Secció II. Autoritats i personal
Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 172405
Departament de Personal. Negociat de Selecció i Provisió. Nomenament òrgans directius
La Junta de Govern de data 10 de gener de 2024 va acordar:
PRIMER.- Nomenar com a òrgans directius els coordinadors generals i directors generals de cada Àrea o Regidoria que es relacionen a continuació:
Batlia
II. Àrea de Serveis Socials, Educació, Joventut i Participació Ciutadana :
II.1. Àrea Delegada de Gent Gran:
IV. Àrea d'Hisenda, Funció Pública i Govern Interior:
SEGON.- Com a conseqüència dels nomenaments anteriors, i de l'amortització dels llocs ocupats, deixar sense efecte els següents nomenaments:
TERCER.- Eximir els llocs de treball relacionats a l'apartat primer, del requisit de ser nomenats entre personal funcionari de carrera de l'Estat, de les Comunitats Autònomes, de les Entitats Locals o amb habilitació de caràcter nacional que pertanyin a cossos o escales classificats al subgrup A1, d'acord amb allò establert a l'article 47 del Reglament orgànic del govern i administració de l'ajuntament de Palma.
QUART.- La jornada laboral serà de 40 hores setmanals i les retribucions a percebre són les determinades en el vigent Pressupost de Despeses per als directors i coordinadors generals i acords del Ple.
CINQUÉ.- Per garantir el funcionament de l'Administració Municipal, tots els Coordinadors/res i Directors/res Generals nomenats per part de la Junta de Govern continuaran en el seu lloc de feina malgrat hagi expirat el mandat de la Corporació, no produint-se el seu cessament de forma automàtica, sense perjudici de la decisió que pugui prendre amb posterioritat la nova Junta de Govern.
SISÈ.- Notificar el present acord als òrgans directius municipals relacionats anteriorment, així com a la regidoria de l'Àrea corresponent i publicar el present Acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
SETÈ.- Els presents nomenaments seran efectius una vegada les persones interessades hagin pres possessió del càrrec davant la regidoria d'Hisenda, Funció Pública i Govern Interior i hagin presentat la declaració responsable d'idoneïtat davant el Servei de provisió i planificació.
Contra la present resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que les hagi aprovat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB.
(Signat electrònicament: 15 de març de 2024)
La cap de Departament de Personal p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 04/03/2014) Esperanza Vega Terrón