Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE PRESIDÈNCIA, FUNCIÓ PÚBLICA I IGUALTAT
Núm. 297715
Tràmit d’informació pública del Projecte de decret pel qual s’aprova el Pla especial de Protecció Civil d’Emergències per Incendis Forestals (INFOBAL)
D'acord amb el que disposa l'article 24.3 de la Llei 3/2006, de 30 de març, de gestió d'emergències de les Illes Balears, i l'article 58.1.e) de la Llei 1/2019, de 31 de gener, del Govern de les Illes Balears, en relació amb l'apartat 3 de la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de 20 de maig de 2022, per la qual s'inicia el procediment d'elaboració del Projecte de decret pel qual s'aprova el Pla Especial de Protecció Civil d'Emergències per Incendis Forestals (INFOBAL), se sotmet al tràmit d'informació pública aquest Projecte de decret, durant un termini de quinze dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Durant aquest termini es podrà consultar el Projecte de decret esmentat, així com la resta de l'expedient d'elaboració de la norma, a la seu de la Direcció General d'Emergències i Interior (c/ de Francesc Salvà, s/n, es Pont d'Inca, Marratxí), i a la pàgina web http://participaciociutadana.caib.es. També es poden presentar al·legacions, si escau, davant la mateixa direcció general o per mitjans telemàtics, mitjançant l'apartat «Participació en l'elaboració de normativa» de la pàgina web esmentada.
Marratxí, 26 de maig de 2022
El director general d'Emergències i Interior Jaime Barceló Huguet