Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT DE PRESIDÈNCIA

Núm. 165121
Resolució del conseller executiu de Presidència de 7 de març de 2024 per la qual es modifiquen les persones responsables de continguts, procediments i serveis que s’han de posar a disposició de la ciutadania en la seu electrònica dels organismes autònoms

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

«Antecedents

1. El 15 de gener de 2018, la consellera executiva de Modernització i Funció Pública va dictar la resolució per la qual es declara la Seu electrònica del Consell Insular de Mallorca com a la pròpia de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials i de l'Agència de Defensa del Territori de Mallorca i es designen com a responsables M. Àngels Vanrell Juliá, tècnica superior adscrita a la Gerència de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials i Maties Morey Ripoll, cap de servei de l'Agència de Defensa del Territori de Mallorca (BOIB núm. 12, de 25 de gener de 2018).

2. El 26 d'abril de 2018, la consellera executiva de Modernització i Funció Pública va dictar la resolució per la qual es declara la Seu electrònica del Consell Insular de Mallorca com a la pròpia de l'Institut de l'Esport Hípic de Mallorca i es designa com a responsable Magdalena Company Seguí, tècnica jurídica de l'Institut de l'Esport Hípic de Mallorca (BOIB núm. 53, d'1 de maig de 2018).

3. Durant aquests anys s'han produït canvis organitzatius als respectius Organismes Autònoms que fan necessari modificar les persones responsables designades.

Fonaments

1. L'article 11.2 de l'Ordenança reguladora de l'Administració electrònica del Consell Insular de Mallorca i dels organismes que en depenen (OAE), estableix «el Consell Insular de Mallorca i els organismes autònoms que en depenen determinen les condicions de creació i funcionament de la seu electrònica, la qual s'ajusta als principis següents: integritat, veracitat i actualització dels continguts de la seu electrònica, publicitat oficial, responsabilitat, qualitat, seguretat, disponibilitat, accessibilitat i usabilitat, neutralitat tecnològica i interoperabilitat.» La seu electrònica del Consell Insular de Mallorca i la de cada un dels organismes autònoms que en depenen disposen del contingut mínim determinat en l'article 11.8 de l'OAE.

2. L'article 44.1 de l'OAE preveu que el Consell i cada un dels seus organismes autònoms han de designar les unitats administratives encarregades de la gestió i el suport tècnic de la seva seu electrònica.

3. L'article 44.2 de l'OAE estableix la unitat administrativa responsable de la gestió de la seu electrònica que ha de coordinar els diferents departaments del Consell, o els organismes corresponents en el cas dels organismes autònoms, perquè hi incorporin informació relativa al seu àmbit competencial, i ha d'establir les directrius necessàries a aquest efecte. Cada departament és responsable de la integritat, la veracitat i l'actualitat de la informació incorporada, sens perjudici de la facultat de supervisió de tots els continguts de la seu electrònica a càrrec de la unitat responsable corresponent.

4. El Decret de la presidència del Consell Insular de Mallorca, de 2 de juny de 2015 (BOIB núm. 87, d'11 de juny), va resoldre autoritzar la posada en funcionament de la Seu electrònica del Consell Insular de Mallorca, i va regular, antre d'altres aspectes, els responsables de continguts i de serveis posats a disposició de la ciutadania en la Seu electrònica.

5. El Decret de la Presidència del Consell Insular de Mallorca, de 28 de juliol de 2023, pel qual s'estableixen les competències dels departaments del Consell Insular de Mallorca (BOIB núm. 106, de 29 de juliol de 2023) i les seves posteriors modificacions estableix que entre les atribucions del Departament de Presidència, es troben «la promoció i implantació de projectes estratègics de modernització i d'innovació tecnològica i de transformació digital de la institució, i connectar-los en el marc transversal de Mallorca».

Per tot això, dict la següent

Resolució:

1. Designar, d'acord amb el que s'estableix en l'apartat 2.3 de l'Annex del Decret de la Presidència, Maria Elena Tur Figueruelo, Secretaria delegada i cap del Servei Juridicadministratiu de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials (IMAS), com a responsable de continguts, procediments i serveis que s'han de posar a disposició de la ciutadania en la seu electrònica d'aquest Institut.

2. Designar, d'acord amb el que s'estableix en l'apartat 2.3 de l'Annex del Decret de la Presidència, Carmen Mayans Mas, cap del Servei Administratiu de l'Agència de Defensa del Territori de Mallorca, com a responsable de continguts, procediments i serveis que s'han de posar a disposició de la ciutadania en la seu electrònica d'aquesta Agència.

3. Designar, d'acord amb el que s'estableix en l'apartat 2.3 de l'Annex del Decret de la Presidència, Irene González Morgadez, tècnica jurídica de l'Institut de l'Esport Hípic de Mallorca, com a responsable de continguts, procediments i serveis que s'han de posar a disposició de la ciutadania en la seu electrònica d'aquest Institut.

4. Notificar aquesta resolució a totes les persones interessades. »

 

Palma, en la data de la signatura electrònica (14 de març de 2024)

El conseller executiu de Presidència Antonio Francisco Fuster Zanoguera