Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 176480
Acord del Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa d’aprovació de les bases de la segona convocatòria d’ajudes per professionals del sector turístic de l’illa d’Eivissa per cursar de forma presencial a l’illa d’Eivissa estudis de Màster en Gestió Turística (MTA) títol propi de la Universitat de les Illes Balears en l’edició 2024 - 2026

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa, en sessió ordinària de data 15 de març de 2024, va adoptar per unanimitat, l'acord següent:

"(...)

PROPOSTA

PRIMER. APROVAR les bases de la segona convocatòria d'ajudes per professionals del sector turístic de l'illa d'Eivissa per cursar de forma presencial a l'illa d'Eivissa estudis de Màster en Gestió Turística (MTA) títol propi de la Universitat de les Illes Balears en l'edició 2024 - 2026 (CSV 15251713567501663176 i 15251714176742231331).

SEGON. APROVAR la despesa màxima de 30.000 € amb càrrec a la partida pressupostària 4321.48100 del Departament de Promoció Turística per atorgar un màxim de 12 ajudes amb un import unitari màxim de 2.500 € per ajuda, en el marc de la segona convocatòria d'ajudes per professionals del sector turístic de l'illa d'Eivissa per cursar de forma presencial a l'illa d'Eivissa estudis de Màster en Gestió Turística (MTA) títol propi de la Universitat de les Illes Balears en l'edició 2024 – 2026.

TERCER. PUBLICAR les bases de la segona convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i remetre la convocatòria i el seu extracte a la Base de Dades Nacional de Subvencions als efectes del disposat en l'article 20.8 de la Llei 38/2003, de 17 novembre, general de subvencions. L'eficàcia de la convocatòria queda supeditada a la publicació de l'extracte al BOIB.

I vist l'informe de la Intervenció de fiscalització prèvia plena, de conformitat de data 13 de març de 2024."

 

Eivissa, 19 de març de 2024

La cap de Servei de Presidència Concepción Rebollo Laserna

 

Bases de la segona convocatòria d'ajudes per professionals (llicenciats, graduats i diplomats) de l'illa d'Eivissa per cursar de forma presencial a l'illa d'Eivissa estudis de Màster en Gestió Turística (MTA) títol propi de la Universitat de les Illes Balears en l'edició 2024-2026

Primera. Justificació

L'article 148.1.18.a de la Constitució Espanyola de 1978 estableix que les comunitats autònomes poden assumir competències en matèria de promoció i ordenació del turisme en el seu àmbit territorial, i en aquesta línia, l'article 24 de l'Estatut d'Autonomia de les Illes Balears, disposa que els poders públics de la comunitat autònoma han de reconèixer l'activitat turística com a element econòmic estratègic de les Illes Balears i que el foment i l'ordenació de l'activitat turística s'han de portar a terme amb l'objectiu de fer-la compatible amb el respecte al medi ambient, al patrimoni cultural i al territori, i amb polítiques generals i sectorials de foment i ordenació econòmica que tenguin com a finalitat afavorir el creixement econòmic a mitjà i a llarg termini.

Les competències en matèria d'informació turística, ordenació i promoció turística s'exerceixen pel Consell Insular d'Eivissa com a pròpies de conformitat amb allò disposat a l'article 70.3 de la Llei Orgànica 1/2007, de 28 de febrer, de reforma de l'Estatut d'Autonomia de les Illes Balears, en relació amb el Decret 45/2015, de 22 de maig (BOIB núm. 77, de 23 de maig de 2015), en virtut del qual es van traspassar al Consell Insular d'Eivissa les funcions i els serveis inherents a les competències pròpies d'aquesta institució insular en matèria de promoció turística.

Mitjançant el Decret 7/2018, de 23 de març, de traspàs als Consells Insulars de Mallorca, Menorca i Formentera de les funcions i els serveis inherents a les competències pròpies d'aquests consells insulars que fins el moment exercia l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en matèria de promoció turística, i d'ampliació, adaptació i realització de les funcions i els serveis en aquesta matèria traspassats al Consell Insular d'Eivissa mitjançant el Decret 45/2015, de 22 de maig, s'amplien les funcions i els serveis traspassats al Consell Insular d'Eivissa mitjançant el decret abans esmentat en relació al seu àmbit territorial en quant a la creació, administració i posada en valor del producte turístic,entre d'altres.

La Llei 8/2012, de 19 de juliol, del turisme de les Illes Balears, assenyala dins el seu objecte i finalitats, entre d'altres, la següent:

(…) d) Millorar la competitivitat del sector turístic mitjançant la incorporació de criteris d'ordenació i planificació, d'innovació, de professionalització, d'especialització i formació dels recursos humans i de garantia de la qualitat turística, que millorin la rendibilitat de la indústria turística balear sense desatendre la sostenibilitat i la màxima protecció mediambiental”.

Així mateix el Decret llei 3/2022, d'11 de febrer, de mesures urgents per a la sostenibilitat i la circularitat del turisme de les Illes Balears, que modifica, entre d'altres disposicions, la Llei 8/2012, de 19 de juliol, del turisme de les Illes Balears, recull tant en el seu preàmbul com en la seva part dispositiva la importància de la formació professional com a punta de llança per avançar en la competitivitat del sector turístic de les Illes Balears.

En aquest sentit, la realització d'accions formatives per professionals del sector turístic eivissenc troba encaix en les finalitats assenyalades per la normativa turística vigent, contribueix a la professionalització del sector turístic eivissenc i redunda en la millora de la competitivitat de l'illa d'Eivissa com a destinació turística, ajudant al sector a adaptar-se a la nova situació del mercat.

Per altra banda el Màster en Gestió Turística (en endavant, MTA), és un títol propi de la Universitat de les Illes Balears (en endavant UIB) que s'impartirà de forma presencial a l'illa d'Eivissa en la seva quarta edició. Es tracta d'un programa pioner en el nostre país, que cobreix les necessitats formatives en relació amb la Direcció d'Empreses Turístiques, aspirant a formar directius especialitzats en el sector turístic. L'entorn actual empresarial turístic requereix de la flexibilitat i comprensió dels directius per gestionar les empreses en un entorn cada cop més global, dinàmic i competitiu.

L'objectiu principal del MTA és la formació de directius i empresaris capaços de dirigir i liderar organitzacions en entorns competitius, globals i dinàmics, preservant l'ètica professional. El Màster compta amb la participació de professors universitaris especialitzats i de professionals amb àmplia experiència en el sector. El professorat imparteix les matèries des d'un enfocament fonamentalment pràctic.

Així,el MTA ha estat dissenyat amb el propòsit de reforçar les competències que permetin a l'alumne desenvolupar un judici crític de la seva realitat contextual i generar propostes de gestió creatives per respondre als problemes identificats, dins una perspectiva ètica.

El màster, d'una durada de 65 crèdits, es realitza de forma presencial, a Eivissa, en 3 cursos lectius:

- de gener a abril de 2024

- d'octubre 2024 a abril de 2025

- d'octubre a desembre de 2025

Posteriorment, fins al mes de febrer de 2026, es desenvolupa la fase de recerca i presentació del treball de finalització de màster.

S'ha de considerar que Eivissa no disposa d'una oferta formativa suficient i, en aquest sentit, des del Consell Insular d'Eivissa es vol fomentar la professionalització del sector turístic eivissenc aprofitant l'oferta formativa presencial de la UIB a l'illa d'Eivissa i, en concret, mitjançant els estudis de Màster en Gestió Turística.

Consta en el pressupost del departament de Promoció Turística, Medi Rural i Marí, la partida pressupostària 4321.48100 amb crèdit suficient i adequat per finançar la present convocatòria amb càrrec a la retenció de crèdit núm. 2/2024000000977.

Així mateix, aquesta línia d'ajudes consta prevista en el Pla Estratègic de Subvencions del Consell Insular d'Eivissa per les anualitats 2023 – 2025 (BOIB. Núm. 12, de data 26 de gener de 2023), modificat en aquest sentit en data 26 d'octubre (BOIB Núm. 148, de 31 d'octubre de 2023).

Segona. Objecte i finalitat de les ajudes

És objecte d'aquesta convocatòria concedir ajudes per a professionals (llicenciats, graduats i diplomats) de l'illa d'Eivissa per cursar els estudis de Màster en Gestió Turística (MTA) títol propi de la Universitat de les Illes Balears en l'edició 2024-2026 d'aquest títol i de forma presencial a l'illa d'Eivissa amb un import màxim de 2.500 € i un màxim de 12 alumnes i amb una dotació pressupostària total màxima de 30.000 € amb càrrec a l'aplicació 4321.48100 del pressupost corrent del Consell Insular d'Eivissa. En cas de no esgotar-se la dotació pressupostària corresponent a la primera convocatòria, aquesta podrà aplicar-se a la convocatòria present. La concessió efectiva d'aquestes ajudes estarà condicionada a la impartició efectiva dels estudis de Màster en Gestió Turística de la UIB de forma presencial a l'illa d'Eivissa en la seva edició 2024 – 2026.

Tercera. Requisits generals

Els/les participants en aquesta convocatòria hauran de reunir els següents requisits:

a) Ser major d'edat.

b) Tenir la nacionalitat espanyola, o en el cas de sol·licitants estrangers, residència legal a Espanya (NIE).

c) Ser resident a l'illa d'Eivissa.

d) Estar matriculat en el Màster en Gestió Turística (MTA) títol propi de la Universitat de les Illes Balears en l'edició 2024-2026.

e) No haver presentat sol·licitud d'ajut per professionals (llicenciats, graduats i diplomats) de l'illa d'Eivissa per cursar de forma presencial a l'illa d'Eivissa estudis de Màster en Gestió Turística (MTA) títol propi de la Universitat de les Illes Balears en l'edició 2024-2026 en la primera convocatòria, haver desistit de la sol·licitud d'ajut per professionals (llicenciats, graduats i diplomats) de l'illa d'Eivissa per cursar de forma presencial a l'illa d'Eivissa estudis de Màster en Gestió Turística (MTA) títol propi de la Universitat de les Illes Balears en l'edició 2024-2026 en la primera convocatòria o haver resultat denegada aquesta sol·licitud.

f) Haver realitzat el pagament efectiu de l'import total de la matrícula en el termini que determinin les condicions de participació en els estudis de Màster en Gestió Turística (MTA) títol propi de la Universitat de les Illes Balears en l'edició 2024-2026. Aquest fet es verificarà directament pel Consell Insular d'Eivissa amb l'entitat promotora dels estudis i en cas que un alumne no hagi satisfet l'import total de la matrícula, s'iniciarà en corresponent expedient de reintegrament de la subvenció concedida amb, si escau, l'exigència de l'interès de demora, en els casos previstos en l'article 44 del Decret llei 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions.

De donar-se el cas que a data de presentació de la sol·licitud, només s'hagi realitzat el pagament parcial de la matrícula, de conformitat amb les condicions establertes per la UIB, es considerarà complert aquest requisit per poder participar en la convocatòria. No obstant, el pagament total de la matricula es verificarà en un moment posterior per part del Consell Insular d'Eivissa amb l'entitat promotora dels estudis, fet que condicionarà el pagament de l'ajuda de referència.

g) Cursar efectivament els estudis Màster en Gestió Turística (MTA) títol propi de la Universitat de les Illes Balears en l'edició 2024-2026, fet que podrà verificar el Consell Insular d'Eivissa directament amb l'entitat promotora dels estudis.

h) Estar al corrent de les obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i amb l'Estat espanyol, amb la Seguretat Social i amb el mateix Consell Insular d'Eivissa i, en qualsevol cas, complir els requisits per obtenir la condició de beneficiari, establerts als articles 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions.

Quarta. Sol·licituds excloses, desistides, desestimades i renúncies

4.1. S'exclouran d'aquestes ajudes les sol·licituds que no es presentin dins el termini establert a la convocatòria.

4.2. En el cas que la sol·licitud o la documentació fos incorrecta o incompleta, el Consell Insular d'Eivissa exposarà aquesta circumstància a la persona interessada i se li requerirà perquè dins del termini de deu dies hàbils, procedeixi a esmenar la deficiència mitjançant la correcció que pertoqui o l'aportació de la documentació que es tracti, amb l'advertiment exprés que, en cas de no fer-ho així, serà considerada com desistida i s'arxivarà la seva sol·licitud, segons el que disposa l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Aquests requeriments es realitzaran mitjançant la publicació corresponent a la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa.

4.3. Es desestimaran o denegaran les sol·licituds següents:

1. Les sol·licituds que no reuneixin els requisits establerts en aquesta convocatòria o per la normativa vigent en matèria de subvencions.

2. Les sol·licituds en què no s'acrediti, amb tota la documentació aportada, el compliment dels requisits establerts en aquesta convocatòria.

4.4. Es tindran per renunciades les sol·licituds que així ho manifestin expressament.

Cinquena. Persones sol·licitants

5.1. Podran sol·licitar les ajudes establertes en aquesta convocatòria els i les professionals (llicenciats, graduats i diplomats) de l'illa d'Eivissa a que s'hagin matriculat i cursin els estudis de Màster en Gestió Turística (MTA) títol propi de la Universitat de les Illes Balears en l'edició 2024-2026 que compleixin els requisits establerts en la base tercera d'aquesta convocatòria.

5.2. El fet de sol·licitar aquestes ajudes implica l'acceptació d'aquesta convocatòria.

5.3. Són obligacions de les persones beneficiàries:

  • Complir els requisits i les condicions establerts per a la concessió i el gaudi de l'ajuda.

  • Cooperar amb l'Administració en les actuacions de comprovació que calgui fer per verificar, si escau, el compliment i l'efectivitat de les condicions de concessió de l'ajuda.

  • Comunicar al Departament Promoció Turística l'obtenció de totes les subvencions rebudes amb destinació a l'activitat subvencionada.

  • Comunicar al Departament de Promoció Turística l'acceptació o la renúncia de l'ajuda prevista a la Proposta de resolució provisional en el termini de deu dies hàbils, comptadors a partir del dia següent de la seua publicació. En qualsevol cas, l'acceptació s'entendrà produïda automàticament si en el dit termini no es fa constar el contrari (Annex 4).

  • Complir les obligacions contingudes als articles 14 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i 11 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions.

  • Trobars-se al corrent de les seues obligacions tributàries amb la Hisenda estatal i autonòmica, amb la Seguretat Social i amb el Consell Insular d'Eivissa, tot de conformitat amb l'article 11.f del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions, i 24.4 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de desembre, general de subvencions.

Sisena. Dotació econòmica, quantia de les ajudes

L'import total màxim que dedicarà el Departament de Promoció Turística del Consell Insular d'Eivissa per les ajudes previstes en la present convocatòria és de 30.000 €, amb càrrec a l'aplicació pressupostària 4321.48100 del pressupost del Consell Insular d'Eivissa per l'anualitat 2024. Està prevista la concessió d'un màxim de 12 ajudes. En cas de no esgotar-se la dotació pressupostària corresponent a la primera convocatòria, aquesta podrà aplicar-se a la convocatòria present.

La quantia individual màxima d'aquesta ajuda és de 2.500 €..

Setena. Procediment de concessió i compatibilitat

7.1. D'acord amb l'article 30.7 de la Llei 38/2003 i l'article 39.7 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions, el procediment de concessió d'aquestes ajudes es tramitarà per concórrer en el sol·licitant els requisits per ser-ne beneficiari, és a dir, en règim de concurrència sense concurs i d'acord amb els principis de publicitat, d'objectivitat, de transparència, d'igualtat i de no-discriminació.

Als efectes d'aquesta convocatòria s'entén per concurrència sense concurs que concorre en les persones sol·licitants el fet de cursar els estudis objecte d'aquestes ajudes, que compleixen els diferents requisits establerts en aquesta convocatòria i que no es fixa una prelació amb una puntuació, sinó que tots aquells que reuneixen tots els requisits es proposen com a beneficiaris de les ajudes.

7.2. Les ajudes previstes en la present convocatòria són compatibles amb altres ajuts convocats per qualsevol administració o ens públic o privat per a la mateixa finalitat.

7.3. En cap cas l'import de les subvencions no podrà ser de tal quantia que, aïlladament o en concurrència amb altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos, superi el cost de l'activitat subvencionada, de conformitat amb els articles 19.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i 20 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions.

7.4. En el cas que les persones que resultin beneficiàries d'aquestes ajudes n'hagin rebut altres d'altres administracions o d'altres entitats, hauran de tenir en compte si aquelles altres ajudes són compatibles o no amb l'ajuda present i, en el cas que no siguin compatibles, haurien d'optar per l'ajuda que considerin més convenient i, si escau, renunciar a la concedida en el marc de la present convocatòria (Annex 4).

7.5. Ser beneficiari/ària d'aquestes ajudes no genera cap dret a l'obtenció d'altres ajuts en exercicis posteriors i no es poden al·legar com a precedent.

7.6. La concessió efectiva d'aquestes ajudes estarà condicionada a la impartició efectiva dels estudis de Màster en Gestió Turística de la UIB de forma presencial a l'illa d'Eivissa en la seva edició 2024 – 2026.

Vuitena. Presentació de sol·licituds

8.1. Les sol·licituds d'ajuda i tota la documentació que es requereixi es dirigiran a la Presidència del Consell Insular d'Eivissa i es presentaran, dins del termini establert a aquest efecte, en el Registre General d'Entrada en el Consell Insular d'Eivissa o en els altres llocs previstos a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

8.2. Sol·licitud presencial

Les sol·licituds es presentaran en el Registre General d'Entrada en el Consell Insular d'Eivissa (avinguda d'Espanya, 49, tel. 971195900), on es digitalitzarà la documentació aportada per la persona interessada. En aquest cas, s'ha de demanar cita prèvia al telèfon 971195906 o a través de la pàgina web https://citaprevia.conselldeivissa.es/.

Si la sol·licitud es remet per correu postal certificat, la documentació corresponent ha de presentar-se en un sobre obert a fi que l'exemplar destinat al Consell Insular d'Eivissa i l'exemplar per a l'interessat es datin i se segellin abans de certificar-se (“correu administratiu”); en cas contrari, s'entendrà com a data vàlida la d'arribada en el Registre General d'Entrada de la dita Corporació.

8.3. Sol·licitud telemàtica

Les persones sol·licitants o els representants de les quals que disposin de certificat digital podran registrar les sol·licituds via telemàtica a la Seu Electrònica d'aquesta Corporació (https://seu.conselldeivissa.es), de conformitat amb el previst a l'article 14 de l'esmentada Llei 39/2015, d'1 d'octubre, en què podran obtenir-se el model de sol·licitud i els annexos corresponents.

No s'admetrà cap sol·licitud ni cap documentació que es presenti únicament a través de correu electrònic, en cap moment de la tramitació de l'expedient.

Novena. Termini de presentació de sol·licituds

S'estableix un termini de presentació de les sol·licituds de quinze dies hàbils que s'inicia l'endemà de la publicació de l'Extracte de la present convocatòria d'ajudes en el BOIB.

Desena. Documentació a presentar

10.1. Les persones sol·licitants en el marc de la present convocatòria han de presentar la documentació que es detalla a continuació:

a) Imprès de sol·licitud degudament emplenat i signat per la persona sol·licitant (Annex 1).

b) Declaració responsable (Annex 2) que reuneix els requisits per obtenir la condició de beneficiari (articles 13 de la Llei 38/2003 i 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions), que es compromet a complir les obligacions contingudes als articles 14 de la Llei 38/2003 i 11 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions, que es troba al corrent amb les seues obligacions tributàries amb la Hisenda estatal i autonòmica, amb la Seguretat Social i amb el Consell Insular d'Eivissa, tot de conformitat amb l'article 11.f del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions, i 24.4 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de desembre, general de subvencions, i en la qual la persona sol·licitant informa, entre altres, si ha demanat i/o rebut o no alguna altra ajuda.

c) Documentació acreditativa de la identitat de la persona sol·licitant: DNI o, si escau, NIE o targeta de residència, que hauran d'anar acompanyats de la documentació que acrediti la identitat de la persona sol·licitant (passaport o carta d'identitat).

Aquesta documentació haurà d'estar en vigor en el moment de presentació de la sol·licitud i durant tot el termini de tramitació de l'expedient.

En el cas que la persona sol·licitant presenti la sol·licitud telemàticament, amb un certificat digital emès al seu nom, no és necessari presentar la documentació acreditativa de la identitat, de conformitat amb l'article 9 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

d) Certificat de resident, en vigor en el moment de presentació de la sol·licitud.

e) Matrícula en l'edició actual del Màster de Gestió Turística (MTA) títol propi de la UIB. Així com el justificant del pagament efectiu de la mateixa, d'acord amb les condicions de la UIB.

f) Per actuar en nom del sol·licitant en els casos establerts a l'article 5, apartat 3, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, s'haurà d'acreditar la representació de la persona, juntament amb un document acreditatiu de la identitat del/de la representant.

g) Sol·licitud d'alta o modificació com a creditor del Consell Insular a efectes econòmics (imprès de transferència bancària) degudament emplenada i signada per la persona sol·licitant (que ha de figurar necessàriament com a titular del compte bancari en què, en el seu cas, s'ha de realitzar l'ingrés) i segellada per l'entitat bancària. Aquest document es pot obtenir a la Seu Electrònica del Consell Insular d'Eivissa, (https://seu.conselldeivissa.es/), apartat Tràmits destacats. S'haurà de presentar de manera obligatòria únicament si no consta al Consell o bé si s'ha produït alguna modificació en el que ja hi consta.

h) Acreditació de trobar-se al corrent de pagament de les seves obligacions amb la Hisenda (estatal i autonòmica) i la Seguretat Social o en el seu cas, autorització expressa per tal que el Consell Insular d'Eivissa pugui verificar-ho (Annex I).

10.2. L'òrgan instructor podrà requerir, en qualsevol moment de la tramitació de l'expedient, els documents complementaris que es considerin necessaris, a l'efecte de garantir la inversió correcta dels recursos pressupostaris destinats a les ajudes.

Onzena Òrgans competents per a l'ordenació, la instrucció i la resolució

11.1. El Departament de Promoció Turística, Medi Rural i Marí del Consell Insular d'Eivissa és el competent per instruir el procediment d'aquesta convocatòria, de conformitat amb l'establert en el Decret Presidència núm. 2023000467, de data 28-6-2023 d'estructura del govern del Consell Insular d'Eivissa i creació de departaments (BOIB núm. 88, de 29 de juny de 2023) que estableix que correspon al Departament de Promoció Turística, Medi Rural i Marí, l'activitat competencial pròpia en relació amb les matèries d'informació i promoció turística, així com la coordinació de la política turística, relacions interadministratives en aquesta matèria i creació de productes turístics.

11.2. Dins d'aquest Departament correspon al president del Consell Insular d'Eivissa l'ordenació del procediment, en virtut de d'article 72 del Reglament Orgànic del Consell Insular d'Eivissa.

11.3. Pel que fa a la competència per aprovar aquesta convocatòria, de conformitat amb l'establert a l'article 28.1 m) de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de consells insulars, correspon al Consell Executiu “Aprovar les convocatòries d'ajudes i subvencions”.

11.4 Correspon al president del Consell Insular d'Eivissa la competència per resoldre la convocatòria, de conformitat amb l'article 33.2 k) de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de consells insulars, en haver-se reservat la titularitat del Departament de Promoció Turística i Medi Rural i Marí, mitjançant el Decret de Presidència núm. 2023000472, de nomenament de les persones membres del Consell Executiu i de les vicepresidències del Consell Insular d'Eivissa, en relació amb el Decret de Presidència núm. 2023000467, d'estructura del Govern del Consell Insular d'Eivissa i creació de Departaments (ambdós Decrets BOIB núm. 88, 29-6-2023).

Dotzena. Instrucció, esmena de la sol·licitud i resolució de desistiment

12.1. El Departament de Promoció Turística, Medi Rural i Marí és l'òrgan competent per instruir aquest procediment de tramitació de les sol·licituds, les quals valorarà aquest Departament una vegada finalitzat el termini de presentació, per tal de comprovar que reuneixen els requisits i l'objecte d'aquestes ajudes.

12.2. Després de valorar les sol·licituds, el Departament de Promoció Turística, Medi Rural i Marí donarà a conèixer una llista en què es requerirà a les persones interessades, si la sol·licitud no reuneix els requisits establerts en aquesta convocatòria, que l'esmenin.

Aquesta llista d'esmenes, que contendrà les dades identificatives de la persona sol·licitant i el detall de les esmenes a realitzar, es publicarà al tauler d'anuncis i edictes electrònics de la Seu Electrònica del Consell (https://seu.conselldeivissa.es) i únicament es podrà consultar durant el termini establert per presentar-hi la documentació requerida.

12.3. D'acord amb el que disposen l'article 68.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i l'article 23.5 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, les persones interessades podran esmenar la seua sol·licitud en el termini de deu dies hàbils, comptadors des del dia després d'haver publicat la llista d'esmenes.

Si en el termini de deu dies hàbils la persona interessada no fa la rectificació reclamada o no presenta la complementació requerida, el Consell Insular d'Eivissa, després d'haver dictat la resolució pertinent, considerarà que la persona interessada desisteix de la seua petició, mitjançant Decret de Presidència.

Contra la resolució de desistiment podrà interposar-se, en el termini d'un mes des de la seua publicació al BOIB i al tauler d'anuncis i edictes electrònics de la Seu Electrònica del Consell (https://seu.conselldeivissa.es), el recurs de reposició segons es regula a la base setzena d'aquestes ajudes. En el cas que la publicació al BOIB i a la Seu Electrònica del Consell es faci en dates diferents, el còmput del termini per interposar el recurs serà la data de publicació al BOIB.

Tretzena. Resolució

13.1. Proposta de resolució provisional

Així mateix, de conformitat amb l'article 24.4 de la dita Llei 38/2003, el Departament de Promoció Turística, Medi Rural i Marí, com a òrgan instructor i a la vista de l'expedient, formularà la Proposta de resolució provisional, degudament motivada, que expressarà la relació de persones sol·licitants per les quals es proposa la concessió de l'ajuda; igualment, si és el cas, en les sol·licituds excloses i denegades o desestimades, s'indicarà la causa d'exclusió i de denegació o desestimació i s'obrirà un termini de deu dies hàbils per presentar-hi al·legacions, comptador a partir del dia següent de la publicació de la Proposta de resolució provisional al tauler d'anuncis i edictes electrònics de la Seu Electrònica del Consell (https://seu.conselldeivissa.es), on únicament es podrà consultar durant el termini establert per presentar-hi al·legacions.

Amb relació amb aquesta Proposta de resolució provisional, es pot al·legar el que es consideri adient en el termini esmentat mitjançant un escrit adreçat al Departament de Promoció Turística, Medi Rural i Marí, que s'ha de presentar en els llocs esmentats a la base vuitena.

13.2. Acceptació de l'ajuda o renúncia

Les persones que es proposin com a beneficiàries d'aquestes ajudes a la Proposta de resolució provisional disposaran d'un termini de deu dies hàbils, a partir del dia següent de la seua publicació, per comunicar al Departament de Promoció Turística l'acceptació de l'ajuda. Tanmateix, l'acceptació s'entendrà produïda automàticament si en el dit termini no es fa constar el contrari.

Així mateix, en el cas que la persona interessada vulgui renunciar a aquesta ajuda, haurà de presentar l'Annex 4 d'aquesta convocatòria, també dins el termini de deu dies hàbils, comptadors a partir del dia següent de la publicació de la Proposta de resolució provisional. En el cas que es renunciï a l'ajuda després d'haver rebut l'ingrés corresponent, l'estudiant haurà de reintegrar l'ajuda percebuda i els interessos de demora que pertoquin.

13.3. Resolució definitiva de concessió i notificació

Examinades les al·legacions adduïdes i les renúncies presentades, si és el cas, es formularà la resolució definitiva, que expressarà la relació de sol·licitants subvencionats (nom i llinatges i DNI de la persona beneficiària) i la quantia de l'ajuda; igualment, si és el cas, en les sol·licituds excloses i denegades o desestimades, s'hi indicarà la causa d'exclusió i de denegació o desestimació.

La resolució definitiva es notificarà a les persones interessades mitjançant la seua publicació al BOIB i al tauler d'anuncis i edictes electrònics de la Seu Electrònica del Consell Insular d'Eivissa (https://seu.conselldeivissa.es), on únicament es podrà consultar durant el termini establert per interposar-hi recurs de reposició.

13.4. Termini de resolució

D'acord amb l'article 25.4 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el termini màxim per resoldre i notificar el procediment no excedirà els sis mesos, comptats a partir de la publicació de l'Extracte de la convocatòria en el BOIB.

13.5. Concessió i pagament de les ajudes

Aquestes ajudes a estudiants del Màster en Gestió Turística (MTA) títol propi de la Universitat de les Illes Balears en l'edició 2024-2026 es concediran i es pagaran, mitjançant Decret de Presidència, de conformitat amb l'article 33 k) de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de consells insulars.

Una vegada emesa la resolució definitiva de concessió i pagament, dictada pel President del Consell Insular d'Eivissa, les ajudes es faran efectives mitjançant transferència bancària al número de compte facilitat per la persona beneficiària.

Catorzena. Revocació i reintegrament

14.1. Les ajudes concedides es podran revocar mitjançant Decret de Presidència del Consell Insular d'Eivissa.

14.2. Pertoca revocar la concessió de l'ajuda quan, posteriorment a la concessió vàlida i ajustada a dret, la persona beneficiària incompleix totalment o parcialment les obligacions o els compromisos contrets als quals està condicionada l'eficàcia de l'acte de concessió de la subvenció. En tal cas, quedarà sense efecte l'acte de concessió i, com a conseqüència de la revocació, pertocarà reintegrar totalment o parcialment l'ajuda rebuda per la persona beneficiària i, si escau, l'exigència de l'interès de demora, en els casos previstos en l'article 44 del Decret llei 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions.

14.3. Així mateix, pertocarà la revocació de la subvenció concedida si finalment no s'imparteixen a l'illa d'Eivissa els estudis de Màster en Gestió Turística (MTA) títol propi de la Universitat de les Illes Balears en l'edició 2024-2026.

14.4. Per altra banda, pertocarà la revocació de la subvenció concedida amb l'exigència si escau del reintegrament corresponent i els interessos de demora, en cas que la persona beneficiària no continuï cursant els estudis de Màster en Gestió Turística (MTA) títol propi de la Universitat de les Illes Balears en l'edició 2024-2026 i/o no hagi satisfet la totalitat de la matrícula.

14.5. El reintegrament es realitzarà pel procediment establert al títol II de la Llei general de subvencions, en el qual s'ha de garantir l'audiència a les persones interessades.

Les quantitats reintegrables tenen la consideració d'ingressos de dret públic i poden ser exigides per la via de constrenyiment.

Quinzena. Publicitat

15.1. Una vegada aprovada la convocatòria, es publicaran al BOIB. Posteriorment es remetran la convocatòria i l'Extracte de la convocatòria a la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS), que donarà trasllat al BOIB de l'Extracte per a la seua publicació, tal com estableix la normativa vigent de subvencions. L'eficàcia de la convocatòria queda supeditada a la publicació de l'Extracte en el BOIB.

15.2. La presentació de la sol·licitud d'ajudes en el marc de la present convocatòria comportarà l'autorització de la persona sol·licitant al Departament de Promoció Turística, Medi Rural i Marí a publicar les dades personals relatives a la seua identitat que resultin imprescindibles per realitzar tot el procediment administratiu.

15.3. En compliment dels articles 20 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, i 34 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions, s'han de publicar a la BDNS les subvencions concedides, amb indicació de la convocatòria, el crèdit pressupostari al qual s'imputin, la relació de persones subvencionades i la quantia de l'ajuda concedida, i l'objectiu o finalitat de la subvenció.

15.4. En el cas que durant la instrucció de l'expedient s'hagi de fer alguna notificació personalitzada (no es notifiquen personalment els diversos tràmits de l'expedient: llista d'esmena de deficiències, resolució de desistiment, proposta de resolució provisional i resolució definitiva de l'expedient), s'establirà com a preferent la notificació electrònica, sempre que la persona interessada ho hagi autoritzat a l'imprès de sol·licitud de l'ajuda (Annex 1).

La notificació electrònica requereix que la persona sol·licitant compti amb un certificat digital per entrar a la Seu Electrònica del Consell Insular d'Eivissa i poder accedir a la seua notificació.

Setzena. Règim de recursos

16.1. De conformitat amb l'establert a l'article 28.1 m) de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de consells insulars, correspon al Consell Executiu: “Aprovar les convocatòries d'ajudes i subvencions”.

En virtut del que disposa l'article 66.2 de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de consells insulars, i l'article 147.1 del Reglament Orgànic del Consell Insular d'Eivissa, contra l'acord del Consell Executiu que aprovi la convocatòria -que no exhaureix la via administrativa- es pot interposar recurs d'alçada davant el Ple Insular, en el termini d'un mes comptador a partir del dia següent al de la notificació de l'acord present, d'acord amb els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. .

16.2. Contra els decrets de presidència que resolguin la convocatòria present – que esgoten la via administrativa – es podrà interposar davant el mateix òrgan que l'ha dictat, el recurs potestatiu de reposició, de conformitat amb l'article 66.1 b) de la Llei 4/2022, de 28 de juny de Consells Insulars, i segons previst als articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (LPAC), en el termini d'un mes des de l'endemà de la seva notificació, o directament el recurs contenciós administratiu davant la Jurisdicció del contenciós administratiu, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la notificació del present acord, tot això en virtut del que disposa l'article 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol de la jurisdicció contenciós administrativa. Si optau per la interposició del recurs de reposició no podreu acudir a la jurisdicció contenciós administrativa fins que no s'hagi resolt aquell o s'hagi produït la desestimació presumpta, tot recordant-vos que el termini màxim per resoldre'l és un mes.

Dissetena. Règim d'infraccions i sancions

El règim d'infraccions i sancions administratives aplicables serà l'establert en el títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en el títol V del Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre. Tot això sense perjudici de les responsabilitats penals o civils en què es pugui incórrer.

Divuitena. Règim jurídic

18.1. Aquestes ajudes es regeixen per la present convocatòria, per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, per la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, que aprova el Reglament de la Llei general de subvencions i pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, que aprova el Text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears.

18.2. Respecte de la protecció i el tractament de dades de caràcter personal per a la realització de les activitats objecte d'aquesta convocatòria, s'han d'observar les prescripcions contingudes a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades) (DOUE 4-05-2016), i a la resta de legislació vigent en matèria de protecció de dades personals, que hi sigui d'aplicació.

 

Ajudes per professionals (llicenciats, graduats i diplomats) de l'illa d'Eivissa per cursar de forma presencial a l'illa d'Eivissa estudis de Màster en Gestió Turística (MTA) títol propi de la Universitat de les Illes Balears en l'edició 2024-2026

ANNEX 1 Sol·licitud

Dades de la persona sol·licitant

Llinatges i nom: ________________________________________________________________________________________,

DNI: __________________________, adreça familiar: _________________________________________________________,

núm. ______, codi postal ____________, població ____________________________________________________________,

telèfon mòbil: _________________________, adreça electrònica: ________________________________________________,

Documentació que adjunt (marcau l'opció que correspongui):

(   ) Declaració responsable (Annex 2).

(   ) Documentació acreditativa de la identitat de la persona sol·licitant, en vigor: DNI o, si escau, NIE o targeta de residència, que hauran d'anar acompanyats de la documentació que acrediti la identitat de la persona sol·licitant (passaport o carta d'identitat). (No és necessari aportar aquesta documentació si la sol·licitud es presenta telemàticament amb un certificat digital a nom del sol·licitant.)

(   )  Certificat de resident en vigor.

(   )  Matrícula del Màster en Gestió Turística de la UIB

(  )  Traducció oficial a la llengua catalana o castellana de tota la documentació emesa per organismes estrangers (i, si escau, per organismes espanyols emesa en llengües estrangeres) en relació amb estudis cursats en universitats de països de la Unió Europea (UE-27).

(  )  Sol·licitud d'alta o modificació com a creditor del Consell Insular d'Eivissa a efectes econòmics (imprès de transferència bancària) degudament emplenada i signada per la persona sol·licitant i segellada per l'entitat bancària, ja que no consta a la Tresoreria del Consell o bé s'han produït modificacions en la que ja hi consta.

(   )  Certificats d'estar al corrent amb les obligacions tributàries amb la Hisenda (estatal i autonòmica) i la Seguretat Social.

(   )  Acreditació de trobar-se al corrent de pagament de les seves obligacions amb la Hisenda (estatal i autonòmica) i la Seguretat Social, en cas que no s'autoritzi expressament al Consell Insular d'Eivissa en l'apartat següent per tal que pugui verificar-ho.

AUTORITZ, en el cas que sigui necessari, el Consell Insular d'Eivissa a:

(   )  Usar la meua adreça electrònica com a mitjà preferent de notificació, ja que dispòs de certificat digital.

(   )  Sol·licitar la documentació acreditativa que em trob al corrent amb les meues obligacions amb la Hisenda (estatal i autonòmica) i la Seguretat Social.

 

(signatura de la persona sol·licitant)

Eivissa, ___ d___________________ de 20___

POLÍTICA DE PRIVADESA

De conformitat amb l'establert a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, en relació amb la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4-05-2016), i a la resta de legislació vigent en aquesta matèria, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d'Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada.

Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat, cancel·lació i oposició, dirigint escrit, de forma electrònica (https://seu.conselldeivissa.es) o presencial, segons correspongui, al Consell Insular d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.

PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR D'EIVISSA

 

Ajudes per professionals (llicenciats, graduats i diplomats) de l'illa d'Eivissa per cursar de forma presencial a l'illa d'Eivissa estudis de Màster en Gestió Turística (MTA) títol propi de la Universitat de les Illes Balears en l'edició 2024-2026

ANNEX 2 Declaració responsable

(emplenada i signada per la persona sol·licitant)

El Sr./La Sra. _____________________________________________________________________,

amb DNI/NIF ______________________________,

DECLAR que:

1. Reuneix totes i cada una de les condicions exigides per poder sol·licitar subvenció davant aquesta Corporació i no incorr en cap de les circumstàncies de prohibicions que preveu l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, en relació amb l'article 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions, per ser-ne beneficiari/ària, i em compromet a mantenir el compliment de les anteriors condicions durant el període de temps inherent al dit reconeixement o exercici, i en el cas que hi hagi alguna variació, a comunicar-ho a aquesta administració en el termini no superior a tres dies.

2. Em compromet a complir les obligacions dels beneficiaris de subvencions establertes a l'article 14 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, en relació amb l'article 11 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions.

3. Em trob al corrent de les meues obligacions tributàries amb la Hisenda estatal i autonòmica, amb la Seguretat Social i amb el Consell Insular d'Eivissa, tot de conformitat amb l'article 11.f del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions, i 24.4 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de desembre, general de subvencions.

4. Conec i accept la convocatòria d'aquestes ajudes.

5. No he sol·licitat l'ajut per professionals (llicenciats, graduats i diplomats) de l'illa d'Eivissa per cursar de forma presencial a l'illa d'Eivissa estudis de Màster en Gestió Turística (MTA) títol propi de la Universitat de les Illes Balears en l'edició 2024-2026 en la primera convocatòria o bé, he desistit de la meva sol·licitud o la meva sol·licitut ha resultat denegada.

6. Tenc coneixement que el falsejament de les dades contingudes en la sol·licitud que formul o qualsevol dels seus documents (annexos i/o documentació presentada) suposarà l'obligació de reintegrar l'ajuda obtenguda i la pèrdua del dret a obtenir aquesta ajuda a les convocatòries d'anys acadèmics posteriors, als efectes previstos en el règim de sancions establert en els articles 59 i següents de l'esmentada Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

Marcau la que correspongui:

(   )  No he sol·licitat ni rebut altres ajudes a cap altra administració o entitat pública o privada i em compromet a comunicar per escrit al Consell Insular d'Eivissa qualsevol ajuda que demani per a la mateixa finalitat durant el present any acadèmic.

(   )  He sol·licitat una altra ajuda a ____________________, per import d_____________ €, i:

(   )  Està pendent de resoldre.

(   ) Me l'han concedit. Import: _____________ €

(   )  Me l'han denegat.”

 

(signatura de l'estudiant)

Eivissa, ______ d_____________________ de 20___

POLÍTICA DE PRIVADESA

De conformitat amb l'establert a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, en relació amb la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4-05-2016), i a la resta de legislació vigent en aquesta matèria, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d'Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada.

Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat, cancel·lació i oposició, dirigint escrit, de forma electrònica (https://seu.conselldeivissa.es) o presencial, segons correspongui, al Consell Insular d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.

PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR D'EIVISSA

 

Ajudes per professionals (llicenciats, graduats i diplomats) de l'illa d'Eivissa per cursar de forma presencial a l'illa d'Eivissa estudis de Màster en Gestió Turística (MTA) títol propi de la Universitat de les Illes Balears en l'edició 2024-2026

​​​​​​​ANNEX 3 Documentació aportada anteriorment al Consell

A emplenar només per les persones que vulguin fer valer documentació presentada amb anterioritat al Consell Insular d'Eivissa, d'acord amb l'article 53.1.d de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Llinatges i nom (sol·licitant): __________________________________________________________,

DNI: ________________, adreça familiar: _______________________________________________,

núm. ______, codi postal: __________, població: _________________________________________,

telèfon mòbil: ________________, adreça electrònica: _____________________________________,

Autoritz l'òrgan gestor de la subvenció per fer valer la documentació presentada amb anterioritat al Consell Insular d'Eivissa, d'acord amb l'article 53.1.d de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, que s'especifica a continuació:

Documentació aportada

Departament davant el qual es va presentar

Data de presentació

Número de registre general d'entrada

Documentació acreditativa de la identitat (DNI, passaport, NIE...)

 

 

 

(signatura de la persona sol·licitant)

 

Eivissa, _____ d _________________ de 20___

 

POLÍTICA DE PRIVADESA

De conformitat amb l'establert a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, en relació amb la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4-05-2016), i a la resta de legislació vigent en aquesta matèria, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d'Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada.

Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat, cancel·lació i oposició, dirigint escrit, de forma electrònica (https://seu.conselldeivissa.es) o presencial, segons correspongui, al Consell Insular d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.

PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR D'EIVISSA

 

Ajudes per professionals (llicenciats, graduats i diplomats) de l'illa d'Eivissa per cursar de forma presencial a l'illa d'Eivissa estudis de Màster en Gestió Turística (MTA) títol propi de la Universitat de les Illes Balears en l'edició 2024-2026

ANNEX 4 Model de renúncia a l'ajut

Llinatges i nom (sol·licitant): __________________________________________________________,

DNI: ________________, adreça familiar: _______________________________________________,

núm. ______, codi postal: ___________, població: ________________________________________,

telèfon mòbil: ________________, adreça electrònica: _____________________________________,

D'acord amb l'article 11.a del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions, i de conformitat amb el que estableix la base 5.5, és obligació de les persones beneficiàries comunicar a l'òrgan competent en la matèria l'acceptació1 o la renúncia2 a la subvenció en els termes de la proposta de concessió.

Per això,

DECLAR:

Que renuncio a la proposta de subvenció al meu favor en els termes de la convocatòria d'ajudes per professionals del sector turístic (llicenciats, graduats i diplomats) de l'illa d'Eivissa per cursar estudis de Màster en Gestió Turística (MTA) títol propi de la Universitat de les Illes Balears en l'edició 2024-2026.

 

Eivissa, ___ d___________________ de 20___

(signatura de l'estudiant)

 

POLÍTICA DE PRIVADESA

De conformitat amb l'establert a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, en relació amb la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4-05-2016), i a la resta de legislació vigent en aquesta matèria, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d'Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada.

Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat, cancel·lació i oposició, dirigint escrit, de forma electrònica (https://seu.conselldeivissa.es) o presencial, segons correspongui, al Consell Insular d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.

1 Si no comunicau expressament la renúncia, s'entén que acceptau la subvenció.

2 En el cas que es renunciï a l'ajuda després d'haver rebut l'ingrés corresponent, s'hauran de reintegrar l'ajuda percebuda i els interessos de demora que pertoquin.

PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR D'EIVISSA