Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SANT JOAN DE LABRITJA

Núm. 216221
Convocatòria de Subvencions Directes i Nominatives del municipi de Sant Joan de Labritja per a l'any 2024 – Expedient núm. 378/2024

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Codi BDNS: 753056

En sessió ordinària de la Junta de Govern Local de l'Ajuntament de Sant Joan de Labritja celebrada el dia 21 de març de 2024 es va aprovar les bases reguladores que han de regir la convocatòria de Subvencions Directes i Nominatives del municipi de Sant Joan de Labritja per a l'any 2024, que es transcriuen a continuació:

BASES REGULADORES DE LES SUBVENCIONS DIRECTES I NOMINATIVES PREVISTES EN EL PRESSUPOST MUNICIPAL I EN L'ANNEX DE LES BASES D'EXECUCIÓ I REGULADES EN LES PRESENT CONVOCATÒRIA PER A L'EXERCICI 2024.

Base 1. Objecte de la convocatòria.

Les presents Bases tenen per objecte regular la convocatòria de les subvencions directes o nominatives relacionades seguidament en aquesta Base de la convocatòria, recollides en l'annex de les Bases d'Execució del pressupost municipal 2024, destinades al foment de les activitats dutes a terme pels beneficiaris, àrees d'activitat, imports i aplicacions pressupostàries següents:

PROTECCIÓ I MILLORA DEL MEDI AMBIENT

BENEFICIARI

ÀREA ACTIVITAT SUBVENCIONADA:

IMPORT

APLICACIÓ PRESUPUESTARIA

Associació Aliança Sostenible de l'Aigua d'Eivissa i Formentera

Gestió integral de l'aigua

2.000 €

1720 48900

 

ASSISTÈNCIA SOCIAL

BENEFICIARI

ÀREA ACTIVITAT SUBVENCIONADA:

IMPORT

APLICACIÓ PRESUPUESTARIA

Cáritas Diocesana de Ibiza

Assistència Social

18.700 €

2310 48900

Associació Fons Pitiús de Cooperació

Assistència Social

3.000 €

2310 48900

Asociación de Personal de la Tercera Edad del Municipio de San Juan de Labritja

Assistència Social

6.000 €

2310 48900

Club Náutico Ibiza

Assistència Social:

Una mar de possibilitats

3.000 €

2310 48900

Asociación de Madres y Padres de Personas con Discapacidad de las Islas Baleares (AMADIBA)

Assistència Social:

Escola d'Estiu per a discapacitats

5.000 €

2310 48900

Asociación Proyecto Juntos

Assistència Social

1.000 €

2310 48900

Asociación de Donantes de Sangre Ibiza y Formentera

Assistència Social

2.500 €

2310 48900

Asociación Pitiusa de Ayuda a Afectados de Cáncer

Assistència Social

2.500 €

2310 48900

Plataforma Sociosanitaria de las Pitiusas

Assistència Social

1.000 €

2310 48900

Fundación Conciencia

Assistència Social

1.000 €

2310 48900

 

 

EDUCACIÓ/ APIMAS I BEQUES

BENEFICIARI

ÀREA ACTIVITAT SUBVENCIONADA:

IMPORT

APLICACIÓ PRESUPUESTARIA

Asoc. De Padres del Colegio Público Torres de Balàfia San Lorenzo San Juan

Activitats

4.000 €

3260 48900

APA del Colegio Público de San Miguel San Juan Bautista

Activitats

6.000 €

3260 48900

Assoc. de Pares i Mares d'Alumnes del CP Labritja

Activitats

6.000 €

3260 48900

Assoc. de Pares i Mares d'Alumnes del CP Labritja

Menjador escolar

8.000 €

3260 48900

Col·legis amb alumnes del municipi

Reutilització llibres i material didàctic

10.000 €

25€/alumne

3260 48900

Viatge fi de curs alumnes en col·legis del municipi

Viatgi fi de curs

2.500 €

30€/alumne

3260 48900

Associació de Pares i Mares del IES Balàfia

Activitats

1.500 €

3260 48900

IES Balàfia

Grau Mig Tècnic en guia en el medi natural i de temps lliure

13.000 €

3260 48900

 

ASSOCIACIONS CULTURALS: PROMOCIÓ CULTURAL/ COLLAS BALL

BENEFICIARI

ÀREA ACTIVITAT SUBVENCIONADA:

IMPORT

APLICACIÓ PRESUPUESTARIA

Associació Cultural Sant Miquel de Balansat

Activitats culturals, cursos, balls

6.000 €

3340 48900

Associació Cultural Sa Colla de Labritja

Activitats culturals, cursos, balls

6.000 €

3340 48900

Grup Cultural de Sant Joan de Labritja

Activitats culturals, cursos, balls

6.000 €

3340 48900

 

COMISSIONS DE FESTES

BENEFICIARI

ÀREA ACTIVITAT SUBVENCIONADA:

IMPORT

APLICACIÓ PRESUPUESTARIA

Comisión de Fiestas Sant Joan

Festes Patronals

6.000 €

3380 48900

Associació Comisió de Festes de Sant Miquel

Festes Patronals

6.000 €

3380 48900

Associació Cultural Sant Llorenç de Balàfia

Festes Patronals

6.000 €

3380 48900

Grup Cultural San Vicent de Sa Cala

Festes Patronals

6.000 €

3380 48900

Asociación de Vecinos y Fiestas de Portinatx

Festes Patronals

6.000 €

3380 48900

 

ESPORTS

BENEFICIARI

ÀREA ACTIVITAT SUBVENCIONADA:

IMPORT

APLICACIÓ PRESUPUESTARIA

Sociedad Deportiva Peña Independiente Sant Joan Baptista

Activitats esportives

Activitats esportives:  Escola de Futbol

8.000 €

42.000 € 25 €/alumne

3410 48900

3410 48900

Club Ciclista Es Xebel·lí de Eivissa

Activitats esportives

1.000 €

3410 48900

Evissàpiens

Activitats esportives

300 €

3410 48900

Esportistes Municipi

Activitats esportives

1.550 €

3410 48900

Federació de Fútbol de les Illes Balears

Activitats esportives

300 €

3410 48900

Eviatletisme Club Esportiu

Activitats esportives

500 €

3410 48900

Club Esportiu Ibizasport

Activitats esportives

2.500 €

3410 48900

Club Ciclista Portinatx Cycling Team

Activitats esportives

1.500 €

3410 48900

Motor Club Sant Rafael Pitiús

Pujada Aigües Blanques

450 €

3410 48900

Automóvil de Ibiza y Formentera

Pujada Sa Cala

500 €

3410 48900

Antonio D. Vingut Rigall

Participació Dakar

1.500 €

3410 48900

Asociación Deportiva para Discapacitados de Ibiza y Formentera (ADDIF)

Promoció de l'esport adaptat en el municipi

2.000 €

3410 48900

Club Deportivo Eivissa 4X4

Activitats esportives

2.000 €

3410 48900

 

AGRICULTURA, RAMADERIA, PESCA

BENEFICIARI

ÀREA ACTIVITAT SUBVENCIONADA:

IMPORT

APLICACIÓ PRESUPUESTARIA

SCL Agrícola de San Antonio

Foment

4.500 €

4120 48900

Coop. Agrícola Santa Eulalia del Río

Foment

4.500 €

4120 48900

Cofradía de Pescadores de Ibiza y Formentera

Foment

3.500 €

4120 48900

Federación Balear de Caza

Foment

500 €

4120 48900

Grup d'Acció Local Desenvolupament Rural i Pesquer Eivissa i Formentera

Foment

3.000 €

4120 48900

Base 2. Naturalesa jurídica i règim aplicable.

1. Les ajudes que es concedeixin tindran el caràcter de subvenció i es regiran per la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions -LGS- i el seu reglament de desenvolupament, bases d'execució del pressupost 2024 i document annex, les presents bases, conveni regulador en aquells casos que es consideri i l'acord especifico de concessió.

2. Les ajudes directes que es concediran directa i nominativament, exclusivament, als beneficiaris relacionats en l'annex de les Bases del Pressupost Municipal i en la base 1 de la present convocatòria.

3. Les ajudes rebudes són compatibles amb la percepció d'altres ajudes procedents de qualsevol altra administració o entre públic o privat, sempre que el seu import se de tal quantitat que aïlladament o en concurrència amb altres subvencions no superi el total de l'activitat subvencionada, d'acord amb el que es preveu en l'article 19.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.

Base 3. Crèdit pressupostari.

Les subvencions previstes en la present convocatòria estan consignades en el pressupost municipal de l'any 2024 per un import total de 224.800,00 euros, amb càrrec a les aplicacions pressupostàries detallades en la Base 1 de les presents Bases.

En qualsevol cas, la concessió de les subvencions queda condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el moment de resolució de la concessió, conforme a l'article 56.2 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions -RLGS-.

Base 4. Quantia de les ajudes.

L'ajuda econòmica ascendirà com a màxim a l'import que figura en l'annex de les Bases d'Execució del pressupost municipal de l'any 2024 i en les presents Bases.

Base 5.- Destinataris.

Podran sol·licitar les ajudes previstes en aquesta convocatòria les persones físiques, jurídiques, Comissions, Confraries etc. previstes en la Base 1 de la convocatòria i per a la subvenció directa i per l'import màxim que figura en aquesta base, en el termini màxim de tres mesos a comptar del de la data d'inserció de les presents Bases en el tauler d'anuncis i en la Seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Joan de Labritja.

Les sol·licituds hauran d'anar acompanyades de tots els documents previstos en la Base 6.

Si la sol·licitud es presentés fos de termini no seran tingudes en compte en el present exercici, perdent el dret a la seva recepció.

Si a la sol·licitud li faltés algun dels documents relacionats en la Base 1 o es presentessin incomplets, seran requerits per a l'esmena dels mateixos en un termini màxim de 10 dies hàbils. En cas que no s'emplenés correctament el requeriment referit, les sol·licituds no seran tingudes en compte donant lloc a la perduda del dret a la percepció de la subvenció prevista en aquesta convocatòria per al beneficiari.

El beneficiari no ha d'estar culpable en alguna de les prohibicions establertes en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions -LGS-

Base 6. Sol·licituds i documentació.

Els beneficiaris de subvenció prevists en la Base 1 d'aquesta convocatòria podran sol·licitar ajuda econòmica per l'import previst en aquesta, per a foment de les activitats que duguin a terme els beneficiaris dins dels fins previstos en aquestes bases i que tradicionalment es ve subvencionant en exercicis anteriors, havent de presentar necessàriament per a la seva tramitació i concessió la següent documentació:

  • Annex I. Model de sol·licitud de la subvenció. Serà emplenat i signat per l'interessat o representant legal de l'entitat o associació sol·licitant de la subvenció.
  • Fotocòpia del DNI de l'interessat o del representant legal de l'entitat o associació sol·licitant de la subvenció.
  • Fotocòpia del NIF de l'entitat o associació sol·licitant de la subvenció.
  • Documentació acreditativa de la vigència del càrrec que ostenta el representant legal de l'entitat o associació sol·licitant de la subvenció o, si és el cas, acreditació de l'autorització corresponent per a realitzar la sol·licitud de subvenció.
  • Si el sol·licitant de la subvenció es tracta d'una entitat o associació legalment constituïda, haurà de presentar còpia dels Estatuts, així com les modificacions que s'haguessin produït.
  • Certificat de titularitat bancària en el qual s'acrediti el número de compte corrent on ha d'ingressar-se la subvenció.
  • Certificat d'estar al corrent de les seves obligacions amb l'Agència Estatal d'Administració Tributària (AEAT).
  • Certificat d'estar al corrent de les seves obligacions amb la Tresoreria General de la Seguretat Social. En cas que l'entitat o associació no estigui inscrita en el sistema de la Seguretat Social, haurà de presentar el certificat o informe d'inexistència d'empresari.

Base 8. Termini i lloc de presentació de les sol·licituds.

1. El termini de presentació de sol·licituds serà de tres mesos a comptar de l'endemà de la publicació de les presents Bases en el Tauler d'anuncis i en la Seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Joan de Labritja.

2. Les sol·licituds juntament amb la restant documentació que s'indica en la base anterior, hauran de presentar-se en el Registre General de l'Ajuntament de Sant Joan de *Labritja, sense perjudici del que s'estableix en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques -LPACAP- acompanyada de tota la documentació prevista en la Base 6.

3. La presentació de sol·licituds a aquesta convocatòria implica l'acceptació de les seves bases.

Base 9. Procediment i resolució.

Tant l'article 22 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions -LGS- com els articles 7 i 8 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de Subvencions, disposen que el procediment ordinari de concessió de subvencions es tramitarà en règim de concurrència competitiva. A l'efecte d'aquesta llei, tindrà la consideració de concurrència competitiva el procediment mitjançant el qual la concessió de les subvencions es realitza mitjançant la comparació de les sol·licituds presentades, a fi d'establir una prelació entre les mateixes d'acord amb els criteris de valoració prèviament fixats en les bases reguladores i en la convocatòria, i adjudicar, amb el límit fixat en la convocatòria dins del crèdit disponible, aquelles que hagin obtingut major valoració en aplicació dels citats criteris.

No obstant això, podran concedir-se de manera directa les següents subvencions:

a) Les previstes nominativament en els Pressupostos Generals de les Entitats Locals, en els termes recollits en els convenis i en la normativa reguladora d'aquestes subvencions.

A l'efecte del que s'estableix en el paràgraf anterior, s'entén per subvenció prevista nominativament en els Pressupostos Generals de l'aquella en què almenys la seva dotació pressupostària i beneficiari apareguin determinats en els estats de despesa del Pressupost. L'objecte d'aquestes subvencions haurà de quedar determinat expressament en el corresponent conveni de col·laboració o resolució de concessió que, en tot cas, haurà de ser congruent amb la classificació funcional i econòmica del corresponent crèdit pressupostari.

b) Aquelles l'atorgament o la quantia de la qual vingui imposat a l'Administració per una norma de rang legal, que seguiran el procediment de concessió que els resulti d'aplicació d'acord amb la seva pròpia normativa.

c) Amb caràcter excepcional, aquelles altres subvencions en què s'acreditin raons d'interès públic, social, econòmic o humanitari, o altres degudament justificades que dificultin la seva convocatòria pública.

El procediment per a dur a terme l'atorgament de la concessió directa de les subvencions previstes en aquestes bases és el següent:

A.- Una vegada que es formuli la sol·licitud s'emetrà informe d'Intervenció sobre l'existència de consignació pressupostària per a l'atorgament de la corresponent subvenció nominativa, s'emetrà informe-proposta en relació amb l'atorgament de la subvenció.

B.- Per acord de Junta de Govern Local s'atorgarà la subvenció, de conformitat amb el que s'estableix en aquestes bases o conveni que se subscrigui si és el cas, quant a termini i forma de justificació.

C.- Es notificarà l'acord de concessió als interessats, segons el que s'estableix en l'article 40 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Publiques, ajustant-se la pràctica d'aquesta notificació a les disposicions contingudes en l'article 41 de la precitada norma.

1.- Les sol·licituds presentades seran resoltes per la Junta de Govern Local, així com la necessitat o no de subscriure conveni regulador individualitzat per a cadascuna d'elles.

2.- La Secretaria i la Intervenció revisaran les sol·licituds presentades i comprovaran que reuneixen els requisits assenyalats en les bases de la convocatòria.

3.- S'emetrà informe d'Intervenció sobre l'existència de consignació pressupostària per a l'atorgament de la corresponent subvenció nominada.

4.- A proposta de la Regidoria de Cultura s'elaborarà llista provisional d'admesos i ajudes que se'ls assignen, així com dels exclosos i les seves causes proposant la seva aprovació a la Junta de Govern Local.

5.- La Junta de Govern Local acordarà aprovar provisionalment la llista anterior amb especificació de la causa d'exclusió, en cas de no reunir els requisits previstos en la llei, pressupost municipal de 2023 o en aquestes Bases, que serà notificada als interessats, concedint-los un termini d'esmena de 15 dies, si escau, conforme a l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques -LPACAP-.

6.- Rebudes i analitzades les esmenes, s'elaborarà la llista definitiva dels beneficiaris de les ajudes i l'import de les ajudes a atorgar, així com dels exclosos que serà remesa, a proposta de la regidoria de cultura, a la Junta de Govern Local per a la seva aprovació definitiva.

7.- El termini màxim per a notificar la resolució del procediment serà de dos mesos, comptats a partir de l'endemà de la finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Si transcorregut aquest termini no s'hagués dictat resolució expressa, les sol·licituds presentades s'entendran desestimades.

CONTINGUT DELS CONVENIS:

De conformitat amb l'article 65.3 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, estableix que la resolució o, si és el cas, acord o conveni hauran d'incloure els següents extrems:

  • Determinació de l'objecte de la subvenció i dels seus beneficiaris, d'acord amb l'assignació pressupostària.
  • Crèdit pressupostari al qual s'imputa la despesa i quantia de la subvenció, individualitzada per a cada beneficiari si fossin varis.
  • Compatibilitat o incompatibilitat amb altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos per a la mateixa finalitat, procedents de qualssevol Administracions o Ens Públics o Privats, nacionals, de la Unió Europea o d'Organismes Internacionals.
  • Terminis i mètodes de pagament de la subvenció, possibilitat d'efectuar pagaments anticipats i abonaments en compte, així com el règim de garanties que hauran d'aportar els beneficiaris.
  • Termini i forma de justificació per part del beneficiari del compliment de la finalitat per a la qual es va concedir la subvenció i de l'aplicació dels fons percebuts.

Base 10. Obligacions dels beneficiaris.

Els beneficiaris de les ajudes concedides hauran de complir les següents obligacions:o

  • Complir l'objectiu, executar el projecte, realitzar l'activitat o adoptar el compromís i obligacions que fonamenta la concessió de la subvenció.
  • Justificar davant l'òrgan concedent o l'Entitat col·laboradora, si és el cas, el compliment dels requisits i condicions, així com la realització de l'activitat i el compliment de la finalitat que determinin la concessió o gaudi de la subvenció.
  • Sotmetre's a les actuacions de comprovació, a efectuar per l'òrgan concedent o, així com qualssevol altres de comprovació i control financer que puguin realitzar els òrgans de control competents, tant nacionals com comunitaris, aportant quanta informació li sigui requerida en l'exercici de les actuacions anteriors.
  • Comunicar a l'òrgan concedent l'obtenció d'altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos que financin les activitats subvencionades.
  • Acreditar, amb anterioritat a dictar-se la proposta de resolució, que es troba al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries i enfront de la Seguretat Social, en tot cas, es podrà autoritzar l'Ajuntament a obtenir aquestes dades.
  • No mantenir deutes de qualsevol naturalesa amb l'Ajuntament de Sant Joan de Labritja.
  • Disposar dels llibres comptables, registres diligenciats i altres documents degudament auditats, en els termes exigits per la Legislació mercantil i sectorial, aplicable al beneficiari en cada cas.
  • Conservar els documents justificatius de l'aplicació dels fons rebuts, inclosos els documents electrònics, en tant puguin ser objecte de les actuacions de comprovació i control.
  • Donar l'adequada publicitat de caràcter públic del finançament de programes, activitats, inversions o actuacions de qualsevol tipus que siguin objecte de subvenció.
  • Si s'estigués en curs d'alguna de les causes de reintegrament, s'haurà de procedir al reintegrament de la quantia rebuda.

Base 11. Pagament de les ajudes concedides. Justificació de les ajudes.

De conformitat amb el que es disposa en Llei 38/2003, General de Subvencions -LGS-, per a la justificació de les ajudes es requerirà una altra documentació que l'acreditativa del requisit per a obtenir la condició de beneficiari prevista en la Base 6 d'aquesta convocatòria.

DOCUMENTACIÓ PER A LA JUSTIFICACIÓ DE LA SUBVENCIÓ:

Tots els beneficiaris de les ajudes previstes en aquesta convocatòria hauran de presentar la documentació justificativa de la subvenció, havent de presentar els següents documents:

1. Annex II. Model de justificació de la subvenció. Serà emplenat i signat per l'interessat o representant legal de l'entitat o associació sol·licitant de la subvenció.

2. Memòria justificativa de les actuacions, activitats o projectes realitzats. Haurà d'acreditar que s'ha complert la finalitat perquè es va atorgar la subvenció.

3. Documents justificatius de la despesa realitzada. Forma d'acreditació:

1. Pagaments en efectiu (fins a 1.000,00 €):

1. Factura, en la qual haurà de constar: Nom i cognoms o raó social, NIF del proveïdor, NIF del client (beneficiari de la subvenció), data, import, concepte de pagament i núm. de factura.

2. Rebut, en el qual haurà de constar: nom i cognoms o raó social, NIF del proveïdor, NIF del client (beneficiari de la subvenció), data, import, concepte de pagament, núm. de rebut i segell de l'empresa (NO S'ADMETRAN SEGELLS “ESTÀNDARD” EN ELS QUALS ÚNICAMENT FIGURI LA PARAULA “PAGAT”, “COMPTABILITZAT” O SIMILAR, SENSE IDENTIFICACIÓ DEL PROVEÏDOR).

  1.  Pagaments per transferència bancària:

1. Justificant bancari de la transferència on figuri l'import, el núm. de la factura / rebut i/o el concepte i la data.

2. Certificat de moviments bancaris en el qual figuri l'import, el núm. de factura / rebut i la data.

3. Pagaments amb targeta de crèdit o dèbit: S'haurà de presentar l'extracte bancari del moviment de la targeta, on consti l'import, la data i el nom del proveïdor.

4. Nòmines:

1 Nòmines pagades en efectiu. Es justificarà el pagament, presentant la nòmina signada per el/la treballador/a.

2 Nòmines pagades per transferència bancària. Es justificarà el pagament, presentant la nòmina i el justificant bancari de la transferència a nom del/de la treballador/a, havent de figurar el mes i any a què correspongui.

5. Viatges: En cas de presentar-se despeses corresponents a viatges relacionats amb l'activitat subvencionada (hotels, bitllets d'avió, vaixell, restaurants…), hauran de justificar-se mitjançant factura o rebut, que a més de les dades relacionades anteriorment, hauran de contenir el nom i cognoms de les persones que realitzin l'activitat.

4.Certificat d'estar al corrent de les seves obligacions amb l'Agència Estatal d'Administració Tributària (AEAT).

5.Certificat d'estar al corrent de pagament amb la Tresoreria General de la Seguretat Social. En cas que l'entitat o associació no estigui inscrita en el sistema de la Seguretat Social, haurà de presentar el certificat o informe d'inexistència d'empresari.

OBSERVACIONS DELS DOCUMENTS JUSTIFICATIUS DE LA DESPESA REALITZADA:

1. No s'admetran com a documents justificatius de la despesa realitzada, els següents: albarans, factures proforma, fulles de comanda, tiquets.

2. En el cas de les nòmines, només s'imputarà l'import que reflecteixi la transferència bancàries, que serà l'import net de la nòmina (líquid a percebre per part del/de la treballador/a). Per a imputar l'import de la nòmina bruta a la subvenció, el beneficiari haurà d'aportar, a més, el justificant del pagament de les retencions d'IRPF a la AEAT al costat del model 111 del període que correspongui, i el justificant de pagament de les assegurances socials a la Seguretat Social (RLC, antic TC-1 i RNT, antic TC-2).

3. En el cas dels viatges, s'exceptuarà de l'obligació que es faci constar en la factura o rebut el nom i cognoms de les persones que realitzin l'activitat als sol·licitants beneficiaris l'import dels quals de la subvenció concedida no superi els 3.000,00 €. En aquest cas, es podrà substituir per un certificat on consti el nom i cognoms de les persones que realitzin l'activitat emès per l'interessat o representant legal de l'entitat o associació beneficiària de la subvenció.

TERMINI PER A LA PRESENTACIÓ DE LA JUSTIFICACIÓ:

1. APIMAs i CEIPs: Les activitats subvencionades hauran de dur-se a terme en el curs escolar 2024-2025. El termini per a presentar la documentació justificativa finalitzarà el 29 de març de 2025.

2. Resta de beneficiaris: Les activitats subvencionades hauran de dur-se a terme l'any 2024. El termini per a presentar la documentació justificativa finalitzarà el 30 de novembre de 2024.

Base 12. Compatibilitat de les ajudes.

Les ajudes regulades per la present convocatòria seran compatibles amb altres de la mateixa finalitat, qualsevol que sigui l'Administració o Entitat que les concedeixi.

Base 13. Control i reintegrament.

Procedirà el reintegrament de les quantitats percebudes i l'exigència de l'interès de demora des del moment del pagament de la subvenció fins a la data en què s'acordi la procedència del reintegrament, i en la quantia fixada en l'article 38.2 de la Llei General de Subvencions, en els següents casos:

a) Obtenció de la subvenció falsejant les condicions requerides per a això o ocultant aquelles que ho haguessin impedit.

b) Incompliment total o parcial de l'objectiu, de l'activitat, del projecte o la no adopció del comportament que fonamenten la concessió de la subvenció.

c) Incompliment de l'obligació de justificació o la justificació insuficient, en els termes establerts en l'article 30 de la Llei 38/2003, i si és el cas, en les Normes reguladores de la subvenció.

d) Incompliment de l'obligació d'adoptar les mesures de difusió contingudes en l'apartat 4 de l'article 18 de la citada Llei 38/2003.

e) Resistència, excusa, obstrucció o negativa a les actuacions de comprovació i control financer previstes en els articles 14 i 15 de la Llei 38/2003, així com l'incompliment de les obligacions comptables, registrals o de conservació de documents quan d'això es derivi la impossibilitat de verificar l'ocupació donada als fons percebuts, el compliment de l'objectiu, la realitat i regularitat de les activitats subvencionades, o la concurrència de subvencions, ajudes, ingressos o recursos per a la mateixa finalitat, procedents de qualssevol Administracions o Ens Públics o Privats, Nacionals, de la Unió Europea o d'Organismes Internacionals.

f) Incompliment de les obligacions imposades per l'Administració a les Entitats col·laboradores i beneficiaris, així com dels compromisos per aquests assumits, amb motiu de la concessió de la subvenció, sempre que afectin o es refereixin al mode en què s'han d'aconseguir els objectius, realitzar l'activitat, executar el projecte o adoptar el comportament que fonamenta la concessió de la subvenció.

g) Incompliment de les obligacions imposades per l'Administració a les Entitats col·laboradores i beneficiaris, així com dels compromisos per aquests assumits, amb motiu de la concessió de la subvenció, diferents dels anteriors, quan d'això es derivi la impossibilitat de verificar l'ocupació donada als fons percebuts, el compliment de l'objectiu, la realitat i regularitat de les activitats subvencionades, o la concurrència de subvencions, ajudes, ingressos o recursos per a la mateixa finalitat, procedents de qualssevol Administracions o Ens Públics o Privats, Nacionals, de la Unió Europea o d'Organismes Internacionals.

h) L'adopció, en virtut del que s'estableix en els articles 87 a 89 del Tractat de la Unió Europea, d'una decisió de la qual es derivi una necessitat de reintegrament.

i) En els altres supòsits previstos en la Normativa reguladora de la subvenció.

Sant Joan de Labritja (signat electrònicament: 5 d'abril de 2024)

L'alcaldessa María Tania Marí Marí

Documents adjunts