Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

AGÈNCIA BALEAR DE L'AIGUA I LA QUALITAT AMBIENTAL

Núm. 596350
Resolució del director gerent de l’Agència Balear de l’Aigua i de la Qualitat Ambiental per la qual s’aprova la convocatòria pública per a la confecció d’una borsa de treball de personal laboral no permanent en la categoria professional de tècnic/a titulat/da de grau mitjà especialitat enginyeria tècnica d’obres públiques o grau en enginyeria civil a les illes de Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1.- En data 30  de setembre de 2021, el Consell d'Administració de l'Agencia Balear de l'Aigua i la Qualitat Ambiental,  va adoptar, entre d'altres, els següents acords:

1.- Iniciar l'expedient per constituir una borsa de treball de personal laboral no permanent, per cobrir en règim d'interinitat, places vacants en la categoria professional de tècnic/a titulat/da de grau mitjà en l'especialitat d'enginyeria tècnica d'obres publiques o grau en enginyeria civil.

2.- Facultar al director executiu per iniciar i tramitar, en la seva totalitat, l'expedient, inclosa la contractació.

2.- En data 24 de novembre de 2021  la direcció general de Funció Pública i Administracions Públiques emet informe favorable relatiu a les bases de la convocatòria pública per a la confecció d'una borsa de treball de personal laboral no permanent en la categoria professional de tècnic/a titulat/da  de grau mitjà especialitat enginyeria tècnica d'obres públiques o grau en enginyeria civil a les illes de Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera.

3.- Les bases d'aquesta convocatòria s'han negociat amb el Comitè d'Empresa.

Normativa d'aplicació

1. L'article 25 del Decret 100/2015, de 18 de desembre, pel qual s'aproven els Estatuts de l'Agència Balear de l'Aigua i de la Qualitat Ambiental

2. L'article 23 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

3. Articles 55 i 59 del  Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel que s'aprova el text refós de la Llei de  l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.

4. La Instrucció conjunta del director general de Funció Pública i Administracions Públiques i del director general de Pressuposts i Finançament de 29 de febrer de 2016, per la qual es determina el requeriment d'autorització i d'informes previs per a la contractació de personal laboral fix i temporal dels ens que integren el sector públic autonòmic

Per tot això, dict la següent

Resolució

1.-Aprovar la convocatòria pública per a la confecció d'una borsa de treball de personal laboral no permanent en la categoria professional de tècnic/a titulat/da de grau mitjà especialitat enginyeria tècnica d'obres públiques o grau en enginyeria civil  a les illes de Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera.  

2.-Aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria, que s'adjunten com a   annex I d'aquesta Resolució, d'acord amb el barem de mèrits que especifica  l'annex III, i  el temari que figura a l'annex II.

3.-Designar els membres del Tribunal Qualificador, figuren a l'annex IV.

4.-Publicar aquesta Resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web de l'Agència Balear de l'Aigua i de la Qualitat Ambiental. 

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que esgota la via administrativa, pot presentar-se recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat, d'acord amb el que disposa l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions públiques. El termini per interposar-ho és d'un mes comptador des de l'endemà de la seva publicació  en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

També es pot interposar  un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma  Sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos  comptadors a partir  de l'endemà que s'hagi publicat aquesta Resolució, d'acord amb els articles 8.2 i 46 de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

  

Palma, a la data de la signatura electrònica (2 de desembre de 2021)

El director gerent

Guillem Rosselló Alcina

 

ANNEX 1 BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER A LA CONFECCIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL DE PERSONAL LABORAL NO PERMANENT EN LA CATEGORIA PROFESSIONAL DE TÈCNIC DE GRAU MITJÀ ESPECIALITAT ENGINYERIA TÈCNICA D'OBRES PÚBLIQUES O EQUIVALENT

1. NORMES GENERALS

1.1 Objecte i normes d'aplicació

L'objecte de la convocatòria és la confecció d'una borsa de treball de personal laboral no permanent en la categoria professional de  tècnic de grau mitjà especialitat en Grau en Enginyeria civil o Enginyeria Tècnica d'obres públiques  (Grup B) a l'illa de Mallorca, Menorca , Eivissa i Formentera. La borsa s'ha de fer per Illes, una per Mallorca, una per Menorca i  una per Eivissa-Formentera.

 Aquestes bases regeixen la convocatòria d'un concurs oposició per a la selecció de personal per integrar la borsa de treball de personal laboral no permanent per dur a terme treballs ocasionals i urgents, o bé per substituir personal laboral amb reserva de lloc de treball, o bé per cobrir per interinitat les vacants que es produeixen en la categoria professional objecte de la convocatòria de l'Agència Balear de l'Aigua i la Qualitat Ambiental o per qualsevol altre tipus de contractació laboral mitjançant la modalitat de durada determinada subjecte a la legislació laboral vigent, limitat exclusivament a la categoria professional objecte de la convocatòria.

Les persones aspirants s'han de seleccionar mitjançant el procediment de concurs oposició d'acord amb l'establert a la base setena d'aquesta convocatòria.

El contingut d'aquestes bases s'ajusta als principis rectors de l'accés a l'ocupació pública establerts a l'article 55.2 de l'EBEP. La convocatòria i les bases s'han negociat amb la participació del Comitè d'empresa.

1.2.Contractacions de personal derivades del borsí.

La finalitat de crear la borsa és poder formalitzar, amb les persones que la integrin, contractes amb qualsevol modalitat de durada determinada prevista i amb subjecció a la legislació laboral vigent, inclosa la contractació de relleu que s'exigeix per a la jubilació parcial anticipada. En aquest cas, la persona aspirant amb qui es contacti ha de complir el requisit de trobar-se en desocupació total (d'acord amb la normativa vigent), una exigència que ha d'acreditar-se a través de la corresponent inscripció com a demandant d'ocupació; a més, la persona interessada ha de presentar un certificat de la vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social.

Formalitzat el contracte, s'han de respectar les limitacions que estableix l'article 15 i la disposició addicional quinzena de l'Estatut dels treballadors pel que fa a la durada màxima i l'encadenament de contractes.

 

2. Reserva per a persones amb discapacitat

2.1. D'acord amb el que disposa el darrer paràgraf de l'article 59.1 del  Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, es reserva una quota del 7 % de les vacants perquè les cobreixin persones amb un grau de discapacitat igual o superior al 33 %, sense perjudici que s'hagi d'acreditar la compatibilitat amb les funcions de la categoria professional corresponent.

A aquest efecte, se'ls han d'oferir les vacants número 7 i les posteriors de catorze en catorze de la borsa, és a dir, els llocs número 21, 35, 49, 63... i així successivament. No obstant això, se'ls han d'oferir també llocs de treball quan els correspongui per la puntuació obtinguda en el procés selectiu.

En tot cas, l'oferta de lloc està supeditada al fet que la discapacitat de la persona aspirant concreta sigui compatible amb les tasques del lloc de treball.

2.2. Per gestionar millor la reserva per a persones amb discapacitat de les borses convocades, i amb independència que formin part de la borsa general, s'ha de constituir una llista específica de persones amb discapacitat, per ordre de prelació.

3. REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS

Per participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de complir, en la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds, els requisits següents, dels quals han d'estar en possessió durant tot el procés selectiu:

a) Tenir la nacionalitat espanyola o la d'un Estat membre de la Unió Europea, o ser nacional d'altres estats amb les condicions que estableix algun dels apartats de l'article 57 de la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut bàsic de l'empleat públic.

b) Tenir  16  anys  d'edat  complerts  i  no  haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.          

c) No  haver  estat  separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol   administració   pública,   o   dels  òrgans constitucionals   o  estatutaris  de  les  comunitats  autònomes;  ni trobar-se inhabilitat de forma absoluta o especial per a ocupacions o  càrrecs  públics  per  resolució  judicial,  per  exercir funcions similars  a  les  que  complien,   en  el  cas  que  haguessin estat separats,  inhabilitats  o acomiadats disciplinàriament. En el cas de  ser  nacionals  d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació  equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent  que  impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes,  l'accés a una ocupació pública.

d) Tenir  les  capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions de la categoria laboral objecte d'aquesta convocatòria.

Les persones aspirants que al·leguin discapacitat hauran de presentar, d'acord amb la normativa vigent, un certificat dels equips multi professionals de la Direcció General d'Atenció a la Dependència que acrediti les condicions personals d'aptitud per a l'exercici de les funcions fonamentals de la categoria professional d'Enginyer Tècnic d'Obres Públiques o Grau en Enginyeria Civil.

e) Estar en possessió de la titulació següent: Enginyer Tècnic d'Obres Públiques o Títol universitari oficial de Grau que habiliti per a l'exercici de la professió regulada d'Enginyer tècnic d'obres publiques d'acord amb l'Ordre Ministerial CIN/307/2009 de 9 de febrer, publicada al BOE núm 42 de 19 de febrer de 2009.

En el cas de titulacions expedides a l'estranger, caldrà aportar l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació, Cultura i Esports.

Si el títol procedeix d'un Estat membre de la Unió Europea, s'haurà de presentar el certificat acreditatiu del reconeixement o de l'homologació del títol equivalent, de conformitat a la Directiva 89/48, de 21 de desembre de 1988, el Reial Decret 1665/1992 i altres normes de transposició i desplegament.

f) Acreditar els coneixement de llengua catalana corresponent al nivell B2, d'acord amb el Decret 11/2017, de 4 de març, d'exigència del coneixement de la llengua catalana en els procediments selectius d'accés a l a funció pública i per ocupar llocs de treball de l'Administració de la Comunitat de les Illes Balears.  Aquests coneixements han de ser acreditats mitjançant l'aportació del títol o certificat oficial corresponent, expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP) o expedit o homologat per l'òrgan competent de la Conselleria d'Educació i Cultura.

4. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS I DOCUMENTACIÓ

4.1. El termini de presentació de les sol·licituds serà de quinze dies hàbils comptadors des de l'endemà d'haver-se publicat aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

4.2. El model de sol·licitud es troba al web de l'Agència Balear de l'Aigua i la Qualitat Ambiental,  http://www.abaqua.cat, i al Registre de les oficines de l'Agència Balear de l'Aigua i la Qualitat Ambiental, carrer Gremi Corredors num 10 07009 Palma.

Les persones interessades han presentar una sol·licitud indicant les illes en què volen treballar.

4.3. Llocs de presentació: Registre de les oficines de l'Agència Balear de l'Aigua i la Qualitat Ambiental, carrer Gremi Corredors num 10, 07009 Palma  o en altres registres, en la forma que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest darrer cas s'haurà d'enviar   per correu electrònic a la direcció, concursosoposicions@lagencia.cat, còpia de la sol·licitud, sense els annexos, amb el segell d'entrada. En cas contrari, s'exclourà, sense més tràmit, l'aspirant de la convocatòria.

En tot cas la sol·licitud s'ha de registrar i s'ha de segellar tota la documentació que s'hi adjunti.

4.4. La sol·licitud ha d'anar acompanyada  de la documentació següent:

a. Una fotocòpia del document nacional d'identitat o, en el cas de no ser espanyol i ser comunitari, del document oficial acreditatiu de la personalitat (NIE, passaport, targeta de règim comunitari o passaport i targeta  de residència en el supòsit de nacional d'estats estrangers no membres de la Unió Europea).

b. Una fotocòpia compulsada del títol acadèmic exigit per formar part de la borsa (les persones aspirants a les quals encara no se'ls hagi expedit el títol acadèmic, han de presentar en paper el certificat corresponent).

c. Una declaració responsable de les persones aspirants que compleixen el requisit de tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions de la categoria professional  d'Enginyer Tècnic d'Obres públiques o Grau en Enginyeria Civil.

d. Per a les persones aspirants amb discapacitat igual o superior al 33 %, un certificat dels equips multi professionals de la Direcció General de Dependència, o de l'organisme públic equivalent, sobre les condicions personals d'aptitud per exercir les funcions corresponents a la categoria professional de la borsa a la qual la persona candidata aspira, el qual ha d'expressar que es troba en condicions de complir les tasques fonamentals de  la categoria professional  d'Enginyer Tècnic d'Obres públiques o Grau en Enginyeria Civil.

e. La indicació d'un telèfon a l'efecte de comunicació amb l'Agència Balear de l'Aigua i  la Qualitat Ambiental.

f. La indicació d'una adreça de correu electrònic als efectes de notificació i comunicació de tràmits relatius a la tramitació del procediment de concurs oposició, sempre que la persona interessada disposi dels mitjans tècnics necessaris i ho autoritzi expressament en el formulari de sol·licitud que es facilita a aquest efecte.

g. Original o còpia compulsada de la documentació acreditativa d'estar en possessió del nivell de català exigit en la base tercera lletra f) de la convocatòria.

5. ADMISSIÓ DE LES PERSONES ASPIRANTS

5.1.Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i comprovada la documentació relativa als requisits per participar en el procediment que han presentat les persones interessades, s'ha de publicar la resolució per la qual s'aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb la indicació de les causes de l'exclusió, en els taulers d'anuncis de l'Agència Balear de l'Aigua i de la Qualitat Ambiental i a la web http://www.abaqua.cat.

A fi d'evitar errors i, si se'n produeixen, de possibilitar-ne l'esmena dins el termini establert i en la forma escaient, les persones aspirants han de comprovar que no figuren en la relació de persones excloses, i que, a més, consten en la llista de persones admeses.

Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d'un termini de cinc dies hàbils, comptadors des de l'endemà que s'hagi publicat la resolució, per esmenar el defecte o adjuntar el document que sigui preceptiu. En la publicació d'aquesta resolució se'ls ha d'advertir que l'Agència Balear de l'Aigua i de la Qualitat Ambiental considerarà que desisteixen de la sol·licitud si no compleixen el requeriment.

Acabat el termini al qual es refereix el paràgraf anterior i esmenades, si escau, les sol·licituds, el director gerent de l'Agència Balear de l'Aigua i de la Qualitat Ambiental, ha de dictar una resolució per la qual s'aprova la llista definitiva de persones admeses i excloses. Aquesta resolució s'ha de fer pública en els mateixos llocs que s'han indicat per a la publicació de la resolució provisional.

6. ÒRGAN DE SELECCIÓ

6.1. L'òrgan encarregat de la selecció és la Comissió Tècnica de Valoració que esmenta l'annex 3, d'acord amb els criteris que estableix l'article 27.3 del vigent conveni col·lectiu per al personal laboral al servei de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

6.2. Les persones que són membres de la Comissió Tècnica de Valoració s'han d'abstenir d'intervenir en el procés, i ho han de notificar a l'autoritat que els ha anomenat, quan hi concorrin les circumstàncies que preveu l'article 23 de la Llei 40/2015 d'1 d'octubre, de règim jurídic del Sector Públic.

Perquè la constitució de la Comissió Tècnica de Valoració  sigui vàlida cal l'assistència del president, el secretari i els vocals titulars. Si n'és absent algun dels titulars, ha d'ésser substituït pel suplent respectiu. La Secretaria correspon a la persona designada per votació de la Comissió entre les persones designades com a vocals.

Una vegada constituït, per poder actuar vàlidament, necessita la presència del president, del secretari, i també cal que hi siguin presents la majoria de les persones que són membres de la Comissió

6.3. La Comissió ha de respectar els principis d'igualtat, objectivitat i transparència durant tot el procés selectiu, per la qual cosa adoptarà les mesures oportunes per garantir l'exercici de l'oposició, sigui corregit sense que es conegui la identitat de les persones que participen en el procés selectiu. La Comissió ha d'excloure les persones que en els fulls d'examen figurin noms, traços, marques o signes que en permetin conèixer la identitat tal com regula el decret 27/1994 Reglament d'ingrés, capítol V. A més, hauran de garantir el contingut confidencial de les proves fins el moment de la seva realització.

6.4. En qualsevol moment la Comissió pot requerir a les persones que participen en les proves perquè acreditin la seva identitat. Li correspon la consideració, verificació i apreciació de les incidències que puguin sorgir en el desenvolupament dels exercicis, sobre les quals adoptarà les decisions que consideri pertinents.

6.5. La Comissió Tècnica de valoració  ha de desenvolupar les tasques següents:

- Elaborar i corregir les proves de la fase d'oposició. Podrà disposar la incorporació de personal assessor especialista per a la realització de la segona prova   d'avaluació per competències  establerta a la base setena lletra b. Aquest personal assessor es limitarà a exercir les seves especialitats tècniques, amb veu, però sense vot. La Comissió  incorporarà el resultat de la prova a l'expedient que s'ha d'avaluar.

  • Revisar les proves de la fase d'oposició, d'acord amb les al·legacions que les persones interessades presentin dins el termini establert a tal efecte. Ha de fer constar en acta els fets i els resultats dels actes de revisió que hagi duit a terme dins aquest mateix termini.
  • Valorar els mèrits al·legats i acreditats per les persones aspirants, en la forma que estableixen les bases de la convocatòria.
  • Requerir les persones aspirants sempre que observin defectes de forma en l'acreditació dels mèrits o bé quan necessitin un aclariment d'alguns dels mèrits que s'han acreditat dins el termini i en la forma escaient, perquè els esmenin o aclareixin.
  • Revisar la valoració dels mèrits d'acord amb les al·legacions que les persones interessades presentin dins el termini de cinc dies. El tribunal qualificador  ha de fer constar en acta els fets i els resultats dels actes de revisió que hagi duit a terme dins aquest mateix termini.
  • Elaborar una llista de totes les persones que formen part de la borsa, ordenades d'acord amb la puntuació que hagin obtingut en les diferents fases del procés selectiu.
  • Elaborar una llista específica de les persones aspirants amb discapacitat, per ordre de puntuació obtinguda.
  • Elevar la llista definitiva de persones aprovades i ordenades d'acord amb la puntuació que han obtingut, al director gerent de l'Agència Balear de l'Aigua i la Qualitat Ambiental, perquè dicti una resolució per la qual aprova la composició definitiva de la borsa i la llista específica de les persones que han acreditat una discapacitat igual o superior al 33 %.

7. PROCES DE SELECCIÓ I CALENDARI D'EXERCICIS

7.1. El sistema de selecció de les persones aspirants és el de concurs-oposició. Les proves de selecció s'iniciaran amb la fase d'oposició i continuaran amb una altra posterior de concurs, en la qual la Comissió Tècnica de Valoració valorarà únicament els mèrits acreditats pels aspirants que hagin superat els exercicis de la fase d'oposició, i acabarà amb la realització d'una entrevista personal. En cap cas, la puntuació obtinguda a la fase de concurs es podrà aplicar per superar els exercicis de la fase d'oposició.

7.2. Primera Fase. Fase d'oposició

La puntuació màxima a la fase d'oposició és de 50 punts

7.2.1.La fase d'oposició tindrà caràcter obligatori en els dues proves.

a) Primera  prova. Avaluació de coneixements

Exercici teòric-pràctic. De caràcter obligatori i eliminatori. Consistirà en  resoldre per escrit un  supòsit teòric-pràctic referent al temari de la prova, que figura a l'annex II d'aquesta convocatòria.

El temps màxim per realitzar aquest exercici serà de dues hores. Aquest exercici es valorarà fins un màxim de 40 punts. La nota mínima per superar aquest exercici serà la menor de les dues següents:

  • El 50% de la qualificació màxima assolible a la prova.
  • Aquella qualificació que hagi superat el 60% dels aspirants que s'hagin presentat a la prova.

b) Segona prova. Avaluació de competències. De caràcter  obligatori i no eliminatori. La puntuació màxima serà de 10 punts.

Consistirà  en  contestar un qüestionari tipo test referent a l'avaluació de les competències professionals  de les que disposa el/la candidat/a, per tal de  valorar les qualitats, habilitats , actituds i aptituds personals i professionals per al desenvolupament professional.  Es valoraran les competències del/la  candidat/a en les següents àrees:

  • Intrapersonal, amb una valoració del 25% de la puntuació màxima assolible a la prova.
  • Interpersonal, amb una valoració del 25% de la puntuació de la prova.
  • Desenvolupament de feines, amb una valoració del 25% de la puntuació màxima assolible a la prova.
  • Entorn, amb una valoració del 15% de la puntuació màxima assolible a la prova.
  • Gerencial, amb una valoració del 10% de la puntuació màxima assolible a la prova de la prova.

El temps màxim per a realitzar aquest exercici serà de 60 minuts. La puntuació màxima assolible serà de 10 punts.

7.2.2. Els exercicis d'aquesta convocatòria hauran de realitzar-se obligatòriament dins del mes   gener de 2022 i com a màxim hauran d'estar acabats a finals  del mes febrer de  2022.                                      

7.2.3.El lloc, la data i l'hora d'inici dels  exercicis de la fase d'oposició es farà públic a la Web http://www.abaqua.cat i al tauler d'anuncis del centre de treball de l'Agència Balear de l'Aigua i de la Qualitat Ambiental, amb un mínim de 10 dies d'antelació a l'esmentada data.

La Comissió Tècnica de Valoració  s'ha d'ajustar al calendari establert llevat de causes majors degudament justificades que ho impedeixin.

7.2.4.Els aspirants seran convocats per a cada exercici amb una crida única. Es perdrà el dret d'aquells que no hi compareixin, tret dels casos al·legats i justificats degudament abans de la realització dels exercicis i considerats pel tribunal qualificador.

7.2.5. Les persones que participen en l'oposició poden elegir fer l'exercici en qualsevol de les dues llengües oficials d'aquesta comunitat autònoma. A aquest efecte, la Comissió lliurarà l'exercici als opositors en les dues llengües.

7.2.6 Després de la realització de cada exercici de la fase d'oposició, la Comissió  farà pública al tauler d'anuncis de l'empresa, i a la web http://www.abaqua.cat la llista provisional de persones que hagin superat cada un dels exercicis de la fase d'oposició, amb  número de document nacional d'identitat i  amb indicació de la puntuació obtinguda. Cada  aspirant disposa d'un termini de 3 dies hàbils, des de l'endemà de la publicació per efectuar la reclamació oportuna o sol·licitar la revisió del seu exercici. La Comissió  disposa d'un termini de 7 dies hàbils per  resoldre les reclamacions i publicar la llista definitiva d'aspirants que han superat cada exercici de la fase d'oposició.

7.2.7. Llista definitiva d'aprovats a la fase d'oposició

La relació de persones que han superat la fase d'oposició vendrà determinada únicament per la superació de  tots els exercicis obligatoris i eliminatoris.

Una vegada finalitzats tots els exercicis de la fase d'oposició i resoltes les reclamacions presentades pels aspirants,  la Comissió ha d'aprovar la llista definitiva de persones aprovades en la fase d'oposició. Aquesta llista es publicarà al tauler d'anuncis de l'empresa i a la web http://www.abaqua.cat

7.3 Fase de concurs

La puntuació global màxima de la fase de concurs es de 40 punts

7.3.1. La Comissió Tècnica de Valoració valorarà els mèrits al·legats pels aspirants conforme al barem i les puntuacions que s'especifiquen a l'Annex III d'aquesta Resolució.

7.3.2. Dins el termini de 5 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la llista definitiva d'aprovats de la fase l'oposició,  els aspirants que en formin part, han  d'al·legar i acreditar els mèrits mitjançant la presentació, en el Registre General  de l'Agència Balear de l'Aigua i de la Qualitat Ambiental, d'acord amb el que estableix la base vuitena d'aquesta convocatòria. Els mèrits s'han d'acreditar i s'han de valorar sempre amb referència a la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds.

7.3.3. Finalitzada, per part del la Comissió, la valoració dels mèrits aportats d'acord amb l'establert a l'apartat anterior, es farà pública al tauler d'anuncis de l'empresa i a la web de l'Agència Balear de l'Aigua i la Qualitat Ambiental http://www.abaqua.cat la llista provisional de puntuacions obtingudes a la fase de concurs, amb indicació número del document nacional d'identitat. Aquesta llista es publicarà per ordre de major  a menor puntuació. A la vista d'aquestes relacions, les persones interessades poden presentar reclamacions en el termini de 3 dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà en què es facin públiques.

Resoltes les reclamacions, la Comissió publicarà  la llista definitiva de les puntuacions obtingudes a la fase de concurs. Aquesta llista es publicarà al mateix lloc que la llista provisional.

7.4. Entrevista.

L'entrevista consistirà,  a comprovar per part de la Comissió Tècnica de Valoració, les aptituds, els coneixements i l'experiència dels aspirants en relació a la categoria professional objecte d'aquesta convocatòria. Tindrà una valoració màxima de 10 punts.

Les persones aspirants seran convocades per a l'entrevista personal  mitjançant la publicació  a la  web de l'Agència Balear de l'Aigua i la Qualitat Ambiental http://www.abaqua.cat, de la relació d'aspirants convocats per a l'entrevista, indicant  el dia i hora en que aquestes es duran. La fase d'entrevista és obligatòria, de manera que les persones que no es presentin a l'entrevista personal en el dia i hora indicats seran excloses del procés.

7.5. Qualificació final

Dins del termini de 7 dies hàbils, a comptar des del dia següent de la finalització de les entrevistes ,   la Comissió  publicarà la llista de puntuacions obtingudes a les diferents fases del procés selectiu, pels aspirants al tauler d'anuncis de l'Agència Balear de l'Aigua i la Qualitat Ambiental, i a la web http://www.abaqua.cat. Aquesta llista es confeccionarà amb la suma de les puntuacions obtingudes en la fase d'oposició, les puntuacions obtingudes a la fase de concurs i la puntuació obtinguda a l'entrevista personal.

8. ORDRE DE PRELACIÓ I DESEMPATS

8.1. L'ordre de prelació en cada borsa ha de ser determinat per la puntuació que s'ha obtingut en el procés selectiu.

8.2.1. En el cas que es produeixin empats, s'han de resoldre atenent successivament els criteris següents:

- En el cas que hi hagi una infrarepresentació de dones en la borsa, d'acord amb el que estableix l'article 43.4 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes, si hi ha una puntuació final igual entre dues persones candidates o més, s'ha de seleccionar la dona, llevat que concorrin en l'altra persona candidata circumstàncies que no siguin discriminatòries per raó de sexe i que justifiquin que no s'apliqui la mesura, com ara la pertinença a altres col·lectius amb dificultats especials per a l'accés al treball, una vegada considerades objectivament totes les circumstàncies concurrents en les persones candidates d'ambdós sexes amb l'informe previ de l'Institut Balear de la Dona. En el cas que siguin dues o més dones, s'ha d'atendre la resta de criteris que indica l'apartat següent.

- Criteris generals de desempat:

a. Experiència demostrable exercint funcions d'Enginyer/a Tècnic/a d'obres públiques o graduat/a en enginyeria  civil  a l'Administració Pública o a l'empresa privada.

b. Ser major de 45 anys.

c. Tenir més càrregues familiars.

d. Ser una dona víctima de violència de gènere. Aquesta situació s'ha d'acreditar tal com s'estableix en la Llei orgànica 1/2004, de 28 de desembre, de mesures de protecció integral contra la violència de gènere.

Si persisteix finalment l'empat, s'ha de fer un sorteig.

9. ACREDITACIÓ DELS MÈRITS

9.1. Els mèrits que al·leguin les persones candidates s'han d'acreditar mitjançant la presentació de l'original o de la còpia compulsada de la documentació següent:

a. Experiència professional.

  • Serveis prestats a l'Administració pública (incloses les entitats autònomes). Aquest mèrit s'ha d'acreditar documentalment de la manera següent:
  • En el cas de serveis prestats a l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, s'ha d'aportar un certificat expedit per l'òrgan competent,  que acrediti els serveis prestats, les funcions i tasques realitzades, per tal de justificar que es tracta de funcions iguals o similars a la categoria professional objecte d'aquesta convocatòria.
  • Treballs en entitats públiques empresarials (entitats de dret públic sotmeses al dret privat), consorcis, fundacions del sector públic, empreses societàries del sector públic i empreses privades:
  • El certificat de la vida laboral (expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social o l'òrgan equivalent d'altres països de la Unió Europea), i l'acreditació de la categoria i de les funcions fetes mitjançant el contracte laboral o un certificat de l'empresa, del consorci o de la fundació corresponent, o d'una altra manera en què quedin acreditades la categoria i les funcions que s'han exercit. En el cas que la documentació acreditativa s'hagi emès en llengua estrangera, perquè es pugui valorar com a mèrit, la persona interessada n'ha de presentar una traducció jurada.
  • Treballs realitzats en l'exercici lliure. S'ha d'aportar: l'IAE, una declaració   responsable dels projectes realitzats, indicant la duració del projecte i el % de dedicació, així com la documentació que es consideri adient per tal de justificar els treballs realitzats.

b. Coneixements orals i escrits de català: una còpia compulsada de certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública o expedits o homologats per l'òrgan competent de la Conselleria de Participació, Transparència i Cultura.

c. Titulació acadèmica: una còpia compulsada del títol (anvers i revers).

d. Cursos, seminaris, beques, etc.: una còpia compulsada dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos que s'han duit a terme, amb expressió del nombre d'hores de durada de l'acció formativa.

e. Publicacions: un exemplar de la publicació o referències bibliogràfiques identificatives de la publicació i de la seva autoria.

9.2. En el supòsit que la documentació acreditativa d'un mèrit consti en llengua estrangera, la persona interessada té la càrrega d'aportar una traducció jurada. Sense aquesta traducció, el mèrit no es pot considerar acreditat i, per tant, no s'ha de valorar.

9.3. Les persones candidates han de presentar tots els documents acreditatius dels seus mèrits ordenats per apartats del barem de mèrits i numerats correlativament.

10. RESOLUCIÓ DE LA CONVOCATÒRIA I PUBLICACIÓ DE LA BORSA

10.1.El termini màxim per a la resolució de la convocatòria és de  6  mesos a partir del dia en què finalitza el termini de presentació de sol·licituds.

10.2.La Comissió Tècnica de Valoració   elevarà al director gerent l'Agència Balear de l'Aigua i la Qualitat Ambiental les llistes definitives de les persones aspirants seleccionades, per ordre de puntuació obtinguda. El director gerent dictarà resolució que ordeni la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, de les llistes, amb la composició final de la borsa, en què s'indiquin totes les persones integrants, l'ordre de prelació i la puntuació obtinguda.

10.3. La resolució de creació de la borsa s'ha de fer pública en els taulers d'anuncis de l'Agència Balear de l'Aigua i la Qualitat Ambiental, en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web de l'Agència Balear de l'Aigua i la Qualitat Ambiental, amb indicació de totes les persones integrants i l'ordre de prelació segons la puntuació obtinguda.

11. ADJUDICACIÓ

11.1. Quan és necessari cobrir temporalment un lloc de treball, s'ha d'oferir el contracte corresponent, en la forma que estableix la convocatòria, a les persones incloses en la borsa que es troben en la situació de disponible, d'acord amb l'ordre de prelació, sempre que compleixin els requisits que exigeix la relació de llocs de treball per ocupar-lo, tot respectant el que estableix la base segona d'aquesta convocatòria, relatiu a la reserva per a persones amb discapacitat.

11.2. Si hi ha més d'un lloc per cobrir, de les mateixes característiques, es pot contactar de manera simultània amb tantes persones aspirants en situació de disponible en la borsa com es consideri necessari per atendre les peticions de cobertura de llocs pendents. En aquest cas, els llocs oferts s'han d'adjudicar per ordre rigorós de prelació de les persones aspirants de la borsa que n'hagin manifestat la conformitat.

11.3. S'ha de comunicar a la persona aspirant que correspongui, mitjançant telèfon i correu electrònic, el lloc i el termini en què cal que es presenti. Com a mínim, s'han de dur a terme dues trucades telefòniques en franges horàries diferents, a intervals no inferiors a una hora, i/o s'ha de trametre un correu electrònic.

11.4. La persona interessada ha de manifestar la conformitat amb el contracte ofert en el termini d'un dia hàbil —o en el segon dia hàbil següent, si l'oferta de treball es comunica en divendres— i la disposició a incorporar-se en el termini que indiqui el servei que gestiona la borsa. S'ha de deixar constància d'aquests fets en l'expedient corresponent mitjançant una diligència administrativa.

12. RENÚNCIA I MOTIUS D'EXCLUSIÓ DE LA BORSA

12.1. Si la persona interessada no manifesta la conformitat amb la proposta rebuda en el termini d'un dia hàbil —o en el segon dia hàbil següent, si l'oferta de treball es comunica en divendres— i la disposició a incorporar-se en el termini que indiqui el servei que gestiona la borsa, s'entén que hi renuncia, i passa a ocupar el darrer lloc de la borsa.

12.2. A les persones aspirants que renunciïn de manera expressa o tàcita a tres ofertes de treball se les ha d'excloure de la borsa, llevat que al·leguin, en el termini establert per manifestar la seva conformitat en el punt 12.1, la concurrència d'alguna de les circumstàncies següents, que s'han de justificar documentalment dins els tres dies hàbils següents:

a. Patir malaltia o incapacitat temporal.

b. Estar en període d'embaràs, de maternitat o de paternitat, d'adopció o d'acolliment permanent o preadoptiu, tot incloent-hi el període en què sigui procedent la concessió d'excedència per a la cura de fills i filles per qualsevol dels supòsits anteriors.

c. Prestar serveis, com a personal laboral temporal o indefinit no fix o com a personal funcionari interí, en l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears o en algun dels organismes autònoms que en depenen.

d. Exercir funcions sindicals en el moment de la comunicació de l'oferta de treball.

e. Oferir un contracte de treball a temps parcial i estar, la unitat funcional, a una distància de més de 17 quilòmetres des del domicili habitual de la persona interessada, la qual cosa s'ha d'acreditar mitjançant un certificat d'empadronament en el qual consti que la data d'empadronament és com a mínim dos mesos anterior a la data de l'oferta rebutjada.

f. Ser, el contracte de treball, a temps complet i estar, la unitat funcional, a una distància de més de 25 quilòmetres des del domicili habitual de la persona interessada, la qual cosa s'ha d'acreditar mitjançant un certificat d'empadronament en el qual consti que la data d'empadronament és com a mínim dos mesos anterior a la data de l'oferta rebutjada.

En aquests casos, les persones aspirants conservaran el seu lloc a la borsa. Això no obstant, qui al·legui alguna de les circumstàncies que preveuen les lletres a), b), c) o d) no rebrà cap més oferta mentre es mantingui la circumstància al·legada. Correspon a la persona interessada comunicar a l'Agència Balear de l'Aigua i la Qualitat Ambiental, per qualsevol mitjà que permeti deixar-ne constància, el final de la concurrència de les causes esmentades.

D'acord amb l'article 14 del V Conveni col·lectiu per al personal laboral al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, s'entén com a unitat funcional la dependència en què es presten materialment els serveis.

12.3. Les circumstàncies que preveuen els punts e) i f) de l'apartat anterior no es poden al·legar quan la unitat funcional estigui situada en una illa o una zona diferent de la residència habitual i la persona interessada l'hagi triada en la seva sol·licitud.

12.4. En acabar el contracte del lloc de treball que es va oferir, les persones aspirants s'han d'incorporar automàticament a la borsa de la qual formen part, en el lloc que els correspongui d'acord amb la puntuació obtinguda en el moment en què es va formar.

En qualsevol cas, s'han de respectar les limitacions, pel que fa a la durada i l'encadenament dels contractes, que estableix l'article 15.5 i la disposició addicional quinzena de l'Estatut dels treballadors.

12.5. La renúncia d'un contracte de treball, una vegada iniciada la relació laboral, motiva la inclusió de la persona aspirant en el darrer lloc de la borsa.

12.6. Les persones aspirants que hagin acreditat una discapacitat i a les quals s'hagi ofert un lloc de treball, si la discapacitat no és compatible amb les tasques del lloc, han de conservar la seva posició a la borsa, i s'ha d'oferir el lloc de treball a la persona següent.

12.7. Són motius d'exclusió de la borsa els següents:

a. No haver superat el període de prova d'acord amb el que preveu l'article 32 del V Conveni col·lectiu per al personal laboral al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

b. Estar sancionada mitjançant un expedient disciplinari per una falta greu o molt greu.

c. Haver renunciat, de manera expressa o tàcita, a tres ofertes de treball dins la mateixa zona, sense que es produeixi cap de les circumstàncies justificatives que preveu la base 12.2 d'aquesta convocatòria.

d. Manifestar, la persona integrant de la borsa, la voluntat expressa de ser-ne exclosa.

e. Haver estat impossible localitzar una persona integrant de la borsa per oferir-li cinc propostes de contractació; en aquest cas, la persona quedarà exclosa de la borsa de forma provisional mentre no es posi en contacte amb l'Agència Balear de l'Aigua i la Qualitat Ambiental, a l'efecte de facilitar un altre telèfon o adreça de correu electrònic, en el benentès que és d'exclusiva responsabilitat de les persones integrants de la borsa comunicar els canvis que es produeixen en relació amb les dades personals de contacte.

13. FORMALITZACIÓ DELS CONTRACTES

13.1. La incorporació al lloc de treball s'ha de fer a mesura que es produeixin les circumstàncies que preveu la base 1.2 d'aquesta convocatòria.

13.2. Immediatament abans de signar el contracte corresponent, les persones interessades han de presentar una declaració jurada que justifiqui que no incorren en cap supòsit d'incompatibilitat dels que preveu la Llei 53/1984, de 28 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques.

13.3. Després de la signatura del contracte corresponent, s'ha d'oferir al treballador o treballadora la vigilància de la salut per part del Servei de Prevenció de Riscs Laborals que tengui contractat l'Agència Balear de l'Aigua i la Qualitat Ambiental.

14. SITUACIÓ DE LES PERSONES ASPIRANTS

14.1. Estan en la situació de no disponible les persones integrants de la borsa de treball que presten serveis com a personal laboral en la mateixa illa i en la mateixa categoria laboral, o que, perquè concorren alguna de les causes que preveuen les lletres a), b), c) i d) de la base 12.2, no han acceptat el lloc ofert.

També es consideren en la situació de no disponible les persones integrants de la borsa que acrediten que treballen en l'empresa privada. Aquesta situació es podrà acreditar en qualsevol moment, i en tot cas, dins el termini dels tres dies hàbils següents al moment de l'oferta. La persona interessada té la càrrega de comunicar a l'Agència Balear de l'Aigua i la Qualitat Ambiental, el final del contracte a l'efecte de tornar estar en la situació de disponible per poder oferir-li un lloc de treball; mentre no comuniqui , romandrà en la situació de no disponible.

14.2. Mentre la persona aspirant estigui en la situació de no disponible en la borsa, no se li ha d'oferir cap lloc de treball.

14.3. Estan en la situació de disponible la resta de persones aspirants de la borsa, amb la conseqüència que se'ls ha de comunicar l'oferta d'un lloc de treball d'acord amb la seva posició en la borsa.

En el supòsit d'un embaràs de risc o d'una incapacitat transitòria (IT) prèvia al part, seguit del descans per maternitat, del permís acumulat de lactància i del període de vacances, es poden formalitzar les contractacions corresponents amb la mateixa persona substituta, sempre que les contractacions es duguin a terme sense solució de continuïtat. Aquesta previsió també és aplicable en el supòsit del permís per adopció o acolliment.

15. CONTROL I SEGUIMENT DE LA BORSA

Amb la finalitat de mantenir el seguiment de la gestió de la borsa, l'Agencia Balear de l'Aigua i la Qualitat Ambiental ha d'informar al Comitè d'empresa sobre les contractacions realitzades, com també sobre les renúncies, les incidències en les notificacions o qualsevol altra circumstància que suposi una alteració de la situació de les borses.

16. VIGÈNCIA DE LA BORSA

16.1. Mentre no es derogui expressament aquesta borsa, se n'ha de mantenir la vigència, sense perjudici que s'actualitzi.

16.2 La borsa de treball s'ha d'actualitzar en el termini màxim de tres anys comptadors des de l'endemà que se n'hagi publicat la composició en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Durant un període de vint dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria, es poden presentar noves sol·licituds i les persones ja inscrites poden actualitzar-ne els mèrits. Les persones que no vulguin actualitzar-los hauran de manifestar la seva voluntat de continuar en la borsa. La presentació de les noves sol·licituds s'ha de fer en la forma que estableix la base 4 de la convocatòria.

 

ANNEX II

TEMARI DE LA CONVOCATORIA

BLOC 1. TEMARI GENERAL COMÚ

- Contractació administrativa del Sector Públic Instrumental. Preparació dels contractes, licitació i classificació de les ofertes, seguiment de l'execució dels contractes.

- Tramitació de projectes per a l'obtenció de les llicències, permisos, concessions i autoritzacions preceptives.

- Direcció, inspecció, control i vigilància de l'execució d'obres i de la gestió del funcionament d'infraestructures hidràuliques de proveïment i dessalació, i sanejament i depuració d'aigües residuals.

- Seguretat i salut en les fases de projecte, execució de les obres i explotació de les instal·lacions.

- Producció i gestió de residus de construcció i demolició

BLOC 2. ABASTIMENT I DESSALACIÓ

- Condicions de potabilitat de l'aigua.

- Xarxa de proveïment en alta: captacions, tècniques de potabilització, dipòsit i regulació, transport i bombament d'aigua potable i punts de lliurament a xarxes de proveïment en baixa.

- Estacions dessaladores d'aigua de mar per òsmosi inversa: processos i instal·lacions.

- Restitució de salmorra al medi receptor: impactes i afeccions, solucions i alternatives.

BLOC 3. SANEJAMENT I DEPURACIÓ D'AIGÜES RESIDUALS

- Caracterització de les aigües residuals i objectius de qualitat de les aigües residuals depurades

- Xarxa de sanejament: sistema col·lector, estacions de bombament, canonades d'impulsió i instal·lacions complementàries

- Estacions depuradores d'aigües residuals (EDAR):

  • Operacions i processos unitaris
  • Línia d'aigua: pretractament, tractament primari, secundari i avançat
  • Línia de fangs
  • Processos auxiliars

- Sistemes de restitució d'efluents al medi receptor: alternatives de destinació final i disseny.

 

ANNEX III

BAREM DE MÈRITS

1. Experiència professional

  • Experiència professional  en l'àmbit de l'enginyeria  del cicle de l'aigua, a qualsevol Administració Pública,  i/o a l'empresa privada, dins de la mateixa categoria professional objecte d'aquesta convocatòria. (0,2 punts per mes treballat, amb un màxim 12 punts)
  • Experiència professional  en l'àmbit d'execució d'obra civil, a l'administració pública i/o a l'empresa privada, dins de la mateixa categoria professional objecte d'aquesta convocatòria. (0,10 punts per mes treballat, amb un màxim 6  punts)
  • Experiència professional en l'àmbit de l'enginyeria general, que no s'inclogui dins dels apartats anteriors. (0,05 punts per mes treballat, amb un màxim de 3 punts

La puntuació màxima assolible a n'aquest apartat és  de 21  punts.

2. Coneixements orals i escrits de català

S'han de valorar els certificats relacionats amb els tipus de coneixements següents:

Coneixements de català. Puntuació màxima 2 punts.

  • Certificat C1 o equivalent 1 punt
  • Certificat C2 o equivalent 1,5 punts
  • Certificat LA (abans nivell E) 0,50 punts

En el supòsit que l'aspirant acrediti la possessió de més d'un certificat, només s'atorgarà puntuació per al certificat que acrediti majors coneixements, tret del certificat de coneixements de llenguatge administratiu (cas en què la puntuació es pot acumular a la de l'altre certificat que s'acredita). La puntuació màxima d'aquest apartat és de 2 punts.

3. Mèrits acadèmics i cursos de formació

Només s'han de valorar les titulacions acadèmiques  dels estudis acadèmics que estan directament relacionades amb les funcions de categoría profesional  objecte de la convocatòria, i sempre que siguin diferents de la titulació que s'exigeix com a requisit per participar-hi. Per tant, no s'han de valorar com a mèrit aquells estudis que són una passa prèvia i necessària per cursar els estudis que es valoren o que constitueixen el requisit per participar en la convocatòria.

a) Titulacions acadèmiques

  • Es valoren en aquest apartat les titulacions acadèmiques (inclosos els cursos de postgrau) el caràcter oficial o l'equivalència de les quals hagi reconegut i hagi establert el Ministeri d'Educació, Cultura i Esports, així com els títols propis de grau i els títols propis de postgrau de les universitats espanyoles en la regulació dels ensenyaments propis. La puntuació màxima assolible és de 8 punts.
  • Per cada titulació acadèmica oficial de grau, segon cicle universitari, llicenciatura, arquitectura, enginyeria o equivalent: 4 punts
  • Per cada títol propi de grau: 2 punts
  • Per cada titulació acadèmica oficial de diplomatura universitària, primer cicle universitari, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o equivalent: 3 punts
  • Per cada titulació acadèmica de tècnic superior de formació professional, de batxillerat, o equivalent: 1 punt
  • Per cada titulació acadèmica de tècnic de formació professional, de graduat en educació secundària obligatòria o equivalent: 0,5 punts
  • Per cada títol de doctor en l'àmbit del cicle de l'aigua: 3,5 punts
  • Per cada títol de doctor: 2,5 punts
  • Màster: els títols de màsters universitaris oficials i els títols propis de postgrau (màster, especialista universitari, expert universitari, i curs d'actualització universitària) es valoren a raó de 0,050 punts per cada crèdit LRU (sistema de valoració dels ensenyaments introduït pel Reial decret 1497/1987, de 27 de novembre) o per cada 10 hores lectives, i a raó de 0,125 punts per cada crèdit.

ECTS (sistema europeu de transferència de crèdits) o per cada 25 hores lectives, amb un màxim de 2 punts.

En el supòsit que el màster oficial o títol propi de postgrau no indiqui els crèdits o no esmenti si es tracten de crèdits LRU o ECTS, s'entén que els crèdits són LRU i s'han de computar, d'acord amb el paràgraf anterior, a raó de 0,050 punts per cada crèdit o per cada 10 hores lectives.

La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es poden valorar els de nivell inferior o el primer cicle necessaris per obtenir-lo, excepte en el supòsit del títol de doctorat, màster oficial o títol propi de postgrau, en què sí que es pot valorar la llicenciatura o l'equivalent.

b) Formació

  • Coneixements d'aplicacions informàtiques relacionades amb el lloc de feina. Es valoraran els certificats acreditatius de cursos de durada igual o superior a 10 hores d'aplicacions informàtiques expedits per centres oficials o escoles de l'administració pública o homologats per aquestes escoles. Es valorà a raó de 0,1 punts cada deu hores o per cada crèdit quan acreditin aprofitament. Puntuació màxima 3 punts.
  • Formació complementària relacionada amb el lloc de feina. Es valoraran els certificats acreditatius de durada igual o superior a 10 hores expedits per les universitats i per qualsevol Administració Pública i per les organitzacions sindicals. Es valorarà a raó de 0,1 cada deu hores o per  cada crèdit quan acreditin aprofitament. Puntuació màxima 6  punts.

En tots els casos s'han de valorar una sola vegada les accions formatives relatives a una mateixa qüestió o a un mateix programa, encara que se n'hagi repetit la participació.

4. Entrevista personal (Màxim  10% de la puntuació global )

Valoració màxima de 10 punts sobre 100

 

ANNEX IV

Comissió Tècnica de Valoració Titular

President: Santiago Del Rio Matute. Cap de l'Àrea de construcció i gestió d'abastament i dessaladores.

Vocal 1: Andres de la O Gutiérrez. Inspector d'obres.

Vocal 2: Maria Magdalena Carbonell Socias. Tècnica de Personal.

Comissió Tècnica de Valoració suplent

Presidenta:  Pilar Sánchez-Mateos Ruiz. Cap de l'Àrea de gestió de sanejament

Vocal 1: Sara Ortiz Rous. Inspectora de manteniment

Vocal 2 : Sofia Forcades Pons. Tècnica superior de l'àrea jurídica.