Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SANT JOAN

Núm. 238277
Autorització de la contractació d’un Operari de Manteniment, personal laboral fix de l’Ajuntament de Sant Joan, pel sistema de concurs-oposició per l’estabilització del personal temporal, i la constitució d’una borsa de treball

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Expedient 801/2022

El Batle, en data de 4 d'abril de 2023, ha adoptat la següent resolució i que es transcriu a continuació:

«Decret de Batlia 072/2023 

Autorització de la contractació d'un Operari de Manteniment, personal laboral fix de l'Ajuntament de Sant Joan, pel sistema de concurs-oposició per l'estabilització del personal temporal, i la constitució d'una borsa de treball.

RESOLUCIÓ DE BATLIA

Antecedents

1. Atès que la Junta de Govern Local, en la sessió celebrada en data 9 de desembre de 2022, va aprovar les bases de la convocatòria per cobrir una plaça d'Operari/a de Manteniment, personal laboral fix de l'Ajuntament de Sant Joan, pel sistema de concurs-oposició, que consta dins l'oferta d'ocupació pública 2022 per l'estabilització de personal temporal.

2. Vista la publicació de les bases al Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 162 de 13 de desembre de 2022, així com l'extracte de la convocatòria al Butlletí Oficial de l'Estat núm. 311 de 28 de desembre de 2022.

3. Vist que per Decret de Batlia 024/2023, de 8 de febrer, es va declarar aprovada la llista provisional d'admesos i exclosos del procés selectiu, així com el nomenament dels membres del tribunal, i que fou publicat al Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 19, d'11 de febrer de 2023, així com al Tauler d'anuncis i al Portal de Transparència de la seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Joan.

4. Vist que per Decret de Batlia 042/2023, de 20 de febrer, es va declarar aprovada la llista definitiva d'admesos i exclosos del procés selectiu, i que fou publicat al Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 23, de 21 de febrer de 2023, així com al Tauler d'anuncis i al Portal de Transparència de la seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Joan.

5. Vistes les actes del Tribunal Qualificador del procediment pel sistema de concurs-oposició, per l'estabilització del personal temporal.

6. Vista l'acta del Tribunal Qualificador, de 3 d'abril de 2023, amb relació a l'aspirant declarat apte per haver superar el procés selectiu, les puntuacions obtingudes, la proposta de contractació de l'aspirant seleccionat i la constitució d'una borsa de treball.

Fonaments de dret

1. Bases de la convocatòria per cobrir una plaça d'Operari/a de Manteniment, personal laboral fix de l'Ajuntament de Sant Joan, pel sistema de concurs-oposició, que consta dins l'oferta d'ocupació pública 2022 per l'estabilització de personal temporal.

2. L'article 2 i les disposicions addicionals primera, quarta, sisena i octava de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública.

3. Els articles 55 a 62 del text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic aprovat per Reial decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre.

4. Els articles 28 a 35 del Reglament General d'Ingrés del Personal al Servei de l'Administració General de l'Estat i de Provisió de Llocs de treball i Promoció Professional dels Funcionaris Civils de l'Administració General de l'Estat aprovat per Reial decret 364/1995, de 10 de març.

 

5. Els articles 21.1.g) i h), 91, 103 i 103 bis de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local.

6. El Reial Decret Legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut del Treballadors.

Examinada la resta de documentació que l'acompanya, de conformitat amb la Disposició addicional primera de la Llei 20/2021, de 8 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat a l'ocupació pública, i de conformitat amb l'article 21.1.h) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, de Bases del Règim Local, l'article 33 del Reglament General d'Ingrés del Personal al Servei de l'Administració General de l'Estat i de Provisió de Llocs de treball i Promoció Professional dels Funcionaris Civils de l'Administració General de l'Estat aprovat pel Reial decret 364/1995, de 10 de març, així com les bases vuitena i novena que regulen el procediment selectiu

RESOLC

Primer.- Autoritzar la contractació, amb efectes de dia 12 d'abril de 2023, com a Operari de Manteniment, amb l'equivalència al grup AP, empleat laboral fix de l'Ajuntament de Sant Joan, per haver superat el procés selectiu mitjançant el procediment de concurs-oposició, que consta dins l'oferta d'ocupació pública 2022 per l'estabilització de personal temporal, a l'aspirant que es relaciona a continuació:

 

Identitat de l'aspirant

NIF

Punts Obtinguts

1

Jordi Morral i Roca

**6810***

81,80

Segon.- Constituir una borsa de treball d'operari/a de manteniment com a personal laboral temporal, per cobrir les necessitats o substitucions temporals de la plantilla de personal d'aquest Ajuntament, dels candidats que no han superat el procés de selecció. Aquesta borsa de treball estarà vigent fins que l'Ajuntament constitueixi una altra borsa de la mateixa categoria professional, s'hagi esgotat o hagin transcorregut més de tres anys des de la seva constitució.

L'ordre de la borsa de treball és el que es relaciona a continuació:

1 PLAÇA  OPERARI DE MANTENIMENT. CONCURS OPOSICIÓ

BORSA DE TREBALL ( BASE NOVENA )

Nom i llintages

DNI

Puntuació definitiva fase oposició

Puntuació definitiva fase concurs

Puntuació total definitiva

Cosme Mayol Terrasa

**0719**

45

  3,00

48,00

Tercer.- Notificar la present resolució  a l'aspirant que ha obtingut la plaça, per a la formalització del contracte laboral fix, que es durà a terme a les dependències municipals, el dia 12 d'abril a les 8:00 hores.

De la mateixa manera, se li comunicarà que la seva incorporació al lloc de treball serà amb data de dia 12 d'abril de 2023.

Quart.- Publicar la present resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears, així com al Tauler d'anuncis i al Portal de Transparència de la seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Joan [https://santjoan.sedelectronica.es].

Cinquè.- Comunicar al Registre de Personal, als efectes oportuns.

Sisè.- Remetre al Ministeri d'Hisenda i Funció Pública del Govern d'Espanya, a través de la Secretaria d'Estat de Pressupostos i Despeses, certificació amb el nombre de places estructurals ocupades d'aquest procés de selecció.

Setè.- Informar a la representació legal dels empleats laborals de la present resolució, als efectes que procedeixin.

Vuitè.- Donar compte de la present Resolució al Ple de la Corporació, en la primera sessió ordinària que es celebri, de conformitat amb l'establert en l'article 42 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals.»

Recursos:

Contra aquest acte, que posa fi a la via administrativa, s'hi poden interposar, alternativament, els recursos següents:

a) Directament el recurs contenciós-administratiu, davant el Jutjat del Contenciós-Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà a la publicació del present anunci, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciós-Administrativa.

b) El recurs potestatiu de reposició davant la batlia d'aquest Ajuntament, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà a la publicació del present anunci, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

No obstant l'anterior, es pot exercitar si n'és el cas, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent.

 

Sant Joan, a la data de signatura electrònica al marge (4 d'abril de 2023)

El batle Francesc Mestre Estelric