Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE MANACOR

Núm. 154600
Aprovació de la modificació de la plantilla 2022 de l'Ajuntament de Manacor

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per acord del Ple, de data 14 de març de 2022, s'ha resolt el següent acord, el qual, es transcriu a continuació:

«ACORD

Primer. Aprovar inicialment la modificació de la plantilla de l'Ajuntament de Manacor de 2022 en el sentit següent:

- 1r.- Modificar la plantilla de personal per tal d'incloure dues noves places reservades a personal FHN:

 

- Vicesecretari.

- Viceinterventor.

Les funcions d'aquests llocs de treball de col·laboració són les següents:

a) Per una part, suplir als titulars dels llocs respectius (secretari general i interventor municipal) en els casos de vacant, absència, malaltia o concurrència de causa d'abstenció o recusació legal d'aquests.

b) D'altra, les funcions reservades que, prèvia autorització del batle o president de la corporació, els siguin encomanats pels titulars.

c) El detall i contingut dels llocs de col·laboració que es creen són els següents:

1. Vicesecretari

Denominació: vicesecretari.

Grup: A1.

Nivell de complement de destí: 30.

Complement específic anual: 28.122,08 €.

Forma de provisió: concurs.

Escala/subescala/categoria: Funcionaris d'Administració Local amb habilitació de caràcter nacional, subescala de secretaria, categoria d'entrada.

Nivell de coneixement de llengua catalana exigit: C1.

2. Viceinterventor:

Denominació: viceinterventor.

Grup: A1.

Nivell de complement de destí: 30.

Complement específic anual: 28.122,08 €.

Forma de provisió: concurs.

Escala/subescala/categoria: Funcionaris d'Administració Local amb habilitació de caràcter nacional, subescala d'intervenció-tresoreria, categoria d'entrada.

Nivell de coneixement de llengua catalana exigit: C1.

Valoració del complement específic assignat

Els complements específics proposats s'ajusten a les condicions d'especial dificultat tècnica, dedicació, incompatibilitat i responsabilitat, que s'exigeixen per al correcte exercici de les funcions que tindran encomanades.

La seva quantia correspon a l'escala intermèdia entre els que estan establerts actualment per als llocs de treball de Secretari i Interventor, en relació als de la subescala tècnica d'administració general del nivell superior, en consideració a la rellevància de les tasques de col·laboració descrites a l'article 15 del Reial decret 128/2018, de 16 de març, pel qual es regula el règim jurídic dels funcionaris d'Administració Local amb habilitació de caràcter nacional.

Segon. D'acord amb els articles 126.3 TRLL i 169 TRLRHL, exposar al públic mitjançant anunci en el BOIB i a la seu electrònica de l'Ajuntament l'acord d'aprovar inicialment la modificació de la plantilla per un termini de 15 dies hàbils a comptar del següent a la publicació de l'anunci al BOIB, als efectes que les persones interessades puguin examinar l'expedient i presentar al·legacions.

Tercer. L'acord d'aprovació inicial s'entendrà aprovat de forma definitiva en el cas que no es presentin al·legacions contra l'aprovació inicial en el termini abans esmentat, i entrarà en vigor una vegada publicada l'aprovació definitiva en el BOIB.

Quart. Remetre còpia de la modificació de la plantilla aprovada definitivament a la Conselleria d'Hisenda i Relacions Exteriors, a fi que es classifiquin els dos nous llocs de col·laboració i es donin d'alta en el Registre integrat de Funcionaris d'Administració Local amb habilitació de caràcter nacional i, conseqüentment, es puguin incloure en els propers concursos anuals per al seu proveïment.»

 

Manacor, 18 de març de 2022

El delegat especial de Personal Joan Gaià i Mascaró