Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 121293
Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 04 de març de 2022 per la qual es convoca un concurs de trasllats voluntari per proveir places bàsiques vacants de personal estatutari fix de les categories de metge/metgessa de Família en Equips d'Atenció Primària, metge/metgessa d’Urgències d’Atenció Primària i facultatiu/facultativa especialista en Pediatria i Puericultura d’Àrea i en Equips d’Atenció Primària dependents del Servei de Salut de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1.- L'objecte d'aquesta convocatòria de concurs de trasllats és permetre la mobilitat amb caràcter periòdic del personal estatutari fix de les categories de metge/metgessa de Família en Equips d'Atenció Primària, metge/metgessa d'Urgències d'Atenció Primària i facultatiu/facultativa especialista en Pediatria i Puericultura d'Àrea y en Equips d'Atenció Primària dependientes del Servicio de Salud de las Islas Baleares. El concurs s'articula a través de convocatòria pública, d'acord amb els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat.  

2.- El punt 3 de la disposició transitòria segona de la Llei 4/2016, de 6 d'abril, de mesures de capacitació lingüística per a la recuperació de l'ús del català en l'àmbit de la funció pública, disposa que, excepcionalment i quan la prestació assistencial pugui resultar afectada per la manca o insuficiència de professionals, pot eximir-se del requisit de coneixements de llengua catalana al personal estatutari o laboral del Servei de Salut de les Illes Balears, sempre que l'òrgan competent en matèria de recursos humans emeti un informe preceptiu quant a la vigència i extensió d'aquesta exempció.

3.- L'Informe d'11 de novembre de 2021 de la Direcció d'Àrea de Professionals i Relacions Laborals del Servei de Salut de les Illes Balears, que justifica l'exempció de coneixements de llengua catalana en aquest procés de mobilitat de les categories de metge/metgessa de Família en Equips d'Atenció Primària, metge/metgessa d'Urgències d'Atenció Primària i facultatiu/facultativa especialista en Pediatria i Puericultura d'Àrea i en Equips d'Atenció Primària dependents del Servei de Salut de les Illes Balears.

Fonaments de dret

1.- Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'Estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut.

2.- Reial decret llei 1/1999, de 8 de gener, sobre selecció de personal estatutari i provisió de places a les Institucions Sanitàries de la Seguretat Social.

3.- La disposició addicional quarta de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, una vegada conclosa la negociació amb les organitzacions sindicals i exercint les competències que m'atorga la disposició addicional quarta de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, dict la següent

Resolució

1.-Convocar un concurs de trasllats per proveir 249 places bàsiques vacants de personal estatutari fix de les categories de metge/metgessa de Família en Equips d'Atenció Primària, metge/metgessa d'Urgències d'Atenció Primària, i facultatiu/facultativa especialista en Pediatria i Puericultura d'Àrea i en Equips d'Atenció Primària dependents del Servei de Salut de les Illes Balears, que figuren en l'annex 3 d'aquesta resolució.

2.-Eximir a les persones aspirants que participin en aquest concurs de trasllats del requisit de coneixements de la llengua catalana.

3.-Aprovar les bases i el barem de mèrits que regeixen aquesta convocatòria, que figuren en els annexos 1 i 2, respectivament.

4.-Fer publiques les places bàsiques vacants que són objecte d'aquest concurs, que estan en l'annex 3.

 

5.- Publicar en el portal web del Servei de Salut de les Illes Balears www.ibsalut.es el model de sol·licitud per participar en aquest concurs de trasllats i el full de sol·licitud de les places bàsiques vacants convocades, per complimentar-los, imprimir-los i registrar-los, tal i com consta a l'annex 4.

6.- Publicar en el portal web www.ibsalut.es el model d'autorització de consulta de dades per part del Servei de Salut, que està a l'annex 5.

7.- Publicar en el portal web www.ibsalut.es el model de Declaració responsable per a la presentació de documentación, mitjançant l'annex 6.

8.-Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en el portal web del Servei de Salut de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, pot interposar-se un recurs de reposició davant l'òrgan que la dicta en el termini d'un mes comptador  des de l'endemà de la data de publicació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en relació amb l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També pot presentar-se directament un recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius de Palma en el termini de dos mesos comptador des de l'endemà a la data de publicació, d'acord amb els articles 8.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.​​​​​​​

Palma, 4 de març de 2022

El director general del Servei de Salut de les Illes Balears

Julio Miguel Fuster Culebras

Per delegació de la consellera de Salut i Consum (BOIB núm. 191, de 7/11/2020)

 

Annex 1

Bases de la convocatòria

1.- Normes generals i places convocades

1.1 Es convoca un concurs de trasllats voluntari per a la provisió de 249 places bàsiques vacants de personal estatutari fix de les categories de metge/metgessa de Família en Equips d'Atenció Primària, metge/metgessa d'Urgències d'Atenció Primària, i facultatiu/facultativa especialista en Pediatria i Puericultura d'Àrea i en Equips d'Atenció Primària dependents del Servei de Salut de les Illes Balears.

Les places bàsiques vacants ofertes están vinculades orgànica i funcionalment a la Gerència d'Atenció Primària de Mallorca i Atenció Primària de les Àrees de Salut de Menorca i d'Eivissa i Formentera del Servei de Salut que s'especifiquen en l'annex 3 i es resumeixen en aquesta taula:

Categoria

Metges / metgesses de Família en Equips d'Atenció Primària

Total places

Gerència d'Atenció Primària de Mallorca

94

Àrea de Salut de Menorca (Atenció Primària)

1

Àrea de Salut d'Eivissa i Formentera (Atenció Primària)

28

TOTAL

123

 

Categoria

Pediatria i Puericultura d'Àrea i en Equips d'Atenció Primària

Total places

Gerència d'Atenció Primària de Mallorca

49

Àrea de Salut de Menorca (Atenció Primària)

3

Àrea de Salut d'Eivissa i Formentera (Atenció Primària)

8

TOTAL

60

 

Categoria

Metges / metgesses d'Urgències d'Atenció Primària

Total places

Gerència d'Atenció Primària de Mallorca (SUAP)

47

Àrea de Salut de Menorca (Atenció Primària – SUAP)

3

Àrea de Salut d'Eivissa i Formentera (Atenció Primària – SUAP)

14

Gerència 061

2

TOTAL

66

1.2.-Les places bàsiques vacants están codificades a l'efecte d'identificació, distribució i adjudicació, i perquè es puguin consignar clarament a les sol·licituds. En els casos que s'ofereixi més d'una plaça per codi, s'ha de consignar només una vegada.

1.3.-Cada persona concursant pot sol·licitar per ordre de preferència una part o la totalitat de les places ofertes, sense perjudici del que disposa la base 3.2.

1.4.-Les places bàsiques vacants ofertes i no adjudicades, i les que resultin vacants com a conseqüència d'aquest concurs de trasllats, es podran incloure en els processos de selecció de personal fix i de promoció interna que es convoquin amb posterioritat a la resolució d'aquest concurs de trasllats.

1.5.-El concurs de trasllats es regeix per les presents bases i per la normativa següent:

a) El Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre.

b) La Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'Estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut.

c) El Reial decret llei 1/1999, de 8 de gener, sobre selecció de personal estatutari i provisió de  places en les institucions sanitàries de la Seguretat Social, vigent amb rang reglamentari i sense caràcter bàsic en virtut de la disposició transitòria sisena de la Llei 55/2003.

d) La Llei 19/2003, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

e) La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

f) La Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

g) La Llei 4/2016, de 6 d'abril, de mesures de capacitació lingüística per a la recuperació de l'ús del català en l'àmbit de la funció pública.

h) Reial decret 184/2015, de 13 de març, pel qual es regula el catàleg homogeni d'equivalències de les categories professionals del personal estatutari dels serveis de salut i el procediment de la seva actualització.

i) L'Acord del Consell Govern de 18 de gener de 2019 – que modifica l'Acord del Consell de Govern de 25 d'agost de 2006— sobre el procediment de reingrés provisional d'excedència del personal del Servei de Salut de les Illes Balears inclòs en l'àmbit d'aplicació de la Llei 55/2003.

j) La Llei orgànica 1/1996, de 15 de gener, de protecció jurídica del menor, de modificació parcial del Codi Civil i de la Llei d'Enjudiciament Civil.

k) La Llei orgànica 8/2021, de 4 de juny, de protecció integral a la infància i l'adolescència front a la violència.

l) La Llei 16/2001, de 21 de novembre, per la qual s'estableix un procés extraordinari de consolidació i provisió de plazas de personal estatutari en les institucions sanitàries de la Seguretat Social dels serveis de salut del Sistema Nacional de Salut.

m) Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i de garantia dels drets digitals.

n) Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril de 2016 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades).

o) Informe d'11 de novembre de 2021 de la Direcció d'Àrea de Professionals i Relacions Laborals del Servei de Salut de les Illes Balears, que justifica l'exempció de coneixements de llengua catalana en determinats processos selectius i de mobilitat.

2.-Publicacions

2.1.-Es publicaran en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) aquesta resolució i la resolució definitiva del concurs de trasllats.

2.2.-La resta de publicacions, com ara les llistes provisionals i definitives de persones admeses i excloses, la resolució provisional del concurs de trasllats i qualsevol altra actuació del Servei de Salut que es produeixi durant el procediment i que, havent de ser publicada, no s'hagi especificat en l'apartat anterior, es publicaran en el portal web www.ibsalut.es.

3.-Requisits

3.1.-Pot participar en aquest concurs de trasllats el personal estatutari del Sistema Nacional de Salut amb nomenament fix en les categories de metge/metgessa de família en Equips d'Atenció Primària, metge/metgessa d'Urgències d'Atenció Primària, i facultatiu/facultativa especialista en Pediatria i Puericultura d'Àrea i en Equips d'Atenció Primària. Les persones interessades han de comptar amb el nomenament de personal estatutari fix en aquestes categories en la data en que finalitzi el termini per presentar sol·licituds i estigui en alguna de les situacions següents:

a.-Servei actiu o situació diferent a la d'actiu amb reserva de plaça.

b.-Situació diferent a la d'actiu i sense reserva de plaça.

c.-Situació de reingrés en el servei actiu amb carácter provisional.

3.2.- Els requisits per participar en el concurs són els següents, segons la situació de cada persona concursant:

a.-En servei actiu o amb reserva de plaça: està en aquesta situació el personal estatutari fix amb nomenament en la mateixa categoria a la qual opta, que estigui treballant amb caràcter definitiu o que tingui reserva de plaça en aquesta categoria en serveis de salut. Aquestes persones han d'haver pres possessió de la seva plaça com a mínim un any abans de la data de finalització del termini establert per presentar sol·licituds.

b.-En una situació diferent a la de servei actiu i sense reserva de plaça: el personal estatutari fix que estigui en aquesta situació ha de complir els requisits legals i reglamentaris per incorporar-se al servei actiu el darrer dia del termini establert per presentar sol·licituds. A més, el personal procedent de la situació d'excedència voluntària ha d'acreditar que ha romàs en aquesta situació durant un mínim de dos anys, excepte en els casos en què sigui aplicable la disposició addicional quarta de la Llei 16/2001, en la qual es disposa que no se li exigirà el període mínim de permanència en aquesta situació per sol·licitar el reingrés.

c.-En la situació de reingrés en el servei actiu amb carácter provisional:

c.1. En el cas de les categories professionals de metge/metgessa de família en Equips d'Atenció Primària i facultatiu/facultativa especialista en Pediatria i Puericultura d'Àrea i en Equips d'Atenció Primària:

El personal estatutari que estigui en la situació de reingrés amb carácter provisional en les places dependents del Servei de Salut de les Illes Balears està obligat a participar en aquest concurs i ha de sol·licitar almenys totes les places de la mateixa categoría en la mateixa área de salut (en la modalitat corresponent d'atenció primària) en la gerencia on li varen autoritzar el reingrès provisional, sense perjudici de poder sol·licitar altres places si es compleixen els requisits corresponents.

c.2. En el cas de la categoría profesional de metge/metgessa d'Urgències d'Atenció Primària:

El personal estatutari que estigui en la situació de reingrés amb carácter provisional en les places dependents del Servei de Salut de les Illes Balears està obligat a participar en aquest concurs i ha de sol·licitar almenys totes les places de la mateixa categoría en la mateixa gerència (en la modalitat corresponent d'atenció primària) en la gerencia on li varen autoritzar el reingrès provisional, sense perjudici de poder sol·licitar altres places si es compleixen els requisits corresponents.

En qualsevol dels casos d'aquest apartat 3.2.c. el personal estatutari que no obtingui una plaça havent sol·licitat totes les convocades en la seva categoria, en la seva àrea de salut o gerència i en la modalitat d'atenció primària, pot optar per obtenir una nova destinació provisional en alguna de les places vacants a conseqüència de la resolució del concurs o bé passar una altra vegada a la situació d'excedència voluntària. Aquesta opció ha d'exercir-se una vegada publicada la resolució definitiva del concurs i, en tot cas, abans de la presa de possessió de la persona adjudicatària de la plaça des de la qual concursa.

Les persones candidates que, estant en la situació de reingrés provisional en places bàsiques vacants d'aquest Servei de Salut, no obtenguin una destinació sense haver sol·licitat totes les vacants ofertes en la seva categoria i en la seva àrea de salut, o bé no participin en aquest concurs de trasllats, seran declarades d'ofici en la situació d'excedència voluntària i hauran de romandre en aquesta situació durant almenys dos anys abans de poder sol·licitar un nou reingrés provisional a l'efecte de participar en posteriors concursos de trasllats.

El personal estatutari que estigui en la situació de reingrés amb caràcter provisional en places dependents d'altres serveis de salut pot participar en aquest concurs sense exigència del termini mínim de permanència en la seva plaça d'adscripció.

3.3.- No poden participar en aquesta convocatòria les persones que hagin estat suspeses fermament mentre estiguin en aquesta situació administrativa, ni les que hagin estat inhabilitades judicialment.

3.4.-Els requisits exigits per participar en aquest concurs de trasllats han de mantenir-se durant tot el procés selectiu fins a la presa de possessió de la plaça adjudicada. En cas contrari, es perdran tots els drets derivats de la convocatòria.

Tal com preveu l'article 57.1 de la Llei orgànica 8/2021, de 4 de juny, de protecció integral a la infància i a l'adolescència front a la violència, serà requisit per a l'accés i exercici de qualsevol professió que impliqui contacte habitual amb persones menors d'edat, el no haver estat condemnat/condemnada per sentència ferma per qualsevol delicte contra la llibertat i indemnitat sexuals tipificats en el títol VIII de la Llei orgànica 10/1995, de 23 de novembre, del Codi Penal, així com per qualsevol delicte de tràfic d'éssers humans tipificats en el títol VII bis del Codi Penal. A aquest efecte, qui pretengui l'accés a aquestes professions, oficis o activitats haurà d'acreditar aquesta circumstància mitjançant l'aportació d'una certificació negativa del Registre Central de delinqüents sexuals.

4.-Sol·licitud

4.1.-El model oficial de sol·litud per participar en la present convocatoria està a l'annex 4 i es troba disponible en el portal web www.ibsalut.es. La sol·licitud ha de ser emplenada amb l'ordinador o en format manual. Després, s'ha d'imprimir i presentar-la en un registre oficial.

En aquest model de sol·licitud figuren dos apartats: en primer lloc, el relatiu a les dades personals i administratives i, en segon lloc, el full de sol·licitud de les places convocades, en el qual s'han de relacionar els codis de les places que surten a concurs i que s'han de triar per ordre de preferència. Aquests codis de les places ofertes estan en l'annex 3 d'aquesta resolució.

4.2.-En el model oficial s'han de consignar amb exactitud les dades personals i professionals que s'indiquen, així com la relació, per ordre de preferència, de les places sol·licitades segons figuren en l'annex 3.

4.3.-Una vegada emplenada la sol·licitud i triades les places a les que volen optar, les persones concursants han d'imprimir el document, signar-lo en l'anvers i en el revers i presentar-lo dins del termini i en la forma indicada en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut, en els registres de les gerències del Servei de Salut o per qualsevol de les vies previstes en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu de les administracions públiques.

4.4.- Tant en la sol·licitud com en el full de sol·licitud de places ha de figurar el segell del registre; l'original ha de quedar en poder de l'Administració i la còpia, en poder de la persona concursant com a justificant. Si es presenten aquests dos documents en una oficina de Correus, han d'estar segellats i datats abans d'enviar-les per correu certificat.

4.5- El termini per presentar sol·licituds és d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el BOIB. Si l'últim dia és inhàbil, el termini s'entén prorrogat fins al primer dia hàbil següent.

4.6.- Les persones aspirants poden condicionar la seva sol·licitud de trasllat a la d'una altra persona participant en aquest procediment per raons de convivència familiar dins de la mateixa localitat. En aquest cas, hauran de fer-lo constar en les seves sol·licituds, en els espais destinats per a això. Totes dues persones hauran d'adjuntar a la seva sol·licitud una fotocòpia de la sol·licitud de l'altra persona concursant. Aquestes sol·licituds de trasllat quedaran sense efecte si totes dues persones aspirants no resulten adjudicatàries d'alguna de les places.

4.7.-Durant el termini per presentar sol·licituds, les persones candidates poden desistir de la seva sol·licitud mitjançant la presentació d'un escrit, o modificar-la presentant una nova instància que anul·larà totalment l'anterior.

4.8.-Una vegada vençut el termini per presentar sol·licituds i fins que finalitzi el termini per formular reclamacions contra la resolució provisional del concurs, les persones candidates podran desistir totalment de la seva sol·licitud. Les persones que estiguin en la situació de reingrés provisional que desisteixin de participar en el concurs de mobilitat voluntària seran declarades d'ofici en la situació d'excedència voluntària. El desistiment d'una persona aspirant que hagués condicionat la seva sol·licitud de trasllat a la d'una altra persona, de conformitat amb la base 4.6, serà personal, per la qual cosa no suposarà el desistiment de l'altra persona concursant, la sol·licitud de la qual continuarà la tramitació en el procediment de provisió de places, tret que aquesta persona concursant desisteixi en termini i forma amb una declaració expressa i signada.

4.9.- Els errors de fet que s'adverteixin es poden esmenar en qualsevol moment dins del termini per presentar les sol·licituds, d'ofici o a petició de la persona interessada.

4.10.- No es tramitirà cap sol·licitud que presenti esmenes, ratllades o raspadures que impedeixin identificar alguna de les dades imprescindibles per valorar-la, tant en la sol·licitud com en el full de sol·licitud de places o en qualsevol dels documents annexos, sempre que les esmenes, ratllades o raspadures no estiguin acreditades per alguna firma autoritzada.

4.11.- Amb la firma de la sol·licitud, la persona participant en aquest concurs de trasllats autoritza a l'Administració convocant a publicar en el portal web del Servei de Salut o en qualsevol altre espai establert a aquest efecte les dades de caràcter personal necessàries per a la tramitació d'aquest procediment.

5.-Documentació

5.1-El personal estatutari fix que participi en el concurs de trasllats ha d'adjuntar a la sol·licitud la documentació següent:

a.-Còpia autèntica del nomenament per ocupar una plaça en propietat com a personal estatutari en la categoria a la qual es concursa.

b.-Per valorar els mèrits prevists en l'apartat A) del barem: còpia autèntica de la documentació que acrediti el nivel coneixements de llengua catalana.

c.- Per valorar els mèrits prevists en els apartats B.1, B.2, B.3, B.4, B.5, B.6, B.8, B.9 B.10 i B.11 del barem: certificat original o còpia autèntica dels serveis prestats expedit per la gerència o per la direcció de gestió de la institució a la qual correspongui. Aquest certificat ha d'especificar, com a mínim, les dades següents: categoria, tipus de nomenament (fix o temporal) i situació (servei actiu, promoció interna temporal, serveis especials, excedència per cura de familiars, excedència per raó de violència de gènere, comissió de serveis, serveis sota un altre règim jurídic, excedència per prestar serveis en el sector públic), dates en què s'han prestat els serveis, indicant els dies o el nombre d'hores, quan es tracti de personal de reforç amb nomenament específic per fer atenció continuada.

d.-La gerència del destí actual de la persona concursant pot certificar prestacions de serveis anteriors a la incorporació a aquesta darrera, sempre que constin en el seu expedient personal o que els hi acrediti fefaentment.

e.-Per valorar els mèrits previstos en l'apartat B.7 del barem: certificat original o còpia autèntica dels serveis prestats en altres administracions públiques espanyoles o d'un estat de la Unió Europea o de l'Espai Econòmic Europeu reconeguts a l'efecte d'antiguitat. Aquest certificat ha d'especificar, com a mínim,

les dades següents: administració en la qual es varen prestar els serveis; tipus de relació jurídica (funcionari, estatutari, laboral); categoria, cos o escala; tipus de nomenament; dates en què s'han prestat els serveis, indicant els dies o el nombre d'hores, quan es tracti de personal de reforç amb nomenament específic per a la realització d'atenció continuada; i contingut funcional de la plaça.

f.-Certificat negatiu del Registre Central de delinqüents sexuals.

5.2.-Les persones aspirants que estiguin en una situació administrativa diferent a la de servei actiu o amb reserva de plaça han d'aportar —a més dels documents als quals es refereix la base 5.1— una còpia autèntica del document en el qual figuri la diligència de presa de possessió de la última plaça ocupada en propietat i, en el seu cas, una còpia autèntica del document que genera el dret a la reserva de plaça.

5.3.-Les persones aspirants que estiguin en la situació d'excedència sense reserva de plaça han d'aportar —a més dels documents a què es refereix la base 5.1— la documentació següent:

a.-Còpia autèntica de la resolució de la concessió de l'excedència.

b.-El personal procedent d'altres serveis de salut que estigui en situació d'excedència ha de presentar amb la resolució d'excedència un certificat que acrediti que continua en aquesta situació en la data de publicació d'aquesta resolució.

c.-El personal que estigui en situación d'excedència procedent del procés extraordinari de consolidació i provisió de places de personal estatutari en les institucions sanitàries de la Seguretat Social dels serveis de salut del Sistema Nacional de Salut establert per la Llei 16/2001 ha d'aportar una còpia del Boletín Oficial del Estado en el qual es va concedir l'excedència.

5.4.-Les persones aspirants que estiguin en la situació de reingrés al servei actiu amb caràcter provisional han d'aportar —a més dels documents als quals es refereix la base 5.1— una còpia autèntica de la resolució de reingrés al servei actiu amb caràcter provisional i la corresponent a la presa de possessió.

5.5.-Les persones aspirants que procedeixin de la situació de suspensió de funcions imposada com a conseqüència d'una sentència ferma condemnatòria han d'adjuntar a la sol·licitud per participar en el concurs un certificat de l'autoritat judicial que acrediti que s'ha complert la pena imposada.

5.6.-La documentació acreditativa dels mèrits avaluables segons l'annex 2 ha d'anar engrapada, ordenada i numerada segons l'ordre en el qual se citen aquests mèrits.

5.7.-En el cas que, una vegada sol·licitada l'acreditació de mèrits, no es rebés a temps el certificat sol·licitat, les persones aspirants han d'adjuntar una fotocòpia d'aquesta sol·licitud, en la qual ha de figurar llegible el segell del registre d'entrada, sense perjudici que posteriorment —una vegada emès el certificat requerit— han d'aportar-lo per unir-lo a l'expedient.

5.8.-Quan l'idioma original dels certificats o de les acreditacions sigui diferent al català o al castellà, la persona aspirant ha de presentar juntament amb l'original una traducció literal del contingut dels documents feta per un traductor jurat a un dels dos idiomes oficials de les Illes Balears.

5.9.-Les persones aspirants queden vinculades a les dades que hagin fet constar en la seva sol·licitud. El domicili que figuri en aquesta sol·licitud es considerarà l'únic vàlid a l'efecte de notificacions. Seran responsabilitat exclusiva de les persones aspirants els errors comesos en la consignació del domicili i el fet de no haver comunicat eventuals canvis.

5.10.-En qualsevol moment del procés pot sol·licitar-se formalment a les persones aspirants la documentació addicional o els aclariments necessaris per comprovar els mèrits, els requisits o les dades al·legades, així com també d'altres que es considerin necessaris. Si aquest requeriment no s'atén dins del termini i en la forma escaient es considerarà la sol·licitud de participació com a desistida o no es valorarà el mèrit al·legat.

5.11.-Tota la documentació aportada mitjançant còpia autèntica podrà ser substituïda per la còpia acompanyada d'una declaració jurada (responsable).

6.- Admissió de les persones aspirants

6.1.- Una vegada finalitzat el termini per presentar sol·licituds, l'òrgan convocant dictarà una resolució per aprovar la llista provisional de les persones aspirants admeses i excloses del concurs de trasllats, que es publicarà en el portal web www.ibsalut.es. Tant en la llista provisional de les persones aspirants admeses com en la d'excloses figuraran les quatre últimes xifres numèriques del document d'identitat, número d'identitat d'estrangers, passaport o document equivalent, els cognoms i el nom. En la llista provisional de les persones aspirants excloses, a més, s'especificaran les causes de l'exclusió.

6.2.- Les persones aspirants excloses i les que no figurin en la llista provisional d'admeses ni en la d'excloses disposen d'un termini de quinze dies hàbils comptadors des de la data de publicació de la resolució corresponent per formular reclamacions —que no tindran caràcter de recurs— o per esmenar els defectes. No es considerarà com a esmena l'aportació de nous certificats de serveis prestats que no haguessin estat presentats en el termini assenyalat en la base 4.5. Les reclamacions han de considerar-se rebutjades si les persones interessades no apareixen com a admeses en la resolució definitiva.

6.3.- Quan s'hagi esgotat el termini per presentar reclamacions o esmenar defectes, l'autoritat convocant dictarà una resolució per aprovar la llista definitiva de les persones candidates admeses i de les persones excloses del concurs de trasllats, que es publicarà de la mateixa manera que la provisional.

7.- Resolució del concurs

7.1.- Les places s'adjudicaran a les persones candidates per estricte ordre de puntuació, d'acord amb el barem de mèrits que figura en l'annex 2.

7.2.- El còmput del temps de serveis prestats al qual es refereix el barem acaba el dia de la publicació d'aquesta resolució en el BOIB.

7.3.- Una vegada publicada la resolució que aprova la llista definitiva de persones candidates admeses i de persones excloses del concurs de trasllats, l'autoritat convocant aprovarà la resolució provisional del concurs, que es publicarà en el portal web www.ibsalut.es. En aquesta resolució figuraran les quatre últimes xifres numèriques del document d'identitat, número d'identitat d'estranger, passaport o document equivalent, els cognoms i el nom, la puntuació obtinguda per cada persona concursant i, en el seu cas, el destí obtingut.

7.4.- De conformitat amb els articles 18.2 i 18.3 del Reial decret llei 1/1999, les persones aspirants disposen d'un termini de quinze dies hàbils comptadors des de la data de publicació de la resolució provisional per formular reclamacions, que no tindran caràcter de recurs. Aquestes reclamacions han de considerar-se rebutjades si la qualificació no ha canviat en la resolució final del concurs.

7.5.- Una vegada esgotat el termini per presentar reclamacions i analitzades aquelles que s'hagin pogut aportar, l'autoritat convocant dictarà la resolució definitiva del concurs, que es publicarà en el BOIB i en el portal web www.ibsalut.es.

7.6.- No es faran notificacions individualitzades, sinó que la publicació de la resolució definitiva servirà com a notificació a totes les persones candidates. Des de l'endemà a la data de publicació comencen a comptar els terminis establerts perquè les gerències afectades efectuïn les actuacions administratives oportunes.

7.7.- Les places adjudicades són irrenunciables, tret que la renúncia estigui motivada per l'obtenció d'una altra plaça en virtut de la resolució d'un procediment de mobilitat voluntària convocat per una altra administració pública, d'acord amb l'article 37.4 de la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'Estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut.

8.- Cessament i presa de possessió

8.1.- Les persones candidates que obtinguin una plaça han de cessar en la plaça que estiguin ocupant en el termini dels tres dies hàbils següents a la data de publicació de la resolució definitiva, tret que en aquesta, motivadament, s'estableixi una altra data de cessament, o que puguin derivar-se problemes de cobertura assistencial, degudament motivats, per la qual cosa el cessament podrà enderrerir-se pel temps indispensable per a una adequada resolució d'aquests problemes.

8.2.- La presa de possessió de la nova plaça ha d'efectuar-se en els terminis següents: dins dels tres dies hàbils següents a la data de cessament si ambdues places estan situades en el mateix municipi; en quinze dies hàbils si estan en diferents municipis però en la mateixa àrea de salut; en un mes si estan en un municipi i en una àrea de salut diferents o quan impliqui un canvi de servei de salut. En el cas que la plaça no suposi canvi de centre, la presa de possessió tindrà lloc l'endemà del cessament.

Excepte quan la resolució del concurs impliqui el reingrés al servei actiu, el termini de la presa de possessió —i, si escau, la seva pròrroga— té la consideració de servei actiu, per la qual cosa s'han de percebre els havers corresponents amb càrrec a la plaça de destinació.

8.3.- Si la persona adjudicatària, en el moment de prendre possessió, està ocupant una plaça en el Servei de Salut de les Illes Balears en règim de comissió de serveis, aquest destí serà el que es tindrà en compte a l'hora d'aplicar els terminis per a la presa de possessió establerts en el punt precedent.

8.4.- En el cas que es doni la circumstància que el nombre de places convocades sigui major que el nombre de persones que s'han presentat al concurs, sempre que aquestes persones candidates compleixin tots els requisits exigits i que, com a parts interessades, manifestin el seu acord, es podrá procedir a l'adjudicació directa del concurs, a l'empara de la Llei 39/2015. L'article 72 d'aquesta normativa possibilita, aplicant el principi de simplificació administrativa, que s'acordin en un únic acte tots els tràmits que per la seva naturalesa admetin un impuls simultani i no sigui obligat el seu compliment successiu.

8.5.- En el supòsit que l'adjudicació de la plaça suposi reingressar en el servei actiu, el termini per prendre possessió és de 30 dies hàbils comptadors des de la data de publicació de la resolució definitiva del concurs.

8.6.- El personal que estigui en una situació administrativa que impliqui dret a la reserva de plaça pot optar per romandre en la mateixa situació. En aquest cas, ha de comunicar-lo per escrit dins del termini per a la presa de possessió. En cas contrari, ha d'incorporar-se a la plaça adjudicada.

8.7.- El còmput del termini per prendre possessió s'inicia quan finalitzen els permisos, les llicències, les vacances, les situacions d'incapacitat temporal o qualsevol altra circumstància en la qual estigui el personal estatutari que, fins i tot mantenint la situació de servei actiu, impedeixi que presti servei de manera efectiva. Qualsevol persona que hagi presentat una sol·licitud en aquest concurs i obtingui una plaça està obligada a comunicar per escrit aquestes eventualitats al Servei de Salut i a aportar la documentació que les acreditin.

8.8.- No obstant això el que s'ha exposat anteriorment, en els supòsits d'excedència per cura de fills o familiars, per serveis especials, per permís de maternitat o paternitat, per risc durant la lactància o durant l'embaràs, la persona afectada pot prendre possessió en la data prevista en la qual declari la seva voluntat d'incorporar-se a la plaça adjudicada, encara que no ho faci de manera efectiva. En aquests casos, la persona que hagi obtingut una plaça ha de comunicar per escrit aquestes circumstàncies als centres afectats (plaça definitiva en la qual cessa i plaça de la qual pren possessió) aportant la documentació que acrediti els motius al·legats.

8.9.- Tal i com estableix l'article 37.5 de la Llei 55/2003, s'entén que la persona que no s'incorpori a la plaça obtinguda en el termini establert (o les pròrrogues corresponents) sol·licita l'excedència voluntària per interès particular com a personal estatutari, i serà declarada en aquesta situació. No obstant això, l'excedència pot deixar-se sense efecte si l'autoritat convocant —amb l'audiència prèvia de la persona interessada— considera que hi ha causes prou justificades per fer-ho. En aquest cas, la persona interessada ha d'incorporar-se a la seva nova destinació tan aviat com desapareguin les causes que en el seu moment ho hagin impedit.

8.10.- Les persones candidates que no obtinguin plaça en aquest concurs es mantindran en la situació i en el destí que ocupin, amb excepció de les reingressades provisionalment, que —sempre que hagin sol·licitat totes les places convocades en la seva categoria, àrea de salut i modalitat— podran optar per obtenir una nova destinació provisional en alguna de les places que no s'hagin adjudicat amb la resolució del concurs o bé passar a la situació d'excedència voluntària.

8.11.- Els trasllats derivats d'aquest concurs tenen caràcter voluntari i no generen cap dret a rebre l'abonament de cap tipus d'indemnització.

8.12.- Si ho permeten les necessitats del servei, i a petició de la persona interessada, els terminis a què es refereixen els paràgrafs anteriors podran ser prorrogats per la gerència actual o la gerència del nou destí per temps no superior a la meitat de la seva durada inicial.

9.- Tractament de dades de caràcter personal

9.1.- Amb la finalitat de donar compliment al que disposa l'article 11 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i de garantia de drets digitals, les dades contingudes en la sol·licitud seran tractades per la Direcció de l'Àrea de Professionals i Relacions Laborals del Servei de Salut de les Illes Balears amb l'únic fí de tramitar i resoldre el concurs de trasllats, i es conservaran pel temps estrictament indispensable per complir aquesta finalitat.

9.2.- Amb la signatura de la sol·licitud, la persona aspirant autoritza la publicació en els butlletins oficials, en la seu electrònica del Govern de les Illes Balears, en el portal web del Servei de Salut i, en general, en qualsevol altre mitjà establert a l'efecte, de les dades de caràcter personal necessàries per als actes de tràmit i resolució que es derivin d'aquest concurs de trasllats.

9.3.- Tot això s'entén sense perjudici que les persones interessades puguin exercir els drets establerts en els articles 15 a 22 del Reglament (UE) 2016/679, del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques en relació al tractament de les dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades, en els termes previstos en aquest reglament.​​​​​​​

​​​​​​​Annex 2

Barem

A) Coneixements orals i escrits de llengua catalana

1. Donat que el Servei de Salut de les Illes Balears, respecte de les categories professionals de metge/metgessa de Família en Equips d'Atenció Primària, metge/metgessa d'Urgències d'Atenció Primària,  i facultatiu/facultativa especialista en Pediatria i Puericultura d'Àrea i en Equips d'Atenció Primària, no compta amb professionals suficients per a la prestació assistencial, les persones que participen en aquest concurs no estan obligades a acreditar com a requisit el nivell de coneixements de llengua catalana corresponent. No obstant això, a les persones que puguin acreditar algun dels nivells assenyalats en la base A.2, les  serà valorat com a mèrit.

2.-Es valoren els certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP) o els expedits, els reconeguts com a equivalents o els homologats per l'òrgan competent del Govern de les Illes Balears que s'indiquen a continuació, fins a una puntuació màxima de 5 punts, d'acord amb els criteris següents:

- Certificat del nivell A2: 1 punt.

- Certificat del nivell B1: 1,5 punts.

- Certificat del nivell B2: 2 punts.

- Certificat del nivell C1: 3 punts.

- Certificat del nivell C2: 4 punts.

- Certificat de coneixements de llenguatge administratiu (LA): 1 punt.

3.- Es valora només un certificat, excepte en el cas del certificat LA, la puntuació del qual s'acumula a la de l'altre certificat que s'aporti. Si es presenta només el certificat LA, es valora amb 1 punt.

B) Experiència profesional

Es valoren els serveis prestats que s'indiquin a continuació, fins a una puntuació màxima de 95 punts:

1.- Serveis prestats com a personal estatutari en la mateixa categoria a la qual es concursa: 0,2 punts per cada mes complet.

2.- Serveis prestats com a personal estatutari en altres categories en les quals s'exigeixi estar en possessió del títol de grau o llicenciatura en Medicina i Cirurgia: 0,15 punts per cada mes complet.

3.- Serveis prestats en el model tradicional de contingent o de zona, en la mateixa categoria a la qual es concursa: 0,15 punts per cada mes complet.

4.- Serveis prestats com a personal estatutari en altres categories diferents a la que es concursa: 0,1 punts per cada mes complet.

5.- Serveis prestats en el model tradicional de contingent o de zona, en una categoria diferent a la que es concursa en la que s'exigeixi estar en possessió del títol de grau o llicenciatura en Medicina i Cirurgia: 0,075 punts per cada mes complet.

6.- Serveis prestats en el model tradicional de contingent o de zona, en una categoria diferent a la que es concursa: 0,05 punts per cada mes complet.

7.- Serveis prestats en qualsevol administració pública espanyola o d'un estat membre de la Unió Europea o de l'Espai Econòmic Europeu ocupant llocs de treball amb el mateix contingut funcional que la plaça que és objecte del concurs: 0,025 punts per cada mes complet.

8.- Per cada mes de servei prestat com a càrrec directiu en institucions sanitàries públiques del Sistema Nacional de Salut: 0,115 punts. Només es valoraran aquests serveis si la persona tenia la titulació requerida per accedir a la categoria durant el temps en què s'hagués ocupat el càrrec directiu. En aquest cas, s'haurà d'adjuntar la titulació acreditativa a la sol·licitud.

9.- A l'efecte de computar els serveis prestats referits al personal de reforç amb nomenament específic per a la realització d'atenció continuada, se'l reconeixerà un mes complet de serveis prestats calculant-los segons les regles següents:

- Un mes o la part que correspongui proporcionalment per cada cent cinquanta (150) hores o fracció realitzades.

- Si dins d'un mes natural s'han fet més de cent cinquanta (150) hores, només pot valorar-se un mes de serveis prestats, sense que l'excés d'hores efectuades es pugui aplicar per computar serveis prestats establerts en la regla anterior.

10.- Per haver completat el període de formació sanitària especialitzada per mitjà del sistema de residència de la mateixa categoria a la qual es concursa: 0,20 punts per cada mes complet.

11.- Per haver completat el període de formació sanitària especialitzada per mitjà del sistema de residència en una categoría diferent a la qual es concursa: 0,15 punts per cada mes complet.

Per valorar aquest apartat es tenen en compte els aspectes següents:

a.- Un mateix període de temps no pot ser valorat per més d'un dels subapartats que ho integren i sempre es computarà el més favorable.

b.- Els serveis prestats sota la modalitat de reducció de jornada o a temps parcial es computaran com si fossin a jornada completa.

c.- Si es presten serveis simultàniament en dos o més centres es computaran els serveis prestats només en un d'ells (el que la persona aspirant triï).

d.- El còmput de serveis prestats es calcula aplicant la fórmula següent: se sumen tots els dies de serveis prestats en cadascun dels subapartats anteriors i el resultat es divideix entre 365, i el quocient resultant es multiplica per 12.

e.- Si coincideixen en el temps diversos períodes de serveis prestats, només es valorarà un d'ells. Dins de cada any natural, no poden valorar-se més de dotze mesos de serveis prestats.

f. El temps de permanència en una situació que comporti el dret a la reserva de plaça (comissió de serveis, serveis especials, excedència per cura de familiars, etc.) es quantificarà com a serveis prestats en la plaça reservada.

g.- El temps de permanència en la situació de promoció interna temporal es computarà de la manera següent:

-Els serveis prestats en la situació de promoció interna temporal en la mateixa categoria a la qual es concursa es quantificaran com a serveis prestats en aquesta categoria.

-Els serveis prestats en la situació de promoció interna temporal en una categoria diferent a aquella a la qual es concursa es quantificaran com a serveis prestats en la categoria d'origen.

h.- Tenen la consideració de serveis prestats com a personal estatutari en la categoria respectiva els serveis prestats amb contracte laboral en la categoria estatutària corresponent.

i.- Els serveis prestats com a assistència pública domiciliària (personal sanitari local) en un nou model d'atenció primària equivalen a serveis prestats en les categories que els corresponguin.

j.-Tenen la consideració de serveis prestats com a personal estatutari en la categoria respectiva els serveis prestats amb contracte laboral en les categories estatutàries corresponents.

Empats

En cas d'empat en la puntuació total del barem, es resoldrà a favor de la persona candidata que dugui més temps com a personal estatutari fix en la categoria des de la qual concursa. Si es manté l'empat, es resoldrà a favor de la persona candidata amb més temps de serveis prestats en la categoria des de la qual concursa. Si així i tot persisteix l'empat, es resoldrà a favor de l'antiguitat reconeguda, és a dir, el major temps de serveis prestats d'acord amb la Llei 70/1978, de 26 de desembre. Finalment, si es manté l'empat s'aplicarà el que es disposa en l'article 43 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'Igualtat de dones i homes.

 

Annex 3

Relació de places bàsiques vacants que es convoquen en aquest concurs de trasllats de la categoria professional de metge/metgessa de Família en Equips d'Atenció Primària

GERÈNCIA ATENCIÓ PRIMÀRIA – MALLORCA

UNITAT FUNCIONAL

LOCALITAT

CODI/CIAS  plaça

NÚM. places

ZBS Arquitecte Bennàssar

Palma

1401010115Y

1

ZBS Camp Redó

Palma

1401040107Y

1

ZBS Camp Redó

Palma

1401040116S

1

ZBS Camp Redó

Palma

1401040110D

1

ZBS Capdepera

Capdepera

1401400102M

1

ZBS Capdepera

Capdepera

1401400105P

1

ZBS Capdepera

Capdepera

1401400104F

1

ZBS Casa del Mar

Palma

1401190105K

1

ZBS Casa del Mar

Palma

1401190110A

1

ZBS Casa del Mar

Palma

1401190113Y

1

ZBS Es Pla (Sineu)

Sineu, Costix, Llubi, Maria de la Salut

1401260106X

1

ZBS Es Raiguer (Binissalem)

Binissalem, Alaro, Sencelles

1401020102B

1

ZBS Es Raiguer (Binissalem)

Binissalem, Alaro, Sencelles

1401020104J

1

ZBS Es Raiguer (Binissalem)

Binissalem, Alaro, Sencelles

1401020106S

1

ZBS Escola Graduada

Palma

1401090106A

1

ZBS S'Escorxador

Palma

1401230120Q

1

ZBS S'Escorxador

Palma

1401230132M

1

ZBS Felanitx

Felanitx

1401110113T

1

ZBS Felanitx

Felanitx

1401110114R

1

ZBS Llevant (Son Servera)

Son Servera, Sant Llorenç

1401330102V

1

ZBS Llevant (Son Servera)

Son Servera, Sant Llorenç

1401330111A

1

ZBS Llevant (Son Servera)

Son Servera, Sant Llorenç

1401330112G

1

ZBS Llevant (Son Servera)

Son Servera, Sant Llorenç

1401330113M

1

ZBS Llevant (Son Servera)

Son Servera, Sant Llorenç

1401330114Y

1

ZBS Llevant (Son Servera)

Son Servera, Sant Llorenç

1401330115F

1

ZBS Llevant (Son Servera)

Son Servera, Sant Llorenç

1401330117D

1

ZBS Llevant (Son Servera)

Son Servera, Sant Llorenç

1401330118X

1

ZBS Marines (Muro)

Muro, Santa Margalida

1401160106Z

1

ZBS Marines (Muro)

Muro, Santa Margalida

1401160101D

1

ZBS Muntanya (Marratxi)

Marratxi

1401420102H

1

ZBS Na Burguesa (Palmanova)

Calvia

1401450103G

1

ZBS Na Burguesa (Palmanova)

Calvia

1401450108D

1

ZBS Nuredduna (Artá)

Arta

1401370104E

1

ZBS Pere Garau

Palma

1401170109N

1

ZBS Pere Garau

Palma

1401170110J

1

ZBS Platja de Palma

Palma

1401210116E

1

ZBS Platja de Palma

Palma

1401210109S

1

ZBS Polígon de Llevant

Palma

1401080104Y

1

ZBS Polígon de Llevant

Palma

1401080111J

1

ZBS Pollença

Pollença

1401180107M

1

ZBS Pollença

Pollença

1401180113B

1

ZBS Ponent (Andratx)

Andratx

1401360103A

1

ZBS Ponent (Andratx)

Andratx

1401360106Y

1

ZBS Ponent (Andratx)

Andratx

1401360105M

1

ZBS Pont d'Inca (Marratxí)

Marratxi

1401150104V

1

ZBS Pont d'Inca (Marratxí)

Marratxi

1401150120X

1

ZBS Porto Cristo

Manacor

1401440105B

1

ZBS Rafal Nou

Palma

1401200101N

1

ZBS Rafal Nou

Palma

1401200103Z

1

ZBS Sa Torre (Manacor)

Manacor

1401140105T

1

ZBS Sa Torre (Manacor)

Manacor

1401140108A

1

ZBS Sa Torre (Manacor)

Manacor

1401140118J

1

ZBS Sa Torre (Manacor)

Manacor

1401140122V

1

ZBS Safrà (Alcudia)

Alcudia

1401380101Z

1

ZBS Safrà (Alcudia)

Alcudia

1401380104V

1

ZBS Safrà (Alcudia)

Alcudia

1401380105H

1

ZBS Safrà (Alcudia)

Alcudia

1401380108K

1

ZBS Safrà (Alcudia)

Alcudia

1401380109E

1

ZBS Sta. Catalina

Palma

1401240104H

1

ZBS Sta. Catalina

Palma

1401240109T

1

ZBS Santa Maria del Camí

Santa Maria del Cami, Santa Eugenia, Bunyola

1401410104W

1

ZBS Sta. Ponça (Calvià)

Calvia

1401030110Z

1

ZBS Santanyi

Santanyi

1401250101X

1

ZBS Santanyi

Santanyi

1401250107Q

1

ZBS Santanyi

Santanyi

1401250108V

1

ZBS Serra Nord (Sóller)

Soller, Deia, Fornalutx

1401270105G

1

ZBS Ses Roques Llises (Vilafranca)

Villafranca, Porreres, Petra, Ariany, Sant Joan

1401340108H

1

ZBS So na Monda

Inca, Selva, Escorca

1401350106B

1

ZBS So na Monda

Inca, Selva, Escorca

1401350107N

1

ZBS So na Monda

Inca, Selva, Escorca

1401350108J

1

ZBS Son Gotleu

Palma

1401300102D

1

ZBS Son Gotleu

Palma

1401300104B

1

ZBS Son Gotleu

Palma

1401300105N

1

ZBS Son Gotleu

Palma

1401300108S

1

ZBS Son Gotleu

Palma

1401300113C

1

ZBS Son Pisà

Palma

1401310106P

1

ZBS Son Rutlan

Palma

1401460108G

1

ZBS Torrent de Sant Miquel (Sa Pobla)

Sa Pobla, Campanet, Buger

1401220101W

1

ZBS Torrent de Sant Miquel (Sa Pobla)

Sa Pobla, Campanet, Buger

1401220102A

1

ZBS Torrent de Sant Miquel (Sa Pobla)

Sa Pobla, Campanet, Buger

1401220103G

1

ZBS Torrent de Sant Miquel (Sa Pobla)

Sa Pobla, Campanet, Buger

1401220104M

1

ZBS Torrent de Sant Miquel (Sa Pobla)

Sa Pobla, Campanet, Buger

1401220105Y

1

ZBS Torrent de Sant Miquel (Sa Pobla)

Sa Pobla, Campanet, Buger

1401220106F

1

ZBS Torrent de Sant Miquel (Sa Pobla)

Sa Pobla, Campanet, Buger

1401220109X

1

ZBS Tramuntana (Esporles)

Esporles, Valldemossa, Banyalbufar, Estellencs

1401100104L

1

ZBS Trencadors (S' Arenal de Llucmajor)

Llucmajor

1401390101D

1

ZBS Trencadors (S' Arenal de Llucmajor)

Llucmajor

1401390111L

1

ZBS Valldargent

Palma

1401060120D

1

ZBS Valldargent

Palma

1401060122B

1

ZBS Valldargent

Palma

1401060127Q

1

ZBS Xaloc (Campos)

Campos, Ses Salines

1401050101H

1

ZBS Xaloc (Campos)

Campos, Ses Salines

1401050104K

1

ZBS Xaloc (Campos)

Campos, Ses Salines

1401050106T

1

ZBS Xaloc (Campos)

Campos, Ses Salines

1401050107R

1

ÀREA DE SALUT DE MENORCA (ATENCIÓ PRIMÀRIA )

UNITAT FUNCIONAL

LOCALITAT

CODI/CIAS  plaça

NÚM. places

EAP Dalt Sant Joan

 Maó i Sant Lluís

1402030112E

1

ÀREA DE SALUT D'EIVISSA I FORMENTERA (ATENCIÓ PRIMÀRIA)

UNITAT FUNCIONAL

LOCALITAT

CODI/CIAS  plaça

NÚM. places

Centre Salut Eixample

Eivissa

1403020110P

1

Centre Salut Es viver

Eivissa

1403050125P

1

Centre Salut Es viver

Eivissa

1403050121G

1

Centre Salut Es viver

Eivissa

1403050126D

1

Centre Salut Es viver

Eivissa

1403050133Q

1

Centre Salut Es viver

Eivissa

1403050122M

1

Centre Salut Formentera

Formentera

1403010101G

1

Centre Salut Formentera

Formentera

1403010103Y

1

Centre Salut Formentera

Formentera

1403010105P

1

Centre Salut Sant Antoni de Portmany

Sant Antoni de Portmany

1403030101V

1

Centre Salut Sant Antoni de Portmany

Sant Antoni de Portmany

1403030108R

1

Centre Salut Sant Antoni de Portmany

Sant Antoni de Portmany

1403030104C

1

Centre Salut Sant Antoni de Portmany

Sant Antoni de Portmany

1403030115P

1

Centre Salut Sant Antoni de Portmany

Sant Antoni de Portmany

1403030116D

1

Centre Salut Sant Antoni de Portmany

Sant Antoni de Portmany

1403030102H

1

U.B.Sant Joan

Santa Eulària Des Riu

1403040102J

1

Resta CIAS Centre Salut Santa Eulària Des Riu

Santa Eulària Des Riu

1403040114W

1

Resta CIAS Centre Salut Santa Eulària Des Riu

Santa Eulària Des Riu

1403040109C

1

Resta CIAS Centre Salut Santa Eulària Des Riu

Santa Eulària Des Riu

1403040113R

1

Resta CIAS Centre Salut Santa Eulària Des Riu

Santa Eulària Des Riu

1403040110K

1

Resta CIAS Centre Salut Santa Eulària Des Riu

Santa Eulària Des Riu

1403040116G

1

Unitat Bàsica Cala d'en Bou

Sant Josep

1403080104H

1

Unitat Bàsica Cala d'en Bou

Sant Josep

1403080105L

1

Unitat Bàsica Cala d'en Bou

Sant Josep

1403080106C

1

Centre Salut Vila

Eivissa

1403060104M

1

Centre Salut Vila

Eivissa

1403060103G

1

ESAD

Eivissa

1403000103B

1

ESAD

Eivissa

1403000104N

1

Relació de places bàsiques vacants que es convoquen en aquest concurs de trasllats de la categoria professional de metge/metgessa d'Urgències d'Atenció Primària

GERÈNCIA ATENCIÓ PRIMÀRIA – MALLORCA

UNITAT FUNCIONAL

LOCALITAT

CODI  plaça

NÚM. places

Área de Mallorca

Mallorca

08006

47

ÀREA DE SALUT DE MENORCA (ATENCIÓ PRIMÀRIA )

UNITAT FUNCIONAL

LOCALITAT

CODI  plaça

NÚM. places

Área de Menorca

Menorca

08021

3

ÀREA DE SALUD D'EIVISSA I FORMENTERA (ATENCIÓ PRIMÀRIA)

UNITAT FUNCIONAL

LOCALITAT

CODI/CIAS  plaça

NÚM. places

Área de Eivissa i Formentera

Eivissa i Formentera

08011

14

 

​​​​​​​GERÈNCIA 061 (ILLES BALEARS )

UNITAT FUNCIONAL

LOCALITAT

CODI  plaça

NÚM. places

Gerència 061

Illes Balears

08030

2

Relació de places bàsiques vacants que es convoquen en aquest concurs de trasllats de la categoria professional de facultatiu/facultativa especialista en Pediatria i Puericultura d'Àrea i en Equips d'Atenció Primària

GERÈNCIA ATENCIÓ PRIMÀRIA – MALLORCA

UNITAT FUNCIONAL

LOCALITAT

CODI/CIAS  plaça

NÚM. places

ZBS Arquitecte Bennàssar

Palma

1401010201T

1

ZBS Arquitecte Bennàssar

Palma

1401010204A

1

ZBS Arquitecte Bennàssar

Palma

1401010206M

1

ZBS Camp Redó

Palma

1401040201P

1

ZBS Camp Redó

Palma

1401040204B

1

ZBS Capdepera

Capdepera

1401400201N

1

ZBS Capdepera

Capdepera

1401400202J

1

ZBS Casa del Mar

Palma

1401190204M

1

Área

Mallorca

1401000202Y

1

ZBS Es Blanquer (Inca)

Inca, Lloseta, Mancor de la Vall

1401120203Q

1

ZBS Es Blanquer (Inca)

Inca, Lloseta, Mancor de la Vall

1401120205H

1

ZBS Es Raiguer (Binissalem)

Binissalem, Alaro, Sencelles

1401020202L

1

ZBS Escola Graduada

Palma

1401090202F

1

ZBS S'Escorxador

Palma

1401230225Y

1

ZBS Felanitx

Felanitx

1401110204E

1

ZBS Llevant (Son Servera)

Son Servera, Sant Llorenç

1401330203A

1

ZBS Llevant (Son Servera)

Son Servera, Sant Llorenç

1401330204G

1

ZBS Llevant (Son Servera)

Son Servera, Sant Llorenç

1401330205M

1

ZBS Marines (Muro)

Muro, Santa Margalida

1401160201V

1

ZBS Marines (Muro)

Muro, Santa Margalida

1401160202H

1

ZBS Muntanya (Marratxi)

Marratxi

1401420201W

1

ZBS Na Burguesa (Palmanova)

Calvia

1401450202B

1

ZBS Pere Garau

Palma

1401170201N

1

ZBS Pere Garau

Palma

1401170202J

1

ZBS Platja de Palma

Palma

1401210201S

1

ZBS Polígon de Llevant

Palma

1401080201B

1

ZBS Polígon de Llevant

Palma

1401080203J

1

ZBS Pollença

Pollença

1401180203D

1

ZBS Pollença

Pollença

1401180204X

1

ZBS Pont d'Inca (Marratxí)

Marratxi

1401150205A

1

ZBS Porto Cristo

Manacor

1401440201S

1

ZBS Rafal Nou

Palma

1401200204T

1

ZBS Sa Torre (Manacor)

Manacor

1401140205P

1

ZBS Sta. Catalina

Palma

1401240203W

1

ZBS Santanyi

Santanyi

1401250201H

1

ZBS Ses Roques Llises (Vilafranca)

Villafranca, Porreres, Petra, Ariany, Sant Joan

1401340201L

1

ZBS Son Ferriol

Palma

1401290202E

1

ZBS Son Gotleu

Palma

1401300203H

1

ZBS Son Gotleu

Palma

1401300204L

1

ZBS Son Pisà

Palma

1401310201B

1

ZBS Son Pisà

Palma

1401310204Z

1

ZBS Torrent de Sant Miquel (Sa Pobla)

Sa Pobla, Campanet, Buger

1401220201X

1

ZBS Torrent de Sant Miquel (Sa Pobla)

Sa Pobla, Campanet, Buger

1401220202B

1

ZBS Torrent de Sant Miquel (Sa Pobla)

Sa Pobla, Campanet, Buger

1401220203N

1

ZBS Trencadors (S' Arenal de Llucmajor)

Llucmajor

1401390201V

1

ZBS Trencadors (S' Arenal de Llucmajor)

Llucmajor

1401390202H

1

ZBS Valldargent

Palma

1401060201K

1

ZBS Xaloc (Campos)

Campos, Ses Salines

1401050201A

1

ZBS Xaloc (Campos)

Campos, Ses Salines

1401050202G

1

ÀREA DE SALUT DE MENORCA (ATENCIÓ PRIMÀRIA )

UNITAT FUNCIONAL

LOCALITAT

CODI/CIAS  plaça

NÚM. places

EAP Canal Salat

Ciutadella

1402020201R

1

EAP Canal Salat

Ciutadella

1402020202W

1

EAP Canal Salat

Ciutadella

1402020203A

1

ÀREA DE SALUD D'EIVISSA I FORMENTERA (ATENCIÓ PRIMÀRIA)

UNITAT FUNCIONAL

LOCALITAT

CODI/CIAS  plaça

NÚM. places

Centre Salut Es viver

Eivissa

1403050204H

1

Centre Salut Es viver

Eivissa

1403050202Q

1

Centre Salut Sant Antoni de Portmany

Sant Antoni de Portmany

1403030202A

1

Centre Salut Santa Eulària Des Riu

Santa Eulària Des Riu

1403040201C

1

Centre Salut Santa Eulària Des Riu

Santa Eulària Des Riu

1403040202K

1

Centre Salut Santa Eulària Des Riu

Santa Eulària Des Riu

1403040204T

1

Centre Salut Sant Josep De Sa Talaia

Sant Josep de Sa Talaia

1403080201T

1

Centre Salut Sant Josep De Sa Talaia

Sant Josep de Sa Talaia

1403080202R

1

 

Annex 4

Model de sol·licitud per participar en el concurs de trasllats i full de sol·licitud de places bàsiques vacants 

 

El model está publicat en el portal web www.ibsalut.es

S'ha d'imprimir, emplenar i registrar.

 

Annex 5

Model d'autorització de consulta de dades per part del Servei de Salut de les Illes Balears

 

El model está publicat en el portal web www.ibsalut.es

S'ha d'imprimir, emplenar i registrar.

 

​​​​​​​​​​​​​​Annex 6

Model de Declaració responsable per a la presentació de documentació

 

El model está publicat en el portal web www.ibsalut.es

S'ha d'imprimir, emplenar i registrar.