Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE CAPDEPERA
Núm. 784423
Acord del ple de l'ajuntament de Capdepera de data 11 de desembre de 2023 relatiu a l'aprovació i creació dels llocs de feina de subaltern i tècnic/a turisme i les seves corresponents fitxes
Per acord del Ple de l'Ajuntament de Capdepera de data 11 de desembre de 2023 es va acordar l'aprovació i creació dels següents llocs de treball i les seves corresponents fitxes:
DESCRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL
NOM DE LLOC DE TREBALL: SUBALTERN |
|
|
|
|
DEPENDÈNCIA JERÀRQUICA: REGIDOR DELEGADO |
Unitat/Servei: |
Titulars: |
Subordinats: |
Horari: |
Jornada: |
Mobilitat funcional habitual: |
SECRETARIA |
3 |
0 |
MATÍ/HORABAIXA |
Contínua / Flexible en caps de setmana) |
Qualsevol altre lloc, d'acord amb la seva titulació/capacitació acadèmica contractada, dins del seu grup/subgrup de classificació professional. |
Dedicació ....... Incompatibilidad |
Grup ..... Especialidad: |
Requisits: |
Provisió: |
Tipus: |
CENTRE: |
Normal ..... Legal Ordinària |
E ..... Les pròpies de la subescala d'A.G |
..... Català A2 |
Oposición/concurso-oposición |
Singularitzat: No |
Dependències municipals |
Responsabilitats generals:
Realitzar tasques pròpies de subaltern a les dependències municipals
Tasques més significatives
Complement de Destí Nivell 5 2.217,48 € / anuals
Complement específic 4.237,39 €/ anuals
DESCRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL
NOM DE LLOC DE TREBALL: TÈCNIC/A TURISME |
|
|
|
|
DEPENDÈNCIA JERÀRQUICA: REGIDOR DELEGADO |
Unitat/Servei: |
Titulars: |
Subordinats: |
Horari: |
Jornada: |
Mobilitat funcional habitual: |
TURISME |
1 |
3 |
MATÍ/HORABAIXA |
Contínua diürna |
Qualsevol altre lloc, d'acord amb la seva titulació/capacitació acadèmica contractada, dins del seu grup/subgrup de classificació professional. |
Dedicació ....... Incompatibilidad |
Grup ..... Especialidad: |
Requisits |
Mèrits |
Porvisió ..... Tipus: |
CENTRE: |
Normal ..... Legal Ordinària |
A2 ..... Grau o Llicenciatura en Turisme |
Nivell C1 Català B2 anglès |
Altres idiomes |
O o CO ..... Singularitzat: No |
Oficina de turisme |
Responsabilitats generals:
Dirigir i coordinar el departament de turisme.
Ordenar, promocionar i difondre el patrimoni i territori del municipi planificant, preparant, fent seguiment i controlant les campanyes i activitats turístiques que es portin a terme.
Tasques més significatives:
- Organitzar i administrar l'activitat turística de manera que sigui equilibrada i sostenible en el territori. Executar les polítiques relacionades amb l'activitat turística.
- Coordinar la informació i senyalització dels seus recursos d'interès turístic.
Coordinar i gestionar les subvencions en matèria de Turisme
- Promocionar i difondre turísticament el patrimoni i territori del municipi.
- Coordinar i gestionar les subvencions en matèria de Turisme.
- Assessorar i col·laborar amb els agents públics i privats per a la difusió turística
- Planificar i desenvolupar el Pla Director de Turisme del municipi.
- Planificar les activitats d'oferta turística del municipi.
- Establir el calendari d'esdeveniments i accions de promoció comercial del municipi a l'exterior.
- Gestionar les Oficines d'Informació Turística del municipi.
- Coordinar les accions de comercialització del municipi.
- Participar en les presentacions dels productes i activitats organitzades pel propi organisme públic, però també donant suport a les accions de productes i empreses turístiques privades presents al municipi.
- Coordinar les comissions interdepartamentals que s'organitzin per atendre els turistes en períodes de màxima afluència de visitants (medi ambient, cultura, economia, etc.).
- Realitzar les atencions als i les visitants de l'Oficina de Turisme.
- Realitzar els acolliments d'esdeveniments que impliquen estades i activitats al municipi.
- Guiar les visites de familiarització i premsa d'agències de viatges i periodistes/as especialitzats/des.
- Efectuar qualsevol altra tasca pròpia de la seva categoria que li sigui encomanada i per a la qual hagi estat prèviament instruït.
CD: 16 4.878,24€
CE: 10.572,39 €
Contra l'acord plenari, que posa fi a la via daministrativa, els interessats podran interposar alternativament o recurs de reposició potestatiu davant el Ple de l'Ajuntament, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà al de la recepció de la notificació, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, o recurs contenciós-administratiu, davant el Jutjat del Contenciós-Administratiu, en el termini de dos mesos, a comptar des de l'endemà al de la recepció de la notificació, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciós-Administrativa.
L'Article 123,2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, adverteix que, si s'optés per interposar el recurs de reposició potestatiu no podrà interposar recurs contenciós-administratiu fins que aquell sigui resolt expressament o s'hagi produïr la seva desestimació per silenci.
Tot això sense perjudici de què pugui interposar l'interessat qualsevol altre recurs que poguès estimar més convenient al seu dret.
Capdepera, (signat electrònicament: 14 de desembre de 2023)
La batlessa Mireia Francesca Ferrer Jaume