Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR DE FORMENTERA
Núm. 328917
Convocatòria d’ajuts econòmics per participar en el programa de reutilització de llibres de text i material didàctic i/o en el programa digitalització pel curs 2022/2023
La Junta de Govern del Consell Insular de Formentera, en sessió ordinària celebrada el 12 de maig de 2023, i en exercici de les seues competències, sobre la base d'allò proposat (conforme a la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques), dels articles 132 i 28 de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de consells insulars, i en virtut del Decret de Presidència de data 15 d'octubre de 2021, aprovat per BOIB número 146, de 26 d'octubre de 2021, mitjançant el qual es deleguen competències en la Junta de Govern, i de la resta d'atribucions que li atorga la legislació vigent, adoptà, per unanimitat, el següent acord:
(...)
PRIMER.- APROVAR les bases reguladores per a la convocatòria d'ajuts econòmics per participar en el programa de reutilització de llibres de text i material didàctic i/o en el programa digitalització pel curs 2022/2023, la subvenció en règim de concurrència pública està destinat a centres educatius de primària i secundària, de l'illa de Formentera que desenvolupin el programa de reutilització de llibres de text i material didàctic i/o el Programa de digitalització, alumnat que sigui membre de família nombrosa i/o monoparental que cursi estudis de primària i que formin part del programa de reutilització dels llibres de text i material didàctic, o de secundària i que formin part del programa de digitalització, a l'illa de Formentera, les quals figuren a l'annex.
SEGON.- APROVAR la convocatòria pública per a la concessió de les subvencions a la què fa referència el punt anterior.
TERCER.- APROVAR una despesa per un import de 45.000€ (quaranta-cinc mil euros), amb càrrec a la partida 2023/1/334/48000/01 dels pressuposts generals del Consell Insular de Formentera, per l'any 2023.
QUART.- PUBLICAR les mateixes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en el Tauler d'anuncis, a la pàgina web de la corporació i a la Base de Dades Nacional de Subvencions, als efectes legals oportuns.
(...)
“ANNEX Bases reguladores per a la convocatòria d'ajuts econòmics per participar en el programa de reutilització de llibres de text i material didàctic i/o en el programa digitalització pel curs 2022/2023
1. Objecte de la convocatòria
Aquesta convocatòria té l'objectiu de regular la convocatòria pública i concedir:
· Ajuts econòmics als centres educatius de primària i secundaria de Formentera que desenvolupin el programa de reutilització de llibres de text i material didàctic i/o el programa de digitalització pel curs 2022/2023.
· Ajuts individuals als estudiants que cursin estudis de primària i que formin part del programa de reutilització dels llibres de text o de secundària i que formin part del programa de digitalització, que siguin membre de família nombrosa i/o monoparental i que siguin residents a l'illa de Formentera.
Dins d'aquesta línia de subvenció s'admet l'adquisició de material en qualsevol format incloent els formats digitals i que estigui recollit dins del Programa de reutilització de llibres de text i material didàctic i/o del Programa de digitalització dels centres educatius pel curs 2022/2023.
Les subvencions es concediran en règim de concurrència competitiva i l'objectiu és promoure l'ús solidari i cooperatiu dels llibres de text i material didàctic dels cursos i nivells corresponents a l'ensenyament obligatori, que fomentin la reutilització i tinguin en compte les metodologies innovadores i digitals.
2. Quantia de l'ajut pressupostat
a) La quantia destinada a l'ajut té un crèdit màxim de 45.000 € (quaranta-cinc mil euros) habilitat amb càrrec a la partida pressupostària 2023/1/334/48000/01 del pressupost anual del Consell Insular de Formentera, per a l'any 2023.
b) Es podrà subvencionar fins al 100 % de la despesa justificada.
c) En el cas que l'import de les ajudes aprovades excedeixi el crèdit del punt a), aquest es podrà ampliar segons les disponibilitats pressupostàries.
3. Import de les subvencions
a) Centres educatius de primària i secundària que estiguin en el programa de reutilització de llibres de text i material didàctic i/o en el Programa de digitalització:
b) Pels alumnes de primària, el 100 % de l'aportació al fons de reutilització de llibres de text per als ajuts individuals d'alumnes, en cas de famílies nombroses i monoparentals.
c) Pels alumnes de secundària del programa de digitalització, 200 € del cost de l'equip informàtic adquirit pel programa de digitalització per al ajuts individuals, en cas de famílies nombroses i monoparentals.
Es considera despesa subvencionable aquella que respongui a la naturalesa de l'activitat subvencionada i es realitzi en el període lectiu del curs escolar 2022-2023.
4. Persones beneficiàries
a) Centres educatius de primària i secundària, de l'illa de Formentera que desenvolupin el programa de reutilització de llibres de text i material didàctic i/o el Programa de digitalització.
b) Alumnat que sigui membre de família nombrosa que cursi estudis de primària i que formin part del programa de reutilització dels llibres de text o de secundària i que formin part del programa de digitalització, a l'illa de Formentera.
c) Alumnat que sigui membre de família monoparental que cursi estudis de primària i que formin part del programa de reutilització dels llibres de text o de secundària i que formin part del programa de digitalització, a l'illa de Formentera.
5. Termini de presentació de les sol·licituds
El termini per presentar les sol·licituds serà de trenta dies hàbils a partir de l'endemà de la data de publicació d'aquestes bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), en qualsevol de les formes establertes en l'art. 30 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, a partir d'ara (Llei 39/2015 d'1 d'octubre del PACAP).
No s'acceptarà cap sol·licitud fora d'aquest termini.
Aquesta convocatòria també es farà pública al tauler d'anuncis i a la web del consell: www.consellinsulardeformentera.cat.
6. Presentació de les sol·licituds
a) Les sol·licituds s'han de formalitzar mitjançant el model normalitzat que s'adjunta com a annex I, annex II, annex III i annex IV d'aquestes bases.
b) Es podran presentar els documents originals en la forma establerta segons l'art. 16 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre del PACAP.
c) Els aspirants han de presentar correctament emplenat l'annex que correspongui, i la documentació original adient objecte de la subvenció.
d) Si la instància o documentació original presentades fossin incorrectes o incompletes, es requerirà l'interessat perquè en un termini de deu dies, esmeni la falta o acompanyi els documents preceptius, amb indicació que, si així no ho fa, es considerarà que desisteix de la seva petició, d'acord amb l'art. 68 i altres exigits per la legislació específica aplicable de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre del PACAP.
7. Requisits i documentació a presentar
a) Centres educatius de primària i secundària de l'illa de Formentera que desenvolupin el programa de reutilització de llibres de text i material didàctic i el programa de digitalització.
S'ha de presentar la següent documentació original:
b) Alumnat que sigui membre de família nombrosa que cursi estudis de primària i que formin part del programa de reutilització dels llibres de text o de secundària i que formin part del programa de digitalització, a l'illa de Formentera.
S'ha de presentar la següent documentació original:
c) Alumnat que sigui membre de família monoparental que cursi estudis de primària i que formin part del programa de reutilització dels llibres de text o de secundària i que formin part del programa de digitalització, a l'illa de Formentera.
S'ha de presentar la següent documentació original:
8. Instrucció, resolució i publicitat
L'òrgan instructor del procediment és l'àrea d'Educació del Consell Insular de Formentera, que ha de dur a terme les actuacions necessàries per a la determinació, el coneixement i la comprovació de les dades en virtut de les quals s'ha de dictar resolució, en el marc de l'article 16 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions.
Una vegada realitzats els actes d'instrucció que resultin escaients, per part de la Conselleria d'Educació i Cultura, com a àrea competent, amb fonament en l'informe del tècnic/a a qui correspongui el procediment d'Ajuts econòmiques per participar en el programa de reutilització de llibres de text i material didàctic o en el programa digitalització pel curs 2022/2023, es redactaran les corresponents propostes de concessió de les ajudes que s'elevaran a la Junta de Govern, com a òrgan competent per a la concessió. A les propostes s'expressarà la identificació de les persones beneficiàries i la quantia, així com les sol·licituds excloses, amb indicació de la causa d'exclusió.
Les ajudes es faran públiques en el tauler d'anuncis d'aquesta corporació, i a la pàgina web del consell.
9. Casos especials
Les sol·licituds de casos especials o excepcionals no previstos en aquestes bases, seran objecte de resolució puntual per la Junta de Govern, amb informe previ dels Serveis Tècnics/Jurídics d'aquest Consell Insular de Formentera.
Entre aquests casos especials es consideraran els alumnes d'incorporació tardana i que cursin estudis de primària o de secundària i que s'incorporin a l'arribar al programa de reutilització dels llibres de text o al programa de digitalització, sempre que siguin membre de família nombrosa i/o monoparental i que siguin residents a l'illa de Formentera.
10. Recursos
L'acord de la Junta de Govern del Consell Insular de Formentera de concessió de les citades ajudes, exhaureix la via administrativa i davant d'aquesta es pot interposar, o bé, recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictada, és a dir, davant la Junta de Govern del Consell Insular de Formentera, en el termini d'un mes des de la notificació, o bé, recurs contenciós administratiu davant els jutjats del contenciós administratiu de Palma (Mallorca), en el termini de dos mesos des de la notificació.
11. Pagament
Les ajudes que atorgui el Consell Insular de Formentera es faran efectives mitjançant transferència bancària al compte indicat per l'adjudicat a l'annex IV.
12. Compatibilitat
Aquestes ajudes seran compatibles amb altres que es puguin rebre les persones beneficiàries, d'altres administracions o entitats, públiques o privades.
13. Verificació i control
Les persones beneficiàries de les ajudes quedaran sotmeses al règim d'obligacions, intervencions i sancions que estableixen el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions, la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el reglament de la Llei 38/2003, i altra normativa que hi sigui d'aplicació.
Són obligacions, entre d'altres, de les persones beneficiàries:
a) Sotmetre's a les actuacions de comprovació de l'entitat que concedeix l'ajut i les de control financer.
b) Acreditar la realització de l'activitat al Consell Insular així com el compliment dels requisits i les condicions que determinin la concessió de l'ajuda.
Qualsevol alteració de les condicions tingudes en compte per concedir l'ajuda podrà donar lloc a la modificació de la resolució de la concessió.
L'incompliment d'aquestes obligacions per part de les persones beneficiàries, o l'alteració substancial de les condicions determinants de l'atorgament de l'ajuda o la concurrència de les causes de reintegrament previstes a l'article 11 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, i en l'article 37 de la Llei 38/2003, podrà donar lloc al reintegrament de la subvenció.
14. Causes de reintegrament
Es revocarà l'ajuda i s'haurà de reintegrar totalment o parcialment l'import rebut per les persones beneficiàries i, si escau, l'interès de demora, en els casos següents:
a) L'incompliment de la finalitat per a la qual es concedeixi l'ajuda.
b) L'obtenció de l'ajuda sense que es compleixin les condicions requerides o quan s'alterin les condicions tingudes en compte per concedir-la, sempre que sigui per causes imputables a l'entitat beneficiària.
c) La negativa a sotmetre's a les actuacions de control previstes o l'obstrucció injustificada d'aquestes actuacions.
Per al reintegrament s'han d'aplicar els procediments previstos a aquest efecte en la legislació de finances, en els quals s'ha de garantir l'audiència a les entitats interessades. Les quantitats reintegrables tenen la consideració d'ingressos de dret públic i poden ser exigides per la via de constrenyiment.
L'incompliment de l'obligació de justificar la finalitat d'ajuda econòmica rebuda en la forma i els terminis establerts suposarà, a més del reintegrament esmentat, la impossibilitat de participar en pròximes convocatòries d'ajudes mentre no es faci la devolució de l'import reclamat.
15. Règim jurídic
Aquesta convocatòria es regeix per aquestes bases i, en allò que no hi estigui previst, pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears, per la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, i tota la normativa vigent que sigui d'aplicació.
16. Llei orgànica 3/2018, de 5 desembre, de protecció de dades de caràcter personal i de garantia dels drets digitals
D'acord amb la Llei orgànica 3/2018, de 5 desembre, de protecció de dades de caràcter personal i de garantia dels drets digitals, es posa de manifest que la informació facilitada pels peticionaris d'aquestes beques serà tractada en un fitxer degudament protegit per a la gestió d'aquest programa. Les persones interessades podran sol·licitar a l'administració l'exercici dels seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició.
Amb la presentació de la sol·licitud i la resta de la documentació requerida per participar en aquest programa, la persona interessada autoritza el Consell Insular de Formentera a facilitar les dades aportades a qualsevol altra administració o organisme sempre que així ho requereixi expressament per al compliment de les seves obligacions específiques i garanteixi, igualment, la confidencialitat de la informació.
17. Publicació i vigència de les bases
Aquestes bases es publicaran al BOIB i entraran en vigor l'endemà de la seva publicació.
La qual cosa es fa pública per a general coneixement.
Formentera amb data de signatura electrònica (17 de maig de 2023)
La presidenta del Consell Insular de Formentera Ana Juan Torres
ANNEX I Model de sol·licitud
Convocatòria d'Ajuts per als programes de reutilització de llibres de text i material didàctic i/o el programa Chromebook pel curs 2022/2023
a) Centres educatius de primària i secundària, de l'illa de Formentera que desenvolupin el programa de reutilització dels llibres de text i/o el programa digitalització:
Centre educatiu: |
CIF: |
Adreça: |
Telèfon: |
Nom i llinatges del director/a del centre: |
Expòs: que present la següent documentació original:
( ) Certificació de l'adscripció al programa de reutilització dels llibres de text pels alumnes de primària i secundària i/o al programa Chromebook pels alumnes de secundària, on es faci constar: la identificació del curs 2022-2023, l'alumne/a, signatura del director/a i segell de l'escola. |
( ) Annex IV. Model de transferència bancària. |
( ) En el cas de subvencions de quantia superior a 3.000 €, haurà de presentar-se certificat d'estar al corrent de les Obligacions Tributàries i amb la Seguretat Social. |
DECLAR sota la meva responsabilitat que no concorr en cap de les següents circumstàncies:
a) Haver estat condemnat mitjançant sentència ferma a la pena de pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions o ajudes públiques.
b) Haver sol·licitat la declaració de concurs, haver estat declarat insolvent en qualsevol procediment, trobar-se declarat en concurs, estar subjecte a intervenció judicial o haver estat inhabilitat conforme a la Llei concursal sense que hagi conclòs el període d'inhabilitació fixat en la sentència de qualificació del concurs.
c) Haver donat lloc, per causa de la qual hagués estat declarat culpable, a la resolució ferma de qualsevol contracte celebrat amb l'Administració.
d) Estar culpable la persona física, els administradors de les societats mercantils o aquells que ostentin la representació legal d'altres persones jurídiques, en algun dels supòsits de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració general de l'Estat i de la Llei 2/1996, de 19 de novembre, d'incompatibilitats dels membres del Govern i dels alts càrrecs de la comunitat autònoma de les Illes Balears; de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, o tractar-se de qualsevol dels càrrecs electes regulats en la Llei orgànica 5/1985, de 19 de juny, del règim electoral general, en els termes establerts en la mateixa o en la normativa de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
e) Tenir la residència fiscal en un país o territori qualificat reglamentàriament com paradís fiscal.
f) Haver estat sancionat mitjançant resolució ferma amb la pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions.
g) No estar al corrent de pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions anteriorment concedides o no haver-les justificat degudament, en ambdós casos, segons resolució de l'òrgan municipal competent.
h) No estar al corrent de les obligacions tributàries o amb la Seguretat Social en el moment de presentació d'aquesta sol·licitud.
[En el cas de subvencions de quantia superior a 3.000€ HAURÀ DE PRESENTAR-SE CERTIFICAT D'ESTAR AL CORRENT DE LES OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES I AMB LA SEGURETAT SOCIAL]
Per tot això, DEMAN que amb els tràmits previs oportuns s'atorgui l'ajuda per a l'adquisició dels llibres de text per part d'aquest consell.
Formentera, ________ d ________________ de 2023
Signatura,
A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA
ANNEX II Model de sol·licitud
Convocatòria d'ajuts per als programes de reutilització de llibres de text i material didàctic i/o el programa de digitalització pel curs 2022/2023
b) Alumnat que sigui membre de família nombrosa que cursi estudis de primària i que formin part del programa de reutilització dels llibres de text o de secundària i que formin part del programa de digitalització, a l'illa de Formentera.
- Nom i llinatges (del tutor/a o que exerceixi la pàtria potestat del menor):____________________________
__________________________________________________________________________________
DNI/ NIE/ Permís de residència: _____________________ Telèfon: __________________________
Domicili: ________________________________________________________________________________
- Nom i llinatges (alumne/a): ________________________________________________________________
Centre escolar: _______________________________________________________________________
Curs: ________________________________________________________________________________
Expòs: que present la següent documentació original:
( ) DNI/NIE o Permís de residència de la persona que exercici la pàtria potestat o la tutoria del menor |
( ) DNI o NIE o Permís de residència del menor |
( ) Document del títol de família nombrosa |
( ) Annex IV, model de transferència bancària |
DECLAR sota la meva responsabilitat pertànyer al programa de reutilització dels llibres de text (per alumnes de primària) o al programa Chromebook (per alumnes de secundària) del centre i haver pagat la quota de ......................€, autoritz al Consell Insular de Formentera a fer les consultes necessàries amb el centre per comprovar-ho.
DECLAR sota la meva responsabilitat que no concorr en cap de les següents circumstàncies:
a) Haver estat condemnat mitjançant sentència ferma a la pena de pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions o ajudes públiques.
b) Haver sol·licitat la declaració de concurs, haver estat declarat insolvent en qualsevol procediment, trobar-se declarat en concurs, estar subjecte a intervenció judicial o haver estat inhabilitat conforme a la Llei concursal sense que hagi conclòs el període d'inhabilitació fixat en la sentència de qualificació del concurs.
c) Haver donat lloc, per causa de la qual hagués estat declarat culpable, a la resolució ferma de qualsevol contracte celebrat amb l'Administració.
d) Estar culpable la persona física, els administradors de les societats mercantils o aquells que ostentin la representació legal d'altres persones jurídiques, en algun dels supòsits de Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració general de l'Estat i de la Llei 2/1996, de 19 de novembre, d'incompatibilitats dels membres del Govern i dels alts càrrecs de la comunitat autònoma de les Illes Balears; de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, o tractar-se de qualsevol dels càrrecs electes regulats en la Llei orgànica 5/1985, de 19 de juny, del règim electoral general, en els termes establerts en la mateixa o en la normativa de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
e) Tenir la residència fiscal en un país o territori qualificat reglamentàriament com paradís fiscal.
f) Haver estat sancionat mitjançant resolució ferma amb la pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions.
g) No estar al corrent de pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions anteriorment concedides o no haver justificat degudament les mateixes, en ambdós casos, segons resolució de l'òrgan municipal competent.
h) No estar al corrent de les obligacions tributàries o amb la Seguretat Social en el moment de presentació d'aquesta sol·licitud.
[En el cas de subvencions de quantia superior a 3.000€ HAURÀ DE PRESENTAR-SE CERTIFICAT D'ESTAR AL CORRENT DE LES OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES I AMB LA SEGURETAT SOCIAL]
Per tot això, DEMAN que amb els tràmits oportuns previs s'atorgui l'ajuda per a l'adquisició dels llibres de text.
Formentera, ________ d ________________ de 2023
Signatura,
A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA
ANNEX III Model de sol·licitud
Convocatòria d'ajuts per als programes de reutilització de llibres de text i material didàctic o el programa Chromebook pel curs 2022/2023
c) Alumnat que sigui membre de família monoparental que cursi estudis de primària i que formin part del programa de reutilització dels llibres de text o de secundària i que formin part del programa de digitalització, a l'illa de Formentera.
- Nom i llinatges (del tutor/a o que exerceixi la pàtria potestat del menor):
_____________________________________________________________________________________
DNI/ NIE/ Permís de residència: ____________________ Telèfon: ___________________________
Domicili: ________________________________________________________________________________
- Nom i llinatges (alumne/a): _________________________________________________________________
Centre escolar: _______________________________________________________________________
Curs: ________________________________________________________________________________
Expòs: que present la següent documentació original:
( ) DNI/NIE o Permís de residència de la persona que exercici la pàtria potestat o la tutoria del menor |
( ) DNI o NIE o Permís de residència del menor |
( ) Llibre de família monoparental en què figuri un sol progenitor, o sentència que atorgui pàtria potestat/tutoria a un dels cònjuges |
( ) Annex IV, model de transferència bancària |
DECLAR sota la meva responsabilitat pertànyer al programa de reutilització dels llibres de text (per alumnes de primària) o al programa Chromebook (per alumnes de secundària) del centre i haver pagat la quota de ....................€, autoritz al Consell Insular de Formentera a fer les consultes necessàries amb el centre per comprovar-ho.
DECLAR sota la meva responsabilitat que no concorr en cap de les següents circumstàncies:
a) Haver estat condemnat mitjançant sentència ferma a la pena de pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions o ajudes públiques.
b) Haver sol·licitat la declaració de concurs, haver estat declarat insolvent en qualsevol procediment, trobar-se declarat en concurs, estar subjecte a intervenció judicial o haver estat inhabilitat conforme a la Llei concursal sense que hagi conclòs el període d'inhabilitació fixat en la sentència de qualificació del concurs.
c) Haver donat lloc, per causa de la qual hagués estat declarat culpable, a la resolució ferma de qualsevol contracte celebrat amb l'Administració.
d) Estar culpable la persona física, els administradors de les societats mercantils o aquells que ostentin la representació legal d'altres persones jurídiques, en algun dels supòsits de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració general de l'Estat i Llei 2/1996, de 19 de novembre, d'incompatibilitats dels membres del Govern i dels alts càrrecs de la comunitat autònoma de les Illes Balears; de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, o tractar-se de qualsevol dels càrrecs electes regulats en la Llei orgànica 5/1985, de 19 de juny, del règim electoral general, en els termes establerts en la mateixa o en la normativa de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
e) Tenir la residència fiscal en un país o territori qualificat reglamentàriament com paradís fiscal.
f) Haver estat sancionat mitjançant resolució ferma amb la pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions.
g) No trobar-se al corrent de pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions anteriorment concedides o no haver justificat degudament les mateixes, en ambdós casos, segons resolució de l'òrgan municipal competent.
h) No trobar-se al corrent de les obligacions tributàries o amb la Seguretat Social en el moment de presentació d'aquesta sol·licitud.
[En el cas de subvencions de quantia superior a 3.000€ HAURÀ DE PRESENTAR-SE CERTIFICAT D'ESTAR AL CORRENT DE LES OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES I AMB LA SEGURETAT SOCIAL]
Per tot això, DEMAN que amb els tràmits oportuns previs s'atorgui l'ajuda per a l'adquisició dels llibres de text.
Formentera, ________ d ________________ de 2023
Signatura,
A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA
ANNEX IV MODEL DE TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA
Convocatòria d'ajuts per als programes de reutilització de llibres de text i material didàctic i/o el programa Chromebook pel curs 2022/2023
DADES DEL TITULAR DEL COMPTE CORRENT
NOM I LLINATGES / RAÓ SOCIAL |
|
|
|
DNI/ NIE/ TARGETA DE RESIDÈNCIA/ CIF |
|
|
|
DIRECCIÓ |
|
|
|
LOCALITAT |
CODI POSTAL |
|
|
A EMPLENAR PER L'ENTITAT BANCÀRIA |
Nom de l'entitat bancària:______________________________________
IBAN |
BANC |
SUCURSAL |
DC |
NÚM. DE COMPTE |
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sota la meua responsabilitat declaro que les dades anteriors corresponen al compte obert a nom del titular abans esmentat.
DILIGÈNCIA DE CONFORMITAT DE L'ENTITAT BANCÀRIA
Les dades antecedents coincideixen amb les que consten en aquesta oficina.
Signat: El/la director/a
(segell de la entitat)
_______________________, ________ d ____________________ de 2023