Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 609163
Bases per a regir el procés de provisió temporal del lloc de treball de gerent del Patronat Municipal de l'Hospital de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca, pel sistema de lliure designació en comissió de serveis

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Les següents bases, van ser aprovades per resolució d'Alcaldia núm. 170 de dia 9 de desembre de 2021:

BASES PER A REGIR EL PROCÉS DE PROVISIÓ TEMPORAL DEL LLOC DE TREBALL DE GERENT DEL PATRONAT MUNICIPAL DE L'HOSPITAL, PEL SISTEMA DE LLIURE DESIGNACIÓ EN COMISSIÓ DE SERVEIS

1. Objecte de la convocatòria

L'objecte d'aquesta convocatòria i bases és la provisió temporal, mentre duri l'absència del titular, del lloc de treball de gerent del Patronat municipal de l'Hospital, mitjançant el sistema de lliure designació en comissió de serveis, havent-se de tenir en compte el règim propi del personal directiu, de conformitat amb l'art. 13 RDL 5/2015, de 30 d'octubre, per mitjà del qual s'aprovà el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic, i el RD 1382/1985, d'1 d'agost, per mitjà del qual es regula la relació laboral de caràcter especial del personal d'alta direcció.

La persona seleccionada restarà sotmesa a la relació laboral de caràcter especial d'alta direcció, de conformitat amb el que estableix l'art. 13 del TR de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic i podrà ser cessada per acord del Ple de l'Ajuntament, a proposta discrecional motivada del Consell Rector del PMH.

Les característiques del lloc de treball a desenvolupar temporalment són les següents:

-Denominació: Gerència.

-Tipus de relació laboral: temporal per substitució, personal directiu, règim d'alta direcció.

-Forma de provisió: lliure designació, en comissió de serveis.

-Règim de dedicació: exclusiva, a jornada complerta i amb disponibilitat.

-Retribucions: salari base (2.347,31 euros x 14 pagues/any), incentius (53,20 euros x 14 pagues/any), complements salarials (251,68 + 95,48 + 79,75 euros x 14 pagues/any).

2. Funcions del lloc de treball

De conformitat amb els estatuts del Patronat municipal de l'Hospital, correspon a la gerència:

a) Executar els acords del Consell del Patronat, de la Comissió Executiva, de la Comissió Tècnica Interdisciplinària i de les comissions que es puguin crear.

b) Formular les propostes dels actes que corresponguin al Consell, de la Comissió Executiva al president o a la presidenta i a altres organismes que es puguin crear.

c) Dirigir i inspeccionar tots els serveis i les dependències del Patronat.

d) Representació administrativa de l'organisme i cap de personal amb les directrius de la Comissió Executiva.

e) Elaborar l'avantprojecte del pressupost, les seves modificacions, la liquidació, les plantilles de personal, la memòria, els projectes... i d'altres documents de gestió que li siguin encomanats, i presentar-los al Consell rector del Patronat.

f) Assistir amb veu però sense vot a les sessions del Consell Rector del Patronat, de la Comissió Executiva, i de les comissions que es puguin crear.

g) Signar la correspondència i els documents de tràmit. h) Promoure la creació de comissions informatives entre el personal mèdic, el personal treballador i el mateix personal resident de l'Hospital, que afavoreixin la participació i la més completa informació del Consell del Patronat.

i) Els actes de gestió del Patronat que se li encomanin.

j) Els altres actes que el Consell, la Comissió Executiva o la Presidència del Patronat li delegui dintre de les llurs atribucions.

 

3. Requisits que han de complir les persones aspirants

Per ser admeses i prendre part en el procés de selecció, les persones interessades han de complir els requisits següents:

a) Tenir nacionalitat espanyola o d'un estat membre de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors. També poden ser admesos el/la cònjuge, els descendents i els descendents del cònjuge, tant dels ciutadans espanyols com dels nacionals dels estats membres de la Unió Europea, qualsevol sigui la seva nacionalitat, sempre i quan els cònjuges no estiguin separats de dret i els descendents siguin menors de 21 anys o majors d'aquesta edat però que visquin a càrrec dels seus progenitors i al cònjuge sempre que no estiguin separats de dret, de conformitat amb l'article 57 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic.

Per a les persones aspirants que no posseeixen la nacionalitat espanyola i del seu origen no se'n desprèn el coneixement de la llengua castellana, han d'acreditar-ne el coneixement mitjançant l'aportació del diploma d'espanyol com a llengua estrangera, regulat en el RD 1137/2002, de 31 d'octubre, pel qual es regulen els diplomes d'espanyol com a llengua estrangera (DELE); o del certificat d'aptitud d'espanyol per a estrangers, expedits per les escoles oficials d'idiomes o mitjançant l'acreditació que estan en possessió d'una titulació acadèmica espanyola expedida per l'òrgan oficial competent en el territori espanyol.

b) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques.

Per participar en el procediment, n'hi ha prou amb la presentació, dins del termini de presentació d'instàncies, d'una declaració responsable de tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que són necessàries per a l'exercici de les funcions corresponents al lloc de treball.

En cas que la persona aspirant hagi estat seleccionada per formar part de la borsa i sigui cridada per ser contractada temporalment per necessitats dels serveis municipals, haurà de presentar, dins del termini màxim de 3 dies hàbils des de la crida, un certificat mèdic oficial acreditatiu que compta amb les capacitats i aptituds físiques i psíquiques necessàries per realitzar les funcions del lloc de treball establertes en aquesta convocatòria. Si no es presenta el certificat mèdic oficial esmentat en el termini indicat, no es podrà procedir al nomenament interí que s'hagi ofert a l'aspirant i es passarà a cridar a la següent persona aspirant de la llista, de conformitat amb l'ordre de prelació que pertoqui.

c) Haver complit 16 anys d'edat i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.

d) És també requisit de participació el compliment d'una de les dues següents condicions:

d.1. Pertànyer als cossos de personal funcionari de carrera o personal laboral fix de la pròpia corporació, o d'altres administracions, en ambdós casos del nivell de titulació A1 – grup 1.

d.2. O bé disposar de titulació universitària de nivell superior (llicenciatura o grau) i a més, haver exercit més de cinc anys com a professional amb funcions anàlogues.

En el cas de titulacions expedides a l'estranger, caldrà aportar la corresponent homologació del Ministeri d'Educació i Formació Professional, o d'una universitat espanyola. La titulació s'ha d'acreditar mitjançant l'expedició dels títols corresponents per l'autoritat acadèmica competent. Aquesta mateixa autoritat pot declarar també l'equivalència de títols.

e) A més de la titulació universitària de nivell superior d'acord amb l'establert a l'apartat anterior, l'aspirant ha de disposar de formació complementària d'especialista universitari en dependència, discapacitat, geriatria, gerontologia, direcció de centres residencials o altres àrees de coneixement relacionades amb l'àmbit de l'atenció a la dependència (Decret 86/2010, de 25 de juny del Consell Insular de Menorca, segons redacció normativa vigent).

f) Acreditar el coneixement de llengua catalana corresponent al nivell de certificat B2, mitjançant l'aportació del títol o certificat oficial corresponent, expedit per l'Institut d'Estudis Baleàrics, l'Escola Balear d'Administració Pública, l'Escola Oficial d'Idiomes (EOI) o equivalents segons la normativa reguladora de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

g) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupa en el cas de personal laboral, en el qual hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.

h) No estar sotmès a cap causa d'incapacitat específica d'acord amb la normativa vigent.

i) No estar sotmès a causa d'incompatibilitat en el moment d'iniciar la prestació de serveis i durant tota la prestació de serveis.

Si procedís, en el moment de ser cridada i amb caràcter previ al nomenament/contractació, la persona interessada ha de fer constar la manifestació de que no exerceix cap lloc o activitat, ni que tampoc percep cap pensió, que sigui incompatible amb el nomenament interí de conformitat amb el que preceptua la Llei 53/1984 d'incompatibilitats (LI); sense perjudici del compliment de la resta de requisits i condicions establerts a la mateixa Llei d'incompatibilitats durant tota la relació de serveis amb el Patronat municipal de l'Hospital.

El compliment de les condicions i requisits exigits per poder participar en el procediment s'han de produir en la data d'acabament del termini de presentació de la sol·licitud i mantenir-se durant la prestació de serveis. Serà causa d'exclusió si es detecta, en qualsevol moment, que no s'acompleixen les condicions i requisits exigits per a poder participar en el procediment selectiu.

Si durant el desenvolupament de les fases del procés selectiu el tribunal considera que hi ha raons suficients per fer-ho, podrà demanar als aspirants que acreditin el compliment de totes o alguna de les condicions i requisits exigits per prendre-hi part i determinar la continuació o l'exclusió de l'aspirant en el procés, si escau.

4. Presentació de les sol·licituds de participació en el procediment

4.1. Forma i termini de presentació de les sol·licituds

Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu s'han d'adreçar a la presidència del Patronat municipal de l'Hospital i presentar-se directament al Registre General d'entrada de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca (plaça des Born, 15) en horari de 8.30 a 14.00 h., de dilluns a divendres en dies laborables, o bé a la resta d'oficines públiques que assenyala l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, o bé telemàticament a través de la seu electrònica municipal prèvia identificació amb un certificat digital reconegut (https://www.carpetaciutadana.org/web/portal.aspx?Con=Conexion003).

En cas de fer servir l'oficina de Correus o el registre de qualsevol altre òrgan administratiu que no sigui el de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca, s'haurà de remetre una còpia de la instància presentada al correu electrònic següent: oac@ajciutadella.org i dirigit al Registre General d'entrada de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca dins del termini de presentació de sol·licituds.

El termini de presentació de sol·licituds, per raons de necessitat i urgència per a la constitució de la borsa, serà de 7 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de les bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

A efectes informatius, també es publicarà al tauler d'anuncis, i al tauler d'edictes de la seu electrònica municipal http://www.ajciutadella.org/tauler/edictes.aspx?TIPO=01&HISTORIC=1.

La no presentació de sol·licituds dins del termini i en la forma escaient determina la no admissió de la persona aspirant en el procés selectiu.

Amb les instàncies, que es presentaran d'acord amb el model de l'annex I, s'hi haurà de fer constar la manifestació expressa de reunir totes i cadascuna de les condicions exigides en la base tercera de la present convocatòria, referida sempre a la data d'expiració del termini de presentació de sol·licituds, i, alhora, s'hi haurà d'adjuntar la documentació següent:

(i) Acreditació de la nacionalitat: còpia del DNI o NIE i/o altre documentació oficial que justifiqui l'acompliment del requisit establert a la base 3.a) d'aquestes bases.

(ii) Còpia del títol universitari superior exigit a la base 3.d) d'aquestes bases i d'acreditació de ser personal funcionari de carrera o laboral fix de l'administració, titulat superior; o bé acreditació de ser titulat superior amb una experiència professional amb funcions anàlogues durant més de cinc anys.

(iii) Còpia de l'acreditació de la formació complementària establerta a la base 3.e) (Decret 86/2010, de 25 de juny del Consell Insular de Menorca, segons redacció normativa vigent).

(iv) Còpia del certificat oficial de llengua catalana de nivell B2 o superior.

(v) Els documents acreditatius dels mèrits i capacitats que s'al·leguin. S'adverteix que els mèrits no al·legats i justificats documentalment o bé els presentats fora de termini no seran tinguts en consideració. Els mèrits relatius a l'experiència professional han d'anar acompanyats del certificat de la vida laboral emès per la Seguretat social.

(vi) Els annexos I i II, degudament formalitzats.

Les persones aspirants es responsabilitzaran de la veracitat dels documents que presentin, significant que en cas d'haver-hi dubtes derivats de la qualitat de les còpies presentades, aquest Ajuntament podrà sol·licitar a la persona aspirant que presenti el document original a l'efecte d'acarar-lo.

5. PROTECCIÓ DE DADES DE CARÀCTER PERSONAL

D'acord amb el que disposa l'article de la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garanties dels drets digitals (BOE nº 294, de 6 de desembre de 2018), s'informa les persones aspirants del següent:

a) Que el responsable del tractament de dades personals és l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca (Plaça des Born, 15, CP 07760), el qual disposarà d'un fitxer de dades de caràcter personal en què s'incorporarà la sol·licitud d'admissió, la documentació que s'acompanyi a aquesta o la que es generi arran de la convocatòria.

b) Que la finalitat del tractament d'aquestes dades és la convocatòria, tramitació, qualificació i resolució del procés selectiu.

c) La possibilitat d'exercitar els drets establerts als articles 15 a 22 del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril de 2016, general de protecció de dades. L'exercici d'aquests drets s'efectuarà conforme a les disposicions generals previstes en l'article 12 de la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garanties de drets digitals.

 

​​​​​​​L'òrgan administratiu davant el qual les persones interessades poden, si escau, exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació, oposició i la resta de la drets reconeguts en la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garanties de drets digitals, és el Servei d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca, situat a la plaça des Born, 15, de Ciutadella de Menorca.

En cas que sigui necessari, algunes dades personals podran ser publicades en el BOIB, en el tauler d'edictes de l'Ajuntament i en el web d'aquesta corporació municipal (www.ajciutadella.org) d'acord amb el disposat a les bases de la present convocatòria i a l'article 45.1.b) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

6. ADMISSIÓ DE LES PERSONES ASPIRANTS

6.1. Acabat el termini de presentació de sol·licituds, l'autoritat convocant dictarà una resolució d'aprovació de la llista provisional de persones admeses i excloses al procés. Aquesta resolució es publicarà al tauler d'edictes de la seu electrònica municipal http://www.ajciutadella.org/tauler/edictes.aspx?TIPO=01&HISTORIC=1, i indicarà les persones que han estat admeses i les provisionalment excloses i, si escau, les causes de la no admissió, tot concedint a les provisionalment excloses un termini de 3 dies hàbils per reclamar i, si és el cas, esmenar les faltes o omissions que n'hagin causat l'exclusió provisional.

6.2. En tot cas, amb la finalitat d'evitar errors i, si se'n produeixen, possibilitar-ne l'esmena dins el termini i en la forma escaient, les persones interessades han de comprovar no només que no figuren en la relació de persones excloses sinó que, a més, els seus noms consten en la relació pertinent de persones admeses.

6.3. Per esmenar el possible defecte, adjuntar els documents que siguin preceptius o presentar reclamacions es disposarà d'un termini de 3 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la resolució indicada al tauler d'anuncis de la seu electrònica de la corporació. Les persones sol·licitants que dins del termini assenyalat no esmenin els defectes justificant el seu dret a ser admeses, seran definitivament excloses del procés selectiu.

Si no es presenten esmenes, es considerarà elevada a definitiva la llista provisional de persones admeses i excloses, i no caldrà tornar-la a publicar.

Als efectes de l'establert en aquesta base, s'entenen com a causes d'exclusió no esmenables:

-La presentació de la sol·licitud fora de termini.

-La manca d'acompliment de qualsevol requisit de participació el darrer dia del termini de presentació d'instàncies.

-Qualsevol altre que resulti de la normativa aplicable.

6.4. Si es presenten reclamacions, seran acceptades o rebutjades mitjançant la resolució que aprovi la llista definitiva, que es publicarà també als llocs indicats per a la llista provisional. Si no es presenten reclamacions la llista provisional esdevindrà definitiva passats els dies per a la presentació de reclamacions sense que se'n presenti cap.

Els errors de fet poden ser esmenats en qualsevol moment, d'ofici o a petició de la persona interessada.

6.5 Els successius anuncis que es puguin generar, relatius al procediment, s'hauran de publicar també al tauler d'edictes abans indicat.

7. Mèrits i capacitats que seran objecte de valoració

Atès que la provisió del lloc s'ha de fer atenent al sistema de lliure designació en comissió de sreveis, i pels principis de mèrit i capacitat, així i com als criteris d'idoneïtat de la persona seleccionada en relació amb el lloc directiu a ocupar en el Patronat, la valoració dels aspirants s'efectuarà per part de l'òrgan de valoració designat tenint en compte els següents factors: l'experiència professional, la formació reglada i la formació i coneixements complementaris.

Més en concret, els mèrits i capacitats que es tindran en compte -en el seu conjunt- al moment de realitzar la valoració seran els que s'hagin acreditat documentalment en el termini màxim de presentació d'instàncies i relacionats amb el següent:

-Experiència professional com a gerent o director de centres públics o privats de l'àmbit socio-sanitari.

-Experiència professional de nivell superior (subgrup A1 o grup 1) com a gerent, cap o director de departament, àrea o serveis, en administracions públiques; o com a director o gerent d'organismes autònoms de l'administració pública.

-Formació i coneixements a l'àmbit socio-sanitari.

-Formació i coneixements en dret públic, procediment administratiu i gestió de l'Administració pública.

-Titulació universitària addicional o superior (mestratges, doctorats) a la requerida per al lloc a ocupar.

-I qualsevol altra formació, aptitud o coneixement, acreditat documentalment per organisme oficial i en temps i forma, que es consideri idònia o meritable per al lloc a ocupar.

No es podran valorar com a mèrit aquelles titulacions, formacions o nivell de coneixements que s'han establert com a requisit per ser admès a la convocatòria de provisió.

L'òrgan de valoració ha d'emetre un informe motivat que s'ha de pronunciar sobre la persona que es consideri més idònia per ocupar el lloc de gerent, atenent els mèrits i capacitats globals justificats.

L'òrgan de valoració podrà acordar la realització d'una entrevista personal amb els candidats per ser valorada en el global esmentat anteriorment.

Tant els requisits com els mèrits s'han de justificar, com a màxim, el dia en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds de participació. Aquests s'han d'acreditar per mitjà de la presentació de documents originals o bé còpies acarades d'aquells.

8. Òrgan de valoració

L'òrgan de valoració de la selecció estarà format per un president i dos vocals, i entre aquests darrers un dels quals farà les funcions de secretari.

Els membres de l'òrgan de valoració han de tenir un titulació igual superior a l'exigida per a l'accés al lloc de treball objecte de la convocatòria i esser personal funcionari de carrera o laboral fix.

Els membres de la comissió de valoració els designarà la presidència de l'organisme autònom en la resolució que aprovi la llista de persones admeses i excloses.

En la seva designació, s'ha de vetllar pel principi d'especialitat i el d'idoneïtat respecte del lloc de treball a proveir.

Els membres de la comissió de valoració han d'abstenir-se d'intervenir, i ho han de notificar a l'autoritat convocant, quan hi concorri alguna de les circumstàncies previstes en l'article 23.2 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, o si han realitzat tasques de preparació d'aspirants a proves selectives d'accés a les places de què es tracta durant els cinc anys anteriors a la publicació de la convocatòria.

Així mateix, les persones aspirants poden recusar els membres de la comissió de valoració quan es doni alguna de les circumstàncies esmentades al paràgraf anterior, conforme al que preveu l'article 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre.

Als efectes previstos al Reial decret 462/2002, de 24 de maig, relatiu a indemnitzacions per raó de servei, la Comissió queda classificada amb la categoria primera.

9. Informe previ de la comissió de valoració

L'òrgan de valoració ha d'emetre un informe previ al corresponent nomenament, en relació a la persona candidata que es consideri més adient, tenint en compte els criteris de mèrit i capacitat així i com el d'idoneïtat per al lloc a ocupar, tots apreciats de manera discrecional i motivada.

L'informe de l'òrgan de valoració té caràcter preceptiu –però no vinculant- i servirà de motivació a la proposta de resolució que s'adopti. En cas que l'òrgan de valoració consideri que cap dels aspirants al procediment selectiu s'adequa al perfil exigit, o en cas que s'incomplissin els requisits requerits, haurà de proposar declarar deserta la convocatòria.

L'òrgan de valoració haurà d'elevar l'informe a la presidència del Patronat Municipal de l'Hospital, qui adoptarà la proposta de resolució motivada, per criteris d'idoneïtat, que estimi procedent; tot açò sens perjudici que es pugui declarar deserta si es considera que cap de les persones aspirants reuneix la idoneïtat adequada per a ocupar el lloc de treball de gerent del PMH. La resolució que s'adopti serà objecte de publicació al tauler d'edictes electrònic de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

10. Incidències, publicitat i règim normatiu

Pel que fa a la tramitació del procediment selectiu, l'òrgan de valoració queda facultat per resoldre els dubtes que es presentin en la interpretació d'aquestes bases i prendre els acords necessaris per al bon ordre d'aquesta convocatòria.

Tots els actes d'aquesta convocatòria que estiguin sotmesos a informació pública seran publicats al tauler d'edictes electrònic de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca al següent enllaç http://www.ajciutadella.org/tauler/edictes.aspx?TIPO=01&HISTORIC=1, sens perjudici dels que s'hagin de publicar en el BOIB quan això sigui preceptiu.

 

​​​​​​​11. Impugnació i revocació

Les presents bases i tots els actes administratius que se'n derivin, d'aquestes i de les actuacions l'òrgan de valoració, poden ser impugnats de conformitat amb el que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

 

Ciutadella de Menorca, 14 de desembre de 2021

L'alcaldessa Joana Maria Gomila Lluch

 

ANNEX I SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ PER PARTICIPAR EN EL PROCÉS DE PROVISIÓ TEMPORAL, PEL SISTEMA DE LLIURE DESIGNACIÓ EN COMISSIÓ DE SERVEIS, DEL LLOC DE TREBALL DE GERENT DEL PMH

SOL·LICITANT

1r llinatge:............................................................... 2n llinatge: ............................................... Nom: ...................................................................... Document d'identitat: ....................................... Data de naixement: ............................. Telèfon 1: ............................... Tel. 2: ................................ Nacionalitat: ............................................. Adreça:............................................................................ Núm....... Pis: ............ Municipi: ................................................ Província: ..................................... Codi postal: ......................... Altres (polígon, nom de la casa, etc.).................................................. Adreça electrònica: ..............................................................................

EXPÒS

Que, vistes les bases de la convocatòria per a la provisió temporal, pel sistema de lliure designació en comissió de serveis, del lloc de treball de gerent, present la següent

DECLARACIÓ JURADA

Declar que reunesc tots i cadascun dels requisits exigits en la base tercera de la convocatòria i que són certes les dades que s'hi consignen. I, a més, declar (marcar amb una creu):

__Que no patesc cap malaltia o defecte físic o psicofísic que impedeixi o minvi el desenvolupament correcte de les funcions de tresoreria.

__Que no he estat separat/ada del servei de l'Administració local, autonòmica o estatal, ni he estat inhabilitat/ada per a l'exercici de la funció pública.

__Que no estic sotmès/esa a cap causa d'incapacitat específica d'acord amb la normativa vigent.

DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA

(Marcau amb una X la documentació que es presenta)

__Còpia del DNI.

__Còpia del títol universitari exigit per a participar en el procediment temporal, acreditació de ser personal funcionari de carrera o laboral fix (titulat superior – nivell A1, g. 1) o bé del títol universitari exigit per a participar en el procediment de provisió temporal i acreditació d'un mínim de 5 anys d'experiència anàloga al sector privat.

__Còpia d'ostentar la formació addicional exigida a les bases de la convocatòria (base 3.e).

__ Quadre resum dels mèrits a valorar (annex II).

__ Documents justificatius dels mèrits (certificat dels serveis professionals prestats, títols, cursos, etc.).

__Certificat oficial de coneixements de la llengua catalana del nivell B2 o superior.

* En cas d'haver-hi dubtes derivats de la qualitat de les còpies presentades dels documents relacionats, es sol·licitarà a l'aspirant el document original.

CONSENTIMENT I DEURE D'INFORMAR LES PERSONES INTERESSADES SOBRE LA PROTECCIÓ DE DADES

__ De conformitat amb el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, DON EL MEU CONSENTIMENT perquè l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca i el PMH utilitzin les meves dades de caràcter personal per a la seva gestió, sabent que dispòs, en tot cas, dels drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició en els termes prevists en la legislació vigent.

SÍ (__)

​​​​​​​Així mateix, DON EL MEU CONSENTIMENT perquè les dades aportades en la instància i en la documentació que, si s'escau, l'acompanya puguin ser utilitzades per elaborar estadístiques d'interès general.

SÍ (__)

Al respecte, se us informa del següent: Les dades de caràcter personal que s'obtenguin de la vostra sol·licitud seran incorporades i tractades de forma confidencial en un fitxer propietat d'aquest Ajuntament. Les dades obtingudes amb aquesta instància podran ser utilitzades, salvaguardant la vostra identitat, per elaborar estadístiques internes. Tindreu la possibilitat d'accedir en qualsevol moment a les dades facilitades i a sol·licitar-ne, si escau, la rectificació, oposició o cancel·lació dirigint una comunicació escrita, juntament amb la documentació acreditativa de la vostra identitat, a aquest Ajuntament.

SOL·LICIT

Ser admès/admesa en el procediment de provisió temporal, per mitjà de lliure designació, en comissió de serveis, del lloc de treball de gerent del PMH.

 

ANNEX II DOCUMENTACIÓ A TENIR EN COMPTE COM A MÈRITS I CAPACITATS

SOL·LICITANT

1r llinatge:............................................................... 2n llinatge: ............................................... Nom: ...................................................................... Document d'identitat: ....................................... Data de naixement: ............................. Telèfon 1: ............................... Tel. 2: ................................ Nacionalitat: ............................................. Adreça:............................................................................ Núm....... Pis: ............ Municipi: ................................................ Província: ..................................... Codi postal: ......................... Altres (polígon, nom de la casa, etc.).................................................. Adreça electrònica: ..............................................................................

A continuació, exposar els mèrits i capacitats que consideri que s'han de tenir en compte d'acord amb la present convocatòria amb indicació, si escau, del número de pàgina del document que s'adjunta al qual fa referència:

Pàgina

Descripció

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ciutadella de Menorca, ......... de..............................., de 2021.

 

 

SRA. PRESIDENTA DEL PATRONAT MUNICIPAL DE L'HOSPITAL