Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SANTANYÍ

Núm. 147570
Convocatòria i bases del concurs de mèrits per proveir, mitjançant el sistema de comissió de serveis de caràcter voluntari, 1 plaça d’oficial de la policia local

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 

Per acord de la Junta de Govern Local, de data 10 de març de 2022, s'aprova la convocatòria i bases del procés selectiu per proveir mitjançant el sistema de comissió de serveis de caràcter voluntari i pel procediment de selecció de concurs de mèrits, 1 plaça d'oficial de la policia local, en els següents termes:

CONVOCATÒRIA I BASES DEL CONCURS DE MÈRITS PER PROVEIR, MITJANÇANT EL SISTEMA DE COMISSIÓ DE SERVEIS DE CARÀCTER VOLUNTARI, 1 PLAÇA D'OFICIAL DE LA POLICIA LOCAL DE L'AJUNTAMENT DE SANTANYÍ

1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

L'objecte de la convocatòria és proveir mitjançant el sistema de comissió de serveis de caràcter voluntari i pel procediment de selecció de concurs de mèrits, 1 plaça d'oficial de la policia local, vacant i dotada pressupostàriament en la plantilla orgànica de l'Ajuntament de Santanyí, d'acord amb l'article 192 del Decret 40/2019, de 24 de maig, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears i es modifica el Decret 55/2017, de 15 de desembre, del Fons de Seguretat Pública de les Illes Balears.

2. CARACTERÍSTIQUES DE LLOC DE TREBALL

El lloc de treball convocat té les següents característiques:

Relació amb l'Administració: Funcionari/ària en comissió de serveis.

Grup: C1

Escala: Escala d'Administració Especial.

Subescala: Serveis Especials.

Classe: Policia Local /Bàsica/Oficial

Denominació: Escala bàsica del cos de policia local – Oficial/a

3. DURADA

La durada de la comissió de serveis serà per un període de dotze mesos,sense perjudici que es pugui prorrogar per un termini màxim de dos anys. La comissió de serveis té caràcter temporal i finalitza en el moment en el qual el lloc de treball es proveeix amb caràcter definitiu i, en tot cas, transcorregut el temps per al qual es va concedir.

4. RÈGIM JURÍDIC

El personal funcionari en comissió de serveis té dret a la reserva del lloc de treball de procedència i rebrà les retribucions corresponents al lloc que efectivament ocupa.

És aplicable a aquesta convocatòria: la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears; el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears aprovat pel Decret 40/2019, de 24 de maig; el Reial Decret Legislatiu 5/2015, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, la Llei 3/2007, de 27 de març, de funció pública de les Illes Balears , de 30 d'octubre, la Llei 7/1985, de 2 d'abril, de bases de règim local, Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, la Llei 39/2015, de 1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del Sector Públic.

5. REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS

Per ser admeses en aquestes proves selectives, les persones interessades han de complir, en la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds i, durant tot el procés selectiu, els requisits següents:

a) Ser funcionari/ària de carrera del mateix grup i escala de l'Ajuntament de Santanyí, en situació administrativa de servei actiu. Quan el funcionari o funcionària sigui d'una categoria inferior a la del lloc de treball convocat es requereix tenir una antiguitat mínima de dos anys com a personal funcionari de carrera.

b) Tenir la nacionalitat espanyola.

c) Tenir divuit anys complits.

d) Estar en possessió del títol de batxillerat, tècnic o equivalent, o estar en condicions d'obtenir-lo en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds. En el cas de titulacions expedides a l'estranger, caldrà aportar l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport. Als efectes laborals, segons article 4,3 de l'ordre EDU/1603/2009 serà vàlida la superació de la prova d'accés a la universitat per a majors de vint-i-cinc anys, sempre que s'acrediti algun dels següents requisits: o bé estar en possessió del títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria o equivalent a efectes acadèmics o a efectes professionals, o bé haver superat almenys 15 crèdits ECTS dels estudis universitaris, tenir en compte DA5ª de l'Ordre EDU/1603/2009 modificat per l'Ordre EDU/520/2011.

e) No patir cap malaltia o defecte físic o psicofísic que impedesqui o minvi el desenvolupament correcte de les funcions, en relació amb el quadre de les exclusions que es determinen a l'annex 5 del Decret 40/2019, de 24 de maig.

f) No haver estat separades del servei de l'Administració local, autonòmica o estatal, ni estar inhabilitades per a l'exercici de la funció pública.

g) No tenir antecedents penals per delictes dolosos.

h) Posseir els permisos de conducció de les classes A2 i B en vigor.

i) Comprometre's a dur armes i, si escau, a utilitzar-les, mitjançant una declaració jurada.

j) Estar en possessió del nivell B2 (nivell avançat) del coneixement de la llengua catalana Els certificats han de ser els expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública, o els expedits o homologats per la conselleria competent en matèria de política lingüística, o els reconeguts segons l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013.

k) Abonar una taxa de 14 euros pels drets de participació dins el termini de presentació de sol·licituds, sense que es puguin abonar en un altre moment. L'abonament dels drets de participació haurà de ser satisfet al compte bancari següent: CAJAMAR - ES97 3058 4516 4227 3200 0011, indicant el DNI i el nom de la convocatoria a la qual s'opta.

6. SOL·LICITUDS I TERMINI DE PRESENTACIÓ

1. Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu s'han d'ajustar al model normalitzat de sol·licitud (annex I), es presentaran en el Registre General de la Corporació i es dirigiran a la Batlia de l'Ajuntament de Santanyí

També podran presentar-se mitjançant les formes previstes en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

2. Aquestes bases es publicaran a la página web de la Corporació i al tauler d'anuncis. El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria a la página web. Quan l'últim dia del termini sigui inhàbil, s'entendrà prorrogat al primer dia hàbil següent.

3. Juntament amb la sol·licitud emplenada correctament, les persones aspirants han d'adjuntar:

a) Una declaració responsable que la persona aspirant compleix els requisits exigits en les bases, amb referència sempre a la data d'expiració del termini assenyalat per presentar les sol·licituds.

b) Alegació i acreditació dels mérits segons el model de l'annex II .Els mèrits que s'indiquin en l'annex II s'han d'acreditar  mitjançant documents originals o fotocòpies compulsades en el registre de l'ajuntament o en qualsevol altra de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cap cas no es valoraran mèrits que no hagin estat al·legats i presentats en la forma establerta durant aquest termini.

En cas que algun dels mèrits estigui en poder de l'ajuntament convocant, els aspirants poden sol·licitar que s' incorporin d'ofici, un extracte dels mèrits que figuren en l'expedient personal amb referència al darrer dia del termini per presentar la sol·licitud de participació. Els mèrits al·legats que no constin en l'expedient personal hauran de ser presentats mitjançant documents originals o còpies compulsades en el registre de l'ajuntament.

c) Acreditació d'haver abonat la taxa per drets de participació. La manca de justificació del pagament de la taxa indicada determina l'exclusió de l'aspirant. Aquest pagament no substitueix, en cap cas, el tràmit de presentar la sol·licitud en el termini i en la forma prevista.

L'Administració pot requerir de la persona sol·licitant l'aportació formal de la documentació substituïda per la declaració responsable en qualsevol fase del procediment selectiu.

No requereixen presentació aquells documents que es trobin en poder de l'Ajuntament convocant o se'n pugui comprovar la informació per tècniques telemàtiques segons es regula en l'article 28 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest darrer cas, la persona interessada ha d'indicar en quin moment i davant quin òrgan administratiu va presentar els documents esmentats, i les administracions públiques els han de sol·licitar electrònicament a través de les seves xarxes corporatives o d'una consulta a les plataformes d'intermediació de dades o altres sistemes electrònics habilitats a l'efecte.

4. El fet de constar a la llista de persones admeses no implica el reconeixement que les persones interessades compleixen els requisits per a participar en aquesta convocatòria. Abans de la presa de possessió, les persones aspirants hauran de presentar la documentació acreditativa dels requisits generals d'aquesta convocatòria.

5. Amb la formalització i presentació de la sol·licitud, la persona aspirant dóna el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent.

6. Les persones aspirants quedaran vinculades a les dades que es facin constar en la seva sol·licitud. El domicili, telèfon i email que hi figurin es consideraran vàlids a l'efecte de notificacions, i serà responsabilitat exclusiva de les persones candidates tant els errors descriptius, com la no comunicació durant el procés de selecció de qualsevol canvi en les dades de la sol·licitud.

7. ADMISSIÓ DE LES PERSONES ASPIRANTS

En el termini màxim de dos mesos comptats des que acabi el termini de presentació de sol·licituds, l'autoritat convocant o la que en tingui la delegació haurà de dictar una resolució per la qual s'aprovi la llista provisional de persones admeses i excloses al procés de provissió de llocs de treball temporal mitjançant comissió de serveis de caràcter general.

Aquesta relació es publicarà a la pàgina web de la Corporació https://www.ajsantanyi.net, amb expressió del nom dels/de les aspirants admesos/ses i exclosos/es i, si escau, de la causa de la no admissió. La corresponent resolució haurà d'indicar la data i hora en la qual es durà a terme el barem de mèrits. Als efectes d'aquesta convocatòria s'entenen com a causes d'exclusió no esmenables imputables a l'aspirant:

- Pagar la taxa fora del termini de presentació de sol·licituds.

- Presentar la sol·licitud fora de termini.

- No complir qualsevol requisit de participació el darrer dia del termini de presentació de sol·licitud.

- Qualsevol altra que resulti de la normativa aplicable o del que preveuen aquestes Bases.

En tot cas, amb la finalitat d'evitar errades i, si se'n produeixen, possibilitar-ne l'esmena dins el termini i en la forma escaient, les persones interessades hauran de comprovar no només que no figuren a la relació de persones excloses sinó que, a més, consten a la de persones admeses.

Per a esmenar els possibles defectes, adjuntar els documents que siguin preceptius o presentar reclamacions, es disposarà d'un termini de 10 dies hàbils, comptats des de l'endemà que es publiqui la resolució indicada al tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'Ajuntament.

Les persones sol·licitants que dins el termini assenyalat no esmenin els defectes justificant el seu dret a ser admeses seran definitivament excloses del procés selectiu.

Si es presenten reclamacions seran acceptades o rebutjades mitjançant la resolució que aprovi la llista definitiva. Aquesta darrera publicació servirà de notificació a l'efecte d'impugnacions i recursos. Les errades de fet es podran esmenar en qualsevol moment, d'ofici o a petició de la persona interessada.

8. PROCEDIMENT

La comissió disposarà de 15 dies hàbils, des de la publicació de la llista definitiva de persones admeses i excloses, per emetre una proposta d'adjudicació provisional de la comissió de serveis. La proposta de nomenament es farà a favor de la persona aspirant que tingui més puntuació segons el barem de mèrits recollit en el punt 9. Aquesta proposta només ha d'indicar la puntuació final obtinguda per les persones aspirants i el seu DNI i s'ha de fer pública al tauler d'anuncis i a la pàgina web de l'ajuntament amb la indicació de que les persones interessades disposen de tres dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació, per sol·licitar el tràmit d'audiència i/o formular les al·legacions que creguin oportunes.

Després d'haver resolt les al·legacions presentades de forma motivada i, si s'escau, d'haver modificat les puntuacions atorgades a les persones aspirants, la comissió ha de formular la proposta d'adjudicació definitiva i la relació de totes les persones que han participat, ordenades per ordre de puntuació, que se publicarà al tauler d'anuncis i a la pàgina web de l'Ajuntament i serà elevada a la batlessa per a la seva aprovació definitiva.

Contra la proposta de resolució definitiva no es poden formular al·legacions ni interposar-hi cap recurs administratiu, sense perjudici de que les persones interessades puguin interposar els recursos que estimin convenients contra la resolució d'adjudicació que dicti la batlessa.

9. BÀREM DE MÈRITS I CRITERIS DE VALORACIÓ

Els mèrits es calcularan a la data d'expiració del termini indicat per a la presentació de sol·licituds per participar en el procés selectiu.

Els mèrits presentats i no acreditats per les persones aspirants mitjançant original o fotocòpia compulsada no seran valorats.

La comissió de valoració avaluarà els mèrits d'acord amb el barem següent:

9.1. Serveis prestats 

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 50 punts, d'acord amb els criteris següents:

a) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en qualsevol categoria d'un cos de policia local, com a policia en un ajuntament que no hagi constituït cos de policia local o com a policia auxiliar a les Illes Balears: 0,15 punts per mes, fins a un màxim de 25 punts.

b) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en altres cossos o forces de seguretat estatals, policies locals d'altres comunitats autònomes, policies autonòmiques o exèrcit professional: 0,05 punts per mes, fins a un màxim de 25 punts.

9.2. Estudis acadèmics oficials

Únicament es valoren els estudis acadèmics oficials amb validesa en tot el territori nacional. En cas de presentació de títols d'estudis fets a l'estranger, s'ha d'acreditar l'homologació concedida pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.

Per la possessió de titulacions acadèmiques oficials superiors a la que s'exigeix per a la categoria a la qual s'accedeix o a partir d'una segona titulació acadèmica oficial igual a la que s'exigeix per a la categoria a la qual s'accedeix. La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es valori el de nivell inferior necessari per obtenir-lo, llevat del cas que les titulacions corresponguin a branques diferents, amb l'excepció del títol de doctor, que se sumarà a la titulació corresponent.

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 20 punts, d'acord amb els criteris següents:

a) Per cada titulació acadèmica de tècnic de formació professional de grau superior, ensenyaments professionals d'arts plàstiques i disseny de grau superior i els ensenyaments esportius de grau superior, com també tots els títols que hagin estat declarats equivalents: 1 punt, fins a un màxim de 2 punts.

b) Per cada titulació acadèmica de diplomatura universitària, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o titulació declarada equivalent: 1 punt, fins a un màxim de 2 punts.

c) Per cada titulació acadèmica de grau universitari o grau de l'ensenyament artístic superior: 2,5 punts, fins a un màxim de 5 punts.

d) Per cada llicenciatura universitària, arquitectura, enginyeria o titulació universitària equivalent: 3 punts, fins a un màxim de 6 punts.

e) Per cada màster oficial i altres estudis de postgrau oficial universitari: 0,25 punts per cada 30 crèdits ECTS, fins a un màxim de 1,5 punts. Els estudis de grau amb càrrega lectiva de 300 crèdits ECTS, a més d'obtenir els punts de l'apartat c, obtindran 0,5 punts, d'acord a l'article 12.10 del Reial Decret 1393/2007, de 29 d'octubre.

f) Per a cada títol de doctor: 4,5 punts, fins a un màxim de 4,5 punts.

9.3. Coneixements orals i escrits de llengua catalana

Es valoren els certificats expedits per l'EBAP, expedits o homologats per l'òrgan competent de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats o reconeguts d'acord amb la normativa autonòmica vigent fins a una puntuació màxima de 2,50 punts:

a) Nivell C1 (abans nivell C) o equivalent: 1,75 punts

b) Nivell C2 (abans nivell D) o equivalent: 2 punts

c) Coneixements de llenguatge administratiu (certificat E): 0,50 punts

Només es valora el certificat que correspongui al nivell més alt aportat per la persona interessada. En el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, la puntuació s'acumula a la de l'altre certificat que s'acrediti.

9.4. Coneixement d'altres llengües

Es valoren els certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial de les altres comunitats autònomes o d'una llengua estrangera expedits per les escoles oficials d'idiomes (EOI), les universitats, l'EBAP, altres escoles d'administració pública i altres entitats, i que siguin equivalents als nivells que estableix el Marc comú europeu, amb una puntuació màxima de 5,50 punts segons els criteris que s'indiquen en la taula següent:

 

Nivells del Marc comú europeu

EOI

Universitats, escoles d'administració pública i organitzacions sindicals en el marc dels acords de formació contínua, equivalents als nivells del Marc comú europeu

Altres nivells EBAP

Puntuació

 

 

 

1r curs nivell inicial

0.10

 

 

 

2n curs nivell inicial

0.20

A1

0.40

0.30

1r curs nivell elemental

0.30

A2

0.60

0.40

2n curs nivell elemental

0.40

B1

0.80

0.60

1r curs nivell mitjà

0.60

B1+

1

0.80

2n curs nivell mitjà

0.80

B2

1.20

1

1r curs nivell superior

1

B2+

1.40

1.20

2n curs nivell superior

1.20

C1

1.60

1.40

 

 

C2

1.80

1.60

 

 

Altres certificats equivalents als nivells del Marc comú europeu es valoren amb la mateixa puntuació que els certificats de les escoles oficials d'idiomes. D'una mateixa llengua, només se'n valoren les titulacions de nivell superior.

9.5. Activitat formativa

Només es valoren els diplomes o certificats de cursos i activitats formatives impartits per les escoles de formació de les policies locals, els cursos impartits per l'Escola Balear d'Administració Pública o que tenguin la condició de concertats o homologats per l'EBAP, els cursos d'interès policial manifest superats en universitats en l'àmbit de la Unió Europea o en altres administracions públiques de l'Estat espanyol amb centres de formació acreditats i els plans de formació contínua.

Pel que fa a la formació en línia i a distància no reglada, només es valora la que imparteixin i homologuin l'EBAP o les universitats de l'àmbit de la Unió Europea i l'efectuada dins els plans de formació contínua. Els cursos en matèria policial fets abans d'entrar en vigor la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, també es valoren.

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 16.5 punts, d'acord amb els criteris següents:

9.5.1 Formació relacionada amb l'àrea professional

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 12,5 punts.

9.5.1.1 Accions formatives relacionades. La puntuació màxima d'aquest apartat és de 7,00 punts.

Es valoren les accions formatives sempre que estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc a què s'accedeix. En concret, només es valoren els cursos referits a les àrees professionals de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere i formació sanitària relacionada amb la professió de policia local d'acord amb els criteris que s'indiquen a continuació:

a) Per cada certificat d'aprofitament: 0,005 punts per hora amb un màxim de 4,5 punts.

b) Per cada certificat d'assistència: 0,0025 punts per hora amb un màxim de 4,5 punts.

c) Per cada certificat d'impartició de cursos d'accions formatives relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s'accedeixi: 0.05 punts per hora amb un màxim de 2,5 punts.

Pel que fa als cursos o activitats expressades en crèdits, s'entén que cada crèdit equival a 10 hores. No es valoren els certificats que no indiquin el nombre d'hores o crèdits, el contingut de la formació o que tinguin un contingut indefinit. No s'ha de valorar la formació que constitueix una part dels cursos de capacitació per accedir a qualsevol categoria de les forces o cossos de seguretat i la formació repetida, llevat que s'hagi fet un canvi substancial en el contingut.

9.5.1.2 Formació universitària no oficial relacionada amb les funcions del lloc de treball convocat. La puntuació màxima d'aquest apartat és de 6 punts.

a) Títol propi de graduat en seguretat i ciències policials de la Universitat de les Illes Balears, títol de diplomat en criminología, amb càrrega lectiva de, com a mínim, 180 crèdits ECTS: 2 puns amb un màxim de 4 punts.

b) Títols propis de graduat universitari, relacionats amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, violència de gènere i formació sanitària, amb càrrega lectiva de, com a mínim, 180 crèdits ECTS: 0,75 punts per títol, fins a un màxim d'1,5 punts.

c) Màsters, experts i diplomes universitaris relacionats amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere i formació sanitària: 0,1 punts per crèdit ECTS, fins a un màxim de 2  punts. Els títols amb càrrega lectiva inferior a 30 crèdits ECTS no es valoren en aquest apartat.

9.5.2 Formació no relacionada amb l'àrea professional.

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 4 punts.

9.5.2.1 Accions formatives no relacionades.            

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 2 punts.

S'han de valorar les accions formatives que, encara que no estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc, es consideren d'interès general. En concret, només es valoraran els cursos que estiguin relacionats amb les àrees temàtiques de la formació contínua de l'EBAP.

a) Per cada certificat d'aprofitament: 0,005 punts per hora

b) Per cada certificat d'assistència: 0,0025 punts per hora

9.5.2.2 Formació universitària no oficial no relacionada.     

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 2 punts.

a) Títols propis de graduat universitari, sense relació amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere o formació sanitària, amb càrrega lectiva de, com a mínim, 180 crèdits ECTS: 0,5 punts per títol, fins a un màxim d'1 punt.

b) Màsters, experts i diplomes universitaris sense relació amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere o formació sanitària: 0,05 per crèdit ECTS, fins a un màxim d'1 punt. Els títols amb càrrega lectiva inferior a 30 crèdits ECTS no es valoren en aquest apartat.

10. COMISSIÓ DE VALORACIÓ 

1. La comissió tècnica de valoració és l'òrgan col·legiat encarregat de valorar els mèrits que s'han de considerar a cada convocatòria de concurs.

2. Les comissions tècniques de valoració han d'estar constituïdes per tres membres, com a mínim, designats per l'òrgan convocant. S'ha de respectar el principi de representació equilibrada de dones i homes, excepte per raons fonamentades i objectivament motivades.

3. En totes les comissions tècniques de valoració hi ha d'haver un president o presidenta i un secretari o secretària. Les organitzacions sindicals que hagin obtingut més del 10 % de representants dins l'àmbit del municipi convocant, tenen el dret de participar com a membres de la comissió de valoració de forma proporcional. El número dels representants de les organitzacions sindicals no pot ser igual o superior al dels membres designats a proposta de l'òrgan convocant.

4. Els membres de les comissions tècniques de valoració, inclosos els representants sindicals, si s'escau, han de pertànyer a un subgrup de titulació igual o superior a l'exigit per a l'ingrés en l'escala a la qual corresponguin els llocs convocats.

5. Els membres de les comissions tècniques de valoració s'han d'abstenir de formar-ne part si concorren en ells els motius d'abstenció que preveu la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

6. La comissió tècnica de valoració no pot constituir-se ni actuar sense l'assistència de més de la meitat dels seus membres, titulars o suplents indistintament, sense president o presidenta ni secretari o secretària. Les decisions s'han d'adoptar per majoria.

7. Les funcions bàsiques de la comissió tècnica de valoració seran les següents:

a) Valorar els mèrits al·legats pels concursants als llocs objecte de proveïment d'acord amb allò que disposa la convocatòria corresponent.

b) Elaborar una llista en la qual, per ordre de puntuació, hi figurin tots els aspirants presentats i les puntuacions obtingudes per a cada un d'ells.

 

​​​​​​​c) Fer la proposta corresponent, de nomenament del candidat que hagi obtingut la major puntuació, per a cada lloc de treball inclòs a la convocatòria i elevar-la a l'òrgan convocant perquè l'aprovi.

8. La comissió tècnica de valoració podrà sol·licitar de l'autoritat o de l'òrgan convocant que designi assessors perquè actuïn amb veu i sense vot, en qualitat d'experts, per ajudar la comissió.

11. NOMENAMENT, PRESA DE POSSESSIÓ I CESSAMENT

El nomenament es realitzarà per resolució del batle, en el termini màxim d'un mes comptat des de la publicació del llistat definitiu de puntuacions i proposta d'adjudicació al tauler d'anuncis de la web municipal.

La resolució del nomenament indicarà el termini en què s'ha d'efectuar el cessament en l'actual lloc de treball i la presa de possessió de la destinació adjudicada, excepte casos de força major degudament justificats.

12. RECURSOS

La convocatòria, aquestes bases i els actes administratius que se'n derivin de les actuacions de la Comissió de Valoració, podran ser impugnades per les persones interessades en els casos i en la forma establerts per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu Comú de les Administracions Públiques

 

Santanyí, en el dia de la signatura electrònica (17 de març de 2022)

La batlessa Maria C. Pons Monserrat

 

 

ANNEX I SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ A PROCEDIMENT SELECTIU DE L'AJUNTAMENT DE SANTANYÍ

 

______________________________________________________________________________ DNI núm. ________________

                                                   (Nom i cognoms)

 

Domicili a ___________________________________________________________________________________ núm. ______

                                                      (Localitat) (carrer, avinguda, plaça, etc.)

 

Codi postal _____________ Telèfon _________________ e-mail __________________________________________________

EXPÒS:

Que he tingut coneixement de la convocatòria: ________________________________________________________________,

                                                                                                                  (Nom de la convocatòria)

les bases de la qual van ser publicades: _______________________________________________________________________

                                                                        (BOIB -data i núm-; web municipal -data de l'anunci-, etc.)

Que reunesc totes i cadascuna de les condicions exigides a les bases, referides a la data de finalització del termini assenyalat per a la presentació d'aquesta sol·licitud i que he satisfet els drets de participació, la qual cosa acredit amb el document que s'adjunta.

Per tot l'exposat,

SOL·LICIT:

Prendre part en aquesta convocatòria.

_______________________, ______ d__________________________ de 202______

[signatura]

 

 

SRA. BATLESSA DE L'AJUNTAMENT DE SANTANYÍ

 

ANNEX II RELACIÓ DELS MÈRITS ACREDITATS PER A LA FASE DE CONCURS

____________________________________________________________________________ DNI núm. ________________

                                                                           (Nom i cognoms)

 

Domicili a _________________________________________________________________________________ núm. ______

                                                          (Localitat) (carrer, avinguda, plaça, etc.)

 

Codi postal ______________ Telèfon __________________ e-mail ______________________________________________

EXPÒS:

Que adjunt tramet la documentació que es relaciona a continuación per a la valoració dels mèrits en la fase de concurs del procés selectiu ___________________________________________________

                                       (Convocatòria)

1.__________________________________________________________________________________________________

2. _________________________________________________________________________________________________

3. _________________________________________________________________________________________________

4. _________________________________________________________________________________________________

5. _________________________________________________________________________________________________

6. _________________________________________________________________________________________________

7. _________________________________________________________________________________________________

8. _________________________________________________________________________________________________

9. _________________________________________________________________________________________________

10. ________________________________________________________________________________________________

11._________________________________________________________________________________________________

12. ________________________________________________________________________________________________

13. ________________________________________________________________________________________________

14. ________________________________________________________________________________________________

15. ________________________________________________________________________________________________

________________________, ______ d__________________________ de 202___________________

[signatura]

 

SRA. BATLESSA DE L'AJUNTAMENT DE SANTANYÍ