Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)
Núm. 230136
Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat per la qual s’ordena la publicació de la llista de persones aspirants que han superat les proves selectives per a l’ingrés, pel torn lliure i pel torn de promoció interna inclosa la reserva per a persones amb discapacitat, al cos administratiu de l’Administració general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i es fa pública la llista de llocs vacants que s’ofereixen a l’efecte de l’adjudicació
Antecedents
1. Mitjançant la Resolució de la consellera d'Hisenda i Administracions Públiques de 5 de març de 2019 (BOIB núm. 33, de 12 de març), es varen aprovar les bases generals que han de regir els processos selectius per cobrir les places vacants de personal funcionari de l'àmbit dels serveis generals previstes en les ofertes d'ocupació pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, incloses en les ofertes d'ocupació pública aprovades per acord del Consell de Govern per a l'any 2018.
2. Per la Resolució de 25 d'abril de 2019 es van aprovar la convocatòria, les bases, els exercicis i temari, i el barem de mèrits, i es va designar el Tribunal Qualificador de les proves selectives per a l'ingrés, pel torn lliure, i pel torn de promoció interna, inclosa la reserva per a persones amb discapacitat, al cos administratiu de l'Administració general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears
3. Una vegada finalitzades les proves selectives per a l'ingrés pel torn lliure, i pel torn de promoció interna, inclosa la reserva per a persones amb discapacitat, al cos administratiu de l'Administració general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, el Tribunal Qualificador ha elevat a la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat la llista definitiva de persones aspirants seleccionades amb l'ordre de prelació final.
Fonaments de dret
1. La Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
2. La Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
3. El Decret 27/1994, d'11 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'ingrés del personal al servei de la Comunitat Autònoma.
4. Les bases 12 i 13 de la Resolució de la consellera d'Hisenda i Administracions Públiques de 5 de març de 2019, per la qual s'aproven les bases generals que han de regir els processos selectius per cobrir les places vacants de personal funcionari de l'àmbit dels serveis generals previstes en les ofertes d'ocupació pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, inclosa l'oferta d'ocupació pública aprovada per acord del Consell de Govern el 14 de desembre de 2018
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Ordenar la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de les llistes d'aspirants que han superat les proves selectives per a l'ingrés al cos administratiu de l'Administració general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l'ordre de prelació final que figura en l'annex I d'aquesta Resolució.
2. Publicar com a annex II la llista de llocs de treball vacants que s'ofereixen a les persones aspirants que han superat les proves selectives esmentades, a l'efecte que sol·licitin la destinació.
3. Establir que, en el termini de vint dies naturals comptadors a partir de l'endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears d'aquesta Resolució, les persones aspirants seleccionades han de presentar, en el Registre General de l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), en el de la conselleria competent en matèria de funció pública o en qualsevol altra de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els documents següents:
a) Còpia autèntica del títol acadèmic exigit en cada convocatòria o certificació acadèmica que acrediti haver superat tots els estudis per obtenir el títol.
b) Declaració jurada o promesa de no haver estat separats mitjançant un expedient disciplinari del servei de cap administració pública, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitats de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per una resolució judicial per accedir al cos o escala del funcionariat del qual haguessin estat separats o inhabilitats, segons el model que facilitarà la direcció general competent en matèria de funció pública, que s'adjunta a aquesta Resolució com a annex III. En el cas de ser nacionals d'un altre estat, han d'acreditar no trobar-se inhabilitats o en situació equivalent ni haver estat sotmesos a una sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.
c) Certificat mèdic, en model oficial, acreditatiu de tenir les capacitats i les aptituds necessàries per a l'exercici de les funcions del cos, escala o especialitat quan es tracti de personal funcionari de nou ingrés.
d) Escrit en què s'elegeixen, de major a menor interès, els llocs de treball oferts. La sol·licitud ha d'incloure tots els llocs (annex IV).
e) Certificació acreditativa, si escau, del reconeixement de la condició legal de discapacitat en un nivell igual o superior al 33% i del tipus de discapacitat a què fa referència la base 4 d'aquesta convocatòria (Persones amb discapacitat: reserva de places. Condicions específiques) quan es tracti de persones que hagin aprovat pel torn de reserva per a persones amb discapacitat a què fa referència l'article 2 del Decret 36/2004.
f) No obstant el que disposen els apartats anteriors, d'acord amb el que estableix l'article 28 de la Llei 39/2015, l'EBAP ha de comprovar d'ofici els documents emesos per administracions públiques que constin en la plataforma d'intermediació de dades o altres sistemes habilitats a l'efecte. D'acord amb l'anterior, llevat que l'aspirant manifesti expressament la seva negativa, l'EBAP verificarà d'ofici els documents assenyalats en els apartats a) i e) referents a titulació acadèmica i certificació acreditativa de la condició legal de discapacitat.
4. Ordenar que, si la persona aspirant seleccionada no presenta la documentació dins el termini fixat, llevat de casos de força major, que han de ser degudament constatats i, si escau, apreciats per l'Administració mitjançant una resolució motivada, o si en examinar la documentació es dedueix que hi manca algun dels requisits exigits, la persona interessada no pot ser nomenada funcionària i resten anul·lades les seves actuacions, sens perjudici de la responsabilitat en què hagi incorregut per falsedat en la sol·licitud inicial.
5. Establir que les places s'han d'adjudicar de conformitat amb l'ordre final de prelació de les persones aprovades, d'acord amb la petició de destinació efectuada per la persona interessada.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà que s'hagi publicat, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà que s'hagi publicat la Resolució, d'acord amb els articles 8.2 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
En el dia de la signatura electrònica (21 d'abril de 2022)
La consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat Mercedes Garrido Rodríguez
ANNEX I Llista de persones aspirants que han superat les proves selectives per a l'ingrés, pel torn lliure, i pel torn de promoció interna, inclosa la reserva per a persones amb discapacitat del cos administratiu de l'Administració general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears
OPOSICIONS 2019. COS ADMINISTRATIU. Illa Mallorca. Torn lliure |
|||
DNI |
Llinatges, nom |
Total |
Posició |
***1363* |
VICENS MORRO, JORDI |
81,120 |
1 |
***2803* |
GARCIA PARADELA, JUAN JOSÉ |
76,238 |
2 |
***2896* |
MUEBAQUE TORAO, MARIA CONSUELO |
74,385 |
3 |
***0133* |
CASTILLO ESCOBAR, VERÓNICA |
72,520 |
4 |
***7966* |
MARTÍNEZ LLOMPART, CARLOS |
71,349 |
5 |
***1673* |
COMAS OLIVER, MIQUEL |
70,420 |
6 |
***9235* |
RUBERT CORONEL, ANTONIO |
69,939 |
7 |
OPOSICIONS 2019. COS ADMINISTRATIU. Illa Mallorca. Torn Promoció Interna Vertical |
|||
DNI |
Llinatges, nom |
Total |
Posició |
***1097* |
PIQUERAS FERNANDEZ, ESTHER |
75,397 |
1 |
***2898* |
PALOU DE COMASEMA PUJOL, MARIA R |
73,268 |
2 |
***3674* |
MARTIN LLOMPART, LAURA |
71,863 |
3 |
***9456* |
SALAS GOMEZ, MARIA |
65,737 |
4 |
OPOSICIONS 2019. COS ADMINISTRATIU. Illa Mallorca. Torn Promoció Interna Vertical persones amb discapacitat |
|||
DNI |
Llinatges, nom |
Total |
Posició |
***1861* |
FULLANA PONS, JOSÉ RAMON |
72,945 |
1 |
OPOSICIONS 2019. COS ADMINISTRATIU. Illa Eivissa. Torn lliure |
|||
DNI |
Llinatges, nom |
Total |
Posició |
***4553* |
SERRA ROIG, VICENTE |
62,871 |
1 |