Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT D'ANDRATX
Núm. 293028
Extracte de la convocatòria beques econòmiques per a estudis a l’estranger, curs 2022/2023
Aprovada per la Junta de Govern Local, en sessió ordinària celebrada dia 21/04/2023, la Convocatòria beques econòmiques per a estudis a l'estranger, curs 2022/2023, es fa públic l'extracte següent:
«EXTRACTE DE LA CONVOCATÒRIA BEQUES ECONÒMIQUES PER A ESTUDIS A L'ESTRANGER, CURS 2022/2023
Codi de la Convocatòria: 691350
De conformitat amb el previst en els articles 17.3.b i 20.8.a de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, es publica l'extracte de la convocatòria el text complet de la qual pot consultar-se en la Base de dades Nacional de Subvencions (http://www.pap.minhap.gob.es/bdnstrans/index):
Primer. Beneficiaris.
Podran sol·licitar aquestes ajudes els estudiants que:
a) Estiguin cursant estudis en universitats o centres educatius públics o privats fora de l'estat Espanyol durant el curs acadèmic indicat a la convocatòria, segons la següent relació:
- Qualsevol estudi universitari
- Estudis tècnics superiors
- Escoles adscrites a la Universitat
- Col·legis universitaris
- Cicles formatius de primer, segon cicle o tercer cicle
- Beques a l'estranger (tipus Erasmus, Leonardo, Grundiwg...)
- Estudis de règim especial
b) Estar empadronat al municipi d'Andratx.
c) Estar al corrent de les obligacions fiscals amb aquest Ajuntament, i no ser-hi deutors per qualsevol altre concepte tributari. De no ser així, tendran 10 dies hàbils per resoldre la deficiència detectada.
Seran denegades automàticament les sol·licituds que no s'adaptin a allò descrit anteriorment.
El simple fet de presentar la sol·licitud dels ajuts econòmics per a estudis a l'estranger suposa acceptar les bases d'aquest convocatòria i en cas de falsedat o omissió total o parcial de la documentació presentada s'incorrerà en responsabilitat.
S'estableix la compatibilitat amb altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos per a la mateixa finalitat, procedents de qualssevol Administració o ens públics o privats, nacionals, e la Unió Europea o d'organismes internacionals sempre i quan la quantia total de tots els ajuts no superin les despeses.
Segon. Objecte i finalitat de la convocatòria.
L'objecte d'aquests ajuts és el de completar les beques per les despeses que té un estudiant que du a terme els seus estudis fora de l'estat Espanyol amb independència del centre en el que estiguin matriculats per tal se sufragar les despeses consistents en escolarització, llibres, material escolar, allotjament, activitats de reforç i programes especials d'educació així com les despeses derivades del transport dels estudiants al centre educatiu matriculats, per al curs 2022/2023.
Tercer. Bases reguladores.
Ordenança General de Subvencions de l'Ajuntament d'Andratx publicada al BOIB núm. 47 de dia 20/04/2017.
http://www.caib.es/eboibfront/ca/2017/10643
Quart. QUANTIA I CRÈDIT PRESSUPOSTARI.
El número total d'ajuts anirà en funció de les sol·licituds presentades.
Les quanties de les ajudes se liquidaran mitjançant un únic pagament.
Les quanties de les ajudes seran de 300,00€ per mes fins a un màxim de 1.500,00€ per alumne.
Si a l'hora de determinar els ajuts corresponents a les sol·licituds, el crèdit pressupostari no fos suficient per concedir-les totes, es reduirien proporcionalment les quanties resultants fins que no es superi l'import global de la concessió pressupostària.
Cinquè. Termini de presentació de les sol·licituds
Les sol·licituds es podran presentar d'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques de les següents formes:
- TELEMÀTICAMENT : a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Andratx (https://andratx.sedelectronica.es/) pel seu tràmit específic establert. Per poder dur a terme un registre telemàtic cal disposar d'un certificat electrònic o DNI electrònic o Cl@ve pin (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, de l'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Illes Balears, i opcional per a les persones físiques).
- PRESENCIALMENT (només per a persones físiques): al SAC (Servei d'Atenció a la Ciutadania) de l'Ajuntament d'Andratx obligatòriament amb cita prèvia que pot sol·licitar a www.andratx.cat (de 08:30 a 13:30 de dilluns a divendres) de l'Ajuntament d'Andratx obligatòriament amb cita prèvia que pot sol·licitar a www.andratx.cat (de 08:30 a 13:30 de dilluns a divendres) o a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
Subjectes obligats segons article 14.2 i 14.3 de la Llei 39/2015, de l'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques són: les persones jurídiques, entitats sense personalitat jurídica, els qui realitzen una activitat per la que es requereixi col·legiar-se obligatòriament per als tràmits que realitzen amb les Administracions públiques en l'exercici de la seva activitat professional inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils, els qui representen a un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració i el personal funcionari de les Administracions Públiques pels tràmits i actuacions que realitzin en la seva condició de funcionaris-es.
S'estableix un termini de dia 16 de juny a 16 de juliol per presentar les sol·licituds.»
La qual cosa es fa públic pel seu coneixement general.
Andratx, document signat electrònicament (28 d'abril de 2023
La batlessa-presidenta Estefania Gonzalvo Guirado)