Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 172401
Departament de Personal. Negociat de Selecció i Provisió. Nomenament òrgan directiu de Seguretat Ciutadana

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern de data 10 de gener  de 2024 va acordar:

PRIMER.- Nomenar  com a òrgan directiu per ocupar el lloc de Director general de Seguretat Ciutadana, de l'Àrea delegada de Seguretat Ciutadana i Civismes, el Sr. Bartolomé Cañellas Cardona.

SEGON.- Eximir el lloc de treball relacionat a l'apartat primer, del requisit de ser nomenat entre personal funcionari de carrera de l'Estat, de les Comunitats Autònomes, de les Entitats Locals o amb habilitació de caràcter nacional que pertanyin a cossos o escales classificats al subgrup A1, d'acord amb allò establert a l'article 47 del Reglament orgànic del govern i administració de l'ajuntament de Palma.

TERCER.- La jornada laboral serà de 40 hores setmanals i les retribucions a percebre són les determinades en el vigent Pressupost de Despeses per als directors i coordinadors generals i acords del Ple.

QUART.- Per garantir el funcionament de l'Administració Municipal, tots els Coordinadors/res i Directors/res Generals nomenats per part de la Junta de Govern continuaran en el seu lloc de feina malgrat hagi expirat el mandat de la Corporació, no produint-se el seu cessament de forma automàtica, sense perjudici de la decisió que pugui prendre amb posterioritat la nova Junta de Govern.

CINQUÈ.- Notificar el present acord a la persona interessada, així com a la regidoria de l'Àrea corresponent i publicar el present Acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

SISÈ.- El present nomenament serà efectiu una vegada la persona interessada hagi pres possessió del càrrec davant la regidoria d'Hisenda, Funció Pública i Govern Interior i hagin presentat la declaració responsable d'idoneïtat davant el Servei de provisió i planificació.

Contra la present resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que les hagi aprovat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB.

 

(Signat electrònicament: 15 de març de 2024)

La cap de Departament de Personal p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 04/03/2014) Esperanza Vega Terrón