Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 277614
Registre de Personal. Esmena de l’acord de Junta de Govern número 20210210_01_021 de data 10 de febrer de 2021, mitjançant el qual es va acordar l’aprovació de la proposta MF-698 relativa a la creació del lloc de treball de TAE M en gestió documental i arxiu
Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 09/02/2022, es va aprovar el següent:
“PRIMER.- Esmenar l'acord de Junta de govern número 20210210_01_021 de data 10 de febrer de 2021, mitjançant el qual es va acordar l'aprovació de la proposta MF-698 relativa a la creació del lloc de treball de TAE M en gestió documental i arxiu publicada la BOIB núm. 78, de 12 de juny de 2021, en el sentit que allà on diu: "TAE Mitjà en gestió documental i arxiu" ha de dir "TAE M en gestió documental i administració electrònica"
Tot això d'acord amb l'informe remès pel Secretari adjunt en el que posa de manifest la necessitat de modificar la denominació del lloc al que s'ha fet referència per tal de diferenciar-lo d'altres llocs creats amb la mateixa denominació, però sense requisits d'ocupació.
SEGON.- Publicar el present Acord a la pàgina web municipal i al Butlletí Oficial de les Illes Balears.”
Contra la present resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que l'hagi aprovat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB.
Palma, 29 d'abril de 2022
La cap de secció del Registre de Personal p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 04/03/2014) Francisca M. Matas Escobar
PROPOSTA 698 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI
ÀREA: |
CBS |
ÀREA DE CULTURA I BENESTAR SOCIAL |
ÒRGAN: |
CBS010 |
COORDINACIÓ GENERAL DE CULTURA |
UNITAT: |
CBS0101170 |
DEPARTAMENT DE CULTURA / SERVEI DE CULTURA / ARXIU |
LLOCS DE TREBALL DE NOVA CREACIÓ
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
F95090029 |
TAE MITJÀ EN GESTIÓ DOCUMENTAL I ADMINISTRACIÓ ELECTRÒNICA |
2 |
G |
24 |
52 |
C |
TOT |
A2 |
JG1 |
H1 |
AE |
3057 - SUBESCALA TÈCNICA MITJA (TAE MITJÀ) ESPECIALITAT GESTIÓ EN INFORMACIÓ I DOCUMENTACIÓ 3057 - SUBESCALA TÈCNICA MITJA (TAE MITJÀ) ESPECIALITAT AJUDANT/A D'ARXIU |
200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIA D'ARXIUS, GESTIÓ DOCUMENTAL I ADMINISTRACIÓ ELECTRÒNICA |
C1 |
|
LLEGENDA
NL |
NÚMERO DE LLOCS |
|
|
TL |
TIPUS DE LLOC |
G |
GENÈRIC |
|
|
CD |
COMPLEMENT DE DESTÍ |
|
|
FP |
FORMA DE PROVISIÓ |
C |
CONCURS |
|
|
ADM |
ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
TOT |
TOTES LES ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
|
|
GR |
GRUP |
|
|
TJ |
TIPUS DE JORNADA |
JG1 |
JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS |
|
|
TH |
TIPUS D'HORARI |
H1 |
HORARI D'ADMINISTRACIÓ |
|
|
OBS |
OBSERVACIONS |
|
|
CE |
COMPLEMENT ESPECÍFIC |
52 |
19.226,34 € |
|
|