Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT DE SON SERVERA

Núm. 278910
Pròrroga de la situació de comissió de serveis del subinspector de la policia local de l'Ajuntament de Son Servera

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Batlia de l'Ajuntament de Son Servera, ha resolt, mitjançant el Decret núm. 2022-0725, de data 16 de maig, el següent:

Resolució de la Batlia de l'Ajuntament de Son Servera (Illes Balears)

Expedient núm. 892/2019

Atesa la necessitat i urgència de comptar amb els comandaments adients per al cos de la policia local de l'Ajuntament de Son Servera.

Atès el Decret de la Batlia núm. 2021-0702, de 14 de maig, mitjançant el qual es prorroga la situació de comissió de serveis de José Luis Soler Manchón, amb DNI núm. ***1990**, en comissió de serveis i per lliure designació, com a subinspector de la policia local de Son Servera, grup A2, per un termini d'un any d'acord amb allò establert a la resolució de la Batlia núm. 2020-0567, de 15 de maig,  i  d'acord a  l'article 88 ter de la Llei 3/2007, de 27  de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears, l'article 22 de la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de les policies locals de les Illes Balears i, l'article 46 del Decret 40/2019, de 24 de maig, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears i es modifica el Decret 55/2017, de 15 de desembre, del Fons de Seguretat Pública de les Illes Balears.

Dita situació de pròrroga s'esgota en data 16 de maig de 2022.

Atès que la Batlia , mitjançant provisió de data 16 de maig de 2022, ha disposat prorrogar la comissió de serveis, i per lliure designació, de José Luis Soler Manchón, com a subinspector de la policia local de Son Servera.

Atès l'informe de Secretaria de data 16 de maig de 2022.

D'acord amb la legislació vigent en matèria de personal, com ara l'article 88 ter de la Llei 3/2007, de 27  de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears, l'article 22 de la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de les policies locals de les Illes Balears i, l'article 46.3 del Decret 40/2019, de 24 de maig, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears i es modifica el Decret 55/2017, de 15 de desembre, del Fons de Seguretat Pública de les Illes Balears.

Així mateix, en ús de les atribucions conferides a l'article 21.1.g) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, de Bases del Règim Local i l'article 41.14 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'Organització i funcionament de règim jurídic de les Entitats locals

RESOLC 

Primer.- Que es prorrogui la situació de comissió de serveis atesa la necessitat i urgència de comptar amb els comandaments adients per al cos de la policia local de l'Ajuntament de Son Servera i es nomeni a JOSÉ LUIS SOLER MANCHÓN, amb DNI núm. ***1990**, en comissió de serveis i per lliure designació, subinspector de la policia local de Son Servera, grup A2, per un termini d'un any, d'acord a l'article 46.3 del Decret 40/2019, de 24 de maig, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears i es modifica el Decret 55/2017, de 15 de desembre, del Fons de Seguretat Pública de les Illes Balears.

Segon.- Que els efectes de la present comptaran a partir de la data 16 de maig de 2022 i finiran en data 16 de maig de 2023.

Tercer.- Publicar aquesta resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears  (BOIB) d'acord a l'article 49.2 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, així com a la seu electrònica de l'Ajuntament de Son Servera.

Quart.- Donar compte de la present al Departament d'Intervenció i al Servei de Personal, per al seu coneixement i efectes.

Contra aquesta resolució que posa fi a la via administrativa, pot interposar alternativament recurs de reposició potestatiu davant l' Alcalde/essa d'aquest Ajuntament, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà al de la recepció de la present notificació, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d' 1 d' octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques; o bé interposar directament recurs contenciós – administratiu, davant el Jutjat o la Sala que resulti competent, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent al de la recepció de la present notificació, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciós – Administrativa. Si s'optés per interposar el recurs de reposició potestatiu no podrà interposar recurs contenciós – administratiu fins que aquell sigui resolt expressament o s'hagi produït la seva desestimació per silenci. Tot això, sense perjudici que es pugui interposar qualsevol altre recurs estimi més convenient en el seu dret.”

 

Son Servera, document signat electrònicament (17 de maig de 2022)

(La batlessa Natalia Troya Isern)