Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE FERRERIES

Núm. 23427
Modificació de l'organigrama municipal

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa pública la Resolució de Batlia núm. 722/2021, de data 27/12/2021, que va resoldre la modificació de l'organigrama municipal, tal com es transcriu textualment a continuació:

«Fent ús de les atribucions que em confereix l'article 21 de la Llei 7/85, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, el Reial decret legislatiu 781/86, de 18 d'abril, i altra legislació concordant.

Atès que mitjançant la Resolució d'Alcaldia 371, de data 03/07/2019, després de les eleccions celebrades el dia 26 de maig de 2019, i una vegada constituïda la Corporació, es van resoldre les delegacions de Batlia.

Vista la Resolució de Batlia 575, de data 02/11/2020, que modificà les competència es delegades de Batlia, arran de les renúncies dels regidors, Sra. Francesca Allés Camps, el mes de juny de l'any 2020 i la renúncia del Sr. Francesc Pons Morlá, el mes de setembre de l'any 2020.

Atès que el Ple, en sessió ordinària, de data 28/10/2021, va acordar acceptar la renúncia del càrrec de regidora de Sra. Àgada Allés Coll; en conseqüència es fa necessari modificar l'organigrama municipal,

Per tot això,

RESOLC

Primer. Revocar la delegació de la gestió de l'àrea definida com a INFÀNCIA I JOVENTUT, delegada a la regidora Àgada Allés Coll, per Resolució d'Alcaldia núm. 575, de data 2/11/2020 i delegar la gestió d'aquesta àrea a la regidora, Sra. Maite Pons Pons.

Segon. Revocar la delegació de la gestió ordinària de l'àrea definida com a Serveis Generals (RRHH, règim intern, brigada i parc mòbil), delegada a la regidora Maria Pons Pons, per Resolució d'Alcaldia núm. 575, de data 2/11/2020 i delegar la gestió d'aquesta àrea a la regidora, Sra. Maite Pons Pons.

En conseqüència l'organigrama municipal resultant és el següent:

1. La Batlia seguirà assumint les gestions de les següents matèries dins les respectives àrees:

GOVERNACIÓ:

  • Policia urbana.
  • Vigilància i seguretat.

HISENDA

  • Previsions pressupostàries»
  • Seguiment de l'execució del pressupost
  • Planificació de despeses
  • Previsions de modificacions pressupostàries

URBANISME

  • Llicències d'obres
  • Llicències d'activitats
  • Terme municipal i població (nuclis de població, denominació de carrers i places, padró d'habitants, cens i estadística en general).
  • Gestions referides al cementiri municipal i qüestions funeràries. En especial, manteniment del cementiri i impulsió del seu desenvolupament.

2. El regidor ANTONI SALORD FEBRER, seguirà assumint la gestió ordinària de les àrees definides com a TURISME, INDÚSTRIA I COMERÇ, i COOPERACIÓ, que compren totes les facultats inherents a la mateixa, salvant la de dictar actes administratius que afectin a tercers. Aquesta delegació es fa dels assumptes que facin referència als serveis que tot seguit es relacionen:

TURISME

  • Gestions que facin referència a la promoció de l'activitat turística; relacions amb els empresaris del sector.
  • Gestió concessions platja Cala Galdana.
  • Gestió Bandera Blava.
  • Gestió mediambiental de la platja de Cala Galdana (bandra verda)
  • Gestió i iniciatives en el sector comercial (informació, guies...).
  • Foment turístic del municipi. Punt d'informació turística.

INDÚSTRIA I COMERÇ

  • Gestions que facin referència a la promoció de l'activitat industrial i comercial; relacions amb els empresaris.
  • Manteniment i gestions en relació a POIFE.
  • Gestió i iniciatives en el sector comercial (informació, guies…)

COOPERACIÓ

  • Fons Menorquí per a la Cooperació.

3. La regidora MARIA PONS PONS, assumirà la gestió ordinària de les àrees definides de CULTURA, I EDUCACIÓ I FESTES, que compren totes les facultats inherents a la mateixa, salvant la de dictar actes administratius que afectin a tercers. Aquesta delegació es fa dels assumptes que facin referència als serveis que tot seguit es relacionen:

CULTURA

  • Promoció cultural i aules de cultura en general.
  • Biblioteca. Serveis i personal.
  • Servei de normalització lingüística.
  • Promoció actuacions de plans supramunicipals culturals.
  • Política língüística.
  • Exposicions. Concursos i publicacions.
  • Relacions amb entitats culturals i programació i impulsió d'activitats.
  • Centre de Geologia de Menorca, Ferreries.
  • Auditori i Centre de Formació de Ferreries

EDUCACIÓ

  • Relacions amb altres administracions i entitats en matèries que tenguin relació amb  l'educació.
  • Relacions amb els centres docents de la localitat i altres.
  • Necessitats i censos escolars. Centres d'ensenyament. Escoletes infantils.
  • Conservació i manteniment d'edificis escolars. Transport escolar. Beques i ajudes a l'estudi.
  • Gestions relatives als espais familiars i a l'escola d'estiu.

FESTES

  • Gestió ordinària de l'àrea de Festes, compren totes les facultats inherents a la mateixa.
  • Desenvolupament de programes de festes anuals i altres que en poguessin tenir relació.
  • Gestions per la programació i impulsió d'actes festius.

4. DELEGAR en el regidor GABRIEL JANER RIUDAVETS, la gestió ordinària de les àrees definides com a GOVERNACIÓ, MEDI AMBIENT, ARTESANIA, FIRES I MERCATS que compren totes les facultats inherents a la mateixa, salvant la de dictar actes administratius que afectin a tercers. Aquesta delegació es fa dels assumptes que facin referència als serveis que tot seguit es relacionen:

GOVERNACIÓ

  • Mobilitat i transport públic (taxis, vehicles de lloguer).
  • Regulació de la circulació i el transport (trànsit rodat, senyalització, marques vials, aparcaments i estacionaments, instal·lacions a la via pública, etc.)
  • Extinció d'incendis i salvament.
  • Convivència i participació ciutadana.

MEDI AMBIENT

  • Actuacions que afectin a l'ecologia i medi ambient des d'una perspectiva general. Promoció de la conservació del medi ambient.
  • Serveis de depuració d'aigües residuals.
  • Control i seguiment del funcionament de l'EDAR de Ferreries.
  • Gestió d'assumptes referents a l'agricultura, en general, i relacions amb aquest sector.
  • Impulsió i tramitació d'iniciatives que afectin a camins rurals.

ARTESANIA, FIRES I MERCATS

  • Foment del municipi (informació, cultura i costums)
  • Vigilància i desenvolupament del Mercat Artesà, i altres mercats municipals.
  • Promoció de l'artesania.
  • Organització i gestió de fires.

5. DELEGAR en la regidora MAITE PONS PONS, la gestió ordinària dins les àrees d'URBANISME, ENERGIA i RESIDUS, SERVEIS GENERALS ( RRHH, règim intern, brigada i parc mòbil), INFÀNCIA I JOVENTUT, que compren totes les facultats inherents a la mateixa, salvant la de dictar actes administratius que afectin a tercers, dels assumptes que facin referència a les matèries que tot seguit es relacionen:

URBANISME

  • Planejament urbanístic
  • Obres municipals
  • Gestió i disciplina urbanística

RESIDUS I ENERGIA

  • Servei de recollida i tractament de residus sòlids urbans. Neteja viària.
  • Recollida selectiva.
  • Estalvi i eficiència energètica.
  • Impuls de projectes de sostenibilitat.

SERVEIS GENERALS

  • Organització, coordinació i inspecció de serveis i oficines
  • Adquisició de material i equips d'oficina
  • Organització, coordinació i gestió de la brigada municipal i parc mòbil

INFÀNCIA I JOVENTUT

  • Promoció de les activitats per a joves i la seva participació.
  • Casal de Joves.
  • Relació amb les entitats juvenils.
  • Campaments i albergs juvenils.

7. DELEGAR en la regidora ENRIQUETA CAMPS CARDONA, la gestió ordinària de l'àrea definida com a SERVEIS SOCIALS i ESPORTS, que compren totes les facultats inherents a la mateixa, salvant la de dictar actes administratius que afectin a tercers. Aquesta delegació es fa dels assumptes que facin referència als serveis que tot seguit es relacionen:

SERVEIS SOCIALS

  • Centre de salut; relacions amb el personal sanitari i administratiu adscrit.
  • Serveis sanitaris en general.
  • Inspecció d'aliments i begudes. Proveïment a la població.
  • Salubritat pública en general. Campanyes sanitàries, vacunacions, desratitzacions, etc.
  • Assistència i serveis socials. Personal de l'àmbit i direcció dels serveis socials.
  • Assumptes en matèria de geriatria.
  • Relacions i desenvolupament de programes de la Creu Roja.

ESPORTS

  • Col·laboració amb les entitats esportives.
  • Instal·lacions esportives municipals. Gestió i manteniment.
  • Proves i competicions esportives.
  • Gestió de plans supramunicipals que afectin a la política esportiva.
  • Personal i coordinació esportiva.

Tercer. Notificar aquesta resolució a les persones interessades pel seu coneixement i efectes oportuns.

Quart. Publicar aquesta resolució al BOIB als efectes oportuns.

Cinquè. Donar compte al Ple de l'Ajuntament del contingut d'aquesta resolució.”

 

Signat a Ferreries, en la data de la signatura electrònica (13 de gener de 2022)

La batlessa Joana Febrer Rotger