Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 278294
Nomenament funcionaris/àries de carrera policia local pertanyents a l'Escala d'Administració Especial, Subescala serveis especials, escala Bàsica, grup C, subgrup C1, corresponents a l'Oferta pública d'ocupació per a l'any 2019 de l’Ajuntament de Palma

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Finalitzat el procés selectiu pel procediment extraordinari d'accés a les plantilles de les policies locals de les Illes Balears establert al Decret Llei 1/2017, de 13 de gener, per cobrir 22 places vacants de policia local pertanyents a l'Escala d'Administració Especial,

Subescala serveis especials, escala Bàsica, grup C, subgrup C1, dotades pressupostàriament i corresponents a l'Oferta pública d'ocupació per a l'any 2019 de l'Ajuntament de Palma. El Batle va acordar els nomenaments de funcionaris/es de carrera de les persones que han superat el procés selectiu.

ANTECEDENTS DE FETS

1.Mitjançant decret de la regidora de l'Àrea delegada de Funció Publica número 17.793 de 17 de setembre de 2019 es va convocar el procés selectiu pel procediment extraordinari d'accés a les plantilles de les policies locals de les Illes Balears establert al Decret Llei 1/2017, de 13 de gener, per cobrir 22 places vacants de policia local pertanyents a l'Escala d'Administració Especial, Subescala serveis especials, escala Bàsica, grup C, subgrup C1, dotades pressupostàriament i corresponents a l'Oferta pública d'ocupació per a l'any 2019, aprovada per Acord de Junta de Govern de data 11 de setembre de 2019,  publicada al BOIB 128 de 19 de setembre de 2019.

2. L'aprovació de les bases del procés selectiu mitjançant decret 15095 de 7 d'agost de 2019, de la regidora de l'Àrea delegada de Funció Pública, publicades al BOIB núm. 110 de 10 d'agost de 2019 i esmenades per decret núm. 21591 de 20 d'octubre de 2019, del regidor d'Hisenda, Innovació i Funció Pública, publicada al BOIB 151 de 7 de novembre de 2019.

3. Vist a  l'acta del tribunal de l'esmentada convocatòria la relació de persones aspirants que han superat el procés selectiu, s'ha de procedir a adjudicar al personal funcionari de carrera de nou ingrés el corresponent lloc de treball després d'haver presentat la documentació pertinent.

4. Un cop oferts a les  persones aspirants els llocs de treball a cobrir, totes elles han elegit un ordre de preferència, per la qual cosa, cal adjudicar els llocs de treball segons el sol·licitat per la persona interessada tenint en compte l'ordre de puntuació.

5. Conseqüència de l'exposat, s'ha de procedir a adjudicar al personal funcionari de carrera de nou ingrés el corresponent lloc de treball després d'haver presentat la documentació pertinent, i d'acord amb la petició efectuada per les persones interessades i amb la puntuació obtinguda a les proves selectives:

NORMATIVA APLICABLE.

1. Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.

2. Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears.

3. Disposició addicional primera del Reial Decret 896/1991, de 7 de juny, pel qual s'estableixen les regles bàsiques i els programes mínims als quals s'ha d'ajustar el procediment de selecció dels funcionaris d'administració local i l'article 27 Reial decret 364/1995, de 10 de març, que aprova el reglament general d'ingrés del personal al servei de l'administració general de l'Estat.

4. La base desena de les bases generals que han de regir els processos selectius per cobrir les places vacants de personal funcionari prevista en la oferta pública d'ocupació publicades en el BOIB núm. 129 de 21 de setembre de 2019.

5. Decret de Batlia núm. 13.026 de 28 de juny de 2019, relatiu a l'organització dels serveis administratius de l'Ajuntament de Palma, i l'Acord de Junta de Govern de dia 31 de juliol de 2019 de delegació de competències de la Junta de Govern de Palma en els titulars de les àrees i àrees delegades.

Per tot l'anterior s'anomena funcionaris i funcionaries  de carrera Policia Local  a l'Escala d'Administració Especial, Subescala serveis especials, escala Bàsica, grup C, subgrup C1, de la plantilla de personal funcionari d'aquest Ajuntament a:

 

DNI

NOM I LLINATGES

DECRET

****855**

BARCELO SEGUI, MIGUEL ANGEL

Núm.4939 de 25/03/2022

****831**

MARIN TORRES, MARIA DEL PILAR

Núm.4940 de 25/03/2022

****314**

ADROVER ESPI, PEDRO ANTONIO

Núm.6431 de 08/04/2022

****467**

MARTINEZ ORTEGA, MIGUEL ANGEL

Núm.4941 de 25/03/2022

****607**

RAMIREZ GUIRADO, GERMAN ARMANDO

Núm.4942 de 25/03/2022

****015**

VIDAL RIBAS, CARLOS

Núm.4943de 25/03/2022

****445**

MAS CIFRE, MIQUEL

Núm.4944 de 25/03/2022

****107**

ALOU LUENGO, JAVIER ANTONIO

Núm.4945de 25/03/2022

****754**

MORIEL PALLICER, ANTONIO

Núm.4946 de 25/03/2022

****908**

VICENTE MORALES, FERNANDO

Núm.4947 de 25/03/2022

****142**

ALVAREZ FERNANDEZ, SILVIA

Núm.4948 de 25/03/2022

****592**

BETOÑO CIREROL, JUAN

Núm.4949 de 25/03/2022

****832**

PEREZ AGUILO, JAVIER

Núm.4950 de 25/03/2022

****899**

MORA NICOLAU, RAFAEL

Núm.4951 de 25/03/2022

****663**

VIDAL MORRO, CARLOS MIGUEL

Núm.4952 de 25/03/2022

****293**

MUNAR JAUME, JUAN

Núm.4953 de 25/03/2022

****493**

MAIRATA MUNAR, JAUME

Núm.4954 de 25/03/2022

****018**

PONS SALVA, BERNARDO PEDRO

Núm.4955 de 25/03/2022

****135**

RAMON GALLEGO, JOSE CARLOS

Núm.4956 de 25/03/2022

****475**

TORRES POL, JUAN CARLOS

Núm.4957 de 25/03/2022

****584**

TERRON GARCIA, OSCAR

Núm.4959 de 25/03/2022

****092**

ALORDA MORENO SANTIAGO

Núm.4650 de 25/03/2022

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que l''ha dictada (arts. 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu comú de les Administracions Públiques).També poden interposar directament recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de rebre aquesta notificació, davant el Jutjat Contenciós Administratiu (articles 8.1. 14.1.2ª i 46.1 de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa).

 

Palma, a la data de la signatura electrònica (12 de maig de 2022)

La cap del Departament de Personal

p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014

(BOIB núm. 30, de 04/03/2014)

Esperanza Vega Terrón