Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE MARIA DE LA SALUT

Núm. 382890
Resolució de la Batlia núm. 180, de data 8 de juliol de 2022, de l’Ajuntament de Maria de la Salut, per la qual s’aproven les bases i la convocatòria per a la constitució d’una Borsa de Treball per cobrir les possibles vacants en la categoria de peó de Neteja

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Expedient núm.: 468/2022

El Sr. Bernat Quetglas Jordà, en la seva condició de Batle President de la Corporació Local,

FA SABER

Que, aprovades per resolució de Batlia núm. 180, de data 8 de juliol de 2022, les bases i la convocatòria per a la constitució d'una Borsa de Treball per cobrir les possibles vacants en la categoria de peó de Neteja, s'obre el termini de presentació de sol·licituds, que serà de 15 dies hàbils, a comptar des de l'endemà de la publicació del present Anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

S'adjunten les bases reguladores que regiran la convocatòria:

«BASES QUE REGIRAN LA CONVOCATÒRIA I EL PROCÉS DE SELECCIÓ PEÓ DE NETEJA

PRIMERA. Objecte de la convocatòria

És objecte de les presents bases la constitució d'una Borsa de Treball per a la cobertura temporal de llocs de peó de Neteja amb les següents característiques:

Denominació de la plaça

Personal neteja (peó de Neteja)

Règim

Personal Laboral temporal

Unitat/Servei

Serveis auxiliars

Categoria professional

AP

Titulació exigible

Graduat en Educació Secundària Obligatòria o equivalent

Sistema selectiu

Concurs

Número de vacants

2

SEGONA. Modalitat del contracte

La modalitat del contracte és la de contracte per substitució de persona treballadora/circumstàncies de la producció, regulada en l'article 15 del Text refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors, aprovat per Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre.

El caràcter del contracte és temporal i en règim de dedicació a temps complet (37,5 hores setmanals).

La jornada de treball serà contínua diürna, de 37,5 hores setmanals, fixant com a dia de descans els dissabtes i diumenges, amb un horari de treball de les 7.00 hores a les 14.30 hores.

Les places estaran dotades amb les retribucions bàsiques corresponents al Grup AP, Complement de destí nivell 12, i pagues extraordinàries i altres retribucions complementàries que corresponguin segons la normativa vigent.

TERCERA. Condicions d'admissió d'aspirants

Per poder participar en el procés selectiu serà necessari:

  1. Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici del que es disposa en l'article 57 del Text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, aprovat per Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre.
  2. Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques.
  3. Tenir complerts els 16 anys i no excedir, en el seu cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa.
  4. No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al Cos o Escala de Funcionari, o per exercir les funcions similars a les que exerceixen en el cas de personal Laboral, en el qual hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.
  5. Posseir el títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria o equivalent.
  6. Estar en possessió del nivell A2 del coneixement de la Llengua catalana. Els certificats han de ser els expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública, o els expedits o homologats per la conselleria competent en matèria de Política Lingüística, o els reconeguts segons l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013.
  7. Estar en possessió del permís de conduir classe B.

Les persones aspirants hauran de reunir aquestes condicions en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds per prendre part en el procés de selecció.

QUARTA. Torn de reserva

Es reservarà un contingent no inferior al 7 % de les vacants ofertes per ser cobertes entre persones que acreditin posseir una discapacitat de grau igual o superior al 33 %.

La reserva del mínim del 7 % es realitzarà de manera que, almenys, el 2 % de les places ofertes siguin per ser cobertes per persones que acreditin discapacitat intel·lectual i la resta de les places ofertes siguin per a persones que acreditin qualsevol altre tipus de discapacitat.

L'opció a torn de reserva haurà de fer-se constar en la sol·licitud de participació per la persona interessada, atenent el que es disposa en la Base cinquena.

En qualsevol cas, el grau de discapacitat que s'acrediti haurà de ser compatible amb l'acompliment de les tasques i funcions corresponent al lloc que treball que s'oferta.

En el cas que alguna de les persones aspirants amb discapacitat que es presenti pel torn de reserva de persones amb discapacitat superi el procés selectiu, però no obtingui plaça i la seva puntuació sigui superior a l'obtinguda per les altres persones aspirants del sistema de torn general, serà inclosa per la seva ordre de puntuació en el sistema d'accés general.

CINQUENA. Forma i termini de presentació d'instàncies

Les sol·licituds (Annex I), requerint prendre part en el corresponent procés de selecció en les quals les persones aspirants faran constar que reuneixen les condicions exigides en les presents Bases generals per a la plaça optada, es dirigiran a la Batlia de la Corporació Local, i es presentaran en el Registre electrònic general de la Corporació Local o en algun dels llocs que es relacionen en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de l'endemà al de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Les Bases íntegres es publicaran en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, i en la Seu electrònica i en el Tauler d'anuncis de la Corporació Local.

Les persones aspirants que optin per torn de reserva de persones amb discapacitat ho faran constar en la seva sol·licitud, declarant que reuneixen les condicions exigides per la normativa aplicable. A la seva sol·licitud adjuntaran Certificat de discapacitat on s'acreditin les deficiències permanents que han donat lloc al grau de discapacitat reconegut.

Les dades personals incloses en la sol·licitud de participació seran tractades únicament per a la gestió del procés selectiu i les comunicacions que hagin de realitzar-se. Quan sigui necessari publicar un acte administratiu que contingui dades personals es publicarà de la forma que determina la Disposició addicional setena de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals. La Corporació Local serà la responsable del tractament d'aquestes dades.

SISENA. Admissió d'aspirants

Una vegada expirat el termini de presentació de sol·licituds, la Batlia dictarà resolució en el termini màxim d'un mes, declarant aprovada la Llista provisional de persones admeses i excloses. En aquesta resolució, que es publicarà en la Seu electrònica de la Corporació Local, s'indicarà la causa d'exclusió i es concedirà un termini de 5 dies hàbils perquè es puguin formular reclamacions o esmenar les deficiències que motivin l'exclusió.

Les al·legacions presentades seran resoltes en el termini de 15 dies des de la finalització del termini de presentació de les mateixes. Transcorregut aquest termini sense que es dicti cap resolució, les al·legacions s'entendran desestimades.

Vistes les al·legacions presentades, per resolució de Batlia es procedirà a l'aprovació definitiva de la Llista de persones admeses i excloses, que també serà publicada en la Seu electrònica de la Corporació Local. En aquesta mateixa publicació es comunicarà el dia de baremació dels mèrits de les persones aspirants proposades i es farà constar la designació nominal del Tribunal qualificador.

SETENA. Tribunal qualificador

L'òrgan de selecció serà col·legiat i la seva composició s'ajustarà als principis d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres, i es tendirà, així mateix, a la paritat entre dona i home.

La pertinença a l'òrgan de selecció serà sempre a títol individual, no podent ostentar-se aquesta en representació o per compte de ningú.

El número de membres del Tribunal qualificador serà cinc i la seva composició serà predominantment tècnica i els vocals posseiran una titulació o especialització igual o superior a l'exigida per a l'accés a aquesta Borsa de Treball.

La designació dels membres del Tribunal qualificador es durà a terme per resolució de Batlia, juntament amb la relació provisional de persones aspirants admeses i excloses.

El Tribunal qualificador podrà disposar la incorporació a la seva labor en el procés selectiu de persones assessores especialistes, per a aquelles qüestions concretes del procés selectiu atesa l'especialització tècnica del treball a realitzar. La seva funció se circumscriurà a una mera assessoria, de manera que actuaran amb veu, però sense vot, ni participaran en la presa de decisions del Tribunal qualificador. Les persones assessores guardaran sigil i confidencialitat sobre les dades i assumptes sobre els quals tinguin coneixement a conseqüència de la seva col·laboració en el Tribunal qualificador.

A més, el Tribunal qualificador podrà designar personal col·laborador per al desenvolupament de la baremació, que actuarà sota la seva direcció, si per la complexitat del procés s'aconselli.

L'abstenció i recusació dels membres del Tribunal qualificador serà de conformitat amb els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.

VUITENA. Sistemes de selecció i desenvolupament del procés

Procediment de selecció: concurs de valoració de mèrits.

8.1. Formació: fins a un màxim de 50 punts.

  • Titulacions superiors a la que s'exigeix en la convocatòria: Es comptabilitzarà únicament una sola titulació, que serà la més alta presentada, sempre que no s'hagi fet servir com a titulació d'accés: Màxim 5 punts.
  • Per cada curs de Formació o Perfeccionament:

Es valoraran altres formacions segons el següent barem:

Es valorarà la formació específica i relacionada amb les funcions pròpies de la plaça convocada. La valoració d'aquest criteri es du a terme d'acord amb el següent barem:

Cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris impartits i/o reconeguts per l'Escola Municipal de Formació, l'Institut Nacional d'Administració Pública (INAP), l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), l'Administració de l'Estat, l'autonòmica o la local, les organitzacions sindicals signants dels acords de formació continua de les Administracions públiques, les universitats i les escoles tècniques, o els homologats per qualsevol d'aquestes institucions, així com la formació organitzada i impartida pels Col·legis Professionals. En aquest apartat s'inclouen els cursos de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB), i per altres entitats o organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional.

Els cursos poden tenir qualsevol durada. Els crèdits d'aprofitament suposen els d'assistència; és a dir, no són acumulatius l'assistència i l'aprofitament.

No es valoren les assignatures encaminades a obtenir les titulacions acadèmiques. Tampoc es valoraran els cursos de doctorat ni la impartició d'assignatures a la Universitat, ni aquells presentats com a requisit d'accés a la plaça convocada.

L'hora d'impartició es valora amb: 0,12 punts

L'hora d'aprofitament es valora amb: 0,09 punts

L'hora d'assistència es valora amb: 0,04 punts

Un crèdit equival a 10 hores de formació.

La puntuació màxima és de 15 punts.

Formació amb puntuació específica:

- Títol Professional Bàsic en Activitats Domèstiques i Neteja d'Edificis: 20 punts.

Cursos de prevenció de riscs laborals:

L'hora d'impartició es valora amb: 0,07 punts

L'hora d'aprofitament es valora amb: 0,05 punts

L'hora d'assistència es valora amb: 0,02 punts

La puntuació màxima és de 8 punts .

Coneixement de llengua catalana.

Es valoraran els certificats expedits o homologats per L'EBAP o la Direcció General de Política Lingüística. El certificat LA es pot acumular al C1 o al C2. La puntuació en cada cas serà:

Nivell avançat(certificat B2): 0,50 punt.

Nivell de domini funcional efectiu (certificat C1): 1 punt.

Nivell de domini (certificat C2): 1,50 punts.

Coneixements de llenguatge administratiu (certificat LA): 0,50 punts.

La puntuació màxima és de 2 punts.

8.2. Experiència professional: fins a un màxim de 50 punts.

  • Per prestació de serveis com a operari de Neteja a qualsevol categoria en les Administracions Públiques: 1 punt per any o fracció superior a sis mesos, fins a un màxim de 20 punts.
  • Per prestació de serveis en les Administracions Públiques en llocs de treball que guardin similitud amb el contingut tècnic i especialització de les places convocades: 0,5 punts per any o fracció superior a sis mesos, fins a un màxim de 20 punts.
  • Per prestació de serveis en empresa privada en llocs de treball que guardin similitud amb el contingut tècnic i especialització de les places convocades: 0,25 punts per any o fracció superior a sis mesos, fins a un màxim de 10 punts.

La prestació de serveis en les Administracions Públiques s'acreditaran mitjançant Certificat de la Secretaria de la corporació o entitat i la prestació de serveis en empresa privada, mitjançant Certificat de la Seguretat Social al qual s'acompanyarà l'oportú contracte de treball i la vida laboral o, a falta del darrer document, qualsevol en el qual es faci constar la categoria exercida.

En cas d'empat s'estarà al que es disposa en l'article 44 del Reial decret 364/1995, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament general d'ingrés del personal al servei de l'Administració General de l'Estat i de provisió de llocs de treball i promoció professional dels Funcionaris civils de l'Administració General de l'Estat, de manera que, per dirimir el mateix, s'acudirà a la puntuació atorgada als mèrits enunciats en el primer apartat, per l'ordre expressat.

NOVENA. Qualificació

La puntuació de tots els mèrits serà de 0 a 100 punts. La qualificació final serà la suma dels punts obtinguts en la Fase de concurs.

DESENA. Relació de persones aprovades i acreditació de requisits

Una vegada finalitzada l'avaluació de les persones aspirants i considerades les reclamacions presentades, el Tribunal qualificador farà pública la relació de persones aprovades per ordre de puntuació en la Seu electrònica de la Corporació Local.

Posteriorment, vistes i informades les al·legacions que en el seu cas es presentin, s'elevarà a la Batlia l'Acta del procés selectiu perquè aprovi la constitució de la Borsa de Treball amb l'ordre de prelació definitiu de persones aspirants, que es publicarà en la Seu electrònica de la Corporació Local, on haurà de romandre actualitzada.

Les persones candidates, quan siguin requerides per a la seva contractació, aportaran davant la Corporació Local la següent documentació:

  1. Declaració responsable de no haver estat separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap Administració Pública, ni trobar-se inhabilitada per a l'exercici de funcions públiques.
  2. Declaració responsable de no exercir lloc de treball retribuït en qualsevol Administració Pública, ni activitat privada subjecta a reconeixement de compatibilitat, conforme a la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques.

Les propostes de contractació seran adoptades per l'òrgan competent a favor de les persones aspirants segons l'ordre de prelació de la relació de persones aprovades. Si la persona aspirant a la qual li correspongués el nomenament no fos nomenada, bé per desistiment o bé per no reunir els requisits exigits, es convocarà a la següent persona candidata que hagués superat el procés de selecció.

Així mateix, les persones aspirants seran informades sobre el tractament de les seves dades personals i del compromís de confidencialitat en ocasió de la relació que s'entaula amb la Corporació Local.

PERÍODE DE PROVA

S'estableix un període prova que s'iniciarà una vegada la persona aspirant proposada s'incorpori al lloc de treball, l'existència i la durada del qual es reflectirà en el corresponent contracte de treball.

Les persones responsables de fer el seguiment del període de prova emetran informe valorant la capacitat de treball i rendiment professional, el sentit de la responsabilitat i l'eficiència, l'interès per l'aprenentatge, la disposició i la iniciativa, la integració en l'equip de treball i l'adequació en les seves relacions internes i externes.

Aquest període de prova formarà part del procés selectiu, de manera que, si alguna persona aspirant no el superés, perdrà tots els drets derivats del procés de selecció.

ONZENA. Funcionament de la Borsa de Treball

Les persones integrants de la Borsa de Treball ocuparan el lloc de la llista que li correspongui, atesa la puntuació obtinguda en el procés de selecció emprat per la seva constitució, havent d'aparèixer, al costat del número del lloc ocupat, la puntuació que ostentat dins del llistat.

Totes les persones que superin el procés de selecció seran incloses en la Borsa de Treball per a futures contractacions que resultin necessàries a fi de cobrir vacants temporalment, i seran nomenades seguint l'ordre establert en el llistat corresponent. El funcionament de la Borsa de Treball s'ajustarà als principis d'igualtat d'oportunitats i de no discriminació.

L'ordre de crida de les persones aspirants inscrites en la Borsa de Treball serà per: Crida per puntuació combinat amb sistema rotatiu. Això és, crida per ordre de puntuació a la primera persona aspirant disponible de la llista, però amb un màxim de tres cridades seguides per aspirant.

La renúncia inicial en una oferta de treball, o la renúncia durant la vigència del contracte, no donaran lloc a l'exclusió de la Borsa de Treball, però ocasionarà un canvi de lloc en la Llista, passant a ocupar el darrer lloc com a integrant de la Borsa de Treball.

Són causes que justifiquen la renúncia a una oferta de treball i que impliquen el manteniment dins de la Borsa de Treball:

  1. Estar en situació d'ocupat, prestant serveis a la Corporació Local com a personal contractat, en qualsevol de les formes admeses en Dret, Laboral o Funcionari interí.
  2. Estar en situació de suspensió per accident, baixa per malaltia, intervenció quirúrgica, internament hospitalari, maternitat, embaràs d'alt risc i situació de risc o necessitat acreditada per persona Facultativa que exigeixi la lactància natural de menors de nou mesos. L'acreditació documentada de la finalització de tal circumstància donarà lloc a la reposició en el mateix lloc de l'ordre de llista en la Borsa de Treball.
  3. Exercici de càrrec públic representatiu que impossibiliti l'assistència al treball.

Les persones incloses en la Borsa de Treball hauran de presentar dades personals suficients que permetin la seva ràpida localització, sent responsables que estiguin actualitzades en tot moment.

Els intents de localització es realitzaran mitjançant la comunicació telefònica de la següent manera: tres intents de contacte entre les 9.00 hores i les 14.00 hores, amb un interval de 60 minuts entre cada crida, quedant anotació escrita de tal circumstància, que es traslladarà immediatament a la Secretària de la Corporació per a coneixement i constància.

La persona integrant de la Borsa de Treball que rebi proposta d'oferta de treball, en els termes descrits anteriorment, haurà de procedir a l'acceptació o rebuig de la mateixa, en un període màxim de 24 hores, tret de circumstàncies excepcionals o de força major.

Aquesta Borsa de Treball tindrà una vigència màxima de 3 anys, o fins que es convoqui una de nova dins aquest termini, si és el cas.

La Borsa de Treball degudament actualitzada es trobarà publicada de manera permanent en el portal web de la Corporació Local.

DOTZENA. Incidències

Les presents Bases i convocatòria podran ser impugnades de conformitat amb el que s'estableix en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

La crida es realitzarà seguint l'ordre de puntuació obtinguda per les persones aspirants. Comunicada aquesta, el termini perquè es presenti serà de tres dies.

Contra la convocatòria i les seves Bases, que esgoten la via administrativa, es podrà interposar per les persones interessades recurs de reposició en el termini d'un mes davant la Batlia, prèviament al recurs contenciós-administratiu, que es podrà interposar en el termini de dos mesos davant el Jutjat contenciós administratiu de Palma, o, a la seva elecció, el que correspongui al seu domicili, si aquest radica a Mallorca, a partir de l'endemà al de la publicació de l'anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

En el que no es prevegi en aquestes Bases, seran aplicables les disposicions del Text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, aprovat per Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre; el Reglament general d'ingrés del personal al servei de l'Administració General de l'Estat i de provisió de llocs de treball i promoció professional dels Funcionaris civils de l'Administració General de l'Estat, aprovat per Reial decret 364/1995, de 10 de març; el Text refós de les disposicions legals vigents en matèria de Règim Local, aprovat per Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril; i la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local.

 

Els successius anuncis de la present convocatòria, quan procedeixin de conformitat amb el que es disposa en les bases, es publicaran en la Seu electrònica de la Corporació Local.

Contra les presents bases, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, resolució que posa fi a la via administrativa, es pot interposar recurs potestatiu de reposició davant la Batlia de la Corporació municipal, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà al de la publicació del present Anunci, o impugnar-la directament davant el Jutjat contenciós-administratiu de Palma, a través del recurs contenciós administratiu.

En virtut de l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa, es pot interposar el recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos, a comptar des de l'endemà al de la publicació del present Anunci.

D'altra banda, si la part interessada opta per la interposició de recurs potestatiu de reposició, no podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que el primer no sigui resolt expressament o es produeixi la seva presumpta desestimació per silenci administratiu.

Tot això sense perjudici que la part interessada pugui interposar qualsevol altre recurs que pugui estimar més convenient al seu dret.

El que es publica per a general coneixement i efectes.

 

Maria de la Salut, 8 de juliol de 2022

El batle Bernat Quetglas Jordà

 

ANNEX 1 SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ A PROCEDIMENT SELECTIU DE L'AJUNTAMENT DE MARIA DE LA SALUT

_____________________________________________ DNI núm. _______________

(Nom i cognoms)

Domicili a ______________________________________________ núm. _________

(Localitat) (carrer, avinguda, plaça, etc.)

Codi postal _________ Telèfon ______________ e-mail ________________________

EXPÒS:

Que he tingut coneixement de la convocatòria: ____________________________________, (Nom de la convocatòria)

les bases de la qual van ser publicades: _____________________________________

(BOIB -data i núm-; web municipal -data de l'anunci-, etc.)

Que reunesc totes i cadascuna de les condicions exigides a les bases, referides a la data de finalització del termini assenyalat per a la presentació d'aquesta sol·licitud, i que són certes les dades que es consignen en aquesta sol·licitud.

AUTORITZ perquè l'Administració tracti les meves dades personals als efectes que es derivin d'aquesta convocatòria, i em compromet a provar documentalment totes les dades que consten en aquesta sol·licitud.

Per tot l'exposat, SOL·LICIT:

Prendre part en aquesta convocatòria.

__________________________, ______ de _____________________________ de 20______

[signatura]

 

 

SR. BATLE DE L'AJUNTAMENT DE MARIA DE LA SALUT

 

ANNEX 2 RELACIÓ DE MÈRITS APORTATS

_____________________________________________ DNI núm. _______________

(Nom i cognoms)

Domicili a ______________________________________________ núm. _________

(Localitat) (carrer, avinguda, plaça, etc.)

Codi postal _________ Telèfon ______________ e-mail ________________________

RELACIÓ DE MÈRITS APORTATS

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

__________________________________________________________ / _________

Nota: Juntament amb aquesta relació s'han d'aportar els originals o les còpies compulsades dels mèrits que s'al·leguen.

 

 

SR. BATLE DE L'AJUNTAMENT DE MARIA DE LA SALUT»