixa de Pollença i IberCaja) que figuren en el model.
k.Emplenar la declaració responsable juntament amb el full d'autobaremació dels mèrits, que es pot descarregar de la pàgina web de l'AETIB (https://www.caib.es/govern/organigrama/area.do?lang=ca&coduo=475) i emplenar d'acord amb el model per categoria a la que s'opta .
l.Identificar a la sol·licitud el lloc concret al qual l'aspirant es presenta.
Els aspirants han de complir amb els requisits exigits a la convocatòria en el dia d'acabament del termini de presentació de sol·licituds i han de mantenir-los fins a la signatura del contracte.
El fet de constar en la llista de persones admeses no implica el reconeixement a les persones interessades que es compleixen els requisits per participar en aquesta convocatòria.
Els processos selectius tenen caràcter obert i garanteixen la lliure concurrència, sens perjudici del que estableixen la promoció interna i les meses de discriminació positiva previstes en el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic.
3. Obligacions de l'AETIB per a l'accés a l'ocupació pública per als processos d'estabilització derivats de la Llei 20/2021, de 28 de desembre.
Es garanteix l'expedició de la certificació de serveis prestats i de triennis a l'AETIB com els serveis prestats pel personal subrogat, integrat o procedent de fusió de l'ens preexistent, dins el termini de presentació de sol·licituds.
a. Per a l‘elaboració d'aquests certificats es disposarà de la documentació de l'expedient de personal de l'AETIB. En qualsevol cas cal que l'aspirant aporti “vida laboral” per completar l'expedient.
b. També es disposarà, si escau, de la sentencia judicial ferma, que reconeix la categoria de la plaça ocupada.
c. En el supòsit que, per motius aliens de treballador o treballadora, l'AETIB no emeti en el termini corresponent aquestes certificacions, el treballador sempre pot acreditar els triennis a l'efecte del present procés d'estabilització mitjançant l'aportació de la darrera nòmina o document justificatiu expedit per l'ens.
Amb aquesta documentació s'ha d'elaborar el certificat de serveis prestats i de triennis que han de fer constar el grup de classificació i la categoria professional, el nombre de triennis i el grup, i els períodes de temps treballat a l'ens i als ens que s'hagin integrat o fusionat amb l'actual. Que, en tot cas, es valoraran com a prestats a l'AETIB que emet la certificació.
4. Presentació de la sol·licitud.
4.1. Per ser admès, els aspirants han de presentar de manera presencial la sol·licitud que incorpora una declaració responsable en els termes de l'article 69 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, relativa al compliment de tots i cada un dels requisits de participació exigits, referits sempre a la data d'expiració del termini assenyalat per a la presentació de les instàncies. En aquesta sol·licitud els aspirants han de consignar les dades relatives al compliment dels requisits de participació i no les han d'acreditar fins una fase posterior amb l'excepció del pagament de la taxa corresponent que cal acreditar.
El mateix tràmit de presentació de sol·licitud inclou el model d'al·legació de mèrits (autobaremació), que té igualment la consideració de declaració responsable.
En aquest full d'autobaremació els aspirants han d'al·legar, sota la seva responsabilitat, quins són els mèrits dels quals disposa d'entre els previstos en l'annex corresponent a la plaça a la qual concorren. Els mèrits s'han d'al·legar i, quan escaigui acreditar, en referència a la data que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds. La falsedat en les dades consignades en l'al·legació de mèrits determina l'exclusió del procés i la consideració de no haver-hi participat, a més de les actuacions legals que es derivin per la falsedat en les dades.
Els aspirants queden vinculats pels mèrits que al·leguen dins el tràmit de sol·licitud, per tant, la puntuació resultant dels mèrits declarats determina la seva posició màxima en l'ordre de prelació del concurs. D'acord amb aquestes puntuacions, els tribunals conformaran una llista provisional de mèrits al·legats, que es publicarà segons la base 5, juntament amb la llista definitiva de persones admeses i excloses.
Si algun aspirant és nomenat personal laboral fix de la mateixa categoria i especialitat a què opti, si escau, durant el transcurs d'aquest procés selectiu, o bé ja té aquesta condició, en serà exclòs, amb la corresponent devolució de taxes.
5. Fases del procediment.
5.1. El termini de presentació de sol·licituds és de trenta dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà que es publiqui aquesta resolució de convocatòria específica en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. A l'efecte d'aquesta convocatòria tots els dies són hàbils.
a) En el termini màxim de 15 dies, comptador des que acabi el termini de presentació de sol·licituds, la direcció de l'AETIB ha de dictar una resolució mitjançant la qual s'aprova la llista provisional de persones admeses i excloses al procés selectiu, amb expressió de la causa d'exclusió. Aquesta relació s'ha de publicar al manco al taulell d'anuncis de l'AETIB i a la seu electrònica de l'AETIB, i si escau, en el BOIB i a la web dels processos selectius de la CAIB.
b) Les persones aspirants excloses o omeses disposen d'un termini de set dies, comptadors des de l'endemà de la seva publicació, per esmenar el defecte o adjuntar el document que sigui preceptiu. En la publicació d'aquesta resolució se'ls ha d'advertir que l'AETIB considerarà que desisteixen de la sol·licitud si no compleixen el requeriment.
c) Finalitzat el termini al qual es refereix el paràgraf anterior i esmenades aquestes, si escau, la direcció de l'AETIB ha de dictar una resolució per la qual s'aprova la llista definitiva de persones admeses i excloses. Aquesta resolució s'ha de fer pública en els mateixos llocs que s'han indicat per a la publicació de la resolució provisional.
d) En el procés pel sistema de concurs, juntament en la llista definitiva de persones admeses i excloses, els tribunals publicaran la llista provisional de mèrits al·legats en la declaració responsable (autobaremació). Aquesta relació s'ha de publicar en la mateixa forma establerta anteriorment.
e) Les persones aspirants disposen d'un termini de set dies, comptadors des de l'endemà que s'hagi publicat la resolució, per esmenar el defecte de la declaració responsable.
f) Pel sistema de concurs, finalitzat el termini al qual es refereix el paràgraf anterior i esmenades les al·legacions fetes en la declaració responsable, si escau, el tribunal publicarà la llista de les persones aprovades i l'elevarà a la direcció de l'AETIB perquè dicti una resolució per la qual s'aprova la llista informativa de l'ordre dels aspirants d'acord amb la puntuació al·legada en la declaració responsable. Aquesta resolució s'ha de fer pública en els mateixos llocs que s'han indicat per a la publicació de la resolució provisional.
g) En la mateixa llista informativa es requerirà les persones aspirants perquè en el termini de 10 dies acreditin els mèrits i els requisits al·legats en la declaració responsable, seguint l'ordre de prelació de la llista informativa. També pot reclamar formalment a les persones interessades els aclariments o, si pertoca, la documentació addicional que consideri necessària per disposar dels elements de judici necessaris per valorar els mèrits que hagin al·legat i acreditat tal com estableix la convocatòria.
En el supòsit que la documentació acreditativa d'un mèrit consti en llengua estrangera, quan el Tribunal ho consideri necessari, pot requerir a la persona interessada per tal que hi adjunti una traducció jurada. En aquest cas, sense aquesta traducció, el mèrit no es pot considerar acreditat i, per tant, no s'ha de valorar.
Els interessats són els responsables de la veracitat dels documents presentats electrònicament o en paper, en les diverses fases dels procediments selectius, d'acord amb el que disposa l'article 28 de la Llei 39/2015 esmentada.
Si no es presenta la documentació dins el termini fixat, llevat de casos de força major, que han de ser degudament acreditats i, si escau, apreciats per l'AETIB mitjançant una resolució motivada o, si en el moment d'examinar la documentació es dedueix que hi manca algun dels requisits exigits, la persona interessada no podrà ser contractada com a personal laboral fix i les seves actuacions quedaran anul·lades, sens perjudici de la responsabilitat en què hagi incorregut per falsedat en la sol·licitud inicial.
h) La direcció de l'AETIB ha de dictar una resolució per la qual s'aprova la llista definitiva de persones aspirants que han superat el procés selectiu pel sistema de concurs de mèrits. Aquesta resolució s'ha de publicar en el BOIB, en els taulers d'anuncis de l'AETIB i a la seu electrònica de l'AETIB.
i) La finalització del procés anirà seguida de l'assignació del lloc corresponent, coberts de manera temporal o interina, entre les persones aspirants seleccionades en funció de la puntuació obtinguda en el procés i de l'elecció realitzada a la sol·licitud.
j) El termini per a la formalització dels contractes laborals i per a la incorporació efectiva al lloc de treball s'inicia l'endemà de la publicació en el BOIB i és de tres dies.
6. Òrgan de selecció.
6.1. El tribunal és l'òrgan de selecció encarregat de dur a terme aquest procés selectiu. S'ha de constituir un tribunal per cada grup professional.
Els tribunals s'han d'ajustar, pel que fa a la constitució i la composició, al que estableix la lletra a) de l'article 9 del Decret llei 6/2022, de 13 de juny.
Supletòriament i sempre que no contradiguin el Decret llei 6/2022 es poden aplicar les previsions contingudes en l'article 27.3 del 5è Conveni col·lectiu del personal laboral al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i en els capítols V i VI del Reglament d'ingrés del personal al servei de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, aprovat pel Decret 27/1994, d'11 de març.
6.2. Composició:
S'ha de constituir un òrgan de selecció per a cada grup de titulació, per a la valoració dels mèrits per a l'accés a les diferents categories professionals. El tribunal és l'òrgan de selecció encarregat de dur a terme aquest procés selectiu, i cal constituir-ne un per a cada grup professional.
Els òrgans de selecció han d'estar constituïts per tres membres titulars, amb el mateix nombre de suplents. S'ha de constituir un tribunal per cada grup. Tots els membres dels tribunals han de tenir una titulació acadèmica d'igual o de superior nivell que l'exigit als aspirants per a l'ingrés. La determinació de la composició dels òrgans de selecció s'ha de dur a terme d'acord amb les normes següents:
a) El president serà designat lliurement pel president de l'AETIB.
b) Els vocals han de ser nomenats per sorteig entre el personal laboral fix en situació de servei actiu a l'AETIB que pertanyin al grup de què es tracti. El sorteig es farà amb la participació del Comitè d'Empresa de l'AETIB i la direcció de l'AETIB.
c) La secretaria del tribunal correspondrà a la persona designada per votació d'entre les persones designades com a vocals dels òrgans de selecció.
La composició de la totalitat dels òrgans de selecció s'ha d'ajustar, llevat de raons fonamentades i objectives, degudament motivades, al criteri de paritat entre homes i dones, amb capacitació, competència i preparació adequades. Els òrgans de selecció encarregats de la selecció seran nomenats per la direcció de l'AETIB i tenen la consideració d'òrgans dependents de la seva autoritat. Aquesta composició es publicarà.
6.3. Funcionament dels tribunals:
Els òrgans de selecció actuen amb autonomia funcional i els acords que adoptin vinculen l'òrgan del qual depenen, sens perjudici de les facultats de revisió que s'estableixen legalment. Les funcions bàsiques dels tribunals d'aquest procés selectiu són les següents:
a) Valorar els mèrits al·legats per les persones aspirants i acreditats en la forma que estableixen les bases de la convocatòria.
b) Revisar la valoració dels mèrits d'acord amb les al·legacions que presentin les persones interessades. El tribunal ha de fer constar en acta els fets i els resultats dels actes de revisió que hagi dut a terme.
c) Requerir les persones aspirants perquè aclareixin o esmenin els defectes de forma en l'acreditació dels mèrits, sempre que s'hagin acreditat dins termini (defectes de compulsa, d'indicació d'hores o de contingut d'una acció formativa o altres defectes similars).
d) Elaborar i aprovar la llista provisional i definitiva de mèrits comprovats dels aspirants ordenats d'acord amb la puntuació per mèrits que hagin obtingut.
e) Elevar la llista definitiva de persones que han superat el procés selectiu d'acord amb la puntuació que han obtingut a la direcció de l'AETIB, perquè dicti una resolució per la qual aprova les persones que han superat el procediment de concurs.
f) La resta de funcions determinades en aquestes bases i en la normativa d'aplicació.
Al funcionament de l'òrgan de selecció li és d'aplicació el règim jurídic previst a la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment administratiu comú de les administracions públiques, a la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic i a l'establert en el Decret Llei 6/2022 i a les bases d'aquesta convocatòria.
Els membres de l'òrgan de selecció poden fer constar en acta el seu vot contrari a l'acord adoptat, la seva abstenció o el sentit del seu vot favorable. L'abstenció únicament pot ser exercida i posteriorment recollida en l'acta corresponent quan estigui degudament justificada.
Els actes que derivin de les actuacions dels òrgans de selecció poden ser impugnats per la persona interessada en els casos i amb formes que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Si en qualsevol moment l'òrgan de selecció té coneixement que un aspirant no compleix algun dels requisits exigits que impossibilitin l'accés a la categoria i especialitat corresponent en els termes establerts en aquesta convocatòria, una vegada feta l'audiència prèvia a la persona interessada, ha de proposar-ne l'exclusió a la direcció de l'AETIB. En la proposta ha de comunicar les inexactituds o falsedats formulades per l'aspirant en la sol·licitud.
Correspon a l'òrgan de selecció, en el desenvolupament del procés selectiu, aplicar, interpretar i integrar aquestes bases específiques, amb ple respecte al principi d'igualtat. També està habilitada per considerar i apreciar les qüestions d'ordre i les incidències que sorgeixin.
6.4. No poden formar part dels òrgans de selecció:
— Les persones que hagin realitzat en els cinc anys anteriors a la publicació de la convocatòria corresponent les tasques de preparació de persones aspirants a proves selectives per a la categoria de què es tracti.
— Les persones que tenguin la consideració d'alt càrrec de l'Administració del Govern de les Illes Balears o si fa menys de quatre anys del cessament d'aquesta condició. Tampoc no en poden formar part els funcionaris interins ni el personal eventual, ni personal laboral temporal.
— Tampoc no en poden formar part el personal laboral que tengui assignat un crèdit horari per realitzar funcions sindicals o de representació de personal.
7. Barem de mèrits.
7.1. Els mèrits es valoraran amb referència a la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds per participar en el procés selectiu.
7.2. S'estableix un barem de mèrits estructurat en els blocs que s'indiquen a continuació, amb les puntuacions màximes que es poden assolir en cada un d'aquests, amb un màxim total de 100 punts:
- Mèrits professionals: fins a un màxim de 45 punts (45 %)
- Altres mèrits: fins a un màxim de 55 punts (55 %). En aquest segon apartat es valoraran els mèrits següents amb el màxim de 55 punts, amb els màxims determinats als annexos corresponents:
La puntuació per cada subapartat depèn de la categoria laboral o especialitat.
7.3. Documentació que han de presentar els aspirants per acreditar el compliment dels requisits:
7.3.1. En el termini de deu dies els aspirants seleccionats han de presentar els documents següents:
a) Còpia del títol acadèmic exigit en cada convocatòria o certificació acadèmica que acrediti haver superat tots els estudis per obtenir el títol.
b) Certificat acreditatiu dels coneixements de llengua catalana exigits en la convocatòria específica de cada lloc de treball.
c) Declaració responsable de no haver estat separats mitjançant un expedient disciplinari del servei de cap administració pública, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitats de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per una resolució judicial per accedir al cos o l'escala del funcionariat del qual hagin estat separats o inhabilitats, segons el model que facilitarà la direcció general competent en matèria de funció pública.
En el cas de ser nacionals d'un altre estat, han d'acreditar no trobar-se inhabilitats o en situació equivalent ni haver estat sotmesos a una sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.
d) Un certificat mèdic, en model oficial, acreditatiu de tenir les capacitats i aptituds necessàries per a l'exercici de les funcions de la categoria i especialitat quan es tracti de personal laboral de nou ingrés.
e) Certificació acreditativa, si escau, del reconeixement de la condició legal de discapacitat en un nivell igual o superior al 33 %.
7.4. Si no es presenta la documentació dins el termini llevat de casos de força major, que han de ser degudament acreditats i, si escau, apreciats per l'AETIB mitjançant una resolució motivada o, si en el moment d'examinar la documentació es dedueix que hi manca algun dels requisits exigits, la persona interessada no podrà ser nomenada personal fix i les seves actuacions quedaran anul·lades, sens perjudici de la responsabilitat en què hagi incorregut per falsedat en la sol·licitud inicial.
8. Criteris de desempat.
En cas d'empat, aquest s'ha de resoldre atenent els criteris següents:
1r La major antiguitat a la mateixa categoria professional o especialitat acreditada a l'ens convocant.
2n La major antiguitat acreditada a l'ens al qual s'opta.
3r La major puntuació obtinguda en el mèrit de cursos de formació.
4t La major antiguitat acreditada en el conjunt d'entitats del sector públic
5è Ser dona, en cas d'infrarepresentació del sexe femení en el cos, l'escala,
la subescala, l'especialitat o la categoria de què es tracti.
6è No tenir la consideració de personal laboral fix de l'ens convocant
7è Les persones víctimes de violència de gènere.
8è La persona de més edat.
9è Si persisteix finalment l'empat, s'ha de fer un sorteig.
9. Identificació dels aspirants en les publicacions dels actes administratius.
D'acord amb l'establert en la disposició addicional setena de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, quan sigui necessària la publicació d'actes a la seu electrònica, la web o en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, els aspirants s'han identificar amb nom, llinatges i les xifres numèriques quarta, cinquena, sisena i setena del número del DNI o NIE i les xifres tercera, quarta, cinquena i sisena en el cas de passaports.
10. Publicació de la composició de les borses preferents de personal temporal.
10.1. Les persones que hagin participat en aquest procediment i hagin superat el procés selectiu i no hagin obtingut placa i no tenguin la possibilitat de participar en el procés d'estabilització pel sistema de concurs oposició, per no haver-hi places de la mateixa categoria i especialitat convocades per aquest sistema, s'han d'incloure en una borsa de personal laboral temporal de la corresponent categoria i especialitat en el qual hagin participat.
Aquesta borsa ha de tenir caràcter preferent a qualsevol altra borsa ordinària i/o extraordinària que estigui vigent en l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
10.2. A l'efecte anterior, un cop finalitzat el procés selectiu, els tribunals requeriran a les persones incloses en la llista informativa d'ordre d'aspirants que compleixin els requisits del paràgraf anterior i que hagin declarat disposar d'un mínim de 10 punts, per tal que en el termini de 10 dies hàbils acreditin els mèrits al·legats en la declaració responsable. Aquest requeriment es pot realitzar de manera parcial en un percentatge mínim corresponent al 120 % de places convocades i respectant la posició de la llista informativa.
El tribunal ha de revisar i baremar els mèrits declarats segons el procediment establert, i un cop revisats, conformarà una llista per ordre de puntuació obtinguda amb totes les persones que hagin assolit un mínim de 10 punts.
Si el requeriment és parcial, es conformarà una llista parcial un cop comprovats els mèrits segons el paràgraf anterior, i aquesta llista es pot emprar per nomenar personal laboral temporal. Amb caràcter previ a l'exhauriment de la llista parcial, i sempre que no s'hagi creat una nova borsa com a resultat d'un nou procés selectiu de la mateixa categoria i especialitat, es realitzarà un nou requeriment segons l'establert en el paràgraf anterior.
10.3. Un cop comprovats els mèrits de tots els aspirants que hagin declarat un mínim de 10 punts, s'ha de publicar la constitució de les borses de personal laboral temporal de cada categoria i especialitat corresponent, derivades d'aquesta convocatòria i que quedaran formades per illes, segons el major nombre de puntuació obtinguda un cop revisats els mèrits, i sempre que s'hagi obtingut un mínim de 10 punts.
10.4. Aquestes borses tenen una vigència limitada fins a la creació de noves borses derivades del resultat de nous processos selectius de la categoria professional.
11. Efectes de la no superació dels processos d'estabilització de l'ocupació temporal.
11.1. El personal laboral no fix que, estant en actiu com a tal, vegi finalitzada la seva relació amb l'Administració en el moment de la resolució dels processos d'estabilització regulats per la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de les places d'estabilització derivades de l'oferta d'ocupació, per la no superació d'aquests, li correspon una compensació econòmica que consistirà en la diferència entre el màxim de vint dies del seu salari fix per any de servei, amb un màxim de dotze mensualitats, i la indemnització que li correspongui percebre per l'extinció del seu contracte, prorratejant-se per mesos els períodes de temps inferiors a un any. En cas que aquesta indemnització sigui reconeguda en via judicial, es compensaran les quantitats.
11.2. La no participació del candidat o candidata en el procés selectiu d'estabilització no dona dret a compensació econòmica regulada a la Llei 20/2021 en cap cas. A aquest efecte, s'entén que no han participat en les convocatòries les persones que no han presentat sol·licitud, que no han presentat la declaració responsable, o que no han al·legat la totalitat dels mèrits de què disposen, d'acord amb allò que ja consta en poder de les administracions o entitats. En tot cas, sí dona dret a percebre la indemnització que li correspongui percebre per l'extinció del seu contracte d'acord a la normativa laboral.
12. Criteris de cessament.
Atès que l'AETIB no disposa d'acord propi en el seu àmbit, són d'aplicació els criteris següents, per aquest ordre:
1r Les persones que no s'han presentat al procés selectiu d'estabilització o de l'oferta d'ocupació ordinària.
2n Les persones que sí s'hi han presentat però no han acreditat els requisits.
3r Les persones que sí s'hi han presentat però no han acreditat tots els mèrits de serveis prestats.
4t Les persones que sí s'hi han presentat i no han superat el procés selectiu.
5è Les persones amb la menor puntuació a les borses de treball vigents.
6è Les persones amb la menor puntuació en la relació definitiva del sistema de concurs i, si escau, concurs oposició.
Tot i això, per les característiques del procés és possible que aquesta persona hagi pogut resultar adjudicatària d'una altra plaça, cosa que fa aconsellable que s'articuli prèviament que aquests cessaments i preses de possessió tenguin lloc de manera coordinada.
Si la persona contractada amb caràcter temporal no ha obtingut plaça en el procés, es recorda que el cessament ha d'anar precedit d'un termini de preavís.
ANNEX I Convocatòria específica per cobrir mitjançant concurs de mèrits 5 places de personal laboral fix categoria de tècnic superior a l'AETIB
1.- Oferta de places de tècnic superior:
Codi lloc a RLT |
Categoria i requisit/s d'acord RLT |
---|---|
L03490002 |
Llicenciatura en Dret |
L03490005 |
Llicenciatura en Dret |
L0349000U |
Llicenciatura en Dret |
L034900007 |
Llicenciatura en Geografia i Història |
L0349000D |
Llicenciatura Publicitat i Relacions Públiques. Màster en Sostenibilitat |
2.- Nivell de català: C1
3.- Barem de mèrits:
3.1. Mèrits professionals amb el màxim de 45 punts, per a la valoració de l'experiència prèvia, s'han de distingir:
- Per cada mes treballat al mateix ens en la mateixa categoria professional o especialitat, si escau, o, excepcionalment, en el supòsit de no disposar-ne, en llocs de treball amb funcions i requisits anàlegs o a la que s'opta: 0,25 punts per mes de serveis prestats.
- Per cada mes treballat al mateix ens en una altra categoria professional o especialitat, si escau, a la que opta o, excepcionalment, en el supòsit de no disposar-ne, en llocs de treball amb funcions i requisits diferents dels que s'opta: 0,10 punts per mes de serveis prestats.
- Per cada mes treballat a una altre ens del sector públic autonòmic en una categoria professional equivalent amb anàlogues funcions i requisits a la que s'opta: 0,10 punts per mes de serveis prestats.
3.2. Altres mèrits (màxim 55 punts).
La suma de tots aquests mèrits no pot superar els 55 punts.
- Formació acadèmica (màxim 15 punts)
Quant a la formació acadèmica, s'han de valorar les titulacions acadèmiques oficials i reconegudes pel Ministeri d'Educació, d'acord amb els criteris següents:
La titulació acadèmica ha de ser diferent a la que s'acredita com a requisit d'accés, i del mateix nivell o d'un de superior.
Les titulacions acadèmiques han d'estar relacionades amb les funcions de la categoria a la qual s'opta. A l'efecte, es consideren relacionades amb les funcions de totes les categories les titulacions de les branques de coneixement de ciències econòmiques, administració i direcció d'empreses, relacions laboral i recursos humans, ciències polítiques, sociologia, prevenció de riscos laborals, dret i especialitats jurídiques, informàtica i de sistemes, administració i gestió de la innovació, ciències del treball i relacions laborals.
Sols es valorarà la titulació de nivell més alt que s'acredita, la puntuació de la qual no s'ha d'acumular a la d'altres titulacions que es tinguin.
Per a la valoració concreta, amb un màxim de 15 punts, s'ha d'atorgar la puntuació següent:
I. Títol d'estudis oficials de doctor, reconegut com a nivell MECES 4 (Marc Espanyol de Qualificacions per a l'Educació Superior): 15 punts.
II. Títol d'estudis oficials de màster, llicenciatura, grau, enginyeria o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3: 10 punts.
- Coneixements de llengua catalana (màxim 15 punts)
Pel que fa als coneixements de llengua catalana, només es valorarà el certificat de nivell més alt que s'acredita, a més del certificat de llenguatge administratiu, la puntuació del qual s'ha d'acumular a la de l'altre certificat que s'acrediti.
En tots els casos només es valoren els certificats de nivell superior a l'exigit com a requisit d'accés i amb un màxim de 12 punts.
La puntuació que s'ha d'atorgar és la següent, valorant-se aquests certificats de coneixements de llengua catalana:
- Cursos de formació (màxim 35 punts)
Es valoren els cursos de formació rebuts o impartits certificats amb aprofitament o assistència, en el marc de l'Acord de formació per a l'ocupació o dels plans per a la formació contínua del personal de les administracions públiques.
Es valoren tots els cursos de formació certificats amb aprofitament o assistència, impartits o promoguts per qualsevol administració pública de base territorial, escoles d'administració pública, ens del sector públic instrumental de la CAIB, Fundació Tripartita i universitats.
També es valoren en aquest apartat els cursos de formació homologats per les escoles d'administració pública, els cursos impartits per les organitzacions sindicals en el marc dels acords de formació contínua amb l'Administració.
També es valoren en aquest apartat els cursos de formació impartits per l'ens del sector públic instrumental de la CAIB, realitzats en el marc de perfeccionament o aprenentatge per la utilització d'eines o sistemes de treball a l'Ens.
Es valoren els cursos d'experts universitaris i de postgrau certificats per universitats públiques.
Els cursos amb aprofitament o impartits es valoren a raó de 0,4 punts per hora. Els cursos amb assistència es valoren a raó de 0,26666 punts per hora.
No es valoren en aquest apartat els certificats que no indiquin les hores de durada o crèdits de l'acció formativa, els que corresponguin a una carrera universitària, els de doctorat, la superació d'assignatures d'un estudi acadèmic, ni els derivats de processos selectius.
Si el certificat acreditatiu del curs indica crèdits, es valora a raó de 25 hores per cada crèdit ECTS. Si no s'indica el tipus de crèdit, s'entén que són crèdits de l'anterior ordenació universitària (CFC o LRU) i, per tant, es valoren a raó de 10 hores per crèdit.
Quan hi hagi discrepància entre les hores i els crèdits en els certificats d'una acció formativa, prevalen les hores.
En tots els casos, es valoren una sola vegada les accions formatives relatives a una mateixa qüestió o a un mateix programa, encara que se n'hagi repetit la participació.
Només es valora el certificat de nivell superior o el certificat que acrediti un nombre superior d'hores d'entre els referits a una mateixa aplicació d'ofimàtica com a usuari.
- Triennis reconeguts (màxim 20 punts).
Es valora cada trienni reconegut com a personal funcionari o com a personal laboral amb 4 punts per trienni, fins a un màxim de 20 punts.
- Altres mèrits (màxim de 15 punts)
La suma de tots els mèrits d'aquest apartat no pot superar els 15 punts:
- Permís de conducció (B), 5 punts.
Cal lliurar còpia del permís de conducció en vigor a data de la sol·licitud.
- Coneixements acreditats de certes llengües estrangeres (anglès, alemany i/o francès), un màxim de 10 punts.
Es valoren els coneixements de certes llengües estrangeres: anglès, alemany i francès, a partir del nivell A1 acreditat mitjançant certificat de coneixement acreditatiu, emès per universitat, Escola Oficial d'Idiomes o equivalent, segons la Instrucció 3/2021 de la directora general de Funció Pública, per establir les titulacions i certificats que, amb referència als nivells que estableix el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües, acrediten el nivell de coneixement de llengües estrangeres en els processos de provisió de llocs de treball de l'Administració de la CAIB. Es valorar de la manera següent (certificat / puntuació):
A1, 1 punt; A2, 2 punts; B1, 4; B2, 6; C1, 8; C2, 10 punts.
- Premis i mencions honorífiques acadèmiques o professionals, un màxim de 10 punts
Es valoren els premis i mencions honorífiques acadèmiques o professionals atorgats en relació directa amb les funcions dels requisits de la plaça a la qual s'opta. Cal lliurar el diploma del premi o la resolució oficial que així ho acrediti, o si escau, l'acta del jurat que atorga el premi o menció honorífica.
- Certificacions per desenvolupar funcions corresponents a la prevenció de riscos laborals segons s'estableix en el Reial decret 39/1997, de 17 de gener, pel qual s'aprova el Reglament dels serveis de prevenció i concretament en els articles 35, 36 i 37 d'aquest, un màxim de 10 punts:
ANNEX II Convocatòria específica per cobrir mitjançant concurs de mèrits 5 places de personal laboral fix categoria de tècnic de grau mitjà a l'AETIB
1.- Oferta de places de tècnic grau mitjà:
Codi lloc a RLT |
Categoria i requisit/s d'acord RLT |
---|---|
L03500009 |
Tècnic grau mitjà / Diplomatura en Turisme o TEAT amb discapacitat del 33 % |
L0350000A |
Tècnic grau mitjà/ Diplomatura en Protocol o Diplomatura en Turisme o TEAT |
L0350000C |
Tècnic grau mitjà / Diplomatura en Turisme o TEAT |
L0350000F |
Tècnic grau mitjà / Diplomatura en Turisme o TEAT |
L0349000A |
Tècnic grau mitjà / Diplomatura en Turisme o TEAT |
2.- Nivell de català: C1
3.- Barem de mèrits:
3.1. Mèrits professionals amb el màxim de 45 punts, per a la valoració de l'experiència prèvia, s'han de distingir:
- Per cada mes treballat al mateix ens en la mateixa categoria professional o especialitat, si escau, o, excepcionalment, en el supòsit de no disposar-ne, en llocs de treball amb funcions i requisits anàlegs o a la que s'opta: 0,25 punts per mes de serveis prestats.
- Per cada mes treballat al mateix ens en una altra categoria professional o especialitat, si escau, a la que opta o, excepcionalment, en el supòsit de no disposar-ne, en llocs de treball amb funcions i requisits diferents dels que s'opta: 0,10 punts per mes de serveis prestats.
- Per cada mes treballat a una altre ens del sector públic autonòmic en una categoria professional equivalent amb anàlogues funcions i requisits a la que s'opta: 0,10 punts per mes de serveis prestats.
3.2. Altres mèrits (màxim 55 punts).
La suma de tots aquests mèrits no pot superar els 55 punts.
- Formació acadèmica (màxim 15 punts)
Quant a la formació acadèmica, s'han de valorar les titulacions acadèmiques oficials i reconegudes pel Ministeri d'Educació, d'acord amb els criteris següents:
La titulació acadèmica ha de ser diferent a la que s'acredita com a requisit d'accés, i del mateix nivell o d'un de superior.
Les titulacions acadèmiques han d'estar relacionades amb les funcions de la categoria a la qual s'opta. A l'efecte, es consideren relacionades amb les funcions de totes les categories les titulacions de les branques de coneixement de ciències econòmiques, administració i direcció d'empreses, relacions laboral i recursos humans, ciències polítiques, sociologia, prevenció de riscos laborals, dret i especialitats jurídiques, informàtica i de sistemes, administració i gestió de la innovació, ciències del treball i relacions laborals.
Sols es valorarà la titulació de nivell més alt que s'acredita, la puntuació de la qual no s'ha d'acumular a la d'altres titulacions que es tinguin.
Per a la valoració concreta, amb un màxim de 15 punts, s'ha d'atorgar la puntuació següent:
I. Títol d'estudis oficials de doctor, reconegut com a nivell MECES 4 (Marc Espanyol de Qualificacions per a l'Educació Superior): 15 punts.
II. Títol d'estudis oficials de màster, llicenciatura, grau, enginyeria o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3 (Marc Espanyol de Qualificacions per a l'Educació Superior): 13 punts.
III. Títol d'estudis oficials de diplomatura, grau, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica reconeguts com a nivell MECES 2: 11 punts.
- Coneixements de llengua catalana (màxim 15 punts)
Pel que fa als coneixements de llengua catalana, només es valorarà el certificat de nivell més alt que s'acredita, a més del certificat de llenguatge administratiu, la puntuació del qual s'ha d'acumular a la de l'altre certificat que s'acrediti.
En tots els casos només es valoren els certificats de nivell superior a l'exigit com a requisit d'accés i amb un màxim de 12 punts.
La puntuació que s'ha d'atorgar és la següent, valorant-se aquests certificats de coneixements de llengua catalana:
- Cursos de formació (màxim 35 punts)
Es valoren els cursos de formació rebuts o impartits certificats amb aprofitament o assistència, en el marc de l'Acord de formació per a l'ocupació o dels plans per a la formació contínua del personal de les administracions públiques.
Es valoren tots els cursos de formació certificats amb aprofitament o assistència, impartits o promoguts per qualsevol administració pública de base territorial, escoles d'administració pública, ens del sector públic instrumental de la CAIB, Fundació Tripartita i universitats.
També es valoren en aquest apartat els cursos de formació homologats per les escoles d'administració pública, els cursos impartits per les organitzacions sindicals en el marc dels acords de formació contínua amb l'Administració.
També es valoren en aquest apartat els cursos de formació impartits per l'ens del sector públic instrumental de la CAIB, realitzats en el marc de perfeccionament o aprenentatge per la utilització d'eines o sistemes de treball a l'Ens.
Es valoren els cursos d'experts universitaris i de postgrau certificats per universitats públiques.
Els cursos amb aprofitament o impartits es valoren a raó de 0,4 punts per hora. Els cursos amb assistència es valoren a raó de 0,26666 punts per hora.
No es valoren en aquest apartat els certificats que no indiquin les hores de durada o crèdits de l'acció formativa, els que corresponguin a una carrera universitària, els de doctorat, la superació d'assignatures d'un estudi acadèmic, ni els derivats de processos selectius.
Si el certificat acreditatiu del curs indica crèdits, es valora a raó de 25 hores per cada crèdit ECTS. Si no s'indica el tipus de crèdit, s'entén que són crèdits de l'anterior ordenació universitària (CFC o LRU) i, per tant, es valoren a raó de 10 hores per crèdit.
Quan hi hagi discrepància entre les hores i els crèdits en els certificats d'una acció formativa, prevalen les hores.
En tots els casos, es valoren una sola vegada les accions formatives relatives a una mateixa qüestió o a un mateix programa, encara que se n'hagi repetit la participació.
Només es valora el certificat de nivell superior o el certificat que acrediti un nombre superior d'hores d'entre els referits a una mateixa aplicació d'ofimàtica com a usuari.
- Triennis reconeguts (màxim 20 punts).
Es valora cada trienni reconegut com a personal funcionari o com a personal laboral amb 4 punts per trienni, fins a un màxim de 20 punts.
- Altres mèrits (màxim de 15 punts)
La suma de tots els mèrits d'aquest apartat no pot superar els 15 punts:
- Permís de conducció (B), 5 punts.
Cal lliurar còpia del permís de conducció en vigor a data de la sol·licitud.
- Carnet de guia oficial turístic de la CAIB, 10 punts.
Cal lliurar còpia del carnet de guia oficial turístic de la CAIB en vigor a data de la sol·licitud.
- Coneixements acreditats de certes llengües estrangeres (anglès, alemany i/o francès), un màxim de 10 punts.
Es valoren els coneixements de certes llengües estrangeres: anglès, alemany i francès, a partir del nivell A1 acreditat mitjançant certificat de coneixement acreditatiu, emès per universitat, Escola Oficial d'Idiomes o equivalent, segons la Instrucció 3/2021 de la directora general de Funció Pública, per establir les titulacions i certificats que, amb referència als nivells que estableix el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües, acrediten el nivell de coneixement de llengües estrangeres en els processos de provisió de llocs de treball de l'Administració de la CAIB. Es valorar de la manera següent (certificat / puntuació):
A1, 1 punt; A2, 2 punts; B1, 4; B2, 6; C1, 8; C2, 10 punts.
- Certificacions per desenvolupar funcions corresponents a la qualitat turística, un màxim de 10 punts.
Cal lliurar el o els certificats oficials relatius als cursos de gestor, assessor / formador, avaluador i/o Pla formatiu dels cicles del SICTED (Sistema Integral de Calidad Turística Española en Destinos).
ANNEX III Convocatòria específica per cobrir mitjançant concurs de mèrits 5 places de personal laboral fix categoria d'administratiu a l'AETIB
1.- Oferta de places:
Codi lloc a RLT |
Categoria i requisit/s d'acord amb la RLT |
---|---|
L03510002 |
Administratiu |
L03510005 |
Administratiu |
L03510007 |
Administratiu |
L0351000C |
Administratiu |
L0351000J |
Administratiu |
2.- Nivell de català: C1
3.- Barem de mèrits:
3.1. Mèrits professionals amb el màxim de 45 punts, per a la valoració de l'experiència prèvia, s'han de distingir:
- Per cada mes treballat al mateix ens en la mateixa categoria professional o especialitat, si escau, o, excepcionalment, en el supòsit de no disposar-ne, en llocs de treball amb funcions i requisits anàlegs o a la que s'opta: 0,25 punts per mes de serveis prestats.
- Per cada mes treballat al mateix ens en una altra categoria professional o especialitat, si escau, a la que opta o, excepcionalment, en el supòsit de no disposar-ne, en llocs de treball amb funcions i requisits diferents dels que s'opta: 0,10 punts per mes de serveis prestats.
- Per cada mes treballat a una altre ens del sector públic autonòmic en una categoria professional equivalent amb anàlogues funcions i requisits a la que s'opta: 0,10 punts per mes de serveis prestats.
3.2. Altres mèrits (màxim 55 punts).
La suma de tots aquests mèrits no pot superar els 55 punts.
- Formació acadèmica (màxim 15 punts)
Quant a la formació acadèmica, s'han de valorar les titulacions acadèmiques oficials i reconegudes pel Ministeri d'Educació, d'acord amb els criteris següents:
La titulació acadèmica ha de ser diferent a la que s'acredita com a requisit d'accés, i del mateix nivell o d'un de superior.
Les titulacions acadèmiques han d'estar relacionades amb les funcions de la categoria a la qual s'opta. A l'efecte, es consideren relacionades amb les funcions de totes les categories les titulacions de les branques de coneixement de ciències econòmiques, administració i direcció d'empreses, relacions laboral i recursos humans, ciències polítiques, sociologia, prevenció de riscos laborals, dret i especialitats jurídiques, informàtica i de sistemes, administració i gestió de la innovació, ciències del treball i relacions laborals.
Les titulacions d'ESO i batxiller s'entenen relacionades amb les funcions de totes les categories que exigeixen un requisit de titulació de nivell igual o inferior. Sols es valorarà la titulació de nivell més alt que s'acredita, la puntuació de la qual no s'ha d'acumular a la d'altres titulacions que es tinguin.
Per a la valoració concreta, amb un màxim de 15 punts, s'ha d'atorgar la puntuació següent:
I. Títol d'estudis oficials de doctor, reconegut com a nivell MECES 4 (Marc Espanyol de Qualificacions per a l'Educació Superior): 15 punts.
II. Títol d'estudis oficials de màster, llicenciatura, grau, enginyeria o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3: 13 punts.
III. Títol d'estudis oficials de diplomatura, grau, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica reconeguts com a nivell MECES 2: 11 punts.
IV. Títol de tècnic superior de formació professional reconegut com a nivell MECES 1 o equivalent acadèmic: 9 punts.
V. Títol de batxillerat o de tècnic de formació professional o equivalent acadèmic: 7 punts.
- Coneixements de llengua catalana (màxim 15 punts)
Pel que fa als coneixements de llengua catalana, només es valorarà el certificat de nivell més alt que s'acredita, a més del certificat de llenguatge administratiu, la puntuació del qual s'ha d'acumular a la de l'altre certificat que s'acrediti.
En tots els casos només es valoren els certificats de nivell superior a l'exigit com a requisit d'accés i amb un màxim de 12 punts.
La puntuació que s'ha d'atorgar és la següent, valorant-se aquests certificats de coneixements de llengua catalana:
- Cursos de formació (màxim 35 punts)
Es valoren els cursos de formació rebuts o impartits certificats amb aprofitament o assistència, en el marc de l'Acord de formació per a l'ocupació o dels plans per a la formació contínua del personal de les administracions públiques.
Es valoren tots els cursos de formació certificats amb aprofitament o assistència, impartits o promoguts per qualsevol administració pública de base territorial, escoles d'administració pública, ens del sector públic instrumental de la CAIB, Fundació Tripartita i universitats.
També es valoren en aquest apartat els cursos de formació homologats per les escoles d'administració pública, els cursos impartits per les organitzacions sindicals en el marc dels acords de formació contínua amb l'Administració.
També es valoren en aquest apartat els cursos de formació impartits per l'ens del sector públic instrumental de la CAIB, realitzats en el marc de perfeccionament o aprenentatge per la utilització d'eines o sistemes de treball a l'Ens.
Es valoren els cursos d'experts universitaris i de postgrau certificats per universitats públiques.
Els cursos amb aprofitament o impartits es valoren a raó de 0,4 punts per hora. Els cursos amb assistència es valoren a raó de 0,26666 punts per hora.
No es valoren en aquest apartat els certificats que no indiquin les hores de durada o crèdits de l'acció formativa, els que corresponguin a una carrera universitària, els de doctorat, la superació d'assignatures d'un estudi acadèmic, ni els derivats de processos selectius.
Si el certificat acreditatiu del curs indica crèdits, es valora a raó de 25 hores per cada crèdit ECTS. Si no s'indica el tipus de crèdit, s'entén que són crèdits de l'anterior ordenació universitària (CFC o LRU) i, per tant, es valoren a raó de 10 hores per crèdit.
Quan hi hagi discrepància entre les hores i els crèdits en els certificats d'una acció formativa, prevalen les hores.
En tots els casos, es valoren una sola vegada les accions formatives relatives a una mateixa qüestió o a un mateix programa, encara que se n'hagi repetit la participació.
Només es valora el certificat de nivell superior o el certificat que acrediti un nombre superior d'hores d'entre els referits a una mateixa aplicació d'ofimàtica com a usuari.
- Triennis reconeguts (màxim 20 punts).
Es valora cada trienni reconegut com a personal funcionari o com a personal laboral amb 4 punts per trienni, fins a un màxim de 20 punts.
- Altres mèrits (màxim de 15 punts)
La suma de tots els mèrits d'aquest apartat no pot superar els 15 punts:
- Permís de conducció (B), 5 punts.
Cal lliurar còpia del permís de conducció en vigor a data de la sol·licitud.
- Coneixements acreditats de certes llengües estrangeres (anglès, alemany i/o francès), un màxim de 10 punts.
Es valoren els coneixements de certes llengües estrangeres: anglès, alemany i francès, a partir del nivell A1 acreditat mitjançant certificat de coneixement acreditatiu, emès per universitat, Escola Oficial d'Idiomes o equivalent, segons la Instrucció 3/2021 de la directora general de Funció Pública, per establir les titulacions i certificats que, amb referència als nivells que estableix el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües, acrediten el nivell de coneixement de llengües estrangeres en els processos de provisió de llocs de treball de l'Administració de la CAIB. Es valorar de la manera següent (certificat / puntuació):
A1, 1 punt; A2, 2 punts; B1, 4; B2, 6; C1, 8; C2, 10 punts.
- Certificació Auditor ISO 9000:2000, ( màxim 5 punts )
- Acreditació Formador-Gestor SICTED (màxim 5 punts)
ANNEX IV Convocatòria específica per cobrir mitjançant concurs de mèrits 1 plaça de personal laboral fix categoria d'auxiliar a l'AETIB
1.- Oferta de plaça:
Codi lloc a RLT |
Categoria i requisit/s d'acord amb la RLT |
---|---|
L03520001 |
Auxiliar de registre |
2.- Nivell de català: B2
3.- Barem de mèrits:
3.1. Mèrits professionals amb el màxim de 45 punts, per a la valoració de l'experiència prèvia, s'han de distingir:
- Per cada mes treballat al mateix ens en la mateixa categoria professional o especialitat, si escau, o, excepcionalment, en el supòsit de no disposar-ne, en llocs de treball amb funcions i requisits anàlegs o a la que s'opta: 0,25 punts per mes de serveis prestats.
- Per cada mes treballat al mateix ens en una altra categoria professional o especialitat, si escau, a la que opta o, excepcionalment, en el supòsit de no disposar-ne, en llocs de treball amb funcions i requisits diferents dels que s'opta: 0,10 punts per mes de serveis prestats.
- Per cada mes treballat a una altre ens del sector públic autonòmic en una categoria professional equivalent amb anàlogues funcions i requisits a la que s'opta: 0,10 punts per mes de serveis prestats.
3.2. Altres mèrits (màxim 55 punts).
La suma de tots aquests mèrits no pot superar els 55 punts.
- Formació acadèmica (màxim 15 punts)
Quant a la formació acadèmica, s'han de valorar les titulacions acadèmiques oficials i reconegudes pel Ministeri d'Educació, d'acord amb els criteris següents:
La titulació acadèmica ha de ser diferent a la que s'acredita com a requisit d'accés, i del mateix nivell o d'un de superior.
Les titulacions acadèmiques han d'estar relacionades amb les funcions de la categoria a la qual s'opta. A l'efecte, es consideren relacionades amb les funcions de totes les categories les titulacions de les branques de coneixement de ciències econòmiques, administració i direcció d'empreses, relacions laboral i recursos humans, ciències polítiques, sociologia, prevenció de riscos laborals, dret i especialitats jurídiques, informàtica i de sistemes, administració i gestió de la innovació, ciències del treball i relacions laborals.
La titulació d'ESO s'entén relacionada amb les funcions de totes les categories que exigeixen un requisit de titulació de nivell igual o inferior. Sols es valorarà la titulació de nivell més alt que s'acredita, la puntuació de la qual no s'ha d'acumular a la d'altres titulacions que es tinguin.
Per a la valoració concreta, amb un màxim de 15 punts, s'ha d'atorgar la puntuació següent:
I. Títol d'estudis oficials de doctor, reconegut com a nivell MECES 4 (Marc Espanyol de Qualificacions per a l'Educació Superior): 15 punts.
II. Títol d'estudis oficials de màster, llicenciatura, grau, enginyeria o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3: 13 punts.
III. Títol d'estudis oficials de diplomatura, grau, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica reconeguts com a nivell MECES 2: 11 punts.
IV. Títol de tècnic superior de formació professional reconegut com a nivell MECES 1 o equivalent acadèmic: 9 punts.
V. Títol de batxillerat o de tècnic de formació professional o equivalent acadèmic: 7 punts.
- Coneixements de llengua catalana (màxim 15 punts)
Pel que fa als coneixements de llengua catalana, només es valorarà el certificat de nivell més alt que s'acredita, a més del certificat de llenguatge administratiu, la puntuació del qual s'ha d'acumular a la de l'altre certificat que s'acrediti.
En tots els casos només es valoren els certificats de nivell superior a l'exigit com a requisit d'accés i amb un màxim de 12 punts.
La puntuació que s'ha d'atorgar és la següent, valorant-se aquests certificats de coneixements de llengua catalana:
- Cursos de formació (màxim 35 punts)
Es valoren els cursos de formació rebuts o impartits certificats amb aprofitament o assistència, en el marc de l'Acord de formació per a l'ocupació o dels plans per a la formació contínua del personal de les administracions públiques.
Es valoren tots els cursos de formació certificats amb aprofitament o assistència, impartits o promoguts per qualsevol administració pública de base territorial, escoles d'administració pública, ens del sector públic instrumental de la CAIB, Fundació Tripartita i universitats.
També es valoren en aquest apartat els cursos de formació homologats per les escoles d'administració pública, els cursos impartits per les organitzacions sindicals en el marc dels acords de formació contínua amb l'Administració.
També es valoren en aquest apartat els cursos de formació impartits per l'ens del sector públic instrumental de la CAIB, realitzats en el marc de perfeccionament o aprenentatge per la utilització d'eines o sistemes de treball a l'Ens.
Es valoren els cursos d'experts universitaris i de postgrau certificats per universitats públiques.
Els cursos amb aprofitament o impartits es valoren a raó de 0,4 punts per hora. Els cursos amb assistència es valoren a raó de 0,26666 punts per hora.
No es valoren en aquest apartat els certificats que no indiquin les hores de durada o crèdits de l'acció formativa, els que corresponguin a una carrera universitària, els de doctorat, la superació d'assignatures d'un estudi acadèmic, ni els derivats de processos selectius.
Si el certificat acreditatiu del curs indica crèdits, es valora a raó de 25 hores per cada crèdit ECTS. Si no s'indica el tipus de crèdit, s'entén que són crèdits de l'anterior ordenació universitària (CFC o LRU) i, per tant, es valoren a raó de 10 hores per crèdit.
Quan hi hagi discrepància entre les hores i els crèdits en els certificats d'una acció formativa, prevalen les hores.
En tots els casos, es valoren una sola vegada les accions formatives relatives a una mateixa qüestió o a un mateix programa, encara que se n'hagi repetit la participació.
Només es valora el certificat de nivell superior o el certificat que acrediti un nombre superior d'hores d'entre els referits a una mateixa aplicació d'ofimàtica com a usuari.
- Triennis reconeguts (màxim 20 punts).
Es valora cada trienni reconegut com a personal funcionari o com a personal laboral amb 4 punts per trienni, fins a un màxim de 20 punts.
- Altres mèrits (màxim de 15 punts)
La suma de tots els mèrits d'aquest apartat no pot superar els 15 punts:
- Permís de conducció (B), 5 punts.
Cal lliurar còpia del permís de conducció en vigor a data de la sol·licitud.
- Coneixements acreditats de certes llengües estrangeres (anglès, alemany i/o francès), un màxim de 10 punts.
Es valoren els coneixements de certes llengües estrangeres: anglès, alemany i francès, a partir del nivell A1 acreditat mitjançant certificat de coneixement acreditatiu, emès per universitat, Escola Oficial d'Idiomes o equivalent, segons la Instrucció 3/2021 de la directora general de Funció Pública, per establir les titulacions i certificats que, amb referència als nivells que estableix el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües, acrediten el nivell de coneixement de llengües estrangeres en els processos de provisió de llocs de treball de l'Administració de la CAIB. Es valorar de la manera següent (certificat / puntuació):
A1, 1 punt; A2, 2 punts; B1, 4; B2, 6; C1, 8; C2, 10 punts.
ANNEX V Convocatòria específica per cobrir mitjançant concurs de mèrits 1 plaça de personal laboral fix categoria d'ordenança a l'AETIB
1.- Oferta de places:
Codi lloc a RLT |
Categoria i requisit/s d'acord amb la RLT |
---|---|
L03530001 |
Ordenança. Carnet de conduir de cotxe (B) |
2.- Nivell de català: B2
3.- Barem de mèrits:
3.1. Mèrits professionals amb el màxim de 45 punts, per a la valoració de l'experiència prèvia, s'han de distingir:
- Per cada mes treballat al mateix ens en la mateixa categoria professional o especialitat, si escau, o, excepcionalment, en el supòsit de no disposar-ne, en llocs de treball amb funcions i requisits anàlegs o a la que s'opta: 0,25 punts per mes de serveis prestats.
- Per cada mes treballat al mateix ens en una altra categoria professional o especialitat, si escau, a la que opta o, excepcionalment, en el supòsit de no disposar-ne, en llocs de treball amb funcions i requisits diferents dels que s'opta: 0,10 punts per mes de serveis prestats.
- Per cada mes treballat a una altre ens del sector públic autonòmic en una categoria professional equivalent amb anàlogues funcions i requisits a la que s'opta: 0,10 punts per mes de serveis prestats.
3.2. Altres mèrits (màxim 55 punts).
La suma de tots aquests mèrits no pot superar els 55 punts.
- Formació acadèmica (màxim 15 punts)
Quant a la formació acadèmica, s'han de valorar les titulacions acadèmiques oficials i reconegudes pel Ministeri d'Educació, d'acord amb els criteris següents:
La titulació acadèmica ha de ser diferent a la que s'acredita com a requisit d'accés, i del mateix nivell o d'un de superior.
Les titulacions acadèmiques han d'estar relacionades amb les funcions de la categoria a la qual s'opta. A l'efecte, es consideren relacionades amb les funcions de totes les categories les titulacions de les branques de coneixement de ciències econòmiques, administració i direcció d'empreses, relacions laboral i recursos humans, ciències polítiques, sociologia, prevenció de riscos laborals, dret i especialitats jurídiques, informàtica i de sistemes, administració i gestió de la innovació, ciències del treball i relacions laborals.
La titulació d'ESO s'entén relacionada amb les funcions de totes les categories que exigeixen un requisit de titulació de nivell igual o inferior. Sols es valora la titulació de nivell més alt que s'acredita, la puntuació de la qual no s'ha d'acumular a la d'altres titulacions que es tinguin.
Per a la valoració concreta, amb un màxim de 15 punts, s'ha d'atorgar la puntuació següent:
I. Títol d'estudis oficials de doctor, reconegut com a nivell MECES 4 (Marc Espanyol de Qualificacions per a l'Educació Superior): 15 punts.
II. Títol d'estudis oficials de màster, llicenciatura, grau, enginyeria o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3: 13 punts.
III. Títol d'estudis oficials de diplomatura, grau, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica reconeguts com a nivell MECES 2: 11 punts.
IV. Títol de tècnic superior de formació professional reconegut com a nivell MECES 1 o equivalent acadèmic: 9 punts.
V. Títol de batxillerat o de tècnic de formació professional o equivalent acadèmic: 7 punts.
VI. Títol de graduat en educació secundària obligatòria (ESO) o equivalent acadèmic: 5 punts
- Coneixements de llengua catalana (màxim 15 punts)
Pel que fa als coneixements de llengua catalana, només es valorarà el certificat de nivell més alt que s'acredita, a més del certificat de llenguatge administratiu, la puntuació del qual s'ha d'acumular a la de l'altre certificat que s'acrediti.
En tots els casos només es valoren els certificats de nivell superior a l'exigit com a requisit d'accés i amb un màxim de 12 punts.
La puntuació que s'ha d'atorgar és la següent, valorant-se aquests certificats de coneixements de llengua catalana:
- Cursos de formació (màxim 35 punts)
Es valoren els cursos de formació rebuts o impartits certificats amb aprofitament o assistència, en el marc de l'Acord de formació per a l'ocupació o dels plans per a la formació contínua del personal de les administracions públiques.
Es valoren tots els cursos de formació certificats amb aprofitament o assistència, impartits o promoguts per qualsevol administració pública de base territorial, escoles d'administració pública, ens del sector públic instrumental de la CAIB, Fundació Tripartita i universitats.
També es valoren en aquest apartat els cursos de formació homologats per les escoles d'administració pública, els cursos impartits per les organitzacions sindicals en el marc dels acords de formació contínua amb l'Administració.
També es valoren en aquest apartat els cursos de formació impartits per l'ens del sector públic instrumental de la CAIB, realitzats en el marc de perfeccionament o aprenentatge per la utilització d'eines o sistemes de treball a l'Ens.
Es valoren els cursos d'experts universitaris i de postgrau certificats per universitats públiques.
Els cursos amb aprofitament o impartits es valoren a raó de 0,4 punts per hora. Els cursos amb assistència es valoren a raó de 0,26666 punts per hora.
No es valoren en aquest apartat els certificats que no indiquin les hores de durada o crèdits de l'acció formativa, els que corresponguin a una carrera universitària, els de doctorat, la superació d'assignatures d'un estudi acadèmic, ni els derivats de processos selectius.
Si el certificat acreditatiu del curs indica crèdits, es valora a raó de 25 hores per cada crèdit ECTS. Si no s'indica el tipus de crèdit, s'entén que són crèdits de l'anterior ordenació universitària (CFC o LRU) i, per tant, es valoren a raó de 10 hores per crèdit.
Quan hi hagi discrepància entre les hores i els crèdits en els certificats d'una acció formativa, prevalen les hores.
En tots els casos, es valoren una sola vegada les accions formatives relatives a una mateixa qüestió o a un mateix programa, encara que se n'hagi repetit la participació.
Només es valora el certificat de nivell superior o el certificat que acrediti un nombre superior d'hores d'entre els referits a una mateixa aplicació d'ofimàtica com a usuari.
- Triennis reconeguts (màxim 20 punts).
Es valora cada trienni reconegut com a personal funcionari o com a personal laboral amb 4 punts per trienni, fins a un màxim de 20 punts.
- Altres mèrits (màxim de 15 punts)
La suma de tots els mèrits d'aquest apartat no pot superar els 15 punts:
- Permís de conducció (C), 10 punts.
Cal lliurar còpia del permís de conducció en vigor a data de la sol·licitud.
- Coneixements acreditats de certes llengües estrangeres (anglès, alemany i/o francès), un màxim de 10 punts.
Es valoren els coneixements de certes llengües estrangeres: anglès, alemany i francès, a partir del nivell A1 acreditat mitjançant certificat de coneixement acreditatiu, emès per universitat, Escola Oficial d'Idiomes o equivalent, segons la Instrucció 3/2021 de la directora general de Funció Pública, per establir les titulacions i certificats que, amb referència als nivells que estableix el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües, acrediten el nivell de coneixement de llengües estrangeres en els processos de provisió de llocs de treball de l'Administració de la CAIB. Es valorar de la manera següent (certificat / puntuació):
A1, 1 punt; A2, 2 punts; B1, 4; B2, 6; C1, 8; C2, 10 punts.
- Certificacions de professionalitat, un màxim de 10 punts.
Per a cada certificació acreditada, 5 punts.
ANNEX B SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ EN EL PROCÉS D'ESTABILITZACIÓ DE L'AGÈNCIA D'ESTRATÈGIA TURÍSTICA DE LES ILLES BALEARS (AETIB) DERIVAT DE LA LLEI 20/2021 DE MESURES URGENTS PER A LA REDUCCIÓ DE LA TEMPORALITAT EN L'OCUPACIÓ PÚBLICA. MODALITAT: CONCURS DE MÈRITS
S'han de presentar dos exemplars d'aquest imprès degudament emplenats junt amb la documentació adjunta de manera presencial a les oficines de l'AETIB al carrer Rita Levi, 4, Parc Bit, 07121, Palma. Horari: de 9.00 a 14.00 hores, de dilluns a divendres
Llinatges: |
Nom: |
DNI: |
Data de naixement: |
Adreça: |
|
Localitat: |
Codi postal: |
Telèfon fix: |
Telèfon mòbil: |
Correu electrònic: |
|
Categoria a la qual s'opta: |
|
Reserva persona amb discapacitat : |
|
Codi Lloc al qual opteu: Ordre de prelació de llocs, si escau: |
DECLARA
Marqueu amb una X els requisits indispensables per participar en el procés selectiu de la convocatòria a la qual us presenteu:
( ) Tenir la nacionalitat espanyola o la d'algun dels estats membres de la Unió Europea o tenir permís de residència o permís de treball en vigor en el moment de la incorporació a l'empresa.
( ) Tenir 18 anys d'edat complerts i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.
( ) Estar en possessió de la titulació acadèmica que es requereix en cada cas en la convocatòria específica. En el cas de titulacions expedides a l'estranger, cal aportar l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació, Cultura i Esports.
( ) No sofrir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que sigui incompatible amb l'exercici de les funcions del treball a desenvolupar.
( ) No tenir la condició de personal laboral fix en la mateixa categoria professional a l'AETIB.
( ) Acreditar el coneixement de la llengua catalana que s'indiqui en la convocatòria específica. Aquelles persones que en el moment de la presentació de sol·licitud no puguin acreditar el requisit exigit per a l'ingrés i en el cas que obtinguin la condició de personal laboral fix, queden obligades al fet que en el termini de dos anys des de la signatura del contracte han d'acreditar el nivell de coneixement de la llengua catalana exigit per a l'accés. Si, transcorregut aquest termini, no s'acredita el nivell de català exigit per l'accés, aquestes persones seran remogudes dels seus llocs de treball.
( ) S'adjunta a aquesta sol·licitud:
( ) Vida laboral actualitzada
( ) Full d'autobaremació emplenat
( ) Haver satisfet la taxa de serveis de selecció de personal davant l'ATIB
Aquesta sol·licitud te caràcter de declaració responsable i la inexactitud, falsedat o omissió, de caràcter essencial, de qualsevol dada o informació que s'incorpori o la no presentació davant l'AETIB de la documentació que, si escau, es requereixi per acreditar el compliment del que s'ha declarat, determina la impossibilitat de continuar el procediment des del moment en què es tengui constància d'aquests fets, sens perjudici de les responsabilitats penals, civils o administratives que pertoquin.
Palma,
Signatura
De conformitat amb el que estableix el Reglament (UE) 2016/679, de 27 d'abril, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i l'establert a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal i garantia dels drets digitals, s'informa del següent: Les dades que figuren en aquesta sol·licitud són recollides i tractades sota la responsabilitat de l'AGÈNCIA D'ESTRATÈGIA TURÍSTICA DE LES ILLES BALEARS, amb domicili al carrer Rita Levi, 4, Parc Bit, 07121 Palma. Les dades són recollides amb la finalitat exclusiva de formar part en el procés de selecció de personal i de la contractació que es dugui a terme. Totes les dades són obligatòries i la negativa a proporcionar-les implica la impossibilitat de participar en el procés de selecció. Mitjançant l'acció expressa de presentació de titulacions per part de la persona sol·licitant s'entén prestat el consentiment perquè l'AGÈNCIA D'ESTRATÈGIA TURÍSTICA DE LES ILLES BALEARS pugui tractar les dades personals que conté aquesta sol·licitud. Les dades proporcionades no es comunicaran a cap tercer i es conservaran durant el temps necessari per complir amb la finalitat per a la qual s'hagin sol·licitat, és a dir, fins a l'adjudicació del lloc de treball i, una vegada adjudicat, durant els temps necessari per complir les obligacions laborals, d'arxiu i documentació, de transparència o, en cas necessari, per determinar les possibles responsabilitats que puguin derivar d'aquesta finalitat i del tractament de les dades. En qualsevol cas, l'interessat pot exercitar els drets d'accés, rectificació, supressió, oposició, limitació o portabilitat per comunicació escrita a la seu del carrer Rita Levi, 4, Parc Bit, 07121 Palma, o posar-se en contacte amb el nostre Delegat de Protecció de dades a dpd@aetib.caib.es