Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 237653
Resolució de director d’àrea de Professionals i Relacions Laborals del Servei de Salut de les Illes Balears per la qual es convoca el procediment per proveir, pel sistema de concurs, el lloc de feina de cap de secció del Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari de la plantilla orgànica autoritzada dels Serveis Centrals del Servei de Salut de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

Cal cobrir el lloc de feina de cap de secció del Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari corresponent a la plantilla orgànica autoritzada dels Serveis Centrals del Servei de Salut de les Illes Balears

Fonaments de dret

1. Els articles 29 i 30 de la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut (BOE núm. 301, de 17 de desembre de 2003).

2. El Reial decret llei 1/1999, de 8 de gener, sobre selecció de personal estatutari i provisió de places en les institucions sanitàries de la Seguretat Social (BOE núm. 8, de 9 de gener de 1999).

3. La disposició transitòria segona de la Llei 4/2016, de 6 d'abril, de mesures de capacitació lingüística per a la recuperació de l'ús del català en l'àmbit de la funció pública (BOIB núm. 46, de 12 d'abril de 2016).

4. L'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022 pel qual es regula el sistema de provisió de llocs de feina del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut de les Illes Balears, ratificat per l'Acord del Consell de Govern de 22 de maig de 2022 (BOIB núm. 70, de 31 de maig de 2022).

Per això dict la següent

Resolució

Aprovar la convocatòria per proveir, pel sistema de concurs, el lloc de feina de cap de secció del Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari corresponent a la plantilla orgànica autoritzada dels Serveis Centrals del Servei de Salut de les Illes Balears.

1. Aprovar les bases que regeixen aquesta convocatòria, que figuren en l'annex 1.

2. Designar els membres de la Comissió de Selecció, que figuren en l'annex 2.

3. Aprovar el barem de mèrits aplicable a aquesta convocatòria, que figura en l'annex 3.

4. Publicar el model de sol·licitud i el model de projecte de gestió i organització per accedir al lloc de feina ofert en aquesta convocatòria, accessible en el portal  web www.ibsalut.es.

5. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en el portal web del Servei de Salut de les Illes Balears (www.ibsalut.es.).

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució —que exhaureix la via administrativa— pot interposar-se un recurs de reposició davant l'òrgan que la dicta en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la data de publicació d'aquesta resolució, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, de 1r d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la data de publicació d'aquesta resolució, d'acord amb els articles 8.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

(Firmat electrònicament: 31 de març de 2023)

La directora de gestió i pressuposts María del Mar Rosselló Amengual Per suplència del director d'àrea de professionals i relacions laborals  (BOIB núm. 63, de 3/8/2019)

 

ANNEX 1 Bases de la convocatòria

1.  Lloc de feina ofert

Cap de secció del Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari corresponent a la plantilla orgànica autoritzada dels Serveis Centrals del Servei de Salut de les Illes Balears.

2. Característiques generals

El règim jurídic del lloc de feina en qüestió és l'establert per la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'estatut marc del personal estatutari dels Serveis de Salut, i les disposicions que la despleguen. El càrrec s'ocuparà en règim de dedicació exclusiva.

3. Requisits dels aspirants

3.1 Requisits generals:

a. Tenir la nacionalitat espanyola o la d'un estat membre de la Unió Europea o de l'Espai Econòmic Europeu, o tenir el dret a la lliure circulació de treballadors de conformitat amb el Tractat de la Unió Europea o altres tractats ratificats per Espanya, o bé tenir reconegut aquest dret per mitjà d'una norma legal.

b. Tenir un nomenament com a personal estatutari fix que, en la data de publicació d'aquesta convocatòria, estigui en la situació de servei actiu o en la situació de servei de reserva de lloc i presti servei en institucions sanitàries del Sistema Nacional de Salut.

També poden participar a les convocatòries de llocs de treball el personal funcionari de carrera que, a la data de la publicació d'aquesta convocatòria, estigui en la situació de servei actiu o en la situació de servei de reserva de lloc i presti servei a qualsevol Administració Pública.

Tot això sense perjudici del que estableix el punt 6.4 de l'Acord de 22 de maig de 2022.

c. Titulació oficial que habiliti per a l'exercici professional del lloc de feina (o estar en condicions d'obtenir-la dins el termini per presentar sol·licituds):

  • Subgrup A1: llicenciatura o grau.
  • Subgrup A2: diplomatura o grau.
  • Subgrup C1: batxillerat i/o formació professional de grau superior.

d. Acreditar, tant en el subgrup A1, A2 com en el C1, els coneixements de català corresponents al nivell B2 per mitjà d'un certificat expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública o qualsevol dels expedits, reconeguts com a equivalents o homologats per la Direcció General de Política Lingüística que acreditin aquest nivell de coneixement.

e. Tenir la capacitat funcional necessària per acomplir les funcions que es derivin del nomenament.

f. Tenir complerts setze anys i no sobrepassar l'edat de jubilació forçosa.

g. No haver estat separat del servei —per mitjà d'un expedient disciplinari— de qualsevol servei de salut o administració pública en els sis anys anteriors a la convocatòria, ni estar inhabilitat amb caràcter ferm per exercir funcions públiques ni, si escau, la professió corresponent. En els casos de persones d'altres estats esmentades en el paràgraf a), no estar inhabilitat per una sanció o una pena per a l'exercici professional o per accedir a funcions o serveis públics al seu estat, ni haver estat separat per mitjà d'una sanció disciplinària de cap de les seves administracions o serveis públics en els sis anys anteriors a la convocatòria.

3.2 Requisits específics:

a. Poden participar en aquesta convocatòria el personal estatutari fix de gestió i serveis i el personal funcionari de carrera dels subgrups A1, A2 i C1, que en la data de la publicació de la convocatòria estigui en la situació de servei actiu o en la situació de reserva de plaça i presti servei en una institució sanitària del Sistema Nacional de Salut o qualsevol altra Administració Pública.

b. Estar adscrit a la plantilla orgànica dels Serveis Centrals del Servei de Salut de les Illes Balears

c. Mínim nivell II de Carrera Professional

d. Disponibilitat horària (tardes i caps de setmana), certificat mitjançant declaració jurada

e. Mínim tres anys d'experiència professional, acreditada per la subdirecció de gestió de personal de Serveis Centrals, en la coordinació i gestió de processos selectius d'accés a la condició de personal estatutari fix i específicament:

  • Gestió de personal, treball en equip o maneig de grups
  • Procediment administratiu dels processos selectius
  • Coneixement i maneig a nivell d'expert de l'aplicació informàtica SAP RRHH “Selecció, ingrés i provisió”
  • Maquetació i publicació d'edictes en BOIB
  • Gestió de la pàgina web del Servei de Salut i seu electrònica de CAIB (ROLSAC)

f.   Presentació d'un projecte de gestió i organització relacionat amb les funcions del lloc de treball i els objectius del                                 Servei, publicat en el portal web www.ibsalut.es.

3.3. Acreditació dels requisits:

a. Els requisits s'han de complir el darrer dia del termini per presentar sol·licituds en la manera que la convocatòria determini i s'han de presentar en el moment de formalitzar la sol·licitud.

b. En relació amb els requisits generals d'aquesta convocatòria, no cal l'acreditació documental per al personal del Servei de Salut de les Illes Balears —a excepció del nivell de coneixements de català—, perquè el Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari farà les comprovacions necessàries d'ofici, llevat que l'aspirant s'hi oposi manifestament en la sol·licitud.

c. En el cas del personal que no facin feina en el Servei de Salut de les Illes Balears, sí que haurà d'aportar la documentació acreditativa —original o una còpia autèntica— de tots els requisits en els termes establerts a l'apartat 3.3 a)

4. Característiques del lloc de feina i funcions que cal acomplir

La persona que obtingui el lloc de feina dependrà de la subdirecció de Gestió de Personal i desenvoluparà les funcions pròpies de cap de secció del Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari de la plantilla orgànica autoritzada dels Serveis Centrals del Servei de Salut, entre elles les següents:

a. Organitzar, controlar i planificar el treball de la secció, en coordinació amb el cap de servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari.

b. Coordinar l'equip de professionals de la secció del servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

c. Col·laborar, amb el cap de servei en les següents funcions:

  • Preparació, revisió i tramitació de les bases generals, convocatòries especifiques i altres actes administratius dels processos selectius d'accés al personal estatutari fix
  • Participar en la constitució dels tribunals dels processos selectius (gestió sessions, reserva aules)
  • Supervisar i assessorar els tribunals (sessions, actes, diligències, servei lingüístic, correcció proves selectives)

d. Coordinació i supervisió de la logística per a la realització dels exàmens dels processos selectius

  • Organitzar i realitzar la impressió de fotocopiat de les proves selectives
  • Reserva d'edificis/aules i gestió d'aquestes
  • Coordinar la participació dels col·laboradors en els processos selectius
  • Coordinar amb l'empresa de seguretat el lliurament i recollida de les proves selectives
  • Coordinar l'assistència dels tribunals a les proves selectives

e. Maneig del sofware de lectura òptica EVALDARA per a la correcció de les proves selectives

f. Gestió i maneig de l'aplicació informàtica de SAP-Recursos Humans “Selecció, ingrés i provisió” que suposa:

  • Parametrització de les convocatòries i base de dades de candidats participants en els processos selectius i de provisió de llocs de treball (oposicions)
  • Validar i avaluar candidats
  • Publicació de llistes provisionals i definitives d'admesos i exclosos
  • Introduir modificacions resultants de les al·legacions
  • Introduir notes d'exàmens dels candidats presentats a les proves selectives

g. Explotació de dades de l'aplicatiu SAP HCM-ADHOC QUERIES

h. Revisar la gestió de les dietes en el programa SAP RHH tant dels tribunals com dels col·laboradors que participen en els processos selectius

i. Formació i assessorament del personal de nova incorporació

j. Publicació en BOIB dels procediments administratius relatius als processos selectius

k. Revisar les convocatòries i restants documentacions relacionades per a la seva publicació en web del Servei de Salut i seu electrònica (ROLSAC)

l. Atenció telefònica i presencial a les persones aspirants als processos selectius

m. Coordinació amb els diferents departaments relacionats amb processos selectius

n. Qualsevol altra gestió que encomani la direcció del Servei de Salut a través del cap de servei

5. Tràmit de sol·licitud

5.1. Els aspirants han de presentar la sol·licitud i model del projecte de gestió i organització per mitjà del model publicat en el portal web www.ibsalut.es (vegeu el punt 6.1) en el termini de vint dies hàbils comptadors des de l'endemà a la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

5.2. Es pot formalitzar en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut o per mitjà de qualsevol de les vies previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

5.3. S'ha d'adreçar al Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari (codi DIR 3 A04029527).

5.4. A la sol·licitud cal adjuntar-hi la documentació que s'especifica en l'apartat 6 de la convocatòria, en documents originals o còpies autèntiques.

5.5. Una vegada vençut el termini per presentar sol·licituds, es publicaran en el portal web del Servei de Salut (www.ibsalut.es) les llistes provisionals d'admesos i exclosos, especificant-ne la causa de l'exclusió.

5.6. Els aspirants disposaran d'un termini de tres dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de les llistes provisionals per presentar reclamacions —que no tindran caràcter de recurs— o per esmenar, si escau, el defecte que hagi motivat l'exclusió o corregir errors detectats en la consignació de les dades personals.

5.7. Posteriorment es publicaran en el mateix portal web les llistes definitives de candidats admesos i exclosos, amb expressió de la causa d'exclusió de cada persona. Alhora, es publicarà la llista provisional de puntuacions dels mèrits dels candidats.

Atenent els principis d'eficiència i celeritat, en el cas que únicament hi concorri un candidat i sempre que compleixi les condicions i els requisits establerts en l'apartat 7.5 de l'Acord, independentment de la puntuació mínima per adjudicar el lloc de feina es podrà eximir-li de valorar els mèrits al·legats i adjudicar-li directament el lloc de feina.

6. Documentació que cal aportar

6.1. Sol·licitud per participar en el procés selectiu i projecte de gestió i organització. En el portal web www.ibsalut.es es poden descarregar tots dos formularis seguint la ruta Professionals > Treballa amb nosaltres > Prefectures Personal Estatutari > Gestió i serveis.

6.2. Documentació relativa als requisits establerts en l'apartat 3.

7. Sistema selectiu

7.1. Prèviament a la valoració a càrrec de la Comissió de Selecció, el Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari revisarà cada sol·licitud per verificar si l'aspirant compleix els requisits per concórrer al procés selectiu i farà una primera valoració dels mèrits al·legats i acreditats en relació amb les característiques del lloc de feina.

7.2. El procediment per proveir aquest lloc de feina és el concurs específic, de manera que es valorarà si els mèrits s'adeqüen a les característiques del lloc.

7.3. Els mèrits acreditats es valoraran amb referència a la data de venciment del termini per presentar sol·licituds.

7.4. Els mèrits al·legats es poden acreditar per mitjà de la documentació següent:

a) Antiguitat, experiència professional i grau de carrera professional: certificat expedit per l'administració pública corresponent.

b) Estudis acadèmics reglats i formació de postgrau: còpia autèntica del títol o del resguard acreditatiu (anvers i revers). Si es presenten títols d'estudis cursats a l'estranger, cal acreditar-ne l'homologació del ministeri competent en matèria d'educació.

c) Coneixements de català: certificat expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP) o bé expedit o homologat per la Direcció General de Política Lingüística o reconegut com a equivalent per la normativa autonòmica vigent.

d) Cursos de formació: només es valorarà la formació acreditada per mitjà de certificats d'aprofitament.

7.5. En el procés de valoració dels mèrits es pot exigir formalment al candidat que aclareixi certs documents que hagi adjuntat o que aporti la documentació addicional que s'estimi necessària per comprovar els mèrits al·legats.

7.6. Els mèrits seran valorats per la Comissió de Valoració, els membres de la qual figuren en l'annex 2. Tots els membres de la Comissió tenen la condició de personal estatutari fix o funcionari de carrera en una plaça, una categoria, un cos, un grup o una escala per als quals s'exigeixi tenir una titulació de nivell acadèmic igual o superior que l'exigida per al lloc de feina ofert. El fet de pertànyer a la Comissió és sempre a títol individual, de manera que no s'hi pot pertànyer en representació d'una altra persona.

8. Resolució de la convocatòria i efectes

8.1. D'acord amb el punt 10.1 de l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022, la Comissió de Selecció elaborarà una llista amb les puntuacions dels mèrits de cada candidat i elevarà a l'òrgan competent una proposta motivada de nomenament de qui hagi obtingut la puntuació més alta. No obstant això, pot proposar de manera motivada que la convocatòria es declari deserta si no hi ha concorregut cap aspirant que compleixi els requisits o no assoleixi la puntuació mínima prevista.

8.2. L'òrgan competent per resoldre ha de dictar resolució provisional del concurs, que ha d'indicar la puntuació obtinguda per cada persona aspirant que hagi estat admesa i s'ha de publicar en el portal web del Servei de Salut de les Illes Balears www.ibsalut.es.

8.3. Contra aquesta resolució es podran presentar al·legacions en el termini de set dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació. Les al·legacions registrades seran resoltes per mitjà de la resolució amb la qual es publiquin la llista de definitiva i el nomenament del candidat designat per ocupar el lloc de feina —o bé la declaració que la convocatòria ha quedat deserta, si escau—, que es farà pública en el mateix portal web i també en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

8.4. El candidat designat ha de prendre possessió del lloc de feina dins el termini màxim d'un mes a partir de l'endemà de la publicació de la resolució a què es refereix el punt anterior. No obstant això, l'òrgan convocant pot prorrogar aquest termini si el candidat designat ho sol·licita i ho justifica degudament.

8.5. En el cas que, per qualsevol motiu, el candidat designat no prengui possessió del lloc de feina, l'òrgan competent pot designar el candidat de la llista que el segueixi per ordre de puntuació.

8.6. El candidat designat obtindrà un nomenament per ocupar el lloc de feina convocat i la seva situació serà la següent:

a) Si té la condició d'estatutari fix del Servei de Salut de les Illes Balears amb plaça al mateix centre, ocuparà el lloc de feina com a personal estatutari fix de la seva categoria al mateix centre.

b) Si té la condició d'estatutari fix del Servei de Salut de les Illes Balears amb plaça en un altre centre, passarà a ocupar directament el lloc de feina al centre de destinació i quedarà en la situació de reserva respecte a la seva plaça estatutària fixa.

c) Si té la condició d'estatutari fix d'un altre servei de salut, passarà a ocupar directament el lloc de feina al centre de destinació i quedarà en la situació administrativa que li pertoqui segons la legislació aplicable.

d) Si té la condició de funcionari de carrera amb plaça fixa en una altra administració pública, passarà a ocupar directament el lloc de feina al centre de destinació i quedarà en la situació administrativa que li pertoqui segons la legislació aplicable.

8.7. Els efectes econòmics i administratius del nomenament només es produiran una vegada que s'hagi efectuat la presa de possessió del lloc de feina.

8.8. El treballador nomenat no podrà participar en els concursos de provisió de llocs de feina durant un termini mínim de dos anys comptadors des del dia en què hagi pres possessió del lloc. Aquesta previsió no és aplicable en els supòsits de remoció o supressió del lloc de feina, de redistribució d'efectius o altres supòsits de mobilitat forçosa.

8.9. En els supòsits de renúncia, de cessament en el lloc de feina proveït per mitjà del sistema de lliure designació o de cessament per no haver superat les avaluacions que corresponguin a aquest lloc, aquest treballador deixarà d'ocupar el lloc obtingut i passarà a ocupar la plaça bàsica de la seva categoria des de la data en què el supòsit sigui efectiu.

9. Cessament

9.1. Són causes de cessament en el lloc de feina obtingut les que estableix el punt 16 de l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022.

9.2. Així mateix, en cas de renúncia o cessament, hi serà aplicable el que estableix aquest mateix punt de l'Acord.

10. Avaluació de l'acompliment

10.1. El treballador nomenat haurà de superar l'avaluació de l'acompliment professional i del compliment dels objectius del lloc de feina obtingut. Per tant, la continuïtat en aquest lloc de feina queda vinculada a superar aquesta avaluació.

10.2. La primera avaluació es farà en complir el primer any des de la data en què hagi pres possessió del lloc de feina.

10.3. A aquest efecte s'aplicarà el procediment d'avaluació establert en el punt 15 de l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022.

 

ANNEX 2 Comissió de Selecció

Cargo

Nombre

Titulares

President

Verónica Segura Robles

Secretaria

Cecilio García Diéguez

Vocal titular 1

María del Carmen Lliteras Arañó

Vocal titular 2

Antoni Pericás Palou

Vocal titular 3

Rafael Estades Soto

Suplentes

Presidenta

Ana Belén Martín García

Secretaria

Francisco Crespí Alemany

Vocal suplente 1

Maria del Àngels Marcus Llabrés

Vocal suplente 2

Maria del Carmen Ligero Jiménez

Vocal suplente 3

María del Carmen Ferrer López

 

ANNEX 3 Barems de mèrits

L'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022 estableix els mèrits següents:

A. Mèrits generals de consideració necessària (puntuació màxima: 45 punts).

Aspectes que es valoraran:

1. Antiguitat.

2. Nivell de coneixements de català.

3. Grau de carrera professional.

4. Formació:

4.1. Estudis acadèmics reglats.

4.2. Formació de postgrau.

4.3. Formació continuada i de perfeccionament.

B. Mèrits específics relacionats amb el lloc de feina (puntuació màxima: 55 punts).

Aspectes que es valoraran:

1. Currículum professional.

2. Projecte de gestió i organització.

3. Entrevista personal.

A continuació es desglossa cadascun dels mèrits que es valoraran.

A. Mèrits generals de consideració necessària                     Màxim: 45 punts

1. Antiguitat                                                         Puntuació màxima: 18 punts

Serveis prestats                                                                               Puntuació

En un categoria de gestió i serveis del subgrup A1........................ 0,20/mes

En una categoria de gestió i serveis del subgrup A2...................... 0,18/mes

En una categoria de gestió i serveis del subgrup C1...................... 0,16/mes

Es computarà per mesos de servei en el Sistema Nacional de Salut o en altres administracions públiques; no es podran computar els serveis prestats simultàniament amb altres d'al·legats.

2. Nivell de coneixements de català             Puntuació màxima: 4,5 punts

Només es valorarà el certificat del nivell més alt que s'acrediti, a més del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, la puntuació del qual s'acumularà a la del primer. En qualsevol cas, només es valoraran els certificats d'un nivell superior a l'exigit com a requisit d'accés a la funció pública d'acord amb la normativa vigent en el moment de la convocatòria.

Per participar en un procediment per cobrir llocs de feina adscrits conjuntament a diferents a cossos, escales i categories cal tenir el certificat de coneixements de català corresponent al cos o escala de més exigència.

Nivell de català                                                                        Puntuació

C1 (certificat de nivell de suficiència)............................................. 2,5

C2 (certificat de nivell superior)...................................................... 3,5

LA (certificat de llenguatge administratiu)..................................... +1

3. Grau de carrera professional                   Puntuació màxima: 13,5 punts

Es valorarà segons el nivell de carrera professional consolidat. Els nivells no són acumulables.

Nivell de carrera                          Puntuació

III......................................................... 9,75

IV......................................................... 13,5

4. Formació                                                                         Puntuació màxima: 9 punts

4.1. Estudis acadèmics reglats i completats de nivell igual o superior i diferents de la titulació requerida per al nomenament en la categoria d'origen que estigui directament relacionat amb el lloc de feina ofert

Titulació                                                                                              Puntuació

Per cada títol igual al requerit per a la categoria d'origen...................... 3

Per cada títol superior al requerit per a la categoria d'origen................. 4,5

En el cas de presentar més d'una titulació, s'ha de especificar qual d'aquestes corresponen a formació i qual corresponen al requisit general.

Els estudis que donen accés a les titulacions de grau no son acumulables.

4.2. Formació de postgrau

                                                                                                           Puntuació

Màster oficial universitari....................................................................... 6

Titulacions universitàries pròpies                                                    Puntuació

                                                                        LRU                       ECTS

Màster............................................................ 2,0......................... 4,5

Especialista.................................................... 1,5......................... 3,0

Expert............................................................. 1,0......................... 2,0

Cursos............................................................ 0,5......................... 1,0

4.3. Formació continuada i de perfeccionament

Puntuació en hores

Puntuació en crèdits

ECTS

LRU

Per cada 10 hores: 0,05 punts

Per cada crèdit (25 hores): 0,20 punts

Per cada crèdit (10 hores): 0,05 punts

  • Únicament es valorarà la formació continuada dels darrers deu anys.
  • No es valoraran com a mèrit els estudis que siguin requisit previ i necessari per cursar els estudis que es valorin. A aquest efecte, es considera com a requisit previ i necessari la titulació conduent a una altra titulació o que quedi absorbida per una altra titulació valorada com a mèrit.
  • Es valoraran tots els cursos de formació certificats amb aprofitament, impartits o promoguts per les entitats següents:
    • Qualsevol administració pública de base territorial o per alguna entitat del sector públic institucional (d'acord amb la definició donada per l'article 2 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic).
    • Qualsevol universitat i escola d'administració pública.
    • Els cursos impartits en el marc dels acords de formació continuada i per a l'ocupació de les administracions públiques i per les organitzacions sindicals, quan siguin promotores d'aquests acords.
    • Els cursos certificats per la Comissió de Formació Continuada del Sistema Nacional de Salut per als llocs de feina que tinguin com a requisit pertànyer a un cos de l'escala sanitària o una titulació sanitària. En aquests casos, els cursos es valoren segons els crèdits certificats per aquesta Comissió de Formació Continuada.
  • La valoració d'aquests cursos formatius es podrà quantificar en funció de la durada, la dificultat i, si escau, la superació de proves sobre matèries relacionades directament amb les funcions pròpies del lloc de feina ofert.

B. Mèrits específics                                                              Màxim: 55 punts

1. Currículum professional                              Puntuació màxima: 20 punts

  • La valoració del currículum es quantificarà segons la naturalesa del lloc de feina ofert, bé tenint en compte l'experiència en llocs de feina similars o bé per la similitud entre el contingut tècnic i l'especialització dels llocs ja ocupats amb els del lloc ofert.
  • L'experiència professional com a càrrec directiu en institucions sanitàries públiques del Sistema Nacional de Salut es valorarà de la mateixa manera que els serveis prestats en la mateixa categoria que la del lloc de feina ofert sempre que es compleixin els requisits exigits per participar en el procediment de provisió durant el temps en què hagi ocupat el càrrec directiu. Es podran valorar també les aptituds i els rendiments apreciats en altres llocs ocupats anteriorment.

1.1 Llocs de feina en relació amb el lloc ofert

Serveis prestats                                                                                Puntuació

Haver ocupat llocs de comandament intermedi

amb un complement de destinació superior al nivell 24................ 0,20/mes

Haver ocupat llocs de de comandament intermedi

amb un complement de destinació igual al nivell 24...................... 0,15/mes

Haver ocupat llocs de de comandament intermedi

amb un complement de destinació inferior al nivell 24................. 0,10/mes

1.2. Altres experiències professionals relacionades amb el lloc de feina ofert

Serveis prestats                                                                                 Puntuació

Haver prestat servei com a directiu en institucions

sanitàries del Sistema Nacional de Salut en el subgrup A1............ 0,20/mes

Haver prestat servei com a directiu en institucions

sanitàries del Sistema Nacional de Salut en el subgrup A2............ 0,18/mes

Haver prestat servei com a directiu en institucions

sanitàries del Sistema Nacional de Salut en el subgrup C1............ 0,16/mes

Haver prestat servei en llocs de feina amb funcions

idèntiques a l'ofert............................................................................ 0,15/mes

Haver prestat altres serveis en llocs de feina similars o amb

similar  contingut tècnic i especialització........................................ 0,10/mes

2. Projecte de gestió i organització                Puntuació màxima: 20 punts

Els candidats han de presentar un projecte de gestió i organització relacionat amb l'àmbit d'actuació del lloc de feina ofert. Aquest projecte s'ha d'ajustar a l'entorn i als recursos humans i materials disponibles en la unitat administrativa en què s'enquadra el lloc de feina i s'ha d'elaborar basant-se en els objectius del lloc que determini aquesta convocatòria. Es podrà requerir exposar i defensar el projecte en una sessió pública.

Fase                                                                                          Puntuació

Fonamentació..................................................................................... 4

Objectius i capacitació....................................................................... 8

Coordinació i seguiment.................................................................... 8

3. Entrevista personal                                      Puntuació màxima: 15 punts

Fase                                                                                          Puntuació

Nivell competencial............................................................................. 8

Actitud..................................................................................................7