Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 558459
Resolució del director gerent de la Gerència d’Atenció a Urgències 061 de 30 de setembre de 2022 per la qual s’aprova la convocatòria per cobrir, pel procediment de promoció interna temporal, tres places vacants d’infermera/er d’urgències d’Atenció Primària per la Unitat de Transport Pediàtric de la plantilla orgànica autoritzada de la Gerència d’Atenció a Urgències 061

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

És necessari cobrir, pel procediment de promoció interna temporal, tres places vacants d'infermera/er d'urgències d'Atenció Primària en la Unitat de Transport Pediàtric de la plantilla orgànica autoritzada de  la Gerència d'Atenció a Urgències 061.

Fonaments de dret

1. L'article 35.1 de la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut, determina que per necessitats del servei —i en els supòsits i sota els requisits que a l'efecte s'estableixin a cada servei de salut— es pot oferir al personal estatutari fix acomplir temporalment i amb caràcter voluntari les funcions corresponents a places d'una categoria del mateix nivell de titulació o d'un nivell superior, sempre que es tingui el títol corresponent. Aquests procediments han de ser negociats en les meses corresponents.

2. En el BOIB núm. 31, de 28 de febrer de 2012, es va publicar el Pacte de 24 de febrer de 2012 pel qual es regulen els criteris generals de la promoció interna temporal del personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears (corregit en el BOIB núm. 36, de 8 de març de 2012). L'objecte principal del Pacte és establir els criteris generals per a la promoció interna temporal i l'ordre de finalització o cessament d'aquest personal.

3. A aquesta convocatòria li és aplicable l'exempció de coneixements de català que preveu el punt 3 de la disposició transitòria segona de la Llei 4/2016, de 6 d'abril, de mesures de capacitació lingüística per a la recuperació de l'ús del català en l'àmbit de la funció pública, de conformitat amb el que aquella disposa i en l'Informe justificatiu de la Direcció d'Àrea de Professionals i Relacions Laborals del Servei de Salut de les Illes Balears de 18 de maig de 2022, d'aplicació a partir d'1 de juny de 2022 i la vigencia del qual és fins 31 de gener de 2023.

En virtut de  les consideracions anteriors i d'acord amb la Resolució de la consellera de Salut de 13 de gener de 2016 (BOIB núm. 10 de 21 de gener) per la qual es deleguen diferents competències en matèria de personal estatutari en els òrgans del Servei de Salut de les illes Balears de 12 de febrer de 2016, de delegació de signatura de la convocatòria, tramitació i resolució de la promoció interna temporal del personal estatutari fix del Servei de Salut.

Per tot això dict la següent

RESOLUCIÓ

1. Aprovar la convocatòria per cobrir, pel procediment de promoció interna temporal, tres places vacants d'infermera/er d'urgències d'Atenció Primaria en l'Unitat de Transport Pediàtric adscrites a la Gerència d'Atenció a Urgències 061.

2. Eximir el compliment dels requisits de coneixements de català, en aplicació del que preveu el punt 3 de la disposició transitòria segona de la Llei 4/2016, de 6 d'abril, de mesures de capacitació lingüística per a la recuperació de l'ús del català en l'àmbit de la funció pública.

3. Aprovar les bases que regeixen el procés selectiu (annex 1), el model de sol·licitud (annex 2) i el barem de mèrits (annex 3).

4. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant la jurisdicció contenciosa administrativa de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució, d'acord amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. També s'hi pot interposar qualsevol altre recurs que es consideri procedent.

No obstant això, s'hi pot interposar un recurs de reposició davant el mateix òrgan que la dicta en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació de la resolució. En aquest cas no es podrà interposar el recurs contenciós administratiu fins que no s'hagi dictat una resolució expressa o presumpta sobre el recurs de reposició, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Palma, 30 de setembre de 2022

El director gerent de la Gerencia de Atención a Urgencias 061 Baleares P.D del director general del Servei de Salut de les Illes Balears (Resolució de 11 de març de 2021, BOIB nº39/2021, de 20 de març) Eloy Villalba Ballesteros

 

ANNEX 1 Bases de la convocatoria

1. Plaça convocada i funcions que cal acomplir

Es convoquen  tres places vacants d'infermera/er d'urgències d'Atenció Primaria en la Unitat de Transport Pediàtric de la plantilla orgànica autoritzada de  la Gerència d'Atenció a Urgències 061. Tenen assignades les funcions pròpies de la categoria; així mateix, mentre duri l'assignació també ha d'acomplir les funcions següents:

- Realitzar la valoració infermera del nounat i nen crític durant l'assitència i trasllat: valoració física, identificar constants fisiològiques pròpies de cada edat, valoració neurológica (escala Glasgow modificada, escala ramsay).

- Identificar els principals signes i símptomes d'alarma que requereixen aplicar cures d'infermeria de manera inmediata i eficaç en el nen nounat i pediàtric crític.

- Aplicar tècniques d'estabilització respiratòria, hemodinámica, neurológica i térmica durant l'assistència i trasllat sanitari terrestre/aeri:

  • Ajuda al maneig avançat de la via aèria en el pacient crític pediàtric i neonatal. Aplicar cures d'infermeria que permetin la permeabilitat de la VA (aspiració de secrecions, manteniment de la fixació IOT, detecció precoç de signes d'alarma i complicacions del pacient sotmès a ventilació mecánica: secrecions, extubació, neumotórax, etc. Preparació material IOT i altres dispositius de ventilació (ML).
  • Administració O2 a través de màscares, aerosolteràpia, cànules d'O2. Cures d'infermeria al pacient amb VMNI.
  • Disposar de les habilitats i coneixements sobre l'accés venós: canalització, fixació i manteniment de vies venoses, tant a nivell perifèric (palomitas, angiocateter perifèric). Fixació i manteniment de via venosa central (femoral, jugular, subclàvia) i umbilical (arterial i venosa). Ús de la intraòssia.
  • Obtenció mostres biològiques: punció venosa, capil·lar o a través de catéter ja sigui arterial o venosa, hemocultius, gasometria, urinocultius, aspirat bronquial, etc.
  • Disposar de coneixements i habilitats sobre la preparació, ús i administració de fàrmacs en edat pediátrica i neonatal. Maneig de perfusions d'infusió contínua (sedoanelgesia, drogues vasoactives, etc.).
  • Instauració de sondes nasogàstriques o  orogàstriques, vesicals. Control diüresis, sueroteràpia, mesures de termoregulació.

- Usar tècniques que prevenguin la infecció nosocomial: rentada de mans, higiene personal, mesures de protecció, ús de màscares i guants, tècniques de neteja i desinfecció.

- Conèixer els algorismes i recomanacions de SVB i SVA en edat pediàtrica i neonatal. Aplicar cuidats postressuscitació inicial durant l'assistència i trasllat.

- Maneig i ús dels aparelles electromèdics i de la incubadora de transport:

  • Monitor multiparamètric
  • Respirador: coneixerà el significat dels paràmetres dels respirador pediàtric i neonatals, així com el seu maneig fonamental (calibratge, modificació de paràmetres, muntatge de tubuladures, ús d'òxid nítric, terapia d'alta freqüència)
  • Bombes d'infusió
  • Desfibril·lador
  • Gasòmetre
  • Pulsioxímetre, capnógrafo

- Maneig adequat del material d'immobilització disponible en la UTPB per al trasllat de pacient politraumàtic pediàtric: collar ortopèdic, fèrules d'immobiltzació, matalàs de buit, dama de elche, tauler espinal o llitera de pales.

Conèixer les alteracions fisiopatològiques que es produeixen en el pacient pediàtric i neonatal crític a conseqüencia de sotmetre'ls a un transport sanitari terrestre/aeri: acceleració/desceleració, sorolls, vibracions, canvis de temperatura, disponibilitat d'O2, canvis de volum de gasos, etc.

2. Característiques de la plaça

2.1 Lloc i centre de treball: Unitat de Transport Pediàtric (UTPB)  de la Gerència d´Atenció a Urgències 061.

2.2 Tipus de nomenament: a les persones seleccionades se'ls expedirà un nomenament de personal estatutari en la modalitat de promoció interna temporal d'una plaça d'infermera/er d'urgències d'Atenció Primària (grup A, subgrup A2) que està vacant.

2.3 El règim jurídic durant el temps que la persona seleccionada ocupi la plaça serà el següent:

  1. Es mantindrà en la situació de servei actiu i amb reserva de plaça en la categoria d'origen.
  2. Percebrà les retribucions corresponents a les funcions acomplertes, excepte els triennis, que seran els corresponents a la categoria d'origen.
  3. No suposarà consolidar cap dret de caràcter retributiu o amb relació a l'obtenció d'un nou nomenament, sense perjudici que es pugui considerar com a mèrit en els procediments selectius i de provisió.

3. Requisits per optar a la plaça

3.1.Tota persona aspirant ha de complir els requisits següents:

  1. Tenir la condició de personal estatutari fix i prestar servei a la Gerència d'Atenció a Urgències 061. Si la convocatòria es declara deserta perquè no s'hi hagi presentat ningú que compleixi els requisits, es preveu expressament que s'estengui al personal que compleixi els requisits del reste de gerències.
  2. Pertànyer a algun grup de classificació inferior o a una categoria o especialitat diferent del mateix grup que la plaça a la qual s'opta.
  3. Estar en la situació de servei actiu en la categoria en la qual ocupa la plaça fixa.
  4. Tenir la titulació oficial de grau d'infemeria o bé la diplomatura universitària d'infermeria o ajudant tècnic sanitari, o estar en condicions d'obtenir-la abans que venci el termini per a presentar sol·licituds. En el cas de les titulacions obtingudes a l'estranger,  cal acreditar que estan homologades pel Ministeri d'Educació.
  5. Haver superat les dues proves especifiques de MegaCode o acreditar un període de serveis prestats en la Unitat de Transport Pediàtric de la Gerència del 061 de més de sis mesos en l´últim any o de dos anys en els quatre anteriors previs a la data d'aquesta convocatoria tal com s'estableix en els art. 25.1 i 25.3 de l'Acord de Taula Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022 pel qual es regulen els procediment de selección de personal estatutari temporal del Servei de salut de les Illes Balears.
  6. En relació amb l'acreditació del nivel de llengua catalana, atenent la insuficiencia de professionals per a la prestació assistencial en aquesta categoria, les persones aspirants en aquest procediment de selecció no están obligades a acreditar- com a requisit- el nivel de llengua catalana corresponent, si bé aquelles que sí que el puguin acreditar li serà valorat com un mèrit en els termes que s'assenyalen en aquesta convocatoria..
  7. Tenir la capacitat funcional necessària per acomplir les funcions que es derivin del nomenament corresponent. Aquest requisit s'ha d'acreditar abans de prendre possessió de la plaça.

3.2. Aquests requisits s'han de complir el darrer dia del termini per presentar sol·licituds i s'han de mantenir durant tot el procés selectiu. Les persones aspirants els han d'acreditar de manera fefaent en el moment de presentar la sol·licitud, a excepció del requisit del darrer punt.

4. Presentació de sol··licituds

4.1 Tota persona aspirant ha de presentar la sol·licitud corresponent seguint el model que s'adjunta com a annex 2.

4.2. El termini per presentar sol·licituds és de 20 dies hàbils comptadors des de l'endemà de   la data de publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

4.3. Les sol·licituds per participar en el procés selectiu s'han de presentar en el Registre de la Gerència d'Atenció a Urgències 061  (c/ Calçat, 2A, 1º, de Palma) o en el registre de qualsevol de les gerències del Servei de Salut, o bé per qualsevol de les vies que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Les sol·licituds presentades mitjançant les oficines de Correus han d'anar dins d'un sobre obert perquè el funcionari de Correus les dati i les segelli abans de certificar-les.

4.4. Cada persona aspirant ha de conservar el seu exemplar de la sol·licitud per si l'hi requereixen en qualsevol moment del procés selectiu.

5. Documentació

5.1. Juntament amb la sol·licitud, les persones aspirants han d'adjuntar l'original o una còpia autèntica de la documentació que acrediti els requisits i els mèrits al·legats que son el següents:

  1. Document d'identitat (DNI o NIE).
  2. Títol acadèmic exigit (anvers i revers del document) o bé el justificant de pagament dels drets d'expedició del títol acompanyat d'un certificat de la institució educativa corresponent que acrediti que el títol encara no s'ha expedit.

5.2. Consignar dades falses en la sol·licitud o en els mèrits al·legats implica l'exclusió definitiva de la persona aspirant o seleccionada.

​​​​​​​5.3. Els títols o els mèrits expedits en una llengua que no sigui el català o el castellà s'han d'entregar traduïts convenientment a un d'aquests idiomes per un organisme oficial competent.

6. Procediment de selecció i resolució de la convocatòria

La selecció es farà pel sistema de concurs de mèrits.

a) Llistes provisionals de persones aspirants admeses en la convocatòria:

- ​​​​​​​​​​​​​​Transcorregut  el termini de presentación de sol·licituds, es procedirà a la publicació  en la intranet i el tauler d'anuncis de la Gerència d'Atenció a Urgències 061de la llista provisional admesos i  exclosos —indicant-ne la causa de l'exclusió— i els que han de solucionar les deficiències de la sol·licitud.

- Els aspirants disposen d'un termini de 10 dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de les llistes, per formular reclamacions o al·legacions contra aquesta resolució i solucionar deficiències de la sol·licitud.

b) Llista definitiva de persones d'admeses a la convocatòria

En els 5 dies hàbils següents, el director gerent de la Gerència d'Atenció a Urgències 061  dictarà una resolució amb la llista definitiva d'aspirants admesos i  exclosos- fent constar la  causa d'exclusió-  que ha de  publicar-se en la intranet i el tauler d'anuncis de la Gerència  d'Atenció a Urgències 061.

c) Llista provisional de mèrits dels candidats

En els 5 dies hàbils següents, la Comissió de Selecció ha d'avaluar el  barem els mèrits, i per mitjà d'una resolució del director gerent de la Gerència d'Atenció a Urgències 061 s'ha de publicar en la intranet i el tauler d'anuncis de la Gerència d'Atenció a Urgències 061, la llista provisional dels mèrits reconeguts als candidats, que disposaran d'un termini de 5 dies hàbils - a comptar des del següent a la publicació de la llista -  per a formular reclamacions o al·legacions contra la resolució,  dirigides a la Comissió de Selecció, que es podran presentar per qualsevol dels registres que preveu la normativa vigent.

d) Llista definitiva de mèrits dels candidats

En els 5 dies hàbils següents, per mitjà d'una resolució del director gerent de la Gerència d'Atenció a Urgències 061 s'ha de  publicar en la intranet i el tauler d'anuncis de la Gerència d'Atenció a Urgències 061 la llista definitiva amb els mèrits reconeguts als candidats.

7. Comissió de Selecció

​​​​​​​7.1. La Comissió de Selecció està formada per tres membres, que tenen la condició de personal funcionari de carrera o estatutari fix del Servei de Salut, del mateix grup professional (o d'un de superior) que el de la plaça convocada, tots amb veu i vot:

  1. President: Ana Mª Urendez Ruiz; suplente: Inmaculada Chivite Bea
  2. Vocal: Felipe Salguero Martínez; suplente: Antonio Autonell Morro
  3. Secretari: Guillermo Coll Torres; suplente: Pilar Frau Piris

7.2. Els membres de la Comissió de Selecció s'han d'abstenir d'intervenir en el procés —i ho han de notificar a l'autoritat que els hagi designat— si hi concorre alguna de les circumstàncies previstes per l'article 23.2 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

​​​​​​​7.3. Les funcions de la Comissió de Selecció són les següents:

  1. Valorar els mèrits al·legats i acreditats per cada persona candidata segons el barem que la convocatòria estableix.
  2. Requerir —si cal— a les persones candidates que esmenin en el termini establert i en la forma oportuna els defectes formals dels mèrits al·legats o que aclareixin en el termini establert i en la forma oportuna algun dels mèrits al·legats.
  3. Confeccionar una llista de les persones candidates per ordre de prelació.
  4. Resoldre les reclamacions presentades per les persones candidates en el termini establert i en la forma oportuna.
  5. Elevar a l'òrgan de selecció la llista definitiva de persones candidates amb la puntuació obtinguda per cadascuna.

8. Valoració dels mèrits

​​​​​​​8.1. La Comissió de Selecció ha de fer la valoració dels mèrits de cada persona candidata, desglossada d'aquesta manera i d'acord amb el que la convocatòria estableix:

  1. Experiència professional: màxim, 60 punts.
  2. Formació, docència i activitats científiques i de difusió del coneixement: màxim, 35 punts.
  3. Coneixements addicionals de català: màxim, 5 punts.

8.2. Els mèrits que es valoraran en aquesta convocatòria figuren en l'annex 3.

9. Resolució de la convocatòria

​​​​​​​9.1. La Comissió de Selecció publicarà en la Intranet i el tauler d'anuncis de la Gerència d'Atenció a Urgències 061 la llista definitiva de persones candidates amb la puntuació corresponent i el nom de la persona proposada per al nomenament.

​​​​​​​9.2. Els nomenaments s'oferiràn a les persones candidates amb la puntuació més alta. Si n'hi ha que tinguin la mateixa puntuació en la llista definitiva, s'hi aplicaran els criteris de desempat següents:

  1. Amb caràcter general, tindran prioritat les dones en cas que el sexe femení estigui infrarepresentat en la categoria i en l'especialitat, de conformitat amb l'article 61 de la Llei 12/2006, de 20 de setembre, per a la dona.
  2. A continuació, tindrà prioritat qui hagi acreditat en la llista més serveis prestats en la categoria dins d'UNITATS DE TRANSPORT PEDIÀTRIC,  UNITATS PEDIÀTRIQUES i  NEONATALS D'UCI del Servei de Salut i subsidiàriament en el Sistema Nacional de Salut.
  3. Si l'empat persisteix, el nomenament s'oferirà en primer lloc a qui acrediti la puntuació més alta en l'apartat relatiu a l'experiència professional.
  4. Si tot i així l'empat es manté, hi tindrà prioritat qui tengui la puntuació més alta en l'apartat de formació continuada.
  5. Finalment, si les persones candidates continuen empatades, el desempat es dirimirà segons l'escala següent: primer, tenir més de 45 anys; després, tenir més càrregues familiars; a continuació, ser víctima de violència de gènere; i, finalment, qui tingui més edat.​​​​​​​

9.3. La resolució d'adjudicació definitiva de la plaça es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

10. Nomenament i presa de possessió

La persona seleccionada tindrà un termini de tres dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació de la resolució d'adjudicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears per prendre possessió de la plaça.

 

​​​​​​​ANNEX 2 Model de sol·licitud

Sol·licitud per participar en el procés selectiu de promoció interna temporal per cobrir tres places d'infermera/er d'urgències d'Atenció Primària en la Unitat de Transport Pediàtric adscrites a la Gerència d'Atenció a Urgències 061, convocada per mitjà de la Resolució del director gerent de la Gerència d'Atenció a Urgències 061 de 30 de setembre de 2022.

Dades de la persona aspirant

Primer llinatge: ...............................................................................  Segon llinatge:........................................................................................    

Nom:................................................................................................  Núm. doc. identitat:................................................................................   

Domicili i altres dades a l'efecte de rebre notificacions

Nom de la via:..................................................................................................................................................................................................

Núm.:............. Pis: ............... Porta:............ Localitat:....................................................................................................................................

Codi postal:........................................ Municipi:.............................................................................................................................................

Telèfons:...................................................................................... Adreça electrònica:.....................................................................................

EXPÒS:

1. Que el _____ de ________________________ de 2022 es va publicar en el BOIB Resolució del director gerent de la Gerència d'Atenció a Urgències 061 per convocar tres places vacants d'infermera/er d'urgències d'Atenció Primària en la Unitat de Transport Pediàtric adscrites a la Gerència d'Atenció a Urgències 061.

2. Que complesc els requisits exigits en la convocatòria.

Per això SOL·LICIT:

Ser admès/admesa en la convocatòria, per a la qual cosa adjunt a aquesta sol·licitud la documentació exigida i l'autobaremació dels mèrits.

................................................ , .............  de ............................................................  de 20..............................................................................

[firma]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DIRECTOR GERENT DE LA GERÈNCIA D'ATENCIÓ A URGÈNCIES 061 BALEARS

 

​​​​​​​ANNEX 3 Autobaremació

Infermera/er d'urgències d'Atenció Primària en la Unitat de Transport Pediàtric de la Gerència d'Atenció a Urgències 061 ​​​​​​​(BOIB núm. ___, de ___ de __________________ de 20___)

                                                                                                                                                                            REGISTRE

 

Nom

.......................................................................................................................................................................................................................

Primer llinatge

.......................................................................................................................................................................................................................

Segon llinatge

.......................................................................................................................................................................................................................

Núm. doc. identitat

.......................................................................................................................................................................................................................

Experiència professional (màxim, 60 punts)

A) Experiència professional general (màxim, 30 punts)

Es computa el temps de serveis prestats que la persona aspirant tingui reconeguts fins a la data de publicació de la convocatòria, llevat dels serveis que es valoren en l'apartat B, d'acord amb el barem següent:

Autobaremació

Comissió

Per cada mes de serveis prestats en institucions sanitàries públiques de la Unió Europea com a personal estatutari, funcionari o laboral en la mateixa categoria que aquella a la qual s'opta o en places amb el mateix contingut funcional: 0,14 punts.

 

 

Per cada mes de serveis prestats en institucions sanitàries públiques de la Unió Europea com a personal estatutari, funcionari o laboral en unitats de vigilància intensiva pediàtrica o neonatologia en la categoria d'infermera/er: 0,14 punts.

 

 

Per cada mes de serveis prestats a centres públics no sanitaris de la Unió Europea com a personal funcionari o laboral en la mateixa categoria que aquella a la qual s'opta o en places amb el mateix contingut funcional: 0,105 punts.

 

 

Per cada mes de serveis prestats en institucions sanitàries públiques de la Unió Europea com a personal estatutari, funcionari o laboral en la categoria de grup administratiu de la funció administrativa o en places amb el mateix contingut funcional: 0,105 punts.

 

 

Per cada mes de serveis prestats ocupant un lloc directiu en institucions sanitàries públiques del Sistema Nacional de Salut (només es valoren els serveis prestats si es té el títol requerit per accedir a la categoria): 0,14 punts.

 

 

Per cada mes de serveis prestats en institucions sanitàries públiques de la Unió Europea en una categoria diferent d'aquella a la qual s'opta i que no s'hagi valorat en cap punt anterior: 0,07 punts.

 

 

Total de l'apartat A

 

 

 

B) Experiència professional com infermera/er en Unitats de Transport Pediàtric (màxim, 30 punts)

Es computa el temps de serveis prestats que cada persona aspirant tingui reconeguts fins a la data de la publicació de la convocatòria, d'acord amb el barem següent:

(En el cas dels centres estatutaris, el certificat acreditatiu de les funcions l'ha d'expedir el director o directora gerent o el director o directora de gestió i serveis generals del centre, o l'òrgan equivalent.)

Autobaremació

Comissió

1) Per cada mes de serveis prestats en institucions sanitàries públiques com a personal estatutari, funcionari o laboral: 0,25 punts.

 

 

2) Per cada mes de serveis prestats en centres públics no sanitaris com a personal funcionari o laboral: 0,105 punts.

 

 

Total de l'apartat B

 

 

Total d' “Experiència professional”

 

 

Per valorar aquests apartats es tenen en compte els aspectes següents:

- La puntuació màxima que es pot obtenir per la totalitat dels subapartats que l'integren és de 30 punts.

- Un mateix període de temps no pot ser valorat per més d'un dels subapartats que l'integren.

El còmput de serveis prestats es calcula aplicant la fórmula següent: se sumen tots els dies de serveis prestats a cada un dels subapartats   anteriors i el resultat es divideix entre 365. El quocient resultant es multiplica per 12, es menyspreen els decimals del resultat obtingut i s'hi aplica el valor assignat al mes complet en el subapartat corresponent.

Si es presten serveis simultàniament en dos o més centres, es computaran- a elecció de l'interessat- els serveis prestats només en un d'ells.

Tenen la consideració d'institucions sanitàries públiques els serveis centrals o perifèrics dels serveis autonòmics de salut, de l'INGESA i de l'extint INSALUD, i els organismes equivalents de la Unió Europea.

 

​​​​​​​Formació (màxim, 35 punts)

1. Es valoren els cursos, els seminaris, els tallers, els congressos, les jornades, les reunions científiques i altres activitats formatives que estiguin relacionades directament amb les funcions de la plaça convocada i d'acord amb els criteris següents:

- Han d'haver estat organitzats o impartits per alguna administració pública (d'acord amb l'article 2 de la Llei 39/2015) o per alguna universitat, cosa que ha de constar en el certificat corresponent. Si l'activitat ha estat organitzada per una entitat de dret públic conformement amb l'article 2.2 de la Llei 39/2015, la persona aspirant ha d'acreditar aquesta condició.

- Han d'haver estat organitzats per organitzacions sindicals o entitats sense ànim de lucre i que s'hagin impartit en virtut de convenis subscrits amb les administracions públiques o amb universitats, o bé que hagin estat acreditats i/o subvencionades per aquelles, cosa que ha de constar en el certificat corresponent.

- Han d'haver estat realitzats en virtut dels acords de formació continuada a les administracions públiques i que estiguin organitzades per qualsevol dels promotors de formació continuada que hagin subscrit aquests acords.

Els diplomes o els certificats es valoren així:

- Si acrediten l'assistència o l'aprofitament: 0,1 punts per cada crèdit.

- Si acrediten la impartició: 0,2 punts per cada hora impartida com a docent.

- Si en el diploma o certificat figura el nombre d'hores en lloc del de crèdits, s'atorga un crèdit per cada deu hores. Si hi figuren simultàniament crèdits i hores, la valoració es fa sempre pels crèdits certificats. Si no s'hi especifiquin hores ni crèdits, no es valora l'activitat.

Autobaremació

Comissió

 

 

 

 

Total de “Formació”

 

 

Coneixements de català (màxim, 5 punts)

Es valoren els certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública i els expedits o homologats per la Direcció General de Política Lingüística de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports relacionats amb els nivells de coneixements que s'indiquen a continuació:

Autobaremació

Comissió

1) Certificat C2 (nivell de domini): 4 punts

 

 

2) Certificat C1 (nivell de domini): 3 punts

 

 

3) Certificat LA (llenguatge administratiu): 1 punt

 

 

Total de “Coneixements de català”

 

 

Es valora només el certificat amb el valor més alt, excepte el valor del certificat LA, el valor del qual se suma al de l'altre certificat acreditat. Si hi ha dubtes sobre la validesa d'algun certificat o sobre la puntuació que cal atorgar-hi, es pot sol·licitar un informe a la Direcció General de Política Lingüística.

La documentació aportada ha de ser original o una fotocòpia compulsada, i s'ha d'adjuntar a aquest model seguint el mateix ordre que l'establert en l'autobaremació.

Marcau la casella de la documentació aportada:

( ) Experiència professional

( ) Formació continuada

 ( ) Coneixements de català

La persona aspirant manifesta que totes les dades aportades són certes i sol·licita participar en la fase de concurs del procés selectiu.

.................................................................., .............  de/d' ..............................................................  de 20..................................

[firma]