Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE CALVIÀ
Núm. 64690
Publicació de la llista de les persones aspirants que han superat el procés selectiu corresponent a la convocatòria de dues places d'ordenança pel sistema de concurs de mèrits del procés d'estabilització de l'Ajuntament de Calvià
Decret de Batlia
Fets
1. El 26 de maig de 2022, en el BOIB núm. 68, es va publicar el Decret d'aprovació de l'oferta d'ocupació pública per a l'estabilització de l'ocupació temporal i l'oferta d'ocupació pública ordinària per al 2022 d'aquest Ajuntament.
2. El 22 de novembre de 2022, en el BOIB núm. 152, es va publicar la Resolució del tinent de batle delegat de Serveis Generals i Infraestructures per la qual s'aprovaven les bases que regiran les convocatòries corresponents al procés d'estabilització, juntament amb la relació de places que es convoquen (annex 6).
3. El 13 de desembre de 2022, en el BOE núm. 298, es va publicar la Resolució del tinent de batle delegat de Serveis Generals i infraestructures mitjançant la qual es convocaven les places corresponents al procés d'estabilització d'aquest ajuntament.
4. El 14 de desembre de 2022, es va obrir el termini de presentació de sol·licituds de participació en els processos selectius de les places relacionades en l'annex 6 de les bases publicades i esmentades en el punt 2 i, fins avui, les comissions de selecció designades a aquest efecte han estat desenvolupant les accions per a la resolució de les convocatòries.
5. El 10 de novembre de 2023, es va publicar l'acta número 5 de la Comissió de Selecció en la qual es varen fer públics els resultats provisionals del procés selectiu corresponent a la convocatòria de dues places d'ordenança, pel sistema de concurs de mèrits del procés d'estabilització de l'Ajuntament de Calvià, i es va establir un període de tres dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació dels resultats provisionals, perquè les persones aspirants que ho considerassin oportú hi poguessin presentar al·legacions.
6. Transcorregut el termini al qual es fa referència en el paràgraf anterior i havent-se resolt les al·legacions rebudes als resultats provisionals, la Comissió de Selecció publicà, el 29 de novembre de 2023, l'acta número 6 amb els resultats definitius del procés selectiu esmentat.
Tenint en compte l'anteriorment exposat i als efectes del que disposa l'article 61.8 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, i l'article 16.9 del Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears, i les bases de la convocatòria, aquesta Batlia disposa la següent
RESOLUCIÓ
1. Publicar la llista de les persones aspirants que han superat el procés selectiu corresponent a la convocatòria de dues places d'ordenança, pel sistema de concurs de mèrits del procés d'estabilització de l'Ajuntament de Calvià.
2. Publicar aquesta resolució en el web municipal de l'Ajuntament de Calvià, en la plataforma Convoca i en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Calvià, 26 de gener de 2024
La tinenta de batle delegada de Serveis Generals, Informàtica i Innovació, Comunicació, Transparència, Coordinació municipal i Educació (delegació per Resolució de Batlia del 21/11/2023) Isabel Bonet Saum
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant l'òrgan que l'ha dictada, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius de Palma, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació, d'acord amb els articles 8.2 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.