Govern de les Illes Balears
PROA+
CA
ES
Cercador
Menú
CA
ES
Curs 2024-2025
Informació general
Contacte
Aplicatiu
A101 Avaluació de barreres
A103 Famílies a l'escola, escola de famílies
A201 Pla d'absentisme (ESO)
A202 Transició entre etapes
A203 Tutoria individualitzada
A204 Tutoria entre iguals
A213 Llegim en parella
A233 Dinamització de biblioteques escolars
A302 DUA
A304 Paraules que ens uneixen; el poder de les paraules
A307 Suma't a la transformació (per a la inclusió)!
A309 Temps de cercle: Pràctiques restauratives
A402 Aprenentatge cooperatiu
A404 Processos d'autoavaluació de l'alumnat
A405 Grups interactius
A501 Gestió del canvi (PEM)
A502 Xarxa PROA+
A550 Pla d'Acollida al professorat
PROA+, FSE+ 2024-2028
Informació general
Novetats
Normativa i documentació
Contacte
Curs 2023-2024
Informació general
Contacte
Aplicatiu
A 103
A 201
A 202
A 203
A 204
A 208
A 230
A 261
A 302
A 307
A 402
A 405
A 501
A 502
A 550
Micropíndoles
Curs 2022-2023
Informació general
A 101
A 103
A 201
A 203
A 204
A 208
A 230
A 233
A 261
A 501
A 502
A 550
Aplicatiu PROA+
Curs 2021-2022
Accessibilitat
Mapa
Contacte
Preguntes freqüents
Torna
A203 Treballant colze a colze per a la millora: Tutoria individualitzada 2024-2025
Documentació de l'activitat palanca
🗂️ Fitxa autonòmica de l'activitat palanca
Funcions de les tutories individualitzades
- Pendent de publicar
Autorització familiar
- Pendent de publicar
Model d'Acord pedagògic famlia - tutor/a - alumne/a per al curs 2024-2025
- Pendent de publicar