Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 470093
Extracte de la convocatòria d’ajudes econòmiques dirigides a associacions i federacions de persones majors sense ànim de lucre a l’illa d’Eivissa per a l’any 2022

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Identificador BNDS núm. 642109

De conformitat amb allò establert als articles 17.3.b) i 20.8 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i 4.1 de la Resolució de 10 de desembre de 2015, de la Intervenció General de l'Administració de l'Estat, per la qual es regula el procés de registre i publicació de convocatòries de subvencions i ajudes en el Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions (BOE núm. 299, de 15 de desembre de 2015), es publica l'extracte de la convocatòria d'ajudes a dalt referides (BOIB núm. 99, de 30 de juliol de 2022), el text complet de la qual es pot consultar en la Base de dades Nacional de Subvencions.

Bases d'ajudes econòmiques dirigides a associacions i federacions de persones majors sense ànim de lucre a l'illa d'Eivissa per a l'any 2022

Objecte i finalitat

L'objecte d'aquesta convocatòria és fixar els criteris i el procediment de concessió de les ajudes econòmiques adreçades a donar suport a les associacions i les federacions de persones majors sense ànim de lucre de l'illa d'Eivissa per al seu manteniment i per a activitats socioculturals i altres que incrementin la qualitat de vida de les persones majors, per a l'any 2022, d'acord amb les característiques i els requisits que s'hi estableixen.

Consignació pressupostària i modalitats

El pressupost per a aquesta convocatòria és de dos-cents mil euros 200.000 € amb càrrec a l'aplicació pressupostària 2310-4890003 del vigent pressupost de la Corporació.

Aquesta consignació pressupostària es distribueix segons les següents modalitats:

A) Ajudes per a associacions sense ànim de lucre de persones majors. Consignació pressupostària: 180.000 €. L'ajuda màxima que es pot rebre per associació en aquesta modalitat és de 25.000 €.

B) Ajudes per a federacions d'associacions de persones majors. Consignació pressupostària: 20.000 €. L'ajuda màxima que es pot rebre per associació en aquesta modalitat és de 20.000 €.

En el cas que aquestes consignacions pressupostàries per a cada modalitat d'ajuda no s'exhaureixin, la quantitat restant acreixerà l'altra modalitat de conformitat amb el previst a la base desena.

Entitats beneficiàries

Podran sol·licitar subvenció únicament les associacions i les federacions de persones majors sense ànim de lucre que realitzin les activitats que figuren a la base cinquena, i que compleixin els requisits següents:

  • Estar legalment constituïdes i inscrites en el Registre d'Associacions del Govern de les Illes Balears.
  • No tenir ànim de lucre.
  • Estar registrades al Registre de Serveis Socials previst a la Llei 4/2009, d'11 de juny, de serveis socials de les Illes Balears, o haver-ne sol·licitat la inscripció i estar en condicions d'obtenir-la, abans de la publicació d'aquestes bases al BOIB.
  • Tenir el seu domicili social a l'illa d'Eivissa.
  • Estar al corrent en el compliment de les obligacions econòmiques amb el Consell Insular d'Eivissa i de les altres obligacions tributàries i amb la Seguretat Social imposades per la normativa vigent.
  • No incórrer en cap de les prohibicions per ser-ne beneficiari establertes a l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i a l'article 10 de text refós de la Llei de subvencions (de les Illes Balears), aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.

Presentació de sol·licituds i documentació adjunta

El termini per presentar les sol·licituds serà de vint dies hàbils comptadors a partir del dia següent a la publicació de l'extracte de les bases al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Les sol·licituds de les ajudes es formalitzaran mitjançant instància, segons el model normalitzat que figura a l'Annex I d'aquestes bases, degudament emplenat. El model de sol·licitud, així com els annexos que l'han d'acompanyar, es facilitaran a la seu electrònica (https://seu.conselldeivissa.es).

Es presentaran en el Registre Electrònic General de la mateixa Institució de conformitat amb el que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Eivissa, 23 d'agost de 2022

La cap de Secció de Serveis Socials (Ana Andreu Mas)