Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA

Núm. 61486
Aprovació inicial de la Modificació de la Plantilla de Personal de l’exercici 2024

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Exp. 118/2024 

Acord del Ple de l'Ajuntament de SANTA MARGALIDA pel qual s'aprova inicialment la modificació de la Plantilla de Personal de 2024 amb l'augment del complement específic de les places d'administratiu de cadastre i administratiu d'urbanisme. 

A la intervenció d'aquest Ajuntament, així com a la seva seu electrònica  [http://ajsantamargalida.sedelectronica.es], de conformitat amb l'article 169 del Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals aprovat per Reial decret 2/2004, de 5 de març,  s'exposa al públic, a efectes de reclamacions, la modificació de la Plantilla de Personal, aprovada inicialment per l'Ajuntament en Ple a la sessió ordinària de dia 25 de gener de 2024.

Les persones interessades, que estiguin legitimades segons el que disposa l'article 170.1 del RDL 2/2004 i pels motius taxativament enumerats en el número 2 del mateix article, poden presentar reclamacions amb subjecció als tràmits següents:

1. Termini d'exposició de reclamacions: quinze dies hàbils a partir de l'endemà de la data d'inserció d'aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

2. Oficina de presentació: registre general.

3. Òrgan davant el qual es reclama: Ajuntament en Ple.

Si no es presenta cap reclamació, l'acord d'aprovació inicial serà elevat a definitiu, sense necessitat d'adoptar-ne un altre.

 

Santa Margalida, en data de signatura electrònica (31 de gener de 2024)

El batle Joan Monjo Estelrich